Γεια σας παιδες!!!
Λοιπον, πηρα (υστερα απο πολυ μελετη... το Ο.Τ.735...)
Το προβλημα ειναι ενα.
Το πηρα απο ανταλακτηριο αλλα δεν εχει το βιβλιο οδηγιων...
Αυτη την στιγμη δεν βγαζω ακρη με το τι γινεται στις υπερυθρες.
Ο.κ., προς αλλο κινητο ειναι κλειδωμενες,
αλλα τις φωτο στον Υ/Η πως μπορω τις περασω???
ΗELP ΡΕ ΑΔΕΛΦΙΑ!!!!!