Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

tony σου λενε λακακιες. Το οτι το ασημι χρωμα ειναι δυσκολο με κυνδινο να κανει σκιασεις ειναι γεγονος... αλλα μονο οταν εχουν διαφορα ηλικιας τα χρωματα, οχι σε πεντακαινουργιο αμαξι. Ουτε λογος βεβαια για μπιμπικια και λοιπα!

Απο ασημι ξερω, μιας και πριν κανα μηνα εφαγα το φτερο μου και το ξαναεβαψα... μου ειπαν πως μπορει να εχει καποια μικρη αποκλιση, αλλα οταν το παρελαβα ηταν αψογο!

 

Να τους το λουσεις στην μουρη και να ζητησεις ξανα βαψιμο.

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τελικα τα νερα ηταν λενε απο το σωληνακι του κλιματισμου που δεν ειχε κουμπωσει καλα και τρεχαν μεσα. Πολυ εξυπηρετικοι στην αντιπροσωπεια, το πηραν επι τοπου για ελεγχο και το εφτιαξαν σε 20΄ λεπτα. Μου τραβηξαν και τα νερα απο τη μοκετα οσο μπορεσαν με μια σκουπα για να στεγνωσει πιο γρηγορα. Φτανοντας στη δουλεια εσκυψα να τσεκαρω και πραγματι τα νερα σταζαν εξω και κατω απο τη μηχανη περιπου. Ολα καλα μεχρι εδω, γιατι απο το ιδιο απογευμα και μετα ουτε σταγονα δεν ξαναεπεσε εξω.(30΄λεπτα ξαπλωμενος κατω με φουλ air-condition και δεν πεφτει σταγονα εξω)

Στα 2500 θα το ξαναναφερω αλλα το οτι τραβαει δεξια και σε μενα δεν θα πω λεξη.

Απο την πρωτη μερα το ειχα δει και φανταζωμουν και τις απαντησεις τους περι κλισεων του δρομου και μ........ς διαφορες. Υστερα φοβομουν οτι αν τελικα βαζαν χερι θα γινoταν το αντιθετο οπως στου tony (ξεκεντραρισμα τιμονιου, κλπ). Εδω μια αεροτομη εξτρα εβαλα και ειναι Θεοστραβα τοποθετημενη, τι να λεμε τωρα. Αλλοστε αυτο το ελαχιστο τραβηγμα απο οτι καταλαβα το εχουμε οι περισσοτεροι, και 2 Πεζο 307 ξερω με τραβηγμα δεξια (ιδια μηχανικα νομιζω εχουμε) και ολα τα honda type R που ξερω (3 καινουργια) ή τους κοροδευει η honda ή δεν μπορει να τα φτιαξει μετα απο 3-4 ευθηγραμμησεις.(Στον φιλο μου, ακουστε μ.......α , του ειπαν οτι το πελμα των ελαστικων ειναι ετσι γιαυτο και τραβαει δεξια.)

Παιδια Συγνωμη για τη φλυαρια αλλα καπου επρεπε να τα πω. Αυτο το τραβηγμα μου εχει κατσει απο την πρωτη μερα και δεν εμπιστευομαι να βαλουν χερι αφου δεν το φτιαξαν σε κανενα τελικα.

C4 COUPE 1,6 VTR Pack
Link to comment
Share on other sites

Τελικα τα νερα ηταν λενε απο το σωληνακι του κλιματισμου που δεν ειχε κουμπωσει καλα και τρεχαν μεσα.

Eννοεις το σωληνακι που διωχνει την υγρασια του κλιματιστικου.

Λοιπον ακου ενα κολπο για να μην εχεις καθολου τετοια υγρασια. Καποιος το εχει γραψει και παλιοτερα αν δεν κανω λαθος.

Ενα-δυο λεπτα πριν φτασεις στον προορισμο σου, σβησε τον κλιματισμο και αφησε μονο το βεντιλατερ να δουλευει. Ετσι στεγνωνουν τα κλιματιστικα μερη και δε μαζευει μουχλα μικροοργανισμους κλπ. Καθαριζεις κατα καποιο τροπο το A/C κανοντας και οικονομια

Link to comment
Share on other sites

tony σου λενε λακακιες. Το οτι το ασημι χρωμα ειναι δυσκολο με κυνδινο να κανει σκιασεις ειναι γεγονος... αλλα μονο οταν εχουν διαφορα ηλικιας τα χρωματα, οχι σε πεντακαινουργιο αμαξι. Ουτε λογος βεβαια για μπιμπικια και λοιπα!

Απο ασημι ξερω, μιας και πριν κανα μηνα εφαγα το φτερο μου και το ξαναεβαψα... μου ειπαν πως μπορει να εχει καποια μικρη αποκλιση, αλλα οταν το παρελαβα ηταν αψογο!

 

Να τους το λουσεις στην μουρη και να ζητησεις ξανα βαψιμο.

Τονυ συμφωνω απολυτα.

Link to comment
Share on other sites

Kαι μένα πάει προς τα δεξιά...το έχου κ άλλοι αυτό βλέπω...

 

:blink: :blink: :blink:

Kαι το C4 μιας φίλης που οδήγησα τραβούσε προς τα δεξιά. Θα μας τρελάνει η citroen. :confused:

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

nai gia kati tetoia den thelo italo-galiko aytokinhto oti to xtipima ths anarthshs oxi o kala sindedemenos klimatismos(kala o A/C simbainei etixe ) oxi to timoni poy gernei deksia . ta fobamai kati tetoia .

 

caster ?

 

http://aligncraft.com/terms/caster.gif

http://home.tiscali.be/be067749/58/c3/caster.gif

Ο τροχίσκος περιγράφει τη γωνία γ μεταξύ του πείρου και του κάθετου επιπέδου. Σε περίπτωση διπλού wishbone-type αναστολής, ο άξονας μέσω των κέντρων των συνδέσεων σφαιρών χρησιμεύει ως μια "εικονική καρφίτσα αρθρώσεων". Εάν ο πείρος κλίνει πίσω, όπως στο PIC, η γωνία τροχίσκων λέγεται ότι είναι θετική. Ο αρνητικός τροχίσκος (πείρος που κλίνει προς το μέτωπο) δεν χρησιμοποιείται ποτέ. Σημειώστε ότι το μπάλωμα επαφών μεταξύ της ρόδας και του εδάφους είναι πίσω από το σημείο διατομής της επέκτασης του πείρου και της γης. (Η διάσταση Δ) αυτό θα αναγκάσει τις ρόδες για "να σύρει". Η γωνία τροχίσκων θα προκαλέσει το υπερβολικό κύρτωμα στις μπροστινές ρόδες καθώς οδηγούνται, ανυψωτικός το μέτωπο του αυτοκινήτου επάνω. Αυτή η επίδραση ανύψωσης είναι τι αναγκάζει τις μπροστινές ρόδες για να έχει μια τάση να ισιώσει έξω όταν εκεί δεν ίσχυσε καμία δύναμη οδήγησης: όταν οι ρόδες δείχνονται κατ' ευθείαν μπροστά, το πλαίσιο κάθεται στη χαμηλότερη θέση του, η οδήγηση των ροδών απαιτεί κάποια δύναμη, για να ανυψώσει το αυτοκίνητο επάνω. Όταν η δύναμη αφαιρείται, η βαρύτητα θα επιστρέψει τη ρόδα στην αρχική θέση τους. Μεγαλύτερο η γωνία τροχίσκων, και όσο βαρύτερο το αυτοκίνητο, όσο ισχυρότερη αυτή η επίδραση είναι. Επίσης, ο μεγαλύτερος γωνία τροχίσκων, όσο μεγαλύτερη η διαφορά κυρτώματος προκάλεσε πότε οι ρόδες οδηγούνται. Αυτή η διαφορά κυρτώματος είναι να αντισταθμιστεί ο ρόλος και η ρόδα πλαισίων squirm όταν στριμώχνει το αυτοκίνητο. Ως εκ τούτου, πολύς τροχίσκος θα παράσχει περισσότερη οδήγηση στις μεγάλες γωνίες, όπου ο ρόλος πλαισίων είναι εντονότερος, και ταυτόχρονα γυρίζοντας μέσα. Θα καταστήσει επίσης το αυτοκίνητο σταθερότερο στους τραχιούς όρους, και το straight-line του αυτοκινήτου stabili ty θα βελτιωθεί επίσης. Μια μικρή γωνία τροχίσκων θα παράσχει περισσότερη οδήγηση στις αργόστροφες γωνίες, και λιγότερο στροφή-μέσα. Σημειώστε ότι η γωνία τροχίσκων είναι όχι πάντα σταθερή. Τα αυτοκίνητα με τη διπλή wishbone αναστολή, όπου και τα δύο wishbones δεν είναι παράλληλα, θα δοκιμάσουν μια αλλαγή στη γωνία τροχίσκων καθώς η αναστολή συμπιέζεται ή επεκτείνεται. Εάν χαμηλότερο wishbone να έχε λιγότερων kickup από ανώτερο wishbone, η γωνία τροχίσκων θα μειωθεί ως συμπιέσεις αναστολής, όπως όταν γυρίζει το αυτοκίνητο ή φρενάρει. Αυτό καλείται "αντιδραστικό τροχίσκο". Γωνία 3.3 toe

Link to comment
Share on other sites

Μου έκαναν εκ νέου ευθυγράμμιση, το τιμόνι είναι άψογο και το αυτοκίνητο δεν έχει την παραμικρή κλίση (ευτυχώς όλα καλά!!!). Όσον αφορά στο άλλο θέμα που με απασχολεί, την Δευτέρα θα το ξαναπάω για να μου βάψουν ξανά το καπό (πήγα στον Κανακάρη στον Πειραιά και στα κεντρικά στο Αιγάλεω και μου είπαν, εμμέσως πλην σαφώς, ότι καλύτερα να το είχα βάψει μόνος μου!!!!!. Τουλάχιστον μου έφυγε η απορία μήπως εγώ τελικά είμαι παράξενος και ιδιότροπος...). Απ'ότι κατάλαβα πρέπει να τους έχωσαν γκάζια από τα κεντρικά. Αισθάνομαι βέβαια αρκετά άσχημα γι'αυτό (τουλάχιστον από τη συμπεριφορά στον Μερκουράκη είμαι ευχαριστημένος), αλλά τουλάχιστον θα γίνει η δουλειά μου και επιτέλους θα χαρώ το αμαξάκι (απο τη μέρα που το πήρα τρέχω συνέχεια για το κωλοτρακάρισμα - ούτε ένα ταξίδι δεν έχω κάνει)
Link to comment
Share on other sites

Ο τροχίσκος περιγράφει τη γωνία γ μεταξύ του πείρου και του κάθετου επιπέδου. Σε περίπτωση διπλού wishbone-type αναστολής, κλπ κλπ κλπ.............

 

Πολύ ωραία και σωστά όλα αυτά φίλε Karl, αλλά η θεωρία από την πράξη απέχει παρασάγγας... Δηλαδή σε αυτοκίνητα που δεν προέρχονται από Γαλλία και Ιταλία δεν έχεις προβλήματα; Μην λέμε χαζομάρες (no offence). Με τους ελληνικούς καρόδρομους και ειδικά σε αυτοκίνητα με ζάντες αλουμινίου και όχι σιδερένιες, οι παρεκλίσεις του τιμονιού είναι σύνηθες φαινόμενο. Οδηγώ ταυτόχρονα με το δικό μου ένα FORD και ένα SUZUKI και πάνε αλλού κι αλλού. Θα συμφωνήσω με τον elteo. Το Golf (4ης γενιάς) του κολλητού μου είναι συνέχεια στον ευθυγραμμισά (ωραία λέξη!!!). Παρεπιμπτόντως, έχω ακούσει ότι ο καλύτερος ευθυγραμμισάς στην Αθήνα είναι ένας στον Νέο Κόσμο (δεν ξέρω ούτε που ακριβώς, ούτε πως λέγεται)

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι τελευταίο για να μην παρεξηγούμαστε. Το δικό μου το αυτοκίνητο, όταν το παρέλαβα ήταν άψογο. Ούτε τράβαγε προς τα δεξιά, ούτε προς τα αριστερά, ούτε πουθενά. Έπεσα σε έναν κλασσικό ελληνικό "τάφο" (δεν τον πήρα χαμπάρι μες στη νύχτα) κι από τότε έγερνε δεξιά. Νομίζω πως όποιο αυτοκίνητο και να είχα το ίδιο θα συνέβαινε.
Link to comment
Share on other sites

Και κάτι τελευταίο για να μην παρεξηγούμαστε. Το δικό μου το αυτοκίνητο, όταν το παρέλαβα ήταν άψογο. Ούτε τράβαγε προς τα δεξιά, ούτε προς τα αριστερά, ούτε πουθενά. Έπεσα σε έναν κλασσικό ελληνικό "τάφο" (δεν τον πήρα χαμπάρι μες στη νύχτα) κι από τότε έγερνε δεξιά. Νομίζω πως όποιο αυτοκίνητο και να είχα το ίδιο θα συνέβαινε.

 

 

e tote nai apla ego eixa ena mitho sto kserokefalo moy alla eipa na ton kseperaso kai na arxiso na koitao pros galiko aytoknhto kai ksafnika moy arxisate olloi gia to timoni kai anoistixa logiko na ton epanafero :)

Link to comment
Share on other sites

Kι εγώ από λακκούβα το κόβω...στο σέρβις των 10Κ θα τους πω να μου κάνουν κ μια ευθυγραμμισούλα.

Κarl δεν υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα, ούτε καν η Corolla.

O καθένας έχει κάτι, δεν νομίζω να είναι δίκαιο να προσάπτεις συνολικά όλα τα προβλήματα σε ένα αυτοκίνητο.

Εγώ μόνο με την ευθυγράμμιση έχω πρόβλημα (όχι ότι με ενοχλεί αλλά τεσπα) και το θεωρώ σχετικά φυσιολογικό όταν φοράω μεγάλης διάστασης ζάντες αλουμινίου σε ρημαδοδρόμους.

Εάν είμασταν φανατικοί με τα αμάξια μας ΔΕΝ θα αναφέραμε τίποτα και θα λέγαμε ότι όλα είναι καλά όπως κάνουν πολλοί.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Kι εγώ από λακκούβα το κόβω...στο σέρβις των 10Κ θα τους πω να μου κάνουν κ μια ευθυγραμμισούλα.

Κarl δεν υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα, ούτε καν η Corolla.

O καθένας έχει κάτι, δεν νομίζω να είναι δίκαιο να προσάπτεις συνολικά όλα τα προβλήματα σε ένα αυτοκίνητο.

Εγώ μόνο με την ευθυγράμμιση έχω πρόβλημα (όχι ότι με ενοχλεί αλλά τεσπα) και το θεωρώ σχετικά φυσιολογικό όταν φοράω μεγάλης διάστασης ζάντες αλουμινίου σε ρημαδοδρόμους.

Εάν είμασταν φανατικοί με τα αμάξια μας ΔΕΝ θα αναφέραμε τίποτα και θα λέγαμε ότι όλα είναι καλά όπως κάνουν πολλοί.

 

den exeis kai adiko apla as poyme to vectra toy 91 poy kikloforo me 150.000 xiliometra pano den exei vgalei tpt oyte kan simplekth den exoyme alaksei giayto thelo to kainoyrio moy otan me to kalo to paro (elpizo sta konta) nai einai oso to dinaton poio aksiopisto .

 

tora poy anaferete ta mikroproblhmatakia poy emfanizontai einai poli timio kai poli kala kanete giayto kiolas simeytexo se ayto to forum . me boithaei na sxhmatizo sferikh gnomh kai na employtizo tis gnoseis moy sthn aytokinhsh . :)

 

 

den ksero giati alla to C4 to theoro aksiopisto aytokinhto me trabaei den ksero to empisteyomai :)

Link to comment
Share on other sites

den exeis kai adiko apla as poyme to vectra toy 91 poy kikloforo me 150.000 xiliometra pano den exei vgalei tpt oyte kan simplekth den exoyme alaksei giayto thelo to kainoyrio moy otan me to kalo to paro (elpizo sta konta) nai einai oso to dinaton poio aksiopisto .

 

tora poy anaferete ta mikroproblhmatakia poy emfanizontai einai poli timio kai poli kala kanete giayto kiolas simeytexo se ayto to forum . me boithaei na sxhmatizo sferikh gnomh kai na employtizo tis gnoseis moy sthn aytokinhsh . :)

 

 

den ksero giati alla to C4 to theoro aksiopisto aytokinhto me trabaei den ksero to empisteyomai :)

 

Κι εμείς εξάλλου γι'αυτό συμμετέχουμε σ'αυτό το thread, για να ανταλλάσσουμε απόψεις και προβληματισμούς. Η ευθυγράμμιση, όπως σωστά ανέφερε και ο elteo, δεν μπορεί να θεωρηθεί πρόβλημα γιατί καλώς ή κακώς ζούμε στην Ελλάδα και μετακινούμαστε στους ελληνικούς καρόδρομους (ούτε με τρακτέρ δεν μπορούμε να κυκλοφορήσουμε πλέον). Τα άλλα όλα είναι μικροπροβλήματα, όπως σωστά αναφέρεις, τα οποία όμως τα συναντούμε σε όλα τα αυτοκίνητα. Ούτως ή άλλως τα HYUNDAI, όταν άρχισαν να κυκλοφορούν ευρέως στην ελληνική αγορά (δεν ξέρω αν θυμάστε, αρχές δεκαετίας 90, η Αυτοκρατορία αντεπιτίθεται κτλ κτλ) είχαν την φήμη ενός φθηνού κορεάτικου, όχι ιδιαίτερα αξιόπιστου αυτοκινήτου που θα το πάρεις απλώς για να μην δώσεις πολλά. Η όλη πορεία την HYUNDAI στην ελληνική αγορά μόνο αυτό δεν δείχνει. Γιάυτό, όπως έχω ξαναπεί και πιστεύω, όλα καλά είναι (γαλλικά, γερμανικά, ιαπωνικά, κορεάτικα κτλ). Το θέμα είναι μην πέσεις στην περίπτωση... :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο tony ευχαριστα τα νεα σου.

Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ με elteo.(Εάν είμασταν φανατικοί με τα αμάξια μας ΔΕΝ θα αναφέραμε τίποτα και θα λέγαμε ότι όλα είναι καλά όπως κάνουν πολλοί.-elteo-)

By the way εχετε προσεξει οι ρεζερβες αν ειναι ιδια διασταση ή ειναι μικροτερες απο τα λαστιχα ?

C4 COUPE 1,6 VTR Pack
Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου VTS, όπως φαντάζομαι και στο 5θυρο EXCLUSIVE (δηλαδή στις εκδόσεις που φοράνε 17αρες) η ρεζέρβα είναι 16αρα
Link to comment
Share on other sites

ego exo to vts 3 mines 5000hiliometra eimai super eyxaristimenos' tou evala kai diko moy mp3 ola kala.an tha elega kati einai gia to esoteriko kathrefti an to c4 mini poly ston ilio den stekete mexri na kriosi mono ayto tipote allo
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/3523c4_vts_1_61.JPG
Link to comment
Share on other sites

ego exo to vts 3 mines 5000hiliometra eimai super eyxaristimenos' tou evala kai diko moy mp3 ola kala.an tha elega kati einai gia to esoteriko kathrefti an to c4 mini poly ston ilio den stekete mexri na kriosi mono ayto tipote allo

Ακριβώς! Το ίδιο κι εδώ! Κάθε φορά τον καθρέφτη τον βρίσκω να έχει γείρει προς τα κάτω, όταν το έχω στον ήλιο...αχ citroen αυτές οι μικρές λεπτομέρειες.....

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Ενα κουμπακι που ειναι πανω στο φλας(στο τελειωμα του διακοπτη) οπως αυτο απο δεξια που αλλαζουμε στην οθονη την καταναλωση. Ξερει κανεις τι ειναι ? Ουτε το βιβλιο γραφει κατι.
C4 COUPE 1,6 VTR Pack
Link to comment
Share on other sites

Σε μένα ο καθρέφτης είναι μια χαρά...:)

 

Να σας ρωτήσω και κάτι:

 

Πώς μπορώ να υπολογίσω σε μία απόσταση πόσο κατανάλωση είχα;

Ας πούμε πάω στην Θεσ/νίκη για αυτά τα 500 χλμ πώς μπορώ να δω τι κατανάλωση έχω και όχι αυτή που μου δείχνει από την αρχή που το πήρα; :worry:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Σε μένα ο καθρέφτης είναι μια χαρά...:)

 

Να σας ρωτήσω και κάτι:

 

Πώς μπορώ να υπολογίσω σε μία απόσταση πόσο κατανάλωση είχα;

Ας πούμε πάω στην Θεσ/νίκη για αυτά τα 500 χλμ πώς μπορώ να δω τι κατανάλωση έχω και όχι αυτή που μου δείχνει από την αρχή που το πήρα; :worry:

 

Κάνε κλικ στον κουμπί που είναι στο πλάι του μοχλού των υαλοκαθαριστήρων, ενώ είσαι μέσα στο μενού του trip computer μέχρι να μηδενίσει... ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...