Jump to content

Φορητότητα σε Wind και ενεργοποίηση που δεν έγινε ποτέ...


KostasGre
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Απαντήσεις 64
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αίτηση φορητότητας στο κατάστημα WIND The Mall το Σάββατο βράδυ 25-01-14 για δύο νούμερα συμβολαίου Cosmote.

Δευτέρα 27-01 το αναμενόμενο τηλεφώνημα απο Cosmote.

Σήμερα 29-01-14 και στις 15:00 ενεργοποιήθηκαν και τα δύο νούμερα.

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι και εγώ σήμερα να κάνω αίτηση από vodafone συμβολαιο σε wind f2g.

Όσο καιρό κάνει να γίνει η φορητότητα δεν θα ισχύει κανονικά η σύνδεση μου στη vodafone;;

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι και εγώ σήμερα να κάνω αίτηση από vodafone συμβολαιο σε wind f2g.

Όσο καιρό κάνει να γίνει η φορητότητα δεν θα ισχύει κανονικά η σύνδεση μου στη vodafone;;

Φυσικά πως αλλιώς θα μπορούσε να γίνει; Κοβεται η μια γραμμη και σε λίγα λεπτά ενεργοποιείται η καινούργια sim

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά πως αλλιώς θα μπορούσε να γίνει; Κοβεται η μια γραμμη και σε λίγα λεπτά ενεργοποιείται η καινούργια sim

 

Έτσι φαντάστηκα και εγώ.Απλά επειδη διαβαζα: βάζουμε και βγάζουμε τη σιμ για να δούμε αν ενεργοποιήθηκε λέω αφού αν διακοπεί η υπάρχουσα συνδεση σημαίνει οτι ενεργοποιήθηκε η καινούρια και τότε αλλάζουμε τη sim.

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι και εγώ σήμερα να κάνω αίτηση από vodafone συμβολαιο σε wind f2g.

Όσο καιρό κάνει να γίνει η φορητότητα δεν θα ισχύει κανονικά η σύνδεση μου στη vodafone;;

 

Αν πας σε κατάστημα και κάνεις το αίτημα, θα παραλάβεις άμεσα την νέα κάρτα sim και σε 2-3 εργάσιμες ημέρες θα ενεργοποιηθεί!

Εώς τοτε έχεις κανονικά δίκτυο απο τον προηγούμενο πάροχο.

 

Υπάρχει όμως μια πιθανότητα (μου συνέβει σε μια γραμμή) να μην κοπεί η γραμμή "άμεσα".

Δηλαδή: στην τρίτη ημέρα ενώ μιλούσα κανονικά απο τον πάροχο της VF αναρωτήθηκα γιατί δεν είχε "κλείσει" η γραμμή και απενεργοποίησα τη συσκευή.

Όταν την άνοιξα πάλι δεν είχα σήμα και βάζοντας την νέα F2G όλα ήταν μια χαρά :)

"Δεν με πειράζει να πηγαίνω για δουλειά αλλά αυτή η 8ωρη αναμονή για να γυρίσω σπίτι με σκοτώνει!!!!!!!"

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι και εγώ σήμερα να κάνω αίτηση από vodafone συμβολαιο σε wind f2g.

Όσο καιρό κάνει να γίνει η φορητότητα δεν θα ισχύει κανονικά η σύνδεση μου στη vodafone;;

 

Συγκεκριμένα εμένα ο υπάλληλος του καταστήματος μου είχε πει οτι θα με καλέσει όταν θα μπορεί να κάνει τη φορητότητα (το πολύ 3 λεπτά για να δουλεύει το τηλέφωνό σου) για να μην μείνω χωρίς τηλέφωνο. Επειδή έτυχε και περνούσα απο το κατάστημα την τρίτη ημέρα απο την ημερα του αιτήματος φορητότητας τους είπα να το ενεργοποιήσουν εκείνη τη στιγμή και σχεδον αμεσα ειχα τηλέφωνο. (Είχα δεύτερες παλιές συσκεύες και είχα βάλει εκεί τις κάρτες της WIND).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
μου φαινεται παραξενο που αργουν γιατι παλιοτερα σε τρεις ημερες ειχες ξεμπερδεψει με wind και την τριτη μερα το πρωι μεχρι τις 10 ησουν στη wind,τωρα φαινεται αλλαξαν καποιοι υπαλληλοι και δε ξερουν τιποτα...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα παιδιά. Θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση μήπως έχει τύχει και σε κανένα άλλο. Πριν 3 εβδομαδες έκαν αίτηση φορητότητας από Cosmote συμβόλαιο και Wind F2G σε κατάστημα της wind. Εννοείται πως 3 εβδομάδες δεν έχω ενεργοποιηθεί και το πρόβλημα φαίνεται να είναι από τη πλευρά της Cosmote. Για την ακρίβεια μου έχει κόψει τη φορητότητα η Cosmote 2 φορές. Την πρώτη φορά ενημερώθηκα από τη Wind γιατί απλά η κοπέλα που έκανε την αίτηση δεν είχε δηλώσει το ΑΦΜ και για αυτό την έκοψε η Cosmote. Τη 2η φορά όμως δεν υπήρχε λόγος. Εννοείται πως δεν χρωστάω στη Cosmote και πως το συμβόλαιο μου έχει λήξει εδώ και 2 μήνες τουλάχιστον. Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να διαμαρτυρηθώ ή έστω να μάθω γιατί κόπηκε η αίτηση μου; Μπορώ να κάνω κάτι άλλο;

 

Σας ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

13838 είναι το τηλέφωνο της cosmote. Από εκεί θα ενημερωθείς.
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ φίλε μου. Πήρα και μου είπαν πως ακυρώθηκε η φορητότητα γιατί δεν είχε στείλει η wind λογαριασμό της Cosmote δικό μου. Τον πήγα σήμερα και ελπίζω να τελειώνει η κατάσταση.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδιά επειδή παιδεύομαι πάνω από 1 μήνα με τη φορητότητα από Cosmote σε Wind F2G (σε συνέχεια των παραπάνω), έχει κάποιο νόημα να κάνω καταγγελία στον ΕΕΤΤ? Δεν απαντάει στο αίτημα μου ποτέ η Cosmote. Οπότε δεν μπορώ να πάρω γραμμή από την Wind. Επικοινώνησα 4 φορές με τη Cosmote αλλά κάθε φορά λένε και διαφορετική *******. Μια λένε πως θέλουν αυτοί να κάνουν κάποια επαλήθευση των στοιχείων, την άλλη εάν δέχθηκα προσφορά από αυτούς κλπ. Ότι να'ναι.

 

Έχει νόημα η καταγγελία στον ΕΕΤΤ; Σας ευχαριστώ.

Edited by kougeo
Link to comment
Share on other sites

Μόλις κάνεις καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. θα σε αφήσουν να φύγεις.
Link to comment
Share on other sites

Μόλις κάνεις καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. θα σε αφήσουν να φύγεις.

 

Αν είναι δυνατόν να πρεπει να φτασεις σε καταγγελία για να μεταφερθείς!!!!! :mad:

:tease:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...