Jump to content

Fashion & Style


termi21
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ξερει κανενας καποιο μαγαζι στην Αθηνα που να πουλαει Carl Torsberg ρουχα; Δεν εχω βρει πουθενα και μου κανει εντυπωση.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Tελικα στο zara, στο online καταστημα τουλαχιστον(σε φυσικο δεν μπορεσα να παω), δεν 'υποστηριζουν' την ενδιαμεση εκπτωτικη περιοδο. Κανονικες τιμες!

Αρα, θα περιμενω το καλοκαιρι...

:(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

καλησπέρα σας,

θα ήθελα την γνωμη σας για αυτό το site Μια και είμαι λάτρης της new Balance

 

http://www.newbalancefactorystore.eu/

 

το γνωρίζετε;

http://i43.tinypic.com/21lj1jd.jpgαθάνατο 'Στρογγυλό'
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σας,

 

θα ήθελα την γνωμη σας για αυτό το site Μια και είμαι λάτρης της new Balance

 

 

 

http://www.newbalancefactorystore.eu/

 

 

 

το γνωρίζετε;

 

 

Καραμπινάτη απάτη κάνει μπαμ από χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

ο λόγος που δεν προχώρησα είναι ότι δεν δέχεται πληρωμές μέσω paypal

γι'αυτό και προτίμησα το http://www.offspring.co.uk :D

http://i43.tinypic.com/21lj1jd.jpgαθάνατο 'Στρογγυλό'
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Ξέρει κανείς πού πουλάνε παλτά Montgomery στη Θεσσαλονίκη;

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είδα πως έχουν συζητηθεί εδώ σελίδες τύπου brandsgalaxy.gr (την οποία έχω χρησιμοποιήσει λίγες φορές χωρίς πρόβλημα) ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το goldenbrands.gr απ'οπου και αγόρασα ένα ρολόι Tommy Hilfiger που ήθελα να κάνω δώρο μιας κι έτυχε να μάθω ότι ένα συγκεκριμένο μοντέλο που είχαν σε προσφορά με 83 ευρώ (δυστυχώς δεν το έβρισκα σε άλλο κατάστημα για να δω αν είναι όντως πολύ καλή για να είναι αληθινή η προσφορά αφού τα διάφορα μοντέλα με δερμάτινο λουράκι έχουν μεγάλη διαφορά στην τιμή, από ~90 μέχρι ~200) άρεσε πολύ σε αυτό το άτομο (διαφορετικά δεν θα είχα θέμα να αγοράσω εκτός προσφοράς).

 

Σήμερα που άνοιξα το κουτί και έβγαλα το ρολόι είδα πως το δερμάτινο λουράκι στην εσωτερική πλευρά είναι γεμάτο ρωγμές και δείχνει σχεδόν έτοιμο να κόψει τελείως σε πολλά σημεία σε όλο του το μήκος. Από μπροστά που το είχα ξανανοίξει και το είχα κοιτάξει φαινόταν μια χαρά, ευτυχώς μου ήρθε σήμερα να το περιεργαστώ λίγο και ίσως και να βγάλω το αυτοκόλλητο της μπαταρίας ώστε να δουλεύει από πριν το δωρίσω (δεν το έκανα φυσικά μην μου πουν ότι δεν είναι πια εντός εγγύησης) διαφορετικά θα είχα μια πολύ πιο δυσάρεστη έκπληξη αφού θα τη μοιραζόμουν στην χειρότερη δυνατή στιγμή.

 

Είναι μόλις μια μέρα πριν την λήξη της προθεσμίας αιτήματος επιστροφής που γράφουν πως ισχύει για 7 ημέρες (αν και νομίζω βάση νόμου μπορεί να είναι 14 ημέρες από την παραλαβή) οπότε μόλις τους έστειλα e-mail ζητώντας αντικατάσταση με προϊόν που δεν είναι μηδενικής αξίας όπως αυτό ή επιστροφή των χρημάτων μου. Έβαλα μέσα και φωτογραφίες του ρολογιού που δείχνουν το μαύρο χάλι του.

 

Θα δω πως θα πάει και θα σας πω αλλά η πρώτη εντύπωση είναι φυσικά χάλια, έστω για τον προμηθευτή τους σε αυτή την περίπτωση που θα έπρεπε να ξέρει τι παθαίνει το δέρμα αν το έχεις σε μια αποθήκη για χρόνια ή ότι έγινε εδώ. Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν βρήκα κάποιο forum για συζήτηση τέτοιων θεμάτων με αναζήτηση στο google εκτός από λιγοστές αναφορές όπως εδώ αφού θα ήθελα να κάνω την εμπειρία μου πιο εμφανή σε άτομα που ασχολούνται πολύ με αυτά τα θέματα.

 

Αν μπορούν τελικά να το αντικαταστήσουν ελπίζω να γίνει πριν τα Χριστούγεννα και να είναι σαν καινούριο αυτή τη φορά...

Edited by al3x1s

The optimist proclaims that we live in the best of all possible worlds,

while the pessimist fears it is true.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ακόμη παλεύω για επιστροφή χρημάτων από την GoldenBrands αφού όπως είπαν δεν μπορούσαν τελικά να αντικαταστήσουν το ρολόι και με παίζουν τώρα δυο μήνες. Με αγνόησαν και την τελευταία φορά που ζήτησα ενημέρωση για την υπόθεσή μου οπότε τους έστειλα ένα ίσως τελευταίο e-mail που παραθέτω κι εδώ για εσάς αφού περιλαμβάνει σύντομη περίληψη όλης της υπόθεσης (σκέφτηκα πως ίσως το διαβάσει κάποιος που δεν είχε ξανά επικοινωνία μαζί μου, αν και φυσικά μπορούν να δουν το ιστορικό όλης της "συζήτησης" ούτως ή άλλως, αλλά δεν ήθελα να τους δώσω χώρο για άλλες ερωτήσεις και καθυστερήσεις):

 

Γεια σας,

 

σας έχω πληρώσει για την παραγγελία ####-##-##### από τα μέσα Νοεμβρίου του 2015. Έχουμε αρχίσει την επικοινωνία για το φθαρμένο προϊόν (με φωτογραφίες) λίγες μόλις ημέρες μετά την παραλαβή του. Σας το έχω επιστρέψει στην αρχική του κατάσταση από τα τέλη του ίδιου μήνα (με αποδείξεις από την μεταφορική). Πάλι μέσα σε λίγες ημέρες και λόγω της δική σας αδυναμίας αντικατάστασής του, χωρίς καμία άρνηση της κατάστασης που περιγράφω, συμφωνήσαμε μαζί την επιστροφή του ποσού των 83ών ευρώ που κατέβαλλα προς εσάς με την παραλαβή του σε λογαριασμό τράπεζας που σας έδωσα άμεσα.

 

Ενώ όμως σε κάθε νέα επικοινωνία γράφετε για άμεση κινητοποίηση από μέρους σας έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες χωρίς να γίνει τίποτα. Τώρα φαίνεται και να με αγνοείτε αφού δεν απαντήσατε στις 22 του τρέχοντος μήνα όπου απλά ζήτησα για άλλη μία φορά μια απλή ενημέρωση για την κατάσταση της υπόθεσης μετά την πιο πρόσφατη υπόσχεσή σας για άμεση καταβολή της επιστροφής, στις 5 του ίδιου μήνα. Σήμερα έχει 27. Πιστεύω πια πως με κοροϊδεύετε και θα πρέπει να κινηθώ και και με άλλες διαδικασίες (απλά παραδείγματα για αρχή) αν δεν μου αποδείξετε το αντίθετο πραγματικά άμεσα αυτή τη φορά.

 

Ευχαριστώ.

 

Με έντονη γραμματοσειρά στα σημεία με τις ημερομηνίες και στο ότι μαζί συμφωνήσαμε προηγουμένως κτλ. ενώ εκεί στο "άλλες διαδικασίες" είχα συνδέσμους προς τον συνήγορο και την γενική γραμματεία καταναλωτή... Αν υπάρχουν κι άλλα τέτοια πείτε μου παρακαλώ...

 

Τι να πω. Ευτυχώς ακύρωσα την δεύτερη παραγγελία που θα έκανα από εκεί πριν τις γιορτές που πέρασαν για να δω πως θα εξελιχθεί αυτή η υπόθεση πρώτα. Σωστή η σκέψη μου. Δεν έχει καμία σχέση με το BrandsGalaxy που ως τώρα αποδείχτηκε απόλυτα φερέγγυο για εμένα (αν και δεν είχα αγοράσει τίποτα που θα μπορούσε να είναι φθαρμένο λόγω μακροχρόνιας αποθήκευσης όπως το δερμάτινο λουράκι του ρολογιού ούτε χρειάστηκε ποτέ επιστροφή για να δω τη στάση τους σε τέτοια ζητήματα, αφού όμως εξελίχθηκαν όλα ομαλά και έλαβα ότι ήθελα όπως το ήθελα, όλα καλά).

 

Το ****το είναι ότι δεν τα χρησιμοποιώ καν για ιδιαίτερες προσφορές, σε λογικά πλαίσια ήταν η έκπτωση αυτή, όχι τίποτα τρελό που να δείχνει πως πρόκειται για κάτι πολύ καλό για να είναι αληθινό ή 100% παλιό προϊόν που γράφουν την αρχική τιμή του προ ετών για να φαίνεται πιο καλή η έκπτωση.

 

Και με αυτή την τροποποίηση θα πω πως ακόμη δεν έχουν στείλει άλλη απάντηση από τις 5 του μήνα που υπόσχονταν τα πάντα πάλι. Για να δω και τη Δευτέρα...

Edited by al3x1s

The optimist proclaims that we live in the best of all possible worlds,

while the pessimist fears it is true.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Σημερα μονο μπηκαν στον κοπο να επικοινωνησουν παλι μαζι μου... Χωρις να πουν τιποτα για τα παραπανω, χωρις συγγνωμη ή αιτιολογιες, απλα για να ρωτησουν αν θελω ισοποσο πιστωτικο κουπονι... Φυσικα αρνηθηκα... Οτι και να πω θα ειναι λιγο σε αυτο το σημειο... Για 83 ευρω ολος αυτος ο εμπαιγμος...

The optimist proclaims that we live in the best of all possible worlds,

while the pessimist fears it is true.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Την προηγούμενη εβδομάδα επιτέλους πήρα πίσω το ποσό... Αυτά λοιπόν...

The optimist proclaims that we live in the best of all possible worlds,

while the pessimist fears it is true.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Καλησπέρα,

 

Αγόρασα προχτές ένα παντελονάκι απτα H&M 100% λινό σήμερα που το πρωτοφόρεσα έχει κάνει 5-6 σαν κομπάκια το ύφασμα. Έτσι είναι τα λινά ή φέυγει μήπως με το πλύσιμο? Ή αλλιως να το επιστρέψω

Κλόουν τη Τετάρτη τη Κυριακή νεκρός:cat:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Απο ηλεκτρονικο καταστημα της Bennetton εχει ψωνισει κανεις;

 

Θα βολευε πολυ, μιας και εχω παρει ρουχα απο benetton και δεν το περιμενα οτι θα εχουν τετοια αντοχη στον χρονο!

Τελικα ειναι ποιοτικα και δεν τους το χα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 weeks later...
εχει παραγγειλει καποιος προσφατα απο το asos;Θα ηθελα να τον ρωτησω καποια πραγματα οσον αφορα τα μεταφορικα

 

 

 

Παραγγελνω συνεχεια,πανω απο 30 ευρω δωρεαν τα μεταφορικα αλλο σ ειναι 3ευρω και πλεον εχει δωρεαν returns.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Δεν ειναι η πρωτη φορα που παραγγελνω απο zara.

Αλλα ειναι η 1η φορα που καθυστερει τοσο. Απλη αποστολη φυσικα, δεν ειχε νοημα να πληρωσω αν ερθει ταχυτερα.

Αυτη τη φορα, η παραγγελια εγινε Πεμπτη, και σημερα ειναι Τριτη, και ακομη δεν εχω οχι δεμα, αλλα ουτε καν tracking number.

Στο helpdesk που τηλεφωνησα χτες, δικαιοληγθηκαν οτι ηταν μονο δυο εργασιμες(Παρασκευη/Δευτερα), αλλα εγω πιστευω οτι μαλλον εχει σχεση με τις αναταραχες στην Ισπανια, γιατι απο Ισπανια ερχονται οπως μου ειπαν.

Να δω ποτε θα παραλαβω...

Link to comment
Share on other sites

Τελικα παρεληφθη το δεμα απο zara, εστω και με παραπανω καθυστερηση.

 

--

 

Γνωριζει κανεις, αν βαζει εκπτωσεις το zara και στο δικτυακο του καταστημα, και ποια περιοδο;

Την ιδια με αυτη στα φυσικα καταστηματα, ή μηπως πιο πριν;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προσοχη !!!! το ηλ. καταστημα brandsgalaxy δεν σεβεται τους ορους και δεν επιστρεφει τα χρηματα ουτε και αλλαγη δεχετε , ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στισ συναλλαγες μαζι τους , την πατησα κανονικα και απο 11.8.2017 τρεχω ακομα να απαντησουν

 

----- προσθήκη μηνύματος 16 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Προσοχη !!!! το ηλ. καταστημα brandsgalaxy δεν σεβεται τους ορους και δεν επιστρεφει τα χρηματα ουτε και αλλαγη δεχετε , ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στισ συναλλαγες μαζι τους , την πατησα κανονικα και απο 11.8.2017 τρεχω ακομα να απαντησου

 

----- προσθήκη μηνύματος 15 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Προσοχη !!!! το ηλ. καταστημα brandsgalaxy δεν σεβεται τους ορους και δεν επιστρεφει τα χρηματα ουτε και αλλαγη δεχετε , ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στισ συναλλαγες μαζι τους , την πατησα κανονικα και απο 11.8.2017 τρεχω ακομα να απαντησου

Link to comment
Share on other sites

Ξερει κανεις αν στα καταστηματα H&M εφαρμοζουν/ακολουθουν τις ενδιαμεσες εκπτωτικες περιοδους;

Τον Νοεμβριο ξεκινουν οι φθινοπωρινες εκπτωσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Αγόρασα από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα εντός Ελλάδας με πιστωτική κάρτα ένα πουκάμισο.. Επειδή δεν είναι το μέγεθός μου.. Κοίταξα την πολιτική επιστροφών και στο ηλεκτρονικό κατάστημα λέει ότι μπορεί να γίνει με δωρεάν έξοδα αποστολής την πρώτη φορά με προϊόντα ίσης ή χαμηλότερης αξίας ... αλλά σε καμία περίπτωση δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων...

 

Το τελευταίο είναι λογικό;; Κάτι είχα διαβάσει παλιότερα γι αυτό αλλά δεν θυμάμαι.. Έχει δυνατότηα ο έμπορος να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων αν δεν μου κάνει το προϊόν;

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Δεν ξερω αν θα το πιστεψετε, καθως μαλλον ακουγεται ως (κακο) ανεκδοτο, αλλα το site του H&M, ΔΕΝ υποστηριζει paypal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μονο καρτες, και αντικαταβολη!

Ανεπαναληπτοι...

:(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...