Jump to content

Google Nexus 5X (by LG)


akis_k
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πήγα πάλι σήμερα και μου είπαν οτι χρειάζεται πάλι πλακέτα (3η φορά). Υπάρχει έλλειψη και δεν ξερουν πότε θα έχουν ξανά κομμάτια.

 

Έστειλα email επιστολή στην LG για αντικατάσταση συσκευής με καινούρια. Απο ότι διαβάζω επειδή είμαι αλλοδαπός (ευρωπαική συσκευή) δεν δικαιούμαι αντικατάσταση απο την LG αλλά πρέπει να μου δώσουν επίσημο έγγραφο (σε τί μορφή;;; ) ώστε να πάω στο skroutzομάγαζο και να μου το αντικαταστήσουν εκεί.

 

Ισχύει αυτό; Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία αντικατάστασης συσκευής;

Όπως είναι λογικό μου έχουν σηκωθεί οι τρίχες απο τα νεύρα.... Τουλάχιστον μου έδωσαν συσκευή αντικατάστασης πρίν εκραγώ...

 

Πως σου εδωσαν αλλη συσκευη αντικαταστασης και τι συσκευη σου εδωσαν?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

  • Administrators
Ω ρε φίλε... 3 φορές...

Η η LG θα πρέπει να τις ανακλήσει τις συσκευές αυτές ή να μην τις έφτιαχνε καν. Ειλικρινά τώρα... αλλά αυτό που με εντυπωσίασε δεν είναι μόνο η γενική εμπειρία, όπου όλα τρέχουν ρολόι, αλλά και η κάμερα του. Αυτό με κάνει να μην αποχωριστω από τη συσκευή αυτή.

 

Η κάμερα του όντως είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας και είναι κρίμα που αυτό το χαρακτηριστικό δεν προωθήθηκε όπως του άξιζε.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Για να αλλάξουμε και λίγο θέμα,

Εδώ και 3-4 μέρες μου ήρθε το OPP4.170623.014 update.Κάποια ελάχιστα FC που είχα με το προηγούμενο build φαίνεται να "έφυγαν" και γενικά αρκετά smooth το κινητό(όσο γίνεται για ένα κινητό με 2 gb RAM)

Link to comment
Share on other sites

Για να αλλάξουμε και λίγο θέμα,

Εδώ και 3-4 μέρες μου ήρθε το OPP4.170623.014 update.Κάποια ελάχιστα FC που είχα με το προηγούμενο build φαίνεται να "έφυγαν" και γενικά αρκετά smooth το κινητό(όσο γίνεται για ένα κινητό με 2 gb RAM)

 

Σταθεροποιείται αρκετά.

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα -δευτερη φορά πλακετα- με άλλη συσκευή (G4) δεν έχω καταλάβει τι παίζει με συσκευές παραεισαγωγης. Αν μάθεις κάτι νεότερο γράψε εδώ η στείλε μου ένα pm. Το χρησιμοποιώ πολύ για δουλειά (φωτός) και μ πήγε πίσω κάτι μέρες με όλα αυτά που εχασα

 

Ύστερα απο ψάξιμο , email κλπ κατέληξα στα εξής (για κινητά " Ευρωπαικά - παραεισαγωγής "): Η LG Ελλάδος καλύπτει με διετή εγγύηση αποκλειστικά την επισκευή οποιουδήποτε ενδεχόμενου κατασκευαστικού ελαττώματος ανεξαρτήτως της συχνότητας εμφάνισης του, τον βαθμό κρισιμότητας του ή της καθυστέρησης διεκπεραίωσης της αποκατάστασης του.

Επίσης αδυνατεί λογιστικώς, να πραγματοποιήσει την αντικατάσταση ή αναστροφή πώλησης προβληματικών συσκευών οι οποίες έχουν αγοραστεί από το εξωτερικό ή δεν έχουν εισαχθεί από την LG Ελλάδος. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η απαίτηση του αγοραστή για αντικατάσταση της συσκευής, μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνο από το κατάστημα αγοράς.

 

Οπότε πάμε στο κατάστημα αγοράς (σκρουτζομάγαζο). Αυτός αναλαμβάνει να στείλει τη συσκευή στην LG της χώρας προέλευσης οπού εκεί μπορεί , εκτός απο επισκευή , να γίνει αντικατάσταση προβληματικών συσκευών εφόσον κριθεί (απο εκείνους) απαραίτητο. Με άλλα λόγια για επισκευή μπορείς αντί για procordia να στείλεις τη συσκευή στη χώρα προέλευσης (μέσω του καταστήματος) με πιθανότητα αντικατάστασης με καινούρια. Βέβαια η καθυστέρηση ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερη.....

 

Αυτά... ακόμα δεν εχω αποφασίσει εαν θα το στείλω έξω ή να δόσω ευκαιρία στην 4η πλακέτα...

Edited by moshelas
Link to comment
Share on other sites

Ύστερα απο ψάξιμο , email κλπ κατέληξα στα εξής (για κινητά " Ευρωπαικά - παραεισαγωγής "): Η LG Ελλάδος καλύπτει με διετή εγγύηση αποκλειστικά την επισκευή οποιουδήποτε ενδεχόμενου κατασκευαστικού ελαττώματος ανεξαρτήτως της συχνότητας εμφάνισης του, τον βαθμό κρισιμότητας του ή της καθυστέρησης διεκπεραίωσης της αποκατάστασης του.

Επίσης αδυνατεί λογιστικώς, να πραγματοποιήσει την αντικατάσταση ή αναστροφή πώλησης προβληματικών συσκευών οι οποίες έχουν αγοραστεί από το εξωτερικό ή δεν έχουν εισαχθεί από την LG Ελλάδος. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η απαίτηση του αγοραστή για αντικατάσταση της συσκευής, μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνο από το κατάστημα αγοράς.

 

Οπότε πάμε στο κατάστημα αγοράς (σκρουτζομάγαζο). Αυτός αναλαμβάνει να στείλει τη συσκευή στην LG της χώρας προέλευσης οπού εκεί μπορεί , εκτός απο επισκευή , να γίνει αντικατάσταση προβληματικών συσκευών εφόσον κριθεί (απο εκείνους) απαραίτητο. Με άλλα λόγια για επισκευή μπορείς αντί για procordia να στείλεις τη συσκευή στη χώρα προέλευσης (μέσω του καταστήματος) με πιθανότητα αντικατάστασης με καινούρια. Βέβαια η καθυστέρηση ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερη.....

 

 

 

Αυτά... ακόμα δεν εχω αποφασίσει εαν θα το στείλω έξω ή να δόσω ευκαιρία στην 4η πλακέτα...

 

'Ασχημα τα νέα αν και αναμενόμενο. Το θέμα ειναι ποιο μαγαζί θα ασχοληθεί να το κάνει αυτο? Πολύ δύσκολο μου ακούγεται

Link to comment
Share on other sites

Αυτά... ακόμα δεν εχω αποφασίσει εαν θα το στείλω έξω ή να δόσω ευκαιρία στην 4η πλακέτα...

 

 

4 φορές για αλλαγή πλακέτας;

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από το νόμο ο πωλητής έχει την ευθύνη της εγγύησης. Άσχετα που στην Ελλάδα πάμε απευθείας στην αντιπροσωπεία για να γλιτώσουμε αναμονή. Και λέω ευθύνη εννοώντας ότι ο πελάτης με τον πωλητή έχει να κάνει μόνο με βάση το νόμο και με κανέναν άλλον.

Siemens C25, Nokia 3330, Nokia 8310, Sony - Ericsson K500i, BenQ - Siemens EL71, Nokia 6288, Νοkia 5310 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic, Samsung Galaxy 3 i5800, Sony Xperia Go, Vodafone Smart 4G (Yulong 8860u), Nexus 5, Nexus 5X LineageOS 15.0 (14/12/2017), Huawei P9 Lite (2017), Samsung S9+ 6GB/64GB, Samsung S20+ 8GB/128GB

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα τη συσκευή μετά από αντικατάσταση πλακέτας και δεν λειτουργεί ο proximity sensor. Εάν το πάω κατευθείαν στη procordia θα πληρώσω έξτρα ή να το στείλω πάλι μέσω LG ;

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα τη συσκευή μετά από αντικατάσταση πλακέτας και δεν λειτουργεί ο proximity sensor. Εάν το πάω κατευθείαν στη procordia θα πληρώσω έξτρα ή να το στείλω πάλι μέσω LG ;

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

 

 

Δοκίμασε να κανείς hard reset και αν δεν πας στην procordia για μα δουν τι συνεβει.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Ύστερα απο ψάξιμο , email κλπ κατέληξα στα εξής (για κινητά " Ευρωπαικά - παραεισαγωγής "): Η LG Ελλάδος καλύπτει με διετή εγγύηση αποκλειστικά την επισκευή οποιουδήποτε ενδεχόμενου κατασκευαστικού ελαττώματος ανεξαρτήτως της συχνότητας εμφάνισης του, τον βαθμό κρισιμότητας του ή της καθυστέρησης διεκπεραίωσης της αποκατάστασης του.

Επίσης αδυνατεί λογιστικώς, να πραγματοποιήσει την αντικατάσταση ή αναστροφή πώλησης προβληματικών συσκευών οι οποίες έχουν αγοραστεί από το εξωτερικό ή δεν έχουν εισαχθεί από την LG Ελλάδος. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η απαίτηση του αγοραστή για αντικατάσταση της συσκευής, μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνο από το κατάστημα αγοράς.

 

Οπότε πάμε στο κατάστημα αγοράς (σκρουτζομάγαζο). Αυτός αναλαμβάνει να στείλει τη συσκευή στην LG της χώρας προέλευσης οπού εκεί μπορεί , εκτός απο επισκευή , να γίνει αντικατάσταση προβληματικών συσκευών εφόσον κριθεί (απο εκείνους) απαραίτητο. Με άλλα λόγια για επισκευή μπορείς αντί για procordia να στείλεις τη συσκευή στη χώρα προέλευσης (μέσω του καταστήματος) με πιθανότητα αντικατάστασης με καινούρια. Βέβαια η καθυστέρηση ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερη.....

 

Αυτά... ακόμα δεν εχω αποφασίσει εαν θα το στείλω έξω ή να δόσω ευκαιρία στην 4η πλακέτα...

 

Μολης μιλησα με LG Ρουμανιας. Απο τη στιγμη που εχει αγοραστει Ελλαδα απο καταστημα Ελληνικό, δεν μπορουν να κανουν τιποτα. Ουτε υπάρχει η δυνατότητα να το στειλουμε μόνοι μας. Μου είπαν να επικοινωνήσω με την LG Ελλαδος. Του εξήγησα την πολιτική τους και μου απάντησε οτι σε αυτη την περίπτωση ευθύνη φέρει μόνο το κατάστημα

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από το νόμο ο πωλητής έχει την ευθύνη της εγγύησης. Άσχετα που στην Ελλάδα πάμε απευθείας στην αντιπροσωπεία για να γλιτώσουμε αναμονή. Και λέω ευθύνη εννοώντας ότι ο πελάτης με τον πωλητή έχει να κάνει μόνο με βάση το νόμο και με κανέναν άλλον.

 

Εγώ πάντως όταν έστειλα mail στον πωλητή και του είπα για το bootloop, μου απάντησε ΑΜΕΣΩΣ και μου είπε να το στείλω procordia.

Link to comment
Share on other sites

Ύστερα απο ψάξιμο , email κλπ κατέληξα στα εξής (για κινητά " Ευρωπαικά - παραεισαγωγής "): Η LG Ελλάδος καλύπτει με διετή εγγύηση αποκλειστικά την επισκευή οποιουδήποτε ενδεχόμενου κατασκευαστικού ελαττώματος ανεξαρτήτως της συχνότητας εμφάνισης του, τον βαθμό κρισιμότητας του ή της καθυστέρησης διεκπεραίωσης της αποκατάστασης του.

Επίσης αδυνατεί λογιστικώς, να πραγματοποιήσει την αντικατάσταση ή αναστροφή πώλησης προβληματικών συσκευών οι οποίες έχουν αγοραστεί από το εξωτερικό ή δεν έχουν εισαχθεί από την LG Ελλάδος. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η απαίτηση του αγοραστή για αντικατάσταση της συσκευής, μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνο από το κατάστημα αγοράς.

 

Οπότε πάμε στο κατάστημα αγοράς (σκρουτζομάγαζο). Αυτός αναλαμβάνει να στείλει τη συσκευή στην LG της χώρας προέλευσης οπού εκεί μπορεί , εκτός απο επισκευή , να γίνει αντικατάσταση προβληματικών συσκευών εφόσον κριθεί (απο εκείνους) απαραίτητο. Με άλλα λόγια για επισκευή μπορείς αντί για procordia να στείλεις τη συσκευή στη χώρα προέλευσης (μέσω του καταστήματος) με πιθανότητα αντικατάστασης με καινούρια. Βέβαια η καθυστέρηση ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερη.....

 

Αυτά... ακόμα δεν εχω αποφασίσει εαν θα το στείλω έξω ή να δόσω ευκαιρία στην 4η πλακέτα...

4 πλακέτα??? Έλεος η πρώτη να αντέχει μήνες και οι επόμενες μέρες?

Εγώ πιστεύω ότι τις επισκευάζουν εδώ Ελλάδα και δε έρχεται νέα πλακέτα για αυτό υπάρχουν τόσα θέματα μετά

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 πλακέτα??? Έλεος η πρώτη να αντέχει μήνες και οι επόμενες μέρες?

Εγώ πιστεύω ότι τις επισκευάζουν εδώ Ελλάδα και δε έρχεται νέα πλακέτα για αυτό υπάρχουν τόσα θέματα μετά

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

Το παραστατικό γράφει για 'Refurbished', δηλαδή ανακατασκευασμένο. Μήπως εκείνες τις πλακέτες επισκευάζονται και μετά μπαίνουν στο τηλέφωνο; Δεν ξέρω άμα ισχύει αυτό, μια θεωρία έκανα...

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Το παραστατικό γράφει για 'Refurbished', δηλαδή ανακατασκευασμένο. Μήπως εκείνες τις πλακέτες επισκευάζονται και μετά μπαίνουν στο τηλέφωνο; Δεν ξέρω άμα ισχύει αυτό, μια θεωρία έκανα...

 

πιθανότατα.. ειδικά εάν είναι θέμα , οπως λέγεται , με κάποιες κολλήσεις στην πλακέτα , τότε ίσως είναι εύκολη η "ανακατασκευή". Ακόμα waiting spare part είμαστε.. Θα έρθει να μας βρεί στην παραλία ο φίλος μου (πλέον) από τα ΕΛΤΑ.

Edited by moshelas
Link to comment
Share on other sites

πιθανότατα.. ειδικά εάν είναι θέμα , οπως λέγεται , με κάποιες κολλήσεις στην πλακέτα , τότε ίσως είναι εύκολη η "ανακατασκευή". Ακόμα waiting spare part είμαστε.. Θα έρθει να μας βρεί στην παραλία ο φίλος μου (πλέον) από τα ΕΛΤΑ.

 

Εγώ ακόμη στο 'Received' είμαι κολλημένος εδώ και μια εβδομάδα. Ας κάνω λίγη υπομονή μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας και θα τους στείλω email για το τι γίνεται.

 

Εσύ από πότε το έστειλες το τηλέφωνό σου;

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Eγω οταν το ειχα στειλε παντως οι αχρηστοι στα ελτα βαριοντουσαν να ερθουν να παραλαβουν την συσκευη απο το σπιτι και αναγκαστικα εγω τους το πηγα και εγω πηγα να το παραλαβω...πολυ κακη εξυπηρετηση φυσικα μου ειπαν διαφορες δικαιολογιες οτι δεν εχουν ατομα κλπ κλπ κλπ ας κλεισουν τοτε να ησυχασουμε και απο αυτους,περιμενεις που περιμενεις ποσες μερες την procordia εχεις και αυτους και θελουν 3 μερες για να σου στειλουν ενα πραγματακι σε μια αποσταση ενος χιλιομετρου
Link to comment
Share on other sites

Τρίτη 25/7

 

Και το δικό μου 25/7 έφτασε στην Procordia.

Edited by zurabi_97
Διόρθωση Ορθογραφικού Λάθους

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε να κανείς hard reset και αν δεν πας στην procordia για μα δουν τι συνεβει.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Το πήγα τελικά και δεν είχαν κάνει βαθμονόμηση του αισθητήρα. Σε μια μέρα ήταν έτοιμο.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eγω οταν το ειχα στειλε παντως οι αχρηστοι στα ελτα βαριοντουσαν να ερθουν να παραλαβουν την συσκευη απο το σπιτι και αναγκαστικα εγω τους το πηγα και εγω πηγα να το παραλαβω...πολυ κακη εξυπηρετηση φυσικα μου ειπαν διαφορες δικαιολογιες οτι δεν εχουν ατομα κλπ κλπ κλπ ας κλεισουν τοτε να ησυχασουμε και απο αυτους,περιμενεις που περιμενεις ποσες μερες την procordia εχεις και αυτους και θελουν 3 μερες για να σου στειλουν ενα πραγματακι σε μια αποσταση ενος χιλιομετρου

 

Εκεί που μένω εγώ, με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν αν να έρθουν ή να περάσω από εκεί. Φυσικά τους είπα ότι θα περάσω εγώ. Νομίζω και το τι άτομο σου τύχει εκεί. ΠΧ, παρήγγειλα μια θήκη για το 5Χ και πέρυσι ήμουν στο 2ο πόδι Χαλκιδικής, όταν τους πήρα, μου μηλούσαν με αγένεια.... Ενώ στο υποκατάστημα των Ν. Μουδανιών ποιο ευγενικοί είναι...

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Το παραστατικό γράφει για 'Refurbished', δηλαδή ανακατασκευασμένο. Μήπως εκείνες τις πλακέτες επισκευάζονται και μετά μπαίνουν στο τηλέφωνο; Δεν ξέρω άμα ισχύει αυτό, μια θεωρία έκανα...
Refurbished in Greece αν είναι τότε όλα εξηγούνται...... Από την στιγμή που η ίδια η LG Greece δε τα επισκευάζει τότε πως αφήνει this party εταιρεία να τα επισκευάζει??? Εγώ λέω κάποιος αν μπορεί να μάθει από πού έρχονται οι επισκευασμενες πλακέτες

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Refurbished in Greece αν είναι τότε όλα εξηγούνται...... Από την στιγμή που η ίδια η LG Greece δε τα επισκευάζει τότε πως αφήνει this party εταιρεία να τα επισκευάζει??? Εγώ λέω κάποιος αν μπορεί να μάθει από πού έρχονται οι επισκευασμενες πλακέτες

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

Αν βάλεις το imei σε κάποια σχετικά σάιτ σου λέει τα στοιχεία της πλακέτας πχ χώρα προέλευσης κτλ. Εμένα από Ρουμανία που είχα αρχικά μου βάλανε Γερμανίας. Όποτε αυτό και μόνο καταρρίπτει τον μύθο περί παράεισαγωγής αφού ένα κινητό αν αλλάξει 2-3 φορές πλακέτα είναι ότι να ναι μετά η κατάσταση. Επίσης είναι άξιο απορίας που βρήκαν την γερμανική πλακέτα και με ποια δικαιοδοσία την βάλανε σε κινητό από Ρουμανία από τη στιγμή που είναι τόσο "τυπικοί" με τις πολιτικές τους περί παράεισαγωγής και αντικατάστασης. Άραγε αν σε ένα ελληνικό δεν έχουν αναταλλακτικο θα βάλουν πλακέτα από άλλη χώρα? Επίσης μετά το ιμει θα αλλάξει και θα παραπέμπει στην Χ χώρα θα το αντιμετωπίσουν ως παράεισαγωγής?

 

Επίσης ένα άλλο ερώτημα, έστω ότι αγοράσεις από το Πλαίσιο το lg g6 το οποίο δε θα είναι μάλλον ελληνικό αφού LG Hellas παπαλα. Αν σου χαλάσει τι θα κάνουν? Θα το αντιμετωπίσουν σαν Σκρουτζομαγαζο το πλαίσιο? Γιατί από την εμπειρία μου το public και η βονταφον πουλάνε χρονια κομμάτια μη ελληνικά.

Edited by strange_thomas
Link to comment
Share on other sites

'Έσκασε' και το δικό μου. Ευτυχώς κατάφερα βάζοντας το στην κατάψυξη για 15 λεπτά να κλειδώσω bootloader για να το στείλω στο service.

 

Μια συμβουλή προς τους κατόχους να έχουν πάντα μαζί τους ένα back up τηλέφωνο καθώς το κινητό δεν είναι καθόλου αξιόπιστο και μπορεί να σε κρεμάσει όταν το χρειάζεσαι.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Google Nexus 5X (by LG)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...