Jump to content

[CAR] Σήμα "Ν"


kaseraki
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εδω θα διαφωνησω μαζι σου.Τα αλαρμ τα αναβουμε μονο σε περιπτωσεις κινδυνου-αναγκης.Ενω το φλας τα αναβουμε οταν κανουμε τον οποιοδηποτε ελιγμο.Ετσι γραφει καθαρα το βιβλιο με τα σηματα το οποιο προμηθευοματσε για να διαβασουμε για τις εξετασεις.

Οσο για το αν ο αλλος θα το καταλαβει.Υποχρεουσε απο τον νομο να τηρεις μια αποσταση ασφαλειας απο τον προπορευομενο και οφειλεις να περιμενεις οταν καποιος μπροστινος παει να κινηθει λιγο ΄΄παραξενα΄΄.

 

παντως οταν δινεις εξετασεις, αλαρμ αναβεις

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 115
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

παντως οταν δινεις εξετασεις, αλαρμ αναβεις

 

εγω οταν εδωσα εξετασεισ για διπλωμα κ αναψα αλαρμ για να παρκαρω οι εξετστεσ μου εκαναν παρατηρηση. μου ειπαν οτι επρεπε να αναψω το φλασ

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

παντως οταν δινεις εξετασεις, αλαρμ αναβεις

 

Εμενα παντως μου ειχαν πει μονο φλας.

Link to comment
Share on other sites

Χιλιοφωτογραφημενο μοντελο η ιταλιδα του sv2 τελικα :lol::p
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με τον ΚΟΚ για να παρκαρεις το αυτοκινητο σου πρεπει να χρησιμοποιεις τα φλας κ οχι τα αλαρμ... Τα δευτερα ειναι μονο για καταστασεις εκτακτης αναγκης!

Βεβαια αν πας να παρκαρεις καποια στιγμη με φλας το τι θα γινει πισω σου δεν νομιζω οτι χρειαζεται περιγραφη!

Link to comment
Share on other sites

Κι αλαρμ και φλας και φωτορυθμικα χρειαζονται δυστυχως οι συμπολιτες μας για να ανεχτουν τους ελιγμους λιγων δευτερολεπτων μεχρι να παρκαρεις,χωρις να αρχισουν ριχνουν γροθιες στην κορνα τους...

 

Η οποια καταχρηση της κορνας ειναι εξισου απαραδεκτη

Άρθρo 37

Hχητικές και φωτεινές πρoειδoπoιήσεις

1. H χρήση ηχητικών oργάνων πρoειδoπoίησης επιτρέπεται μόνo:

α) Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την απoφυγή δυστυχήματoς.

β) Eκτός κατoικημένων περιoχών, κατά τo πρoσπέρασμα, για να ειδoπoιη-

θεί o oδηγός τoυ πρoπoρευόμενoυ oχήματoς, αν αυτό είναι απαραίτητo.

γ) Όταν μεταφέρoνται με oχήματα άτoμα, τα oπoία κινδυνεύoυν ή έχoυν

άμεση ανάγκη ιατρικής βoήθειας.

 

Υ.Γ.

6. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις των παραγράφων 1,2,4 και 5 του

άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο είκοσι (20,00) ευρώ.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Tην κορυφαια ατακα στην "εργαζομενη γυνακια" που της λεει ενας "Αφου εισαι τοσο ασχετη βαλε ενα Ν" και απανταει "κ συ που εισαι μλκς βαλε ενα Μ"....περα απτην πλακα ποσους μηνες πρεπει να υπαρχει το Ν?
:w00t:
Link to comment
Share on other sites

Κι αλαρμ και φλας και φωτορυθμικα χρειαζονται δυστυχως οι συμπολιτες μας για να ανεχτουν τους ελιγμους λιγων δευτερολεπτων μεχρι να παρκαρεις,χωρις να αρχισουν ριχνουν γροθιες στην κορνα τους...

 

Η οποια καταχρηση της κορνας ειναι εξισου απαραδεκτη

Άρθρo 37

Hχητικές και φωτεινές πρoειδoπoιήσεις

1. H χρήση ηχητικών oργάνων πρoειδoπoίησης επιτρέπεται μόνo:

α) Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την απoφυγή δυστυχήματoς.

β) Eκτός κατoικημένων περιoχών, κατά τo πρoσπέρασμα, για να ειδoπoιη-

θεί o oδηγός τoυ πρoπoρευόμενoυ oχήματoς, αν αυτό είναι απαραίτητo.

γ) Όταν μεταφέρoνται με oχήματα άτoμα, τα oπoία κινδυνεύoυν ή έχoυν

άμεση ανάγκη ιατρικής βoήθειας.

 

Υ.Γ.

6. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις των παραγράφων 1,2,4 και 5 του

άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο είκοσι (20,00) ευρώ.

 

κανονικά δεν πρεπει και να παρεμποδίζεις την κυκλοφορία. μπορείς να παρκάρεις όταν ο δρόμος είναι ελεύθερος. αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες πρέπει πρώτα όλοι να σταματήσουν να περνάνε τα κόκκινα και να πηγαίνουν ανάποδα στους δρόμους και μετά όλα τα άλλα

Link to comment
Share on other sites

hellsangel1 απο ποιο αρθρο του ΚΟΚ προκυπτει αυτο που λες;

 

Θα απαντησω στον εαυτο μου, απο κανενα!

Link to comment
Share on other sites

δηλαδή θέλεις να μου πείς οτι επιτρέπεται να βγαίνει ο άλλος απο το αμάξι και να μετακινεί κάδους, κώνους κλπ; η επιτρέπεται να κάνει μισή ώρα να παρκάρει και να έχει και υφάκι γιατί του κόρναρες; πες μου που γράφει στον κώδικα οτι αυτο επιτρέπεται! και δες το ποστ γράφω "παρεμποδίζει" όποιος παρκάρει σαν άνθρωπος δεν λέμε σε καμία περίπτωση οτι παρεμποδίζει την κυκλοφορία.
Link to comment
Share on other sites

δηλαδή θέλεις να μου πείς οτι επιτρέπεται να βγαίνει ο άλλος απο το αμάξι και να μετακινεί κάδους, κώνους κλπ; η επιτρέπεται να κάνει μισή ώρα να παρκάρει και να έχει και υφάκι γιατί του κόρναρες; πες μου που γράφει στον κώδικα οτι αυτο επιτρέπεται! και δες το ποστ γράφω "παρεμποδίζει" όποιος παρκάρει σαν άνθρωπος δεν λέμε σε καμία περίπτωση οτι παρεμποδίζει την κυκλοφορία.

 

Δεν υπαρχει καποιο χρονικο οριο στο να παρκαρει κανεις ομως,παντα υπο φυσιολογικες συνθηκες, οχι αυτο που λες με τους καδους.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

hellsangel1 απο ποιο αρθρο του ΚΟΚ προκυπτει αυτο που λες;

 

Θα απαντησω στον εαυτο μου, απο κανενα!

 

μου βγήκαν τα μάτια αλλά ορίστε:

 

Αρθρο 34

 

1. H στάση και η στάθμευση επιτρέπoνται, αν δεν δημιoυργείται εξ αυ-

τών κίνδυνoς ή παρακώλυση της κυκλoφoρίας και αν δεν υπάρχoυν σχετικές

απαγoρευτικές πινακίδες ή διαγραμμίσεις.

 

μόνο και μόνο για την ειρωνεία σου

Link to comment
Share on other sites

Προφανως εννοει οτι επιτρεπεται εαν μετα το παρκαρισμα το αυτοκινητο σου δεν δημιουργει κινδυνο ή παρακωληση της κυκλοφοριας και οχι κατα τη διαδικασια του παρκαρισματος!! Τοτε γιατι να αναψουμε φλας αφου δεν θα υπαρχει κανεις απο πισω συμφωνα με τη δικη σου λογικη;

 

Απο το αρθρο 21

 

Πριν από κάθε αλλαγή κατεύθυνσης ή ελιγμό για στάθμευση ο οδηγός υποχρεούται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεσή του αυτή χρησιμοποιώντας για το σκοπό αυτόν τους δείκτες κατεύθυνσης, αν δε αυτοί δε λειτουργούν, υποχρεούται να δώσει τα ακόλουθα σήματα με το χέρι:

 

α) Έκταση του βραχίονα προς τα πάνω για στροφή προς την κατεύθυνση αυτού.

 

β) Κάμψη του βραχίονα προς τα πάνω για στροφή προς την αντίθετη πλευρά αυτού.

 

γ) Κάμψη του βραχίονα προς τα κάτω, για τον ελιγμό στάθμευσης.

 

Συνεπως ειτε δεν εχεις οδηγησει ποτε ειτε δεν εχεις παρκαρει ποτε! Ειδικα στην Αθηνα..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...