Jump to content

[CAR] Mazda RX8 / RX7 (άπαντα Wankel κινητήρων)


Alexel
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πολύ καλή τιμή για τόσα άλογα... Εχω ακούσει περίεργα λόγια για το κράτημα σε στροφές και τα φρένα του, αλλά τα καλύτερα για τον κινητήρα. Μέχρι τις 200.000 χλμ. όμως και μετά καπούτ.

 

Είναι και όμορφο αμάξι... ξεχωριστό δίχως άλλο. Μπράβο στη Mazda.

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 870
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Mythozz (10 Νοέ. 2004 , 17:45)

 

Πολύ καλή τιμή για τόσα άλογα... Εχω ακούσει περίεργα λόγια για το κράτημα σε στροφές και τα φρένα του, αλλά τα καλύτερα για τον κινητήρα. Μέχρι τις 200.000 χλμ. όμως και μετά καπούτ.

 

Είναι και όμορφο αμάξι... ξεχωριστό δίχως άλλο. Μπράβο στη Mazda.

 

 

Αυτά περί φρένων και κρατημάτων μάλλον αστικός μύθος είναι , Μύθε :p

 

Οσο για τα 200.000χλμ από που προκύπτει αυτό? Αν σκέφτεσαι τους παλιούς Wankel κινητήρες του RX7 , να σου πω ότι εκείνοι οι κινητήρες έβγαζαν πολλά προβλήματα γιατί ήταν bi-turbo (2 τούρμπο) και κανείς δεν ήξερε να τους συντηρήσει σωστά. Ούτε τα εξουσιοδοτημένα.

 

Ξέρω αρκετούς με Rx7 που ακόμα μετά από 12 χρόνια έχουν ακόμα τον original κινητήρα και δεν έχει κανένα πρόβλημα λόγω σωστής συντήρησης.

 

Ωστόσο όσοι σκέφτεστε για RX8 να ξέρετε ότι όπως όλοι οι κινητήρες που δουλεύουν σε αυτά τα όρια , έτσι και του Rx8 "τσιμπάει" λαδάκι. Πρέπει κάθε 600-800χλμ να ελέγχετε τα λάδια του κινητήρα. Από όσο ξέρω το RX8 Cosmos (το ακριβό) έχει ηλεκτρονικό δείκτη στα όργανα έτσι ώστε να βλέπει κανείς τι γίνεται. Μάλλον θα το έχει και το φθηνότερο.

 

Επίσης να γνωρίζετε ότι στα πρώτα 5-10χλδς χιλιόμετρα θα βγάζετε πολύ λίγα χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ ή θα καίτε 17+λίτρα/100χλμ , μετά τα 10.000χλμ θα στρώσει η κατανάλωση και θα έρθει σε φυσιολογικά επίπεδα όπως 14λίτρα/100χλμ.

 

Φυσικά όσο το "σκίζετε" στις 8χλδς και 9χλδς στροφές ..τόσο θα καίει. Σπορ αυτοκίνητο παίρνετε ...δεν παίρνετε Corsa 1.4. :p :)

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Δείτε κι αυτά σε ότι έχει να κάνει με τον Βάνκελ και με το αυτοκίνητο γενικότερα.

 

http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=7065&start=0

http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=9394&start=0

 

Σπύρος

http://www.4troxoi.gr/forum/images/avatars/40901403742c3d7ea3caba.jpg
Link to comment
Share on other sites

δεν παει να ακουγεται οτι θελει... σε αυτη την τιμη ειναι ονειρο χειροπιαστο... θα παω να το δω απο κοντα! :D

"What humans can be, they must be. They must be true to their own nature." Abraham Maslow

ΚΩΣΤΑΣ

 

Οι αξιολογήσεις μου στο Buy & Sell

Link to comment
Share on other sites

Katarxin kratima kai frena toulaxiston sto cosmos einai mia xara!!!

Kai an bgaleis kai to sustima tote arxizei ena ateleiwto paixnidi pou xreiazete arketi prosoxi kathws den exei kamia sxesi me mx5.

To autokinito me kleidwmeno to timoni den stamata na fernei sboures!!!

K@ula genikotera se aisthisi poiotita ktl apla den pisteuw pws einai toso grgoro oso leei o katskeuastis!!!

Einai poio argo apo to S2000 ... alla h eutheia den se niazei toso se ena tetoio toutou ... opoios goustarei pisw kinisi tha to katalabei!

 

Kati pou aksizei na simiwthei se sxesi me to neo mikro adelfaki einai pws to mikrotero RX-8 einai poio ropato apo to megalo!!!!

Koulo????

Kai omws alithino!!!!

Pantos oti kai na leme einai ena katharoaimo drivers car...an to pareis mono gia to look tou tote tha exeis problima!...thelei xeria me to sustima ektos!!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/24291my146junior_copy1.jpg

 

What Goes Around ... Comes Around ...

 

http://www.ignition.gr The Ultimate Car Portal

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο ειναι καταπληκτικο! ειναι πραγματικα τελειο! ποτε θα ερθει το underground 2 να το κανουμε ενα ηλεκτρονικο test drive? ξερει κανεις αραγε αν θα παιζει εκει;;

 

Γυρνωντας πισω στο θεμα μας, γνωριζει κανεις τι εχει αλλαξει μηχανικα σε σχεση με το μεγαλο του αδερφο και δεν εχει τοσους ιππους;

 

φοραει αυτο τουρμπινα ή οχι ; δωστε μου τα φωτα σας!

απο εκει και περα, τι περιθορια μηχανικης βελτιωσης θα υπαρχουν ;

 

φιλικα και ευχαριστω εκ των προτερων

Link to comment
Share on other sites

To RX-8 είναι το dream car μου. Μου αρέσει ΤΡΟΜΕΡΑ!!! Έχουμε ΜΧ-5 αλλά όσο να'ναι, ο Wankel είναι άλλο πράμμα :)

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος okapi (10 Νοέ. 2004 , 23:37)

Γυρνωντας πισω στο θεμα μας, γνωριζει κανεις τι εχει αλλαξει μηχανικα σε σχεση με το μεγαλο του αδερφο και δεν εχει τοσους ιππους;

 

φοραει αυτο τουρμπινα ή οχι ;

 

 

"Επί της ουσίας το νέο αυτοκίνητο «φοράει» τον γνωστό κινητήρα wankel, τον Renesis, στον οποίον με κάποιες αλλαγές στην πολλαπλή εισαγωγής και με την μείωση των μπεκ ψεκασμού από έξι σε τέσσερα πέτυχε την μείωση της ιπποδύναμης στους 192 ίππους, αλλά με ταυτόχρονη αύξηση της ροπής κατά 1 χλγμ. που πλέον φτάνει στα 22,4 χλγμ., σε σχέση με την μεγαλύτερη έκδοση Cosmo. Όπως λογικά συμπεραίνει κανείς, αυτή η «μετατροπή» επέφερε και μια κάποια μείωση της κατανάλωσης, που στην περίπτωση αυτού του είδους κινητήρα αποτελεί ένα αρνητικό σημείο. "

 

Επίσης έχει πεντατάχυτο κιβώτιο και όχι 6τάχυτο, όπως η ακριβή έκδοση... ;)

 

Link

 

Τουρμπίνα βέβαια δεν έχει κανένα από τα δύο... :cool:

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

o kinititas einai o idios se kibika, twra ti exoun allaksei....???

dont know alla tha to koitaksw!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/24291my146junior_copy1.jpg

 

What Goes Around ... Comes Around ...

 

http://www.ignition.gr The Ultimate Car Portal

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος DION_TOYZ (11 Νοέ. 2004 , 03:05)

 

o kinititas einai o idios se kibika, twra ti exoun allaksei....???

dont know alla tha to koitaksw!

 

Οι υπολοιπες διαφορες ειναι τα φωτιστικά σώματα τύπου Xenon,η ηλιοροφή,το ηχοσύστημα της Bose και το δερμάτινο σαλόνι.
http://img404.imageshack.us/img404/9686/bestiolnv6nd7.gif
Link to comment
Share on other sites

Απλά να πω ότι περιμένουμε και την Turbo έκδοση. :devil:
Δεν έχω κάτι να πω, γιατί όλοι κάτι λένε. Έχω όμως να κάνω, γιατί κανείς δεν κάνει τίποτα.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος DION_TOYZ (11 Νοέ. 2004 , 03:05)

 

o kinititas einai o idios se kibika, twra ti exoun allaksei....???

dont know alla tha to koitaksw!

 

 

Πρέπει να καταλάβετε κάτι όλοι. Ο κινητήρας του RX8 είναι Wankel. Δεν είναι συμβατικός κινητήρας με πιστόνια κ.λ.π.

 

Οσο για το τι αλλάζει στο Challenge RX8 λέει καθαρά στο άρθρο των 4Τ :

 

"Επί της ουσίας το νέο αυτοκίνητο «φοράει» τον γνωστό κινητήρα wankel, τον Renesis, στον οποίον με κάποιες αλλαγές στην πολλαπλή εισαγωγής και με την μείωση των μπεκ ψεκασμού από έξι σε τέσσερα πέτυχε την μείωση της ιπποδύναμης στους 192 ίππους, αλλά με ταυτόχρονη αύξηση της ροπής κατά 1 χλγμ. που πλέον φτάνει στα 22,4 χλγμ., σε σχέση με την μεγαλύτερη έκδοση Cosmo. Όπως λογικά συμπεραίνει κανείς, αυτή η «μετατροπή» επέφερε και μια κάποια μείωση της κατανάλωσης, που στην περίπτωση αυτού του είδους κινητήρα αποτελεί ένα αρνητικό σημείο."

 

Πάμε πάλι λοιπόν.

 

Τι λέπει από το Challenge RX8 28.900 Ευρώ σε σχέση με το Cosmos RX8 40.550 Ευρώ?

 

1. 6άρι κιβώτιο

2. Bose ηχοσύστημα και 6άρα cdιέρα

3. Δερμάτινο σαλόνι

4. Xenon φώτα

5. Εχει 192 ονομαστικά άλογα έναντι 231 του Cosmos.

 

Αυτά. Ζάντες φοράει 18" σαν το Cosmos. Εξωτερικά δεν έχει διαφορές , μόνο εσωτερικά.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος vampyre (11 Νοέ. 2004 , 16:14)

 

Δεν είναι συμβατικός κινητήρας με πιστόνια κ.λ.π....

 

 

Vampyre thanx gia to info !!!! Alla to oti o wankel den exei pistonia ... alla duo trigonikous rotores ... to kseroume!!!(toulaxiston egw)

Auto pou den gnwriza einai pies allages kanane sto neo tous montelo wste na epituxoun tin meiwsi tis ipodunamis tou Renesis!!!

 

to quote sou apo tous 4T itan auto pou xreiazotan gia na katalaboume!!!

 

Alla pros theou to RX-8 ennoeite pws exei kinitira wankel, kai ennoeite pws o sugkekrimenos kinitiras den einai sumbatikos...alliws ta 231 aloga apo 1308 kibika me klasiko kinitira tha itan pagkosmia kainotomia!

Filika panta! ;)

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/24291my146junior_copy1.jpg

 

What Goes Around ... Comes Around ...

 

http://www.ignition.gr The Ultimate Car Portal

Link to comment
Share on other sites

Paideia an kai i agaph mou i megalh einai to rx7 to rx8 einai ena apisteuta kalo autokinito eidika i ekdosh me ta 192ps nomizw tha kanei patago se pwlhseis opws kai o aderfos tou o megelos!:P Epishs gia osous den to gnwrizoun i mazda etoimazei to kit beltiwshs opou me xrhsh turbo i ipodynamh tha kseperna ta 300+ps!!!!

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Paideia an kai i agaph mou i megalh einai to rx7 to rx8 einai ena apisteuta kalo autokinito eidika i ekdosh me ta 192ps nomizw tha kanei patago se pwlhseis opws kai o aderfos tou o megelos!:P Epishs gia osous den to gnwrizoun i mazda etoimazei to kit beltiwshs opou me xrhsh turbo i ipodynamh tha kseperna ta 300+ps!!!!

 

Se pia apo tis 2 ekdosis(ipodinamis) 8a mporeis na to topo8etisis?

Link to comment
Share on other sites

gia authn me ta 231ps sxediastike alla poly pithanwn na bainei kai stin mikrh ekdosh

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Kai twra mathete kai ta pragmatika meionekthmata:

DEN YPARXEI REZERVA! Ean meinete kapou apo lastixo thn katsate.

Kai ean ayto sas fainetai spanio, sas plhroforw oti tha menete para poly syxna. Me ta ekkatomyria lakoubes stoys Ellhnikous dromous kai me to poly xamhlo profil ths zantas kai to malako lastixo pou foraei kathe ligo tha menete apo lastixo. Telika aytokinhto poulane sthn Mazda h motosykleta? Akou ekei xwris rezerva! Tha mou peis twra mporeis na agoraseis ena zantolastixo gia wra anagkhs alla paei to portbagas meta....

Sta idia xrhmata agorazw kalytera ALFA GT. Einai kai psyxologiko to thema, otan ksereis oti sta 200.000 klm prepei na allakseis kinhthra. Mh ksexnate oti kai se ayta ta klm na mh ftasete, otan pate na to poulhsete kai exete kanei 140-150000 klm o allos de tha to agorasei kai se ikanopoihthikh timh. Gia na ginw katanohtos sta 200.000 klm xreiazetai allagh toy rotora kai twn periferiakwn eswterikwn tyxwmatwn toy kinhthra. To kostos einai arketa megalytero apo thn agora enos kainourgiou kinhthra o opoios etsi kai aliws kostizei kati ligotero apo oloklhro to aytokinhto. Ean exete lefta kai sas endiaferei mono h eyxarhsthsh toy shmera kai ligwn etwn akoma agoraste to. Ean omws exete skopo na to agorasete me isterima kai doseis logw oikonomikwn strimokwliwn de to synistw me tipota!

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει ρεζέρβα λόγω χώρου, αλλά νομίζω έχει σύστημα που επιδιορθώνει το λάστιχο πολύ πιο απλά, όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα με μικρό πορτ μπαγκάζ. (η slk νομίζω;; )

 

Πήγα και το είδα σήμερα το μικρό, να δω κυρίως τα υφάσματα μέσα. Μια χαρά είναι και έτσι, δεν κρύβω ότι το σκέφτομαι σοβαρά. Ψάχνω κάπου να το κάνω test drive!

 

Α και κάτι άλλο: στο σκάδιο του οδηγού έλεγε "κάθε 2 γεμίσματα του ρεζερβουάρ, να ελέγχετε την στάθμη του λαδιού". Είναι προφανώς ένα αυτοκίνητο που θέλει μια ιδιαίτερη φροντίδα και όχι αυτό που θα το πηγαίνεις απλά μια φορά το χρόνο στο service και κάθε μέρα στη δουλειά σου και όλα ρολόι... Εγώ είμαι διατεθιμένος για μια τέτοια φροντίδα, αλλά ξέρω για παράδειγμα ότι ο πατέρας μου δεν είναι.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος rigasnic (13 Νοέ. 2004 , 13:03)

 

Δεν έχει ρεζέρβα λόγω χώρου, αλλά νομίζω έχει σύστημα που επιδιορθώνει το λάστιχο πολύ πιο απλά, όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα με μικρό πορτ μπαγκάζ. (η slk νομίζω;; )

 

Πήγα και το είδα σήμερα το μικρό, να δω κυρίως τα υφάσματα μέσα. Μια χαρά είναι και έτσι, δεν κρύβω ότι το σκέφτομαι σοβαρά. Ψάχνω κάπου να το κάνω test drive!

 

Α και κάτι άλλο: στο σκάδιο του οδηγού έλεγε "κάθε 2 γεμίσματα του ρεζερβουάρ, να ελέγχετε την στάθμη του λαδιού". Είναι προφανώς ένα αυτοκίνητο που θέλει μια ιδιαίτερη φροντίδα και όχι αυτό που θα το πηγαίνεις απλά μια φορά το χρόνο στο service και κάθε μέρα στη δουλειά σου και όλα ρολόι... Εγώ είμαι διατεθιμένος για μια τέτοια φροντίδα, αλλά ξέρω για παράδειγμα ότι ο πατέρας μου δεν είναι.

 

 

Νίκο , προηγούμενη σελίδα :

 

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος vampyre (10 Νοέ. 2004 , 18:12)

 

Ωστόσο όσοι σκέφτεστε για RX8 να ξέρετε ότι όπως όλοι οι κινητήρες που δουλεύουν σε αυτά τα όρια , έτσι και του Rx8 "τσιμπάει" λαδάκι. Πρέπει κάθε 600-800χλμ να ελέγχετε τα λάδια του κινητήρα. Από όσο ξέρω το RX8 Cosmos (το ακριβό) έχει ηλεκτρονικό δείκτη στα όργανα έτσι ώστε να βλέπει κανείς τι γίνεται. Μάλλον θα το έχει και το φθηνότερο.

 

Επίσης να γνωρίζετε ότι στα πρώτα 5-10χλδς χιλιόμετρα θα βγάζετε πολύ λίγα χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ ή θα καίτε 17+λίτρα/100χλμ , μετά τα 10.000χλμ θα στρώσει η κατανάλωση και θα έρθει σε φυσιολογικά επίπεδα όπως 14λίτρα/100χλμ.

 

Φυσικά όσο το "σκίζετε" στις 8χλδς και 9χλδς στροφές ..τόσο θα καίει. Σπορ αυτοκίνητο παίρνετε ...δεν παίρνετε Corsa 1.4. :p :)

 

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Θα ήθελα να ρωτήσω, ποια είναι η διαφορά στη συντήρηση ενός Wankel κινητήρα σε σχέση με έναν συμβατικό κινητήρα (που πραγματοποιεί την καύση σε 4 στάδια)

Nick
Link to comment
Share on other sites

με 41000+ μεσο ορο τον χρονο μεσα σε 5 χρονακια θα το εχω βγαλει εκτος!

ασε που για μενα ειναι στενο!πολυ στενο!μπηκα μεσα και δεν μπορω να πω οτι ειναι ανετο για ατομα με αναστημα παραπανω απο 185.στη θεση του οδηγου ημουν οριακα βολεμενος αλλα στη θεση του συνοδηγου τα πραγματα μου φανηκαν χειροτερα γιατι το κεφαλι μου εβγαινε απο την ηλιοροφη!θα προτιμουσα ενα saab 9-3 aero me 210 ps και χωρο για τεσσερα ατομα αλλα λιγοτερο μουρατο απο το mazda!

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...