ταξιδιωτης22 Δημ. October 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2005 απο τις bmw προσωπικα πιστευω οτι αξιζουν μονο η σειρα m,απο κει κι επειτα αδιαφορω για τα υπολοιπα. η mercedes ειναι οπως και να το κανουμε η βασιλισσα κι ας μην εχουν οι περισσοτερς επιδοσεις φοβερες. τωρα οσον αφορα την αξιοπιστια πιστευω οτι η mercedes ειναι καπως καλυτερη.αν και στην πραξη τελικα τα μεγαλα ονοματα τρβουν πισω τους κι ενα τραιηλερ για τις κουφες ζημιες που παρουσιαζουν. αντιθετως κατι φτηνοτερα αμαξακια κανουν καλυτερα την δουλεια τους και με λιγοτερες ζημιες. τα χω δει πια ζωντανα τα παραδειγματα απο την μανια του πατερα μου στα γερμανικα αυτοκινητα,του χει κοστισει.αλλα αυτος επιμενει. το αυτοκινητο θελει τον γερμανο του. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
resurection_boy Δημ. October 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2005 Μα, για το Θεο, φυσικο δεν ειναι να μην αλλαζει και τοσο πολυ??? Αφου μιλεμε για την κορυφαια εκδοση της συγκεκριμενης σειρας! (ειτε μιλαμε για Σειρα3/Μ3, ειτε για C-class/C55 AMG) Δεν υπαρχει λογος να συνεχισουμε αυτη τη συζητηση! Αυτα που μου λες ειναι τουλαχιστον ... περιεργα! Ο κωλος της C55 Amg ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ιδιος με αυτον της C, αν εξαιρεσουμε μια μικρη καμπυλη στην βαση του προφυλαχτηρα, και τα 4 μπουρια (και οχι 2 οπως ανεφερες) ενω οι ζαντες φυσικα θα ειναι διαφορετικες! Τωρα εγω απο αυτο τι πρεπει να καταλαβω?? Με το δικο μου ματι παντως η Ζ4 φαινετε μεγαλυτερη σε διαστεσεις (ειδικα σε μηκος λογω του τεραστιου καπο!) και μαλλον το δικο μου ματι εχει δικιο, συμφωνα με τις διαστασεις των αυτοκινητων! Οσο για τους εσωτερικους χωρους εχουν απειροελαχιστες διαφορες! Στην Ζ4 (μπηκα ως οδηγος) ημουν μια χαρα, ενω στην SLK (ως συνοδηγος) απλα ακουμπουσαν τα μαλλια μου στην οροφη (το υψος μου ξεπερναει ελαχιστα τα 2 μετρα!) Τελος για ποιο λογο μου συγκρινεις μια λιμουζινα με την Ζ3?? Τι σχεση εχει η Ζ3?? http://www2.mercedes-benz.se/content/media_library/hq/hq_mpc_reference_site/passenger_cars/products/new_cars/c-class_sports_coupe0/impressions/c-sportscoupe_impressions8.object-Single-MEDIA.tmp/exterior_view2.jpg http://www2.mercedes-benz.co.uk/content/media_library/unitedkingdom/mpc_unitedkingdom/passenger_cars/products/individualisation/amg/models/c_55_amg/uk-c55amg-overview-410x220-01.object-Single-MEDIA.tmp/uk-C55AMG-overview-410x220-01.jpg Του εκοψαν τον κολο και τον εβαλαν στο αλλο... Εγω παλι στην Z3 μπηκα και στης δυο θεσεις και ειμουν αρκετα ανετος την στηγμη που στην SLK αισθανομουν σαν ενα μωρο σε θεσει φτιαγμενει για τον Φασουλα. Στην Ζ4 Δεν εχω μπει αλλα με το ματι μου φαινετε πιο μικρη απο την SLΚ και ενας γνωστος μου λεει οτι δεν ειναι και τοσο ανετος στην Ζ4 (ως οδηγος) ενω με την SLK που ειχε παλια ηταν ανετος (ευσωμος) Και στο κατω κατω που ξερω οτι τα μεγεθυ που εγραψες δεν τα εβγαλες απο το μυαλο σου;Γιατι δεν ειπες και που τα ειδες; Και εγω μπορω να σου πω οτι το mini εχει μηκος 4,68 μετρα υψος 0,50 μετρα και πλατος 3,25 μετρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. October 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2005 :shock: :shock: Καταλαβες τι εγραψες?? Καταλαβες ποια αυτοκινητα ειναι αυτα στις φωτογραφιες που παρεθεσες?? Μαλλον οχι... Στην πρωτη φωτο ας πουμε εχεις βαλει την C200 SportsCoupe, που δεν εχει καμια σχεση με την C55 AMG η οποια αισθητικα βασιζεται στην C200 Estate! Αλλο το ενα αυτοκινητο και αλλο το αλλο... Οπως αλλο η Μ3 και αλλο η 316 Compact! Δεν υπαρχει καποιος λογος να συνεχισουμε αυτη τη συζητηση οπως ξαναειπα... Ειναι προφανες οτι ΔΕΝ γνωριζεις απο αυτοκινητα ειτε αυτα ειναι BMW, ειτε Mercedes! Ακομα, ποτε δεν πεταω λογια στο αερα και οτι λεω εχει παντα αντικρυσμα! Δεν θα σου ελεγα διαστασεις αυτοκινητων απο το μυαλο μου... Ειναι διαθεσιμες αλλωστε στα επισημα sites των εταιριων! Κανε κλικ για να το διαπιστωσεις και απο μονος σου... BMW Z4 Mercedes SLK Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
c_arroyo Δημ. October 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2005 Ακομα, ποτε δεν πεταω λογια στο αερα και οτι λεω εχει παντα αντικρυσμα! Δεν θα σου ελεγα διαστασεις αυτοκινητων απο το μυαλο μου... Ειναι διαθεσιμες αλλωστε στα επισημα sites των εταιριων! Κανε κλικ για να το διαπιστωσεις και απο μονος σου... BMW Z4 Mercedes SLK Μην υπερβάλεις βρε amelidi :) θεωρείς σημαντική την διαφορά των 0,9cm και 0,4cm στο μήκος καο στο πλάτος αντίστειχα;;; Η μόνη διαφορά είναι τα 7cm στο ύψος όπου μειώνεται στο 0,1cm στην SLK350 , φιλικά πάντα :) :) Εγώ πάντως προτειμώ την Mercedes γιατί είναι πιο πολυτελοί τα μοντέλα της και επέισης έχει μεγαλύτερη γκάμα και μοντέλων και σχεδίων και αν θες σπορ οδηγηση πέρνεις μια SL65 AMG και κάνεις την δουλειά σου καλύτερα από κάθε BMW, γιατί δεν τους ενδιαφέρει όλους η σπορ οδήγηση οπότε αυτο δεν αποτελεί μειονέκτημα της Mercedes Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
resurection_boy Δημ. October 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2005 :shock: :shock: Καταλαβες τι εγραψες?? Καταλαβες ποια αυτοκινητα ειναι αυτα στις φωτογραφιες που παρεθεσες?? Μαλλον οχι... Στην πρωτη φωτο ας πουμε εχεις βαλει την C200 SportsCoupe, που δεν εχει καμια σχεση με την C55 AMG η οποια αισθητικα βασιζεται στην C200 Estate! Αλλο το ενα αυτοκινητο και αλλο το αλλο... Οπως αλλο η Μ3 και αλλο η 316 Compact! Δεν υπαρχει καποιος λογος να συνεχισουμε αυτη τη συζητηση οπως ξαναειπα... Ειναι προφανες οτι ΔΕΝ γνωριζεις απο αυτοκινητα ειτε αυτα ειναι BMW, ειτε Mercedes! Ακομα, ποτε δεν πεταω λογια στο αερα και οτι λεω εχει παντα αντικρυσμα! Δεν θα σου ελεγα διαστασεις αυτοκινητων απο το μυαλο μου... Ειναι διαθεσιμες αλλωστε στα επισημα sites των εταιριων! Κανε κλικ για να το διαπιστωσεις και απο μονος σου... BMW Z4 Mercedes SLK Σορρυ που δεν εφαγα ολη μου την ζωη για να μαθω τα παντα για καπιο αμαξι που δεν με ενδιαφερει και πριμισα ναψαχτω για αυτα που με ενδιαφερουν... Αλλα και παλι C200 ειναι και αυτη, ειανι σαν να μου λες , εγω δεν σου ειπα για την 318, σου ειπα για την 318Ci. Το αν γνωριζω η οχι δεν θα το καταλαβεις απο 2-3 μοντελα αλλα απο το συνολο, και στο κατω κατω 14 χρωνων ειμαι, δεν μπορει να ασχολουμε τοσο καιρο οσο εσυ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. October 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2005 Και η Mercedes και η BMW ειναι αναξιοπιστες και εμφανιζουν ουκ ολιγες βλαβες, με την Merc ομως να διακρινεται στον τομεα αυτο αφου το παραδεχτηκε και επισημως... και το διαβεβαιωνω και εγω αλλα και πολλοι πολλοι ακομα ως κατοχοι. Σχετικα με το αν ειναι συγκρισιμα μεγεθη... κοιτα να δεις. Ξερω οτι περνωντας ενα Sorento η ενα Tucson η πιθανοτητα να με απασχολησει με μαμακιες ειναι ελαχιστη... οταν την ιδια στιγμη πολλα μα παρα πολλα premium σε κρατανε σε εγρηγορση, πραγμα αδικαιολογητο αν αναλογιστει κανεις ποσα παραπανω δινεις. Οι φετες αλουμινιου στα ταμπλο και τα μαλακα πλαστικα ειναι φρου φρου αι αρωματα... ας φτιαξουν την ουσια. Εαν θελουμε να μιλαμε για αξιοπιστια σε premium, καπου να δωσεις τα λεφτα σου και να εχεις ησυχο το κεφαλι σου, τοτε θα μιλησουμε για Lexus και αφηστε τους αλλους να κουρευονται. Ναι, αλλά σκέψου τι περιλαμβάνει ο εξοπλισμός μιας Mercedes/BMW και τι περιλαμβάνει ο εξοπλισμός ενός ΚΙΑ. Δεν είναι αυτονόητο ότι ένα αμάξι το οποίο είναι πιο φορτωμένο σε εξοπλισμό θα είναι πιο εύκολο να πάθει κάτι από ένα αμάξι του οποίου ο εξοπλισμός εξαντλείται στο cd changer (λέμε τώρα); Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alphaleader Δημ. October 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2005 Ναι, αλλά σκέψου τι περιλαμβάνει ο εξοπλισμός μιας Mercedes/BMW και τι περιλαμβάνει ο εξοπλισμός ενός ΚΙΑ. Δεν είναι αυτονόητο ότι ένα αμάξι το οποίο είναι πιο φορτωμένο σε εξοπλισμό θα είναι πιο εύκολο να πάθει κάτι από ένα αμάξι του οποίου ο εξοπλισμός εξαντλείται στο cd changer (λέμε τώρα); οτι ακριβως εχει ενα εξοπλισμενο Tucson τα ιδια ακριβως εχει και μια C class η ακομα και e-class... Ολα τους εχουν ESP, PP, ABS, ηλεκτρικα παραθυρα, ηλιοροφες, αμορτισερ για το καπο μηχανης, δισκοφρενα μπρος πισω, ραδιοσιντια, φωτααααα :w00t: , 6 αεροσακους, αυτοματους κλιματισμους... Στα βασικα πακετα που προσφερονται ειναι πανω κατω ΟΛΑ τα συγχρονα αμαξια το ιδιο. Αυτο δεν εμποδιζει την Mercedes να παιρνει τα ηλεκτρονικα στο χερι ομως... Παράθεση Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jackdaniels Δημ. October 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2005 Θέλω να πω κάτι στο συγκεκριμένο θέμα γιατή μου φένεται κουφή η σύγκριση ΚΙΑ-Mercedes :blink: Δεν λέω ότι έχεις άδικο πέρι του ίδιου περίπου ηλεκτρονικού εξοπλισμού, το θέμα είναι σε τη στάδια βρίσκεται η εξέλιξη του τεχνολογικού εξοπλισμού του κάθε αυτοκινήτου. Η Mercedes έχει να αντιμετωπίση μία Bmw και αντίστροφα, η δύο αυτες εταιρίες πέζουν με εκδόσης τελευταίας γενιάς και άμεσης εξέλιξης στα ηλεκτρονικά τους καθώς και δημιουργίες των τμημάτων έρευνας και εξέλιξης τους σε όλο το φάσμα του εξοπλισμού τους, δηλαδή με ΜΗ δοκιμασμένες στο δρόμο λύσης, και όλοι γνωρίζουμε ότι οι εργαστηριακές δοκιμές δεν είναι αρκετές κάποιες φορές για να είναι αξιόπιστο το τελικό προιόν (Mercedes A Class-Test ταράνδου). Αντιθέτος αν προσέξεις οι KIA-Hyundai και ΣΙΑ χρησιμοιούν είδη δοκιμασμένες λύσης, με άλλα λόγια δημιουργούν οι εταιρίες αυτες την τεχνολογία που θα χρησιμοποιήσουν αργότερα οι κατώτερες εταιρίες, που αν είχαν την δυνατότητα εξέλιξης αυτων δεν θα ήταν κατώτερες :wacko: Μπερδευτήκαμε? :lol: Το Συμπέρασμα είναι λογικό, ναι η ΚΙΑ είναι ποιό αξιόπιστη, αλλά εξαιτίας των είδη δοκιμασμένων και εξελιγμένων-απαλαγμένων απο ελατώματα-τεχνολογιών. Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alphaleader Δημ. October 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2005 Σαν να λεμε πως οι κατοχοι των premium ειναι Beta testers... xexexe... ακριβο το Beta testing για πραγματα που ουτως η αλλως θα επρεπε να λειτουργουνε αριστα. Γιατι ξερεις, το να σου τρεχει λαδια το αμορτισερ του καπο, το να βαζει νερα ο εγκεφαλος, το να λειτουργουν λαθος οι αισθητηρες θερμοκρασιες καμπινας και αλλα τετοια... σιγουρα δεν χρειαζεται εξωγηινη τεχνολογια. αλλα περαν της πλακας, ας ξεφυγουμε απο Κια... Παμε στην Fiat, την Citroen, την Ford... χρησιμοποιουν ηλεκτρονικα τελευταιας γενιας και αρκετα συγχρονη τεχνολογια στους κινητηρες... σε περιπτωσεις μαλιστα οπως οι Diesel δεν υστερουν σε τιποτα απολυτως. Παράθεση Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aoratos Δημ. October 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2005 bmw!! gia toys logoys poy exoyn anaferei oi ypolipoi! Παράθεση Fiat Coupe:Διαχρονικός έρωτας Η αλλιώς Ferrari του λαού,ετσι χαρακτηριστικε απο τους Ιταλους...:cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. October 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2005 Θέλω να πω κάτι στο συγκεκριμένο θέμα γιατή μου φένεται κουφή η σύγκριση ΚΙΑ-Mercedes :blink: Δεν λέω ότι έχεις άδικο πέρι του ίδιου περίπου ηλεκτρονικού εξοπλισμού, το θέμα είναι σε τη στάδια βρίσκεται η εξέλιξη του τεχνολογικού εξοπλισμού του κάθε αυτοκινήτου. Η Mercedes έχει να αντιμετωπίση μία Bmw και αντίστροφα, η δύο αυτες εταιρίες πέζουν με εκδόσης τελευταίας γενιάς και άμεσης εξέλιξης στα ηλεκτρονικά τους καθώς και δημιουργίες των τμημάτων έρευνας και εξέλιξης τους σε όλο το φάσμα του εξοπλισμού τους, δηλαδή με ΜΗ δοκιμασμένες στο δρόμο λύσης, και όλοι γνωρίζουμε ότι οι εργαστηριακές δοκιμές δεν είναι αρκετές κάποιες φορές για να είναι αξιόπιστο το τελικό προιόν (Mercedes A Class-Test ταράνδου). Αντιθέτος αν προσέξεις οι KIA-Hyundai και ΣΙΑ χρησιμοιούν είδη δοκιμασμένες λύσης, με άλλα λόγια δημιουργούν οι εταιρίες αυτες την τεχνολογία που θα χρησιμοποιήσουν αργότερα οι κατώτερες εταιρίες, που αν είχαν την δυνατότητα εξέλιξης αυτων δεν θα ήταν κατώτερες :wacko: Μπερδευτήκαμε? :lol: Το Συμπέρασμα είναι λογικό, ναι η ΚΙΑ είναι ποιό αξιόπιστη, αλλά εξαιτίας των είδη δοκιμασμένων και εξελιγμένων-απαλαγμένων απο ελατώματα-τεχνολογιών. Ακριβώς αυτό λέω κι εγώ. Οι Mercedes/BMW/Audi έχουν τρομερό ανταγωνισμό μεταξύ τους με αποτέλεσμα να προσπαθούν να ενσωματώνουν όλο και περισσότερες τεχνολογίες στα αμάξια τους με αποτέλεσμα να γίνονται πιο αναξιόπιστα. Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fcukinbeast666 Δημ. October 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2005 οι mercedes μπορεί να είναι αναξιόπιστες αλλά οι bmw που χωλαίνουν και τις κοπανάτε τις ταμπέλες αναξιόπιστες? ποιό μοντέλο αποσύρθηκε ως προβληματικό ή εμφάνισε προβλήματα σε ευρέια κλίμακα,όπως κάποιες άλλες μάρκες? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. October 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2005 Σορρυ που δεν εφαγα ολη μου την ζωη για να μαθω τα παντα για καπιο αμαξι που δεν με ενδιαφερει και πριμισα ναψαχτω για αυτα που με ενδιαφερουν... Αλλα και παλι C200 ειναι και αυτη, ειανι σαν να μου λες , εγω δεν σου ειπα για την 318, σου ειπα για την 318Ci. Το αν γνωριζω η οχι δεν θα το καταλαβεις απο 2-3 μοντελα αλλα απο το συνολο, και στο κατω κατω 14 χρωνων ειμαι, δεν μπορει να ασχολουμε τοσο καιρο οσο εσυ... Σε καμια περιπτωση δεν εχεις την υποχρεωση να γνωριζεις πληροφοριες για αυτοκινητα τα οποια δεν σε απασχολουν...! Το να μην γνωριζεις δεν ειναι κακο, για αυτο ειμαστε ολοι εδω μεσα! Κακο ειναι το να επιμενεις για κατι, μη γνωριζοντας και μη εχοντας τα απαιτουμενα στοιχεια!! ;) Απλα ακου αυτους που γνωριζουν και θα μαθεις και εσυ... c_arroyo οι διαφορες μπορει να μην ειναι μεγαλες... Παρ' ολα αυτα παραμενουν διαφορες υπερ του ενος η του αλλου! Ειδικα στα αυτοκινητα μια ελαχιστη μεταβλολη καποιον μεγεθων (πχ μετατροχιο, υψος κλπ) μπορει να επιφερουν τεραστιες διαφορες στην οδηγικη συμπεριφορα τους! Ας πουμε μειωμενο υψος=χαμηλωτερο κεντρο βαρους... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jackdaniels Δημ. October 10, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2005 Σαν να λεμε πως οι κατοχοι των premium ειναι Beta testers... xexexe... ακριβο το Beta testing για πραγματα που ουτως η αλλως θα επρεπε να λειτουργουνε αριστα. Γιατι ξερεις, το να σου τρεχει λαδια το αμορτισερ του καπο, το να βαζει νερα ο εγκεφαλος, το να λειτουργουν λαθος οι αισθητηρες θερμοκρασιες καμπινας και αλλα τετοια... σιγουρα δεν χρειαζεται εξωγηινη τεχνολογια. αλλα περαν της πλακας, ας ξεφυγουμε απο Κια... Παμε στην Fiat, την Citroen, την Ford... χρησιμοποιουν ηλεκτρονικα τελευταιας γενιας και αρκετα συγχρονη τεχνολογια στους κινητηρες... σε περιπτωσεις μαλιστα οπως οι Diesel δεν υστερουν σε τιποτα απολυτως. Καλά νομίζω αυτα που λες είναι μία στις χίλιες περιπτώσεις, μιλάμε για πολλύ γκαντεμιά! Αν δεν κάνω λάθος πάντως οι περισότερες εταιρίες χρισημοποιούν στα Diesel την τεχνολογία Common Rail που αν δεν κάνω λάθος, αν λέω, είναι δημιουργία τις Bmw?! Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amoust Δημ. October 10, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2005 Κι εγώ ψήφισα bmw. Αν δεν παινέψης το σπίτι σου.......... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ALEXO Δημ. October 10, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2005 Καλά νομίζω αυτα που λες είναι μία στις χίλιες περιπτώσεις, μιλάμε για πολλύ γκαντεμιά! Αν δεν κάνω λάθος πάντως οι περισότερες εταιρίες χρισημοποιούν στα Diesel την τεχνολογία Common Rail που αν δεν κάνω λάθος, αν λέω, είναι δημιουργία τις Bmw?! Η τεχνολογία Common Rail είναι δημιουργία της FIAT. Στο ερώτημα που τίθεται η απάντηση είναι BMW. Παράθεση The greatest thing you 'll ever learn,is just to love and be loved in return... MOULIN ROUGE Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnypatras Δημ. October 10, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2005 Η τεχνολογία Common Rail είναι δημιουργία της FIAT. Στο ερώτημα που τίθεται η απάντηση είναι BMW. Ο johnnypatras είμαι. Κατα λάθος απάντησα με τον λογαριασμό του μικρότερου αδερφού μου.;) Παράθεση Ζήσε τη ζωή σου!!!! Bubby's Community : www.viennas.net/cs Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jackdaniels Δημ. October 11, 2005 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2005 Οκ, γράψε λάθος τότε ;) Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HellasLover Δημ. January 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2008 Με την ίδια τιμή, ίδια χρονολογία και χιλιόμετρα θα προτιμούσατε ένα CLK η ένα 3 series? Έχω βρει CLK320 κάμπριο του 2002 με 40000miles για $15000 και 330Ci ίδια χρονολογία, λίγα περισσότερα μίλια αν θυμάμαι καλά για $16500 Αν και δε θεωρώ καλή ευκαιρία κανένα από τα 2, στο τέλος θα καταλήξω είτε σε bmw είτε σε mercedes και χρειάζομαι γνώμες! thanks Παράθεση I don't live in Greece, Greece lives in me... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. January 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2008 Δεν νομίζω να είναι δύσκολη η επιλογή. Αν θες άνεση πάρε τη Mercedes. Αν θες μεγαλύτερη συμμετοχή στην οδήγηση πάρε τη BMW. Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
odontiatros1986 Δημ. January 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2008 Πάρε τη μπέμπα. Ταιριάζει πιο πολύ στην ηλικία σου. Παράθεση http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/downloads/buddyiconsconavatars/v_franklin_chop2_80x80.jpg Automagic * Automation @ Google Play Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. January 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2008 Aυτα τα αυτοκινητα ειναι πανω κατω τα ιδια οποτε περνεις αυτο που σου αρεσει εμφανησιακα.Παντως εγω ακουω οτι η bmw εχει καλυτερη ποιοτητα κατασκευης. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HellasLover Δημ. January 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2008 nai ontws ta bmw einai kalutera, exw odhghsei ti 330ci tis ksaderfis mou kai h odhghsh einai apolaush! apla skeftomai isws na mou kostisei perisotero na vrw bmw se kalh katastash, uparxoun polla perisotera mercedes edw me ligotera xrhmata. emfanisiaka mesa-ekso protimw sti clk alla poiotika ti bmw..de kserw:confused: apo antalaktika poia exei ta ftinotera? yia tin ML pou exw exw dwsei TA lefta me to paramikro pou xalaei Παράθεση I don't live in Greece, Greece lives in me... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. January 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2008 εσυ τι ακριβως θελεις απο το αυτοκινητο?αν γουσταρεις περισσοτερο τις cruising καταστασεις το clk ειναι ιδανικη επιλογη.αν απο την αλλη θες που και που να παιξεις σε κλειστα στροφιλικια και σου αρεσει η σπορ οδηγηση τοτε BMW..;) Αληθεια ποιο απο τα 2κραταει καλυτερη τιμη μεταπωλησης στο Αμερικα? η bmw εδω εχει φτηνοτερη συντηρηση απο την MB(αλλα μη φανταστεις τρελες διαφορες..) Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
teris Δημ. January 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2008 Πάρε τη μπέμπα. Ταιριάζει πιο πολύ στην ηλικία σου. Αυτά ισχύυν μόνο στην Ελλάδα... Αμερική που είναι ο τυπάς πάνε να δεις τους rappers και τους thugs με τις χαμηλωμένες Mercedes.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.