Vasileios Δημ. March 2, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2015 Δεν μπορεις να κάνεις . Η ηγογράφηση σου είναι παράνομη διότι δεν σου έδωσε την συγκατάθεση της. Άρα δεν μπορείς να κάνεις καταγγελία εκτός και αν θές να βρεθείς μπλεγμενος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MALACHASKOS Δημ. March 2, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2015 Καταγγελία για τον τρόπο που μου μίλησε? "Μόνο εμείς ηχογραφούμε...." και μου το έκλεισε! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NikosChandolias Δημ. March 2, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2015 Να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Μπορείς να καταθέσεις σε ειδική φόρμα στο site τους. Ομοιοπαθής και εγώ. Τηλεφωνική επέκταση συμβολαίου τον Δεκέμβρη του 2013 (triple play wind), οι 4 πρώτοι μήνες οκ από τον 5ο το πάγιο είχε αυξηθεί. 2 μήνες προσπαθούσα να βγάλω άκρη και κάθε φορά έπρεπε να εξηγώ στον κάθε υπάλληλο από την αρχή το πρόβλημα μου. Τελικά κατήγγειλα τη σύμβαση για μονομερη αλλαγή εκ μέρους τους και την έκανα για vodafone τον Ιούνιο του 2014. 4 φορές αιτήθηκα γραπτώς, τόσο μέσω του site της wind, όσο και με επιστολή να μου αποστειλουν αντίγραφο της μεταξύ μας συνομιλίας. Τώρα θα τους στείλω και εξώδικο το οποίο θα κοινοποιησω και στην ΕΕΤΤ. Είμαι αποφασισμένος να το φτάσω και δικαστικά. Παράθεση Κινητό: Xiaomi Redmi Note 4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. March 2, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2015 Καταγγελία για τον τρόπο που μου μίλησε? "Μόνο εμείς ηχογραφούμε...." και μου το έκλεισε! τί καταγγελία φίλε για το τρόπο που σου μίλησε... δε γίνονται αυτά που λες πουθενά! ποιος δικαστής θα σε δικαίωνε με κάτι τέτοιο???!!!! αν θες αλλη φορά να ζητάς γραπτά την όποια προσφορά που σου κάνουν, αλλιώς να κρατάς το όνομα του υπαλλήλου που μιλάς (το λένε από μόνοι τους στην αρχή) Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MALACHASKOS Δημ. March 2, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2015 Δεν μου είπε όνομα!!! Έχω όμως τον αριθμό που με πήρε δεν ηταν απόκρυψη!! Τεσπα αύριο θα κανω καταγγελία στην ΕΕΤΤ για αλλαγή προσφοράς και επειδή μου αρνούνται να δούμε τη συνομιλία και οτι γίνει. Καθώς και φορητότητα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. March 3, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2015 Α ωραία . Ενημέρωσε μας για το ποια εταιρεία θα σου κάνει φτηνό πάγιο χωρις συμβόλαιο για πάντα μέχρι να το αλλάξεις εσύ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MALACHASKOS Δημ. March 3, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2015 Α ωραία . Ενημέρωσε μας για το ποια εταιρεία θα σου κάνει φτηνό πάγιο χωρις συμβόλαιο για πάντα μέχρι να το αλλάξεις εσύ. Αυτό κατάλαβες εσύ? Τα συμφωνηθέντα θέλω!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. March 3, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2015 Σου εύχομαι να τα βρεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MALACHASKOS Δημ. March 3, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2015 Αν καταφέρω να βρω τη συνομιλία θα στη στείλω. Θα δοκιμάσω να τη ζητήσω και με φαξ Γιατί θυμάμαι πολύ καλά τι συμφωνίες κάνω! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
anergos13 Δημ. March 3, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2015 Mετα απο σχεδον Τετραμηνη Μαχη με την wind (Απειρες συνομιλιες και Αναμονη ,μπινελικια, απειλητικα mail,επιστολες σε καταναλωτικες οργανωσεις και ΕΕΤΤ) "Τακτοποιηθηκαν" οι εκπτωσεις που μου ειχαν δωσει απο τον Αυγουστο.... και κερδισα και ενα παγιο Σταθερης για την ταλαιπωρια..... Δεν θα πεθανουμε Ποτε Κουφαλα Νεκροθαφτη:lol::lol::lol: Παράθεση 🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
anergos13 Δημ. March 3, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2015 και οι Απαντητικες επιστολες της ΕΕΤΕ...[ATTACH]57663[/ATTACH] Παράθεση 🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimibass Δημ. March 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2015 καλημερα. σημερα ηρθε ο κουριερ και υπεγραψα την αιτηση φορητοτητας του κινητου μου απο wind σε vodafon λογο καλυτερης προσφορας(ειχα συμβολαιο με προσφορα χωρις επιδοτηση συσκευης). το συμβολαιο ομως με την wind ληγει 23/3 δηλαδη σε 17 μερες. απο την vodafon με διαβεβαιωνουν οτι δεν θα πληρωσω καποιο πρόστιμο επειδη υπολείπονται μονο λιγες ημερες μεχρι ληξη του συμβολαιου, ομως πηρα και την wind και μου λενε οτι υπαρχει προστιμο αλλα δεν μου ειπαν ποσο.μηπως ξερει κανεις τελικα τι ισχύει οταν κοβεις το συμβολαιο λιγες ημερες πριν τη ληξη του? ευχαριστω! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vakon_ Δημ. March 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2015 Καλησπέρα , αυτό που έπρεπε αρχικά να κάνεις είναι να πας σε κάποιο κατάστημα wind και να ρώταγες εάν φύγω τώρα πόσο θα πληρώσω, για να μην έρθεις προ τετελεσμένων γεγονότων... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. March 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2015 καλημερα. σημερα ηρθε ο κουριερ και υπεγραψα την αιτηση φορητοτητας του κινητου μου απο wind σε vodafon λογο καλυτερης προσφορας(ειχα συμβολαιο με προσφορα χωρις επιδοτηση συσκευης). το συμβολαιο ομως με την wind ληγει 23/3 δηλαδη σε 17 μερες. απο την vodafon με διαβεβαιωνουν οτι δεν θα πληρωσω καποιο πρόστιμο επειδη υπολείπονται μονο λιγες ημερες μεχρι ληξη του συμβολαιου, ομως πηρα και την wind και μου λενε οτι υπαρχει προστιμο αλλα δεν μου ειπαν ποσο.μηπως ξερει κανεις τελικα τι ισχύει οταν κοβεις το συμβολαιο λιγες ημερες πριν τη ληξη του? ευχαριστω! αφού σου διαβεβαίωσε η voda πως δεν υπάρχει αναπόσβεστο, αν έρθει να τους πεις να στο πληρώσουν αυτοί. κράτα όνομα γιατί τηλεφωνικά έχει καεί κόσμος.... Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimibass Δημ. March 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2015 οκ ευχαριστω για τις συμβουλες !! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MALACHASKOS Δημ. March 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2015 Μετά απο ποστάρισμα που έκανα στη σελίδα της wind στο fb stiw 2 Μαρτίου μου είπαν οτι θα δουν το θέμα (μου απάντησαν σε 10') Έτσι και δεν έκανα ακόμη καταγγελία και ακόμη δεν έχουν δει το θέμα! Τελικά όλο το προσωπικό της wind ασχολείται με το fb και δεν έχει χρόνο για τα άλλα? *Απο μια γρήγορη ματιά στα σχόλια απο χρήστες στη σελίδα βλέπω οτι είναι πάγια τακτική της εταιρίας να κάνει τέτοιους χειρισμούς και περίεργες χρεώσεις σε λογαριασμούς! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
charlie_pace4 Δημ. March 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2015 Μετά απο ποστάρισμα που έκανα στη σελίδα της wind στο fb stiw 2 Μαρτίου μου είπαν οτι θα δουν το θέμα (μου απάντησαν σε 10') Έτσι και δεν έκανα ακόμη καταγγελία και ακόμη δεν έχουν δει το θέμα! Τελικά όλο το προσωπικό της wind ασχολείται με το fb και δεν έχει χρόνο για τα άλλα? *Απο μια γρήγορη ματιά στα σχόλια απο χρήστες στη σελίδα βλέπω οτι είναι πάγια τακτική της εταιρίας να κάνει τέτοιους χειρισμούς και περίεργες χρεώσεις σε λογαριασμούς! Απλά οι περισσότερες εταιρείες εχουν έναν Χ (λογικά μικρό) αριθμό υπαλλήλων στο fb και στο twitter, ώστε να απαντάνε ευγενικά ότι θα εξετάσουν το θέμα σου, και προωθούν το αίτημα σου στο κατάλληλο τμήμα... Επειδή και αυτό το τμήμα έχει λίγα άτομα και πολλή δουλειά, αργεί η επικοινωνία μαζί σου. Απλά με αυτόν τον τρόπο εσύ δεν περιμένεις στο τηλέφωνο 30 λεπτά και σου μένει αίσθημα εξυπηρέτησης, εφόσον κάποιος σου απαντησε σχετικά άμεσα, ακόμα και αν χρειάζεται να περιμένεις και άλλο για να λυθεί το ζήτημα σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. March 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2015 (edited) http://seoroot.com/blog/wp-content/uploads/2013/10/mobile-networks.jpg μιας και η wind εβαλε μολις τωρα(μετα απο 2χρονια) 4g(to + τους ηταν δυσκολο?)δεν εμφανιζει σε πολλους το lte mode. το προβλημα ειναι σε ενα persist.radio.lteone αρχειο ή xml που οριζουν το mode αλλα πρεπει να σαι rooted για πειραγμα...αν βαλεις οποιαδηποτε αλλη καρτα των cote,voda εμφανιζει lte mode. ή οσοι ειναι rooted καποια google app 4g switcher εχουν την επιλογη που ψαχνετε... αυτοι που δεν ειναι rooted τι κανουν? αν δοκιμασει καποιος με αλλο κινητο που δειχνει οτι εχει 4g wind να κανει τραμπα την καρτα με (cote,voda)και μετα να ξαναβαλει της wind και να μας πει αν τελικα του βγαλε με αυτο τον τροπο επιλογη lte mode η σιμ της wind! αν δεν εχει αλλη σιμ να παει περισσοτερα δικτυα->δικτυα κινητης τηλ.->φορεις παροχης υπηρεσιων δικτυων και να επιλεξει αλλη εταιρια και μετα να ξαναγυρισει wind... Edited March 8, 2015 by kage Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasgaz Δημ. March 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2015 δουλεψε σε μενα η αλλαγη του αρχειου (ειμαι root) με παλια κλασσικη καρτα wind καρτοκινητο f2g σε note 3. Mπραβο στον TS , μας γλυτωσε απο αλλαγη καρτας Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pluss Δημ. March 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2015 Εγώ έχω το Samsung Ace 3 και είναι άφαντη η επιλογή ''LTE'' στην συσκευή μου, παρά το γεγονός ότι έχω κάνει ήδη αντικατάσταση της κάρτας SIM (Q Card). Δεν έχω ''ρουτάρει'' την συσκευή μου και δεν θέλω να μπω σε αυτήν τη διαδικασία, άλλωστε έχω κάνει ήδη αίτηση φορητότητας για να πάω στο Vodafone CU. Από περιέργεια, πάντως, έβαλα την SIM του κινητού του πατέρα μου στο δικό μου (εκείνος έχει Vodafone ΚαρτοΣυμβόλαιο) και εμφανίστηκε κανονικά η επιλογή ''LTE''. Φυσικά, όταν έβαλα ξανά στο κινητό μου την SIM της Q Card, η αντίστοιχη επιλογή δεν υπήρχε. Έχω στείλει e-mail στη Samsung Ελλάδας και περιμένω να δω τι θα μου απαντήσουν, γιατί πραγματικά είναι τρελό αυτό που συμβαίνει και θα πρέπει να υπάρξει μία επίσημη λύση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. March 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2015 Δεν θα πληρώσεις κάτι παραπανω γιατί έχεις προπληρώσει το τελευταιο πάγιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pentraks Δημ. March 10, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2015 Για την ιστορία αναφέρω οτι τελικά δε χρειάστηκε να προχωρήσω σε καταγγελία. Έκανα υπομονή 2 μέρες ακόμα, και στις 18/2 μου είπαν απο το κατάστημα οτι ΜΑΛΛΟΝ θα γίνει αντικατάσταση. Πέρασαν μερικές εβδομάδες όπου ειχα κάθε δεύτερη ήμερα επικοινωνία μαζι τους (εγω επαιρνα βασικα) και η απάντηση ήταν το περιμένουμε και το περιμένουμε. την τελευταία εβδομάδα με ενημέρωσαν οτι πλέον δεν έχουν την συσκευή που ήθελα και να διαλέξω άλλη αξίας έως την αρχική προσφορά (499€) Τελικά παρόλο που δεν ήθελα κάτι άλλο βρέθηκε μια συσκευή από άλλο κατάστημα wind. Παρέλαβα: 7 Μαρτίου. Αρχική Παραγγελία, 19 Δεκεμβρίου Μεσολάβησαν, δεκάδες τηλέφωνα, επισκέψεις, email, μηνύματα fb για τα αυτονόητα... Τα συμπεράσματα δικά σας! Καλές αγορές... Παράθεση Imagination is more important than knowledge Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
imaginos Δημ. March 13, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2015 (edited) Ενώ η τελευταία ανανέωση στον Q αριθμό μου είχε γίνει τον Ιούλιο του 2014, η WIND μου ακύρωσε το νούμερό μου τώρα το Μάρτη του 2015! Η διάρκεια ισχύος των καρτών ανανέωσης έγιναν μεν 6 μήνες από 12 αλλά μόνο για τον χρόνο ομιλίας, όχι για την ισχύ της κάρτας που παραμένει ενεργή για 12 μήνες συν 35 μέρες όπως γράφει και το επίσημο site της WIND. Πως λοιπόν οι της Wind μου ακύρωσαν το νούμερό μου μέσα σε 8 μήνες; Αυτό το ερώτημα υπέβαλα στην εξυπηρέτηση πελατών και οι της WIND μου έλεγαν πως όχι, η ισχύς του νούμερου ισχύει όσο και η κάρτα δηλαδή 6 μήνες και επέμεναν κιόλας!!!! Ρε τους λέω ρωτήστε έναν σχετικό προϊστάμενό σας ή μπείτε μέσα στο site της Wind να διαβάσετε αυτά που σας λέω και εγώ, τίποτα αυτοί! Σε 6 μήνες μου έλεγαν πρέπει να κάνεις μία ανανέωση με κάρτα τουλάχιστον αλλιώς χάνεις το νούμερό σου!!!!!!!! Πάω μετά σε ένα κατάστημα Wind και τους τα λέω και πάλι, και επέμεναν και αυτοί πως σε 6 μήνες καπούτ το νούμερο εάν δεν κάνεις ανανέωση!!!!!!! Άσχετοι και αυτοί εκτός εάν η WIND λέει ψέμματα στο επίσημο site της πως σε 6 μήνες χάνεις μόνο τα χρήματα που έχεις και όχι και το νούμερο που χάνεται σε 12 μήνες συν 35 μέρες. ΙΔΟΥ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Η WIND ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΡΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ. Στο επίσημο site της WIND οι απατεώνες λένε πως ισχύει η κάρτα για 13 μήνες Ιδού http://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=314 "Συγκεκριμένα η διάρκεια ισχύος της αξίας συνδιαλέξεων θα είναι 6 μήνες από την ημερομηνία της τελευταίας ανανέωσης χρόνου ομιλίας και όχι 12 μήνες που ισχύει σήμερα. Σε περίπτωση που μέσα σε αυτό το διάστημα των 6 μηνών δεν πραγματοποιηθεί άλλη ανανέωση χρόνου ομιλίας, τυχόν υπολειπόμενη αξία συνδιαλέξεων θα χάνεται και δεν θα επιστρέφεται στο συνδρομητή. Για διάστημα άλλων 6 μηνών, πάντως, ο συνδρομητής θα δύναται να λαμβάνει μη χρεώσιμες κλήσεις από τρίτους ή/και να προβεί σε ανανέωση του χρόνου ομιλίας του. Εν συνεχεία, για άλλον ένα μήνα, θα μπορεί μόνο να ανανεώσει το χρόνο ομιλίας και όχι να πραγματοποιήσει ή να λάβει κλήσεις. Μετά και την πάροδο 13 συνολικά μηνών από την τελευταία ανανέωση, η WIND Ελλάς θα καταργεί τη σύνδεση και ο συνδρομητής θα χάνει τον τηλεφωνικό του αριθμό." Edited May 6, 2016 by impreza_sti Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gataros Δημ. March 13, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2015 Mε το γράμμα του νόμου δεν έχεις άδικο. Ήταν όμως τόσο δύσκολο να κάνεις μία ανανέωση του χρόνου σου στο διάστημα αυτό? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PP6210 Δημ. March 13, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2015 (edited) αν όντως έτσι λένε στο site (όχι οτι δεν σε πιστεύω) τότε είναι σχετικά εύκολο, πάρε screen capture μην τυχόν το αλλάξουν και στείλε έγγραφη καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή με cc τη Wind http://www.1520.gov.gr/component/content/article?id=253 Μόλις την υποβάλεις ξαναπέρνεις τη Wind και ενημερώνεις οτι έχεις κάνει καταγγελία και ζητάς το νούμερό σου πίσω, μήπως και προλάβεις το ενδεχόμενο να το ξαναδώσουν σε άλλον. edit: και στο cu όντως ισχύει το 12μηνο (δες τον όρο 7), οπότε προχώρα!! http://www.vodafonecu.gr/gr/upiresies-cu/ananeosi-hronou-omilias-1/ananeosi-hronou-omilias/ Edited March 13, 2015 by PP6210 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.