Jump to content

Google Nexus 4 (by LG)


Superuser
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να υποθέσω είναι θέμα Hardware όσον αφορά τις συχνότητες ;

Ή παίζει να βρούμε κανένα mod κάποια custom rom που να το υποστηρίζει ;

 

Πάρε optimus g που υποστηρίζει, το 4 δεν , έχει απαντηθεί δεκάδες φορές στο επίσημο thread. Κάνε ένα search πριν ανοίξεις καινούριο θέμα.

OnePlus 5 | Galaxy nexus i9250 maguro

OOS | DU 11.2

Kernel : Flash 1.27 | stock

Root MagiskSU

Recovery : Twrp 3.2.0.0 | Twrp 3.2.0.0

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Θέλω να αγοράσω το Nexus 4 και διάβασα στα specs ότι δεν υποστηρίζει 4G.

Ψάχνοντας βρήκα αυτό το video το οποίο λέει ότι υπάρχει ένα κρυφό μενού το οποίο ενεργοποιείτε γράφοντας στο πληκτρολόγιο που παίρνουμε τηλέφωνο το

*#*#4636#*#*

Από εκεί μετά υπάρχει χαμηλά η επιλογή LTE/GSM/CDMA auto (PRL).

Το έχει δοκιμάσει κανείς αν δουλεύει Ελλάδα με τα δικά μας δίκτυα ;

 

http://www.youtube.com/watch?v=GXOY9EVZ4vA

 

Ενα ακομα νεο θεμα τυπου βαριεμαι να ψαξω. Nice.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα. Έχω ένα θέμα με το κινητό. ενώ στο σταθερό μόλις το συνδέω με το usb μου το αναγνωρίζει κανονικά, στο laptop με τίποτα (ούτε καν τον ήχο ότι συνδέεται δεν κάνει) και το έχω συνδέσει σε όλες τις θύρες. Και σε pc και σε laptop έχω windows 7. Ξέρετε τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ!
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα. Έχω ένα θέμα με το κινητό. ενώ στο σταθερό μόλις το συνδέω με το usb μου το αναγνωρίζει κανονικά, στο laptop με τίποτα (ούτε καν τον ήχο ότι συνδέεται δεν κάνει) και το έχω συνδέσει σε όλες τις θύρες. Και σε pc και σε laptop έχω windows 7. Ξέρετε τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ!

 

Πήγαινε, ο υπολογιστής μου,ιδιοτητες,διαχείριση συσκευών βρισκεις το nexus και κανεις απεγκατάσταση τους drivers που έχει..Μετα λογικά θα σου κατεβάσει αλλους που θα ανοίγει κανονικά το nexus..

Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε, ο υπολογιστής μου,ιδιοτητες,διαχείριση συσκευών βρισκεις το nexus και κανεις απεγκατάσταση τους drivers που έχει..Μετα λογικά θα σου κατεβάσει αλλους που θα ανοίγει κανονικά το nexus..

δεν μου το εμφανίζει...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το "μεταλλικό" bezel αντικαθίσταται? Γιατί είναι πολύ μαλακό και έχει σημάδια σε 2-3 σημεία.
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας εδώ χθες πήρα την LG τηλέφωνο και μου είπαν ότι. Αναλαμβάνουν το service του τηλεφώνου αν είναι αγορασμένο από το play store. Όμως αν προκείψει αντικατάσταση συσκευής τότε πρέπει να γίνει από εκεί και ότι εδώ δεν πρόκειται να την αντικαταστήσουν. Τελικά έχουν δίκιο ή όχι; Είναι νόμιμο κάτι τέτοιο;

τι σοι εγγύηση είναι αυτή? με ημίμετρα? Μάλλον κάτι δεν πάει καλά ή προσπάθουν να αποφύγουν ευθύνες! Και να τους κάνεις μια ερώτηση: <<Αν ένας τουρίστας από αγγλία αγοράσει ένα nexus 4 στις διακοπές του στην Ελλάδα και ότα με το καλό ξαναγυρίσει στην αγγλία του χαλάσει, τι γίνεται? Λογικά Ξανακάνει Διακοπές.....!!!!:lol:!

www.accestories.com/en

:ninja:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η επιλογή που έχει ο nova για αλλαγή του εικονιδίου κάποιας εφαρμογής είναι πολύ καλή λύση για διάφορες αλλαγές που θέλουμε να κάνουμε.

Όταν ανοίγω έναν browser θέλω να βλέπω την αρχική σελίδα του Google. Έχω αυτό το κόλλημα. Μέσα από τον Chrome έστειλα την αποθηκευμένη σελίδα της Google στην επιφάνεια εργασίας και αντικατέστησα το εικονίδιο της με αυτό του Chrome. Έτσι, κάθε φορά που πατάω στο εικονίδιο αυτό (στην ουσία τον ίδιο τον Chrome) ανοίγει η αρχική σελίδα της Google. Ξέρω πως υπάρχουν και άλλοι browsers που το κάνουν χωρίς καμία αλλαγή ή και launchers που έχουν αυτήν την ιδιότητα, αλλά χρησιμοποιώ αυτά τα δύο κυρίως και έτσι βρήκα αυτήν την λύση, λόγω έλλειψης home button στον Chrome.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά ήξερα κι εγώ αλλά έλεγα μήπως μια στο εκατομμύριο έχουν δίκιο. Όπως και να έχει εγκυκλοπαιδικά έκανα την ερώτηση στην LG έτσι για να δω τη στάση τους. Μακάρι ούτε εγώ ,ούτε κάποιος άλλος να μπλέξει μαζί τους.

 

Oχι. Ειναι παρανομο και μπορεις να τους τρεξεις. Ζητα τους γραπτα την απαντηση τους και θα δεις οτι δε θα στη δωσουν.

Επισκευη και αντικατασταση (πρεπει να) αναλλαμβανουν κανονικα, ισχυουν για ολα τα καταστηματα οι οροι της εγγυησης.

Ειπαμε, δε θα επαιρνα αλλιως αλλο τηλεφωνο.

 

Διαβάζοντας εδώ χθες πήρα την LG τηλέφωνο και μου είπαν ότι. Αναλαμβάνουν το service του τηλεφώνου αν είναι αγορασμένο από το play store. Όμως αν προκείψει αντικατάσταση συσκευής τότε πρέπει να γίνει από εκεί και ότι εδώ δεν πρόκειται να την αντικαταστήσουν. Τελικά έχουν δίκιο ή όχι; Είναι νόμιμο κάτι τέτοιο;

 

Λοιπόν επανέρχομαι με το θέμα .... η απάντηση της LG: Αντικατάσταση ή αναστροφή πώλησης λόγω αδυναμίας επισκευής μιας συσκευής που έχει αγοραστεί από το εξωτερικό, δεν μπορεί να εγκριθεί από την LG Electronics Hellas καθώς δεν έχει διακινηθεί από αυτήν στην αγορά και λογιστικώς είναι αδύνατη η πραγματοποίηση της. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο τελικός καταναλώτης που έχει προβεί στην αγορά της προβληματικής συσκευής μπορεί να απαιτήσει την εξυπηρέτηση του από το κάταστημα αγοράς, χαρακτηριστικό το οποίο διέπει την σχέση τους ως αντισυμβαλόμενα σημεία και καθορίζεται από την πολιτική εξυπηρέτησης πελατών του αυτού καταστήματος.

Τι είπες?Ο ένας μπαλάκι στον άλλο κοινώς!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επανέρχομαι με το θέμα .... η απάντηση της LG: Αντικατάσταση ή αναστροφή πώλησης λόγω αδυναμίας επισκευής μιας συσκευής που έχει αγοραστεί από το εξωτερικό, δεν μπορεί να εγκριθεί από την LG Electronics Hellas καθώς δεν έχει διακινηθεί από αυτήν στην αγορά και λογιστικώς είναι αδύνατη η πραγματοποίηση της. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο τελικός καταναλώτης που έχει προβεί στην αγορά της προβληματικής συσκευής μπορεί να απαιτήσει την εξυπηρέτηση του από το κάταστημα αγοράς, χαρακτηριστικό το οποίο διέπει την σχέση τους ως αντισυμβαλόμενα σημεία και καθορίζεται από την πολιτική εξυπηρέτησης πελατών του αυτού καταστήματος.

Τι είπες?Ο ένας μπαλάκι στον άλλο κοινώς!

 

Βάλε ενα δικηγόρο και παρε ενα τηλ στον συνήγορο του πολίτη και θα δούμε σε ποιον πουλάνε παπατζιλικι

Δημήτρης
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επανέρχομαι με το θέμα .... η απάντηση της LG: Αντικατάσταση ή αναστροφή πώλησης λόγω αδυναμίας επισκευής μιας συσκευής που έχει αγοραστεί από το εξωτερικό, δεν μπορεί να εγκριθεί από την LG Electronics Hellas καθώς δεν έχει διακινηθεί από αυτήν στην αγορά και λογιστικώς είναι αδύνατη η πραγματοποίηση της. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο τελικός καταναλώτης που έχει προβεί στην αγορά της προβληματικής συσκευής μπορεί να απαιτήσει την εξυπηρέτηση του από το κάταστημα αγοράς, χαρακτηριστικό το οποίο διέπει την σχέση τους ως αντισυμβαλόμενα σημεία και καθορίζεται από την πολιτική εξυπηρέτησης πελατών του αυτού καταστήματος.

Τι είπες?Ο ένας μπαλάκι στον άλλο κοινώς!

 

Δηλαδή με λίγα λόγια, είμαστε η αντιπροσωπεία αλλά για ότι έχουμε πουλήσει, αλλιώς πάτε από εκεί που το αγοράσατε, δεν μπορούμε να μπούμε εμείς στην διαδικασία επιστροφής και αντικαταστασης με τη μαμά εταιρία και να περιμένουμε να πάρουμε τα λεφτά μας. Κάντε το εσείς και κόψτε τον λαιμό σας. Ωραίο σκεπτικό. Άμεσα καταγγελία και δικηγόρο χωρίς πολλές ερωτήσεις και χάσιμο χρόνου.

OnePlus 5 | Galaxy nexus i9250 maguro

OOS | DU 11.2

Kernel : Flash 1.27 | stock

Root MagiskSU

Recovery : Twrp 3.2.0.0 | Twrp 3.2.0.0

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να κάνω το συνήγορο της LG, η Ευρωπαϊκή νομοθεσία ορίζει υπεύθυνο για την εγγύηση ενός προϊόντος το κατάστημα αγοράς. Τώρα οι αντιπροσωπείες μπορούν να παρακάμπτουν αυτή την πολιτική κατά βούληση.
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή με λίγα λόγια, είμαστε η αντιπροσωπεία αλλά για ότι έχουμε πουλήσει, αλλιώς πάτε από εκεί που το αγοράσατε, δεν μπορούμε να μπούμε εμείς στην διαδικασία επιστροφής και αντικαταστασης με τη μαμά εταιρία και να περιμένουμε να πάρουμε τα λεφτά μας. Κάντε το εσείς και κόψτε τον λαιμό σας. Ωραίο σκεπτικό. Άμεσα καταγγελία και δικηγόρο χωρίς πολλές ερωτήσεις και χάσιμο χρόνου.

Πρόσφατα είχα μπλέξει με προβληματικό av της Pionner που ενώ είχε αγοραστεί από Ελλάδα η εδώ αντιπροσωπεία δεν αναγνώρισε την επισκευή που χρειάστηκε να γίνει ( 2 φορές σε διαστημα 3 μηνών)!!! Επειδή το μηχάνημα δεν ήταν αγοράσμένο από κατάστημα συμβεβλημένο με τον επίσημο αντιπρόσωπο.

Η λύση δόθηκε από την pioneer Βελγίου (αντιπροσωπειας ευρώπης ), μετά από άπειρα email, οι Ελληνάρες ηταν αλλού για αλλού μέχρι τέλους. Δεν καταλάβαιναν τίποτα από απειλές , συνήγορο του πωλήτη κλπ κλπ .

Για να μην λέμε πολλά για το θέμα προτείνω στον φίλο μας με το πρόβλημα να απευθυνθεί απευθείας στην google και θεωρώ σχεδόν βέβαιο ότι θα βρουν και θα του δώσουν την λύση στο πρόβλημα του. Βέβαια και μία παράλληλη καταγγελία στον συνήγορο δεν θα κάνει κακό, απλά η όλη διαδικασία θα κρατήσει σχεδόν 2 μήνες και μάλλον χωρίς αποτέλεσμα

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι πρώτα θα μιλούσα με δικηγόρο, για να τελειώνει η υπόθεση γρήγορα και μετά θα έστελνα ένα mail στην LG με όλα αυτά και θα περίμενα την απάντηση τους.

Μετά, αναλόγως της απάντησης, θα το έβλεπα το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Άντε κατάλαβα καλά η LG αρνείται την αντικατασταση της συσκευής όχι όμως τη επισκευή της.

Απλά ο συνφορουμιτης ήταν αρκετά άτυχος ώστε η επισκευή να μην έλεινε τα προβλήματα του και θα έπρεπε να γίνει αντικατασταση?

Δεν γνωρίζω ακριβώς τι λέει ο νόμος στη συγκεκριμένη περίπτωση, αφού τυπικά δεν αρνούνται την επισκευή, πάντως εγκυκλοπαιδικα όταν εργαζόμουν σε service μεγάλης αλυσίδας έκανα πάρτυ όταν ερχόταν συσκευή LG με πρόβλημα (από κινητό, τηλεόραση, μέχρι πλυντήριο) γιατί ήξερα ότι θα βρω σίγουρα άκρη.

Ειδικά για κινητά η αντικατασταση ήταν σχεδόν σίγουρη όταν η βλάβη ήταν μεγάλη, ενώ πολλές φορές κάλυπταν και *λαθη* του πελάτη.

Βεβαίως είμαι και ένα χρόνο εκτός παιχνιδιού οπότε πολλά μπορεί να έχουν αλλάξει.

Edited by geomos
Link to comment
Share on other sites

ήθελα να ρωτήσω, το αντίστοιχο του siri για android δεν υπάρχει στο nexus 4? δηλαδή να ρωτάς κάτι περίεργο και να σου δίνει απάντηση φωνητική παράδειγμα. ποιο είναι το καλύτερο spartphone και να λέει κάτι φωνητικά όχι να σε πηγαίνει στο chrome σε σελίδα.
Link to comment
Share on other sites

σήμερα η συσκευή έκανε τα "δικά" της..

το πρωί στα καλά καθούμενα restart, και το απόγευμα, έδειχνε ότι είναι κλειστή και δεν αποκρινόταν στο power button...!!!

το μόνο που σκέφτηκα ήταν να το συνδέσω στο φορτιστή όπου πράγματι έδειξε το εικονίδιο της φόρτισης και επανήλθε στη συνέχεια κανονικά.. :cry:

 

stock rom, unrooted etc..

Edited by nik0las6600
Link to comment
Share on other sites

ήθελα να ρωτήσω, το αντίστοιχο του siri για android δεν υπάρχει στο nexus 4? δηλαδή να ρωτάς κάτι περίεργο και να σου δίνει απάντηση φωνητική παράδειγμα. ποιο είναι το καλύτερο spartphone και να λέει κάτι φωνητικά όχι να σε πηγαίνει στο chrome σε σελίδα.

 

http://www.doctorandroid.gr/2013/02/google-now-in-greece.html?m=1

OnePlus 5 | Galaxy nexus i9250 maguro

OOS | DU 11.2

Kernel : Flash 1.27 | stock

Root MagiskSU

Recovery : Twrp 3.2.0.0 | Twrp 3.2.0.0

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επανέρχομαι με το θέμα .... η απάντηση της LG: Αντικατάσταση ή αναστροφή πώλησης λόγω αδυναμίας επισκευής μιας συσκευής που έχει αγοραστεί από το εξωτερικό, δεν μπορεί να εγκριθεί από την LG Electronics Hellas καθώς δεν έχει διακινηθεί από αυτήν στην αγορά και λογιστικώς είναι αδύνατη η πραγματοποίηση της. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο τελικός καταναλώτης που έχει προβεί στην αγορά της προβληματικής συσκευής μπορεί να απαιτήσει την εξυπηρέτηση του από το κάταστημα αγοράς, χαρακτηριστικό το οποίο διέπει την σχέση τους ως αντισυμβαλόμενα σημεία και καθορίζεται από την πολιτική εξυπηρέτησης πελατών του αυτού καταστήματος.

Τι είπες?Ο ένας μπαλάκι στον άλλο κοινώς!

 

Παρα πολυ ωραια. Εσυ ζητας επισκευη. Βtw ειναι και παλι λαθος, διαβασε τους ορους εγγυησης τους και καταλαβε οτι αυτο που λενε ειναι ψευδες για το συγκεκριμενο προιον.

Και δεν καταλαβαινω γιατι συνεχιζεις να επικοινωνεις με αυτους και δεν εχεις κανει καταγγελια ακομα. Γιατι σε ενδιαφερει τι θα πουν?

 

Χωρίς να θέλω να κάνω το συνήγορο της LG, η Ευρωπαϊκή νομοθεσία ορίζει υπεύθυνο για την εγγύηση ενός προϊόντος το κατάστημα αγοράς. Τώρα οι αντιπροσωπείες μπορούν να παρακάμπτουν αυτή την πολιτική κατά βούληση.

 

Απολυτως σωστο. Αλλα, ειδικα προιοντα που πωλουνται παγκοσμιως, αναλαμβανονται απευθειας απο την αντιπροσωπια (στην οποια ετσι κι αλλιως θα καταληξει το ελαττωματικο προιον) και μαλιστα υπαρχει disclaimer κατα το οποιο αν δε το δεχεσαι, επιστρεφεις το προιον και παιρνεις τα χρηματα σου πισω. Στη συγκεκριμενη περιπτωση μπορει ο καταναλωτης να διαλεξει αν θελει service μεσω αντιπροσωπιας η καταστηματος, για αυτο αλλωστε δεχεται Η LG κινητα αγορασμενα απο οπουδηποτε. Οταν μια μεγαλη φιρμα εχει ικανοποιητικο δικτυο εξυπηρέτησης, ειναι προτιμοτερο για το πελατη και την ιδια (για λογους που ειναι off-topic) να πηγαινεις κατευθειαν σε αυτη. Σε περιπτωση που δεν μπορει να το υποστηριξει, τοτε καταστημα αναγκαστικα, το οποιο η θα ειναι εξουσιοδοτημενο για επισκευες επιτοπου η θα το στειλει στη κοντινοτερη αντιπροσωπια.

 

Επισης μιας και το θίξαμε γενικοτερα, ο.τι και να λενε οι εταιριες, η συσκευη μας εχει εγγυηση δυο χρονων. Και για τα εξαρτηματα που αντικατασταθηκαν/επισκευασθηκαν, αλλο τοσο απο την ημ/νια αυτη.

Edited by g47
Link to comment
Share on other sites

το κινητο μεσα στην τσεπη του τζιν και ετυχε να βρει σε γωνια τραπεζιου ΑΚΡΙΒΩΣ εκει που ειναι το ηχειο...εσπασε "σαν αυγο"
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Ευτυχής κάτοχος του Nexus από χθες. Εντυπώσεις δεν χρειάζεται να πω, όλοι ξέρετε τι κινητό κρατάτε. Προς το παρόν διαβάζω τα σχετικά τοπικ αν και τρώγομαι να το ρουταρω από χθες που το άνοιξα :-)

Να φανταστώ ότι για οδηγό root πρέπει να διαβάσω το διπλανό θέμα για τις τροποποιήσεις/βελτιώσεις;

Nexus 4 > Stock for a little moment
Link to comment
Share on other sites

το κινητο μεσα στην τσεπη του τζιν και ετυχε να βρει σε γωνια τραπεζιου ΑΚΡΙΒΩΣ εκει που ειναι το ηχειο...εσπασε "σαν αυγο"

 

72.85 ευρώ κάνει το πίσω καπάκι μεγεια!

Δημήτρης
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Ευτυχής κάτοχος του Nexus από χθες. Εντυπώσεις δεν χρειάζεται να πω, όλοι ξέρετε τι κινητό κρατάτε. Προς το παρόν διαβάζω τα σχετικά τοπικ αν και τρώγομαι να το ρουταρω από χθες που το άνοιξα :-)

Να φανταστώ ότι για οδηγό root πρέπει να διαβάσω το διπλανό θέμα για τις τροποποιήσεις/βελτιώσεις;

 

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=4778171#post4778171

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Google Nexus 4 (by LG)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...