Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παντως σε φιλο που πηρε τη βασικη εκδοση (xt νομιζω λεγεται) του βαλανε ενα aftermarket pioneer το οποιο δε συνεργαζεται με τα χειριστηρια στο τιμονι...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

παντως σε φιλο που πηρε τη βασικη εκδοση (xt νομιζω λεγεται) του βαλανε ενα aftermarket pioneer το οποιο δε συνεργαζεται με τα χειριστηρια στο τιμονι...

 

Του έβγαλαν το εργοστασιακό και έβαλαν pioneer ;)

 

Για να δουλέψουν τα χειρηστήρια στο τιμόνι και οι υπόλοιπες λειτουργίες της οθόνης χρειάζεται αντάπτορας.

Link to comment
Share on other sites

Του έβγαλαν το εργοστασιακό και έβαλαν pioneer ;)

 

Για να δουλέψουν τα χειρηστήρια στο τιμόνι και οι υπόλοιπες λειτουργίες της οθόνης χρειάζεται αντάπτορας.

 

χαχα..καλη φαση...εχεις χειριστηρια αλλα ειναι βασικα αχρηστα...μηπως σε κανα ηλεκτρολογο μπορει να γινει τιποτα?τεσπα,καλα να παθει,του ελεγα ν παρει το σουιφτακι αλλα δεν ηθελε/...:p

Link to comment
Share on other sites

η xt και η s δεν εχουν το μαμα αλλα βαζουν του εμπορίου.

 

 

δηλαδή χωρίς να δουλεύει με τα χειριστήρια και δεν φαινεται στην οθόνη?

 

μπερδεύτηκα τώρα, έχει ή δεν έχει το s τελικά ?

Link to comment
Share on other sites

δηλαδή χωρίς να δουλεύει με τα χειριστήρια και δεν φαινεται στην οθόνη?

 

μπερδεύτηκα τώρα, έχει ή δεν έχει το s τελικά ?

 

Όχι, το s ΔΕΝ έχει.

 

Τα χειριστήρια δεν θα δουλεύουν, εκτός και αν βάλεις κάποιο αντάπτορα, ο οποίος κοστίζει περίπου στα 200 ευρώ...

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
printezis prove me that i am wrong.

 

edosa kapoia lefta gia ena aytokinito k meta apo 4 xronia den to 8elei kaneis, trexw agelies k oute ena tilefono. paw se mantrades k mou lene ws k 4500 les k einai kana lada. Exei kapoies gratzounies k to dexomai na ri3w timi logw aytwn alla an 8es na apodixeis oti exw val8ei na se trelanw, tote na mou kaneis ena kalo offer dimosio gia to picasso. den einai se telia katastasi alla oute k gia ta mpaza. k otanlew gia offer oxi 4500 k 5000. milaw gia panw apo 6500, tiles? 8a kaneis thn prosfora? gia apedixe oti to picasso k h citroen einai a3iopisa sthn agora giati se opoion paw mou lene oti h citroen einai gia ta mpaza. kapote itan a3iopista, eidika xsara k pio palia, alla otan paw se mantrades akoun citroen k trow porta dixws na to doun to amaxi. opote egw eimai o trelos h oxi?

 

Σορρυ που λέω την άποψή μου κατόπιν πολλών... εορτών, αλλα τώρα διάβασα το μήνυμά σου.

Η αξία της μεταπώλησης είναι αλήθεια οτι πέφτει κατακόρυφα. Εχω C4 1.4 που το αγόρασα 15.500 τον 3/2006, και τώρα 2.5 χρόνια μετά, με 28.000χλμ, και φυσικά ατρακάριστο, ζήτημα είναι να πιάσει τα 9-10 χιλιάρικα. Πόσο μάλλον εσύ που έχεις ένα πολύ πιο γερασμένο μοντέλο, σίγουρα πάνω απο 40.000χλμ + του οτι το ίδιο το αυτοκίνητο δεν έκανε τις τρομερές πωλήσεις ακόμα κ όταν ήταν στα ντουζένια του. Η τιμή μεταπώλησης κάθε αυτοκινήτου, εξαρτάται (εκτός απο την κατάσταση του ιδίου του αυτοκινήτου φυσικά) και απο το ΤΙ κυκλοφορεί σαν καινούργιο απο την ίδια εταιρεία, σε τι τιμή, και με τι extra.

Απλά θέλω να σκεφτείς οτι έτσι έχουν τα πράγματα όχι μόνο στα αυτοκίνητα, αλλα σε όλα τα ηλεκτρονικά προιόντα και αγαθά. Εχεις αγοράσει την σούπερ ντούπερ κάρτα γραφικών και την χρυσοπλήρωσες 500 ευρώ. Μετά απο 4 χρόνια, η ίδια κάρτα πόσο θα στην αγοράζουν αν θελήσεις να την πουλήσεις? Ρητωρική ερώτηση... μάλλον πρέπει να τους πληρώσεις εσύ για να στην πάρουν.

Πές οτι αγοράζεις DVD-player, βιντεοκάμερα, φωτογραφική μηχανή , κινητό τηλέφωνο, mp3 player, ηχοσύστημα για το pc σου. Σε 4 χρόνια η αξία τους θα έχει ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΙ. Δεν θα στα αγοράζει κανεις γιατι θα είναι πια ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ακόμα και αν ήταν τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ όταν τα αγόρασες.

Για να κάνω πιο πιστικό το επιχείρημμά μου θα σου πώ το εξής : Εργάζομαι σε μια εταιρεία, οπου στην αποθήκη της έχουν κρατήσει (κατα λάθος προφανως) καταλόγους του ΠΛΑΙΣΙΟΥ απο το 2002 μέχρι και το 2004. Αν τους ανοίξεις και δείς τι πωλούνταν τότε και σε τι τιμές, θα μείνεις με το στόμα ανοιχτό. Είναι ενα ταξίδι στο παρελθόν. Αρχειακά μοντέλα που κάποτε είχαμε ή είχαν οι φίλοι μας, και μέχρι εκεί. Μετά τα έφαγε ο χρόνος.

 

Και κάτι τελευταίο : Θα σου πώ την προσωπική μου άποψ με την οποια δεν είσαι υποχρεωμένος να συμφωνήσεις. Το αυτοκίνητο το αγοράζουμε γιατι το γουστάρουμε. Μας αρέσει, είμαστε ερωτευμένοι μαζί του. Μας εξυπηρετεί και εμείς το απολαμβάνουμε. Είμαστε περήφανοι για αυτό και καμαρώνουμε συνέχεια. Είναι δλδ μια επιλογή μια κ έξω. Με ενα τέτοιο σκεπτικό, λογικό είναι να μην σκέφτεσαι την αξία μεταπώλησης, την οποια δεν μπορείς ποτέ να προβλέψεις.

Link to comment
Share on other sites

ξέχασες το πιο σημαντικό

Η αξία μεταπώλησης εξαρτάται κυρίως απο την αξιοπιστία της μάρκας,δλδ άλλη έχουν όλα τα τουοτα ανεξαρτήτως μοντέλου και αλλη τα Citroen

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ που λέω την άποψή μου κατόπιν πολλών... εορτών, αλλα τώρα διάβασα το μήνυμά σου.

Η αξία της μεταπώλησης είναι αλήθεια οτι πέφτει κατακόρυφα. Εχω C4 1.4 που το αγόρασα 15.500 τον 3/2006, και τώρα 2.5 χρόνια μετά, με 28.000χλμ, και φυσικά ατρακάριστο, ζήτημα είναι να πιάσει τα 9-10 χιλιάρικα. Πόσο μάλλον εσύ που έχεις ένα πολύ πιο γερασμένο μοντέλο, σίγουρα πάνω απο 40.000χλμ + του οτι το ίδιο το αυτοκίνητο δεν έκανε τις τρομερές πωλήσεις ακόμα κ όταν ήταν στα ντουζένια του. Η τιμή μεταπώλησης κάθε αυτοκινήτου, εξαρτάται (εκτός απο την κατάσταση του ιδίου του αυτοκινήτου φυσικά) και απο το ΤΙ κυκλοφορεί σαν καινούργιο απο την ίδια εταιρεία, σε τι τιμή, και με τι extra.

Απλά θέλω να σκεφτείς οτι έτσι έχουν τα πράγματα όχι μόνο στα αυτοκίνητα, αλλα σε όλα τα ηλεκτρονικά προιόντα και αγαθά. Εχεις αγοράσει την σούπερ ντούπερ κάρτα γραφικών και την χρυσοπλήρωσες 500 ευρώ. Μετά απο 4 χρόνια, η ίδια κάρτα πόσο θα στην αγοράζουν αν θελήσεις να την πουλήσεις? Ρητωρική ερώτηση... μάλλον πρέπει να τους πληρώσεις εσύ για να στην πάρουν.

Πές οτι αγοράζεις DVD-player, βιντεοκάμερα, φωτογραφική μηχανή , κινητό τηλέφωνο, mp3 player, ηχοσύστημα για το pc σου. Σε 4 χρόνια η αξία τους θα έχει ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΙ. Δεν θα στα αγοράζει κανεις γιατι θα είναι πια ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ακόμα και αν ήταν τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ όταν τα αγόρασες.

Για να κάνω πιο πιστικό το επιχείρημμά μου θα σου πώ το εξής : Εργάζομαι σε μια εταιρεία, οπου στην αποθήκη της έχουν κρατήσει (κατα λάθος προφανως) καταλόγους του ΠΛΑΙΣΙΟΥ απο το 2002 μέχρι και το 2004. Αν τους ανοίξεις και δείς τι πωλούνταν τότε και σε τι τιμές, θα μείνεις με το στόμα ανοιχτό. Είναι ενα ταξίδι στο παρελθόν. Αρχειακά μοντέλα που κάποτε είχαμε ή είχαν οι φίλοι μας, και μέχρι εκεί. Μετά τα έφαγε ο χρόνος.

 

Και κάτι τελευταίο : Θα σου πώ την προσωπική μου άποψ με την οποια δεν είσαι υποχρεωμένος να συμφωνήσεις. Το αυτοκίνητο το αγοράζουμε γιατι το γουστάρουμε. Μας αρέσει, είμαστε ερωτευμένοι μαζί του. Μας εξυπηρετεί και εμείς το απολαμβάνουμε. Είμαστε περήφανοι για αυτό και καμαρώνουμε συνέχεια. Είναι δλδ μια επιλογή μια κ έξω. Με ενα τέτοιο σκεπτικό, λογικό είναι να μην σκέφτεσαι την αξία μεταπώλησης, την οποια δεν μπορείς ποτέ να προβλέψεις.

 

Δεν έχει καμία σχέση αυτό που λες. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τα αυτοκίνητα με τα προιόντα πληροφορικής. Άλλο ρυθμό εξέλιξης έχουν τα pc και άλλον τα αυτοκίνητα + το ότι η σύγκριση μεταξύ τους είναι άκυρη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει καμία σχέση αυτό που λες. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τα αυτοκίνητα με τα προιόντα πληροφορικής. Άλλο ρυθμό εξέλιξης έχουν τα pc και άλλον τα αυτοκίνητα + το ότι η σύγκριση μεταξύ τους είναι άκυρη.

 

Δεν κατάλαβες... δεν συγκρίνω ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ αυτοκίνητα και προιόντα πληροφορικής. Συγκρίνω τις βιντεοκάμερες με τις βιντεοκάμερες, τις κάρτες γραφικών με τις κάρτες γραφικών, τα pc με τα pc, τα ψυγεία με τα ψυγεία, τις τηλεοράσες με τις τηλεοράσεις, και τα αυτοκίνητα με τα αυτοκίνητα, και τους καναπέδες με τους καναπέδες

ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ το post μου αν έχεις απορίες.

 

Η θεωρία της εξέλιξης των προιόντων, σε ολα τα αγαθά μας οδηγεί σε αυτό που σου αναφέρω. Τα προιόντα εμφανίζονται ΑΚΡΙΒΑ στην αγορά, και η πτώση της τιμής τους είναι ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ οταν εμφανιστεί το επόμενο μοντέλο.

 

Βρες μου εσυ 1 προιόν οπου η τιμή του μένει κοντά στην αρχική τιμή, για 1-2-3 χρόνια μετά την εμφάνιση του νέου μοντέλου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβες... δεν συγκρίνω ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ αυτοκίνητα και προιόντα πληροφορικής. Συγκρίνω τις βιντεοκάμερες με τις βιντεοκάμερες, τις κάρτες γραφικών με τις κάρτες γραφικών, τα pc με τα pc, τα ψυγεία με τα ψυγεία, τις τηλεοράσες με τις τηλεοράσεις, και τα αυτοκίνητα με τα αυτοκίνητα, και τους καναπέδες με τους καναπέδες

ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ το post μου αν έχεις απορίες.

 

Η θεωρία της εξέλιξης των προιόντων, σε ολα τα αγαθά μας οδηγεί σε αυτό που σου αναφέρω. Τα προιόντα εμφανίζονται ΑΚΡΙΒΑ στην αγορά, και η πτώση της τιμής τους είναι ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ οταν εμφανιστεί το επόμενο μοντέλο.

 

Βρες μου εσυ 1 προιόν οπου η τιμή του μένει κοντά στην αρχική τιμή, για 1-2-3 χρόνια μετά την εμφάνιση του νέου μοντέλου.

 

Δεν διαφωνώ, αλλά αυτό που λέω εγώ είναι πως άλλο το ποσοστό πτώσης της τιμής ενός αυτοκινήτου και άλλο ενός υπολογιστή. Γι' αυτό έγγραψα πως είναι άκυρη η σύγκριση. π.χ. Σε 3 χρόνια ένα υπολογιστή θα τον δώσεις "τζάμπα" ενώ το αυτοκίνητο στην μισή τιμή.

Στο θέμα μας, τα citroen έχουν αδικαιολόγητα χαμηλή μεταπώληση παρόλο που έχουν κάνει άλματα προόδου σε όλους τους τομεις σε σχέση με το παρελθόν. Διαβάζω τόσα προβλήματα για το C4 και εγώ που είμαι κάτοχος ενός 1400 εδώ και 1 χρόνο δεν έχω κανένα πρόβλημα. Μέχρι στιγμής τουλάχιστον...

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα μας, τα citroen έχουν αδικαιολόγητα χαμηλή μεταπώληση παρόλο που έχουν κάνει άλματα προόδου σε όλους τους τομεις σε σχέση με το παρελθόν. Διαβάζω τόσα προβλήματα για το C4 και εγώ που είμαι κάτοχος ενός 1400 εδώ και 1 χρόνο δεν έχω κανένα πρόβλημα. Μέχρι στιγμής τουλάχιστον...

 

 

+100000000

 

και εγω κάτοχος είμαι ενος C4 1.4 και επι 2.5 χρόνια δεν έχει βγάλει το παραμικρό. Τα προβλεπόμενα service, και αυτό ήταν!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

κατοχος ενος C4 1.6 3 χρονων σερβις στα 60.000 χλμ :

 

καθαριστικο

φιλτρο σκονης

πολλαπλασιαστης (χαλασε)

μπουζια

ιμαντας

φιλτρο αερα

φιλτρο λαδιου

ιμαντας

λαδια

εργασια ,

ποσο λετε οτι πληρωσα ????????????

 

470 €€€€€€€€€ ελεος !!!!!!!!!

 

κρινετε και εσεις εαν αξιζει το αυτοκινητο !!!!!!!!!!!!! :blink::blink::(:blink:

Link to comment
Share on other sites

κατοχος ενος C4 1.6 3 χρονων σερβις στα 60.000 χλμ :

 

καθαριστικο

φιλτρο σκονης

πολλαπλασιαστης (χαλασε)

μπουζια

ιμαντας

φιλτρο αερα

φιλτρο λαδιου

ιμαντας

λαδια

εργασια ,

ποσο λετε οτι πληρωσα ????????????

 

470 €€€€€€€€€ ελεος !!!!!!!!!

 

κρινετε και εσεις εαν αξιζει το αυτοκινητο !!!!!!!!!!!!! :blink::blink::(:blink:

 

 

Γράψε μας και τιμές όμως.... Τον ιμάντα τον έχεις γράψει 2 φορές.

Link to comment
Share on other sites

κατοχος ενος C4 1.6 3 χρονων σερβις στα 60.000 χλμ :

 

καθαριστικο

φιλτρο σκονης

πολλαπλασιαστης (χαλασε)

μπουζια

ιμαντας

φιλτρο αερα

φιλτρο λαδιου

ιμαντας

λαδια

εργασια ,

ποσο λετε οτι πληρωσα ????????????

 

470 €€€€€€€€€ ελεος !!!!!!!!!

 

κρινετε και εσεις εαν αξιζει το αυτοκινητο !!!!!!!!!!!!! :blink::blink::(:blink:

 

πλάκα μας κάνεις;;;; Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ!

 

άλλαξες ιμάντα χρονισμού, αυτό από μόνο του κοστίζει πολύ!! Για ρώτα και στις άλλες μάρκες ...τουλάχιστον μια 500αρα τσε βαλε...:rolleyes:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

κατοχος ενος C4 1.6 3 χρονων σερβις στα 60.000 χλμ :

 

καθαριστικο 2.08

φιλτρο σκονης 20.52

πολλαπλασιαστης (χαλασε) 139

μπουζια 30.44

ιμαντας 21.81

φιλτρο αερα 14.91

φιλτρο λαδιου 9.37

ιμαντας 44.42

λαδια 37.80

εργασια 90.00

 

αλλα σημερα ειχαμε και ενα αλλο προβληματακι ,

 

ρουλεμαν 100

εργασια 40

 

 

τελικα πωσ τα βλεπετε???????????:cool:

 

ξεχασα και το φπα στα ανταλακτικα

 

σε αντιπροσωπεια πηγα !!!

Link to comment
Share on other sites

naxorti, δεδομένου ότι το έχεις τρία χρόνια, είναι δηλαδή εκτός εγγύησης... για ποιον λόγο πήγες αντιπροσωπεία; :worry:

Και πράγματι όπως είπε ο Elteo η τιμή ήταν καλή για αντιπροσωπεία. Τώρα αν δεν είσαι ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο για τον x,y,z λόγο αυτό είναι άλλη ιστορία.

 

Σπύρο δεν πιστεύω να κάνεις το σέρβις των 60k σε αντιπροσωπεία!!!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε ποια service δλδ τα λαδια στην εχπρες σερβις τα αλλαξα τελευταια φορα .

 

και τακακια αλλαξα στην αντιπροσοποια γιατι μου καναν καλητερη τιμη 50 ευρω ενω ολοι οι αλλοι θελαν 60 .

 

 

τωρα στα 50Κ παλι εξω θα παω . για ιμαντες και τετοια μπορει να παω οπου με στηλεις :P

Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε ποια service δλδ τα λαδια στην εχπρες σερβις τα αλλαξα τελευταια φορα .

 

και τακακια αλλαξα στην αντιπροσοποια γιατι μου καναν καλητερη τιμη 50 ευρω ενω ολοι οι αλλοι θελαν 60 .

 

 

τωρα στα 50Κ παλι εξω θα παω . για ιμαντες και τετοια μπορει να παω οπου με στηλεις :P

 

Ok όταν έρθει η ώρα πες μου να σε στείλω :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Καλησπέρα παίδες. Μήπως έχει κανείς καμιά ιδέα ή έχει ακούσει πότε θα έρθει στην Ελλάδα το νέο C4 (facelift)? Γιατί το λατρεύω αυτό το αμάξι και θέλω να το πάρω στα κοντά. Αν είναι να περιμένω λίίίίίγο ακόμα καλώς...

[sIGPIC][/sIGPIC] ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ

Ο Π.Α.Ο.Κ. είναι... ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ... Η μπάλα είναι μόνο η αφορμή...

Γι'αυτό γίναμε Π.Α.Ο.Κ. ρε μάγκες...ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΝΔΙΑΝΟΥΣ...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παίδες. Μήπως έχει κανείς καμιά ιδέα ή έχει ακούσει πότε θα έρθει στην Ελλάδα το νέο C4 (facelift)? Γιατί το λατρεύω αυτό το αμάξι και θέλω να το πάρω στα κοντά. Αν είναι να περιμένω λίίίίίγο ακόμα καλώς...

 

Οχι δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που να ξέρει. Πάντος, δεδομένου οτι οι τιμές στα Citroen πέφτουν κατακόρυφα στα μεταχειρισμένα, σου συνιστώ να κοιτάξει κάποιο 2λιτρο VTS 3ετίας. Οι τιμές παίζουν στα 15.000. Και μιλάμε για 180 ίππους ατμόσφαιρα... όχι τούρμπο!!! Εγώ απο Μάρτη που τελειώνουν οι δόσεις στο C4 1.4 που έχω, θα το σπρώξω για όσο όσο για να πάρω το 2λτρο με max 60000 χλμ. Αν ψάξεις θα βρείς.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
παιδια..το 14αρι αξιζει για πρωτο αμαξι?απο επιδοσεις πως παμε?καμια προσπεραση ανετη σε ταξιδι μοιαζει λιγο δυσκολο ε?
Link to comment
Share on other sites

Σε αυτή την κατηγορία καλύτερα θα ήταν να πας για το 1600,.εάν θες επιδόσεις.

Ο 1400 είναι ικανοποιητικός για τις πιο μικρές-ελαφρές κατηγορίες βλ.C2,C3.

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...