enginekiller Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 enginekiller παρατηρώ ότι βάζουμε κάποια προβληματάκια δικής μας κατασκευής σε μερικά αυτοκίνητα!!.. Τέσπα,εγώ δεν είμαι εδώ για να αντιπαραθέτω αυτοκίνητα!Εγώ εδώ σχολιάζω το Citroen C4 το οποίο παρατηρώ ότι βγάζει πολλά προβλήματα. Και λογικό είναι αφού εάν δει κάποιος την ποσότητα των ηλεκτρονικών που έχει και που βρίσκονται οι τιμές του αυτοκινήτου θα καταλάβει και την ποιότητα τους!! (ότι πληρώνεις,παίρνεις που λέμε) Το θεμα ειναι να σχολιαζουμε το αυτοκινητο συγκρινοντας με καποιο αλλο. Να βρεις ενα αλλο αυτοκινητο στην κατηγορια του που να ειναι καλυτερο να το συζητησουμε! Δεν κρινουμε ενα αυτοκινητο ετσι γενικα γιατι τοτε θα μπορουσα να πω κι εγω οτι το c4 ειναι αχρηστο γιατι δεν κανει 1 λεπτο στο ring!!! Και μη νομιζεις οτι αν πληρωνες περισσοτερα(ακομα και πολυ περισσοτερα) θα ηταν αψογα! Το πρωτο που ειπες δεν το επιασα;!; :confused: Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 enginekiller παρατηρώ ότι βάζουμε κάποια προβληματάκια δικής μας κατασκευής σε μερικά αυτοκίνητα!!.. Τέσπα,εγώ δεν είμαι εδώ για να αντιπαραθέτω αυτοκίνητα!Εγώ εδώ σχολιάζω το Citroen C4 το οποίο παρατηρώ ότι βγάζει πολλά προβλήματα. Και λογικό είναι αφού εάν δει κάποιος την ποσότητα των ηλεκτρονικών που έχει και που βρίσκονται οι τιμές του αυτοκινήτου θα καταλάβει και την ποιότητα τους!! (ότι πληρώνεις,παίρνεις που λέμε) Σαφώς και ότι πληρώνεις παίρνεις, αλλά δέ νομίζω οτι τα 21.000 ευρώ είναι και λίγα... Θα μου πείς τώρα οτι το καλύτερο απο θέμα ποιότητας & αξιοπιστίας είναι η Mercedes, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε όλοι την οικονομική άνεση για κάτι τέτοιο, τη στιγμή μάλιστα που είμαι 22 χρονών και τις δόσεις τις βάζω απο την τσέπη μου...:X Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Mε την ευκαιρία, NRG εσύ τί αυτοκίνητο έχεις?:rolleyes: Με παρακολουθεις? :D Polo '00 με μοναδικο προβλημα στα 75,000χλμ σκληρης χρησης ενα πεσμενο παραθυρο (κλασικα!) και ενα καμμενο λαμπακι στοπ! Βεβαια δεν εχει τα ηλεκτρονικα του C4, αλλα και παλι νομιζω πως εχει βγει αρκετα καλο αν λαβω υποψιν μου και τα 2 γερα τρακαρισματα που εχει φαει. Α οδηγω και ενα Audi 80 του 92' (του μπαμπα :D ), τωρα να σας πω οτι με μηδενικη σχεδον συντηρηση δεν ειχα κανενα προβλημα, θα με πιστεψετε το ξερω, και δεν το λεω ειρωνικα ειναι γνωστη η ποιοτητα κατασκευης των audi γενικα αλλα ειδικα των παλαιοτερων μοντελων. Επειδη ειδα οτι αναψα φωτιες να κανω μια συμπληρωματικη δηλωση. Ειπα οτι δεν εχω ξαναδιαβασει για περισσοτερα προβληματα σε αυτοκινητο, αν μπορει καποιος ας μου πει σε αυτο το φορουμ ποιο αλλο αυτοκινητο εχει συζητηθει τοσο για τα προβληματα του. Δυστυχως δεν διαβαζω αλλα φορουμς, ισα ισα ειχα γινει μελος στο vwclub αλλα ποτε δεν συμμετειχα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Σαφώς και ότι πληρώνεις παίρνεις, αλλά δέ νομίζω οτι τα 21.000 ευρώ είναι και λίγα... Θα μου πείς τώρα οτι το καλύτερο απο θέμα ποιότητας & αξιοπιστίας είναι η Mercedes, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε όλοι την οικονομική άνεση για κάτι τέτοιο, τη στιγμή μάλιστα που είμαι 22 χρονών και τις δόσεις τις βάζω απο την τσέπη μου...:X Αστο για τις Mercedes μην ξυνεις πληγες. Σε ποιοτητα και χλυδα ναι αλλα η αξιοπιστια τους εχει πεσει παρα πολυ σε σχεση με παλια. Πολλα προβληματα χιλιαδες χιλιαδων ανακλησεις καθε χρονο και μερικα σοβαρα. Αν μπεις στο forum των 4Τ θα δεις πολλες περιπτωσεις που απο τυχη δεν θρηνισαμε θυματα. Προσφατα θυμαμαι καποιο που πηρε καποια Mercedes (δε θυμαμαι μοντελο) εσκασε 70Κ ευρω(!!!) και το αυτοκινητο του εσβησε μια φορα εν κινηση πανω σε στροφη και μπλοκαραν διαφορικα κτλ και σταματησε στην ακρη του δρομου απο τυχη. Επειτα αλλες τρεις φορες το αυτοκινητο δεν περναγε τις 3000 στροφες και αλλες 2 φορες του εκανε το παραπανω. Χωρια τις φορες που ξεκιναγε και εσβηνε μονο του και επαιρνε μπροστα μονο του. Του ειχαν αλλαξει ενα σωρο αλλα τιποτα! Προσφατα μαλιστα του το εκλεψαν κιολας σε μερικα λεπτα(ασχετο αλλα δειχνει την προστασια που προσφερει!!!). Ολα τα αυτοκινητα εχουν προβληματα και αυτο οφειλεται στους ρυθμους παραγωγης που μειωνονται συνεχως με καποια αρνητικα σε πιθανα προβληματα. Αρα για να παρεις αυτοκινητο χωρις προβληματα πρεπει να παρεις απο εταιρεια που δεν βγαζει πολλα και τα προσεχει ετσι καλυτερα(ferrari...). Και στο τελος τελος εμεις ειπαμε οτι αυτα τα ψιλα που εβγαλε το c4 δεν ειναι τιποτα σοβαρα! Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ToucHDowN Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Επειδή παρουσιάστηκε σε ενα C4 πρόβλημα στους αισθητήρες σημαινει οτι είναι αναξιόπιστοι και το πρόβλημα είναι γενικό σε όλα; Οφείλω να ενημερώσω το φόρουμ, επειδή βλέπω ότι το "πρόβλημά" μου έχει παγιωθεί ως σημείο τριβής και ως "ελάττωμα" του C4, για τα εξής ΝΕΑ: Τελικά, μετά από ελέγχους αποδείχτηκε ότι έφταιγα... εγώ. Ίσως όχι εγώ, αλλά το βενζινάδικο που μετρούσα τα λάστιχα! Είχα 35% λιγότερο αέρα!!! Όλες οι ενδείξεις που έπαιρνα από τους αισθητήρες ήταν ΑΨΟΓΕΣ και ΣΩΣΤΕΣ. Λάθος μου που δεν τσέκαρα την πίεση σε άλλο βενζινάδικο, πείτε ό,τι θέλετε (αρκετά ντράπηκα όταν μου είπε το παιδί στο συνεργείο ότι απλά...γέμισε αέρα τα λάστιχα και το πρόβλημα λύθηκε). ΤΟ CITROEN C4 ΔΕΝ ΕΧΕΙ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ) ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΙΕΣΗΣ. ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ! (Αμέσως μετά, πήγα στο βενζινάδικο, τους είπα ευγενικά ότι το πιεστικό τους θέλει πέταμα, το αρνήθηκαν, μέτρησα τα λάστιχά μου και έδειχναν άλλ' αντ' άλλων ατμόσφαιρες, το τσέκαραν, το δέχτηκαν, μου ζήτησαν συγνώμη μέσα στη μαύρη ντροπή κι αυτοί, και το θέμα θεωρείται λήξαν). Παράθεση http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Ρε TouchDown ντροπη ρε... Τοσες φορες στο εβγαλε δεν το ξανατσεκαρες αλλου;;;; Μα καλα και εσυ στο ιδιο βενζιναδικο πηγαινες;;; Οχι τιποτα αλλο δηλαδη αλλα ειχαμε και δυο εδω μεσα που μας την ελεγαν για αυτο το "σοβαρο" προβλημα! Τεσπα τουλαχιστον ειναι ενταξει το αυτοκινητο και δεν εχει τιποτα και πηραμε ολοι 10 χρονια ζωης!!! Συγχωρεμενος. Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ToucHDowN Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Ρε TouchDown ντροπη ρε... Τοσες φορες στο εβγαλε δεν το ξανατσεκαρες αλλου;;;; Μα καλα και εσυ στο ιδιο βενζιναδικο πηγαινες;;; Οχι τιποτα αλλο δηλαδη αλλα ειχαμε και δυο εδω μεσα που μας την ελεγαν για αυτο το "σοβαρο" προβλημα! Τεσπα τουλαχιστον ειναι ενταξει το αυτοκινητο και δεν εχει τιποτα και πηραμε ολοι 10 χρονια ζωης!!! Συγχωρεμενος. Ντροπή ξε-ντροπή, δεν το έκρυψα, βγήκα και το είπα. Δουλεύω πολύ, και ακόμα και 5 λεπτά που χάνω από την ξεκούρασή μου τα μετράω. Δεν το πολυέψαξα το θέμα, ούτε καν το σκέφτηκα ότι μπορεί να βάζω αέρα σε χαλασμένο μηχάνημα. Μια-δυο, πείστηκα ότι φταίνε οι αισθητήρες και το μυαλό μου κόλλησε σε αυτή τη σκέψη χωρίς να υπολογίσει το ενδεχόμενο που έτυχε τελικά να φταίει. Όταν κάνεις παράλληλα άλλα 500 πράγματα καμιά φορά την πατάς. Όλα καλά. Παράθεση http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Ντροπή ξε-ντροπή, δεν το έκρυψα, βγήκα και το είπα. Δουλεύω πολύ, και ακόμα και 5 λεπτά που χάνω από την ξεκούρασή μου τα μετράω. Δεν το πολυέψαξα το θέμα, ούτε καν το σκέφτηκα ότι μπορεί να βάζω αέρα σε χαλασμένο μηχάνημα. Μια-δυο, πείστηκα ότι φταίνε οι αισθητήρες και το μυαλό μου κόλλησε σε αυτή τη σκέψη χωρίς να υπολογίσει το ενδεχόμενο που έτυχε τελικά να φταίει. Όταν κάνεις παράλληλα άλλα 500 πράγματα καμιά φορά την πατάς. Όλα καλά. Αυτο δειχνει οτι πας μονο σε ενα βενζιναδικο, πολυ σωστος ;) Τελος καλο, ολα καλα λοιπον :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Ντροπή ξε-ντροπή, δεν το έκρυψα, βγήκα και το είπα. Δουλεύω πολύ, και ακόμα και 5 λεπτά που χάνω από την ξεκούρασή μου τα μετράω. Δεν το πολυέψαξα το θέμα, ούτε καν το σκέφτηκα ότι μπορεί να βάζω αέρα σε χαλασμένο μηχάνημα. Μια-δυο, πείστηκα ότι φταίνε οι αισθητήρες και το μυαλό μου κόλλησε σε αυτή τη σκέψη χωρίς να υπολογίσει το ενδεχόμενο που έτυχε τελικά να φταίει. Όταν κάνεις παράλληλα άλλα 500 πράγματα καμιά φορά την πατάς. Όλα καλά. Θυμάμαι ότι κάποιος απο δω σου το είχε πει πάντως ότι μπορεί να φταίει αυτό ;) :) (ο elteo αν δεν κάνω λάθος) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 ontos eixe anaferthei oti ta venzinadika lene oti theloyn telos panton telos kalo olla kala Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Ντροπή ξε-ντροπή, δεν το έκρυψα, βγήκα και το είπα. Δουλεύω πολύ, και ακόμα και 5 λεπτά που χάνω από την ξεκούρασή μου τα μετράω. Δεν το πολυέψαξα το θέμα, ούτε καν το σκέφτηκα ότι μπορεί να βάζω αέρα σε χαλασμένο μηχάνημα. Μια-δυο, πείστηκα ότι φταίνε οι αισθητήρες και το μυαλό μου κόλλησε σε αυτή τη σκέψη χωρίς να υπολογίσει το ενδεχόμενο που έτυχε τελικά να φταίει. Όταν κάνεις παράλληλα άλλα 500 πράγματα καμιά φορά την πατάς. Όλα καλά. Ενταξει ηρεμησε φανταζομαι οτι περιμενες να ακουσεις καποια κριτικη γιατι δεν το πολυεψαξες και μας αναστατωσες λιγο αλλα αφου ειναι ολα καλα ειπαμε συγχωρεμενος! :) Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mainos Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Βρε παιδια και τα διπλα προβληματα να εβγαζε παλι C4 θα ηθελα. Απο βδομαδα μπαινει μεσα για ξυλωμα ταμπλο και αλλαγη ολων των αεραγογων γιατι τρεχουν νερα κατω απο την μοκετα. Παραλληλα θα φτιαχτει το τρεμουλο και το τραβηγμα του τιμονιου, ο τζογος του καπο και κατι ψιλοτριγμοι πισω. Και τι εγινε? ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. Αυτα ειναι ψιλοατελειες απο το εργοστασιο στη συναρμολογηση, κλπ. Αλλωστε αμαξι αγορασαμε, και τις λακουβες του θα φαει και τη λασπη και τον ηλιο και κανα στουκο. Τι ΠΟΙΟΤΗΤΑ και ΠΟΙΟΤΗΤΑ μου λενε οι αλλοι. Ας δωσουν 30000 ευρω αντι 18000 για να παρουν ενα παρομοιο αμαξι συν ποιοτητα. Και μετα απο ενα δυο ψιλοστουκα ας ερθουν να μου πουν για την ΠΟΙΟΤΗΤΑ ετσι οπως θα τους το φτιαξουν. Οποτε μην τρελε για ποιοτητες και τετοια. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε ολους τους C4αδες για την επιλογη τους. Σκεφτηκαν εξυπνα και με γουστο. BEST BEST BEST BEST VALUE FOR MONEY. Mακράν..... Υ.Γ. Να μου πει ενας ενα αμαξι που εχει καλυτερο εξοπλισμο απο τα VTS και EXCLUSIVE οχι με 19000 αλλα με 26-27000 ευρω για να μην πω παραπανω.... Παράθεση C4 COUPE 1,6 VTR Pack Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Mα το είπα πρίν... "For it's price, it's the best machine in the market"! Να είχε πάντως και HUD, όπως έχει το C6, μια χαρά θα ήταν... :cool: Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Βρε παιδια και τα διπλα προβληματα να εβγαζε παλι C4 θα ηθελα. Απο βδομαδα μπαινει μεσα για ξυλωμα ταμπλο και αλλαγη ολων των αεραγογων γιατι τρεχουν νερα κατω απο την μοκετα. Παραλληλα θα φτιαχτει το τρεμουλο και το τραβηγμα του τιμονιου, ο τζογος του καπο και κατι ψιλοτριγμοι πισω. Και τι εγινε? ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. Αυτα ειναι ψιλοατελειες απο το εργοστασιο στη συναρμολογηση, κλπ. Αλλωστε αμαξι αγορασαμε, και τις λακουβες του θα φαει και τη λασπη και τον ηλιο και κανα στουκο. Τι ΠΟΙΟΤΗΤΑ και ΠΟΙΟΤΗΤΑ μου λενε οι αλλοι. Ας δωσουν 30000 ευρω αντι 18000 για να παρουν ενα παρομοιο αμαξι συν ποιοτητα. Και μετα απο ενα δυο ψιλοστουκα ας ερθουν να μου πουν για την ΠΟΙΟΤΗΤΑ ετσι οπως θα τους το φτιαξουν. Οποτε μην τρελε για ποιοτητες και τετοια. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε ολους τους C4αδες για την επιλογη τους. Σκεφτηκαν εξυπνα και με γουστο. BEST BEST BEST BEST VALUE FOR MONEY. Mακράν..... Υ.Γ. Να μου πει ενας ενα αμαξι που εχει καλυτερο εξοπλισμο απο τα VTS και EXCLUSIVE οχι με 19000 αλλα με 26-27000 ευρω για να μην πω παραπανω.... Για σενα αυτα μπορει να μην ειναι προβληματα, αλλα εγω τα θεωρω αρκετα εως πολλα και σοβαρα. Διαφορετικα βεβαια σκεφτεται ο καθενας, αλλα σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα να μου ερχοταν ολα αυτα δεν ξερω κι εγω τι θα εκανα! :w00t: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Takis_C4 Δημ. September 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 7, 2005 Geia sas paidia.. Petyxa tyxaia auto to forum kai diavasa me prosoxh ta osa lete.. Egw eixa apofasisei thn agora tou C4 poly prin kykloforhsei.. Apodei3h oti agorasa ena apo ta prwta pou kykloforhsan (A 15hmero Ianouariou 2005) Phra thn ekdosh 1.4 Coupe LE kai exw kanei mexri stigmhs 14.000 xlm Ta provlimata pou exw mexri stigmhs einai ta e3hs: 1) Tous trigmous apo ta amortiser 2) Tremoulo anamesa sta 110-120 km/h meta apo topo8eththsh zantwn 16'' (momo) kai meta apo 1000 xlm pou ekana peripou. mou ekanan zygosta8mish panw sto autokinhto xwris na vgaloun tous troxous 2 fores.. meiw8hke para poly alla kanei ena poly elafto.. episis exw parathrhsei oti sto frenarisma paizei pali to timoni (pi8anon provlima me diskoplakes) 3) To para8yro tou odhgou kanei enan hxo stigmiaio sto anevasma mono kai otan patas ton diakopth gia anodo. Aytes einai oles oi vlaves sta 14.000 xlm Nomizw pws einai mia poly kalh epilogh Twra se opoion den aresei h to nomizei ellatwmatiko h lysh einai poly aplh.. den to agorazoun!! Egw eimai kai opados ths gallikhs autok/nias (kahmeno Saxo ti travh3es!!) Peritto na sas pw oti epeidh to prwto pou hr8e htan to diko mou otan kykloforousa ekane tosh entypwsh pou oloi gyrnousan to kefali.. foverh ais8hsh!!! Paidia na ta xairomaste.. kala mas taxidia.. kai astoukarista panw ap ola!! P.S. Gnorizete tipota gia body kit gia to coupe ? Παράθεση Ολη τη βδομάδα πήζω, στο weekend ελπίζω!! :rolleyes: http://www.myphone.gr/gallery/data/500/51141c4.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
af9pk Δημ. September 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2005 (δεν εχω c4, αλλα ελπιζω να με φιλοξενησετε για λιγο στο thread σας) γιατι μετρατε την πιεση στα βενζιναδικα, αφου ο κατασκευαστης συνιστα πιεσεις με κρυα ελαστικα? στο αυτοκινητο μου εχω προσεξει διαφορες αναμεσα σε ζεστα και κρυα ελαστικα ακομα και 3 psi. αυτο που με εχει βολεψει και ακολουθω ειναι λιγο πριν φτασω σπιτι να γεμιζω τα λαστιχα απο το βενζιναδικο με αρκετο αερα (εως και 7 psi παραπανω συμφωνα με τον μετρητη εκει) και αφου παρκαρω σπιτι και τα αφησω να κρυωσουν, με ενα μετρητη πιεσης (2 ευρω απο praktiker) αφαιρω μεχρι την καταλληλη πιεση. Παράθεση Ceci n'est pas une signature. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. September 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2005 Takis_C4 καλως ηρθες. Αυτο με το παραθυρο μου φαινεται λιγο περιεργο. Τι σου ειπαν στην αντιπροσωπεια; mainos δε βρεθηκε αλλη λυση; Το να σου λυσουν το ταμπλω δεν ειναι και οτι καλυτερο. af9pk προφανως οσοι μετρανε μετρανε με κρυα λαστιχα και οχι μετα απο ταξιδι(προσωπικα εχω 2 οργανα και κοπρεσερ αερος οποτε δνε ξαναπαταω σε βενζιναδικο) Διαφωνω ομως με αυτο που κανεις εσυ, το να αυξανεις την πιεση κατα 7psi ειναι υπερβολικο και επικινδυνο. Αν θες πχ 35psi και πας μετα απο μερικα χιλιομετρα και τι μετρας και λεει 37(λογω ζεσταμενων ελαστικων) ε βαλε 2-3 psi παραπανω. Τι τα θες τα 7; Για να χασει τοσο πολυ ωστε να θελει τοση συμπληρωση θα εχει προβλημα.Αφου οι διαφορες που εχεις δει και εσυ ειναι 2-3 psi αρα υπολογισε οτι θα ειναι το πολυ 3 psi κατω και συμπληρωσε τοσο. Το να βαζεις 7 psi φτανεις το λαστιχο στα ορια του, χαλας την οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου σου.... Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Takis_C4 Δημ. September 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2005 enginekiller kalws sas vrhka..!! mou eipan "Ferto na to anoi3oume kai na doume ti exei.." Opote lew asto kalytera. Exw parathrhsei omws oti otan exei zesth h to xtypaei o hlios den to kanei! Allh mia fora mou ekane to e3hs.. ka8e fora pou patousa to diakopth gia anodo h ka8odo katevase h anevaze to para8yro antistoixa gia 3-4 ekatosta kai meta stamatouse... kai pali press to koumpaki kai pali ta idia.. paw kapaki sthn antiproswpeia kai mou lene episis na to lysoume na doume giati to kanei.. omws otan ekleisa ton kinhthra kai ton 3ananoi3a dior8w8hke.. kapoios apo ena e3ousiodothmeno synergeio citroen mou eipe oti ena deuteros egkefalos elegxei para8yra kai loipa perifereiaka kai mallon diavase kapoia vlavh proswrina 8a dei3ei... Παράθεση Ολη τη βδομάδα πήζω, στο weekend ελπίζω!! :rolleyes: http://www.myphone.gr/gallery/data/500/51141c4.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leftpap Δημ. September 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2005 Οφείλω να ενημερώσω το φόρουμ, επειδή βλέπω ότι το "πρόβλημά" μου έχει παγιωθεί ως σημείο τριβής και ως "ελάττωμα" του C4, για τα εξής ΝΕΑ: Τελικά, μετά από ελέγχους αποδείχτηκε ότι έφταιγα... εγώ. Ίσως όχι εγώ, αλλά το βενζινάδικο που μετρούσα τα λάστιχα! Είχα 35% λιγότερο αέρα!!! Όλες οι ενδείξεις που έπαιρνα από τους αισθητήρες ήταν ΑΨΟΓΕΣ και ΣΩΣΤΕΣ. Λάθος μου που δεν τσέκαρα την πίεση σε άλλο βενζινάδικο, πείτε ό,τι θέλετε (αρκετά ντράπηκα όταν μου είπε το παιδί στο συνεργείο ότι απλά...γέμισε αέρα τα λάστιχα και το πρόβλημα λύθηκε). ΤΟ CITROEN C4 ΔΕΝ ΕΧΕΙ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ) ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΙΕΣΗΣ. ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ! (Αμέσως μετά, πήγα στο βενζινάδικο, τους είπα ευγενικά ότι το πιεστικό τους θέλει πέταμα, το αρνήθηκαν, μέτρησα τα λάστιχά μου και έδειχναν άλλ' αντ' άλλων ατμόσφαιρες, το τσέκαραν, το δέχτηκαν, μου ζήτησαν συγνώμη μέσα στη μαύρη ντροπή κι αυτοί, και το θέμα θεωρείται λήξαν). Σου το είχα πει touchdown οτι τα μηχανήματα στα περισσότερα βενζινάδικα γράφουν λάθος μετρήσεις και εγώ το κατάλαβα τις 2 πρώτες μέρες όταν μου έβγαζαν και μένα low pressure οι αισθητήρες. Πήρα αυτό που λεέι ο af9pk απο το praktiker που είναι παμφθηνο και μετράει σωστά και όταν θέλω να ελέγξω κάνω αυτό που γράφει. Κρίμα όμως στεναχώρησες τώρα το φίλο μας τον nrg. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. September 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2005 giati den perneis ton metrith mazi soy sto venzinadiko na deis ti apoleies exei o metriths toy mhxanhmatos :) na kserete ti bazete peripoy apo to na ta paragemizete to elastiko . lete na pao kai ego mia volta apo to practiker na paro ena metritoylh na elenxo th piesh moy . Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalste Δημ. September 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2005 Μόλις επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και έκλεισα ραντεβού αύριο το πρωί για την αντικατάσταση των αμορτισέρ. Από ότι μου είπε ήρθαν από Γαλλία, άρα μάλλον είναι άλλη παρτίδα. Μόλις έχω νεότερα θα σας ενημερώσω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. September 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2005 na ertho gia parea :) plaka kano ante alakseta na mas peis kai emas ti ginetai :) entyposeis kai tetoia Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leftpap Δημ. September 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2005 giati den perneis ton metrith mazi soy sto venzinadiko na deis ti apoleies exei o metriths toy mhxanhmatos :) na kserete ti bazete peripoy apo to na ta paragemizete to elastiko . lete na pao kai ego mia volta apo to practiker na paro ena metritoylh na elenxo th piesh moy . Γιατι τα λάστιχα πρεπει να ειναι ΚΡΥΑ για να ειναι σωστη η μετρηση αν κανεις 1-2 χιλιομετρα μεχρι το βενζιναδικο η πιεση αλλαζει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. September 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2005 Πάντως θα ήταν καλύτερο άν είχαν βάλει τους αισθητήρες να δείχνουν τις πιέσεις στην οθόνη... Έτσι θα ξέραμε ακριβώς τί πίεση έχουν τα λάστιχα, και δεν θα δίναμε και 2 ευρώ στο praktiker :D Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. September 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2005 Γιατι τα λάστιχα πρεπει να ειναι ΚΡΥΑ για να ειναι σωστη η μετρηση αν κανεις 1-2 χιλιομετρα μεχρι το βενζιναδικο η πιεση αλλαζει. Με 1-2 χιλιομετρα δε ζεσταινονται τα λαστιχα. Ουτε 0.5 psi δεν ανεβαζουν. Εκτος και αν πηγαινεις στο βενζιναδικο σπινιαριστος & με τις παντες! :wacko: Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.