Jump to content

Εγγύηση κινέζικων καταστημάτων (Εμπειρίες μελών)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια σας, έχω ψηθεί να πάρω το xiaomi mi note πάρα πολύ, αν και κάτοχος nexus6... χρειάζομαι το dual sim, οπωσδήποτε... έχω καταλήξει στα 2 πιο αξιόπιστα καταστήματα, σύμφωνα πάντα με τις γνώμες των παιδιών στο forum, ibuygou.com και honorbuy.com. Και τα 2 έχουν αποθήκες σε Ευρώπη με παρόμοιο συνολικό κόστος (minote+μεταφορικά). Απλά κολλάω στο θέμα service.... Το μεν honorbuy, με το οποίο επικοινώνησα με mail, μου απάντησαν ΑΜΕΣΑ (καλό αυτό) το εξής:

 

Dear customer,

Thanks for your message.

If the phone has problems in normal use in 1-7 days,customers can send it back to EU warehouse.

We only support warranty in China,if customers need to send back to EU warehouse,our EU warehouse also need to send it back to China.

But customer need to pay the extra shipping cost.

We do n ot have service centre in EU.

Have a nice day:)

 

Άρα σε περίπτωση προβλήματος το κινητό πάει κίνα και εγώ πληρώνω μεταφορικά.... Το δε ibuygou λέει στο site ότι συνεργάζεται με unofficial xiaomi service point σε Τσεχία και Πολωνία... κάπως καλύτερα ... αλλά από επικοινωνία... τίποτα..το on-line chat είναι συνεχώς offline και στο mail που έστειλα για διευκρινήσεις, ούτε φωνή ούτε ακρόαση 3 μέρες τώρα.....

 

μήπως ξέρει κάτι περί xiaomi-ibuygou-europe_service κανείς?

 

Οι έχοντες μεγαλύτερη εμπειρία σε αγορές κινέζικων τηλεφώνων τί λέτε, από ποιο κατάστημα προβώ σε αγορά??

 

Σας ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Να παραθέσω κι εγώ την εμπειρία μου απο το after sale service του vickmall.

 

Αγόρασα για φίλη μου ένα jiayu F1 τον Μάιο του 2014. Απο την αρχή είχε προβληματάκια το μικρόφωνο κατα τις κλήσεις. Εκανε παράσιτα και δεν την ακούγαμε.

Δεν διαμαρτυρήθηκε και το κράτησε έτσι. Τον Ιανουάριο όμως του 2015, σταμάτησε να λειτουργεί το εξωτερικό ηχείο ...μεγάλο πρόβλημα πια.

Την ίδια μέρα μίλησα στο chat με vickmall και αφού τους είπα ότι έχω φλασάρει και άλλη rom για να βεβαιωθώ ότι είναι πρόβλημα υλικού, χωρίς δεύτερη κουβέντα, μου έστειλαν email με την διεύθυνση τους για να το στείλω προς επισκευή.

Δυστυχώς το κινητό έφτασε Κίνα πάνω στις γιορτές τους και είχαμε μια καθυστέρηση, αλλά με το που επέστρεψαν στην δουλειά, το παραλάβανε και το δώσανε για επισκευή.

 

Πριν λίγες μέρες γύρισε στα χέρια μου επισκευασμένο πια. Για την ώρα έχουμε ξανά ήχο και το μικρόφωνο δείχνει να λειτουργεί απροβλημάτιστα.

Πλήρωσα μόνο 6.20 ευρώ στα ΕΛΤΑ για να το στείλω, γιατί μου ζήτησαν να το στείλω χωρίς παρελκόμενα, μπαταρία και πίσω καπάκι και γύρισε με δικά τους έξοδα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω ειχα μεχρι τωρα τουλαχιστον μια ευχαριστη εμπειρια με GearBest αγορασα το Kingzone n3 plus και κατι αλλα μπιχλιμπιδια αλλα μου βγηκε ελαττωματικο τους εστειλα μνμ παντα απαντουσαν αμεσα και γρηγορα... εκανα οτι μ ειπαν αλλαγη δεν ειδα μετα μου λενε στειλε μας το πισω παω στα Ελτα το στελνω μετα απο 3-4 μερες που τους εστειλα τον κωδικό μου απαντανε και μ λενε ευχαριστουμε πολυ κτλπ τι θελεται '' πισω τα λευτα σας'' ή "να στειλουμε καινουριο" και ετσι τους απαντησα καινουριο χτες στις 28/4 και σημερα 29/4 μου εστειλαν και κωδικο και ολα το ετσειλαν το καινουριοο... μεχρι τωρα ειναι πολυ αξιοπηστο!!! αυτη ηταν η εμπειρια μ για νεα θα σας ενημερώσω
Link to comment
Share on other sites

θετική εμπειρία από vickmall

 

είχα πρόβλημα σ ένα thl 4400 σε ακουστικό και ηχείο..είχαν και τα δυο παράσιτα..

μίλησα μαζί τους και μου είπαν να το στείλω κίνα να το επισκευάσουν.. 6.20 για να πάει πλήρωσα, όταν έφτασε το κράτησαν 3-4 μέρες και το ξανά έστειλαν πίσω.. όταν το παρέλαβα όλα λειτουργούσαν κανονικά!!

Link to comment
Share on other sites

Μακράν το καλύτερο κινεζο-μαγαζο με ανθρώπινη αντιμετώπιση όπως πρέπει απέναντι στον πελάτη!
Xiaomi Mi10/128
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Να παραθέσω και εγώ τις εντυπώσεις μου για το after sale service του vickmall. Είχα παραγγείλει για ένα γνωστό τον Νοέμβριο ένα thl to pro. Ήρθε σχετικά γρήγορα μέσα σε 3 εβδομάδες. Είχε πρόβλημα όμως η κάμερα. Έβγαζε με ενα μωβ χρώμα και παράσιτα. Με λίγα λόγια δεν δούλευε. Μίλησα μαζί τους άμεσα και μου πρότειναν να ξαναπεράσω την rom χωρίς όμως επιτυχία. Τελικά καταλήξαμε να τους το στείλω πίσω. Στο μεταξύ όμως άλλαξε γνώμη ο γνωστός μου και ήθελε κάτι άλλο καλύτερο οπότε του πρότεινα το Lenovo A806. Έφτασε το κινητό μετά από ένα μήνα και το παρέλαβαν και είδαν ότι είχε όντως θέμα. Στο μεταξύ δεν είχα κάνει dispute στο PayPal ,τους εμπιστεύτηκα. Τους είπα ότι ήθελα το Lenovo και να πληρώσω την διαφορά. Λεπτομέρεια, όταν έστειλα πίσω το κινητό μου είπαν να τα στείλω όλα πίσω εκτος από την κάρτα 16gb που ήταν δώρο με το thl. Οπότε τους λέω να μου δώσετε τα λεφτά να παραγγείλω το άλλο. Ναι λένε αλλά να χρεώσουμε την κάρτα 16 GB που κράτησες :-) . Τα παίρνω κρανίο και τους ξαναστελνω το email που είχε στείλει η Vivian και έλεγε να κρατήσω την κάρτα. Το δέχονται τελικά αφού έφαγαν και κράξιμο. Μετά μου λένε οκ αλλά πρέπει να αφαιρέσουμε την αξία της δωρεάν δερμάτινης θήκης που έστειλαν :-) επειδή την είχα χρησιμοποιήσει στο κινητό, το πρόβλημα το έκανε 2 ημέρες μετά . Οκ λέω πόσο κάνει. 5 $ . Επειδή όμως δεν είχα κάνει dispute δεν μπορούσαν να μου κάνουν refund επειδή είχαν περάσει οι μέρες. Οπότε τους έβαλα στο PayPal την διαφορά και το έστειλαν και μου έδωσαν και δώρο τα ακουστικά αφού τους8 το είπα εγώ, για την ταλαιπωρία. Τελικώς έφτασε το Lenovo και όλα καλά. Απλά πάντα να κάνετε dispute γιατί μου κάνανε λίγο τους Κινέζους . Καλο κατάστημα είναι απλά με χάλασε λίγο αυτό με τα 5 $ .Τόσα τηλέφωνα έχω πάρει από εκεί και θα εξακολουθώ να παίρνω απλά θα χρησιμοποιώ PayPal dispute. Edited by Darth_Revan
Link to comment
Share on other sites

Επειδή όμως δεν είχα κάνει dispute δεν μπορούσαν να μου κάνουν refund επειδή είχαν περάσει οι μέρες. Οπότε τους έβαλα στο PayPal την διαφορά και το έστειλαν και μου έσωσαν και δώρο τα ακουστικά αφού τους το είπα εγώ, για την ταλαιπωρία. Τελικώς έφτασε το Lenovo και όλα καλά. Απλά πάντα να κάνετε dispute γιατί μου κάνανε λίγο τους Κινέζους . Καλο κατάστημα είναι απλά με χάλασε λίγο αυτό με τα 5 $ .Τόσα τηλέφωνα έχω πάρει από εκεί και θα εξακολουθώ να παίρνω απλά θα χρησιμοποιώ PayPal dispute.

Αυτο που δεν καταλαβα στην ολη ιστορια ειναι τι παραπανω θα κερδιζες αν εκανες dispute. Αφου ολα διευθετηθηκαν και χωρις να κανεις dispute, νομιζω μια χαρα αντιμετωπιση ειχες, δεν σου ζητησαν τιποτα παραλογο. Για τη συμβουλη που γραφεις να κανετε παντα dispute δεν συμφωνω καθολου. Αν εκανες dispute και μετα το νεο κινητο ειχε προβλημα, παλι δεν θα ησουν καλλυμενος και θα τους παρακαλουσες να βρεθει λυση. Και δεν ειμαι σιγουρος αν θα ειχες την ιδια αντιμετωπιση μετα το dispute. Αν αρχισουμε ολοι μας να κανουμε dispute με το παραμικρο, πως εσυ θα περιμενεις μετα σωστη αντιμετωπιση απο ενα καταστημα σε περιπτωση που περασουν οι ημερες και δεν μπορεις πλεον να κανεις dispute? Φυσικα μιλαμε για καταστηματα που εχουν καποια αξιοπιστια, δεν μιλαμε για καταστηματα αγνωστου προελευσεως οπου σε αυτες τις περιπτωσεις το dispute ειναι η μονη μας προστασια για να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω.

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

To Vickmall είναι μακράν το πιό αξιόπιστο και γρήγορο μαγαζί απ'όλα.

Υπάρχουν και πιο.."μεγάλα" κινεζομάγαζα αλλά στην αξιοπιστία,στην ταχύτητα για την διεκπεραίωση κάθε συναλλαγής (πώληση-σέρβις-επισκευή κλπ), και κυρίως στην εξυπηρέτηση του πελάτη δεν το πιάνει κανένα.

Έχω κάνει πολλές αγορές από το Vickmall,ακόμα και επισκευή σπασμένης οθόνης (Kingzone K1 Gorilla Glass 3) και δεν είχα κανένα παράπονο.

+1 Vickmall :up:

Keep Calm and be a Simple Man..!
Link to comment
Share on other sites

εγω που στειλα ενα doogee dg280 στο to2.com με προβλημα οθονης μου απαντησαν να στειλω 28$ για να το φτιαξουν.ετυχε σε καναν αλλον?το sτελνουν τουλαχιστον ενταξει?πληρωνουν τα μεταφορικα?
Link to comment
Share on other sites

Jiayu F1, τον τελευταίο μήνα της 12μηνης εγγύησης εμφάνισε πρόβλημα στο digitizer. Από vickmall δέχτηκαν αμέσως να τους το στείλω για επισκευή. Το παρέλαβα σήμερα, είναι σαν καινούργιο. Χωρίς να το ζητήσω είχε μαζί δώρο 2 ζελατίνες οθόνης.

Κόστος για εμένα μόνο τα έξοδα αποστολής: 6€.

Άψογοι !!

Link to comment
Share on other sites

Jiayu F1, τον τελευταίο μήνα της 12μηνης εγγύησης εμφάνισε πρόβλημα στο digitizer. Από vickmall δέχτηκαν αμέσως να τους το στείλω για επισκευή. Το παρέλαβα σήμερα, είναι σαν καινούργιο. Χωρίς να το ζητήσω είχε μαζί δώρο 2 ζελατίνες οθόνης.

Κόστος για εμένα μόνο τα έξοδα αποστολής: 6€.

Άψογοι !!

Με ποιο τρόπο πλήρωσες 6€ μόνο μεταφορικά???

Link to comment
Share on other sites

Με ποιο τρόπο πλήρωσες 6€ μόνο μεταφορικά???

 

Το έστειλα με ελτα, επιστολή Α προτεραιότητας συστημένο.

Ήταν η συσκευή χωρίς μπαταρία και καπάκι, σε φάκελο με φυσαλίδες + το εξτρα περιτύλιγμα του τηλεφώνου με φυσαλίδες. Βγήκε 150 γραμ. και το κόστος ήταν 6,30€.

Link to comment
Share on other sites

Θα παραθέσω κι εγώ την εμπειρία μου λίγο σύντομα την οποία θα επαναλάβω στο thread του Geekbuying.

 

Παρήγγειλα στις 24/8/2015 ένα THL 5000. Το κινητό ήρθε στις 24/9 στα χέρια μου. Όλα στην αρχή ήταν μια χαρά. Μετά κάποια στιγμή το κινητό άρχισε να κολλάει. Το έκανε πολύ αραιά και ήθελε reset (Τα THL 5000 έχουν κουμπί reset).

Μετά το κινητό το έκανε πιο τακτικά και τελικά έφτασε να μην ανάβει εύκολα μετά από reset. Toyw ;esteila m;hnyma. Μου είπαν να περάσω rom μόνος αν μπορώ. Το έκανα. Φάνηκε να δουλεύει προς στιγμήν το κινητό αλλά μέσα σε λιγότερο από ώρες έκανε τα ίδια. Στο τέλος σταμάτησε να ανάβει μετά από reset. (14/1/2015)

Μετά από διάφορα email, μου είπαν να το στείλω πίσω για επισκευή (με δικά μου φυσικά έξοδα). Το έκανα. (22/1/2015).

Το κινητό επέστρεψε στις 4/5/2015 (Μάιος).

Αφού το έβαλα να δουλέψει για να το τεστάρω, στην αρχή όλα φαίνονταν καλά. Μετά άρχισε το πρώτο κόλλημα. Λέω "τυχαίο θα είναι".

Μετά άρχισε πάλι να κολλάει και να θέλει reset, όπως την πρώτη φορά που χάλασε.

Τελικά κόλλησε για τα καλά και δεν ανάβει.

Τους στέλνω μήνυμα (πριν κολλήσει εντελώς) και τους λέω για το πρόβλημα. Επίσης μετά το RIP ξανά μηνύματα.

Μου λένε ότι λόγω της αξίας και της χρονικής απόστασης από την αρχική αγορά, δεν αξίζει ξανά επιστροφή και επισκευή. Ε ο νους μου πάει ότι θα θελήσουν να μου δώσουν μια άλλη συσκευή με κάποιο discount.

Πράγματι, μου λένε πες μας για ποια item ενδιαφέρεσαι. Τους στέλνω τέσσερις κωδικούς, 2 για τηλέφωνα των 120 ευρώ και 2 για tvbox των 120 και 190 ευρώ. Επειδή καταλαβαίνω ότι το κινητό δεν είναι καινούριο, και για να μην υπάρχει καμία μα καμία αμφιβολία στέλνω βιντεάκι που δείχνει ότι το κινητό δεν δουλεύει και τους λέω ότι θα το επιστρέψω εφόσον πάρω ένα από τα item που διάλεξα. Και προφανώς δεν διάλεξα κινητά ίσης αξίας με αυτό που πήρα , αλλά χαμηλότερης (παρόλο που έδωσα 200+ για το κινητό και 10+ για επιστροφή κατά την επισκευή).

 

Μου επιστρέφουν την λίστα μου έτσι:

How about the following :

343473 170 usd

339305 110usd

341380 120usd

343324 120 usd

 

Τους παίρνω τηλέφωνο και ρωτώ: Τι είναι αυτά; Δηλαδή θα πρέπει να πληρώσω για να πάρω μία από τις συσκευές "της παρηγοριάς";.

Μου λένε ναι. Μετά δεν θυμάμαι πολλά γιατί θόλωσα. Μου ήρθε ταμπλάς! Οι τιμές αυτές που μου έδωσαν είναι 6-10 ευρώ χαμηλότερα από κανονικές του site τους!!! Δηλαδή για ένα κινητό που έδωσα 210+ ευρώ και δεν δουλεύει και για compensation (=παρηγοριά) πρέπει να δώσω άλλα 120 ευρώ και μου κάνουν και χάρη;

Τι after sales είναι αυτό;

Μου λένε: "Sorry sir. This is the best we can do" και καθάρισαν!;

Τους έστειλα το εξής email:

 

Dear Wendy,

 

After our phone contact I realized that you are telling me I have to BUY one of the items that I have chosen.

This is completely outrageous! Is completely wrong. I bought a phone with more than 200 euros which was faulty.

It does not work. I had it in my hands for just some weeks. Than it stopped working. Then I sent it to you for repair and it is not in my hands for 4 months (!!!!) and when it comes back it stops working within 15 days which means that the phone wasn't really repaired. When I tell you that there is a problem again, you say that you will offer me something else and you give the impression that you will somehow compensate my problem.

And also you said that there is no need to send back again for repair. Finally your discount is 6-15 euros?

Then you say that maybe I send it back again. Why? I do not think THL will repair the phone. They did not do it at the first time as they should. The phone is faulty.

 

What is this? What is this? Are you kidding me? Are you making fun of me? I gave you 200 euros and for compensation I have to pay other 110euros to be "compensated"? Please be serious!

I know that you will not give me a phone with 200 euros (although that I believe that you SHOULD do it) but at least give me the chance to choose one of these items and get it for free. For Gods sake! 200euros!!! I do not have a money machine. I work hard for these money. I demand that everything I buy works as should be. I did not owe these money.

 

I DO NOT ACCEPT ANY "SORRY SIR, THIS iS THE BEST WE CAN DO".

Really? THIS is the best you can do? "Steal" the money of people?

 

I am waiting for a reasonable and acceptable solution.

 

Regards.

 

το οποίο θα κοινοποιήσω στο thread του Geekbuying.

TΤι να πω; Είμαι εξοργισμένος

Edited by koolxs2973
Link to comment
Share on other sites

Το έστειλα με ελτα, επιστολή Α προτεραιότητας συστημένο.

Ήταν η συσκευή χωρίς μπαταρία και καπάκι, σε φάκελο με φυσαλίδες + το εξτρα περιτύλιγμα του τηλεφώνου με φυσαλίδες. Βγήκε 150 γραμ. και το κόστος ήταν 6,30€.

 

 

Σε φάγανε μισό ευρώ. Να τους πεις να το υπολογίζουν σαν μεγάλη επιστολή και όχι ακανόνιστη, οπότε και θα βγαίνει 5.8€...

Link to comment
Share on other sites

Αντε να πω και γω τα δικα μου

Αγορασα ενα THL T11 απο το TO2C τον Μαιο του 14 και τον Φεβρουαριο του 15 αρχισε να εχει προβληματα

Συγκεκριμενα αρχισε να σβηνει χωρις λογο, εκανε κολληματα,επανεκκινησεις απο μονο του,το αφηνα καπου και μετα το εβρισκα κλειστο,και αφου ηταν μεσα στην εγγυηση ειπα να το στειλω στο TO2C για επισκευη.

Στην αρχη μου ζητησαν να τους στειλω video, τους εστειλα, και μετα με ρωτησαν αν συμφωνω να τους το στειλω για επισκευη,

απαντησα ναι και αφου το ελαβαν εβλεπαν οτι το κινητο δουλευε καλα!!! (εδω μιλαμε με δυσκολια ανοιγε για 2 λεπτα ) τους ειπα να

μου πουν αν νομιζουν, οτι ειχα ενα κινητο που δουλευε, και αποφασισα να το στειλω ταξιδακι αναψυχης στην Σιγκαπουρη

μου απαντησαν οτι ΝΑΙ τωρα εκανε το προβλημα και θα το στειλουν για επισκευη και να κανω υπομονη.

μετα 2 εβδομαδες ρωταω τι εγινε το κινητο, και μου λενε οτι ειναι ετοιμο και στο στελνουμε, ρωταω δουλευει καλα τωρα,

ναι ολα καλα η απαντηση.

Σημερα το παρελαβα το κινητο με δυσκολια ανοιγει και ειναι ακριβως οπως το εστειλα ουτε ξεβιδωθικε βιδα ουτε η ΡΟΜ αλλαχτηκε

ουτε τιποτα.

Τωρα τι να κανω μπορει καποιος να μου πει;

Να πω μακρυα απο to2c; να πω μακρια απο THL; να προτεινω να μαζεψουμε οσα T11 βγηκαν προβληματικα και μαλιστα πριν καν κλεισει χρονος και να ζητησουμε αντικατασταση απο την THL;

περιμενω τις προτασεις σας.....

Τωρα θα γραψω στο TO2C οτι δεν εκαναν τιποτα με το κινητο και σιγουρα θα μου πουν οτι εκαναν οτι μπορουσαν.

Κοροιδια κανονικη δηλαδη, και αντε αυτοι απο το TO2C ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ η THL δεν νοιαζετε για τα προιοντα που βγαζει;

Αν καποιος εχει μειλ τις THL θα ηθελα να τους ρωτησω.

 

ειμαι πολυ θυμωμενος και ας μην το δειχνω:mad:

Link to comment
Share on other sites

Θα παραθέσω κι εγώ την εμπειρία μου λίγο σύντομα την οποία θα επαναλάβω στο thread του Geekbuying.

 

Παρήγγειλα στις 24/8/2015 ένα THL 5000. Το κινητό ήρθε στις 24/9 στα χέρια μου. Όλα στην αρχή ήταν μια χαρά. Μετά κάποια στιγμή το κινητό άρχισε να κολλάει. Το έκανε πολύ αραιά και ήθελε reset (Τα THL 5000 έχουν κουμπί reset).

......................

το οποίο θα κοινοποιήσω στο thread του Geekbuying.

TΤι να πω; Είμαι εξοργισμένος

 

Η ιστορία έχει συνέχεια ως εξής:

Δημοσίευσα την ιστορία μου στο thread του Geekbuying και μου απάντησε ο/η Cammy να μην ανησυχώ και ότι θα επικοινωνούσε με τον υπεύθυνο του Customer Service να δει τι συμβαίνει.

Μετά μου είπε ότι σύντομα θα είχα απάντηση στο email μου.

 

Εδώ είναι τι μου απάντησε το Geekbuying στο email μου

 

Hi Customer

Thanks for your email. Sorry for there may be some misunderstanding

I mean you can send the old phone back for repairing , at the meanwhile , you can choose a new phone ,we will also sold it at the discount price we promised

Is it Ok for you ?

We will urge the factory speed up this time . after you send it back ,please inform us . Is it Ok for you ?

Waiting for your confirmation. We will be in touch until your problem be solved

Best regards

Wendy

 

Και δείτε τι απάντησα:

 

Dear Wendy,

 

I feel that you are not taking the matter seriously.

First of all, the discount you are offering is a joke!

I told you that you should cinsider your offer as "replacement" not as "compensation discount".

This is the difference between yours and miy point of view.

 

Second, let's say I agree to return again, do you GUARANTEE that the phone will come back repaired.

I feel that you do not read what I say. The phone went to the factory once and wasn't repaired permanently.

I feel there is something wrong with it that will not be repaired.

I believe the factory should replace the phone. You should not try to make an agreement with me.

What you should do is offer me for free a new phone (normally at the same value but I agree to receive a lower value phone, one of the 2 I have chosen) and then ask from the factory to compensate you. This is what I would agree to be done.

I do not care about the last part. But, customers cannot wait for months and months having already paid agood amaount of money and finally without having a functioning device.

This is unacceptable.

I understand that you are trying to minimize the loss in your company. I work in customers' service in my job too and I know how it is, but when a customer has a problem, we compensate him fully.

What you are trying to do is "zero loss - zero risk" business which does not exist.

 

Be logical and try to be really customer oriented. Not only sales oriented.

 

Waiting for your actions and logical proposals.

Best regards.

 

Τι λέτε ότι θα γίνει; Πώς το βλέπετε; Τι άλλο μπορώ να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Προς http://WWW.TO2C.COM

Dear Susan

 

The mobile phone just arrive with the same problem

not turn on and is completly useless

have you sent this phone to THL service?

probably not

is this your after sale service? you suppose must support your costumers

anyway to pay 180 USD for a mobile phone for 10 months i think is robbery

 

 

regards

 

Αλλα ειμαι πολυ θυμωμενος με το to2c:mad::mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

.

Στην αρχη μου ζητησαν να τους στειλω video, τους εστειλα, και μετα με ρωτησαν αν συμφωνω να τους το στειλω για επισκευη,

απαντησα ναι και αφου το ελαβαν εβλεπαν οτι το κινητο δουλευε καλα!!! (εδω μιλαμε με δυσκολια ανοιγε για 2 λεπτα ) τους ειπα να

μου πουν αν νομιζουν, οτι ειχα ενα κινητο που δουλευε, και αποφασισα να το στειλω ταξιδακι αναψυχης στην Σιγκαπουρη

μου απαντησαν οτι ΝΑΙ τωρα εκανε το προβλημα και θα το στειλουν για επισκευη και να κανω υπομονη.

μετα 2 εβδομαδες ρωταω τι εγινε το κινητο, και μου λενε οτι ειναι ετοιμο και στο στελνουμε, ρωταω δουλευει καλα τωρα,

ναι ολα καλα η απαντηση.

:

Ωχ ωχ...

Αυτό δεν είναι καλό.

Τα ίδια ακριβώς μου είπαν και σε μένα ( στην αρχή δεν έβλεπαν πρόβλημα και μετά το είδαν και λένε πως το έφτιαξαν)

Αύριο θα το παραλάβω (T100s) και είμαι περίεργος τελικά τι έκαναν.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που πρέπει να καταστεί σαφές γενικά στα κινέζικα site είναι ότι ναι μεν δίνουν φτηνά κινητά τηλέφωνα, αλλά τελικά η συναλλαγή δεν είναι win-win σε όλες τις περιπτώσεις. Σε αυτές που υπάρχει πρόβλημα την "τρώει" άσχημα ο πελάτης. Αν διορθωθεί με κάποιο sevice, τότε καλά, αλλά αν όχι, τότε αυτοί δεν χάνουν ούτε σεντ από την συναλλαγή. Αυτό είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Κάνουν μπίζνα μηδενικού ρίσκου. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...