Jump to content

Hyundai T10


nikoskon
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δύστυχος σήμερα είχαμε ένα ατύχημα .

Το tablet κόλλησε ξαφνικά σε μαύρη οθόνη και δεν ανταποκρινόταν σε τίποτα ( ούτε reset ) και άρχισε να ψήνεται ( δεν μπορούσα να το αγγίξω ). Του έβαλα ανεμιστήρα και μετά από περίπου 15-20 λεπτά επιτέλους τελείωσε η μπαταρία . όταν τελικά το άνοιξα αντίκρισα αυτό :

https://www.dropbox.com/s/ig8297j0ejl80yc/DSC_0457.jpg

https://www.dropbox.com/s/vg4y26rj8ug7nrz/DSC_0456.jpg

Τι κάνω τώρα ?

έστειλα ήδη μήνυμα στον πωλητή και του ζήτησα αντικατάσταση ( ebay )

Πρέπει να κάνω κάτι άλλο ?

 

Σταμάτα να δουλεύεις το tablet, 99% έχεις βραχυκύκλωμα στις κυψέλες της μπαταρίας και μπορεί να πάρει φωτιά.

Ήδη η LCD έχει καταστραφεί σε εκείνο το σημείο λόγω υπερθέρμανσης.

Αν δεις ότι ο πωλητής αργεί να απαντήσει, ανοίγεις dispute στο Paypal, τους δίνεις ΟΛΑ αυτά τα στοιχεία (και τις εικόνες) και επιλέγεις ότι παρέλαβες προϊόν με κατασκευαστικό σφάλμα.

No matter where you go, there you are!

https://www.facebook.com/net314 - http://freedrone.gr

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 161
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σταμάτα να δουλεύεις το tablet, 99% έχεις βραχυκύκλωμα στις κυψέλες της μπαταρίας και μπορεί να πάρει φωτιά.

Ήδη η LCD έχει καταστραφεί σε εκείνο το σημείο λόγω υπερθέρμανσης.

Αν δεις ότι ο πωλητής αργεί να απαντήσει, ανοίγεις dispute στο Paypal, τους δίνεις ΟΛΑ αυτά τα στοιχεία (και τις εικόνες) και επιλέγεις ότι παρέλαβες προϊόν με κατασκευαστικό σφάλμα.

Αυτό μου έστειλε.

Hi if likethat and please send itbackto us and let ushave a look and ifwecan notfixit and we will replace another one to you

 

and you need to send it back the t10 with orginial box

 

What is in thebox? 1 xTablet PC 1 xCharger 1 xUser's Manual 1 xEarphone 1 xMicro USB cable

 

do notneed to send extra giftand send it backto the following address:

 

Evangeline.S P.O.BOX 237 Manchester M32 2AY United Kingdom

 

and once you send it out and please proivde onlinetracking number cheers!

Ποιά είναι η γνώμη σού ;Να ανοίξω dispute ή να το στείλω και να περιμένω;Τί θα έκανες εσύ;

Επίσης μετά το dispute ποιά είναι η διαδικασία;Μιλάμε με τον πωλητή στο PayPal;Και τί λέμε;Αφού έχουμε ήδη μιλήσει;

Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά δεν το έχω ξανακάνει και δεν θέλω να κάνω καμιά πατάτα.

Κάποιος εδώ μού είπε ότι και το eBay έχει dispute.Αυτό το κάνω ή το PayPal αρκεί;

Το ταμπλετ εννοείται πως δεν το δουλεύω.Τρελός είμαι;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό μου έστειλε.

Hi if likethat and please send itbackto us and let ushave a look and ifwecan notfixit and we will replace another one to you

 

and you need to send it back the t10 with orginial box

 

What is in thebox? 1 xTablet PC 1 xCharger 1 xUser's Manual 1 xEarphone 1 xMicro USB cable

 

do notneed to send extra giftand send it backto the following address:

 

Evangeline.S P.O.BOX 237 Manchester M32 2AY United Kingdom

 

and once you send it out and please proivde onlinetracking number cheers!

Ποιά είναι η γνώμη σού ;Να ανοίξω dispute ή να το στείλω και να περιμένω;Τί θα έκανες εσύ;

Επίσης μετά το dispute ποιά είναι η διαδικασία;Μιλάμε με τον πωλητή στο PayPal;Και τί λέμε;Αφού έχουμε ήδη μιλήσει;

Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά δεν το έχω ξανακάνει και δεν θέλω να κάνω καμιά πατάτα.

Κάποιος εδώ μού είπε ότι και το eBay έχει dispute.Αυτό το κάνω ή το PayPal αρκεί;

Το ταμπλετ εννοείται πως δεν το δουλεύω.Τρελός είμαι;

 

Κάνεις dispute για να πάρεις πίσω τα χρήματα σου και μετά αν θες ξανακάνεις παραγγελία, έτσι ώστε να ξαναανανεωθεί ο χρόνος που θα έχεις για να ζητήσεις αποζημίωση σε περίπτωση που σου στείλει πάλι ελαττωματικό προϊόν.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα dispute με τα στοιχεία και τις φωτο που έχεις, αλλά και τα μηνύματα που ανταλλάξατε.

Ο τύπος λέει "let ushave a look and ifwecan notfixit and we will replace another one to you".

Τι fix να κάνει, αφού η οθόνη καταστράφηκε.Να την αλλάξει και να το στείλει πίσω;

Το μηχάνημα καταστράφηκε από 'αστοχία υλικού" και χρήζει αντικατάστασης με καινούριο.

Γι'αυτό άνοιξε dispute και ζήτα full refund και, αν σου ζητήσει να το επιστρέψεις, ζήτα και τα ταχυδρομικά έξοδα.

Μετά, αν θέλεις, παραγγέλνεις καινούριο, από τον ίδιο ή από αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό μου έστειλε.

Hi if likethat and please send itbackto us and let ushave a look and ifwecan notfixit and we will replace another one to you

 

and you need to send it back the t10 with orginial box

 

What is in thebox? 1 xTablet PC 1 xCharger 1 xUser's Manual 1 xEarphone 1 xMicro USB cable

 

do notneed to send extra giftand send it backto the following address:

 

Evangeline.S P.O.BOX 237 Manchester M32 2AY United Kingdom

 

and once you send it out and please proivde onlinetracking number cheers!

Ποιά είναι η γνώμη σού ;Να ανοίξω dispute ή να το στείλω και να περιμένω;Τί θα έκανες εσύ;

Επίσης μετά το dispute ποιά είναι η διαδικασία;Μιλάμε με τον πωλητή στο PayPal;Και τί λέμε;Αφού έχουμε ήδη μιλήσει;

Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά δεν το έχω ξανακάνει και δεν θέλω να κάνω καμιά πατάτα.

Κάποιος εδώ μού είπε ότι και το eBay έχει dispute.Αυτό το κάνω ή το PayPal αρκεί;

Το ταμπλετ εννοείται πως δεν το δουλεύω.Τρελός είμαι;

 

Του εστειλες και του πωλητη τις φωτο αυτες?

Μου κανει εντυπωση που ζηταει ολο το πακετο πισω ,ειναι σαν να σου λεει μην ψωνισεις απο εμενα.

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις dispute για να πάρεις πίσω τα χρήματα σου και μετά αν θες ξανακάνεις παραγγελία, έτσι ώστε να ξαναανανεωθεί ο χρόνος που θα έχεις για να ζητήσεις αποζημίωση σε περίπτωση που σου στείλει πάλι ελαττωματικό προϊόν.

 

Σίγουρα dispute με τα στοιχεία και τις φωτο που έχεις, αλλά και τα μηνύματα που ανταλλάξατε.

Ο τύπος λέει "let ushave a look and ifwecan notfixit and we will replace another one to you".

Τι fix να κάνει, αφού η οθόνη καταστράφηκε.Να την αλλάξει και να το στείλει πίσω;

Το μηχάνημα καταστράφηκε από 'αστοχία υλικού" και χρήζει αντικατάστασης με καινούριο.

Γι'αυτό άνοιξε dispute και ζήτα full refund και, αν σου ζητήσει να το επιστρέψεις, ζήτα και τα ταχυδρομικά έξοδα.

Μετά, αν θέλεις, παραγγέλνεις καινούριο, από τον ίδιο ή από αλλού.

Ευχαριστώ για την βοήθεια παιδιά . Του έστειλα μήνυμα ότι θα ανοίξω dispute για full refund και θα κάνω νέα παραγγελία . Και αμέσως μετά άνοιξα dispute .

Του εστειλες και του πωλητη τις φωτο αυτες?

Μου κανει εντυπωση που ζηταει ολο το πακετο πισω ,ειναι σαν να σου λεει μην ψωνισεις απο εμενα.

Φυσικά . Του τις έστειλα . Αλλά μου φαίνεται λογικό να ζητάει όλο το πακέτο . Γιατί αυτό είναι περίεργο ?

Link to comment
Share on other sites

Μου έκανες την καρδιά περιβολή ρε συ SERS1612!

 

Παρεμπιπτόντως,

έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές το eByer Protection(για μικρής αξίας προϊόντα βέβαια) αλλά ´ξηγήθηκαν σένια.

 

Για το Paypal δεν έχω ιδέα.

Το merimobiles πάντως δεν βάζει λέει tracking στα updates της συναλλαγής στο PayPal.

Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό αποτελεί πρόβλημα για το ενδεχόμενο dispute στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Μου έκανες την καρδιά περιβολή ρε συ SERS1612!

 

Παρεμπιπτόντως,

έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές το eByer Protection(για μικρής αξίας προϊόντα βέβαια) αλλά ´ξηγήθηκαν σένια.

 

Για το Paypal δεν έχω ιδέα.

Το merimobiles πάντως δεν βάζει λέει tracking στα updates της συναλλαγής στο PayPal.

Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό αποτελεί πρόβλημα για το ενδεχόμενο dispute στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Εντάξει έτυχε ρε φίλε . Μην απογοητεύεσαι . Απ όσο έψαξα στο νετ δεν υπαρχή άλλη τέτοια αναφορά . Ελπίζω μόνο να πάνε όλα καλά με το refund .

Για πες μερικές πληροφορίες για το eByer Protection . Πως λειτουργεί κ.τ.λ.

Το link το είδες ? Δεν είναι τίποτα . Η πρώτη φορά είναι δύσκολη ( εύχομαι να μην σου χρειαστεί ) .

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει έτυχε ρε φίλε . Μην απογοητεύεσαι . Απ όσο έψαξα στο νετ δεν υπαρχή άλλη τέτοια αναφορά . Ελπίζω μόνο να πάνε όλα καλά με το refund .

Για πες μερικές πληροφορίες για το eByer Protection . Πως λειτουργεί κ.τ.λ.

Το link το είδες ? Δεν είναι τίποτα . Η πρώτη φορά είναι δύσκολη ( εύχομαι να μην σου χρειαστεί ) .

 

http://resolutioncentre.ebay.co.uk/

I bought an item.

  • I want to return an item and get a refund.

Μετά βάζεις το Item Number και εξηγείς στο eBay για ποιόν λόγο θες refund.

Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την βοήθεια παιδιά . Του έστειλα μήνυμα ότι θα ανοίξω dispute για full refund και θα κάνω νέα παραγγελία . Και αμέσως μετά άνοιξα dispute .

 

Καλημέρα !

Μου απάντησε σήμερα στο ebay αυτό:

Hi no problem at all and please send it back the whole package back to the following address

Evangeline.S

P.O.BOX 237

Manchester

M32 2AY

United Kingdom

and onc you send it back and please upgrade the online tracking number to paypal and us as well and once we receive the item and we will give you full refund cheers!

Και τώρα μερικές απορίες !!!

Στο ebay έπρεπε να μου απαντήσει ή στο paypal για να είμαι κατοχυρωμένος ?

Και δεύτερον ,τα λεφτά εγώ πως τα πιστώνομαι ? Πρέπει να του δώσω αριθμό λογαριασμού τραπέζης ή γίνεται κάπως αλλιώς μέσο paypal ?

 

Βοηθήστε τον πρωτάρη !

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα !

Και τώρα μερικές απορίες !!!

Στο ebay έπρεπε να μου απαντήσει ή στο paypal για να είμαι κατοχυρωμένος ?

Και δεύτερον ,τα λεφτά εγώ πως τα πιστώνομαι ? Πρέπει να του δώσω αριθμό λογαριασμού τραπέζης ή γίνεται κάπως αλλιώς μέσο paypal ?

 

Βοηθήστε τον πρωτάρη !

 

Όταν ξεκινάς "υπόθεση" στο paypal ο πωλητής οφείλη να δώσει απάντηση στο μηνυμά σου και στο paypal ανεξάρτητα αν σου μιλήσει και μέσω mail ή όχι. Το paypal όταν ξεκίνησες το θέμα λογικά σου έστειλε απάντηση και σου είπε ότι περιμένουμε μέσα σε χ ημέρες απάντηση από το πωλητή. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσω paypal στην κάρτα σου. Αρχικά έρχεται mail μέ την ενημέρωση και σε 3-4 εργάσιμες φτάνει και το ποσό.

 

Εσύ με βάση την απαντησή του το στέλνεις με track No., του δίνεις το track και το στέλνεις και στο paypal και όταν το λάβει όπως λέει θα σου στείλει τα χρήματα. Πραγματικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Σε περίπτωση μάλιστα που ο πωλητής δεν απάντησε το paypal μου έστειλε τα χρήματα όταν λήξαν οι προθεσμίες που μου είχε δώσει και στην συνέχεια προφανώς ασχολήθηκαν εκείνοι με τον πωλητή.

Link to comment
Share on other sites

Όταν ξεκινάς "υπόθεση" στο paypal ο πωλητής οφείλη να δώσει απάντηση στο μηνυμά σου και στο paypal ανεξάρτητα αν σου μιλήσει και μέσω mail ή όχι. Το paypal όταν ξεκίνησες το θέμα λογικά σου έστειλε απάντηση και σου είπε ότι περιμένουμε μέσα σε χ ημέρες απάντηση από το πωλητή. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσω paypal στην κάρτα σου. Αρχικά έρχεται mail μέ την ενημέρωση και σε 3-4 εργάσιμες φτάνει και το ποσό.

 

Εσύ με βάση την απαντησή του το στέλνεις με track No., του δίνεις το track και το στέλνεις και στο paypal και όταν το λάβει όπως λέει θα σου στείλει τα χρήματα. Πραγματικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Σε περίπτωση μάλιστα που ο πωλητής δεν απάντησε το paypal μου έστειλε τα χρήματα όταν λήξαν οι προθεσμίες που μου είχε δώσει και στην συνέχεια προφανώς ασχολήθηκαν εκείνοι με τον πωλητή.

 

Το θεμα ειναι οτι την απαντηση μου την εστηλε σε μυνημα στο ebay . Στο paypal δεν βλεπω κατι.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι την απαντηση μου την εστηλε σε μυνημα στο ebay . Στο paypal δεν βλεπω κατι.

 

Μην σ` απασχολεί έχει αναλάβει το paypal τα της επικοινωνίας.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που εννοουσα φιλε μου ειναι οτι το προβλημα ειναι οφθαλμοφανες και ξερει πολυ καλα οτι δεν θα την γλυτωσει αρα απο την μερια του θα επρεπε να σε "ψησει" για αντικατασταση του ταμπλετ.

Σου λεει οκ στειλε μου μονο την συσκευη και αυτος σου στελνει μια νεα συσκευη και ολα καλα και ολα ωραια γιατι θα εχει την χασουρα μεν απο το καμενο ταμπλετ και τα μεταφορικα αλλα θα ειχε το κερδος απο την πωληση.

Τωρα χανει και το κερδος που θα ειχε απο το ταμπλετ δηλαδη ειναι 2πλα χαμενος.

Αλλα αφου εσυ θα κανεις την δουλεια σου ας παει και το παλιαμπελο :lol:

Link to comment
Share on other sites

Χασουρα απο το καμενο ταμπλετ δεν θαχει λογω εγγυησης, χασουρα απο την πωληση και τα μεταφορικα ναι,αλλα απο την αλλη με τοσα που πουλαει ειναι αμελητέο το κοστος και μεσα στην λογικη λειτουργιας μιας επιχείρησης
Link to comment
Share on other sites

Από την κάτωθι φωτό (βάσει tracking number) τί καταλαβαίνετε;

Πηγαινοέρχεται το Τ10 στο Πεκίνο;

 

http://i41.tinypic.com/5dkksp.png

 

Εν τω μεταξύ έχω σαρώσει όλο το διαδίκτυο και δεν έχω δει θέμα δυσλειτουργίας ή υψηλών θερμοκρασιών όπως έτυχε στον συμφορουμίτη.

Άντε να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Από την κάτωθι φωτό (βάσει tracking number) τί καταλαβαίνετε;

Πηγαινοέρχεται το Τ10 στο Πεκίνο;

 

http://i41.tinypic.com/5dkksp.png

 

Εν τω μεταξύ έχω σαρώσει όλο το διαδίκτυο και δεν έχω δει θέμα δυσλειτουργίας ή υψηλών θερμοκρασιών όπως έτυχε στον συμφορουμίτη.

Άντε να δούμε...

 

Είτε υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σύστημα, είτε το Πεκίνο έχει πολλά κέντρα διανομής αναλόγως με την χώρα που κατευθύνονται τα δέματα...

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά, είμαι και εγω κάτοχος αυτού του tablet εδω και αρκετές μέρες. Για όποιαδηποτε πληροφορία είμαι στη διάθεσή σας.

 

Παρόλα αυτά αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα. Πλέον ο ήχος δεν ακούγεται καθόλου από τα ηχεία παρά μόνο από τα ακουστικά. Έχετε κάτι να προτείνετε;

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά, είμαι και εγω κάτοχος αυτού του tablet εδω και αρκετές μέρες. Για όποιαδηποτε πληροφορία είμαι στη διάθεσή σας.

 

Παρόλα αυτά αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα. Πλέον ο ήχος δεν ακούγεται καθόλου από τα ηχεία παρά μόνο από τα ακουστικά. Έχετε κάτι να προτείνετε;

 

Πιθανον κατα την συναρμολογιση, καποιος δεν συνδεσε καλα το ηχειο ή που δεν το πιστευω, ειναι χαλασμενο-καμμενο.Αν μπορουσες να το ανοιξεις θα σου λυνονταν η απορια,βεβαια ισως μπορεις να ζητησεις επισκευη.

Υ.Γ sorry δεν ειχα δει το "πλεον" αρα εννοεις οτι αρχικα δουλευε ,οποτε ή χαλασε ή εχεις software προβλημα οποτε,αν δεν το εχεις κανει ,ξαναφλασαρε το.

Edited by kyrliot
Xiaomi mi max 3,Pocophone f1, Xiaomi Mipad 2, Ainol Fire
Link to comment
Share on other sites

Πιθανον κατα την συναρμολογιση, καποιος δεν συνδεσε καλα το ηχειο ή που δεν το πιστευω, ειναι χαλασμενο-καμμενο.Αν μπορουσες να το ανοιξεις θα σου λυνονταν η απορια,βεβαια ισως μπορεις να ζητησεις επισκευη.

Υ.Γ sorry δεν ειχα δει το "πλεον" αρα εννοεις οτι αρχικα δουλευε ,οποτε ή χαλασε ή εχεις software προβλημα οποτε,αν δεν το εχεις κανει ,ξαναφλασαρε το.

 

Το έχω φλασάρει ήδη αλλά τίποτα. Δοκίμασα επίσης κάποια άλλα apps που κυκλοφορούνε που υποτίθεται διορθώνουν το προβλημα αλλά και πάλι τζίφος!

 

Όντως, δεν το έγραψα σωστά, οπότε το ξαναγράφω με περισσότερες λεπτομέρειες:

Τα ηχεία δούλευαν μια χαρά με την παραλαβή του τάμπλετ. Όταν όμως είχα συνδέσει μια φορά τα ακουστικά και τα απόσυνδεσα περιμένοντας ο ήχος να συνεχίσει να ακούγεται από τα ηχεία, αυτό δε συνέβη ποτέ. Αντίθετα, "τρεμόπαιξε" λίγο και από τότε δεν έχω καταφέρει να ξανακούσω τίποτα από τα ηχεία. Από τα ακουστικά ακούω κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Τα ηχεία δούλευαν μια χαρά με την παραλαβή του τάμπλετ. Όταν όμως είχα συνδέσει μια φορά τα ακουστικά και τα απόσυνδεσα περιμένοντας ο ήχος να συνεχίσει να ακούγεται από τα ηχεία, αυτό δε συνέβη ποτέ. Αντίθετα, "τρεμόπαιξε" λίγο και από τότε δεν έχω καταφέρει να ξανακούσω τίποτα από τα ηχεία. Από τα ακουστικά ακούω κανονικά.

 

Στη θέση σου θα επικοινωνούσα με τον πωλητή - από τη στιγμή που το flashing δεν το επανέφερε - για επισκευή/αντικατάσταση, γιατί αυτό το "τρεμόπαιγμα" της οθόνης υποδηλώνει κάποιου είδους εκκένωση φορτίου η οποία μπορεί να δημιούργησε πρόβλημα στη μητρική.

No matter where you go, there you are!

https://www.facebook.com/net314 - http://freedrone.gr

Link to comment
Share on other sites

Το έχω φλασάρει ήδη αλλά τίποτα. Δοκίμασα επίσης κάποια άλλα apps που κυκλοφορούνε που υποτίθεται διορθώνουν το προβλημα αλλά και πάλι τζίφος!

 

Όντως, δεν το έγραψα σωστά, οπότε το ξαναγράφω με περισσότερες λεπτομέρειες:

Τα ηχεία δούλευαν μια χαρά με την παραλαβή του τάμπλετ. Όταν όμως είχα συνδέσει μια φορά τα ακουστικά και τα απόσυνδεσα περιμένοντας ο ήχος να συνεχίσει να ακούγεται από τα ηχεία, αυτό δε συνέβη ποτέ. Αντίθετα, "τρεμόπαιξε" λίγο και από τότε δεν έχω καταφέρει να ξανακούσω τίποτα από τα ηχεία. Από τα ακουστικά ακούω κανονικά.

Το πιθανότερο είναι ότι έχει κολλήσει ο διακόπτης που αποσυνδέει τα ηχεία, όταν βάζεις το βύσμα των ακουστικών.

Γι αυτό όταν τα έβγαλες τρεμόπαιξαν λίγο τα ηχεία, αλλά δεν κατάφερε να ξεκολλήσει.

Χτύπα το ελαφρά στο σημείο εκείνο, μήπως ξεκολλήσει, αλλιώς θέλει άνοιγμα γιατί κάτι μπορεί να εχει σπάσει κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

Το GPS δουλεύει;

Ακολούθησες κάποια διαδικασία για να αλλάξεις το region;

 

Προς το παρόν δεν ασχολήθηκα με το GPS,γιατί δεν με απασχολεί. Αλλά σκοπεύω να το ψάξω...

 

Στο θέμα μου τώρα το Spemall μου απάντησε αυτο:

hi, i am afraid the speaker is faulty, or the cable connected to speaker is loose,if that, you may weld the diode.

 

Προφανέστατα πρέπει να το ανοίξω, για να δω τί παίζει. Είμαι όμως σε δίλημμα γιατί φοβάμαι να μην το γδάρω καινούργιο μηχάνημα, πόσο μάλλον όταν δεν έχω ανοίξει ποτέ τάμπλετ... Για όλα υπάρχει πρώτη φορά όμως, οπότε αν έχετε υπόψη σας κάποιο καλό/ανώδυνο οδηγό λύσης/συναρμολόγησης παρακαλώ πείτε.

 

Όπως και να χει, ευχαριστώ για τη βοήθεια και το ενδιαφέρον σας.

 

ΥΓ. Το "τρεμόπαιγμα" ήταν καθαρά για τον ήχο, δεν έπαιξε κάτι με την οθόνη(πάλι καλά!), γιαυτό και το χα βάλει σε εισαγωγικά. Σόρι για το μπέρδεμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...