Jump to content

[Επίσημο] LG G3 (D855)


mindfield
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ρε παιδιά τι λέτε; Που να συγκριθεί ο στοκ με τον Nova σε ταχύτητα; Δοκιμαστε λιγο nova prime και πείτε γνώμες.
Apple iPhone 3GS: SOLD, Apple iPhone 4: SOLD, Samsung Galaxy S3: SOLD, SONY Xperia Z1: SOLD, LG G2: SOLD, HUAWEI HONOR 6: SOLD, LG G3: SOLD, Xiaomi RedMi Note 3: IN USE
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 17,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ρε παιδιά τι λέτε; Που να συγκριθεί ο στοκ με τον Nova σε ταχύτητα; Δοκιμαστε λιγο nova prime και πείτε γνώμες.

Συμφωνώ. Ο Nova σώζει κάπως την κατάσταση.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά τι λέτε; Που να συγκριθεί ο στοκ με τον Nova σε ταχύτητα; Δοκιμαστε λιγο nova prime και πείτε γνώμες.

Εγώ τον έχω αγορασμένο μια τον βάζω μια τον βγάζω. Έχω αρκετό χρονικό διάστημα μετά την αναβάθμιση στην 20h και το δουλεύω με τον στοκ και πάει μια χαρά οπότε το αφήνω έτσι

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

ο stock ειναι καλυτερος!!!με apex η nova δεν πρεπει να εχεις ολα τα διαθεσιμα widgets!!
I Want To Believe
Link to comment
Share on other sites

Εδώ έχουν βγει 5.0.2, 5.1 και τώρα έρχεται και το 5.1.1....Πολύ πιθανό να πηδήξουν εκδόσεις και μακάρι να το κάνουν.

Google Pixel 6 Pro

Link to comment
Share on other sites

για να πάει procordia το κινητό που έσπασε η οθόνη απλά το συσκευάζω και στο κουτί γράφω όνομα επώνυμο και τηλέφωνο και τα άλλα τα γραφει ο κουριερ ή χρειάζεται και κάτι άλλο?

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

για να πάει procordia το κινητό που έσπασε η οθόνη απλά το συσκευάζω και στο κουτί γράφω όνομα επώνυμο και τηλέφωνο και τα άλλα τα γραφει ο κουριερ ή χρειάζεται και κάτι άλλο?

 

δεν κάνεις τιποτα.ερχετε ο κουριερ με δικό τους κουτάκι και παίρνει μόνο το την συσκευή σου.

τίποτε αλλο.

Link to comment
Share on other sites

δεν κάνεις τιποτα.ερχετε ο κουριερ με δικό τους κουτάκι και παίρνει μόνο το την συσκευή σου.

τίποτε αλλο.

 

πωωωωω!! και αυτή στο τηλέφωνο μου είπε να το βάλω σε κουτί και το έχω κλείσει σαν να μην πω.... να το βγάλω δηλαδή? :worry:

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

εμένα έσκασε από 1 μέτρο κάτω με την οθόνη και δεν έπαθε τίποτα.χαλάλι η θήκη κουμούτσα
1+6 omnirom - smurfkernel - microG - edxposed
Link to comment
Share on other sites

εμένα έσκασε από 1 μέτρο κάτω με την οθόνη και δεν έπαθε τίποτα.χαλάλι η θήκη κουμούτσα

 

και εγω με θήκη κουμούτσα το έχω και δεν έχει πάθει τίποτα όσες φορές και αν έχει πέσει. Της αδερφής της γυναίκας μου έπεσε απο το ένα μέτρο με την γνήσια την quick circle και έσπασε η οθόνη...! :ninja:

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

η case mate που έχω εξέχει λίγο πάνω και από το tempered glass και αυτό το προστατεύει πάρα πολύ.μπορεί να φαίνεται σαν τανκς αλλά κλάιν
1+6 omnirom - smurfkernel - microG - edxposed
Link to comment
Share on other sites

Εδώ έχουν βγει 5.0.2, 5.1 και τώρα έρχεται και το 5.1.1....Πολύ πιθανό να πηδήξουν εκδόσεις και μακάρι να το κάνουν.

Εμένα δεν τις βγάζει ακόμα μάλλον πρέπει να το συνδέσω στο pc. Είμαι με την 5.0 να κάνω αναβάθμιση υπάρχει διαφορά? Βαριέμαι μετά το restore και άντε να σεταρω το τηλέφωνο πάλι :p

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώ μεγάλο battery drain τον τελευταίο καιρό, χωρίς να χω αλλάξει κάτι στα apps μου. Μερικές φορές δε μου βγάζει καν ολόκληρη τη μέρα... Έχει τύχει σε άλλον αυτό; Σημειώνω ότι δεν έχω αλλάξει τίποτα στα habits χρήσης του κινητού, το ίδιο πριν 2 μήνες το ίδιο και τώρα, και τις τελευταίες 4-5 μέρες έχει μεγαλύτερο battery drain.
Link to comment
Share on other sites

Εμένα δεν τις βγάζει ακόμα μάλλον πρέπει να το συνδέσω στο pc. Είμαι με την 5.0 να κάνω αναβάθμιση υπάρχει διαφορά? Βαριέμαι μετά το restore και άντε να σεταρω το τηλέφωνο πάλι :p

 

δεν έχουν βγει ακομα η παραπάνω εκδόσεις για το τηλέφωνο μας. Η τελευταία είναι 5.0

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά, όλα καλά με το G3 32gb(ρουμανική παρτίδα από σκρουτζ) , με τα λαγκαρισματάκια του βέβαια, αλλά αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα: Μια μέρα, την ώρα που είχα κατεβάσει το OneDrive και έβαζα user και pass, μου βγάζει ξαφνικά μήνυμα "Δυστυχώς η διαδικασία process.android.acore έχει σταματήσει", με μόνη επιλογή να πατήσω ΟΚ.

Δεν μπορούσα να μπω ούτε στις κλήσεις μου, ούτε στις επαφές μου.

Από τότε αρχίζει και η ταλαιπωρία μου, αφού άρχισα τις επαναφορές εργοστασιακων ρυθμίσεων, πάλι μετά από λίγο μου πέταγε το ίδιο μήνυμα (θυμίζω το κινητό σαν κινητό ήταν στην ουσία άχρηστο, καθότι δεν μπορούσα ούτε στις επαφές, ούτε στις κλήσεις, ούτε να πάρω τηλ).

Του έκανα κι επαναφορά από το recovery, αλλά τίποτα. Μετά από τηλ επικοινωνίες με την τεχνική υποστήριξη, με 3 διαφορετικούς ανθρώπους (οι οποίοι και οι 3 άκουγαν πρώτη φορά το πρόβλημα αυτό), το έστειλα στο σέρβις της LG, όπου μου ξαναπερασαν τι λογισμικό από την αρχή. Το πήρα, περνάω λογαριασμούς, εφαρμογές κτλ και πάλι τα ίδια. Ξανά τηλ στην LG, ξανά οι επόμενοι της τηλ εξυπηρέτησης μου έλεγαν τα ίδια, καταλήξαμε να δώσω για μια βδομάδα το κινητό στην procordia για να του εξετασουν τα πάντα στο hardware μπας και φταίει κάτι άλλο. Μάταια όμως, και αφού μου (ξανα) έβαλαν το λογισμικό από την αρχή, μου το έστειλαν πίσω, με την σύσταση ότι άμα το ξανακάνει, να απευθυνθώ στην LG Ρουμανιας, γιατί θα είναι θέμα λογισμικού και υπεύθυνοι είναι αυτοί κι όχι η LG Ελλάδος... Περνάω τα δεδομένα μου και φυσικά μου το ξανακάνει το ίδιο πράγμα.

Επειδή δεν έβρισκα λύση και είχε αρχίσει να γίνεται εκνευριστική η τηλ εξυπηρέτηση, καθότι στην ουσία μου έλεγαν ότι κακώς δεν πήρα ελληνικό κι ας πρόσεχα λοιπόν,κι ότι αντικατάσταση δεν προσφέρει η LG Ελλάδος, θα πρέπει να απευθυνθώ είτε στο μαγαζί που το πήρα είτε στην Ρουμανία, είπα να το ψάξω μόνος μου το πρόβλημα.

Με σχετική αναζήτηση στο ίντερνετ, κι αφού βρήκα πολλούς με το ίδιο πρόβλημα, δοκίμασα διάφορα και τελικά βρήκα και την λύση!

Επειδή είχα κάνει συγχώνευση των επαφών με του Facebook και του Skype και του Viber και όλων τέλος πάντων, βρήκε ένας χρήστης ότι το τηλέφωνο έχει περιορισμένο χώρο αποθήκευσης στην εκάστοτε επαφή, με αποτέλεσμα τα δεδομένα που αποθηκευαν οι συγχωνεύσεις, να τον γεμίζουν και να κρασαρουν οι επαφές, ο χώρος αποθήκευσης τους, και ότι άλλο σχετίζεται με αυτό.

Οπότε η λύση ήταν απλώς μια ξε-συγχωνευση των επαφών... Το ωραίο είναι ότι πήρα την LG να τους το πω, για να το ξέρουν και είτε να το φτιάξουν, είτε σε πιθανή αναφορά από άλλο χρήστη, να ξέρουν να τον καθοδηγησουν. Ε, μόνο που δεν με βρισαν κιόλας, μου είπαν πρώτον ότι δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα, δεύτερον ότι δεν γίνεται να είναι αυτή η λύση, τρίτον ότι στις επαφές δεν έχεις όριο αποθήκευσης στην κάθε μία, και τέλος ότι η λύση δεν τους ενδιαφέρει γιατί είναι ελληνική αντιπροσωπία και να την πω στην Ρουμανία, γιατί είναι πρόβλημα του δικού τους λογισμικού.

LG G3 32gb,Nexus 4,Lg optimus 2x
Link to comment
Share on other sites

Τραγικό απλά.

Μπράβο για την υπομονή σου πάντως και ευτυχώς που σου λύθηκε το πρόβλημα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά, όλα καλά με το G3 32gb(ρουμανική παρτίδα από σκρουτζ) , με τα λαγκαρισματάκια του βέβαια, αλλά αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα: Μια μέρα, την ώρα που είχα κατεβάσει το OneDrive και έβαζα user και pass, μου βγάζει ξαφνικά μήνυμα "Δυστυχώς η διαδικασία process.android.acore έχει σταματήσει", με μόνη επιλογή να πατήσω ΟΚ.

Δεν μπορούσα να μπω ούτε στις κλήσεις μου, ούτε στις επαφές μου.

Από τότε αρχίζει και η ταλαιπωρία μου, αφού άρχισα τις επαναφορές εργοστασιακων ρυθμίσεων, πάλι μετά από λίγο μου πέταγε το ίδιο μήνυμα (θυμίζω το κινητό σαν κινητό ήταν στην ουσία άχρηστο, καθότι δεν μπορούσα ούτε στις επαφές, ούτε στις κλήσεις, ούτε να πάρω τηλ).

Του έκανα κι επαναφορά από το recovery, αλλά τίποτα. Μετά από τηλ επικοινωνίες με την τεχνική υποστήριξη, με 3 διαφορετικούς ανθρώπους (οι οποίοι και οι 3 άκουγαν πρώτη φορά το πρόβλημα αυτό), το έστειλα στο σέρβις της LG, όπου μου ξαναπερασαν τι λογισμικό από την αρχή. Το πήρα, περνάω λογαριασμούς, εφαρμογές κτλ και πάλι τα ίδια. Ξανά τηλ στην LG, ξανά οι επόμενοι της τηλ εξυπηρέτησης μου έλεγαν τα ίδια, καταλήξαμε να δώσω για μια βδομάδα το κινητό στην procordia για να του εξετασουν τα πάντα στο hardware μπας και φταίει κάτι άλλο. Μάταια όμως, και αφού μου (ξανα) έβαλαν το λογισμικό από την αρχή, μου το έστειλαν πίσω, με την σύσταση ότι άμα το ξανακάνει, να απευθυνθώ στην LG Ρουμανιας, γιατί θα είναι θέμα λογισμικού και υπεύθυνοι είναι αυτοί κι όχι η LG Ελλάδος... Περνάω τα δεδομένα μου και φυσικά μου το ξανακάνει το ίδιο πράγμα.

Επειδή δεν έβρισκα λύση και είχε αρχίσει να γίνεται εκνευριστική η τηλ εξυπηρέτηση, καθότι στην ουσία μου έλεγαν ότι κακώς δεν πήρα ελληνικό κι ας πρόσεχα λοιπόν,κι ότι αντικατάσταση δεν προσφέρει η LG Ελλάδος, θα πρέπει να απευθυνθώ είτε στο μαγαζί που το πήρα είτε στην Ρουμανία, είπα να το ψάξω μόνος μου το πρόβλημα.

Με σχετική αναζήτηση στο ίντερνετ, κι αφού βρήκα πολλούς με το ίδιο πρόβλημα, δοκίμασα διάφορα και τελικά βρήκα και την λύση!

Επειδή είχα κάνει συγχώνευση των επαφών με του Facebook και του Skype και του Viber και όλων τέλος πάντων, βρήκε ένας χρήστης ότι το τηλέφωνο έχει περιορισμένο χώρο αποθήκευσης στην εκάστοτε επαφή, με αποτέλεσμα τα δεδομένα που αποθηκευαν οι συγχωνεύσεις, να τον γεμίζουν και να κρασαρουν οι επαφές, ο χώρος αποθήκευσης τους, και ότι άλλο σχετίζεται με αυτό.

Οπότε η λύση ήταν απλώς μια ξε-συγχωνευση των επαφών... Το ωραίο είναι ότι πήρα την LG να τους το πω, για να το ξέρουν και είτε να το φτιάξουν, είτε σε πιθανή αναφορά από άλλο χρήστη, να ξέρουν να τον καθοδηγησουν. Ε, μόνο που δεν με βρισαν κιόλας, μου είπαν πρώτον ότι δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα, δεύτερον ότι δεν γίνεται να είναι αυτή η λύση, τρίτον ότι στις επαφές δεν έχεις όριο αποθήκευσης στην κάθε μία, και τέλος ότι η λύση δεν τους ενδιαφέρει γιατί είναι ελληνική αντιπροσωπία και να την πω στην Ρουμανία, γιατί είναι πρόβλημα του δικού τους λογισμικού.

 

οτι να 'ναι οι άνθρωποι... αντί να πούνε και ευχαριστώ κράζουν και απο πάνω... τι να πείς...

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά, όλα καλά με το G3 32gb(ρουμανική παρτίδα από σκρουτζ) , με τα λαγκαρισματάκια του βέβαια, αλλά αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα: Μια μέρα, την ώρα που είχα κατεβάσει το OneDrive και έβαζα user και pass, μου βγάζει ξαφνικά μήνυμα "Δυστυχώς η διαδικασία process.android.acore έχει σταματήσει", με μόνη επιλογή να πατήσω ΟΚ.

Δεν μπορούσα να μπω ούτε στις κλήσεις μου, ούτε στις επαφές μου.

Από τότε αρχίζει και η ταλαιπωρία μου, αφού άρχισα τις επαναφορές εργοστασιακων ρυθμίσεων, πάλι μετά από λίγο μου πέταγε το ίδιο μήνυμα (θυμίζω το κινητό σαν κινητό ήταν στην ουσία άχρηστο, καθότι δεν μπορούσα ούτε στις επαφές, ούτε στις κλήσεις, ούτε να πάρω τηλ).

Του έκανα κι επαναφορά από το recovery, αλλά τίποτα. Μετά από τηλ επικοινωνίες με την τεχνική υποστήριξη, με 3 διαφορετικούς ανθρώπους (οι οποίοι και οι 3 άκουγαν πρώτη φορά το πρόβλημα αυτό), το έστειλα στο σέρβις της LG, όπου μου ξαναπερασαν τι λογισμικό από την αρχή. Το πήρα, περνάω λογαριασμούς, εφαρμογές κτλ και πάλι τα ίδια. Ξανά τηλ στην LG, ξανά οι επόμενοι της τηλ εξυπηρέτησης μου έλεγαν τα ίδια, καταλήξαμε να δώσω για μια βδομάδα το κινητό στην procordia για να του εξετασουν τα πάντα στο hardware μπας και φταίει κάτι άλλο. Μάταια όμως, και αφού μου (ξανα) έβαλαν το λογισμικό από την αρχή, μου το έστειλαν πίσω, με την σύσταση ότι άμα το ξανακάνει, να απευθυνθώ στην LG Ρουμανιας, γιατί θα είναι θέμα λογισμικού και υπεύθυνοι είναι αυτοί κι όχι η LG Ελλάδος... Περνάω τα δεδομένα μου και φυσικά μου το ξανακάνει το ίδιο πράγμα.

Επειδή δεν έβρισκα λύση και είχε αρχίσει να γίνεται εκνευριστική η τηλ εξυπηρέτηση, καθότι στην ουσία μου έλεγαν ότι κακώς δεν πήρα ελληνικό κι ας πρόσεχα λοιπόν,κι ότι αντικατάσταση δεν προσφέρει η LG Ελλάδος, θα πρέπει να απευθυνθώ είτε στο μαγαζί που το πήρα είτε στην Ρουμανία, είπα να το ψάξω μόνος μου το πρόβλημα.

Με σχετική αναζήτηση στο ίντερνετ, κι αφού βρήκα πολλούς με το ίδιο πρόβλημα, δοκίμασα διάφορα και τελικά βρήκα και την λύση!

Επειδή είχα κάνει συγχώνευση των επαφών με του Facebook και του Skype και του Viber και όλων τέλος πάντων, βρήκε ένας χρήστης ότι το τηλέφωνο έχει περιορισμένο χώρο αποθήκευσης στην εκάστοτε επαφή, με αποτέλεσμα τα δεδομένα που αποθηκευαν οι συγχωνεύσεις, να τον γεμίζουν και να κρασαρουν οι επαφές, ο χώρος αποθήκευσης τους, και ότι άλλο σχετίζεται με αυτό.

Οπότε η λύση ήταν απλώς μια ξε-συγχωνευση των επαφών... Το ωραίο είναι ότι πήρα την LG να τους το πω, για να το ξέρουν και είτε να το φτιάξουν, είτε σε πιθανή αναφορά από άλλο χρήστη, να ξέρουν να τον καθοδηγησουν. Ε, μόνο που δεν με βρισαν κιόλας, μου είπαν πρώτον ότι δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα, δεύτερον ότι δεν γίνεται να είναι αυτή η λύση, τρίτον ότι στις επαφές δεν έχεις όριο αποθήκευσης στην κάθε μία, και τέλος ότι η λύση δεν τους ενδιαφέρει γιατί είναι ελληνική αντιπροσωπία και να την πω στην Ρουμανία, γιατί είναι πρόβλημα του δικού τους λογισμικού.

 

Τουλαχιστον εχει happy end..

Lg G pad 8.3 -> Running : 6.0.1 aosp

Lg G3 32gb -> Running : 6.0.1 Ressurection remix

Link to comment
Share on other sites

Happy end από την πλευρά του φίλου παραπάνω.. Τρέμω στην ιδέα ότι αν χρειαστώ ποτέ το service ίσως τύχω ίδιας αντιμετώπισης
Link to comment
Share on other sites

Happy end από την πλευρά του φίλου παραπάνω.. Τρέμω στην ιδέα ότι αν χρειαστώ ποτέ το service ίσως τύχω ίδιας αντιμετώπισης

 

Η Procordia είναι καλό service αλλά πάντα θα υπάρχουν κακοί εργαζόμενοι.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η Procordia είναι καλό service αλλά πάντα θα υπάρχουν κακοί εργαζόμενοι.

 

Δυστυχώς παντού και πάντα κάποιοι θα χαλάνε την πιάτσα...

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώ μεγάλο battery drain τον τελευταίο καιρό, χωρίς να χω αλλάξει κάτι στα apps μου. Μερικές φορές δε μου βγάζει καν ολόκληρη τη μέρα... Έχει τύχει σε άλλον αυτό; Σημειώνω ότι δεν έχω αλλάξει τίποτα στα habits χρήσης του κινητού, το ίδιο πριν 2 μήνες το ίδιο και τώρα, και τις τελευταίες 4-5 μέρες έχει μεγαλύτερο battery drain.

Και εμενα το ιδιο .....αλλα εδω και 2-3 βδομαδες

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά, όλα καλά με το G3 32gb(ρουμανική παρτίδα από σκρουτζ) , με τα λαγκαρισματάκια του βέβαια, αλλά αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα: Μια μέρα, την ώρα που είχα κατεβάσει το OneDrive και έβαζα user και pass, μου βγάζει ξαφνικά μήνυμα "Δυστυχώς η διαδικασία process.android.acore έχει σταματήσει", με μόνη επιλογή να πατήσω ΟΚ.

Δεν μπορούσα να μπω ούτε στις κλήσεις μου, ούτε στις επαφές μου.

Από τότε αρχίζει και η ταλαιπωρία μου, αφού άρχισα τις επαναφορές εργοστασιακων ρυθμίσεων, πάλι μετά από λίγο μου πέταγε το ίδιο μήνυμα (θυμίζω το κινητό σαν κινητό ήταν στην ουσία άχρηστο, καθότι δεν μπορούσα ούτε στις επαφές, ούτε στις κλήσεις, ούτε να πάρω τηλ).

Του έκανα κι επαναφορά από το recovery, αλλά τίποτα. Μετά από τηλ επικοινωνίες με την τεχνική υποστήριξη, με 3 διαφορετικούς ανθρώπους (οι οποίοι και οι 3 άκουγαν πρώτη φορά το πρόβλημα αυτό), το έστειλα στο σέρβις της LG, όπου μου ξαναπερασαν τι λογισμικό από την αρχή. Το πήρα, περνάω λογαριασμούς, εφαρμογές κτλ και πάλι τα ίδια. Ξανά τηλ στην LG, ξανά οι επόμενοι της τηλ εξυπηρέτησης μου έλεγαν τα ίδια, καταλήξαμε να δώσω για μια βδομάδα το κινητό στην procordia για να του εξετασουν τα πάντα στο hardware μπας και φταίει κάτι άλλο. Μάταια όμως, και αφού μου (ξανα) έβαλαν το λογισμικό από την αρχή, μου το έστειλαν πίσω, με την σύσταση ότι άμα το ξανακάνει, να απευθυνθώ στην LG Ρουμανιας, γιατί θα είναι θέμα λογισμικού και υπεύθυνοι είναι αυτοί κι όχι η LG Ελλάδος... Περνάω τα δεδομένα μου και φυσικά μου το ξανακάνει το ίδιο πράγμα.

Επειδή δεν έβρισκα λύση και είχε αρχίσει να γίνεται εκνευριστική η τηλ εξυπηρέτηση, καθότι στην ουσία μου έλεγαν ότι κακώς δεν πήρα ελληνικό κι ας πρόσεχα λοιπόν,κι ότι αντικατάσταση δεν προσφέρει η LG Ελλάδος, θα πρέπει να απευθυνθώ είτε στο μαγαζί που το πήρα είτε στην Ρουμανία, είπα να το ψάξω μόνος μου το πρόβλημα.

Με σχετική αναζήτηση στο ίντερνετ, κι αφού βρήκα πολλούς με το ίδιο πρόβλημα, δοκίμασα διάφορα και τελικά βρήκα και την λύση!

Επειδή είχα κάνει συγχώνευση των επαφών με του Facebook και του Skype και του Viber και όλων τέλος πάντων, βρήκε ένας χρήστης ότι το τηλέφωνο έχει περιορισμένο χώρο αποθήκευσης στην εκάστοτε επαφή, με αποτέλεσμα τα δεδομένα που αποθηκευαν οι συγχωνεύσεις, να τον γεμίζουν και να κρασαρουν οι επαφές, ο χώρος αποθήκευσης τους, και ότι άλλο σχετίζεται με αυτό.

Οπότε η λύση ήταν απλώς μια ξε-συγχωνευση των επαφών... Το ωραίο είναι ότι πήρα την LG να τους το πω, για να το ξέρουν και είτε να το φτιάξουν, είτε σε πιθανή αναφορά από άλλο χρήστη, να ξέρουν να τον καθοδηγησουν. Ε, μόνο που δεν με βρισαν κιόλας, μου είπαν πρώτον ότι δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα, δεύτερον ότι δεν γίνεται να είναι αυτή η λύση, τρίτον ότι στις επαφές δεν έχεις όριο αποθήκευσης στην κάθε μία, και τέλος ότι η λύση δεν τους ενδιαφέρει γιατί είναι ελληνική αντιπροσωπία και να την πω στην Ρουμανία, γιατί είναι πρόβλημα του δικού τους λογισμικού.

εγω θα σου πω κατι ποιο απλο..αυτες τις χαζοεφαρμογες viber,skype μην τις βαζεις καθολου..μονο προβληματα θα σου δημιουργησουν!!!να σαι σιγουρος..επαφες ουτε με συγχρονισμο facebook..αποθηκευσε τις επαφες με το google συχρονισμο και τπτ αλλο...

I Want To Believe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...