Jump to content

All about Ford


Ryback3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εδώ θα ποστάρουμε όλα τα νέα καθώς και εντυπώσεις / δοκιμές / απορίες γύρω από τα αυτοκίνητα της Ford

 

http://www.worldtopcars.org/wp-content/uploads/2011/02/ford-logo.jpg

 

Αρχική σελίδα; Αυτοκίνητο Μοντέλα Ford Ford Η Ford έχει αυτή την στιγμή δύο κύρια παρακλάδια, το ευρωπαϊκό και αυτό των Η.Π.Α. και κατασκευάζει αυτοκίνητα μικρά, οικογενειακά, suv, εκτός δρόμου, επαγγελματικά, αλλά και μοντέλα επιδόσεων, τα οποία χαρακτηρίζονται από τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τον σχεδιασμό τους. Στον όμιλο Ford ανήκουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες Lincoln, Mercury και Volvo, αλλά και ποσοστά από την Mazda με την οποία παράγει μοντέλα από κοινού και την Aston Martin. Τα κυριότερα μοντέλα της Ford αυτή την στιγμή είναι τα μικρά Ka, Fiesta και Fusion, τα μεσαία και οικογενειακά, Focus και Mondeo, τα πολυμορφικά C-Max , S-max και Galaxy, το Suv Kuga και το cabrio Focus coupe cabriolet. Διατίθενται επίσης τα επαγγελματικά Ranger, Transit, Tourneo και Fiesta Van.

Η Ford ιδρύθηκε το 1903 από τον Henry Ford και το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκεύασε ήταν το Model A . Το πιο γνωστό όμως μοντέλο της ιστορίας της ήταν το Model T που κατασκευάστηκε το 1908 και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε μαζικά σε γραμμή παραγωγής. Το Model T μέχρι το 1927 που σταμάτησε η παραγωγή του είχε πουλήσει πάνω από 15.000.000 αυτοκίνητα.

 

Η εταιρεία ωφελήθηκε σημαντικά από το Model T και επέκτεινε τις δραστηριοτητες της σε αρκετές χώρες. Την δεκαετία του 1950 δημιούργησε το Thunderbird και την δεκαετία του 60 το Falcon, την Mustang και το GT40. Τα επιτυχημένα μοντέλα συνεχίστηκαν με αυτοκίνητα όπως το Granada, το Taunus, το Escort και το Sierra, που είχαν μεγάλη εμπορική και αγωνιστική επιτυχία. Σήμερα η Ford ανανεώνει συνεχώς την γκάμα της με τα νέα Ka, Fiesta, Focus, Mondeo και Kuga, ενώ επενδύει σε τεχνολογίες μείωσης της κατανάλωσης και των εκπομπών καυσαερίων.

 

http://www.ford.gr/AboutFord/Corporateinformation/Heritage/TheHenryFordStory

 

 

 

Πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια της Ford και προς μεγαλη μου εκπληξη :eek: , ειχαν prospectus για το Ford Focus2, κανονικο με τα χρωματα,ταπετσαριες και φυσικα εξοπλισμο-τιμες. ;)

Για τους κατοχους του Focus, δινει κινητρο (αγοραζει η Ford το παλιο τους Focus και δινει δωρεαν εξοπλισμο αξιας 2500 Euro) να παρουν το Focus2, αρκει να παραγγειλουν μεχρι τις 31/12 το νεο Focus2. Ηδη μου ειπαν δεχονται παραγγελιες.

 

Εχουμε και λεμε λοιπον, για τις εκδοσεις τις οποιες ρωτησα. Επισημη ενημερωση ετσι οπως μου τα εδωσαν και γραπτως! ;)

 

Focus2, 1600cc (Duratec-115 αλογα), 5-θυρο, εκδοση Ghia

 

-Δερματινα τιμονι-μοχλος ταχυτητων

-cruise control

-6 αεροσακοι

-Υπολογιστης ταξιδιου

-ABS-EBD

-ηλεκτρικα παραθυρα μπρος-πισω

-2-ζωνικο κλιματισμο

-ηλεκτρικοι-θερμαινομενοι καθρεπτες

-ζαντες αλουμινιου

-αυτοματοι υαλοκαθαριστηρες-φωτα

-προβολεις ομιχλης

-radio-cd με 6 ηχεια και τα χειριστηρια στο τιμονι

 

Τιμη : 19344 euro + 420 Euro μεταλλικο χρωμα + 400 Euro (πινακιδες, εξοδα ταξινομησης)

 

H επομενη και τελευταια εκδοση Titanium , εχει επιπλεον

-radio-CD SONY mp3 player με 8 ηχεια και τα χειριστηρια στο τιμονι

-μερικη επενδυση δερματος στα καθισματα (φανταζομαι οπως στην εκδοση cosmo του Opel Astra)

 

Τιμη : 20594 euro + 420 Euro μεταλλικο χρωμα + 400 Euro (πινακιδες, εξοδα ταξινομησης)

 

Οι τιμες, οπως φαινεται βγαινουν παρομοιες με το Golf, που εκεινο δεν εχει τετοιο πλουσιο εξοπλισμο.

Edited by sakiss

http://new.koolart.co.uk/catalog/images/1822.jpg

http://www.msprotege.com/vbb225/images/smilies/drive.gif

My love for you insatiable, not superficial

You 'LL never waLk aLone!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 304
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Σαν ακριβό δεν είναι ρε παιδιά; Σε αυτή την τιμή παίρνεις Mondeo! Όχι πλήρως εξοπλισμένο βέβαια...αλλά Mondeo!
Link to comment
Share on other sites

Όλα τα αυτοκίνητα στην κατηγορία του με πλήρη εξοπλισμό αγγίζουν αυτή την τιμή Alexel. Ακόμη και το Punto με full extra αγγίζει στα 1.4ltr τα 15 χιλιάδες ευρώ. Το θέμα είναι αν ο αγοραστής θέλει ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο με καλό κινητήρα και πλήρη εξοπλισμό ή ένα μεσαίο αυτοκίνητο με "λίγο" κινητήρα για το βάρος του και ένα βασικό επίπεδο εξοπλισμού (ευτυχώς βέβαια το βασικό δε σημαίνει πλέον και "σπαρτιάτικο").

 

Μου αρέσει το Focus II. Τώρα μάλιστα που σκέφτομαι σε κανά-δυο χρόνια να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο, το Focus μάλλον θα είναι μέσα στις -περιορισμένες- επιλογές μου. Μένει να το δω κι από κοντά, ώστε να διαπιστώσω αν χωράω μέσα ( :lol: ), αλλιώς bye-bye Ford.

:shifty:
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kotetsi ( 5 Δεκ. 2004 , 12:29)

 

Όλα τα αυτοκίνητα στην κατηγορία του με πλήρη εξοπλισμό αγγίζουν αυτή την τιμή Alexel. Ακόμη και το Punto με full extra αγγίζει στα 1.4ltr τα 15 χιλιάδες ευρώ. Το θέμα είναι αν ο αγοραστής θέλει ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο με καλό κινητήρα και πλήρη εξοπλισμό ή ένα μεσαίο αυτοκίνητο με "λίγο" κινητήρα για το βάρος του και ένα βασικό επίπεδο εξοπλισμού (ευτυχώς βέβαια το βασικό δε σημαίνει πλέον και "σπαρτιάτικο").

 

Μου αρέσει το Focus II. Τώρα μάλιστα που σκέφτομαι σε κανά-δυο χρόνια να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο, το Focus μάλλον θα είναι μέσα στις -περιορισμένες- επιλογές μου. Μένει να το δω κι από κοντά, ώστε να διαπιστώσω αν χωράω μέσα ( :lol: ), αλλιώς bye-bye Ford.

 

 

Toso megalos eisai :eek: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια της Ford και προς μεγαλη μου εκπληξη , ειχαν prospectus για το Ford Focus2, κανονικο με τα χρωματα,ταπετσαριες και φυσικα εξοπλισμο-τιμες.
γιατί όχι; Αφού το έχω δει και να κυκλοφορεί κιόλας. Χτες ένα test drive έπαιζε έξω από το σπίτι μου.

Για τους κατοχους του Focus, δινει κινητρο (αγοραζει η Ford το παλιο τους Focus και δινει δωρεαν εξοπλισμο αξιας 2500 Euro) να παρουν το Focus2, αρκει να παραγγειλουν μεχρι τις 31/12 το νεο Focus2. Ηδη μου ειπαν δεχονται παραγγελιες.

Ελπίζω να δίνει και λεφτά για το παλιό :whistle: :lol:

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Πρωτον:Πως σου ξεφυγε ρε popolare to thread? :p

Δευτερον:Οντως τσιμπημενο το υπερεξοπλισμενο.Διαβαζοντας και τα επισημα briefing απο την επισημη πρωτη για τον τυπο αλλα ειχα καταλαβει.Μονο γροθια στο στομαχι του ανταγωνισμου δεν ειναι(οπως λεγαν)Τεσπα εγω δεν γκρινιαζω,αλλου ειναι η δυναμξ του αυτοκινητου ουτως η αλλως.Να πω και την αληθεια αρχισα να το σκεφτομαι κι εγω για το 2θυρο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Nrg ( 6 Δεκ. 2004 , 03:12)

 

Πολυ ακριβο :down:

 

 

 

Είναι λίγο τσιμπημένο, σε σχέση με τον ανταγωνισμό

 

Το Stilo 1.6 Dynamic 5dr κοστίζει €17080, έχοντας πλούσιο εξοπλισμό, ίσως ανάλογο με του Ford.

 

To Megane 1.6 Comfort 5dr κοστίζει €16700, και είναι πραγματικά πλήρες, με έλλειψη τις ζάντες αλουμινίου.

 

Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, η Ford είχε ανακοινώσει στην επίσημη παρουσίαση του μοντέλου, ότι οι τιμές θα είναι στα ίδια επίπεδα με το απερχόμενο μοντέλο, πράγμα μάλλον αναληθές.

 

Ας μην ξεχνάμε πάντως ότι πρόκειται για ένα καινούριο αυτοκίνητο, οπότε η τιμή του είναι κάπως δικαιολογημένη.

 

[off-topic]

 

popolare και greek_aeras, είμαι πιο γομάρι από όσο φαντάζεστε. 2.02m, 140kg και πολύ μακριά πόδια. Εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι χωράω με άνεση? Το μοναδικό αυτοκίνητο που χωράω πραγματικά άνετα είναι το Stilo, στη μικρομεσαία κατηγορία και ακολουθεί το 307, το οποίο είναι λίγο στενό για μένα, λόγω της κεντρικής κονσόλας.

 

[/off-topic]

:shifty:
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kotetsi ( 6 Δεκ. 2004 , 14:59)

 

popolare και greek_aeras, είμαι πιο γομάρι από όσο φαντάζεστε. 2.02m, 140kg και πολύ μακριά πόδια. Εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι χωράω με άνεση? Το μοναδικό αυτοκίνητο που χωράω πραγματικά άνετα είναι το Stilo, στη μικρομεσαία κατηγορία και ακολουθεί το 307, το οποίο είναι λίγο στενό για μένα, λόγω της κεντρικής κονσόλας.

 

 

:blink: . Tespa den nomizw na einai kako auto. E twra an den xwras se merika amaxia ti peirazei... :p

 

P.S. Agorase mercedes :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος popolaros ( 6 Δεκ. 2004 , 15:52)

 

pare stilo tote............

kai thermi paraklisi , min pas na sigkrinis tora to stilo kai to megane me to focus............ELEOS

 

 

Γιατί να μη γίνει σύγκριση? Με τι πρέπει δλδ να το συγκρίνουμε? Με το Α3 και την Series-1 της BMW?

 

Κακά τα ψέμματα... το Focus είναι στην ίδια κατηγορία με τα αυτοκίνητα αυτά (όπως και με Golf, Astra, Leon, Almera, Corolla, 307) και η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Και πραγματικά πιστεύω ότι η Ford έχει κάνει μια τεράστια προσπάθεια για να κατακτήσει το αυτοκίνητο την κορυφή της κατηγορίας του, αλλά ειλικρινά πιστεύω ότι δε θα μπορέσει. Σε γενικές γραμμές πάντως μου αρέσει (κυρίως το εσωτερικό του).

:shifty:
Link to comment
Share on other sites

Οχι φιλε μου.Για την πρωτη γενια ισως να ειχες δικιο.Μεχρι να λανσαριστει.Κατα τα αλλα απεδειξε παρα πολλα για να το βαζεις στην ιδια μοιρα με το 307 η το Almera.Ετσι οπως εχουβ τα πραματα τωρα λαμβανοντας υποψιν τιμες επιδοσεις,κυρος αποσβεση κτλ για μενα υπαρχουν οι εξης κατηγοριες:

Ta premium Α3,Σειρα 1, 147 και καποιες ανωτερες εκδοσεις του Focus

τα μεσαια Golf,Corolla,leon,civic ktl

kai ta adiafora(gia mena) stilo 307 almera

 

Η διακριση αυτη αφορα στο συνολο των χαρακτηριστικων κα σε εναν συγκεκριμενο τροπο σκεψης.Τον δικο μου.Φυσικα ειναι πολλοι αυτοι που συμφωνουν

 

 

on3 kita parapano.............

perimeno tora na me paroun tilefono na to skiso gia kanena diimero....

 

An eixa xrono tha to dokimaza kai egw.Perimenoume review

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος 0N3 ( 7 Δεκ. 2004 , 02:45)

 

Οχι φιλε μου.Για την πρωτη γενια ισως να ειχες δικιο.Μεχρι να λανσαριστει.Κατα τα αλλα απεδειξε παρα πολλα για να το βαζεις στην ιδια μοιρα με το 307 η το Almera.Ετσι οπως εχουβ τα πραματα τωρα λαμβανοντας υποψιν τιμες επιδοσεις,κυρος αποσβεση κτλ για μενα υπαρχουν οι εξης κατηγοριες:

Ta premium Α3,Σειρα 1, 147 και καποιες ανωτερες εκδοσεις του Focus

τα μεσαια Golf,Corolla,leon,civic ktl

kai ta adiafora(gia mena) stilo 307 almera

 

Η διακριση αυτη αφορα στο συνολο των χαρακτηριστικων κα σε εναν συγκεκριμενο τροπο σκεψης.Τον δικο μου.Φυσικα ειναι πολλοι αυτοι που συμφωνουν

 

 

 

 

An eixa xrono tha to dokimaza kai egw.Perimenoume review

 

 

Διαφωνώ εν μέρει με τον τρόπο σκέψης σου.

 

Πραγματικά πιστεύω ότι υπάρχει μια εσωτερική ανακατανομή της μιρομεσαίας κατηγορίας, με τη διαφορά ότι αυτή είναι ως εξής:

 

Premium: 147, A-Klasse, 1-Series, A3.

 

Classic: Golf, Focus, Stilo, Megane, Astra, Civic, Corolla, Almera, Leon, C4, 307.

 

Cheap: Accent, Rio, Lacceti.

 

Καλώς ή κακώς, τα αυτοκίνητα που προανέφερα, έχουν περίπου τις ίδιες διαστάσεις, εσωτερικές και εξωτερικές, και φοράνε κινητήρες 1.3 έως 1.6ltr (μη λαμβάνοντας υπ' όψιν κορυφαίες sport εκδόσεις κλπ).

 

Το Focus, είναι ένα αυτοκίνητο για έναν νέο σε ηλικία οδηγό (25-35) με οικογένεια ή χωρίς. Τόσο ο ένας όσο και ο άλλος, ενδιαφέρονται για άνετο ταξίδι, με περισσή όμως δύναμη του αυτοκινήτου, όποτε αυτή ζητηθεί.

 

Επίσης το Focus, θα βγει στις κλασσικές εκδόσεις 3dr HB, 5rd HB, 4dr SDN, 5dr SW, το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να καλύψει μια μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού αυτής της κατηγορίας, όπως κάνουν και τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

 

Τώρα αν η Ford επιθυμεί το αυτοκίνητό της να κοντραριστεί με την 147 ή με το Α3, γνώμη μου είναι ότι έχει πολύ δρόμο ακόμη μπροστά της.

 

Μπορεί να κερδίσει όμως κατά κράτος το "αδιάφορο" για πολλούς Stilo (το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του με έξι αερόσακους και σχεδιασμό που δίχασε πολλούς) ή το "αδιάφορο" Megane (το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του κατά Euro NCAP και με τρομερό σχεδιασμό κατά τη γνώμη μου).

 

Ανυπομονώ να δώ ένα συγκριτικό στα 1.6ltr με όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Σίγουρα θα έχει πολύ ενδιαφέρον όχι μόνο για μένα, αλλά για πολλούς πιθανούς αγοραστές.

:shifty:
Link to comment
Share on other sites

το επομενο αυτοκινητο μου.............

 

αλλα οντως λιγο τσιμπημενη η τιμη

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Το ειδα χθες το focus 2, το ειχε ενα παληκαρι απο το car n driver και το εκανε test drive. Εξωτερικα δεν με συγκινησε ιδιαιτερα, το εσωτερικο που ειναι ωραιο , μου θυμησε πολυ το golf 5 (και μην αρχισετε να λετε πως και γιατι, απλα μου το θυμησε μολις το ειδα), ειναι πιο κλασικο θα το ελεγα εσωτερικα. Οχι ομως τοσο προχωρημενο οσο το focus 1 στην εποχη του. Απο οδικη συμπεριφορα μου ειπε το παιδι οτι τον αφησε ευχαριστημενο. Η γνωμη μου: Ωραιο, κλασικο ford, σιγουρη επιλογη χωρις ομως να με εκπλησει.
Link to comment
Share on other sites

mapa to eswteriko... to Focus 1 htan prwtoporiako toulaxiston mesa!!!

twra sa Leon einai ... kai mesa kai e3w...

pantws re paidia sorry alla na plhrwnoume 170 eyrw to xrono telh kykloforias gia 1600 epivatiko aytokinhto einai ntroph...

afou to Focus 2 kanei gyrw sta 20.000 de dinw kati parapanw na parw ena cabrio MX5 aplo na dinw ta idia telh kai na poulaw kai mourh???

polla ta lefta!!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά αναλυτικά τιμές μπορεί ξέρει κανείς; Εγώ είχα ακούσει ότι θα έβγαινε με τιμή αρκετά χαμηλή, και τώρα μάλλον αιφνιδιάζομαι. :worry:

 

 

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος popolaros ( 6 Δεκ. 2004 , 15:52)

 

pare stilo tote............

kai thermi paraklisi , min pas na sigkrinis tora to stilo kai to megane me to focus............ELEOS

 

 

Όχι θα το συγκρίνουμε με το type-r! :D Τουλάχιστον το προηγούμενο focus με αντικειμενικά κριτήρια αυτούς είχε ανταγωνιστές. Μην κρίνεις με βάση τα δικά μας γούστα. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Γιατι αναμεσα σε RS και Type-R εσυ τι θα διαλεγες?

 

Τωρα γενικα με τετοιες τιμες θα τα βρει μαλλον δυσκολα.Με 20000 η alfoula δεν ειναι πολυ μακρια και τουλαχιστον ειναι πιο straightforward ως προς στο σπορ μερος

Link to comment
Share on other sites

Σε 1-2 μήνες μάλλον θα αλλάξω αυτοκίνητο και έχω το νέο focus στα 1.6 (φυσικά) στα επικρατέστερα υποψήφια. Όμως περίμενα κι εγώ καλύτερες τιμές. Αν ισχύσουν αυτά που διάβασα εδώ μέσα, δυστυχώς κόβεται... :(

Κάτι σχετικό-άσχετο...από κόστος συντήρησης (ανταλλακτικά, service) τί λένε τα focus;

Η μόνη σχετική εμπειρία που έχω είναι από PSA που είναι σχετικά ακριβή και Nissan που είναι σχετικά φτηνή.

Η Ford τι λέει στον τομέα αυτό;

Link to comment
Share on other sites

toulaxiston to focus1 eixe mideniko kostos sintirisis...........an 20.000 km service kai auto 100 euro.........

sto diatauta, stin parousiasi mas eixane dosi kai endiktike times :

tha bgeni leei kai me tous dio 1.600arides[auton pou idi kiklofori,kai ton kainourgio amesou psekasmou] kinitires (plirofories oxi epibebeomenes 100%, apla to grafi to xarti) opou

1.600 (100ps)--> 17.244 ekdosi sport

1.600(115ps)--> 17.844 -||-

 

alla fisika ta extra einai polla, kai fisika to kostos anebeni

Link to comment
Share on other sites

Kamia sugkrish me C4 paidia?!!!Oi times deixnoun na einai oi idies...Eimai anamesa se auta ta dyo,Octavia 5 kai S40 1.6.Jerw jerw...Asxeta metajy tous ktl....Kamia apopsh?Tha hthela na dw to focus an kai mexri twra to mono pou me trabaei einai h fhmh ws odhghsh kai h 5eths eggyhsh...
VULPES
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...