Jump to content

Εγγύηση κινέζικων καταστημάτων (Εμπειρίες μελών)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά το κινητο έχει φτάσει από τις 29/11 σύμφωνα με το 17track. Σε επικοινωνία μαζί τους λένε δεν έχουν παραλάβει και θέλουν κάποιου τύπου απόδειξη ότι έφτασε. !!

Τους έστειλα το σύνδεσμο στο 17track ,και δεν απάντησαν ξανά τίποτα.μηπως το κάνουν επίτηδες κ χρονοτριβούν?

 

σαφώς και χρονοτριβούν, βάλε το paypal στην μέση να δεις πως θα σταματήσουν

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

σαφώς και χρονοτριβούν, βάλε το paypal στην μέση να δεις πως θα σταματήσουν

 

Το κακο ειναι οτι δεν τους εμπιστευομαι πλεον. Τι να κανω dispute ζητωντας τι? full refund?H απλα να μου στειλουν ενα καινουργιο απο ευρωπαικη αποθηκη? συγγνωμη για τις ερωτησεις ,αλλα πρωταρης με προβληματικο προιον απο κινα.

Link to comment
Share on other sites

Το κακο ειναι οτι δεν τους εμπιστευομαι πλεον. Τι να κανω dispute ζητωντας τι? full refund?H απλα να μου στειλουν ενα καινουργιο απο ευρωπαικη αποθηκη? συγγνωμη για τις ερωτησεις ,αλλα πρωταρης με προβληματικο προιον απο κινα.

 

full refund,τιποτα αλλο

Link to comment
Share on other sites

Χάλασε το Tablet που είχα πάρει από το bangood τον Μάρτιο. Δέχτηκαν να το στείλω πίσω με δικά τους έξοδα (του είπα ότι τα έξοδα αποστολής είναι 15 ευρώ). Το κακό είναι ότι είχα παραγγείλει με κάρτα απευθείας και όχι με paypal. Να τους εμπιστευτω και να το στείλω η θα χάσω στο τέλος και τα χρήματα και το Tablet. Το Tablet έχει μικρή ζημιά αλλά δεν το διορθωθούν σε κοντινό κατάστημα που πήγα και μου το πρότειναν αυτοί και να πληρώσουν αυτοί τα έξοδα
Link to comment
Share on other sites

Σου προσφέρθηκε μια λύση, τι αλλο να γίνει; το πακετάρεις, το βιντεοσκοπεις, φωτογραφίζεις πακετο και tracking number και το στέλνεις. Οι αγορές από Κίνα έχουν αυτά τα ζητήματα εν γνώσει μας

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

σαφώς και χρονοτριβούν, βάλε το paypal στην μέση να δεις πως θα σταματήσουν

 

Καλημέρα,έκανα dispute ,προσπαθώντας να βάλω το PayPal σαν μεσολαβητή στις μεταξύ μας συνομιλίες ,αλλά την επόμενη μέρα το PayPal έκλεισε την υπόθεση λέγοντας πως με παροτρύνουν να το λύσω με τον πωλητή(We're unable to decide this claim in your favor at this time. PayPal's Buyer Complaint Policy applies to the shipment of goods but not to disputes about merchandise quality.).

Τους έστειλα μήνυμα βέβαια λέγοντας να με προστατέψουν από τον πωλητή που καθυστερεί εσκεμμένα,και περιμένω απάντησα.

Μάλλον θα φάω άκυρο πάλι. Τι λέτε;

Link to comment
Share on other sites

Δε χρειαζόταν να πατήσεις claim τόσο άμεσα, δεν είχαν στοιχεία σιγουρα.

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Δε χρειαζόταν να πατήσεις claim τόσο άμεσα, δεν είχαν στοιχεία σιγουρα.

 

Πατησα claim γιατι ελεγε πως δεν μπορουσε να επικοινωνησει με τον πωλητη εκεινη την ωρα και μου εδινε επιλογη cancel dispute ή claim.

Εκανα λάθος,αλλα σημερα ληγει η προθεσμια των 180 ημερων. Εντωμεταξυ μου εστειλε μηνυμα ο πωλητης οτι εποικοινωνησε με ταχυδρμειο και οντως παρελαβε το δεμα και ελεγχεται.Δηλαδη δεν μπορουσε να απαντησει 3 ημερες και μολις εστειλε μηνυμα το paypal απαντησε?

Η επρεπε να επικοινωνησει με το ταχυδρομειο για κατι που ειχε ο ιδιος παραλαβει? Δεν ξερω κατι δεν μου καθεται καλα.

Και τωρα?

Link to comment
Share on other sites

Α εληξε; οκ τοτε, μιας και παρελαβε ελπιζεις σε λυση του θεματος.

Εκανα λάθος,αλλα σημερα ληγει η προθεσμια των 180 ημερων. Εντωμεταξυ μου εστειλε μηνυμα ο πωλητης οτι εποικοινωνησε με ταχυδρμειο και οντως παρελαβε το δεμα και ελεγχεται.Δηλαδη δεν μπορουσε να απαντησει 3 ημερες και μολις εστειλε μηνυμα το paypal απαντησε?

Βεβαιως ναι

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Το paypal σου ειπε οτι δεν ειναι δικια του δουλεια αυτο που του ζητας.

 

ΤΟ PAYPAL ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΟΧΙ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.

 

 

 

--- Από Ομάδα Διαχείρισης ---

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες, διότι είναι σαν να φωνάζεις, αλλά απαγορεύονται και από τους Ο.Π.Χ..

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
120 ημερες και περιμενω (χαχαχα) το κινητακι που πηγε κινα για επισκευή....ας προσεχπυν οι υποψηφιοι αγοραστες ..............Vickmall Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Εγώ από coolicool ,μου είπαν δεν φτιάχνεται το κινητο και μου πρότειναν μεταχειρισμένο κακέκτυπο του galaxy s4. Λογικά δεν θα ξεμπερδεψω εύκολα. Τέλος οι αγορές από Κίνα. :)
Link to comment
Share on other sites

Εγώ από coolicool ,μου είπαν δεν φτιάχνεται το κινητο και μου πρότειναν μεταχειρισμένο κακέκτυπο του galaxy s4. Λογικά δεν θα ξεμπερδεψω εύκολα. Τέλος οι αγορές από Κίνα. :)

 

Απο το συγκεκριμενο καταστημα τελος, γιατι υπαρχουν πολυ καλυτερα καταστηματα που κατα καιρους εχουμε δωσει απειρες μνειες, στα εκαστοτε νηματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Εγώ από coolicool ,μου είπαν δεν φτιάχνεται το κινητο και μου πρότειναν μεταχειρισμένο κακέκτυπο του galaxy s4. Λογικά δεν θα ξεμπερδεψω εύκολα. Τέλος οι αγορές από Κίνα. :)

Σου εύχομαι να ξεμπερδέψεις. Πάντως 3 κινητά που εχω αγοράσει απο το εν λόγω κατάστημα ήταν μια χαρά.

Ωστόσο όντως δέν έχουν καλή υποστήριξη.Μέχρι στιγμής δέν μου έχει παρουσίασει κάποια σύσκευη πρόβλημα , ώστε να απευθυνθώ στο Service τους.

Xiaomi mia2 lite 4/64 & redmi 8a 2/32
Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς πρόσφατη εμπειρία από το merimobiles? Πριν χρόνια το είχα για αξιόπιστο....

προσωπικο μου: LeEco pro3 x722

εργασιας : Bluboo Picasso

Alfa Romeo 156 - Gibson Thunderbird

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από coolicool ,μου είπαν δεν φτιάχνεται το κινητο και μου πρότειναν μεταχειρισμένο κακέκτυπο του galaxy s4. Λογικά δεν θα ξεμπερδεψω εύκολα. Τέλος οι αγορές από Κίνα. :)

 

Φιλε (και ολοι οσοι ψωνιζουν απο κινα) τα παντα θελουν τον τροπο τους δεν γινεται οταν τους χρειαζεσαι πρωτα να τους τρεχεις στο πειπαλ και μετα να περιμενεις να σε προσεξουν σαν πελατη.

Για αυτους το να ανοιγεις case στο πειπαλ σημαινει χασουρα ,τους χαλας το ρειτινγκ (και το δικο σου αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα) και η αντιμετωπιση που εχεις αντανακλα αυτο το γεγονος.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε (και ολοι οσοι ψωνιζουν απο κινα) τα παντα θελουν τον τροπο τους δεν γινεται οταν τους χρειαζεσαι πρωτα να τους τρεχεις στο πειπαλ και μετα να περιμενεις να σε προσεξουν σαν πελατη.

Για αυτους το να ανοιγεις case στο πειπαλ σημαινει χασουρα ,τους χαλας το ρειτινγκ (και το δικο σου αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα) και η αντιμετωπιση που εχεις αντανακλα αυτο το γεγονος.

 

Δεν τους έτρεξα στο PayPal ,πρώτα συννενοηθηκαμε να το στείλω για επισκευή. Μετά το έστειλα και όταν έλεγε το τρακινγκ ότι παραλαβανε και αυτοί μια εβδομάδα λέγανε ότι δεν παραλαβανε,έκανα claim γιατί φοβήθηκα ότι καθυστερούσαν σκόπιμα.

Link to comment
Share on other sites

Εμπειρία από Banggood: αγορά tablet, από την πρώτη μέρα ήταν ελλατωματικό, εκεί που το δούλευα έσβηνε ξαφνικά. Επικοινωνία με καταστημα, μου ζήτησαν βίντεο να δουνε το πρόβλημα. Αν και δύσκολο να το κάνω γιατί δεν ήξερες πότε θα σβήσει, τελικά κατάφερα να τους στείλω. Αρχικά πρότειναν να το στείλω σε τοπικό κατάστημα για τεχνικό έλεγχο και αν το κόστος επισκευής είναι λογικό να το πληρώσουν. Φυσικά δεν δέχτηκα και ζήτησα επιστροφή του ελλατωματικου και αποστολή καινούργιου. Αν και επέμεναν να το επισκευάσω εδώ, τελικά δέχτηκαν να το στείλω πίσω και να στείλουν καινούργιο. Ζήτησαν να στείλω φώτο με απόδειξη από τα ΕΛΤΑ και με ενημέρωσαν ότι θα κάνουν refund τα ταχυδρομικά έξοδα και θα στείλουν άμεσα καινουργιο. Μόλις τους έστειλα φώτο με την απόδειξη του ταχυδρομείου μετά από 2 μέρες μου έκανα refund τα ταχυδρομικά έξοδα (περίπου 21€) και μετά από 4 μέρες μου έδωσαν το tracking number με το καινούργιο τάμπλετ. Παρέλαβα πριν μερικές μέρες, μέχρι τώρα όλα καλα ελπίζω μην έχω άλλο θέμα.

Όσον αφορά το κατάστημα, νομίζω ότι τελικά φέρθηκε άψογα και για εμένα μέτρησε πολύ θετικά το γεγονός ότι έστειλαν το καινούργιο τάμπλετ πριν παραλάβουν αυτό που τους έστειλα, με αποτέλεσμα να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.

 

Sent from my TbooK 16 Pro using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Δεν τους έτρεξα στο PayPal ,πρώτα συννενοηθηκαμε να το στείλω για επισκευή. Μετά το έστειλα και όταν έλεγε το τρακινγκ ότι παραλαβανε και αυτοί μια εβδομάδα λέγανε ότι δεν παραλαβανε,έκανα claim γιατί φοβήθηκα ότι καθυστερούσαν σκόπιμα.

 

Αυτο συμβαινει συχνα ,αν καταλαβεις πως δουλευει το συστημα ολα ειναι απλα.Δεν σου ελεγαν ψεμματα οτι δεν εχουν παραλαβει απλα τα περισσοτερα μαγαζια εχουν "ενδιαμεσους" ,ειναι αυτοι που εχουν τις εξουσιοδοτησεις για να παραμβανουν απο τα ταχυδρομεια ,ειναι αυτοι που θα παρουν τα δεματα και θα κανουν μια εκτιμηση για το προβλημα κλπ.

Το "δεν εχουμε παραλαβει" σημαινει οτι δεν τους εχει πει ακομα ο ενδιαμεσος για την βλαβη και αν ειναι μεσα στην λογικη της εγγυησης.

Τα μαγαζια δουλευουν ετσι για να μειωσουν τα κοστη αλλα δεν μπορουν να στο πουν γιατι μετα θα αρχισεις να αμφισβητεις (εσυ ο πελατης) την αποφαση των ενδιαμεσων ,θα τους λες να το δειτε και εσεις ,στειλτε το στην αντιπροσωπεια ή οτι αλλο.

 

Μπειτε λιγο στην θεση τους ,εχετε σκεφτει ποσοι απατεωνες χρηστες κανουν μια βλακεια με το κινητο τους και μετα ζητανε απο το καθε κινεζοκαταστημα να χρεωθει την ζημια?

Αυτο το εγραψα για να το βλεπουν ολοι οσοι αντιμετωπιζουν ή αντιμετωπισουν το ιδιο θεμα στο μελλον και οχι για εσενα προσωπικα.

 

ΥΓ προσπαθησε να διαπραγματευτεις μαζι τους για το τι κινητο θα σου στειλουν εστω και used ,λογικα θα εχουν μεγαλη γκαμα.

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε το tablet με χτυπημένο το κουτί απο εξω και μια γρήγορη ματιά δούλεψε αλλά είχε μια αμιχη.το αφησα και την επόμενη μέρα που ξεκολλησα της δυο ζελατίνες να βάλω ενα temberate είδα τρεις γραμμές στο κέντρο.σφραγισμένη οθόνη.εποικηνωνησα με το banggood έστειλα φωτο και μου είπαν να μου στείλουν ενα refund μικρο και να κρατησω το tablet. Θα παω paypal

 

Στάλθηκε από το IRON Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοια εμπειρία με τον χρήστη zananiro στο bangood. Αγορά δύο ίδια Tablet τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο. Το ένα χάλασε στην υποδοχή Micro usb έτσι δεν μπορούσε να φορτίσει το δεύτερο και αυτό μετά από λίγο χρονικό διάστημα, και ενώ ήμουν σε επικοινωνία με το κατάστημα για το πρώτο Tablet, δεν φόρτιζε πάνω από 56%. Στο πρώτο μου είπαν να επισκεφτώ ένα κοντινό κατάστημα ηλεκτρονικών για να δουν αν φτιάχνει και να μου δώσουν τα χρήματα της επισκευής. Φυσικά όταν το πήγα μου ζήτησε να το στείλει Αθήνα με κόστος 50€ και Αν μπορούν να το φτιάξουν. Έτσι συμφώνησα με το bangood να τα στείλω μαζί και να τα επισκευάσουν αυτοί πράγμα που έκανα και τώρα περιμένω να φτάσουν. Τα έξοδα αποστολής μου τα έκαναν refund στο paypal.
Link to comment
Share on other sites

.......130 ημερες και περιμενω (χαχαχα) το κινητακι που πηγε κινα για επισκευή....ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ..............V I C K M A L L....LEAGOO ELITE 5

 

 

 

--- Από Ομάδα Διαχείρισης ---

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες, διότι είναι σαν να φωνάζεις, αλλά απαγορεύονται και από τους Ο.Π.Χ..

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρέλαβα και εγώ ενα pipo w2s απο το banggood αλλά διαπίστωσα ότι η οθόνη ήταν ραγισμένη,δυστηχως δεν είχα τραβήξει βίντεο.τους έστειλα φωτο και ζήτησα refund. Απάντησαν αν ήθελα κάποιο ποσό σαν μερικό refund..

Μετα απο 10 μέρες ξαναστείλω μήνυμα και ζήτησα διεύθυνση για να στείλω το tablet πισω και μου είπαν να το κρατήσω και μου έκαναν όλη την αξια refund

 

Στάλθηκε από το IRON Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Καλά ξηγηθηκαν, εγώ έχω ένα κινητό με καμένη θύρα USB type-c (αν δεν έχει τίποτα άλλο) και μου ζητάνε βίντεο, έστειλα και ακόμα δεν απάντησαν

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορω να καταλαβω πώς σας κανει full refund το banggood, εγω δυο φορες το χρειαστηκα και με γειωσε. Τωρα για την καμενη θυρα USB μου λεει στην ουσια οτι μαλλον θα πληρωσω, δεν καλυπτει μητρικη και οθονη και δεν καλυπτει "πιθανη" υπαιτιοτητα δικια μου. Αρα καταλαβαινω οτι μονο αμα σου ερθει χαλασμενο (και το τραβηξεις βιντεο) σε καλυπτουν.

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...