Jump to content

E-Shops και Ηλεκτρονικές Αγορές


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είναι ελεεινοί αυτοί οι Άγγλοι. Χειρότεροι από τους Αμερικάνους. Φίλε PNMEDM ούτε αυτοί στέλνουν Ελλάδα ηλεκτρονικές συσκευές.

Για δείτε εδώ. Μόνο στο Γιου Κέι στέλνουν. Και εκτός αυτού πιο πολύπλοκα σάιτ από τα αγγλικά και τα αμερικάνικα δεν έχω δει. Όταν πας στα μεταφορικά σου εμφανίζουν 3 σελίδες όρους και 2 σελίδες τιμές. Όχι για book, όχι για toy, όχι για software κλπ. Είναι σοβαροί; Στέλνουν διαφορετικά ανάλογα με το τι αγοράζεις; Και να πεις ότι έχει και τρομερή διαφορά... 3,99 το ένα 4,99 το άλλο.Σιγά τα ωά. Μια ζωή τέτοια μυαλά θα έχουν οι Άγγλοι. Λες και τους πείραζε να βάζουν μεταφορικά με το κιλό, όπως κάνει ο κάθε απλός άνθρωπος και το κάθε λογικό e-κατάστημα.

 

Για μένα ένα μεγάλο Χ στο amazon. Δε νομίζω να αξίζει από τους όρους και μόνο.

Δέχομαι επιχειρήματα περί του αντιθέτου.

 

Το περιμενα οτι ισως να μην το παρεδιδαν Ελλαδα, αλλα δεν ημουν και σιγουρος για αυτο και δεν το ανεφερα. Εδω, ουτε το play.com ουτε το amazon.co.uk δεν μου εστελναν Ελλαδα ενα παιχνιδι (αρκουδακι, λιγοτερο απο κιλο) ηλεκτρονικη συσκευη θα σου εστελναν; :rolleyes: :mad: :down:

 

Πες ότι θέλω πχ να αγοράσω το συγκεκριμένο από το .com. Τι έχει και φόρους; :blink: Τι μεταφορικά πληρώνεις; Έψαξα από ebay αλλά βρίσκεις κάτι τρελά μεταφορικά για Ελλάδα. Σου λέει ο άλλος θέλει 152$ για αποστολή για Ελλάδα τη στιγμή που το προϊόν του κάνει 30-40$.

 

On topic: Ετσι κι αλλιώς, δεν θα αγόραζα PAP εκτός EU, o κίνδυνος να (υπερ)διπλασιαστεί η τιμή με το τελωνείο (και το parking του Ελ.Βενιζέλος) και να χαθεί ένα πρωινό, είναι πολύ μεγαλύτερος από παλιά.

 

Οπως πολυ σωστα αναφερει και ο gerontas, και το ειχα επισημανει και εγω αρχικα, απο ΗΠΑ πρεπει να σκεφτεις και ενδεχομενα εξοδα λογω "κοστολογησης" απο το τελωνειο! ;) Απο το τελωνειο στη Θεσσαλονικη μου ειχαν πει εως και διπλασια τιμη για gadget...:(

 

Υ.Γ: Για τους κακοηθεις...οχι το :bear: δεν ηταν για μενα! :lol: :p

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Δεν ξέρω άν το έχεις ψάξει στο skroutz, οι τιμές σε σχέση με το αμερικάνικο amazon, δεν μου φαίνονται απαγορευτικές...

Το πρόσεξα ναι από Σκρουτζ. Αν δε το βρω σε καλύτερη τιμή στο γερμανικό/αγγλικό e-bay θα το πάρω από Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Guest valeria

Παιδιά ζητάω άμεσα τη βοήθειά σας.Στη 1:00 τα ξημερώματα μου ήρθε e-mail από το stereopark.gr ως εξής:

 

Εχετε κάνει τη παρακάτω παραγγελία στο Stereopark

 

ΟΝΟΜΑ: ......................

 

E-mail: ......................

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: .............

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΠΙΤΙΟΥ:

ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ: COD

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: ..............

 

________________________________________________________________

Ενδιαφέρεστε για:: KLV-S32A10

Με τιμή: 1.444� ΣΕ 6 ΔΟΣΕΙΣ

 

Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο.

 

Απο το Stereopark

Στέφανος Πανόργιος

 

 

Eγώ το έλαβα πριν λίγο,και το περίεργο είναι το εξής:Σε αυτό το site δεν έχω μπει ποτέ,άλλωστε δεν υπάρχει ούτε στην history του pc.Έστειλα e-mail για ακύρωση πριν λίγο.Το θέμα είναι αυτοί που στον δι@ολο βρήκαν τα στοιχεία μου;:mad: Eπίσης δεν κατάλαβα καλά γιατί λέει τρόπος πληρωμής COD (Cash On Delivery) και μετά λέει 1.444? 6 δόσεις.Υπάρχει περίπτωση να έχουν βρει με κάποιον τρόπο τον κωδικό της πιστωτικής; :blink: Δεν έχω δώσει ποτέ στο internet τον αριθμό αυτό!Pls βοήθεια γιατί θα σαλτάρω,είμαι πολύ προσεκτική σε αυτά και πάντα όταν παραγγέλνω κάτι το πληρώνω με αντικαταβολή.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ παράξενο όντως..και θεωρείται καλό μαγαζί το Stereopark.Τι σου είπαν αυτοί,όντως είχαν λάβει παραγγελία με τα στοιχεία σου;Δεν είχες αγοράσει τίποτα στο παρελθόν απο αυτούς;

Link to comment
Share on other sites

Guest valeria
Πολύ παράξενο όντως..και θεωρείται καλό μαγαζί το Stereopark.Τι σου είπαν αυτοί,όντως είχαν λάβει παραγγελία με τα στοιχεία σου;Δεν είχες αγοράσει τίποτα στο παρελθόν απο αυτούς;

Δεν μου έχουν απαντήσει τίποτα,δεν το βλέπω να απαντάνε σήμερα άλλωστε είναι και η μέρα τέτοια....Αύριο πρωί-πρωί παίρνω τηλέφωνο.Μου έκανε εντύπωση που το μήνυμα εστάλη 1:09 γιατί απ'ότι ξέρω αυτά τα e-mail στέλνονται αυτόματα μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.Ε εγώ εκείνη την ώρα κοιμόμουν.Φυσικά και δεν έχω πάρει ποτέ τίποτα από εκεί,ούτε καν ήξερα ότι υπάρχει το συγκεκριμένο κατάστημα.Έχω πάθει σοκ.:cry:

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου έχουν απαντήσει τίποτα,δεν το βλέπω να απαντάνε σήμερα άλλωστε είναι και η μέρα τέτοια....Αύριο πρωί-πρωί παίρνω τηλέφωνο.Μου έκανε εντύπωση που το μήνυμα εστάλη 1:09 γιατί απ'ότι ξέρω αυτά τα e-mail στέλνονται αυτόματα μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.Ε εγώ εκείνη την ώρα κοιμόμουν.Φυσικά και δεν έχω πάρει ποτέ τίποτα από εκεί,ούτε καν ήξερα ότι υπάρχει το συγκεκριμένο κατάστημα.Έχω πάθει σοκ.:cry:

Δεν ειδοποιείς και την τράπεζά σου εν τω μεταξύ να είσαι καλυμένη;Αν έχεις e-banking κιόλας μπορείς να τσεκάρεις αν έχει γίνει χρέωση στην κάρτα.

Link to comment
Share on other sites

Guest valeria
Δεν ειδοποιείς και την τράπεζά σου εν τω μεταξύ να είσαι καλυμένη;Αν έχεις e-banking κιόλας μπορείς να τσεκάρεις αν έχει γίνει χρέωση στην κάρτα.
Δυστυχώς δεν έχω e-banking,αλλά αν είναι θα πάρω τηλέφωνο έχεις δίκιο.Δεν μου έχει ξανατύχει κάτι τέτοιο,γι'αυτό να σε ρωτήσω κάτι:Θα μου την ακυρώσουν και θα μου βγάλουν καινούρια ή θα την μπλοκάρουν για λίγο να μην μπορούν να τραβήξει κανείς λεφτά;Σ'ευχαριστώ προκαταβολικά για το ενδιαφέρον.:)
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν έχω e-banking,αλλά αν είναι θα πάρω τηλέφωνο έχεις δίκιο.Δεν μου έχει ξανατύχει κάτι τέτοιο,γι'αυτό να σε ρωτήσω κάτι:Θα μου την ακυρώσουν και θα μου βγάλουν καινούρια ή θα την μπλοκάρουν για λίγο να μην μπορούν να τραβήξει κανείς λεφτά;Σ'ευχαριστώ προκαταβολικά για το ενδιαφέρον.:)

Ότι ζητήσεις εσύ θα κάνει η τράπεζα,αν έχεις υπόνοιες ότι έχει γίνει υποκλοπή των στοιχείων για ποιο λόγο να μην την αλλάξεις;Επικοινώνησε μαζί τους και πες τους πως έχει το θέμα για να μην γίνει και η χρέωση της τηλεόρασης.

Link to comment
Share on other sites

Guest valeria
Ότι ζητήσεις εσύ θα κάνει η τράπεζα,αν έχεις υπόνοιες ότι έχει γίνει υποκλοπή των στοιχείων για ποιο λόγο να μην την αλλάξεις;Επικοινώνησε μαζί τους και πες τους πως έχει το θέμα για να μην γίνει και η χρέωση της τηλεόρασης.
Αυτό θα κάνω,θα την ακυρώσω καλύτερα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.Είμαι περίεργη να δω τι θα μου πουν αυτοί αύριο,ελπίζω να μην πάνε να με βγάλουν τρελή ή κάτι τέτοιο,ούτε να υπονοήσουν ότι παράγγειλα κατά λάθος την τηλεόραση όσο ήμουν στο internet,γιατί κάτι τέτοιο υποψιάζομαι ότι θα κάνουν και θα τους πάρει και θα τους σηκώσει:!: Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές:)
Link to comment
Share on other sites

Αυτό θα κάνω,θα την ακυρώσω καλύτερα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.Είμαι περίεργη να δω τι θα μου πουν αυτοί αύριο,ελπίζω να μην πάνε να με βγάλουν τρελή ή κάτι τέτοιο,ούτε να υπονοήσουν ότι παράγγειλα κατά λάθος την τηλεόραση όσο ήμουν στο internet,γιατί κάτι τέτοιο υποψιάζομαι ότι θα κάνουν και θα τους πάρει και θα τους σηκώσει:!: Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές:)

Κοίτα, για να σου ήρθε επιβεβαιωτικό mail από το συγκεκριμένο κατάστημα το οποίο πρώτη φορά το βλέπεις, μάλλον κάποιος άλλος έδωσε τα στοιχεία σου. Δε νομίζω να είναι λαμογιά του e-shop, αλλά κάποιος ή πήγε να σου κάνει (χοντρή) πλάκα ή να σε χρεώσει, οπότε ηθελημένα. (σκέψου με ποιους έχεις προηγούμενα :p)

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι άκρη θα βρεθεί και μην ανησυχείς γιαυτό. Θα ακυρωθεί η παραγγελία και τα χρήματα δεν θα αφαιρεθούν από πουθενά. Καλό είναι να τηλεφωνήσεις στην τράπεζά σου της οποίας τα στοιχεία κάποιος υπέκλεψε. Υπάρχει 24ωρη εξυπηρέτηση για τέτοια θέματα. :!:

Link to comment
Share on other sites

Guest valeria
Καλημέρα σε όλους!Πήρα την τράπεζα και την ενημέρωσα και μετά πήρα το e-shop.Ήταν πολύ ευγενικοί,μου είπαν ότι ούτως ή άλλως θα επικοινωνούσαν μαζί μου πριν κάνουν οτιδήποτε,αλλά επιπλέον η παραγγελία ήταν πληρωμή μετρητοίς,δεν είχε δοθεί αριθμός πιστωτικής.:blink: Πολύ κουφό αυτό,τι όφελος θα είχε οποιοσδήποτε,αφού στην τελική δεν θα χρεωνόμουν;Επιπλέον,σίγουρα δεν υπάρχει κάποιος που να θέλει να μου κάνει τη ζωή δύσκολη,δεν έχω εχθρούς ευτυχώς :p.Anyway,πάει κι αυτό:scared: Eυχαριστώ για τη συμπαράσταση:)
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα κάποιος γνωστός σου πήγε να σου κάνει λαμογιά, εύκολο εάν έχει τα στοιχεία σου κι εφόσον μιλάμε για πληρωμή χωρίς κάρτα.

 

Πρόσεξε τους φίλους σου...

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους!Πήρα την τράπεζα και την ενημέρωσα και μετά πήρα το e-shop.Ήταν πολύ ευγενικοί,μου είπαν ότι ούτως ή άλλως θα επικοινωνούσαν μαζί μου πριν κάνουν οτιδήποτε,αλλά επιπλέον η παραγγελία ήταν πληρωμή μετρητοίς,δεν είχε δοθεί αριθμός πιστωτικής.:blink: Πολύ κουφό αυτό,τι όφελος θα είχε οποιοσδήποτε,αφού στην τελική δεν θα χρεωνόμουν;

E απλό είναι. Κάποιος γνωστός σου θα πήγε να σου κάνει χοντρή πλάκα (χοντροκομμένη που λέμε, στυλ Μήτρος Μητρουσης για τους παλιότερους).

 

Ποιο το όφελος; Νομίζω προφανες. Σε έκαναν να ανησυχησεις και να ψαχτείς. χεχε;)

Link to comment
Share on other sites

Guest valeria
Όσο περίεργο κι αν σας φανεί αυτό που θα πω,κι έχετε κάθε δίκιο βέβαια,γιατί τα γεγονότα αυτό δείχνουν,δεν νομίζω ότι τα άτομα με τα οποία συναναστρέφομαι θα έκαναν ποτέ κάτι τέτοιο :confused: Δεν είμαι κι από εκείνους που έχουν τους χιλιάδες γνωστούς,δύο-τρεις φίλους έχω που θα μπορούσαν να γνωρίζουν την διεύθυνση και το τηλέφωνο του μαγαζιού που δόθηκε στην παραγγελία κι από εκεί και πέρα το αγόρι μου και η οικογένειά μου.Ρε μπας κι είναι κανά spyware (αν και έκανα scan και δεν βρήκα κάτι),πριν δυο-τρεις μέρες παράγγειλα μερικά πράγματα,sony κατά σύμπτωση(?),από το euroservice.gr,είναι πιθανό να με hackεψε κάποιος,ή να συνεργάζεται κατά κάποιο τρόπο το ένα μαγαζί με το άλλο και να έγινε μπλέξιμο;Όπως καταλαβαίνετε θεωρώ τόσο απίθανο να έχει προσπαθήσει φίλος μου να μου κάνει λαδιά,από τη στιγμή κιόλας που δεν ασχολείται κανείς τους με το internet,που σκέφτομαι τρελά πράγματα:wacko:
Link to comment
Share on other sites

Όσο περίεργο κι αν σας φανεί αυτό που θα πω,κι έχετε κάθε δίκιο βέβαια,γιατί τα γεγονότα αυτό δείχνουν,δεν νομίζω ότι τα άτομα με τα οποία συναναστρέφομαι θα έκαναν ποτέ κάτι τέτοιο :confused: Δεν είμαι κι από εκείνους που έχουν τους χιλιάδες γνωστούς,δύο-τρεις φίλους έχω που θα μπορούσαν να γνωρίζουν την διεύθυνση και το τηλέφωνο του μαγαζιού που δόθηκε στην παραγγελία κι από εκεί και πέρα το αγόρι μου και η οικογένειά μου.Ρε μπας κι είναι κανά spyware (αν και έκανα scan και δεν βρήκα κάτι),πριν δυο-τρεις μέρες παράγγειλα μερικά πράγματα,sony κατά σύμπτωση(?),από το euroservice.gr,είναι πιθανό να με hackεψε κάποιος,ή να συνεργάζεται κατά κάποιο τρόπο το ένα μαγαζί με το άλλο και να έγινε μπλέξιμο;Όπως καταλαβαίνετε θεωρώ τόσο απίθανο να έχει προσπαθήσει φίλος μου να μου κάνει λαδιά,από τη στιγμή κιόλας που δεν ασχολείται κανείς τους με το internet,που σκέφτομαι τρελά πράγματα:wacko:

Κάνε το εξής: Ζήτα αν θέλεις τα στοιχεία από το συγκεκριμένο eshop της παραγγελίας. Αν μπορούν δηλαδή να σου δώσουν την IP του ατόμου που έκανε την παραγγελία ή αν μπορούν να δώσουν περαιτέρω στοιχεία. Πες τους ότι ανησύχησες πάρα πολύ και ότι πρώτη φορά συμβαίνει αυτό. Επίσης ότι με αυτό που συνέβη μπαίνουν οι ίδιοι στη μαύρη λίστα online αγορών (στυλ απειλής δηλαδή) αν δε διερευνήσουν την υπόθεση. Με ευγενικό πάντα τρόπο και χωρίς διάθεση να τσακωθείς μαζί τους, άλλωστε ήταν ευγενικοί και ίδιοι.

 

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι κάποιος γνωστός σου το έκανε αυτό. Ο ξένος χάκερ δε θα έκανε τέτοιες βλακείες, δίχως ίδιον όφελος. Θα κοίταζε να σου πάρει αριθμούς πιστωτικής, να οφεληθεί δηλαδή. Όχι απλά να κάνει μια παραγγελία που θα την πληρώσεις με αντικαταβολή. :blink: Είναι καθαρά θέμα χοντρής πλάκας.

Link to comment
Share on other sites

Και δεν είναι ανάγκη να είναι φίλος σου....γνωστός σου σίγουρα. Οι φίλοι δεν κάνουν τέτοιες πλάκες. Το πολύ να σε βάλουν να πληρώσεις 5 πίτσες...όχι μια περιουσία.
Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Guest valeria
Δυστυχώς τζίφος :( Μίλησα με ένα παιδί στο κατάστημα και μου είπε ότι έτσι όπως είναι φτιαγμένος ο server τους δεν έχει την δυνατότητα να δει ip και τέτοια παρά μόνο να δέχεται και να επιβεβαιώνει παραγγελίες.Ήταν πολύ ευγενικός κι αυτός οπότε δεν βλέπω το λόγο να λέει ψέματα.Μου είπε το ίδιο πράγμα,ότι δηλ. μάλλον πρόκειται για πλάκα και ότι τους έχει συμβεί κι άλλες φορές,αλλά να μην ανησυχώ γιατί δεν είναι τόσο εύκολο να χρεωθώ για κάτι που δεν θέλω.Τώρα εγώ όμως έχω πραγματικά ανησυχήσει,γιατί αν κάποιος με έχει βάλει στο μάτι και κάνει τέτοια πράγματα,ποιος μου λέει ότι δεν θα ξανακάνει κάτι;:worry: Αnyway,σας έπρηξα ολίγον:O Ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια!
Link to comment
Share on other sites

Απευθύνομαι σε αυτούς που έχουν αγοράσει από amazon.com.

 

Ενδιαφέρομαι βασικά για την αγορά Voip αντάπτορα. Βρήκα αυτόν. Επειδή δεν είμαι και πολύ της υπομονής να διαβάζω ολόκληρα κατεβατά για τα έξοδα αποστολής, είναι δωρεάν από ότι καταλαβαίνω; Σε κάθε αποστολή άνω των $25 είναι δωρεάν; Ισχύει και για την Ελλάδα αυτό;

 

Μετά όταν το προσθέτω στο καλάθι μου βγάζει πάλι μια κάρτα VISA amazon ότι άμα την βγάλω θα γλιτώσω άλλα 30$... :blink: Tι παίζει με αυτό;

 

Μπορεί κανείς να εξηγήσει το καθεστώς αποστολών προς Ελλάδα από amazon.com; :shifty:

 

Δεν ξέρω φίλε μου τι γίνεται με τα καταστήματα που λές αλλά πριν 1 μήνα περίπου αγόρασα ένα ΑΤΑ granstream HT 488 από Αμερική (telephonyware.com) άψογο σαν συσκευή VOIP (παίρνω τηλέφωνα μέσω ιντερνετ τζαμπα με voipbuster στην Ελλάδα σταθερά μέσω του κανονικού μου τηλεφώνου) και πλήρωσα συνολικά 102 € μαζί με μεταφορικά(34,90 $) χωρίς κανένα πρόβλημα.Ούτε τελωνεία ούτε τίποτα. Μου τάφερε η curier(ACS) σπίτι μου μέσα σε 4 μέρες. Αν το έπαιρνα το ίδιο από Ιταλία (γιατί μόνο εκεί το βρήκα) θα μου στοίχιζε 30% ακριβότερα.(Η πληρωμή έγινε μέσω πιστωτικής κάρτας).

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν αρκετές πλέον εταιρίες που προσφέρουν υπηρεσίες mail forwarding. Δηλαδή, εμείς που ειμαστε στην Ελλάδα μπορούμε να παραγγείλουμε π.χ. ένα ipod amazon αμερικής (το οποίο όμως στέλνει ηλεκτρονικά μόνο στην αμερική). Αντί να δώσετε τη διευθηνσή σας δίνετε μια ειδική διευθυνση που σας δίνει η εταιρεια (διεθυνση αμερικής). Το δέμα σας πάει εκεί και αυτοί αναλαμβάνουν να σας το στείλουν στην Ελλάδα. Με αυτές τις υπηρεσίες λύνεται επιτέλους το πρόβλημα του ελληνα surfer ο οποίος στο 90% των internetikon μαγαζιών δε μπορεί να ψωνίσει και δε μπορεί να εκμεταλευτεί τις πολυ καλες προσφορές που υπάρχουν.

 

Τέτοιες εταιρείες υπάρχουν αρκετές και συνήθως είναι λίγο ακριβές γιατι εκτός απο τα μεταφορικά χρεωνουν και συνδρομές κλπ. Η καλύτερη νομίζω είναι η aramex, που είναι εταιρεία courier η οποία με μονο ενα setup κόστος των 35 δολλαριων έχετε για πάντα διευθυνση στην αμερική και μια στην αγγλία. Και εντωμεταξύ τα ταχυδρομικά για να ερθει ενα δεμα απο αμερική π.χ. στην Αθήνα είναι πολύ φτηνά (8 δολλάρια νομίζω το πρώτο κιλό και 5 το κάθε επόμενο, και έρχεται σε λίγες μέρες. Τα περισσότερα μαγαζιά έχουν δωρεάν ταχυδρομικά για μέσα στην Αμερική, οποτε συνήθως δεν πληρώνετε τίποτα για να πάνε απο το μαγαζί στην αμερικάνικη διευθυνση).

 

Ακόμα συμφέρει πάρα πολύ να χρησιμοποιεί κανείς αυτήν την υπηρεσία για σε συνδρομές περιοδικών. Μια συνδρομή π.χ. για ενα χρόνο στο wired κοστίζει 9 δολλάρια. Και σε εκατοντάδες άλλα περιοδικά οι συδρομές έχουν απίστευτες εκπτώσεις. Αντί λοιπόν κάποιος να πάιρνει ένα pc magazine π.χ. τον μήνα μπορεί να παιρνει 5 αντίστοιχα απ'εξω.

 

Μερικές διευθύνσεις τέτοιων υπηρεσιών είναι

 

http://www.aramex.com (υπηρεσία) shop and ship http://www.aramex.com/shopandship

 

http://www.myus.com η πρωτη νομίζω που το ξεκίνησε πριν λίγα χρόνια

 

http://www.international-orders.com λίγο διαφορετικό. Εχει συγκεκριμένα μαγαζιά και ειναι νομίζω αρκετά ακριβό γιατι προπληρώνονται τα τελωνειακά τέλη.

 

http://www.usglobalmail.com/

 

http://www.mailnetwork.com/

Link to comment
Share on other sites

παιδια γεια σας.εχω γραφτει στο play.com,αλλα επειδη δεν εχει μερικα πραγματα που θελω,και τα βρηκα στο amazon.co.uk,σκεφτομαι να γραφτω και εκει..Απλα φοβαμαι λιγο,επειδη θα δωσω και σε δευτερο μαγαζι τα στοιχεια της καρτας μου,και επειδη μου ειχε κανει μια λαδια το play.com,δηλαδη ειχα παραγγειλει ενα πακετο dvd αξιας 230 ευρω,και λεει οτι δεν μπορει να μου το στειλει,λογω της υψηλης αξιας του,αλλα και οτι υπαρχει προβλημα με την επιστροφη των χρηματων γιατι λεει το χρεωσε,και ετσι ψιλοφοβαμαι να δωσω και αλλου τα στοιχεια μου..μπορει να με συμβουλεψει καποιος;;
Even though sometimes we have to give up the things we want the most..
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει μήπως κανείς κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα(κατα προτίμηση ελληνικό) ή κάποιο μαγαζί όπου να μπορώ να προμηθευτώ άφτιαχτα ξύλινα καραβάκια;
http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Όσο περίεργο κι αν σας φανεί αυτό που θα πω,κι έχετε κάθε δίκιο βέβαια,γιατί τα γεγονότα αυτό δείχνουν,δεν νομίζω ότι τα άτομα με τα οποία συναναστρέφομαι θα έκαναν ποτέ κάτι τέτοιο :confused: Δεν είμαι κι από εκείνους που έχουν τους χιλιάδες γνωστούς,δύο-τρεις φίλους έχω που θα μπορούσαν να γνωρίζουν την διεύθυνση και το τηλέφωνο του μαγαζιού που δόθηκε στην παραγγελία κι από εκεί και πέρα το αγόρι μου και η οικογένειά μου.Ρε μπας κι είναι κανά spyware (αν και έκανα scan και δεν βρήκα κάτι),πριν δυο-τρεις μέρες παράγγειλα μερικά πράγματα,sony κατά σύμπτωση(?),από το euroservice.gr,είναι πιθανό να με hackεψε κάποιος,ή να συνεργάζεται κατά κάποιο τρόπο το ένα μαγαζί με το άλλο και να έγινε μπλέξιμο;Όπως καταλαβαίνετε θεωρώ τόσο απίθανο να έχει προσπαθήσει φίλος μου να μου κάνει λαδιά,από τη στιγμή κιόλας που δεν ασχολείται κανείς τους με το internet,που σκέφτομαι τρελά πράγματα:wacko:

 

Κάποιο μπέρδεμα έχει γίνει καθώς το euroservice ασχολείται αποκλειστικά με προιόντα Sony όπως και το Stereopark.Ίσως έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους και μπέρδεψαν τις παραγγελίες.

Link to comment
Share on other sites

Guest valeria
Κάποιο μπέρδεμα έχει γίνει καθώς το euroservice ασχολείται αποκλειστικά με προιόντα Sony όπως και το Stereopark.Ίσως έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους και μπέρδεψαν τις παραγγελίες.
Μακάρι Βασίλη να είναι αυτό!:) Και εμένα μου έκανε κάποια εντύπωση που συνέπεσε η παραγγελία που έκανα,με την παραγγελία που υποτίθεται ότι έκανα.Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι τώρα πια όποτε θα τσεκάρω τα mail μου θα είμαι λίγο ανήσυχη:confused:
Link to comment
Share on other sites

ekana tin blakeia kai agorasa apo http://www.pixmania.com sto elliniko site dyo proionta autokinhtoy ta opoia kai otan piga stin edo antiprosopeia den exoyn egkiisi to esteila piso kai moy eipan tha kanoyn epistrofh xrhmaton kai akoma perimeno epishs sta perisotera proionta poy rotisa den kaliptete i egkiish edo exei kaneis to idio problhma
Link to comment
Share on other sites

Πολύ προσοχή με το e-shop.gr. Προχτές αγόρασα το κινητό sony ericsson Z520 απο το κατάστημά τους στο Χαλάνδρι και όταν πήγα σπίτι να το ανοίξω διαπίστωσα ότι το κουτί δεν ήταν σφραγισμένο. Απέξω έγραφε DE (δηλαδή προορισμός Γερμανία), manual μόνο γερμανικά αλλά με γλώσσα τηλεφώνου μόνο ελληνική/αγγλική. Το κινητό ήταν σε χρώμα λευκό(πράγμα που ήθελα) και απο την 1η στιγμή τα φωτάκια του πληκτρολογίου ήταν τα μισά αναμμένα (σκέφτομαι δε μπορεί τόσο χάλια ποιότητα κατασκευής). Μόλις δοκίμασα να μπώ σε υπόmenu δεν μπορούσε να επιστρέψει πίσω!!! στη συνέχεια κόλλησε. Το ξανανοίγω, περνάω τις επαφές με bluetooth από παλιό Τ610 και στια μισά κολλάει πάλι μένοντας πάντα στη δόνηση. Μόνο αφαιρόντας την μπαταρία ξαναδούλεψε. Νευριασμένος το γυρίζω πίσω (δεν είχε περάσει μισή ώρα) και ζητάω αντικατάσταση την οποία μου αρνήθηκαν προτείνοντάς μου να επισκεφθώ service sonyericsson!!! Στη συνέχεια έγινε χαμός, έκρηξη (το κατάστημα γεμάτο κόσμο) τους είπα ότι δε θέλω αντικατάσταση αλλά επιστροφή χρημάτων, πράγμα που επίσης αρνήθηκε ο υπέυθυνος του καταστήματος. Οι παρευρισκόμενοι μου πρότειναν να τους κάνω μύνηση επειδή δε μου επέστρεφαν τα χρήματα και απαίτηση αποζημίωσης για την ταλαιπωρία. Στο τέλος ο υπέυθυνος του καταστήματος έκαμψε τις αντιρρήσεις του και μου έδωσε 1 νέο, σφραγισμένο αυτή τη φορά, ελληνικότατο αλλά γκρι και έφυγα ικανοποιημένος. Δέν ήθελα πολύ πάντως για να τους μηνύσω σε περίπτωση που δεν το άλλαζαν.

Σημαντικό! στο site τους γράφουν ότι εντός 15 ημερών κάνουν αντικατάσταση όποιασδήποτε συσκευής.

Για όλα τα παραπάνω.... πολύ προσοχή με τα e-shop.

Σίγουρα δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω από το συγκεκριμένο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...