giannis12a Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Είδα το homescreen σου, γιατί δεν ενεργοποιείς το ποσοστό της μπαταρίας; από την εξοικονόμηση ενέργειας... Δεν μου αρέσει, μου θυμίζει την ακατονομαστη :-P Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] flickr-htc one black cyber gull Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Stef_10 Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Ποια προτιμάτε; http://www.play247.gr/index.php?referrer=true&main_page=product_info&products_id=66287&ref=bestprice.gr http://www.easytechnology.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=11838&ref=bestprice.gr Ή κάποια σιλικόνης; Από που αγοράσατε τις δικές σας; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jsab114 Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Μπορεί να μου υποδείξει κανείς κάποιο screen protector που έχει βάλει και έχει μείνει ικανοποιημένος; Επίσης, έχει αγοράσει κανείς GENUINE ORIGINAL OEM LG OPTIMUS G E975/E973 BLACK FLIP LEATHER BOOK COVER CASE (http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-ORIGINAL-OEM-LG-OPTIMUS-G-E975-E973-BLACK-FLIP-LEATHER-BOOK-COVER-CASE-/130886690164?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item1e79746574) ώστε να μας πει αν είναι πρακτική, αν έχει κάποιο μαγνητάκι για να κρατά το κάλυμμα κτλ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
inactiveaccount25012014 Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 (edited) Ενημερωση απο τη δικη μου συσκευη: Το πρωτο Optimus G (μαυρο) που ειχα παρει ειχε στο αριστερο μερος της οθονης δυο περιεργες "μουτζουρες", η συσκευη που παρελαβα τωρα εχει στο αριστερο παλι μερος ενα κιτρινο σημαδι. Το οποιο υπο γωνια δειχνει σαν μουτζουρα πανω στην οθονη. H συσκευη προοριζοταν για τη γαλλικη αγορα. Το καταστημα θα το στειλει στην LG οποτε επικοινωνω με την LG. Θελουν 1-2 ημερες για να μου πουν ΑΝ θα την καλυψει η εγγυηση 2 χρονων, κατι που ελεγχουν μεσω ΙΜΕΙ, αρα και η εγγυηση DOA του καταστηματος. Οποτε πλεον με λουζει κρυος ιδρωτας. (μονο εγω θα μπορουσα να ξαναπαρω ελαττωματικο G) Edited July 24, 2013 by inactiveaccount25012014 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vasel Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Τι πράγματα είναι αυτά. Τώρα άρχισαν να έχουν μόνο λευκά τα φθηνότερα μαγαζιά και τα μαύρα είναι πλέον δυσεύρετα και ακριβότερα κάνα 30ευρο από ότι πριν 10 ημέρες και φυσικά όχι άμεσα διαθέσιμα. Για τα μεγάλα δεν σχολιάζω ..σαν να βγήκε μόλις τώρα το κινητό ( 600 ευρώ!!) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Ενημερωση απο τη δικη μου συσκευη: Το πρωτο Optimus G (μαυρο) που ειχα παρει ειχε στο αριστερο μερος της οθονης δυο περιεργες "μουτζουρες", η συσκευη που παρελαβα τωρα εχει στο αριστερο παλι μερος ενα κιτρινο σημαδι. Το οποιο υπο γωνια δειχνει σαν μουτζουρα πανω στην οθονη. H συσκευη προοριζοταν για τη γαλλικη αγορα. Το καταστημα θα το στειλει στην LG οποτε επικοινωνω με την LG. Θελουν 1-2 ημερες για να μου πουν ΑΝ θα την καλυψει η εγγυηση 2 χρονων, κατι που ελεγχουν μεσω ΙΜΕΙ, αρα και η εγγυηση DOA του καταστηματος. Οποτε πλεον με λουζει κρυος ιδρωτας. (μονο εγω θα μπορουσα να ξαναπαρω ελαττωματικο G) Ελα ρε συ, τι ατυχια... Ελπιζω σε καλα ξεμπερδεματα. Θα σε καλυψει η LG, εχει καλο σερβις. Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
inactiveaccount25012014 Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Ελα ρε συ, τι ατυχια... Ελπιζω σε καλα ξεμπερδεματα. Θα σε καλυψει η LG, εχει καλο σερβις. Moλις μου τηλεφωνησαν απο LG. Καιρος να μαθουμε τα πραγματα οπως ισχυουν. Εν αντιθεσει με τις περισσοτερες ανταγωνιστριες της, η LG Hellas ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ οποιοδηποτε θεμα λογισμικου για συσκευες που δεν προοριζονται για την ελληνικη αγορα. Δηλαδη, αν θελει αναβαθμιση, αν κολλησε και οτιδηποτε σχετικο με το λειτουργικο, η LG δεν επεμβαινει. Για το θεμα του κατασκευαστικου προβληματος, και οπως ακριβως με ενημερωσαν, κανονικα δεν επεμβαινει επισης αλλα αν χρειαστει αντικατασταση καποιου ανταλλακτικου, τοτε το κανουν κατ'εξαιρεση. Ειναι η τελευταια LG συσκευη που αγοραζω. Τουλαχιστον η ηλιθια Samsung με τα βρωμοπλαστικα της εχει ενα πραγμα σιγουρο: αμεσο και σιγουρο service. Ακομα και η Nokia, που εξαφανισε ολα τα Nokia Care, εχει επισης σιγουρο, αλλα οχι αμεσο, service. Αυτο το κατ'εξαιρεση...καθολου καλα δεν ακουγεται στα αυτια μου. Τωρα με υποχρεωνουν να μιλησω με το καταστημα το οποιο θελει να στειλει το κινητο για ελεγχο στην LG και τρεχα γυρευε. Ειναι επισης η τελευταια φορα που αγοραζω απο online καταστημα, πολλα χιλιομετρα μακρια απο την πολη μου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venoos Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Απαραδεκτο αυτο απτην lg.να παρακαλαμε να μη μας τυχει τιποτα δηλαδη... Ή να αγορασουμε απο πλαισιο,γερμανο,μουλτιραμα κτλ... Κριμας... Παράθεση δως μοι πα στω και ταν γαν κινασω :ninja: αν δεν κοιτας εκει που θες να πας,θα πας εκει που κοιτας... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mpacardi Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 δηλαδη με λιγα λογια σε αναγκαζουν να ριξεις 600 ευρω στα γνωστα ελληνικα κλεφτομαγαζα για να εχεις εγγυηση.τι λενε μωρε ακου δεν καλυπτουν το ενα δεν καλυπτουν το αλλο και μας κανουν και την χαρη να μας κανουν αντικατασταση ανταλακτικου κατ'εξαιρεση.και μετα αναρωτιουνται γιατι δεν εχουν πωλησεις.κατα τα αλλα οταν το παρνεις το κηνιτο στα σκρουτζομαγαζα ολοι γραφουν και δυο χρονια εγγυηση του κατασκευαστη.θα τους παρω και εγω να δω τι θα μου πουνε σχετικα με την εγγυηση. Παράθεση salonika city :thanks: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Te_salat Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Moλις μου τηλεφωνησαν απο LG. Καιρος να μαθουμε τα πραγματα οπως ισχυουν. Εν αντιθεσει με τις περισσοτερες ανταγωνιστριες της, η LG Hellas ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ οποιοδηποτε θεμα λογισμικου για συσκευες που δεν προοριζονται για την ελληνικη αγορα. Δηλαδη, αν θελει αναβαθμιση, αν κολλησε και οτιδηποτε σχετικο με το λειτουργικο, η LG δεν επεμβαινει. Για το θεμα του κατασκευαστικου προβληματος, και οπως ακριβως με ενημερωσαν, κανονικα δεν επεμβαινει επισης αλλα αν χρειαστει αντικατασταση καποιου ανταλλακτικου, τοτε το κανουν κατ'εξαιρεση. Ειναι η τελευταια LG συσκευη που αγοραζω. Τουλαχιστον η ηλιθια Samsung με τα βρωμοπλαστικα της εχει ενα πραγμα σιγουρο: αμεσο και σιγουρο service. Ακομα και η Nokia, που εξαφανισε ολα τα Nokia Care, εχει επισης σιγουρο, αλλα οχι αμεσο, service. Αυτο το κατ'εξαιρεση...καθολου καλα δεν ακουγεται στα αυτια μου. Τωρα με υποχρεωνουν να μιλησω με το καταστημα το οποιο θελει να στειλει το κινητο για ελεγχο στην LG και τρεχα γυρευε. Ειναι επισης η τελευταια φορα που αγοραζω απο online καταστημα, πολλα χιλιομετρα μακρια απο την πολη μου. Είναι παράνομο αυτό που σου είπαν. Απο την στιγμή που η συσκευή προορίζεται και προέρχεται απο χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης, είναι υποχρεωμένοι να κανουν κάθε επισκευή σε software και hardware. Μοναδικές εξαιρέσεις οι συσκευές που είναι branded σε πάροχο του εξωτερικού και διαθέτουν άλλο software που δεν μπορεί να έχει ή ελληνική αντιπροσωπεία. Η όταν δεν εισάγεται το συγκεκριμένο μοντέλο στην Ελλάδα. Η Samsung Hellas με κάλυψε στο παρελθόν για συσκευή που δεν εισάγονταν στην Ελλάδα (Nexus S amoled) αγορασμενο απο Αγγλία. Να κοιταξεις τα χαρτιά της εγγύησης και να δεις ποιές χώρες αναφέρονται. Αν υπάρχει το όνομα της ελληνικής αντιπροσωπίας μπορείς να τους κάνεις πολλά. Επικοινώνησε με την LG Europe. Παράθεση Φιλικά, Κώστας [/b] [ HTC U11, iPad mini 4, iPhone 6, Galaxy S7 Edge, Xiaomi A1, Nexus 5X , Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Βρε παιδια, αφου θα τον καλυψουν τον ανθρωπο τελικα... Απο οτι καταλαβα (οπως το γραφει ο φιλος) το κατ' εξαιρεση δεν ειναι μονο για την περιπτωση του, εφαρμοζεται γενικα. Ποτε δεν ειχα προβλημα με το σερβις της LG... Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venoos Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Βρε παιδια, αφου θα τον καλυψουν τον ανθρωπο τελικα... Απο οτι καταλαβα (οπως το γραφει ο φιλος) το κατ' εξαιρεση δεν ειναι μονο για την περιπτωση του, εφαρμοζεται γενικα. Ποτε δεν ειχα προβλημα με το σερβις της LG... Nαι,αλλα για το λογισμικο δεν εγγυωνται... Παράθεση δως μοι πα στω και ταν γαν κινασω :ninja: αν δεν κοιτας εκει που θες να πας,θα πας εκει που κοιτας... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Te_salat Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Βρε παιδια, αφου θα τον καλυψουν τον ανθρωπο τελικα... Απο οτι καταλαβα (οπως το γραφει ο φιλος) το κατ' εξαιρεση δεν ειναι μονο για την περιπτωση του, εφαρμοζεται γενικα. Ποτε δεν ειχα προβλημα με το σερβις της LG... Γιάννη βλακειες του είπαν για να τον ψαρωσουν και να αποτρέψουν αγορές απο e-shops. Πως θα αλλάξει πχ πλακέτα χωρίς να περάσει απο την αρχή το software? Αυτό το κατ εξαίρεση είναι μπαρουφα. Ακόμα και κολλημένο να το πάει κάποιος θα το φτιάξουν και θα πουν ενα τραγούδι.:D Απλα θα σε ταλαιπωρησουν. Μην περιμένεις να στείλουν κούριερ όπως κανουν για τις ελληνικές συσκευές, ουτε να το φτιάξουν σε δυο μέρες. Παράθεση Φιλικά, Κώστας [/b] [ HTC U11, iPad mini 4, iPhone 6, Galaxy S7 Edge, Xiaomi A1, Nexus 5X , Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Γιάννη βλακειες του είπαν για να τον ψαρωσουν και να αποτρέψουν αγορές απο e-shops. Πως θα αλλάξει πχ πλακέτα χωρίς να περάσει απο την αρχή το software? Αυτό το κατ εξαίρεση είναι μπαρουφα. Ακόμα και κολλημένο να το πάει κάποιος θα το φτιάξουν και θα πουν ενα τραγούδι.:D Απλα θα σε ταλαιπωρησουν. Μην περιμένεις να στείλουν κούριερ όπως κανουν για τις ελληνικές συσκευές, ουτε να το φτιάξουν σε δυο μέρες. Και εγω ετσι πιστευω. Καλυπτουν και παρακαλυπτουν. Τωρα για το χρονο εποσκευης ή το κουριερ, αν δεν το κανουν, μεγαλη γυφτια... Nαι,αλλα για το λογισμικο δεν εγγυωνται... Εδω που τα λεμε, κανεις δεν εγγυαται για το λογισμικο, αν το δεις καπως πλατυα... Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agogeo29 Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Μπορεί να μου υποδείξει κανείς κάποιο screen protector που έχει βάλει και έχει μείνει ικανοποιημένος; Επίσης, έχει αγοράσει κανείς GENUINE ORIGINAL OEM LG OPTIMUS G E975/E973 BLACK FLIP LEATHER BOOK COVER CASE (http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-ORIGINAL-OEM-LG-OPTIMUS-G-E975-E973-BLACK-FLIP-LEATHER-BOOK-COVER-CASE-/130886690164?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item1e79746574) ώστε να μας πει αν είναι πρακτική, αν έχει κάποιο μαγνητάκι για να κρατά το κάλυμμα κτλ; Εχω παρει την ιδια ακριβως της Nillkin απο ebay στα 10 euro. Ομορφη και εφαρμοστη αλλα χωρις μαγνητη η καποιο κουμπωμα. Αν δεν σε ενοχλει αυτο αξιζει γιατι το προστατευει ολοκληρο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fanatikos Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Αν όντως ισχύουν αυτά, τότε έχει αλλάξει η πολιτική της LG Hellas. Αυτό μονό σε κακό θα τους βγει. Αν και προσωπικά το βλέπω λίγο απίθανο. Και κάποιος ας μου εξηγησει τι εννοούν δεν καλύπτουν το λογισμικό? Δηλαδή? Θα αλλάζουν το hardware και θα χρεώνουν το πέρασμά του λογισμικού? :what: Δεν γίνονται αυτά τα πράγματά. Με τίποτα δηλαδή. Θέλω να πιστεύω ότι μάλλον έπεσε σε κάποιον λαλακα ο φίλος. Παράθεση Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
inactiveaccount25012014 Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Γιάννη βλακειες του είπαν για να τον ψαρωσουν και να αποτρέψουν αγορές απο e-shops. Πως θα αλλάξει πχ πλακέτα χωρίς να περάσει απο την αρχή το software? Αυτό το κατ εξαίρεση είναι μπαρουφα. Ακόμα και κολλημένο να το πάει κάποιος θα το φτιάξουν και θα πουν ενα τραγούδι.:D Απλα θα σε ταλαιπωρησουν. Μην περιμένεις να στείλουν κούριερ όπως κανουν για τις ελληνικές συσκευές, ουτε να το φτιάξουν σε δυο μέρες. Πλεον δεν ελπιζω σε τιποτα. Ειλικρινα δε περιμενα τετοια αντιμετωπιση απο την LG ειδικα, την ειχα αψογη σε τετοια θεματα. Σχετικα με τη Samsung που αναφερθηκε, εχω ακουσει με τα ιδια μου τα αυτια, μεσα στο εξουσιοδοτημενο service στη Θεσσαλονικη, να λενε πως δεν τους ενδιαφερει η χωρα απ οπου αγοραστηκε ή προερχεται, μονο την αποδειξη ζητουσαν. Δηλαδη η Samsung αδιαφορει απο που και πως αγοραστηκε. Δεν αδιαφορει καθολου δηλαδη, αυτη ειναι η πολιτικη της. Εχω βαρεθει να απειλω με και να κανω καταγγελιες. Πλεον καθε αντιπροσωπεια σε αυτη τη χωρα και καθε service δηλωνει οτι θελει αυτοβουλως, χωρις σαφηνεια απεναντι μας, με ψιλα γραμματα, με χοντρα λαθη, ξεφραγο αμπελι για τις αγοραστικες ορεξεις του καθενος. Τη συσκευη την εστειλα κιολας πισω, περιμενω αυριο που θα γυρισει στην Αθηνα να μου εγκρινει το καταστημα, μιας και η LG το ορισε μονο εκεινο υπευθυνο, την αντικατασταση της. Θα το σκεφτω πολυ σοβαρα αν θα ξαναπαρω την ιδια συσκευη (να παω για τριτη ελαττωματικη οθονη; ), μαλλον θα το αποφυγω. Οσα ανεφερα πιο πανω ειναι αυτουσια λογια εκπροσωπου της LG. Oχι απλου υπαλληλου στο τηλεφωνικο κεντρο, εκεινοι ηταν μερικως ασχετοι, τι περιεργο αλλωστε. Οφειλα να τα μοιραστω μαζι σας για να γνωριζετε ολοι οσοι ειστε κατοχοι ή σκοπευετε να γινετε, τι ακριβως συμβαινει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Te_salat Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Πλεον δεν ελπιζω σε τιποτα. Ειλικρινα δε περιμενα τετοια αντιμετωπιση απο την LG ειδικα, την ειχα αψογη σε τετοια θεματα. Σχετικα με τη Samsung που αναφερθηκε, εχω ακουσει με τα ιδια μου τα αυτια, μεσα στο εξουσιοδοτημενο service στη Θεσσαλονικη, να λενε πως δεν τους ενδιαφερει η χωρα απ οπου αγοραστηκε ή προερχεται, μονο την αποδειξη ζητουσαν. Δηλαδη η Samsung αδιαφορει απο που και πως αγοραστηκε. Δεν αδιαφορει καθολου δηλαδη, αυτη ειναι η πολιτικη της. Εχω βαρεθει να απειλω με και να κανω καταγγελιες. Πλεον καθε αντιπροσωπεια σε αυτη τη χωρα και καθε service δηλωνει οτι θελει αυτοβουλως, χωρις σαφηνεια απεναντι μας, με ψιλα γραμματα, με χοντρα λαθη, ξεφραγο αμπελι για τις αγοραστικες ορεξεις του καθενος. Τη συσκευη την εστειλα κιολας πισω, περιμενω αυριο που θα γυρισει στην Αθηνα να μου εγκρινει το καταστημα, μιας και η LG το ορισε μονο εκεινο υπευθυνο, την αντικατασταση της. Θα το σκεφτω πολυ σοβαρα αν θα ξαναπαρω την ιδια συσκευη (να παω για τριτη ελαττωματικη οθονη; ), μαλλον θα το αποφυγω. Οσα ανεφερα πιο πανω ειναι αυτουσια λογια εκπροσωπου της LG. Oχι απλου υπαλληλου στο τηλεφωνικο κεντρο, εκεινοι ηταν μερικως ασχετοι, τι περιεργο αλλωστε. Οφειλα να τα μοιραστω μαζι σας για να γνωριζετε ολοι οσοι ειστε κατοχοι ή σκοπευετε να γινετε, τι ακριβως συμβαινει. Αυτά που σου είπα προέρχονται απο τον υπεύθυνο του service της Samsung Hellas και μου τα είπε σε τηλεφωνική επικοινωνία όταν είχα το πρόβλημα με το Nexus s πριν 2,5 χρόνια. Είναι λοιπόν η επίσημη εκδοχή για το τι ισχύει και την υποχρέωση των αντιπροσώπων απέναντι στις εταιρείες. Οτιδήποτε άλλο είναι υπεκφυγές και παράνομο. Αν αυτός που στα είπε καταλαβαινε οτι γνωρίζεις πως έχει το θέμα, δεν θα σου τα έλεγε αυτά. Η επίσημη έκδοση firmware για κάθε ευρωπαϊκή χώρα, είναι διαθεσιμη σε κάθε αντιπροσωπεία πλην των branded. Παράθεση Φιλικά, Κώστας [/b] [ HTC U11, iPad mini 4, iPhone 6, Galaxy S7 Edge, Xiaomi A1, Nexus 5X , Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
inactiveaccount25012014 Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 (edited) Αυτά που σου είπα προέρχονται απο τον υπεύθυνο του service της Samsung Hellas και μου τα είπε σε τηλεφωνική επικοινωνία όταν είχα το πρόβλημα με το Nexus s πριν 2,5 χρόνια. Είναι λοιπόν η επίσημη εκδοχή για το τι ισχύει και την υποχρέωση των αντιπροσώπων απέναντι στις εταιρείες. Οτιδήποτε άλλο είναι υπεκφυγές και παράνομο. Αν αυτός που στα είπε καταλαβαινε οτι γνωρίζεις πως έχει το θέμα, δεν θα σου τα έλεγε αυτά. Η επίσημη έκδοση firmware για κάθε ευρωπαϊκή χώρα, είναι διαθεσιμη σε κάθε αντιπροσωπεία πλην των branded. Εγω γνωριζω αυτα που ισχυουν, υποτιθεται, κανονικα σε ολη την ενωμενη Ευρωπη. Το service καλυπτει τα παντα, για ο,τι προερχεται απο την αγορα αυτης της ηπειρου. Αν αυτος ειχε ορεξη για ψαρωμα, δουλεμα, υπεκφυγες, ζοριλικια, προφανως δεν ειναι δικο μου προβλημα. Γινεται ομως και δικο μου γιατι εγω ο μ@λ@κ@ς πληρωσα, οχι εκεινος. Αν το καταστημα μου κανει νερα, ξερω τι ακολουθει μετα. Καταγγελια και στους δυο. Απλα ειναι κουραστικο και ψυχοφθορο και μονο που το σκεφτομαι οτι μπορει να φτασει εκει το θεμα. Απ την αλλη, εχω αρχισει να χανω την ορεξη μου για τη συσκευη ενω ημουν χαρουμενος που τη βρηκα επιτελους σε λευκο, σε καλη σχετικα τιμη και απο μεγαλη αγορα, αυτη της Γαλλιας. Ποιος μου εγγυαται πλεον οτι θα παρω μια τριτη συσκευη χωρις προβλημα στην οθονη, κι αν εμφανισει προβλημα, θα γινει ξανα αντικατασταστη ή θα πρεπει να αρχισω τους τσαμπουκαδες ; Ολα αυτα για πραγματα θεσπισμενα και ΕΥΝΟΗΤΑ. PS. Παλι για τη Samsung θα μιλησω, το service μας νομιζω αναβαθμιζει και branded συσκευες. Δεν ορκιζομαι, νομιζω πως κατι τετοιο αντιληφθηκα απο εναν πελατη τους. Edited July 24, 2013 by inactiveaccount25012014 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xristosle Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 (edited) Το παρέλαβα το κινητό, χτες έκανα την παραγγελία στις 17:00 και έφτασε σήμερα στις 12:00 στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής στα 340Ε + 8Ε μεταφορικά. Το λευκό πήρα, είναι πολύ ωραίο, αν και πιθανόν το μαύρο είναι πιο ωραίο. Δεν έχει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα... Το περίεργο βέβαια είναι οτι το παράγγειλα από Alfamobile και η απόδειξη γράφει Galaxy store. Edited July 24, 2013 by xristosle Παράθεση LeEco Χ829(4/64) EUI 28s New Rom.V10 Meizu pro 6 plus Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mpacardi Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 και πως εγινε αυτο δεν το καταλαβαινω.παρτους ενα τηλεφωνο και μαθε τι ακριβως συμβαινει.δεν γινεται να το πηρες απο το συγκεκριμενο καταστημα και η αποδειξη να ειναι απο αλλο μαγαζι.εκτος και αν συνεργαζονται τα δυο καταστηματα αλλα και παλι δεν στεκει. Παράθεση salonika city :thanks: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apa Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 Για θέμα εγγυησης 1 χρόνου στην Lenovo τους στελνω εξωδικο... πως επιλέγουμε το Facebook desktop από m. Facebook που προεπιλεγει επιλέγει η συσκευη OG; Παράθεση Οτι πάρεις 100... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xristosle Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 και πως εγινε αυτο δεν το καταλαβαινω.παρτους ενα τηλεφωνο και μαθε τι ακριβως συμβαινει.δεν γινεται να το πηρες απο το συγκεκριμενο καταστημα και η αποδειξη να ειναι απο αλλο μαγαζι.εκτος και αν συνεργαζονται τα δυο καταστηματα αλλα και παλι δεν στεκει. Μπορεί απλά να άλλαξε όνομα το κατάστημα, πάντως εγώ γλίτωσα και 15Ε περίπου... Παράθεση LeEco Χ829(4/64) EUI 28s New Rom.V10 Meizu pro 6 plus Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mpacardi Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 ναι αλλα σε περιπτωση που χρειαστεις κατι απο το καταστημα σε ποιο απευθηνεσαι σε αυτο που ειναι η αποδειξη η στο αλλο που το παρηγγειλες Παράθεση salonika city :thanks: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
inactiveaccount25012014 Δημ. July 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2013 ναι αλλα σε περιπτωση που χρειαστεις κατι απο το καταστημα σε ποιο απευθηνεσαι σε αυτο που ειναι η αποδειξη η στο αλλο που το παρηγγειλες Αυτο που ειναι πιο πιθανο ειναι πως το Galaxy Store εχει και δευτερη βιτρινα. Συνηθως απευθυνεσαι στην επωνυμια που αναγραφεται στην αποδειξη, αυτος ο ιδιοκτητης της επιχειρησης ειναι αλλωστε ο υπευθυνος για την συναλλαγη. Φυσικα στο ενδιαμεσο μπορει να χαθει η συνεννοηση και να εμφανιστουν παρατυπιες. Καλες και χρυσες οι τιμες των online καταστηματων, αλλα σαν τη φυσικη παρουσια δεν υπαρχει. Αρα ναι, μας εξαναγκαζουν να πηγαινουμε στο Πλαισιο και στο Public (οπου παρα το γεγονος οτι ζοριστηκα σε αναλογες περιπτωσεις, παντα πετυχαινα αντικατασταση συσκευης χωρις πολλες φασαριες). Εστειλα email στην LG Global ζητωντας εξηγησεις, θα στειλω μαλλον και στη γαλλικη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.