Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service Samsung


gdeme
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ειχα παει τις προαλλες στη smartec ειναι το service της samsung.τους πηγα ενα nexus s.τους ρωτησα οτι αν εχω ενα εταιρικο τηλεφωνο πχ s3 mini αλλα δεν εχω καποια αποδειξη τι γινεται?μου ειπε πως κοιτανε το imei και το φτιαχνουν.ελπιζω να ισχυει το ιδιο και για το εξωτερικο
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 733
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Κάλεσα χθες την Smartek και μου είπαν ότι δεν καλύπτομαι γιατί η εγγύηση για την μπαταρία είναι 6 μήνες (όντως τόσο είναι, το είδα και εγώ μετά στο site τους). Στο καπάκι, κάλεσα την Samsung Hellas, όπου μίλησα με έναν υπάλληλο και ο οποίος δεν θα έλεγα ότι είχε και το πιο ευγενικό ύφος που υπάρχει απέναντι σε έναν πελάτη που έχει δώσει ένα σεβαστό ποσό, ειδικά αυτούς τους καιρούς, για την αγορά ενός προϊόντος. Του εξήγησα την περίπτωση και μου απάντησε και αυτός με την σειρά του ότι το κινητό έχει 6 μήνες εγγύηση στην μπαταρία, 1 χρόνο στα ανταλλακτικά και 2 χρόνια το κινητό. Του εξήγησα ότι το να φουσκώνει η μπαταρία ενός κινητού, που είχε αγοραστεί €550, σε 1,5 χρόνο μέσα και να μην καλύπτεται από εγγύηση (γιατί δεν είναι ότι φούσκωσε από δική μου κακή χρήση) δεν δημιουργεί και την καλύτερη εικόνα. Και μου απάντησε κοφτά ότι "Δεν έχω δει άλλη περίπτωση με φουσκωμένη μπαταρία! Αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας! 6 μήνες μπαταρία, 1 χρόνο ανταλλακτικά και 2 η συσκευή"! Τα συμπεράσματα δικά σας...

 

 

H Samsung Hellas είναι απαράδεκτη. Μην το ψάχνετε παιδιά. Πήγα το κινητό μου τον Μάιο για ένα πρόβλημα που έβγαλε στο power button και μου ζήτησαν απόδειξη. Χαζομάρα μου που την έχασα, αλλά τους είπα. Το κινητό κυκλοφόρησε πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 11, συνεπώς μέχρι και τώρα, Μάιος του 13 , δεν έχει κλείσει 100% 2 χρόνια κυκλοφορίας και χρειάζεστε απόδειξη για να δείτε πως έχει ακόμα την διετή εγγύηση? δεν μου έκαναν τίποτα, μου έριξαν πόρτα κανονικά.. Σε ίδια περίπτωση φίλης με την Asus (nexus 7)και φίλου με την Sony (Xperia S) τους κάλυψαν κανονικότατα, απλά τα 2 χρόνια εγγύησης θεωρήθηκαν ώς και την πρώτη μέρα κυκλοφορίας των προιόντων, δηλαδή τους φέρθηκαν τίμια και λογικά. Απαράδεκτη η Samsung Hellas.

 

Για την ιστορία, το power button το έφτιαξα μόνος με δικά μου χρήματα σε ένα service κινητών.

Edited by Sol_Ballads

Τhere is nothing more powerful than the human being itself ,

 

Οι φωτογραφικές μου στιγμές --> flickr - instagram :!:

 

Oneplus 5 - 128GB

Link to comment
Share on other sites

H Samsung Hellas είναι απαράδεκτη. Μην το ψάχνετε παιδιά. Πήγα το κινητό μου τον Μάιο για ένα πρόβλημα που έβγαλε στο power button και μου ζήτησαν απόδειξη. Χαζομάρα μου που την έχασα, αλλά τους είπα. Το κινητό κυκλοφόρησε πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 11, συνεπώς μέχρι και τώρα, Μάιος του 13 , δεν έχει κλείσει 100% 2 χρόνια κυκλοφορίας και χρειάζεστε απόδειξη για να δείτε πως έχει ακόμα την διετή εγγύηση? δεν μου έκαναν τίποτα, μου έριξαν πόρτα κανονικά.. Σε ίδια περίπτωση φίλης με την Asus (nexus 7)και φίλου με την Sony (Xperia S) τους κάλυψαν κανονικότατα, απλά τα 2 χρόνια εγγύησης θεωρήθηκαν ώς και την πρώτη μέρα κυκλοφορίας των προιόντων, δηλαδή τους φέρθηκαν τίμια και λογικά. Απαράδεκτη η Samsung Hellas.

 

Για την ιστορία, το power button το έφτιαξα μόνος με δικά μου χρήματα σε ένα service κινητών.

 

Καθίστε ρε παιδιά..για πιο ακριβώς λογο δηλαδή ειναι "απαραδεκτη"?Γιατι ζήτησαν το αυτονόητο που θα επρεπε να ειχες?Και αν εσυ το είχες πάρει από την Ζιμπάμπουε δηλαδή?Εξαλλου αν το κινητό σου ειναι ελληνικό θα μπορούσες καλιστα να κανεις μια επανεκτύπωση της αποδειξεις από το μαγαζί που το αγόρασες...

 

 

Όσο για τον φίλο αγγελο με την μπαταριά,φιλε μου άπλα βρες ενα παιδί με νότε που είναι μέσα στα πλαίσια τις εγγυήσεις και καντο έτσι...Έμενα έχει ξεπεράσει τους 6 μήνες και δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω.

Edited by arfi-gorgona
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Έπεσε δυστυχώς το s3 μου με αποτέλεσμα να ραγίσει το εξωτερικό γυαλί οθόνης στα αριστερά της οθόνης.

Η οθόνη λειτουργεί ακόμη αψεγάδιαστα βέβαια, ακόμη και πάνω στις ρωγμές.

Θέλω να το πάω για service, είμαι Θεσσαλονίκη, αλλά τα εξουσιοδοτημένα θέλουνε και 150€. :-(

Καμία άλλη λύση παιδιά εντός Θεσσαλονίκης?

 

Ευχαριστώ πολυ

 

παραγγελία από Κίνα (ebay) και το αλλάζεις μόνος σου

Link to comment
Share on other sites

Καθίστε ρε παιδιά..για πιο ακριβώς λογο δηλαδή ειναι "απαραδεκτη"?Γιατι ζήτησαν το αυτονόητο που θα επρεπε να ειχες?Και αν εσυ το είχες πάρει από την Ζιμπάμπουε δηλαδή?Εξαλλου αν το κινητό σου ειναι ελληνικό θα μπορούσες καλιστα να κανεις μια επανεκτύπωση της αποδειξεις από το μαγαζί που το αγόρασες...

 

 

Όσο για τον φίλο αγγελο με την μπαταριά,φιλε μου άπλα βρες ενα παιδί με νότε που είναι μέσα στα πλαίσια τις εγγυήσεις και καντο έτσι...Έμενα έχει ξεπεράσει τους 6 μήνες και δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω.

 

Απο ελληνικό κατάστημα το αγόρασα. Όσο για το αν είναι απο Ζιμπάμπουε, αρχικά θα συμφωνήσω πως αυτό σκέφτηκα και εγώ, αλλά στην συνέχεια διαπίστωσα πως μέσω του IMEI του μπορούν να διαπιστώσουν χώρα προέλευσης. Δεν τους ενδιέφερε η χώρα προέλευσης ούτε τίποτα άλλο, απαξ και δεν είχα απόδειξη δεν έκαναν τίποτα. Και είναι απαράδεκτοι γιατί όταν οι ανταγωνιστές σου φέρονται στους πελάτες λογικά , δεν μπορεί εσύ να φέρεσαι σαν δημόσιος υπάλληλος. Σου είπα, σε 2 ανάλογες περιπτώσεις φίλων, εφόσον το προιόν τους δεν είχε 2 χρόνια που κυκλοφόρησε παγκοσμίως, τους το πέρασαν κανονικότατα στην εγγύηση. Επαναλαμβάνω, μπορούσαν να δουν άνετα χώρα προέλευσης και μπορούσαν με απλά μαθηματικά να διαπιστώσουν πως δεν έκλεισε τα 2 χρόνια εγγύησης. Το κάνει η sony, το κάνει η Asus και το κάνει και η nokia. Δεν γνωρίζω για άλλες εταιρείες, για αυτές απο προσωπική πείρα σου τις λέω.

Τhere is nothing more powerful than the human being itself ,

 

Οι φωτογραφικές μου στιγμές --> flickr - instagram :!:

 

Oneplus 5 - 128GB

Link to comment
Share on other sites

Ναι φίλε μου άλλα δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις κάποιον "απαράδεκτο" για τι δεν σου κάνει την χάρη...Ακολουθούν την οδηγία που εχουν.Και αν το κάνουν άλλες οι οχι δεν εχει να κανει.Οπως ειπα και πριν αφου ήταν ελληνικό μπορούσες πολύ απλα να κάνεις επανεκτύπωση τις αποδειξεις,απο το κατάστημα που το αγόρασες....Για πιο λόγο δεν το εκανες?Οταν είχα το σ3 έτυχε να χάσω και εγώ την απόδειξη,πηρα τηλ την σαμμυ και μου ειπαν να κανω αυτο απο μονή τους.Και οχι μονο απαράδεκτη δεν είναι,αλλα είναι και απο τις καλύτερες εταιρίες που δεν σου βγάζουν την ψυχή για να σου κανουν επισκευή σαν κατι αλλες που ανέφερες...
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Ναι φίλε μου άλλα δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις κάποιον "απαράδεκτο" για τι δεν σου κάνει την χάρη...Ακολουθούν την οδηγία που εχουν.Και αν το κάνουν άλλες οι οχι δεν εχει να κανει.Οπως ειπα και πριν αφου ήταν ελληνικό μπορούσες πολύ απλα να κάνεις επανεκτύπωση τις αποδειξεις,απο το κατάστημα που το αγόρασες....Για πιο λόγο δεν το εκανες?Οταν είχα το σ3 έτυχε να χάσω και εγώ την απόδειξη,πηρα τηλ την σαμμυ και μου ειπαν να κανω αυτο απο μονή τους.Και οχι μονο απαράδεκτη δεν είναι,αλλα είναι και απο τις καλύτερες εταιρίες που δεν σου βγάζουν την ψυχή για να σου κανουν επισκευή σαν κατι αλλες που ανέφερες...

 

και απο το εξωτερικό που γνωρίζω, όταν υπάρχει απούσια της απόδειξης, προχωρούν με κάλυψη απο ημερομηνία παραγωγής. Συνεπώς δεν γνωρίζω αν το κάνουν ως χάρη, ή αν είναι πάγια πολιτική, προσωπικά πιστεύω πως είναι πολιτική και όχι "χάρη" το να στο καλύπτουν απο ημερομηνία παραγωγής.

 

Προσπάθησα να βρω το κατάστημα αλλά ήμουν άτυχος. Είχα κάνει την παραγγελία τηλεφωνικά χωρίς mail, και ήταν μέσω του skroutz, δεν μπορούσα να βρω τα στοιχεία του καταστήματος έναν χρόνο μετά.. Όπως και να χει την έβγαλα φτηνά, αλλά με ενόχλησε αυτό. Και επιτέλους ας κάνουν όλες οι εταιρείες ότι και η nokia, όπου με ότι και να το φλασάρεις το κινητό σου, μπορούν να δούν ημερομηνία της πρώτης ενεργοποίησης/αγοράς.

Τhere is nothing more powerful than the human being itself ,

 

Οι φωτογραφικές μου στιγμές --> flickr - instagram :!:

 

Oneplus 5 - 128GB

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει θα μπορουσαν να κανουν οτι κανουν και στις αλλες δυο εταιριες. αλλα αφου δεν ηθελαν δεν μπορεις να τους κατηγορησεις.

εχεις δικιο και ειναι λογικη η προσεγγιση σου αλλα τυπικα μπορουν να κρατησουν την αποδειξη ως δικαιολογια

 

Ναι φίλε μου άλλα δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις κάποιον "απαράδεκτο" για τι δεν σου κάνει την χάρη...Ακολουθούν την οδηγία που εχουν.Και αν το κάνουν άλλες οι οχι δεν εχει να κανει.Οπως ειπα και πριν αφου ήταν ελληνικό μπορούσες πολύ απλα να κάνεις επανεκτύπωση τις αποδειξεις,απο το κατάστημα που το αγόρασες....Για πιο λόγο δεν το εκανες?Οταν είχα το σ3 έτυχε να χάσω και εγώ την απόδειξη,πηρα τηλ την σαμμυ και μου ειπαν να κανω αυτο απο μονή τους.Και οχι μονο απαράδεκτη δεν είναι,αλλα είναι και απο τις καλύτερες εταιρίες που δεν σου βγάζουν την ψυχή για να σου κανουν επισκευή σαν κατι αλλες που ανέφερες...

αυτο ελπιζω να ισχυει και για τα benchmarks

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!

Φίλε/Φίλη arfi-gorgona σε ευχαριστώ πολύ αλλά εν τέλει σήμερα το πρωί πετάχτηκα και πήρα μια μπαταρία απο Smartec με €15,60 :)

Εδώ να ανοίξω μια παρένθεση και να πω ότι η μπαταρία ήταν σε bulk συσκευασία και δεν είχε αναγραφόμενη ημερομηνία παραγωγής (το πρόσεξα όταν πήγα σπίτι και μου έκανε μεγάλη εντύπωση). Δεν υποννοώ κάτι απλά δεν έχω ξαναδει μπαταρία χωρίς αναγραφόμενη ημερομηνία παραγωγής και με παραξένεψε!

Όσον αφορά το post μου, το point ήταν, ότι θεωρώ πως όταν ο άλλος αγοράζει ένα κινητό μεγάλης αξίας, αξίζει γενικότερα μιας άλλης αντιμετώπισης. Δεν λέω ότι επειδή αγοράσαμε note (το 1 ο αδερφός μου και το 2 εγώ) θα μας κάνουν τεμενάδες, αλλά είναι το πως φαίνεται στον πελάτη και τι αντίκτυπο έχει. Η μπαταρία ήταν φθηνή και σε αυτούς θα κόστιζε το 1/3 που την πήρα εγώ. Αν μου την άλλαζαν χωρίς κόστος ούτε αυτοί θα γίνονταν πιο φτωχοί και σίγουρα ούτε εγώ θα γινόμουν πιο πλούσιος. Είναι απλά ότι σου μένει στο τέλος το πως σου συμπεριφέρονται σαν πελάτη. Στην τελική δεν τους πήγα σπασμένη οθόνη απαιτώντας την ίδια αντιμετώπιση...

Εν πάσει περιπτώση το έχω ποστάρει και αλλού. Κάποιοι συμφωνούν και κάποιοι διαφωνούν...όλες οι απόψεις σεβαστές είναι. :)

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει θα μπορουσαν να κανουν οτι κανουν και στις αλλες δυο εταιριες. αλλα αφου δεν ηθελαν δεν μπορεις να τους κατηγορησεις.

εχεις δικιο και ειναι λογικη η προσεγγιση σου αλλα τυπικα μπορουν να κρατησουν την αποδειξη ως δικαιολογια

 

 

αυτο ελπιζω να ισχυει και για τα benchmarks

 

Παντελώς άκυρο αυτο που είπες...Δεν έχεις πάρα να δεις την απάντηση μου στο σινγκεκριμενο θέμα και αν έχεις ανταπάντηση ευχαρίστως να την ακούσω.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει περιπτωση με το imei να βρεθει απο ποιο μαγαζι εχει γινει η αγορα ενος κινητου ? χρειάζομαι την αποδειξη και επειδη το πηρα μεταχειρισμενο δεν βγαζω άκρη
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει περιπτωση με το imei να βρεθει απο ποιο μαγαζι εχει γινει η αγορα ενος κινητου ? χρειάζομαι την αποδειξη και επειδη το πηρα μεταχειρισμενο δεν βγαζω άκρη

 

Δυσκολο με το imei.βρες το παλιο ιδιοκτητη αν ειναι να σου πει απο που το πηρε.τα μεγαλα καταστηματα κρατανε αρχειο.

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει περιπτωση με το imei να βρεθει απο ποιο μαγαζι εχει γινει η αγορα ενος κινητου ? χρειάζομαι την αποδειξη και επειδη το πηρα μεταχειρισμενο δεν βγαζω άκρη

 

Δεν νομίζω φίλε. Το imei έχει να κάνει αποκλειστικά με το κινητό και δεν συνδέεται με το εκάστοτε κατάστημα απο το οποίο έχει γίνει η αγορά του.

Link to comment
Share on other sites

Παντελώς άκυρο αυτο που είπες...Δεν έχεις πάρα να δεις την απάντηση μου στο σινγκεκριμενο θέμα και αν έχεις ανταπάντηση ευχαρίστως να την ακούσω.

Δεν θα κατσω να διαβασω τα εκατονταδες μηνυματα σου για να υπερασπιστεις την samsung στο αλλο θεμα για να σου απαντησω.

σου ειπα απλα τι ελπιζω και τιποτα αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω φίλε. Το imei έχει να κάνει αποκλειστικά με το κινητό και δεν συνδέεται με το εκάστοτε κατάστημα απο το οποίο έχει γίνει η αγορά του.

μα ειναι απατεωνες , ενω βλεπουν με το imei οτι το κινητο ειναι στην εγγυηση ζητανε αποδειξη μπας και την εχει χασει ο αλλος και γλυτώσουν, μου λενε μηπως ειναι κλεμμενο και τους απανταω ρε ζωα εχω το κουτι και αν ηταν κλεμμενο σε εξουσιοδοτημενο service θα το εφερνα ?

Link to comment
Share on other sites

Απο ελληνικό κατάστημα το αγόρασα. Όσο για το αν είναι απο Ζιμπάμπουε, αρχικά θα συμφωνήσω πως αυτό σκέφτηκα και εγώ, αλλά στην συνέχεια διαπίστωσα πως μέσω του IMEI του μπορούν να διαπιστώσουν χώρα προέλευσης. Δεν τους ενδιέφερε η χώρα προέλευσης ούτε τίποτα άλλο, απαξ και δεν είχα απόδειξη δεν έκαναν τίποτα. Και είναι απαράδεκτοι γιατί όταν οι ανταγωνιστές σου φέρονται στους πελάτες λογικά , δεν μπορεί εσύ να φέρεσαι σαν δημόσιος υπάλληλος. Σου είπα, σε 2 ανάλογες περιπτώσεις φίλων, εφόσον το προιόν τους δεν είχε 2 χρόνια που κυκλοφόρησε παγκοσμίως, τους το πέρασαν κανονικότατα στην εγγύηση. Επαναλαμβάνω, μπορούσαν να δουν άνετα χώρα προέλευσης και μπορούσαν με απλά μαθηματικά να διαπιστώσουν πως δεν έκλεισε τα 2 χρόνια εγγύησης. Το κάνει η sony, το κάνει η Asus και το κάνει και η nokia. Δεν γνωρίζω για άλλες εταιρείες, για αυτές απο προσωπική πείρα σου τις λέω.

όσο και αν αντιπαθώ την samsung στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν φταίει αυτή........ δυστυχώς η περισσότερες ελληνικές αντιπροσωπείες (Άσχετο αν είναι για κινητά η ότι άλλο εκεί πέρα) σου φέρονται απαράδεκτα.......... εδώ και δύο χρόνια μετά από αρκετές κουφές περιπτώσεις πλέον όταν χαλαει κάτι το στέλνω στην αντιπροσωπεία άλλης χώρας και μάλιστα τους εξηγώ στο email γιατί το κάνω κλπ και την δέχονται κανονικά την επισκευή :)

 

δεν φταίει δλδ η samsung και η κάθε samsung δυστυχώς το θέμα είναι σοβαρότερο.............. ει ναι το πως λειτουργούν όλα στην Ελλάδα (προσπαθούν να σε βγάλουν φταιχτει, πελάτης είναι εχθρός από την στιγμή που το αγόρασε το προϊών, χιλιάδες τρόποι αποφιγης εγγύησης κλπ δλδ κλασσική ελληνική λαμογια)

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα κατσω να διαβασω τα εκατονταδες μηνυματα σου για να υπερασπιστεις την samsung στο αλλο θεμα για να σου απαντησω.

σου ειπα απλα τι ελπιζω και τιποτα αλλο.

 

Δεν είναι εκατοντάδες είναι μερικές χιλιάδες..Και εδώ πάει το κλασσικό κάνουμε την τρίχα τριχιά,κάτι το οποίο έγινε και με το εν λόγο θέμα.Τουλάχιστον αν απαντούσες εκεί δεν θα άρχιζε και το οφφ τοπικ εδώ...

Edited by arfi-gorgona
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

όσο και αν αντιπαθώ την samsung στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν φταίει αυτή........ δυστυχώς η περισσότερες ελληνικές αντιπροσωπείες (Άσχετο αν είναι για κινητά η ότι άλλο εκεί πέρα) σου φέρονται απαράδεκτα.......... εδώ και δύο χρόνια μετά από αρκετές κουφές περιπτώσεις πλέον όταν χαλαει κάτι το στέλνω στην αντιπροσωπεία άλλης χώρας και μάλιστα τους εξηγώ στο email γιατί το κάνω κλπ και την δέχονται κανονικά την επισκευή :)

 

δεν φταίει δλδ η samsung και η κάθε samsung δυστυχώς το θέμα είναι σοβαρότερο.............. ει ναι το πως λειτουργούν όλα στην Ελλάδα (προσπαθούν να σε βγάλουν φταιχτει, πελάτης είναι εχθρός από την στιγμή που το αγόρασε το προϊών, χιλιάδες τρόποι αποφιγης εγγύησης κλπ δλδ κλασσική ελληνική λαμογια)

μπορω να στειλω κινητο σε αλλη χωρα χωρις αποδειξη και να το περασουν στην εγγυηση ?

Link to comment
Share on other sites

μπορω να στειλω κινητο σε αλλη χωρα χωρις αποδειξη και να το περασουν στην εγγυηση ?

 

εξαρτατε από εταιρεία και από την χώρα αλλά συνήθως ναι μαι ενα mail κλπ τα μαθενεις.........

 

πχ από laptop προτείνω στους γνωστούς και φίλους μόνο asus καθαρά και μόνο γιατί δεν έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και το στέλνουν τσεχια η ιταλια

και άλλες μάρκες προτιμώ να αγοράζω από το amazon καθαρά και μόνο γιατί αν πάθει τπτ το στέλνω σε αυτούς και οι στην τοπική αντιπροσωπεία..

 

δλδ αποφεύγω με κάθε τρόπο να μπλέξω με την Ελλάδα (έφαγα σκατό πολλές φορές και όχι μόνο εγώ άπειρος κόσμος) και μάλιστα εχω φτάσει μια φορά (πριν δυο χρόνια) στα δικαστήρια... και κέρδισα μάλιστα (την κλασσική ατάκα έχει υγρασία είναι εκτός εγγύησις δλδ)

Link to comment
Share on other sites

εξαρτατε από εταιρεία και από την χώρα αλλά συνήθως ναι μαι ενα mail κλπ τα μαθενεις.........

 

πχ από laptop προτείνω στους γνωστούς και φίλους μόνο asus καθαρά και μόνο γιατί δεν έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και το στέλνουν τσεχια η ιταλια

και άλλες μάρκες προτιμώ να αγοράζω από το amazon καθαρά και μόνο γιατί αν πάθει τπτ το στέλνω σε αυτούς και οι στην τοπική αντιπροσωπεία..

 

δλδ αποφεύγω με κάθε τρόπο να μπλέξω με την Ελλάδα (έφαγα σκατό πολλές φορές και όχι μόνο εγώ άπειρος κόσμος) και μάλιστα εχω φτάσει μια φορά (πριν δυο χρόνια) στα δικαστήρια... και κέρδισα μάλιστα (την κλασσική ατάκα έχει υγρασία είναι εκτός εγγύησις δλδ)

θελω να στειλω ενα samsung κινητο που δεν εχω την αποδειξη , για πες με το δικαστηριο που κερδισες τι εγινε ? σου ειπανε ψεματα για την υγρασια ?

Link to comment
Share on other sites

θελω να στειλω ενα samsung κινητο που δεν εχω την αποδειξη , για πες με το δικαστηριο που κερδισες τι εγινε ? σου ειπανε ψεματα για την υγρασια ?

 

στειλε mail ρώτα μόνο έτσι θα μάθεις (πάντως άκρη θα βγάλεις μην φοβασε)

 

και ναι μου είπαν ψέμματα για υγρασία και την λένε συχνά αυτοί την δικαιολογία (που αν δεν δεχτεί εταιρεία γνώμη ας πούμε τρίτου τεχνικού κλπ μόνο με δικαστήριο βγάζεις άκρη) το κάνουν ώστε να σε βγάλουν εκτός και να σου χρεώσουν την δουλειά(οχι μόνο στα κινητά btw) .......... απλός πρώτη φορά έφτασε μέχρι δικαστήρια (τουλάχιστον εγώ από πείσμα το εκανα)

 

με ποια αντιπροσωπεία είχε γίνει δεν αναφερο για ευνόητους λόγους (πάντως σχεδόν όλες κάνουν τα ίδια πάνω κάτω)

στην αρχή νομιζα είναι γενικό φαινόμενο παγκόσμιο........ μετά έμαθα ότι είναι τοπικό δλδ ελληνικό θέμα κοινός λαμογια

Link to comment
Share on other sites

στειλε mail ρώτα μόνο έτσι θα μάθεις (πάντως άκρη θα βγάλεις μην φοβασε)

 

και ναι μου είπαν ψέμματα για υγρασία και την λένε συχνά αυτοί την δικαιολογία (που αν δεν δεχτεί εταιρεία γνώμη ας πούμε τρίτου τεχνικού κλπ μόνο με δικαστήριο βγάζεις άκρη) το κάνουν ώστε να σε βγάλουν εκτός και να σου χρεώσουν την δουλειά(οχι μόνο στα κινητά btw) .......... απλός πρώτη φορά έφτασε μέχρι δικαστήρια (τουλάχιστον εγώ από πείσμα το εκανα)

 

με ποια αντιπροσωπεία είχε γίνει δεν αναφερο για ευνόητους λόγους (πάντως σχεδόν όλες κάνουν τα ίδια πάνω κάτω)

στην αρχή νομιζα είναι γενικό φαινόμενο παγκόσμιο........ μετά έμαθα ότι είναι τοπικό δλδ ελληνικό θέμα κοινός λαμογια

και το αποτελεσμα ποιο ηταν ? σου εδωσαν καινουριο, πηρες αποζημίωση ? να γνωριζουμε τι να κανουμε αν μας πουνε καμια *******

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας

Επειδή στο Service που θέλω να συνενοηθώ μάλον έχουν πάει διακοπές :p ,θα ήθελα να σας ρωτήσω αν μπορώ να βάλω μπαταρία μεγαλύτερη σε mAh από ότι είναι τώρα. Π.χ. τώρα έχω 1650. Θα επηρεάσει αρνητικά το τηλέφωνο μου αν βάλω μια 1850 mAh ή 2450 κτλ ?

One ring to rule them all, one ring to find them,

One ring to bring them all, and in the darkness bind them!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας

Επειδή στο Service που θέλω να συνενοηθώ μάλον έχουν πάει διακοπές :p ,θα ήθελα να σας ρωτήσω αν μπορώ να βάλω μπαταρία μεγαλύτερη σε mAh από ότι είναι τώρα. Π.χ. τώρα έχω 1650. Θα επηρεάσει αρνητικά το τηλέφωνο μου αν βάλω μια 1850 mAh ή 2450 κτλ ?

 

Πάντως μην βάλεις monkey μπαταρία υπάρχει ένα μικρό ενδεχόμενο το κινητό να ξεκινήσει διαδικασία εκτόξευσης και αν είναι επιτυχής ίσως ξεπεράσει το voyager και βγει αυτό πρώτο από το ηλιακό μας σύστημα...

ΙΦ ΓΙΟΥ ΑΡ ΓΚΡΙΚ, ΠΛΙΖ ΡΑΪΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚ ΕΝΤ ΜΠΙ ΠΡΑΟΥΝΤ ΟΦ ΓΙΟΡ ΛΑΝΓΚΟΥΪΤΖ. ΓΟΥΕΝ ΓΙΟΥ ΡΑΙΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚΛΙΣ, ΙΤ ΛΟΥΚΣ ΔΑΤ ΣΤΙΟΥΠΙΤ. ΘΕΝΚΙΟΥ :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...