petrsiri Δημ. July 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2016 Φιλοι μου απο χτες το απογευμα ειμαι κατοχος ενος 1+1 οποτε θα σας αφησω στην ησυχια σας :p . Καλη τυχη να εχετε παιδια και καθολου προβληματα !! Η λογικότερη επιλογή αναβάθμισης για κατόχους G3 (άντε και το Nexus 5X για όσους θέλουν να δώσουν λιγότερα). Θα έκανα και εγώ το βήμα αλλά ούτε 10 μήνες δεν το έχω το κινητό... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Leolipop Δημ. July 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2016 Kαπου τοσο το χα και εγω....και πολυ το κρατησα :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
roll Δημ. July 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2016 Kαπου τοσο το χα και εγω....και πολυ το κρατησα :p Καλές εμπειρίες με το νέο κινητό. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ironbum2 Δημ. July 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2016 Φιλοι μου απο χτες το απογευμα ειμαι κατοχος ενος 1+1 οποτε θα σας αφησω στην ησυχια σας :p . Καλη τυχη να εχετε παιδια και καθολου προβληματα !! Τέλος η LG για σένα? Μάλλον καλά έκανες...Ευχαριστούμε για την απλόχερη βοήθεια!!! Παράθεση ASUS(ZE551ML,ZS551KL)ERICSSON(GA628,T39)ETEN(X500,X800)HTC(U ULTRA)HUAWEI(P10 lite,P40 Pro,Mate 50 Pro)LEECO (X820)LG(P990,P880,G3,V10,V20,V30,G8s,G8x)MICROSOFT(LUMIA 950,LUMIA 950XL)MOTOROLA(DPC550,STARTAC,MPX220)NOKIA(5110,8210,7110,3310,6310i,6280)SAMSUNG(I800,Note 10+,S22 Ultra)SHARP(S2)SIEMENS(SX1)SONY ERICSSON (T610,XPERIA X1)VIVO(X90 Pro)XIAOMI(Redmi Note 5,Redmi Note 6 Pro,Redmi Note 8 Pro,Redmi Note 9 Pro,Redmi Note 10 Pro,Redmi Note 12 Pro,MI MAX 2,MI MAX 3,Poco F1,Poco F4 GT,Mi A3,Mi 9 lite,Mi 11 lite,Mi 10T PRO,Mi 10 pro,12x,Mi 11 Ultra,14 Ultra) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Leolipop Δημ. July 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2016 Προσωρινά , μέχρι το επόμενο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gois996 Δημ. July 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2016 Μετα απο το προβλημα που εβγαλε το κινητο μου καθως δεν ανοιγε η οθονη επιτελους πηρα καποια απαντηση απο το σερβις.Ωστοσο το μηνυμα τους δεν ηταν καθολου ενθαρυντικο. Καλησπέρα σας, Η συσκευή σας είναι σε αναμονή ανταλλακτικού καθώς χρειάζεται μητρική πλακέτα. Δυστυχώς δεν υπάρχει διαθεσιμότητα απο το εργοστάσιο της κατασκευάστριας εταιρίας.Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το πότε θα γίνει η επόμενη παραλαβή.Επίσης δεν έχει δοθεί κάποια άλλη οδηγία απο την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε πιο άμεσα. Αν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσε με την ίδια την LG στο 210 48 00 564 ή 801 11 200 900. Με εκτίμηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stauros2653 Δημ. July 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2016 μαλιστα αυτα ειναι νεα και καλα κρασια,μας παρατησε και η lg.και εχω εναμιση χρονο εγγυηση ακομα. Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konakis Δημ. July 29, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2016 H MM έφερε πανικό και στο g3 ένα κινητό που πέρα των ρωγμων και με την λειτουργία της μπαταρίας δεν είχε δείξει τέτοια σοβαρά θέματα με πλακέτες όπως το τεσσαρι... Κρίμα αποτυχία το τμήμα mobile της lg. Παράθεση Konakis. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kokos_nikos Δημ. July 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2016 Μετα απο το προβλημα που εβγαλε το κινητο μου καθως δεν ανοιγε η οθονη επιτελους πηρα καποια απαντηση απο το σερβις.Ωστοσο το μηνυμα τους δεν ηταν καθολου ενθαρυντικο. Καλησπέρα σας, Η συσκευή σας είναι σε αναμονή ανταλλακτικού καθώς χρειάζεται μητρική πλακέτα. Δυστυχώς δεν υπάρχει διαθεσιμότητα απο το εργοστάσιο της κατασκευάστριας εταιρίας.Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το πότε θα γίνει η επόμενη παραλαβή.Επίσης δεν έχει δοθεί κάποια άλλη οδηγία απο την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε πιο άμεσα. Αν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσε με την ίδια την LG στο 210 48 00 564 ή 801 11 200 900. Με εκτίμηση. Ωραία πράγματα απο την LG. Τώρα εμεις τι μπορούμε να ζητήσουμε ? 1 μήνα χωρίς κινητό ειμαστε και δεν ξερουμε και ουτε καν πότε θα το πάρουμε πίσω. Να κάνω μια ερώτηση αν γνωρίζει κανεις, μπορούμε να αιτηθουμε πληρη αντικατασταση συσκευής ? Αν και μου φαίνεται δύσκολο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gois996 Δημ. July 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2016 Μετα απο το προβλημα που εβγαλε το κινητο μου καθως δεν ανοιγε η οθονη επιτελους πηρα καποια απαντηση απο το σερβις.Ωστοσο το μηνυμα τους δεν ηταν καθολου ενθαρυντικο. Καλησπέρα σας, Η συσκευή σας είναι σε αναμονή ανταλλακτικού καθώς χρειάζεται μητρική πλακέτα. Δυστυχώς δεν υπάρχει διαθεσιμότητα απο το εργοστάσιο της κατασκευάστριας εταιρίας.Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το πότε θα γίνει η επόμενη παραλαβή.Επίσης δεν έχει δοθεί κάποια άλλη οδηγία απο την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε πιο άμεσα. Αν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσε με την ίδια την LG στο 210 48 00 564 ή 801 11 200 900. Με εκτίμηση. UPDATE Καλησπέρα σας, την Δευτέρα θα γίνει παραλαβή του ανταλλακτικού και μέχρι τα μέσα της εβδομάδας η συσκευή σας θα είναι έτοιμη.Θα σας ενημερώσουμε σχετικά μόλις είναι έτοιμο.Διαθέσιμη συσκευή για να σας παραδώσουμε δεν υπάρχει καθώς έχουμε συσκευές πολύ παλαιότερες απο την δική σας που είναι επίσης σε αναμονή. Με εκτίμηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zaf_4 Δημ. July 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2016 Μετα απο το προβλημα που εβγαλε το κινητο μου καθως δεν ανοιγε η οθονη επιτελους πηρα καποια απαντηση απο το σερβις.Ωστοσο το μηνυμα τους δεν ηταν καθολου ενθαρυντικο. Καλησπέρα σας, Η συσκευή σας είναι σε αναμονή ανταλλακτικού καθώς χρειάζεται μητρική πλακέτα. Δυστυχώς δεν υπάρχει διαθεσιμότητα απο το εργοστάσιο της κατασκευάστριας εταιρίας.Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το πότε θα γίνει η επόμενη παραλαβή.Επίσης δεν έχει δοθεί κάποια άλλη οδηγία απο την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε πιο άμεσα. Αν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσε με την ίδια την LG στο 210 48 00 564 ή 801 11 200 900. Με εκτίμηση. Ακριβώς μα ακριβώς το ίδιο μου είπε η procordia. Αναμονή πλακέτας του κινητού. Δεν ξέρουν πότε. Όσο για την LG τσακωθηκα με έναν εκεί στην εξυπηρέτηση... Άκρη δεν έβγαλα και μου την είπε κιόλας επειδή το κινητό ήταν αγορασμένο από Τσεχία . Ήδη αγόρασα το xiaomi redmi note 3 pro γιατί βλέπω να αργεί πολύ το θέμα περιμένω από 8 Ιουλίου... Και μου είχαν πει 7 με 8 εργάσιμες. Η αναβάθμιση σε 6 ήταν καταστροφή. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ Η LG... τέλος για μένα η εταιρεία αυτή. Παράθεση zaf_4 σημαίνει ΖΑΦΕΙΡΑ! Xiaomi Pocophone F1 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrinhio_1 Δημ. August 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2016 Έχει βρει κανείς κάποια λύση σχετικά με την υψηλή θερμοκρασία που ανεβάζει το τηλέφωνο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stauros2653 Δημ. August 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2016 Έχει βρει κανείς κάποια λύση σχετικά με την υψηλή θερμοκρασία που ανεβάζει το τηλέφωνο? στο youtube εχει βιντεο με καποιον που περναει μια θερμικη παστα στον επεξεργαστη.κανε αναζητηση. Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrinhio_1 Δημ. August 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2016 στο youtube εχει βιντεο με καποιον που περναει μια θερμικη παστα στον επεξεργαστη.κανε αναζητηση. Ναι το έχω δει αυτό αλλά εννοούσα κάτι πιο απλό πριν φτάσω να ανοίξω το τηλέφωνο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stauros2653 Δημ. August 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2016 Νομιζω οτι μονο με πρακτικα γιατροσοφια λυνεις το θεμα.εκτως και ρουταρεις και επεμβης μονος σου στην συσκευη.(hiden menou) Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrinhio_1 Δημ. August 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2016 Νομιζω οτι μονο με πρακτικα γιατροσοφια λυνεις το θεμα.εκτως και ρουταρεις και επεμβης μονος σου στην συσκευη.(hiden menou) Με root είμαι έχω δοκιμάσει διάφορες rom αλλά τζίφος και είναι ουσιαστικά το μόνο πρόβλημα που έχω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Leolipop Δημ. August 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2016 Ναι το έχω δει αυτό αλλά εννοούσα κάτι πιο απλό πριν φτάσω να ανοίξω το τηλέφωνο. Θυμάμαι που παλιότερα υπήρχαν pads που τα κολλαγες μέσα από το καπάκι της μπαταρίας και θεωρητικά εδιωχναν τη θερμότητα πιο αποτελεσματικα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leonkalf Δημ. August 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2016 Καλησπέρα σε όλους. Δεν ξέρω αν οφείλετε στην ΜΜ, πάντως το πρόβλημα μου το εμφάνισε εδώ και 2 μέρες. Η συσκευή χάνει την gsm σύνδεση (το σήμα της κινητής) και μου βγάζει μήνυμα λάθους για την sim κάρτα και κάνει μόνο του επανεκκίνηση. Με την επανεκκίνηση συνήθως φτιάχνει, αλλά αρκετές φορές παρότι δείχνει να έχει σήμα αυτό είναι "ψεύτικο". Δεν μπορεί να πάρει ή να δεχθεί κλήσεις. Σε αυτό το στατους αν κάνω κλήση δεν μπορώ να την κλείσω και μόνο με επανεκκίνηση φτιάχνει. Από το Σάββατο το κάνει συχνά.. Έχει συμβεί και σε άλλους αυτό? Παράθεση Samsung Omnia - Samsung Galaxy S2 - LG G3 - MS Surface pro 3 - Samsung A5(2016) - Samsung A70 - Galaxy Watch - Galaxy Buds+ - Samsung Galaxy A72 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stauros2653 Δημ. August 1, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2016 (edited) και ενα κουφο... το λαπτοπ το αναγνωριζει,το pcsuite το αναγνωριζει,ανοιγω τα αρχεια κανονικα αλλα..οταν επιλεξω ενα αρχειο για αντιγραφη απο λαπτοπ στο τηλ.(καρτα η εσωτερικη μνημη) βγαζει μηνυμα οτι η συσκευη επαψε να αποκρινεται η αποσυνδεθηκε,πραγμα που δεν εγινε.καμια ιδεα για κουφα θεμματα? Edited August 1, 2016 by stauros2653 Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
corsas_opc Δημ. August 2, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2016 Καλησπέρα σε όλους. Δεν ξέρω αν οφείλετε στην ΜΜ, πάντως το πρόβλημα μου το εμφάνισε εδώ και 2 μέρες. Η συσκευή χάνει την gsm σύνδεση (το σήμα της κινητής) και μου βγάζει μήνυμα λάθους για την sim κάρτα και κάνει μόνο του επανεκκίνηση. Με την επανεκκίνηση συνήθως φτιάχνει, αλλά αρκετές φορές παρότι δείχνει να έχει σήμα αυτό είναι "ψεύτικο". Δεν μπορεί να πάρει ή να δεχθεί κλήσεις. Σε αυτό το στατους αν κάνω κλήση δεν μπορώ να την κλείσω και μόνο με επανεκκίνηση φτιάχνει. Από το Σάββατο το κάνει συχνά.. Έχει συμβεί και σε άλλους αυτό? Πηγαινε στις ρυθμισεις εταιρειες δικτυου και κανε αναζητηση χειροκινητα οχι αυτοματα και επελεξε το vodafone LTE η sim σου ειναι νεας τεχνολογιας? και βγαλε και ξαναβαλε τη σιμ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rtifosi Δημ. August 2, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2016 Όσοι έχετε θέμα με τη θερμοκρασία, απλά υπομονή να περάσει το καλοκαίρι. Πλέον είμαι 1.5 χρόνο με το κινητό και το καλοκαίρι όντως έχει το θέμα του, όπως τα περισσότερα κινητά. Το κρατάμε σε όσο πιο δροσερό μέρος μπορούμε και όχι κάτω από τον ήλιο. Live to ride, ride to live Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stauros2653 Δημ. August 2, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2016 τελικα η lg εκανε κινητο για αγγλια γερμανια και γενικα βορειες χωρες:p Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rtifosi Δημ. August 2, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2016 τελικα η lg εκανε κινητο για αγγλια γερμανια και γενικα βορειες χωρες:p Όταν έχει έξω 35 βαθμούς, είσαι σε 4g και κάνεις πλοήγηση ή κάτι αντίστοιχο όλα τα κινητά θα καίνε. Βασικά θα τηγανίζουν αυγό. Κάποια λιγότερο, κάποια περισσότερο. Έτσι λειτουργεί η φυσική. Live to ride, ride to live Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
roll Δημ. August 2, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2016 (edited) Μόλις είδα και κατέβασα μία αναβάθμιση εφαρμογής μάλλον της LG θα είναι με το όνομα "ενημέρωση συμβατότητας" μέγεθος 148mb έκδοση 20160722 δεν ξέρω πότε ήρθε γιατί αν και έχω ρύθμιση για έλεγχο κάθε μέρα το σαββατοκύριακο και μέχρι τώρα είχα κλειστό τον συγχρονισμό μήπως παίζει ρόλο. Κέντρο ενημέρωσης .... Ενημέρωση εφαρμογής. Εύχομαι να λύνει κάποια από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν μερικοί. ΘΕΛΕΙ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ.!!! Edited August 2, 2016 by roll Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsatali22 Δημ. August 2, 2016 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2016 Kb εννοείς!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.