Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μέχρι πότε ο Έλληνας θα αγοράζει με το συναίσθημα? Κατά τα άλλα θέλουμε να τα έχουμε όλα και μάλιστα τώρα και τσάμπα. Αν δε μας το δώσετε τσάμπα, θα πάμε να το πάρουμε από τον ΟΤΕ που το δίνει και 5 ευρώ ακριβότερα από σας που σημαίνει ότι είναι καλύτερο από το ίδιο / αντίστοιχο δικό σας...

 

Τα σχόλια δικά σας!!

 

Αυτό το λέω για όσους κατακρίνουν οτιδήποτε γίνεται στον ιδιωτικό τομέα αυτής της χώρας και αυτομάτως προτιμούν οτιδήποτε δημόσιο. Ίσως είναι άτοπο που το γράφω εδώ, αλλά το κάνω μιας και συζητάτε για το μέλλον μιας ιδιωτικής εταιρίας (μπορείτε να καταλάβετε περί ποίου μιλάω, αν θυμηθείτε αντιδράσεις όχι μόνο υπαλλήλων αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας κατά τις πωλήσεις telestet, panafon, tim και οτε). Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του οτε ήταν ταυτόχρονα ο κύριος προμηθευτής του, ΕΛΛΑΣ!!! Και η πλέον καθιερωμένη φράση που ακούγεται σε καταστήματα wind + vodafone: Ντροπή σας κλέφτες...

Link to comment
Share on other sites

Για να αλλάξει η ποιότητα του δικτύου σε οποιοδήποτε σημείο χρειάζονται τουλάχιστον 10-20 εργάσιμες μέρες. Μη θεωρήτε τα πάντα μια απέραντη πλεκτάνη.
Link to comment
Share on other sites

Πως ειναι δυνατόν να συζητάτε με άτομα που φέρουν το λογότυπο της εταιρίας.... Ατομα που εκπροσωπούν την εταιρία ως συνεργάτες και έχουν συμφέρον από αυτην. Γι'αυτούς η εικόνα της εταιρίας είναι τα χρήματα στο πορτοφόλι τους. Ξέρω οτι θα αποδοκιμαστώ για τα λόγια μου ,αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Οι <<κύριοι>> αυτοί κάθε αλλο παρα αντικειμενική κρίση δεν έχουν για το όλο θέμα,αντιθέτως επισκιάζουν και ρίχνουν στάχτη για να περιορίσουν την απογοητευτική εικόνα της εταιρίας.Μάταια ομως...... η σαπίλα στο εσωτερικό μπορεί να μην ειναι εύκολα ορατή αλλα η μυρωδιά ειναι έντονη!!!

 

Επειδή είμαι καινούριος στο φόρουμ και δε ξέρω τα μέλη, μήπως θα μπορούσες να μου πεις ποιά είναι τα λεφτά στο δικό σου πορτοφόλι, ότι δουλειά και να κάνεις???

Link to comment
Share on other sites

πραγματικά δεν βρίσκω τον λόγο να μην γίνετε μεταφορά σε ΑΒ φτάνει να έρθεις από άλλη εταιρεία

Δεν υπάρχει λόγος, απλά δεν γίνεται φορητότητα σε ΑΒ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει λόγος, απλά δεν γίνεται φορητότητα σε ΑΒ.

 

Δυστηχως επιβεβαιωνω και εγω. Απο Vodafone και Wind δεν γινετε σιγουρα (σιγα μην γινετε απο Cosmote).

Link to comment
Share on other sites

και γιατι οι δημοσιογραφοι εχουν priority ???

 

Λίγα παραπάνω στοιχεία γι΄αυτό, μπορείς να γράψεις;

Link to comment
Share on other sites

Για την περίπτωση που περιγράφω παραπάνω,

 

μετά από επικοινωνία μου (κλήση....60' στο 1260 όπου μια ευγενέστατη κατά τα άλλα υπάλληλος ήταν ο αποδέκτης όλου του...αχτιού μου προς τη Wind για το θέμα αυτό, ειδικότερα επειδή μου έλεγε ότι δεν θα λάβω καμία απάντηση πέρα από την αντικατάσταση του κινητού), η Wind με ενημέρωσε ότι στην καταγγελία που έστειλα η γραπτή απάντηση εστάλει πρόσφατα και λέει ότι η Wind με πιστώνει με πάγιο 1 μήνα για την ταλαιπωρία την οποία υπέστην.

 

Απ' ότι φαίνεται λοιπόν...Ο επιμένων νικά! ;)

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αποχωρεί ο Δαμιανός Χαραλαμπίδης από την Wind! Η εταιρεία ανακοίνωσε την αποχώρηση του γενικού εμπορικού διευθυντή της. Ενός εκ των στελεχών που έχει ταυτιστεί με την ανάκαμψη και δυναμική ανάπτυξη της.

Της Μαρίζας Θεοτοκάτου

 

Η αποχώρηση του κ. Χαραλαμπίδη αιφνιδίασε τους ανθρώπους της Wind. Ο κ. Χαραλαμπίδης διεκδίκησε στην κούρσα διαδοχής του Σωκράτη Κομινάκη την ηγεσία της Wind Ελλάδας, αλλά δεν τα κατάφερε. Λίγους μήνες μετά χωρίζει από την Wind σαν φίλος.

 

Μετά την Wind, ο κ. Χαραλαμίδης περνάει τώρα στο δυναμικό της Vodafone.

 

Η ανακοίνωση της Vodafone:

 

Ο Δαμιανός Χαραλαμπίδης αναλαμβάνει τη θέση του Chief Operating Officer της Vodafone.

 

Ο κ. Δαμιανός Χαραλαμπίδης αναλαμβάνει στις 20 Μαΐου 2009, τη θέση του Chief Operating Officer της Vodafone. Στον COO, θα αναφέρονται οι Διευθύνσεις Business Commercial, Consumer Commercial και Customer Services.

 

Ο Δ. Χαραλαμπίδης έχει 18ετή εμπειρία στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών και προέρχεται από την Wind Ελλάς όπου κατείχε τη θέση του COO. Ξεκίνησε την καριέρα του το 1991 στην Intracom SA στους τομείς Έρευνας και ανάπτυξης ενώ 5 χρόνια αργότερα μετακινήθηκε στο τμήμα Μarketing και Πωλήσεων.

 

Το 1998 συνέχισε την καριέρα του στην Cosmote ως υπεύθυνος προϊόντων και υπηρεσιών για να αναλάβει λίγο αργότερα τη Γενική Διεύθυνση του τομέα αυτού. Το 2005 ανέλαβε καθήκοντα Γενικού Εμπορικού Διευθυντή στην Wind Ελλάς ενώ από το 2008 κατείχε τη θέση του Chief Operating Officer. Παράλληλα ο Δαμιανός είναι, από το 2003, Πρόεδρος του Ελληνικού τμήματος του ΙΕΤ (Institute of Electrical and Technical Engineers).

 

Είναι κάτοχος πτυχίου B.Sc Ηλεκτρολόγου & Ηλεκτρονικού Μηχανικού από το Πανεπιστήμιο John Moores του Λίβερπουλ και μεταπτυχιακού τίτλου από το Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ (UMIST).

 

http://fmvoice.gr/#2!2!2993

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ωρα καλη!!

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

καλη συνεχεια λοιπον! γενικως πολυ καλη η δουλεια του και αυτο φανηκε τα τελευταια χρονια.

αντε να δουμε τι θα γινει σε μας..

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

καλη συνεχεια λοιπον! γενικως πολυ καλη η δουλεια του και αυτο φανηκε τα τελευταια χρονια.

αντε να δουμε τι θα γινει σε μας..

Σε σας... μάλλον δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα! Συνδρομητές και ικανά στελέχη αποχωρούν σιγά σιγά... Μήπως πρέπει να πεάσει σε άλλα χέρια η εταιρία για να σωθεί; Η πορεία της wind μετά την αγορά της από την Weather Investments δεν είναι και ιδιαίτερα καλή. Φαινομενικά είχε κάποια άνοδο, κάτι που όμως μάλλον οφειλόταν στην δουλειά των προηγούμενων ιδιοκτητών. Απορώ βέβαια, λαμβάνοντας υπόψιν την πορεία της ιταλικής wind, πως περιμέναμε εδώ να είναι διαφορετικά τα πράγματα...

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα "Άγονη Γραμμή Γόνιμη".

 

Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, και φέτος το χειμώνα, το πολιτιστικό πρόγραμμα «'Αγονη Γραμμή Γόνιμη» που διοργανώνει η μη κερδοσκοπική εταιρεία «Διάδραση», με χορηγό τη WIND και υπό την αιγίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Από τον Φεβρουάριο έως και τον Απρίλιο, μαθητές και κάτοικοι από οκτώ νησιά της άγονης γραμμής στο Αιγαίο: την Αμοργό, την Τήλο, την Νίσυρο, την Αστυπάλαια, την Θηρασιά, την Ηρακλειά, την Δονούσα και την Λέρο* είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις πολιτιστικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα με προβολές κινηματογραφικών ταινιών και ντοκιμαντέρ, συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις και επιπλέον να συμμετέχουν σε εργαστήρια εκμάθησης καλλιτεχνικών δεξιοτήτων,

Με αφορμή το πρόγραμμα «'Αγονη Γραμμή Γόνιμη», η WIND πρόσφερε σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό σε όλα τα σχολεία της Αμοργού, που ήταν και ο πρώτος σταθμός του προγράμματος.

Link to comment
Share on other sites

Mάλιστα, θα πάει ο Χαραλαμπίδης στη Vodafone και σώθηκε η κατάσταση...

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

τα κερδη ανεβαινουν φιλε Πετρο και αυτο οπως καταλαβαινεις δυστηχως ή ευτυχως παει συμφωνα με τον ανταγωνισμο. γενικα υπαρχει μια σταθεροτητα στις εταιριες κινητης.ουτε χανουν ουτε "κερδιζουν"

παρολαυτα η θεση, μαλλον θα παει στον Κο barsum αν το γραφω καλα.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Αυτός τί είναι, άραβας?

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά διαφωνώ με την συγκεκριμένη συμπεριφορά.

 

Απο τη στιγμή που επιλέγει κάποιος μια εταιρία για να του παρέχει κάποιο προιόν ή υπηρεσία, είτε είναι τηλεπικοινωνιακή ή τραπεζική ή οτιδήποτε άλλο, έχει αντίστοιχες υποχρεώσεις με την εταιρία αυτή. Από τη μία θα πρέπει να λαμβάνει την υπηρεσία που αποφάσισε να αγοράσει ΄και απο την άλλη υποχρεούται να την πληρώνει.

 

Το αν σου αρέσει η υπηρεσία δεν έχει καμμία σχέση με το παραπάνω, είναι όπως όταν αγοράζεις ένα κινητό, το αν θα σου αρέσει είναι αποτέλεσμα της δική σου επιλογής. Το μόνο που μπορώ να φανταστώ για την αποχώρηση του από την Cosmote μετά από 10 χρόνια είναι γιατί είχες καλύτερη προσφορά (πιθανώς για καινούριο κινητό). Παρόλαυτα είμαι της άποψης των χρονιαίων συμφωνιών γιατί υπάρχουν καλύτερες συνθήκες διαπραγμάτευσης ειδικά όταν έχεις μεγάλους λογαριασμούς.

 

Όπως σε έσενα σου έχει δώσει το δικαίωμα το κράτος να καταφύγεις σε ελεγκτικές αρχές για να μπορέσεις να διεκδικήσεις για την ποιότητα της υπηρεσίας που αγόρασες, άλλο τόσο έχει δωθεί δικαίωμα διεκδίκησης των χρημάτων από την εταιρία που στο παρέχει.

 

Απο εκεί και πέρα, εγώ έχω συμβόλαια με 2 εταιρίες και συγκεκριμένα με τη Wind, από το 1998, και πότε δε με ενόχλησαν για όποια καθυστέρηση ακόμα και όταν όντως καθυστερούσα, αν και αυτό μπορεί να οφείλεται ότι ποτέ οι λογαριασμοί μου δεν ξεπέρασαν τα 30 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση όμως αυτή η άμεση εκβιαστική απειλή ότι μη με καλείτε ενώ σας χρωστάω αλλιώς θα φύγω εγώ και η οικογενειά μου, είναι σίγουρα κακό δειγμα συμπεριφοράς και παράδειγμα προς αποφυγή.

 

Απο εκεί και πέρα αυτή η νοοτροπία που έχουμε σαν λαός μερικές φορές, να προσπαθούμε να πείσουμε ότι τα δικά μας λαθή δεν είναι δικά μας αλλά άλλων είναι ίσως και ο πρώτος και κύριος λόγος του ότι είμαστε τόσο πίσω σε σχέση με τις άλλες χώρες. Αντί να προσπαθούμε να είμαστε σωστοί στις υποχρεώσεις μας, προσπαθούμε με μία κάπως εκδικητική συμπεριφορά να δείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες και ότι φταίνε πάντα οι άλλοι.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά διαφωνώ με την συγκεκριμένη συμπεριφορά.

 

Απο τη στιγμή που επιλέγει κάποιος μια εταιρία για να του παρέχει κάποιο προιόν ή υπηρεσία, είτε είναι τηλεπικοινωνιακή ή τραπεζική ή οτιδήποτε άλλο, έχει αντίστοιχες υποχρεώσεις με την εταιρία αυτή. Από τη μία θα πρέπει να λαμβάνει την υπηρεσία που αποφάσισε να αγοράσει ΄και απο την άλλη υποχρεούται να την πληρώνει.

 

Το αν σου αρέσει η υπηρεσία δεν έχει καμμία σχέση με το παραπάνω, είναι όπως όταν αγοράζεις ένα κινητό, το αν θα σου αρέσει είναι αποτέλεσμα της δική σου επιλογής. Το μόνο που μπορώ να φανταστώ για την αποχώρηση του από την Cosmote μετά από 10 χρόνια είναι γιατί είχες καλύτερη προσφορά (πιθανώς για καινούριο κινητό). Παρόλαυτα είμαι της άποψης των χρονιαίων συμφωνιών γιατί υπάρχουν καλύτερες συνθήκες διαπραγμάτευσης ειδικά όταν έχεις μεγάλους λογαριασμούς.

 

Όπως σε έσενα σου έχει δώσει το δικαίωμα το κράτος να καταφύγεις σε ελεγκτικές αρχές για να μπορέσεις να διεκδικήσεις για την ποιότητα της υπηρεσίας που αγόρασες, άλλο τόσο έχει δωθεί δικαίωμα διεκδίκησης των χρημάτων από την εταιρία που στο παρέχει.

 

Απο εκεί και πέρα, εγώ έχω συμβόλαια με 2 εταιρίες και συγκεκριμένα με τη Wind, από το 1998, και πότε δε με ενόχλησαν για όποια καθυστέρηση ακόμα και όταν όντως καθυστερούσα, αν και αυτό μπορεί να οφείλεται ότι ποτέ οι λογαριασμοί μου δεν ξεπέρασαν τα 30 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση όμως αυτή η άμεση εκβιαστική απειλή ότι μη με καλείτε ενώ σας χρωστάω αλλιώς θα φύγω εγώ και η οικογενειά μου, είναι σίγουρα κακό δειγμα συμπεριφοράς και παράδειγμα προς αποφυγή.

 

Απο εκεί και πέρα αυτή η νοοτροπία που έχουμε σαν λαός μερικές φορές, να προσπαθούμε να πείσουμε ότι τα δικά μας λαθή δεν είναι δικά μας αλλά άλλων είναι ίσως και ο πρώτος και κύριος λόγος του ότι είμαστε τόσο πίσω σε σχέση με τις άλλες χώρες. Αντί να προσπαθούμε να είμαστε σωστοί στις υποχρεώσεις μας, προσπαθούμε με μία κάπως εκδικητική συμπεριφορά να δείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες και ότι φταίνε πάντα οι άλλοι.

ΦΙλε μου δεν θα κατσω να σου ξαναπω ολα αυτα που εχω πει σε αυτο το θεμα. Εγω αναγνωριζω τα λαθη μου. Θεωρω ομως πολυ πλυ υπερβολικο για καθυστερηση 6-7 ημερων να σε καλουνε απο εισπρακτικη εταιρεια με το γνωστο υφακι κτλ κτλ...

 

Αν τυχει να στο κανουν ποτε και εσενα τοτε θα καταλαβεις!;)

Link to comment
Share on other sites

gia tin akriveia,einai gampros tou sawiris.

Από αυτές τις κινήσεις παίρνουν θάρρος και τα πιο χαμηλά στρώματα της εταιρίας και ο κάθε προϊστάμενος βάζει μέσα τους γνωστούς/φίλους/συγγενείς του πλέον χωρίς να ενδιαφέρεται για τίποτε άλλο! Και έτσι όλοι έχουν τη σιγουριά του γνωστού... Ελληνικό Δημόσιο νούμερο 2 σε λίγο καιρό η wind...

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Γιατί πάντα ελληνικό δημόσιο δεν ήταν με την πρακτική ανανέωσεων των 6μηνων συμβάσεων; Όποιος ήταν γνωστός, συγγενής ή τους έκανε τα "περίεργα" κέφια τους δεν έμενε στην εταιρεία; Όσοι μπήκαν το 93 άσχετοι με το αντικείμενο που απλά μονιμοποιήθηκαν μετά έγιναν οι τωρινοί προϊστάμενοι τμημάτων και είχαν τον αέρα του παλιού και του "δεν με κουνάει κανείς"...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Ειχα μια εταιρικη προσφορα απο τη wind, εκανα την αιτηση online απο την εταιρια κ μου ηρθε sms οτι εγκριθηκε κ προωθηθηκε στη wind. Το προβλημα ειναι οτι κατα την αιτηση εδινες απλως τα στοιχεια σου κ οχι τις λεπτομερειες του προγραμματος. Για επικοινωνια με wind μου δινει το 2106158800.Προσπαθω 3 μερες να επικοινωνησω κ με κραταει κανα τριλεπτο στην αναμονη κ μετα μου λεει στα αγγλικα enter your mailbox number(omg???). Ξερει κανεις τι παιζει?
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...