kmpatra Δημ. October 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2017 (edited) ααα ειναι τοσες πολλες οι sim...καλα,θα βγουμε εκτος θεματος παλι,για δες τι συμπληρωσα πριν... ----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- τα καλα νεα : το βρηκα https://www.wind.gr/gr/wind/upiresies/kiniti/upiresies/upiresies-kliseon-kinhths-thlefwnias/ Μετά τον χαρακτηριστικό ήχο... Κάλεσε στο 122 από το κινητό σου και βάλε αυτόματο τηλεφωνητή, για να μην χάνεις κλήση! Κι επειδή η WIND σου δίνει πάντα το κάτι παραπάνω, με την υπηρεσία προηγμένου προσωπικού τηλεφωνητή της WIND έχεις και: δυνατότητα λήψης μηνυμάτων όταν δεν είσαι σε θέση να λάβεις κάποια κλήση άμεση ενημέρωση με ηχητική ή και γραπτή ειδοποίηση κάθε φορά που υπάρχει ένα νέο μήνυμα καταγραφή μέχρι 15 μηνυμάτων μέγιστης διάρκειας 2 λεπτών αποθήκευση των μηνυμάτων που δεν έχεις ακούσει για 5 ημέρες τα κακα νεα ειναι οτι η κληση στο 122 χρεωνεται , πηρα δοκιμαστικα δεν ακουσα πολλα αν εχει π.χ. επιλογη για την ενεργοποιηση του εκει , για ηχογραφηση προσωπικου χαιρετισμου εχει παντως. Ειναι τελικα 0,4 ανα κληση Edited October 26, 2017 by kmpatra Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. October 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2017 Δεν σου εχει ξεμεινει και πουθενα ο αριθμος του τηλεφωνητη να μας τον πεις? Δε τον ξέρω: Αποφεύγω τις προωθήσεις (όπως το 95% , όπως προείπαμε). Εκνευρίζουν κ όσους με καλούν: "Η κλήση σας......". Προενεργοποιημένο σε όλες τις νέες f2go: Ούτε που ξέρω τί έχουν "κάνει" (και σε ποιό αριθμό προωθούν) πριν τις δώσουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kles Δημ. October 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2017 Βασικά εγώ θέλω να ενημερώνω τον καλούντα να με πάρει σε άλλο νούμερο. Τύπου [ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΕ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ *****] Δεν θέλω να μου αφήνουν μηνύματα ούτε να γίνεται προόθηση της κλήσης σε άλλο αριθμό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2017 (edited) με τον τηλεφωνητη απ'οσο ειδα γινεται να ηχογραφησεις το μηνυμα,αλλα δεν μπορεις να αποφυγεις το χαρακτηριστικο ηχο και την δυνατοτητα για τον καλουντα να αφησει μηνυμα... Προωθηση σε αλλο αριθμο δεν γινεται ουτως ή αλλως. Γινεται προώθηση στον τηλεφωνητη (εξ'ου και "η κλήση σας προωθείται"). Αν ο καλών ξεπεράσει το συγκεκριμενο μήνυμα,ακουγεται ο χαιρετισμός. Αν εσυ εκει λες καλεστε με στο ταδε νουμερο,το πιο πιθανο ο καλων να κλεισει το τηλεφωνο. Αν δεν το κανει ακουει το χαρακτηριστικο μπιπ και αν καταλαβει οτι οντως μπορει να αφησει μηνυμα,μπορει να το κανει. Οπως βλεπεις μεσολαβουν πολλα "μπορει,πιθανον και αν". Πιστευω οτι οι περισσοτεροι θα εχουν κατεβασει το ακουστικο πριν ακομα ακουσουν το μηνυμα. Γι'αυτο ισως ο τηλεφωνητης να μην ειναι και η καλυτερη λυση. Αν δεν και νομιζω οτι υπαρχει κατι αλλο,τουλαχιστον σε κοστος που να σε συμφερει. Edited October 26, 2017 by kmpatra Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. October 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2017 Βασικά εγώ θέλω να ενημερώνω τον καλούντα να με πάρει σε άλλο νούμερο. Τύπου [ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΕ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ *****] Δεν θέλω να μου αφήνουν μηνύματα ούτε να γίνεται προόθηση της κλήσης σε άλλο αριθμό. ΑΝ ο αριθμός ****** προφέρεται 1 φορά από την όποια υπηρεσία, δύσκολα να απομνημονευτεί αν δεν είναι "εύκολος" (Και πάλι παίζει). Νομίζω (είχα ακούσει) ότι γίνεται να στέλνει sms η sim σου όταν ο καλούντας τη βρίσκει "κλειστή": Αλλά δε θυμάμαι πως. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kles Δημ. October 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2017 Αν είναι έτσι, έχεις δίκιο. Κανένας δεν θα ακούει τον άλλο αριθμό. Άρα το βάζουμε σε σίγαση και παίρνουμε οποίους μας καλέσανε η ξανά καλούν οι ίδιοι ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Παιδιά, ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας και τον χρόνο σας. Άκυρη η σκέψη για τηλεφωνητή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2017 (edited) http://www.viva.gr/numbers/tollfreemessage/ υπαρχει και αυτο,το αναφερω πιο πολυ για την ιστορια. Αν δεις στην τελευταια παραγραφο αναφερει μια περιπτωση σαν αυτη που θες. Αλλα υποθέτω δεν σε συμφερει να αγορασεις γεωγραφικο αριθμο viva με 10€ edit: το μηνα για να βαλεις το μηνυμα να παιζει... Edited October 26, 2017 by kmpatra Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kles Δημ. October 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2017 Καλό το βιβα αλλά μόνο αν πάρεις όλο το πακέτο νομίζω. Και βέβαια,όπως το είπες, δεν θα πλήρωνα για να έχω τηλεφωνητή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
yioula Δημ. October 27, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2017 αν το πακετο σου εχεις δωρεαν sms ριξε μια ματια σε εφαρμογες αντροιντ που, στελνουν απαντητικο sms [ εδω θα γραψεις το αντιστοιχο του τηλεφωνητη] μετα απο καθε ειδους/αναπαντητη, κληση... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kles Δημ. October 27, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2017 Δεν κακό. Θα το δω. Ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalmik Δημ. December 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2017 Κατ αρχή δεν έχουν κανένα δικαίωμα αναπροσαρμογής (δηλ. αύξησης χρεώσεων) σε συμβόλαιο που είναι σε ισχύ. Αυτό ειναι παραβίαση συμβατικής υποχρέωσης δηλ. ο πάροχος στη διάρκεια του συμβολαίου υποχρεούται να παρέχει αυτή την υπηρεσία σε αυτη την τιμή. Ακόμη και αν υπάρχει όρος στα ψιλά γράμματα περί δυνατότητας αναπροσαρμογής κατά τη διάρκεια του συμβολαίου αυτός θεωρείται ως μη γεγραμμένος ως καταχρηστικός διότι πρόκειται για σύμβαση προσχώρησης δηλ. μαζική σύμβαση με τυποποιημένους όρους όπου ο καταναλωτής θεωρείται ως το αδύνατο μέρος. (υπάρχουνδικαστικές αποφάσεις σχετικά) Μην υποχωρήσεις . Ετοιμάζουμε αγωγές μαζί με άλλους συνδρομητές γιατί αυτή η συμπεριφορά είναι αντισυμβατική και άρα στα δικαστήρια δεν στέκεται. Εννοείται ότι στην αγωγή ζητάμε εκτός από την επιστροφή οποιασδήποτε πέραν της συμφωνηθείσας χρέωσης και σημαντικό ποσόν ως ηθική βλάβη. Για να δούμε τη WIND εκεί... Μείνε σε επικοινωνάι Παράθεση :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Roid_rage Δημ. December 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2017 Και μενα πηγε απο 40 σε 50€ κατευθειαν ο λογαριασμος χωρις να ξεπερασω λεπτο το προγραμμα... Σε λογαριασμο που υποτιθεται θα ηταν 33€ Παράθεση Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται! Μια πλήρης φόρτιση. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalmik Δημ. December 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2017 Προσωπικά μιλώντας ετοιμάζω αγωγή. Κάποιος πρέπει να πληρώσει για αυτή την αυθαιρεσία. Και χρειάζεται και λίγο τρέλλα για να αντιδράσει κανείς, αλλιώς στο καβούκι μας. "Δούλευε, πληρωνε, ψήφιζε και σκασμός..." δεν έγραφαν στους τοίχους; Μου φαίνεται too much για να το φάω. ΥΓ Θα ενημερώσω όταν έχω απάντηση από το δικηγόρο που έχω απευθυνθεί Παράθεση :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2017 Ενημέρωσε όταν έχεις απάντηση γιατί θα είναι ενδιαφέρον. Η άποψή σου αυτή ότι πρόκειται για κάτι αυθαίρετο που δεν έχουν δικαίωμα να το κάνουν έρχεται σε αντίθεση με αυτό που λέει η ίδια η ΕΕΤΤ (εκτός από τους όρους στα συμβόλαια). Ότι δηλαδή φυσικά μπορούν να το κάνουν υπό προϋποθέσεις (να έχουν ειδοποιήσει αρκετό καιρό πρίν και τότε έχεις το δικαίωμα να διακόψεις ατελώς). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalmik Δημ. December 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2017 O δικηγόρος με διαβεβαίωσε ότι αλλαγή όρων συμβολαίου είναι καταχρηστική συμπεριφορά εκ μέρους του παρόχου έστω και αν το γράφει στα ψιλά γράμματα διότι είναι σύμβαση προσχώρησης (δηλ. ο ένας απλός καταναλωτής και ο άλλος πάροχος με εκατομμύρια πελάτες) ΥΓ δεν ξέρω αν το λέει και τι λέει η ΕΕΤΤ που είναι η ρυθμιστική αρχή αλλά δεν είναι πάνω από τον Αστικό Κώδικα και το Σύνταγμα. Παράθεση :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2017 Φυσικά αν δεν βρεις το δίκιο σου από την ρυθμιστική αρχή, έχεις κάθε δικαίωμα να καταφύγεις στα δικαστήρια, αν πιστεύεις πως μπορείς να δικαιωθείς. Συνήθως όταν κάνεις αγωγή για κάτι, έχεις κάποια απαίτηση από τον άλλον. Το κόστος για να το κάνεις αυτό είναι πολλαπλάσιο του ποσού που προκύπτει αθροίζοντας τις διαφορές λόγω των αυξήσεων, υποθέτοντας πως έχεις παραμείνει στο συμβόλαιο κάποιους μήνες μετά την ανακοίνωση των τελευταίων. Σε συνδιασμό με αυτό που έγραψες για απαίτηση ενός σημαντικού ποσού για ηθική βλάβη, πράγμα που - προσωπικά τουλάχιστον - μου φαίνεται εξαιρετικά υπερβολικό, πρόσεξε μην τυχόν και τα λεγόμενα του δικηγόρου που έχεις βρει είναι τόσο ενθαρρυντικά απλά και μόνο για να σε πιάσει ως πελάτη χωρίς να έχεις σοβαρή πιθανότητα να πετύχεις κάτι. Εγώ τουλάχιστον θα το έψαχνα πολύ, εν ανάγκη ρωτώντας και άλλον δικηγόρο. Sent from my SM-G930F Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. December 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2017 Τόσα χρόνια στο myphone , όποιος έγραψε για αγωγή εναντίον ετιαρείας εντελώς περιέργως δεν ξαναενημέρωσε ποτέ..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill27 Δημ. December 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2017 Παιδια ειναι απλο το πραγμα,ανακοινωνουν αυξησεις οι εταιριες και μετα εχεις προθεσμια 1 μηνα για να καταγγειλειςτην συμβαση και να πας οπου θελεις, αν ειστε μεσα στην προθεσμια του ενος μηνος καντε καταγγελια της συμβασης και καντε φορητοτητα για αλλου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vasilimertzani Δημ. December 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2017 Παιδια ειναι απλο το πραγμα,ανακοινωνουν αυξησεις οι εταιριες και μετα εχεις προθεσμια 1 μηνα για να καταγγειλειςτην συμβαση και να πας οπου θελεις, αν ειστε μεσα στην προθεσμια του ενος μηνος καντε καταγγελια της συμβασης και καντε φορητοτητα για αλλου.Δεν είναι απλό γιατί η αλλαγή εταιρίας κοστίζει.θα έπρεπε όπως διασφαλίζει την εταιρία το συμβόλαιο να μην χάνει τον πελάτη έτσι κι ο πελάτης να μην χάνει από την εταιρία. Επίσης και το ένα μήνα ενημέρωση είναι σχετικό από την στιγμή που δεν είναι ο λογαριασμός συστημένος οπότε δεν επιβεβαιώνεται αν ποτέ τον ελαβες. Παράθεση Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rey_619 Δημ. December 22, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2017 Επειδή μου ήρθε και εμένα ο λογαριασμός και τον είδα φουσκωμένο, έψαξα στην σύμβαση και αναφέρει πως χρεωνόμαστε πάντα με τον ισχύοντα τρέχοντα τιμοκατάλογο. (στη σύμβαση σταθερής το βλέπω στην ενότητα 6 ΧΡΕΩΣΕΙΣ- ΠΛΗΡΩΜΕΣ, παράγραφος 6.4) Αν δεν συμφωνείτε με τις τιμές πρέπει να κάνεις καταγγελία μέσα σε ένα μήνα από την ανακοίνωση της αλλαγής. Η εν λόγω ανακοίνωση: https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=473 Φυσικά το θεωρώ φουλ καραγκιοζιλίκι και σκοπεύω να φύγω από την εταιρεία με την λήξη συμβολαίου. Ας ξαναγυρίσουν στην εποχή που παρακαλούσαν για νέους πελάτες. Παράθεση http://img.photobucket.com/albums/v508/rey620/Banner.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Brainmorf Δημ. December 22, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2017 Επειδή μου ήρθε και εμένα ο λογαριασμός και τον είδα φουσκωμένο, έψαξα στην σύμβαση και αναφέρει πως χρεωνόμαστε πάντα με τον ισχύοντα τρέχοντα τιμοκατάλογο. (στη σύμβαση σταθερής το βλέπω στην ενότητα 6 ΧΡΕΩΣΕΙΣ- ΠΛΗΡΩΜΕΣ, παράγραφος 6.4) Αν δεν συμφωνείτε με τις τιμές πρέπει να κάνεις καταγγελία μέσα σε ένα μήνα από την ανακοίνωση της αλλαγής. Η εν λόγω ανακοίνωση: https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=473 Φυσικά το θεωρώ φουλ καραγκιοζιλίκι και σκοπεύω να φύγω από την εταιρεία με την λήξη συμβολαίου. Ας ξαναγυρίσουν στην εποχή που παρακαλούσαν για νέους πελάτες. Σημέρα με κάλεσαν για φορητότητα αριθμού στο σταθερό , με το που άκουσα Wind σε δευτερόλεπτα "έπεσε" η γραμμή :lol:. Παράθεση Everything is a frequency Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
verdeangelo Δημ. January 15, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2018 (edited) και εγώ είχα πρόβλημα με το xperia u. θέλει να βάλετε τις ρυθμίσεις ιντερνετ μόνοι σας. σε android βάζετε "add apn" και εκεί μέσα name 'Q internet', APN 'myq' και τίποτα άλλο. μετά αποθήκευση, επιλογή αυτής της Apn και έξοδος. ΠΡΟΣΟΧΗ: Η Q θέλει πάντα να έχετε ενεργοποιημένο το roaming, αλλιώς δεν δουλεύει..... άμα πάτε εξωτερικό προφανώς το ξετσεκάρετε το roaming. ελπίζω να βοήθησα.... αυτά δούλεψαν σε εμένα σε sony xperia u 4.0.4 και Nexus S 4.1.2 οι ρυθμίσεις που στέλνει η Q πολύ απλά δεν δούλευαν σε εμένα (και πολλούς άλλους φαντάζομαι) 5 χρόνια μετά,οι οδηγίες σου,μου έλυσαν το πρόβλημα !!!. Είχα μια συσκευή Oukitel δίκαρτη 3G στην οποία δούλευε κανονικά η Q καρτοκινητή (σε όλα τα πεδία:κλήσεις,internet,sms & mms). Ξαφνικά και μετά από 2 χρόνια κι αφού πήρε νερό,αναγκάστηκα να την αλλάξω με άλλη Oukitel συσκευή (4G πλέον) και ξαφνικά,το internet της Q,δεν δούλευε. :-( Πήγα σε ένα κατάστημα Wind,κοίταξαν αρχικά αν έχω mb διαθέσιμα,έκαναν τις ρυθμίσεις και πάλι,επανεκκινήσεις και κόντρα επακνεκιννήσεις και μετά πήραν τηλέφωνο στα κεντρικά να δουν αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την σύνδεση μου.Τίποτα απολύτως. Μετά από κανά μήνα κι αφού δεν είχα ακόμα internet,σκεπτόμενος αν φταίει η κάρτα μου,πλήρωσα 5 ευρώ για έκδοση νέας,και πάλι ΤΙΠΟΤΑ (μου είπαν ότι μπορεί να φταίει η συσκευή μου και να μην αναγνωρίζει την κάρτα,μόνο στα δεδομένα κινητής). ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ !!!. Μέχρι που ξετρύπωσα την απάντηση σου και πλέον μετά από 2 ολόκληρους μήνες χωρίς δεδομένα μέσω της Q,ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ INTERNET !!!. Να`σαι καλά βρε παλλικάρι,Σ`ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!. Edited January 15, 2018 by verdeangelo Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geioannou Δημ. January 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 18, 2018 Δεν δεχεται εισερχομενη μονο απο καποιο συγκεκριμενο κινητο. Να γινω ποιο αναλυτικος βεβαιως μιας και ο τιτλος δεν με αφηνε να γραψω παραπανω. Εχουμε στην οικογενεια 2 καρτασυμβολαια στην wind. Χωρις να εχουν πειραξει κατι συνειδητά οι χρηστες, απο το Α οταν γινεται κληση στο Β η κληση δεν βγαινει και λεει οτι ειναι εκτος δικτυου κλπ. απο οποιοδηποτε αλλο κινητο το Β δεχεται κλησεις χωρις προβλημε και βεβαια και το Α μπορει να καλει οποιο αλλο θελει. Επισεις το αναποδο γινεται επισεις χωρις προβλημα. Δηλαδη το Β μπορει και καλει χωρις προβλημα το Α. τι μπορει να εχει γινει!!!!! ειναι προβλημα μεσα απο τα settings απο καποια απο τις δυο γραμμες τις wind η κατα λαθος εχει πληκτρολογηθει καποια φραγη απο καποιο κινητο προς το αλλο ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fotisk13 Δημ. January 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 18, 2018 Δεν δεχεται εισερχομενη μονο απο καποιο συγκεκριμενο κινητο. Να γινω ποιο αναλυτικος βεβαιως μιας και ο τιτλος δεν με αφηνε να γραψω παραπανω. Εχουμε στην οικογενεια 2 καρτασυμβολαια στην wind. Χωρις να εχουν πειραξει κατι συνειδητά οι χρηστες, απο το Α οταν γινεται κληση στο Β η κληση δεν βγαινει και λεει οτι ειναι εκτος δικτυου κλπ. απο οποιοδηποτε αλλο κινητο το Β δεχεται κλησεις χωρις προβλημε και βεβαια και το Α μπορει να καλει οποιο αλλο θελει. Επισεις το αναποδο γινεται επισεις χωρις προβλημα. Δηλαδη το Β μπορει και καλει χωρις προβλημα το Α. τι μπορει να εχει γινει!!!!! ειναι προβλημα μεσα απο τα settings απο καποια απο τις δυο γραμμες τις wind η κατα λαθος εχει πληκτρολογηθει καποια φραγη απο καποιο κινητο προς το αλλο ? Μήπως ο αριθμός αυτός έχει μπει σε black list στον κινητό που καλείς κατά λάθος για αυτό δεν μπορείς να τον καλέσεις; Παράθεση Ιστορικό: Ericsson T28s, Nokia 3330, Sony ericsson T630,K750i, K800i, Motorola V3x, Sony ericsson w950i, Nokia n95 8gb, Sony ericsson vivaz , Nokia Ν8 , iphone 4 , Samsung Galaxy SIII , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S7 και τώρα Samsung Galaxy Νοte10 Plus + Samsung galaxy tab s2 8" 4G 2016 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geioannou Δημ. January 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. January 18, 2018 αυτος που δεν μπορει να καλεσει εχει android. μπορει ετσι ευκολα σε android να μπει blacklist !!! απο μια ματια που εριξα χρειαζεται να κατεβασεις εφαρμογη κλπ. ο χρηστης δεν γνωριζει να κανει τετοια πραγματα..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.