Jump to content

Περιποίηση αυτοκινήτου: πλύσιμο,κέρωμα κ.α.


Zer0cooL24
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

armor all μπλε ή meguiars χρυσο. Ενα της sonax που ειχα δοκιμασει, αθλιο, καθολου αφρο.

 

Και τα δυο ειναι πολυ καλα, επειδη ομως στην Ελλαδα το mequiars το πληρωνεις οσο και το χρωμα του (απο Αγγλια το πηρα εγω) τοτε καλυτερα το armor all απο το praktiker.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 520
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

η καλυτερη λυση κατα την γνωμη μου ειναι να τα πλενουμε σπιτι μας οταν υπαρχει χρονος και χωρος βεβαια με καθαρα σφουγγαρια και υλικα που ξερουμε γιατι μετα απο πλυσιμο πληντηριου στην βουρτσα ειτε στο χερι ολο και κατι ασχημο θα δουμε μετα.

 

 

Εγώ που τα βάζω πάντα στις βούρτσες γιατί δεν έχω δει τίποτα άσχημο ?:lol:

Link to comment
Share on other sites

Aρκεί να ξέρει ο ιδιοκτήτης.

Γιατί πολλοί,χρησιμοποιούν σκούπα αντί σφουγγαριού :wacko:

Τι σκούπα; :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Aρκεί να ξέρει ο ιδιοκτήτης.

Γιατί πολλοί,χρησιμοποιούν σκούπα αντί σφουγγαριού :wacko:

 

Δεν είναι η συνηθισμένη σκούπα του σπιτιού;)

Είναι απο ειδικό υλικό και μάλιστα ιδιαίτερα ακριβή. Δεν χαράζει το χρώμα και δεν προκαλεί κανένα απολύτως πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

εγω χρησιμοποιω υγρα απορυπαντικα πιατων. μια χαρα καθαριζει! δεν εχω παρατηρησει αλλαγες στο χρωμα κλπ.

εχω ακουσει οτι ξεραινουν τα λαστιχα στις πορτες κλπ.

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω δει κατι τετοιο να ισχυει! πλενω το αμαξι της αδερφης μου εδω και 2 χρονια και δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο! αν γινει κατι στο μελλον θα δειξει...
Link to comment
Share on other sites

Οι βούρτσες παρουσιάζουν τεράστιες φθορές στα άκρα τους. Πρέπει να αλλάζονται σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης του εξοπλισμού. Ορισμένα πλυντήρια στο όνομα το κέρδους δεν τις αντικαθιστούν ποτέ. Ως αποτέλεσμα μετατρέπονται σε γυαλόχαρτο προξενώντας μεγάλη ζημιά στο βερνίκι. Αν δείτε το χρώμα στο φώς μοιάζει με πίστα πατινάζ. Είναι γεμάτο κυκλικές γρατζουνιές.

Το καλύτερο πλύσιμο γίνεται με πιεστικό σε χαμηλή πίεση με θερμοκρασία έως 35C και απόσταση 1m για να μην χαλάσουμε το χρώμα στις πλαστικές επιφάνειες.

1. Πίεση για το πρώτο καθάρισμα

2. Σαπούνισμα με ειδικό σφουγγάρι και υγρό (για αυτήν την δουλειά όχι για τα πατώματα!)

3. Ξέπλυμα με χαμηλότερη πίεση.

4. Σκούπισμα και στέγνωμα μόνο με δέρμα.

Αυτά τα σε 5' και τα διάφορα άλλα "κουφά" είναι πασαλείμματα που χαρακώνουν τα βερνίκια.

ΟΚ...γενικά τίποτα δεν παθαίνει το αυτοκίνητο...στην δουλειά θα μας πάει την άλλη μέρα. Είναι κατά πόσον μας αρέσει να το έχουμε στην πένα;)

Η άποψή μου απευθύνεται σε αυτούς που δεν έχουν το αυτοκίνητο ως "εργαλείο δουλειάς" και το πλύσιμο γίνεται για να βλέπουμε έξω από τα τζάμια:D

Link to comment
Share on other sites

Οι βούρτσες παρουσιάζουν τεράστιες φθορές στα άκρα τους. Πρέπει να αλλάζονται σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης του εξοπλισμού. Ορισμένα πλυντήρια στο όνομα το κέρδους δεν τις αντικαθιστούν ποτέ. Ως αποτέλεσμα μετατρέπονται σε γυαλόχαρτο προξενώντας μεγάλη ζημιά στο βερνίκι. Αν δείτε το χρώμα στο φώς μοιάζει με πίστα πατινάζ. Είναι γεμάτο κυκλικές γρατζουνιές.

Το καλύτερο πλύσιμο γίνεται με πιεστικό σε χαμηλή πίεση με θερμοκρασία έως 35C και απόσταση 1m για να μην χαλάσουμε το χρώμα στις πλαστικές επιφάνειες.

1. Πίεση για το πρώτο καθάρισμα

2. Σαπούνισμα με ειδικό σφουγγάρι και υγρό (για αυτήν την δουλειά όχι για τα πατώματα!)

3. Ξέπλυμα με χαμηλότερη πίεση.

4. Σκούπισμα και στέγνωμα μόνο με δέρμα.

Αυτά τα σε 5' και τα διάφορα άλλα "κουφά" είναι πασαλείμματα που χαρακώνουν τα βερνίκια.

ΟΚ...γενικά τίποτα δεν παθαίνει το αυτοκίνητο...στην δουλειά θα μας πάει την άλλη μέρα. Είναι κατά πόσον μας αρέσει να το έχουμε στην πένα;)

Η άποψή μου απευθύνεται σε αυτούς που δεν έχουν το αυτοκίνητο ως "εργαλείο δουλειάς" και το πλύσιμο γίνεται για να βλέπουμε έξω από τα τζάμια:D

 

Μόνο ως εργαλεία δουλειάς δεν τα βλέπω....

Και αν γίνονται ψιλογραντζουνιές οι οποίες φαίνονται με προσπάθεια......τι έγινε?

Δεν θέλω να γίνω δούλος των αυτοκινήτων μου.......και ας είναι ακριβά...

Εδώ τρέχοντας με μεγάλη ταχύτητα τα πετραδάκια αφαιρούν ολόκληρα κομμάτια από το χρώμα,οι γρατζουνιές από τις βούρτσες θα με ενοχλήσουν ?:lol:

Link to comment
Share on other sites

Μόνο ως εργαλεία δουλειάς δεν τα βλέπω....

Και αν γίνονται ψιλογραντζουνιές οι οποίες φαίνονται με προσπάθεια......τι έγινε?

Δεν θέλω να γίνω δούλος των αυτοκινήτων μου.......και ας είναι ακριβά...

Εδώ τρέχοντας με μεγάλη ταχύτητα τα πετραδάκια αφαιρούν ολόκληρα κομμάτια από το χρώμα,οι γρατζουνιές από τις βούρτσες θα με ενοχλήσουν ?:lol:

 

Αυτό είπα αγαπητέ φίλε αν δεν σε ενδιαφέρει και δεν θέλεις να είσαι "δούλος" όλα είναι ψιλά γράμματα. Υπάρχουν και κάποιοι που το έχουν σαν Hobby και το θέλουν στην πένα. Δεν σημαίνει ότι όποιος προσέχει τα πράγματά του είναι απαραίτητα και "δούλος";)

Link to comment
Share on other sites

egw mhxanaki pros to paron!!mexri stigmhs me ava perle kiolas:Pk aroma damaskhno gia na pernaw apo tous dromous k na arwmatizw!!:p
Ο Θεος συγχωρει,η kawasaki oχι:hunter:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

καλισπερα σε ολουσ θα ηθελα να κανω μια ερωτησουλα σχετικα με καποιες αλοιφες που διωχνουν τις γρατζουνιες....

 

 

λοιπον το αυτοκινητο μου εχει μαυρο χρωμα και σε καθε ταξιδι κερδιζω και μια καινουργια μικρη γρατζουνιτσα σαν μια πολλη μικρη κουκιδα απο καποια πετρα που ερχεται απο το πουθενα και οπωσ καταλαβαινετε στο μαυρο χρωμα απο ενα σημειο και μετα ειναι ασχημο.....

η ερωτηση μου ειναι οι αλοιφες τυπου sonax κτλπ. μπορουν να κανουν δουλεια σε αυτες τις πολυ μικρες ασπρες κουκιδιτσες πανω στο μαυρο χρωμα?

Link to comment
Share on other sites

καλισπερα σε ολουσ θα ηθελα να κανω μια ερωτησουλα σχετικα με καποιες αλοιφες που διωχνουν τις γρατζουνιες....

 

 

λοιπον το αυτοκινητο μου εχει μαυρο χρωμα και σε καθε ταξιδι κερδιζω και μια καινουργια μικρη γρατζουνιτσα σαν μια πολλη μικρη κουκιδα απο καποια πετρα που ερχεται απο το πουθενα και οπωσ καταλαβαινετε στο μαυρο χρωμα απο ενα σημειο και μετα ειναι ασχημο.....

η ερωτηση μου ειναι οι αλοιφες τυπου sonax κτλπ. μπορουν να κανουν δουλεια σε αυτες τις πολυ μικρες ασπρες κουκιδιτσες πανω στο μαυρο χρωμα?

οι καλυτερες ειναι της 3Μ.

Link to comment
Share on other sites

η καλυτερη λυση κατα την γνωμη μου ειναι να τα πλενουμε σπιτι μας οταν υπαρχει χρονος και χωρος βεβαια με καθαρα σφουγγαρια και υλικα που ξερουμε γιατι μετα απο πλυσιμο πληντηριου στην βουρτσα ειτε στο χερι ολο και κατι ασχημο θα δουμε μετα.

 

το σφουγγαρι μπορει να δημιουργησει μεγαλη ζημια αν τυχων και πιασει κανενα πετραδακι μικρο,σαν γυαλοχαρτο θα ειναι και το αποτελεσμα οχι και τοσο ευνοητο.

τς μικρογρατζουνιες δεν τις γλυτωνουμε κι ας το παρουμε χαμπαρι,μετα απο καιρο το αμαξι θελει γυαλισμα,με αλοιφες και καπακι τεφλον,αριστη δουλεια.

 

ασχετο αλλα ειδα ρε παιδια σε ενα καταστημα με ειδη αυτοκινητου οτι εχουν βγει κατι υλικα που ειναι σαν περιπου αυτα που ντυνουν τα λεοφωρεια και ειναι για επιδιορθωσεις κι επισης μπορεις να κανεις και αλλαγη χρωματος στο αμαξι,δηλαδη να το ντυσεις ολο με αυτο το υλικο.

και γινεται λεει σαν να ειναι καινουριο το αμαξι με κανονικο γυαλισμα και 5 χρονια εγγυηση,θελει να το κανει ενας φιλος σε ενα αυτοκινητο παλιο του 94 αλλα δε ξερω αν αξιζει η αν αντεχει αυτο το υλικο.

εχει κανεις ιδεα ποσο κοστιζει πανω κατω κατι τετοιο?για ολο το αμαξι,μην τον πιασουν και κοροιδο.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

το σφουγγαρι μπορει να δημιουργησει μεγαλη ζημια αν τυχων και πιασει κανενα πετραδακι μικρο,σαν γυαλοχαρτο θα ειναι και το αποτελεσμα οχι και τοσο ευνοητο.

τς μικρογρατζουνιες δεν τις γλυτωνουμε κι ας το παρουμε χαμπαρι,μετα απο καιρο το αμαξι θελει γυαλισμα,με αλοιφες και καπακι τεφλον,αριστη δουλεια.

 

ασχετο αλλα ειδα ρε παιδια σε ενα καταστημα με ειδη αυτοκινητου οτι εχουν βγει κατι υλικα που ειναι σαν περιπου αυτα που ντυνουν τα λεοφωρεια και ειναι για επιδιορθωσεις κι επισης μπορεις να κανεις και αλλαγη χρωματος στο αμαξι,δηλαδη να το ντυσεις ολο με αυτο το υλικο.

και γινεται λεει σαν να ειναι καινουριο το αμαξι με κανονικο γυαλισμα και 5 χρονια εγγυηση,θελει να το κανει ενας φιλος σε ενα αυτοκινητο παλιο του 94 αλλα δε ξερω αν αξιζει η αν αντεχει αυτο το υλικο.

εχει κανεις ιδεα ποσο κοστιζει πανω κατω κατι τετοιο?για ολο το αμαξι,μην τον πιασουν και κοροιδο.

 

Το υλικο που ντυνουν τα λεωφορεια εννοεις κατι σαν αυτοκολλητο?Ειχα δει στο Burn Οut ενα Honda S2000 με τετοιο υλικο καλυμμενο ολο.Το ειχε αλλαξει χρωμα ο ιδιοκτητης του και δεν ηθελα να πληρωσει βαφεις και μπογιες και εβαλε αυτο.Ειπαν πως ειναι ομορφο.

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει μεμβρανη που μπαινει, συνηθως στο καπο, την βαζουν αλλα μπορεις και σε ολο το αυτοκινητο και προφυλασει το χρωμα απο πετραδακια κλπ. για το καπω κανει 300Ε. κανα 1000ε για ολο το αυτοκινητο.
Link to comment
Share on other sites

για προστασια βερνικιου υπαρχει η νανοτεχνολογια http://gr.percenta.com/nanotechnology-carpaint-coating.php +http://www.google.gr/search?hl=el&q=%CE%BC%CE%B5%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%B7+%CE%B3%CE%B9%CE%B1+%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1+%CF%87%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82&meta=

οι εγχρωμες μεμβρανες ->http://oktabitos.wordpress.com/2008/08/07/foiling-change-your-car-color-easy/

 

k sto mellon->http://troktiko.blogspot.com/2009/03/blog-post_7922.html

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει μεμβρανη που μπαινει, συνηθως στο καπο, την βαζουν αλλα μπορεις και σε ολο το αυτοκινητο και προφυλασει το χρωμα απο πετραδακια κλπ. για το καπω κανει 300Ε. κανα 1000ε για ολο το αυτοκινητο.

 

Αξιζει να το κανει κανεις?Δεν το εχω δει απο κοντα.Και αν ειναι ομορφο εμφανισιακα. βεβαια.

Link to comment
Share on other sites

Αξιζει να το κανει κανεις?Δεν το εχω δει απο κοντα.Και αν ειναι ομορφο εμφανισιακα. βεβαια.

αν εχεις ακριβο αυτοκινητο και δεν εχεις χρηματικο προβλημα το κανεις για το καπω, τουλαχιστον.

Link to comment
Share on other sites

αυτο με την μεμβρανη στο καπο πρεπει να το ψαξω γιατι το θεωρω απαραιτητο.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αγόρασα το Honda Civic 1.4 100ps σε κόκκινο θα το παραλάβω σε μια βδομάδα περίπου!!

Έχω ακούσει διάφορα γι'αυτό το χρώμα αλλά επειδή αυτό μου άρεσε δέ με πτώησε τίποτα από τα αρνητικά που λένε για το χρώμα!!

Ξέρω ότι δέ κάνει να το πλένω με ήλιο και να αφήνω να στεγνώνει έτσι με τα νερά πάνω γιατί σε λίγα χρόνια θα έχει ξεθωριάσει πολύ το χρώμα!!

Το κερωμα ανα 6μηνο περίπου βοηθάει στο να διατηρήσει τη γυαλάδα του και να μή θαμπώσει??

Ποιό κερί θα μου προτείνατε???

 

Α επίσης φοβήθηκα πολύ μ'αυτά που λένε για τα ταξίδια ότι κάνουν χτυπήματα τα πετραδάκια στο καπώ!!! Κατα πόσο μπορεί να συμβεί αυτό?

Link to comment
Share on other sites

http://www.gramikodesign.com/ http://www.mycarclub.gr/index.php?topic=2005.0 ειδα στην τν οτι ξεκιναει full ντυσιμο απο 600ε. το μαγαζι ηταν στην ζακυνθο αλλα μεταφερθηκε αγ.δημητριο-αθηνα. δεν ξερω κατι πιο συγκεκριμενο... γνωμη μου μην βαλετε σχεδια κτλ..

 

@νεκροσουβλακι σιγουρα βοηθανε αλλα χλωμο να ασχοληθεις καθε 6μηνο με αυτα.κανα γυαλισμα-κερωμα καθε χρονο κ θα ναι οκ.

οι γνωστες μαρkες για τετοιες καταστασεις εινια autoglym,Meguiar,3m...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...