Jump to content

Κάρτες μνήμης: Απορίες, συμβατότητα, προβλήματα κ.α.


eosid
 Κοινοποίηση

ποια να επιλεξω???  

3 members have voted

  1. 1. ποια να επιλεξω???

    • SAMSUNG
      1
    • Sandisk
      2


Recommended Posts

παιδια αγορασα μια micro sd απο ΕΒΑΥ κ την βαζω στο κινητο μου κ λεει οτι η καρτουλα ειναι κενή, δεν ειναι συμβατα τα αρχεια κ δεν μπορει να μου την διαβασει κατι τετοιο...

 

την εβαλα στον υπολογιστη με τον ανταπτορα που μου στειλανε κ οταν την ανοιγω μου βγαζει παραθυρακι "πρεπει να διαμορφωσετε τον δισκο στη μοναδα Η: πριν την χρησιμοποιησετε" κ παταω κλικ στην επιλογη "διαμορφωση δισκου".. μετα εμφανιζεται αυτο :

 

http://s12.postimg.org/u2spk0cfx/image.png

 

παταω "εκκινηση" κ τρωω ακυρο: "ο δισκος διαθετει προστασια εγγραφης"

 

υπαρχει τροπος να δουλεψει? [:mellow:]

 

Μήπως την έχεις βάλει σε SD adapter που έχει ενεργοποιημένο το διακοπτάκι προστασίας; ;)

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Άλλαξε και το "Μέγεθος μονάδας εκχωρησης"

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξε και το "Μέγεθος μονάδας εκχωρησης"

 

αυτο τι να το κανω? εχει 4 επιλογες

 

8192 byte

16 kilobyte

32 kilobyte

64 kilobyte

 

η προεπιλογη του ειναι 16 kilobyte

 

Μήπως την έχεις βάλει σε SD adapter που έχει ενεργοποιημένο το διακοπτάκι προστασίας; ;)

 

πανο δεν ξερω. την εβαλα στον ανταπτορα που ειχε μαζι με την καρτουλα η συσκευασια.. παντως κ στο κινητο που την εβαλα δεν την διαβαζει...:confused:

 

EDIT: εχεις δικιο απενεργοποιησα το διακοπτακι κ την εβαλα για διαμορφωση κ τωρα μου την διαβαζει κανονικα στο λαπτοπ, αλλα οταν την βαζω στο κινητο μου βγαζει κενη καρτα sd.

Παταω κ στο κινητο "διαμορφωση καρτας SD" κ παλι τιποτα...

"η καρτα sd ειναι κενη ή εχει μη υποστηριζομενο συστημα αρχειων"

Edited by zxr
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων - Για επεξεργασία/διόρθωση/προσθήκη στοιχείων σε υπάρχον πατάμε το κουμπί "Τροποποίηση" ή κάνουμε χρήση της "Πολλαπλής παράθεσης"
Link to comment
Share on other sites

Στο 32 kilobyte.

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

δοκίμασε έναν άλλον ανταπτορα και άρχισε να σκέφτεσαι την επιστροφή/αλλαγή.

υπάρχει περίπτωση το κιν. να μην είναι συμβατό.

δοκίμασε μερικά αλλά κινητά επίσης.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ προς τα εκεί κλίνω. Εφόσον τη βλέπει ο υπολογιστής και όχι το κινητό, μάλλον κάποια ασυμβατότητα παίζει. Εκτός κι αν είναι ελαττωματική. Όπως και να 'χει, αν έχεις πρόσβαση σε άλλο κινητό, δοκίμασέ την και εκεί για να δεις αν τη διαβάζει.
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

υπάρχει περίπτωση το κιν. να μην είναι συμβατό.

 

 

Κι εγώ προς τα εκεί κλίνω. Εφόσον τη βλέπει ο υπολογιστής και όχι το κινητό, μάλλον κάποια ασυμβατότητα παίζει. Εκτός κι αν είναι ελαττωματική. Όπως και να 'χει, αν έχεις πρόσβαση σε άλλο κινητό, δοκίμασέ την και εκεί για να δεις αν τη διαβάζει.

παιδια το κινητο δεν νομιζω να μην ειναι συμβατο. το ascend p1 εχω

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
http://www.you.gr/proionta/ypologistes-anavathmisi-perifereiaka/apothikeftika-mesa/kartes-mnimis/karta-mnimis-kingston-sdhc-uhs-i-elite-16gb καλημερα θα ηθελα να παραγγειλω αυτην την καρτα.τι γνωμη εχετε.και αν ειναι συμβατη με το κινητο huawei p1
Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ είναι συμβατή με τη συσκευή σου.

πρέπει να ψάξεις micro sd

αυτή που δείχνεις ειναι μεγαλύτερη σε μέγεθος(sd)

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφερομαι να αγορασω αυτη την καρτουλα http://www.skroutz.gr/s/336152/Kingston-microSDHC-32GB-Class-10-with-Adapter.html

για ενα Lenovo A820

Θα υπαρξει προβλημα λογω του οτι το κινητο υποστηριζει μεχρι 32 gb?Η καρτα ειναι 32αρα και το κινητο εχει ηδη 2gb ενσωματωμενα

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ είναι συμβατή με τη συσκευή σου.

πρέπει να ψάξεις micro sd

αυτή που δείχνεις ειναι μεγαλύτερη σε μέγεθος(sd)

 

http://www.you.gr/proionta/ypologistes-anavathmisi-perifereiaka/apothikeftika-mesa/kartes-mnimis/karta-mnimis-kingston-micro-sdhc-16gb-class-10-a .φιλε μου αυτη εδω λογικα θα κανει ετσι;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

Υπάρχει δυνατότητα να βάλω κωδικό στην micro sd του android κινητού, ώστε αν αφαιρεθεί από αυτό και τοποθετηθεί σε υπολογιστή να μην ανοίγει;

Υπάρχουν βέβαια εφαρμογές που προστατεύουν τα αρχεία όσο η κάρτα είναι στη συσκευή, αλλά αν βγει και με ένα card reader τοποθετηθεί σε υπολογιστή είναι όλα ορατά.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, πείτε καμιά καλή εφαρμογή για τεστάρισμα και benchmark microSD. Πήρα μια Samsung class 10, έκανα την χαζομάρα (μάλλον) να την κάνω format πριν την βάλω, στην αρχή την έκανα σε NTFS και δεν την αναγνώριζε στο S2, μετά την κάνω φορμάτ (μέσω adapter to usb) σε Fat32, την βλέπει, πάω να αντιγράψω αρχεία και σκαλώνει στην μέση. Τώρα την έβαλα σε adapter από microSD σε SD και την κάνω κανονικό (όχι quick) format στο PC, αλλά όπως και να'χει, θέλω να την τεστάρω για να ησυχάσω..
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μια βοηθεια ηθελα γιατι τα Αγγλικα μου δεν ειναι πολυ καλα :)

Ειχα αγορασει απο το ebay μια SanDisk micro sd64gb xc πριν απο μερικους μηνες και δουλευε μια χαρα, πριν 1-2 εβδομαδες μου εβγαλε προβλημα write protected, δοκιμασα πολλους τροπους με διαφορα ''εργαλεια'' για να την κανω διαμορφωση χωρις αποτελεσμα.

Αυτο που θελω ειναι να την στειλω στην sandisk για ελεγχο και να μου στειλουν αυτοι μια νεα καρτα.

Τελικα εστειλα mail στην SanDisk με το προβλημα μου και τους εστειλα και φωτογραφια με το μηνυμα που εμφανιζει(write protected), απο κατω σας παραθετω το διαλογο μου με την εταιρεια.

 

Εγω

I bought a memory card 64gb sdcxc.

He bought it in May - June 2013 through ebay.

Until a few days ago was working normally without any problem.

The last day I saw that he could not save photos and videos.

I looked at your site and saw the process I need to do to make configuration, the ordeal does not complete the process, keep getting an error message.

The message I keep getting is write protected

What do I need to send it and to check out ?

 

Απαντηση απο SanDisk

Subject

64GB SDXC is write protected

 

Discussion Thread

Response Via Email (Samantha S.) 10/25/2013 06:23 PM

Dear Athanasios,

 

Thanks for contacting SanDisk Technical Support. It is our goal to make sure you have all the resources you need to get the most from your product.

 

I understand that your 64GB SDXC memory card appears write protected when inserted into your devices and no troubleshooting steps have resolved the issue. In that case the card will have to be replaced; we do apologise for this inconvenience.

 

If the card is a microSDXC and you are using it with an adapter, please let us know of the following:

 

- Have you attempted to use the card with a different adapter?

- Have you attempted to use the card in a device that accepts microSD cards? The reason we are asking this is because we need to pinpoint if the fault lays on the card or the adapter.

 

Since the card needs to be replaced, we require the following information so that we can verify the authenticity of your memory card and register it for warranty purposes:

 

- Serial number (take note of all the numbers that you can find on the card)

- Color of your card

- Information printed on the front of the card

- Do you see the letter "R" or the word "Refurb/Refurbished" at the back of the card?

- How was the product packaged at the time of purchase?

- Phone number

- Physical damage (Yes/No)

- Complete address (no P.O Box please)

 

SanDisk stands by its warranty and we are glad to help you with your warranty replacement as soon as we have established that your card is qualified for replacement.

 

Since a replacement is required we recommend that you take your card back to your place of purchase as this is the quickest way to get your warranty replacement.

 

If you would like SanDisk to process the warranty replacement these steps will be followed:

 

You send your old SanDisk card back to our depot in the Czech Republic via trackable mail service. Please note that SanDisk is not responsible for the cost of mailing the card to us. We will provide you with the RMA address after RMA approval..

You will receive your brand new replacement product (which might not be in retail packaging) by courier, at no cost to you within 7-10 business days of receipt of your original card at our depot.

All other information and status updates will be provided to you via email.

 

 

We shall be waiting for your update. Thank you for your kind cooperation. Should it be more convenient for you you may provide your phone number and an appropriate time frame to call you and offer support in Greek.

 

Using one of our SSD’s? Check out our new interactive SSD guide for installation- and usage tips & tricks.

 

Please refer to your My SanDisk at http://kb-eu.sandisk.com anytime to see all of your incident history and product registration information. You can log in using your email address as your login and the password that you created.

 

Also, you can visit http://kb-eu.sandisk.com our online keyword searchable Knowledgebase, to easily find answers to your Technical Support and Customer Service questions for all of SanDisk's products. Simply enter your search terms and our Knowledgebase will search an extensive database of commonly asked questions as well as our online forums at http://forums.sandisk.com to provide you with the most complete answers possible.

 

Best regards,

 

Samantha S.

SanDisk Technical Support

 

 

Θα τους απαντησω οτι εχω δοκιμασει και με διαφορετικο προσαρμογεα και σε διαφορετικες συσκευες και υπολογιστες.

Απο κατω μου γραφουν να τους γραψω πρωτα της λεπτομεριες της καρτας, αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι τι θελουν να πουν με τη φραση Complete address (no P.O Box please)?

Επισης δεν μπορω να καταλαβω και αυτο You send your old SanDisk card back to our depot in the Czech Republic via trackable mail service. Please note that SanDisk is not responsible for the cost of mailing the card to us. We will provide you with the RMA address after RMA approval..

 

Αυριο θα τους απαντησω με τα στοιχεια που θελουν για την καρτα.

Βασικα δεν καταλαβαινω το πως γινεται η διαδικασια, πρεπει να τους ρωτησω και να μου πουν αυτοι σε ποια διευθυνση να τη στειλω και με τι τροπο αποστολης ?

 

Συγνωμη για το μεγαλο κειμενο, τα Αγγλικα μου ειναι χαλια.

 

Ευχαριστω για την οποια πληροφορια.

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Θέλουν πλήρη δικιά σου διεύθυνση, όχι ταχ. θυρίδα, για να υπογραψεις για την παραλαβή.

Θέλουν να την στείλεις με συστημένο, ώστε να φαίνεται η διαδρομή έως ότου την παραλάβουν.

Εσύ πληρώνεις την επιστροφή, αυτοί πληρώνουν την αποστολή της καινούριας.

Ρώτησες στη εδώ αντιπροσωπία μήπως μπορεί να γίνει κάτι εδώ ;

Πόσο κάνει το συστημένο για Τσεχία? Αξίζει τον κόπο?

Όταν δεχτούν ότι υπάρχει βλάβη, θα σου δώσουν την διεύθυνση που θα το στείλεις.

Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

1) Θέλουν πλήρη δικιά σου διεύθυνση, όχι ταχ. θυρίδα, για να υπογραψεις για την παραλαβή.

2) Θέλουν να την στείλεις με συστημένο, ώστε να φαίνεται η διαδρομή έως ότου την παραλάβουν.

3) Εσύ πληρώνεις την επιστροφή, αυτοί πληρώνουν την αποστολή της καινούριας.

4) Ρώτησες στη εδώ αντιπροσωπία μήπως μπορεί να γίνει κάτι εδώ ;

5) Πόσο κάνει το συστημένο για Τσεχία? Αξίζει τον κόπο?

6) Όταν δεχτούν ότι υπάρχει βλάβη, θα σου δώσουν την διεύθυνση που θα το στείλεις.

Αυτά.

Ευχαριστω για την απαντηση, εκανα το ποστ σου 1-2-3-4... για να απαντησω :)

1) Ωραια, ευκολο.

2) Tracking number, ευκολο.

3) Λογικο.

4) Υπαρχει στη Ελλαδα αντιπροσωπια ? που ειναι? δεν το γνωριζω.

5) Για Κινα με Tracking number εχει κοστος ~9-10 ευρω.

6) Νομιζω εχουν καταλαβει οτι υπαρχει προβλημα, απλα θελουν συμπληρωματικα στοιχεια για την καρτα.

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για την απαντηση, εκανα το ποστ σου 1-2-3-4... για να απαντησω :)

1) Ωραια, ευκολο.

2) Tracking number, ευκολο.

3) Λογικο.

4) Υπαρχει στη Ελλαδα αντιπροσωπια ? που ειναι? δεν το γνωριζω.

5) Για Κινα με Tracking number εχει κοστος ~9-10 ευρω.

6) Νομιζω εχουν καταλαβει οτι υπαρχει προβλημα, απλα θελουν συμπληρωματικα στοιχεια για την καρτα.

και μην ξεχάσεις να γράψεις όλα τα στοιχεία της κάρτας και το χρώμα, την αρχική συσκευασία, αν υπάρχει το R (Refubrished)=ανακατασκευασμένη, και να αναφέρεις ότι την έβαλες και σε συσκευή που δέχεται mSD.

Δεν ξέρω αν υπάρχει αντιπροσωπία εδώ,(πρέπει να υπάρχει!??!?!?) αλλά αν αγοράσεις από δώ, νομικά, το μαγαζί είναι υπευθυνο να σε κατευθύνει, κατά την διαρκεια της εγγύησης και να κάνει αυτό την αποστολή.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία, θα τους γράψω όλα τα στοιχεία που θέλουν και θα περιμένω την απάντηση τους.

Δυστυχώς την έχω πάρει από το eBay και δεν μπορώ/δεν ξέρω να βρω παλιές αγορές, επίσης από τον πωλητή που αγόρασα την κάρτα είχα γκρίνια γιατί του έκανα δεύτερη παραγγελία μια κάρτα 32gb και δεν την παρέλαβα ποτέ, με είχε στην αναμονή, έψαχνα στο ταχυδρομείο και περίμενα μέχρι τελευταία στιγμή για να πάρω πίσω τα χρήματα μου. Οπότε δεν περιμένω τίποτα από αυτόν....

Πλέον άρχισα και αγοράζω micro sd από τοπικά καταστήματα για να έχω ευκολία στην εγγύηση. Στα τοπικά καταστήματα η 32αρα έχει 28 ευρώ + φπα.

Το μεσημέρι θα στείλω στην SanDisk της συμπληρωματικές πληροφορίες που θέλουν για την καρτα και όταν μου απαντήσουν θα ενημερώσω και εδώ.

 

Ευχαριστώ και πάλι.

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

θέλω 2 32αρες class 10 σίγουρα. οικονομικες

η μια για sony sole και η αλλη για zte v967s

 

τι μαρκα να κοιταξω;

αγορα αν ειναι απο ebay ή φυσικο καταστημα δε με πειραζει

Link to comment
Share on other sites

Παιδες, ψαχνω microSd για LG L9 II.

Εχετε ακουσει για ασυμβατοτητες σε κινητα LG?

 

Τι λετε για αυτες?

 

1) G.SKILL FF-TSDG16GA-C10 16GB MICRO SDHC CLASS 10 WITH ADAPTER

http://www.e-shop.gr/product?id=PER.553670

 

2) KINGSTON MBLY10G2/16GB 16GB MICROSDHC CLASS 10 + SD ADAPTER + USB ADAPTER

http://www.e-shop.gr/product?id=PER.552738

 

3) ADATA 16GB MICRO SECURE DIGITAL HIGH CAPACITY WITH ADAPTER UHS-I CLASS 10

http://www.e-shop.gr/product?id=PER.331047

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ΚΑΛΗΣΠΕΡα στην παρεα. ειμαι κατοχος ενος x peria νεο ,μια φορα πηγα να κανω επανεκινηση οπως καθε φορα ,κ στην επανεκινησ χαθηκαν 6 με 7 φωτο οι καλυτερες. καποιος εδω μεσα με βοηθησε με ενα προγραμμα αλλα ηταν λιγο πολυ στα αγγλικα .δεν τις εσβυσα απλα χαθηκαν απο το κινητο. συνηθως δεν χανετε απολυτος τιποτα. τωρα υπαρχει κανενας τροπος να επαναφερω τις φωτο αυτες ? καποια προγραμμα πχ. δεν υπαρχουν ουτε στη συλογη ουτε εκει που οταν ανοιγω την καμερα στη δεξια μερια που τις δειχνει. τι μπορω να κανω ?ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πριν απο λιγο καιρο ειχα γραψει εδω για ενα προβλημα που ειχα με μια καρτα sandisk micro sd 64gb (write protected)

 

Θα γραψω ολη τη επικοινωνια που ειχα, ισως να χρειαστει στο μελλον σε καποιον αλλο χρηστη \.

 

εγω

I bought a memory card 64gb sdchk.

He bought it in May - June 2013 through ebay.

Until a few days ago was working normally without any problem.

The last day I saw that he could not save photos and videos.

I looked at your site and saw the process I need to do to make configuration, the ordeal does not complete the process, keep getting an error message.

The message I keep getting is write protected

What do I need to send it and to check out ?

 

sandisk

Dear Athanasios,

Thank you for contacting SanDisk Customer Support. You should receive an email response from a SanDisk Customer Support Representative within 24-48 hours.

You can also check you case history and updates via your "My SanDisk". http://kb-eu.sandisk.com

 

Dear Athanasios,

Thanks for contacting SanDisk Technical Support. It is our goal to make sure you have all the resources you need to get the most from your product.

 

I understand that your 64GB SDXC memory card appears write protected when inserted into your devices and no troubleshooting steps have resolved the issue. In that case the card will have to be replaced; we do apologise for this inconvenience.

 

If the card is a microSDXC and you are using it with an adapter, please let us know of the following:

 

- Have you attempted to use the card with a different adapter?

- Have you attempted to use the card in a device that accepts microSD cards? The reason we are asking this is because we need to pinpoint if the fault lays on the card or the adapter.

 

Since the card needs to be replaced, we require the following information so that we can verify the authenticity of your memory card and register it for warranty purposes:

 

- Serial number (take note of all the numbers that you can find on the card)

- Color of your card

- Information printed on the front of the card

- Do you see the letter "R" or the word "Refurb/Refurbished" at the back of the card?

- How was the product packaged at the time of purchase?

- Phone number

- Physical damage (Yes/No)

- Complete address (no P.O Box please)

 

SanDisk stands by its warranty and we are glad to help you with your warranty replacement as soon as we have established that your card is qualified for replacement.

 

Since a replacement is required we recommend that you take your card back to your place of purchase as this is the quickest way to get your warranty replacement.

 

If you would like SanDisk to process the warranty replacement these steps will be followed:

 

You send your old SanDisk card back to our depot in the Czech Republic via trackable mail service. Please note that SanDisk is not responsible for the cost of mailing the card to us. We will provide you with the RMA address after RMA approval..

You will receive your brand new replacement product (which might not be in retail packaging) by courier, at no cost to you within 7-10 business days of receipt of your original card at our depot.

All other information and status updates will be provided to you via email.

 

 

We shall be waiting for your update. Thank you for your kind cooperation. Should it be more convenient for you you may provide your phone number and an appropriate time frame to call you and offer support in Greek.

 

Εγω

Thanks for your response and interest in my problem

 

The last time I bought about eight - nine micro sd manufactured by your

company.

I tested with multiple adapters in three different computers and two

different smartphones.

 

The information on the card is

Number ............................., We send photos to see the code number on the card.

The color is red with gray

Do not write "R" or the word "Refurb/Refurbished" at the back

It was the gray - brown in the robot's droids.

The number of my phone is .........................

Physical damage: No

My address is

Athanasios ............

...................................

................. , ................

Greece

 

I would like your help on the issue of warranty, my card has been through

personal data with family photos and videos. Can I trust my personal data

to you for the reason that your're company worldwide recognition, I can not

trust my personal data on the card to the retailer of the card.

 

I want to send my card to you in the Czech Republic in my own shipping

costs. please inform me about the shipping address and what must be

reported within and outside the folders.

 

My phone number is .........................

 

You send and photos with the card that I have.

 

Thanasis

 

Sandisk

Dear Athanasios,

 

Thanks for contacting SanDisk Technical Support. It is our goal to make sure you have all the resources you need to get the most from your product.

 

Thank you for your update and the provided information; we have now initialised the replacement request for your memory card. You will receive two emails after this one; the first email will be a confirmation that the process has been started and the second one will contain your Return Merchandise Authorisation number along with the address to ship the card to.

 

Regarding the issue of your personal information that is on the card please be advised that SanDisk RMA policy is to replace products under warranty once the defective product is received in one piece. We do not review data, nor provide data recovery on the defective cards as the faulty products are being destroyed.

 

Thank you for your kind cooperation and for allowing us to be of service to you! We remain at your service for any additional information.

 

sandisk

Return Authorization ID: ......................

Product Code:

Status: Pending Return

=====================================================

 

Dear Athanasios,

 

This email is an approval of your request for Return Material Authorization (RMA) ................ for your microSD/SDHC/SDXC Ultra 64GB .

 

Please note that all devices replaced using the below process will be NEW and may not be in retail packaging.

 

NOTE: SanDisk is NOT obligated to replace products under warranty that have not been returned, therefore, to ensure the safe arrival of your shipment please follow these instructions.

 

• Send your SanDisk device(s) to the address provided below via any carrier with a tracking number for proof of delivery.

• Use a regular padded tamper proof envelope.

• Please print this approval email (this page only) and put it in the envelope along with your SanDisk device.

• Please DO NOT send any accessories like headphones, cables, plastic cases, adapters etc.

• Write your RMA number ( ................ ) on the envelope.

• Seal/tape the envelope to secure the device in the envelope

• Our normal processing and shipping time is 7-10 business days AFTER receiving your package.

• Status updates and tracking number will be sent via email. You can also check your RMA status by logging on to My SanDisk at http://kb-eu.sandisk.com.

 

Best regards,

RMA Coordinator

SanDisk Technical Support

 

=====================

SanDisk RMA Department

CT Park Brno, Building 2

Turanka 110

62700 Brno

Czech Republic

 

Εγω

2-11-2013

The type of folder is what you asked me, I've put the forms ask me.

The tracking number is RE..............GR

This time you can see the package here http://www.elta-courier.gr/en/search.asp

Τα εξοδα για την αποστολη με τα ελτα ηταν 3,8 ευρω

 

sandisk

A check of our records indicates that the product you returned has been received by SanDisk and is currently being processed. Your product will be verifed shortly. Updates to the status of your RMA will be emailed directly to you. Thank you for choosing SanDisk. We appreciate your business and look forward to serving you again for your future Flash Storage needs.

 

sandisk

Dear Athanasios,

 

We have verified your warranty return, the estimated ship date for your replacement will be 11/13/2013. You will be notified with tracking information once your product ships.

 

Please refer to your My SanDisk at http://kb-eu.sandisk.com anytime to see all of your incident history and product registration information.

 

 

sandisk

Dear Athanasios,

 

A check of our records indicates that your replacement product has been shipped by SanDisk on 11/13/2013. You can track your package at http://www.ups.com using your Tracking ............................

Thank you for choosing SanDisk. We appreciate your business and look forward to serving you again for your future Flash Data storage needs.

 

 

Το δεμα εφτασε με ups στο κορωπι, εκει αλλαξε ματαφορικη και tracking number, δοθηκε στη γενικη ταχυδρoμικη.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ψαχνω πριν λιγες μερες να αγορασω ακομα μια sandisk micro sd 64gb και βλεπω σε αυτον http://www.ebay.co.uk/itm/SANDISK-MOBILE-ULTRA-CLASS-10-64GB-MICRO-SDXC-SD-64G-MEMORY-UHS-I-U1-ANDROID-APP-/350799056079?pt=UK_AudioTVElectronics_PDAsAccessories_MemoryCards&hash=item51ad40cccf οτι γραφει

 

**** We experienced high failure rate for devices of Android 4.0 for 64GB or 128GB cards. If you are using Android 4.0, DO NOT ORDER from us since it will probably fail in your device.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ποια καρτα 64αρα αγορασω που να εχει σε περιπτωση βλαβης ευκολη επιστροφη στην ιδια την εταιρεια ?

Edited by Karthan7

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡα στην παρεα. ειμαι κατοχος ενος x peria νεο ,μια φορα πηγα να κανω επανεκινηση οπως καθε φορα ,κ στην επανεκινησ χαθηκαν 6 με 7 φωτο οι καλυτερες. καποιος εδω μεσα με βοηθησε με ενα προγραμμα αλλα ηταν λιγο πολυ στα αγγλικα .δεν τις εσβυσα απλα χαθηκαν απο το κινητο. συνηθως δεν χανετε απολυτος τιποτα. τωρα υπαρχει κανενας τροπος να επαναφερω τις φωτο αυτες ? καποια προγραμμα πχ. δεν υπαρχουν ουτε στη συλογη ουτε εκει που οταν ανοιγω την καμερα στη δεξια μερια που τις δειχνει. τι μπορω να κανω ?ευχαριστω

 

Μην γράψεις και μην σβήσεις τίποτα από στην κάρτα. Πάρε την βάλε την στον ηλεκτρονικό υπολογιστή και χρησιμοποίησε το πρόγραμμα recuva. Είναι δωρεάν.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...