Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Θα πρέπει να καλέσεις απευθείας το τμήμα που σε ενδιαφέρει, το κέντρο του 1555 δεν έχει σταθερό του τύπου 21χχχχ...
Link to comment
Share on other sites

Να δω επιτέλους πότε θα αλλάξει αυτή η τακτική με τα 4ψήφια - 5ψήφια νούμερα που αφορούν υπηρεσίες εξυπηρέτησης, ή τα νούμερα με 800χχχχ ή 801χχχ.

Πολλές φορές δε δίνουν εναλλακτικό τρόπο να τα καλέσεις εφόσον κάποιος βρίσκεται στο εξωτερικό η/και χρησιμοποιεί υπηρεσίες VoIP.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο μεγάλη καταιγίδα που έκανε πριν σχεδόν 2 βδομάδες αν θυμάστε, οταν ξυπνήσαμε δεν είχαμε σταθερό τηλέφωνο (wind), το ίντερνετ κατα περίεργο τρόπο πήγαινε μια χαρα. (Ο τεχνικός της wind μου είπε στο τηλέφωνο οτι δεν είναι περίεργο γιατι πάνε ξεχωριστά φωνη και ίντερνετ. Αν είναι ετσι γιατι μόλις φτιαξαν το ενα χάλασε το αλλο?). Στη συνήθη ταχύτητα που συνδέομαι 5500 περιπου. Δηλώσαμε βλαβη, τους πήρε καμια βδομάδα να φτιάξουν το σταθερό τηλέφωνο (να μιλάς), αλλα χαλάσανε το ίντερνετ που πήγαινε μια χαρά. Τώρα συνδέεται στα 2800 και κανει διακοπές συνέχεια.. Δεν υπάρχει πρόβλημα εδω, είναι καθαρά θεμα wind. Το θέμα είναι ότι μετά από αλλεπάλληλα τηλέφωνα εξακολουθεί να σέρνεται το ίντερνετ.

Πριν κανα 2 μήνες ελειξαν τα 2 χρόνια συμβόλαιο και ο πατέρας το ανανέωσε τηλεφωνικά. Τι ισχύει ξέρει κανείς, μπορώ να φυγω χωρίς ποινη αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση? Μετά τα 2 χρόνια ξανα γίνεται για αλλα 2 ή έχεις δικαίωμα να φύγεις οπότε θες?

Βλέπω tv μεσω ίντερνετ iptv, και μου ειναι πρακτικά άχρηστο σε αυτή την ταχύτητα. Τουλάχιστον δε σου λένε πχ ναι το ξέρουμε, κάντε υπομονή θα το φτάσουμε στην ιδια ταχύτητα.. Θα κάνω υπομονή ακόμα μια βδομάδα αλλα μετά κατι αλλο πρέπει να κανω.

Καθε πληροφορία δεκτή ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Τέτοια εταιρεία (μη την χαρακτηρισω) δεν εχω ξαναδεί. Μόνο για να παίρνουν τηλέφωνα να μπεις στο δυκτιο τους 10 φορές τη μερα. Αν δουλεύει έχει καλώς, αν δεν δουλεύει ουδεμία επικοινωνία καν.

Ειμουν Vodafone, οτε, τέτοια χάλια καμια. Το ίντερνετ σέρνεται 2 βδομάδες τωρα με ταχύτητες που πρακτικά το κάνουν εντελώς άχρηστο και συνεχείς διακοπές. Εχω δωσει βλάβη 10 φορές, θα κάνουμε ελενχο στη γραμμή σας και θα σας ενημερώσουμε καθε φορά και καμια αλλαγή. Ουτε καμια ενημερώση κάθε φορα. Γράψιμο κανονικο στα τέτοια τους.

Θα αρχίσω να στέλνω επιστολές σε συνήγορο πολίτη κλπ. Εποχή κορονοιου που τα περισσότερα πράγματα δεν γίνονται παρα μόνο μεσω ίντερνετ, και αυτοι στο πουλί τους.

Το να μη μπορούν να το φτιάξουν, άνθρωπινο. Το να σου λενε συνεχώς οτι "θα σας ενημερώσουμε" και μονίμως να ψεύδονται, χωρίς να κάνουν απόλυτως τίποτα ανεπίτρεπτο.

Επι 2 χρόνια δούλευε μια χαρα. Οι ίδιοι το χάλασανε δεν είναι δικο μας το πρόβλημα και δεν προσπαθούν καν από οτι φαίνεται.

Απλη ενημέρωση στους υπόλοιπους.

 

Φιλικη συμβουλη : Μολις τελειώσει το συμβόλαιο σας αλλάξτε εταιρεία. Και εμενα δουλευε (ποτε με μέγιστες ταχύτητες, οσο οτε και Vodafone κλειδώναν λίγο παραπάνω αλλα οκ). . Μια μέρα που θα πάψει να δουλέψει και σε σας, θα δείτε σε τι ταλαιπωρία θα μπείτε.

1η φορα βλέπω εταιρεία να την πληρώνεις και να σφυρίζει αδιάφορα. Αμφιβαλω αν το έχουν ως βλάβη καν, μετα απο 10 τηλέφωνα.

Και σε φίλο μου τα ίδια και αναγκαστηκε να αλλάξει εταιρεία. 2 στα 2 παύει να είναι σύμπτωση.

Μπαίνω σε εφορίες, ebanking κλπ με ίντερνετ απ το κινητο..

Edited by sosimple2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

Μα όλοι /// έχουν στο core.

Στο RAN είναι το θέμα τι επιλογή θα κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Μα όλοι /// έχουν στο core.

Στο RAN είναι το θέμα τι επιλογή θα κάνει.

 

Huawei το πιο λογικό. Εκτός αν σκάσει η NSN με τρελή προσφορά και πάρει την εργολαβία. Με /// θα είναι δύσκολο λόγω κόστους. Εκτός και αν σκάσει έκπληξη. Πολύ το θέλω αλλά δεν έχει σημασία τι θέλω :cry:

 

Η nsn είναι ο πιο φθηνός ran vendor πλέον. Πληροφοριακά. Παρέα με ΖΤΕ.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Είχα μια sim καρτοκινητού που μεταβίβασα σε συγγενικό όνομα, για συγκεκριμένους λόγους, αλλά τη διαχειρίζομαι εγώ.

Είχα φτιάξει username/password για είσοδο στο f2g, τα οποία καταργήθηκαν μετά τη μεταβίβαση, όπως είναι φυσικό και αναμενόμενο.

Μπαίνω πλέον μέσω της μεθόδου αριθμός και αποστολή εξαψήφιου, αφού έκανα εγγραφή με το δικό μου email.

Υπάρχει τρόπος να επαναφέρω τον προηγούμενο τρόπο (με άλλα ή και τα ίδια username/password, για να αποφεύγω τη διαδικασία με τον εξαψήφιο;

Link to comment
Share on other sites

Είχα μια sim καρτοκινητού που μεταβίβασα σε συγγενικό όνομα, για συγκεκριμένους λόγους, αλλά τη διαχειρίζομαι εγώ.

Είχα φτιάξει username/password για είσοδο στο f2g, τα οποία καταργήθηκαν μετά τη μεταβίβαση, όπως είναι φυσικό και αναμενόμενο.

Μπαίνω πλέον μέσω της μεθόδου αριθμός και αποστολή εξαψήφιου, αφού έκανα εγγραφή με το δικό μου email.

Υπάρχει τρόπος να επαναφέρω τον προηγούμενο τρόπο (με άλλα ή και τα ίδια username/password, για να αποφεύγω τη διαδικασία με τον εξαψήφιο;

 

Αρχικά, δεν είναι καθόλου φυσικό και αναμενόμενη η κατάργηση των credentials μετά τη μεταβίβαση. Γνωστός μου πήρε νέο αριθμό πριν μερικά χρόνια και διαπίστωσε ότι υπήρχαν ήδη κωδικοί, και έπρεπε να γίνει αίτημα στη WIND για να φτιάξει καινούργιο.

 

Δοκίμασες να φτιάξεις κωδικούς μέσω του site?

Link to comment
Share on other sites

Έτσι φανταζόμουνα και εγώ, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική.

Τα δικά μου username/password δεν ίσχυαν μετά τη μεταβίβαση και το επιβεβαίωσε ο αρμόδιος στο κατάστημα της Wind όπου έκανα τη μεταβίβαση.

Ο ίδιος είπε να φτιάξω νέα, αλλά το τελευταίο interface που έχει η Wind υπάρχει η δυνατότητα να μπεις με τον αριθμό και τον 6ψήφιο που στέλνει.

Γιαυτό και ψάχνω λύση αφού δεν βρίσκω κατάλληλη σελίδα στο site για καταχώριση νέων username/password.

Αν γνωρίζεις ότι υπάρχει, δώσε link.

Link to comment
Share on other sites

https://www.wind.gr/gr/f2g/cauthnp/#/credentials εδώ δεν σου λέει να βάλεις κωδικούς username και password;
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
Link to comment
Share on other sites

Από αυτή την πύλη μπαίνω σε όλα τα καρτοκινητά μου που έχω ήδη ορίσει username/password από το παρελθόν.

Ψάχνω την πύλη, αν υπάρχει, για να ορίσω νέα username/password για την ίδια sim που είχα και τη μεταβίβασα σε συγγενικό πρόσωπο.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, η λύση στο πρόβλημα για την εγγραφή στο f2g με username/password είναι πολύ απλή και μπροστά στα μάτια μας.

Στη σελίδα με την "Είσοδο στο myf2g" έχει κάτω από το "Είσοδος" και το "Ξέχασες το όνομα ...." το "Δεν έχει ακόμη myF2G λογαριασμό;", το πατάς και ανοίγει σελίδα και γράφεις τα στοιχεία σου.

Έβαλα τα ίδια ακριβώς που είχα πριν τη μεταβίβαση, τα δέχτηκε και έλυσα το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Εγώ απλώς να σημειώσω ότι είμαι Θεσσαλονίκη και μετά τον σεισμό στην Θεσσαλία δεν μπορώ να πάρω τηλέφωνο από το κινητό.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

Για ένα διάστημα περίπου μιας ώρας, ίσως και λιγότερο, κέντρο Αθήνα, μηδέν σήμα. Έχει στρώσει κανονικά τώρα.
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Περα απο τη κλασσικη προοωθηση που αν δεν απαντησεις παει σε αλλον αριθμο, μπορω να εχω περισσοτερο ελεγχο? ΠΧ να θεσω καποιες επαφες προσωπικες που αν δεν απαντησω απλα να μην αναπαντητη, ή να μπορω να προωθω και σε δευτερο αριθμο

 

Επισης να ρωτησω η προωθηση τωρα γινεται μονο αν δεν απαντησεις η ακομα και αν απορριψεις εσυ την κληση

Ήρθε η ώρα για ένα νέο Σπίτι

http://www.aeginahomes.gr/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα.

Ήθελα μία βοήθεια σχετικά με την wind κάρτα €12,00 που θέλω να περάσω στο αριθμό τού κινητού.

 

Θα αγοράσω την κάρτα. Αλλά πριν δοκιμάσω να την εγκαταστήσω στον αριθμό, το ερώτημα που έχω είναι το εξής:

Έχω να χρησιμοποιήσω τον αριθμό πολύ καιρό. Δεν θυμάμαι ακριβώς. Πρέπει να είναι 6-7 μήνες.

Νομίζω υπάρχει μία διαδικασία:μετά από 6 μήνες που δεν χρησιμοποιείται ο αριθμός, προσωρινά μπλοκάρεται, και για να τον ενεργοποιήσεις ξανά και να περάσεις μία κάρτα, πρέπει να τον ενεργοποιησεις σε ένα κατάστημα wind με €5,00 ή κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω ακριβώς τη διαδικασία.

 

Χωρίς να πάω σε κατάστημα, και χωρίς να καλέσω wind, υπάρχει κάποια διαδικασία να κάνω μόνος μου για να διαπιστώσω ότι ο αριθμός δεν είναι μπλοκαρισμένος, και να περάσω χωρίς πρόβλημα την κάρτα;

 

Σας ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

θα σου πρότεινα να μιλήσεις πρώτα μαζί τους (με την εξυπηρέτηση δηλαδή)

https://www.wind.gr/gr/epikoinonia/

έχουν και messenger αν σε βολεύει. Αν πάρεις το 1265 (αν δεν κάνω λάθος ειναι το νούμερο για τα αγοράσεις πακέτο/βάλεις μονάδες) τι σου γράφει;

Αν σε αφήνει να μπουν οι μονάδες λογικά πρόβλημα δεν θα έχεις.

Ο αριθμός χάνεται μετά απο 1 έτος αδράνειας του αριθμού, οι μονάδες στο 2μηνο και στον επόμενο μήνα μπαίνει και φραγή αν δεν κάνω λάθος.

Nokia 3210//Nokia 7110 //Nokia 5210 //Nokia 8310 //Nokia N-Gage //SE K700i //SE W800i //SE W550i //SE K850i //SE Aino //Nokia 206 DS //Lumia 435 DS //Moto G4 Play 2/16 // Mi A2 Lite 4/64 // 1+ Nord 8/128 // 1+ 11 16/256

Link to comment
Share on other sites

Στο μεσεντζερ της Wind θα του πουν επακριβώς.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Έχω ένα καρτοκινητό από q telecom. Μου ζητήθηκε από τράπεζα αντίγραφο του λογαριασμού για να το δηλώσω στο ebanking και να το περάσουν στο σύστημα. Τους λέω πως το κινητό είναι με κάρτα και δεν έρχεται λογαριασμός. Μου λένε να απευθυνθώ στον πάροχό μου. Τους καλώ στα τηλέφωνα αλλά είναι συνεχώς σε αναμονή; Γνωρίζετε πως πρέπει να κινηθώ; Μπορώ να τους ζητήσω κάποιο αποδεικτικό πως είμαι συνδρομητής τους;
Link to comment
Share on other sites

Αν και μπορεις ηλεκτρονικα,νομιζω καλυτερα ειναι σε καταστημα

 

OptoStyle

Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg

Σταθερο FTTH 200Mbps

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να ζητήσεις μέσω του Messenger ή της φόρμας επικοινωνίας, να σου το αποστείλουν με mail ή να περάσεις από ένα κατάστημα και να το παραλάβεις επί τόπου.
Link to comment
Share on other sites

Φίλος που επικοινώνησε μαζί τους για την βεβαίωση, τον ενημέρωσαν ότι γίνεται μόνο απο κατάστημα

Wind-7-2021.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

 

Αυτή την βεβαίωση μπορεί να την πάρει κάποιος τρίτος αντί εμένα αν του έχω κάνει εξουσιοδότηση ή θα αρνηθούν;

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to Περί... Nova γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...