Jump to content

[Επίσημο] LG G3 (D855)


mindfield
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Με το LG up θα κάνεις downgrade http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=64624353

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Φίλος είσαι ωραίος σε ευχαριστώ θα δοκιμάσω και θα σου πω:thumbup:

Samsung Galaxy S/GT-I9000

Rom-Slim-i9000-3.1.0-OFFICIAL

Kernel-3.0.52-Semaphore-JB-2.6.0s

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 17,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ρε παλικάρια μια βοήθεια έχω αγανακτήσει ότι και αν δοκίμασα για να κάνω Downgrade από marshmallow σε lollipop Δεν τον Έχω καταφέρει, αν κάποιος φίλος έχει βρει κάποια λύση ας μου δώσει τα φώτα του θα είμαι υπόχρεος, Γιατί δεν την παλεύει η μπαταρία με τίποτα όλο στη φόρτιση είναι το κινητό.Ευχαριστώ

Πάντως δεν φταίει η 6αρα. Κάτι άλλο σου φταίει.

 

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Sony Ericsson k700, samsung wave GT8500

samsung galaxy s3 GTi9300, LG G3 32gb 3gb Ram

LeEco le max 2 x820 6/64gb

Xiaomi mi mix 2s 6/64

Xiaomi mi 9t pro 6/128

Poco F4 8/256

Vivo x80 Pro

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν φταίει η 6αρα. Κάτι άλλο σου φταίει.

 

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Καμία ιδέα; φίλος:confused:

Samsung Galaxy S/GT-I9000

Rom-Slim-i9000-3.1.0-OFFICIAL

Kernel-3.0.52-Semaphore-JB-2.6.0s

Link to comment
Share on other sites

Έχω ξαναρωτήσει στο παρελθόν αλλά έχω απελπιστεί τόσο που λέω να ξαναδοκιμάσω να ρωτήσω στην κοινότητα μπας και κάποιος είχε ανάλογη εμπειρία και βρήκε κάποια λύση.

 

Εδώ και μερικούς μήνες η κάμερα μου έχει αρχίσει να κρασάρει πολύ συχνά, όποια εφαρμογή και να την χρησιμοποιεί. Σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να λειτουργεί καλά για λίγο ενώ σε άλλες περιπτώσεις κρασάρει από την αρχή. Έχω δοκιμάσει όλα τα κλασσικά (wipe app's data, factory reset, restore to stock) κτλ αλλά το πρόβλημα επιμένει. Πρόσφατα πήρα το κινητό στο service (είχε και το κλασσικό πρόβλημα με την κιτρινίλα στην οθόνη) και αλλάξανε το laser module της κάμερας. Όταν το πρωτοπήρα φάνηκε να δουλεύει κανονικά αλλά μετά από λίγες μέρες άρχισε πάλι τα ίδια. Η μπροστινή κάμερα δουλεύει απροβλημάτιστα. Είχε κάποιος άλλος αντίστοιχη εμπειρία; Είμαι ανοικτός και σε προσωρινές λύσεις καθώς δεν έχω διάθεση να το κάνω ξανά restore σε stock για να το πάρω σε service... Αν το πρόβλημα είναι το laser focus μπορεί να γινόταν δουλειά με την απενεργοποίηση του αλλά δεν έχω βρει τρόπο να το κάνω αυτό μέσω ρυθμίσεων η mods.

 

Σας ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καμία ιδέα; φίλος:confused:

Κάποια εφαρμογή που δουλεύει ασταμάτητα στο background. Ίσως να μην εκατσε καλά η Rom. Κάνε μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και βαζε λίγες λίγες εφαρμογές να δεις πως πάει η μπαταρία.

 

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Sony Ericsson k700, samsung wave GT8500

samsung galaxy s3 GTi9300, LG G3 32gb 3gb Ram

LeEco le max 2 x820 6/64gb

Xiaomi mi mix 2s 6/64

Xiaomi mi 9t pro 6/128

Poco F4 8/256

Vivo x80 Pro

Link to comment
Share on other sites

Καμία ιδέα; φίλος:confused:
Πηγαινε και δες στη χρηση της μπαταριας απο τις ρυθμισεις ποια εφαρμογη προκαλει την καταναλωση.Αν ειναι το συστημα android δοκιμασε να κανεις μια επανεκκινηση και ισως στρωσει .Αν ειναι καποια αλλη τοτε τσεκαρε να δεις τι συγχρονιζει , ποτε και πως.
Link to comment
Share on other sites

Φιλοι μου απο χτες το απογευμα ειμαι κατοχος ενος 1+1 οποτε θα σας αφησω στην ησυχια σας :p . Καλη τυχη να εχετε παιδια και καθολου προβληματα !!
Link to comment
Share on other sites

Φιλοι μου απο χτες το απογευμα ειμαι κατοχος ενος 1+1 οποτε θα σας αφησω στην ησυχια σας :p . Καλη τυχη να εχετε παιδια και καθολου προβληματα !!

 

Η λογικότερη επιλογή αναβάθμισης για κατόχους G3 (άντε και το Nexus 5X για όσους θέλουν να δώσουν λιγότερα). Θα έκανα και εγώ το βήμα αλλά ούτε 10 μήνες δεν το έχω το κινητό...

Link to comment
Share on other sites

Φιλοι μου απο χτες το απογευμα ειμαι κατοχος ενος 1+1 οποτε θα σας αφησω στην ησυχια σας :p . Καλη τυχη να εχετε παιδια και καθολου προβληματα !!

 

Τέλος η LG για σένα?

Μάλλον καλά έκανες...Ευχαριστούμε για την απλόχερη βοήθεια!!!

ASUS(ZE551ML,ZS551KL)ERICSSON(GA628,T39)ETEN(X500,X800)HTC(UULTRA)HUAWEI(P10 lite,P40 PRO)LEECO (X820)LG(P990,P880,G3,V10,V20,V30,G8s,G8x)MICROSOFT (LUMIA 950, LUMIA 950XL)MOTOROLA (DPC-550,STARTAC,MPX220)NOKIA(5110,8210,7110,3310,6310i,6280)SAMSUNG (I800,note10+)SHARP (S2)SIEMENS (SX1)SONY ERICSSON (T610,XPERIA X1)XIAOMI (Redmi Note 5,Redmi Note 6 PRO,Redmi Note 8 PRO,Redmi Note 9 PRO,MI MAX 2,MI MAX 3,Poco F1,Mi A3,Mi 9 lite,Mi 11 lite,Mi 10T PRO,Mi 10 pro)

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο το προβλημα που εβγαλε το κινητο μου καθως δεν ανοιγε η οθονη επιτελους πηρα καποια απαντηση απο το σερβις.Ωστοσο το μηνυμα τους δεν ηταν καθολου ενθαρυντικο.

Καλησπέρα σας,

 

Η συσκευή σας είναι σε αναμονή ανταλλακτικού καθώς χρειάζεται μητρική πλακέτα.

 

Δυστυχώς δεν υπάρχει διαθεσιμότητα απο το εργοστάσιο της κατασκευάστριας

εταιρίας.Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το πότε θα γίνει η

επόμενη παραλαβή.Επίσης δεν έχει δοθεί κάποια άλλη οδηγία απο την κατασκευάστρια

εταιρία ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε πιο άμεσα.

 

Αν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσε με την ίδια την LG στο 210 48 00 564 ή

801 11 200 900.

 

Με εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

μαλιστα αυτα ειναι νεα και καλα κρασια,μας παρατησε και η lg.και εχω εναμιση χρονο εγγυηση ακομα.
:ninja:
Link to comment
Share on other sites

H MM έφερε πανικό και στο g3 ένα κινητό που πέρα των ρωγμων και με την λειτουργία της μπαταρίας δεν είχε δείξει τέτοια σοβαρά θέματα με πλακέτες όπως το τεσσαρι... Κρίμα αποτυχία το τμήμα mobile της lg.
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο το προβλημα που εβγαλε το κινητο μου καθως δεν ανοιγε η οθονη επιτελους πηρα καποια απαντηση απο το σερβις.Ωστοσο το μηνυμα τους δεν ηταν καθολου ενθαρυντικο.

Καλησπέρα σας,

 

Η συσκευή σας είναι σε αναμονή ανταλλακτικού καθώς χρειάζεται μητρική πλακέτα.

 

Δυστυχώς δεν υπάρχει διαθεσιμότητα απο το εργοστάσιο της κατασκευάστριας

εταιρίας.Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το πότε θα γίνει η

επόμενη παραλαβή.Επίσης δεν έχει δοθεί κάποια άλλη οδηγία απο την κατασκευάστρια

εταιρία ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε πιο άμεσα.

 

Αν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσε με την ίδια την LG στο 210 48 00 564 ή

801 11 200 900.

 

Με εκτίμηση.

 

Ωραία πράγματα απο την LG. Τώρα εμεις τι μπορούμε να ζητήσουμε ? 1 μήνα χωρίς κινητό ειμαστε και δεν ξερουμε

και ουτε καν πότε θα το πάρουμε πίσω. Να κάνω μια ερώτηση αν γνωρίζει κανεις, μπορούμε να αιτηθουμε πληρη αντικατασταση

συσκευής ? Αν και μου φαίνεται δύσκολο.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο το προβλημα που εβγαλε το κινητο μου καθως δεν ανοιγε η οθονη επιτελους πηρα καποια απαντηση απο το σερβις.Ωστοσο το μηνυμα τους δεν ηταν καθολου ενθαρυντικο.

Καλησπέρα σας,

 

Η συσκευή σας είναι σε αναμονή ανταλλακτικού καθώς χρειάζεται μητρική πλακέτα.

 

Δυστυχώς δεν υπάρχει διαθεσιμότητα απο το εργοστάσιο της κατασκευάστριας

εταιρίας.Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το πότε θα γίνει η

επόμενη παραλαβή.Επίσης δεν έχει δοθεί κάποια άλλη οδηγία απο την κατασκευάστρια

εταιρία ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε πιο άμεσα.

 

Αν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσε με την ίδια την LG στο 210 48 00 564 ή

801 11 200 900.

 

Με εκτίμηση.

 

 

UPDATE

 

Καλησπέρα σας,

 

την Δευτέρα θα γίνει παραλαβή του ανταλλακτικού και μέχρι τα μέσα

της εβδομάδας η συσκευή σας θα είναι έτοιμη.Θα σας ενημερώσουμε

σχετικά μόλις είναι έτοιμο.Διαθέσιμη συσκευή για να σας παραδώσουμε

δεν υπάρχει καθώς έχουμε συσκευές πολύ παλαιότερες απο την δική σας

που είναι επίσης σε αναμονή.

 

 

Με εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο το προβλημα που εβγαλε το κινητο μου καθως δεν ανοιγε η οθονη επιτελους πηρα καποια απαντηση απο το σερβις.Ωστοσο το μηνυμα τους δεν ηταν καθολου ενθαρυντικο.

Καλησπέρα σας,

 

Η συσκευή σας είναι σε αναμονή ανταλλακτικού καθώς χρειάζεται μητρική πλακέτα.

 

Δυστυχώς δεν υπάρχει διαθεσιμότητα απο το εργοστάσιο της κατασκευάστριας

εταιρίας.Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το πότε θα γίνει η

επόμενη παραλαβή.Επίσης δεν έχει δοθεί κάποια άλλη οδηγία απο την κατασκευάστρια

εταιρία ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε πιο άμεσα.

 

Αν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσε με την ίδια την LG στο 210 48 00 564 ή

801 11 200 900.

 

Με εκτίμηση.

Ακριβώς μα ακριβώς το ίδιο μου είπε η procordia. Αναμονή πλακέτας του κινητού. Δεν ξέρουν πότε. Όσο για την LG τσακωθηκα με έναν εκεί στην εξυπηρέτηση... Άκρη δεν έβγαλα και μου την είπε κιόλας επειδή το κινητό ήταν αγορασμένο από Τσεχία

. Ήδη αγόρασα το xiaomi redmi note 3 pro γιατί βλέπω να αργεί πολύ το θέμα περιμένω από 8 Ιουλίου... Και μου είχαν πει 7 με 8 εργάσιμες. Η αναβάθμιση σε 6 ήταν καταστροφή.

ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ Η LG... τέλος για μένα η εταιρεία αυτή.

zaf_4 σημαίνει ΖΑΦΕΙΡΑ!

Xiaomi Pocophone F1

Link to comment
Share on other sites

Έχει βρει κανείς κάποια λύση σχετικά με την υψηλή θερμοκρασία που ανεβάζει το τηλέφωνο?
Link to comment
Share on other sites

Έχει βρει κανείς κάποια λύση σχετικά με την υψηλή θερμοκρασία που ανεβάζει το τηλέφωνο?

στο youtube εχει βιντεο με καποιον που περναει μια θερμικη παστα στον επεξεργαστη.κανε αναζητηση.

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

στο youtube εχει βιντεο με καποιον που περναει μια θερμικη παστα στον επεξεργαστη.κανε αναζητηση.

 

Ναι το έχω δει αυτό αλλά εννοούσα κάτι πιο απλό πριν φτάσω να ανοίξω το τηλέφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι μονο με πρακτικα γιατροσοφια λυνεις το θεμα.εκτως και ρουταρεις και επεμβης μονος σου στην συσκευη.(hiden menou)
:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι μονο με πρακτικα γιατροσοφια λυνεις το θεμα.εκτως και ρουταρεις και επεμβης μονος σου στην συσκευη.(hiden menou)

 

Με root είμαι έχω δοκιμάσει διάφορες rom

αλλά τζίφος και είναι ουσιαστικά το μόνο πρόβλημα που έχω.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το έχω δει αυτό αλλά εννοούσα κάτι πιο απλό πριν φτάσω να ανοίξω το τηλέφωνο.

 

Θυμάμαι που παλιότερα υπήρχαν pads που τα κολλαγες μέσα από το καπάκι της μπαταρίας και θεωρητικά εδιωχναν τη θερμότητα πιο αποτελεσματικα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

 

Δεν ξέρω αν οφείλετε στην ΜΜ, πάντως το πρόβλημα μου το εμφάνισε εδώ και 2 μέρες.

 

Η συσκευή χάνει την gsm σύνδεση (το σήμα της κινητής) και μου βγάζει μήνυμα λάθους για την sim κάρτα και κάνει μόνο του επανεκκίνηση. Με την επανεκκίνηση συνήθως φτιάχνει, αλλά αρκετές φορές παρότι δείχνει να έχει σήμα αυτό είναι "ψεύτικο". Δεν μπορεί να πάρει ή να δεχθεί κλήσεις. Σε αυτό το στατους αν κάνω κλήση δεν μπορώ να την κλείσω και μόνο με επανεκκίνηση φτιάχνει.

 

Από το Σάββατο το κάνει συχνά..

 

Έχει συμβεί και σε άλλους αυτό?

Samsung Omnia - Samsung Galaxy S2 - LG G3 - MS Surface pro 3 - Samsung A5(2016) - Samsung A70 - Galaxy Watch - Galaxy Buds+ - Samsung Galaxy A72

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...