Jump to content

E-Shops και Ηλεκτρονικές Αγορές


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Βιάστηκα να ρωτήσω... Το ποσοστό διαφέρει ανάλογα το κατάστημα.
Μη γκρινιάζεις που δε σου 'ρθε η ζαριά, τζογάρισε στο όνειρο κι είσαι έτοιμος για όλα!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

eicha kanei kai ego agora meso tou ebest otan to anakalipsa meso google.

 

emena to cashback mou chreothike mesa se mia dio meres -agorasa fakous epafis-. to cashback pou pira den itan arketo oste na simplirosei to minimum ton 10 euro gia na mou ta steiloun, opote me tin epomeni agora....logika...:shifty:

 

ego pantos ta cashback sites ta eicha gnorisei stin agglia opou ekei spania psonizei kapios apo katastima an den tsekarei prota ta legomena cashback sites...

Link to comment
Share on other sites

Καλό φαίνεται αλλά η... παγίδα πού είναι? :p Γιατί σου επιστρέφει λεφτά? Απο πού τα βρίσκει?

2. Για ποιόν λόγο παίρνω επιστροφή χρημάτων (cashback);

 

Στα μέλη του eBest επιστρέφεται ανάλογα με τις αγορές τους ένα χρηματικό ποσό στο λογαριασμό τους. Το ποσό αυτό προέρχεται από τις ίδιες τις εταιρίες, οι οποίες όταν οι πελάτες τους αγοράζουν online, δίνουν ένα ποσόν ως διαφημιστική προμήθεια στο site από το οποίο προέρχεται ο πελάτης. Το site του eBest αποδίδει μετά από συνεννόηση με τα διάφορα καταστήματα το ποσό αυτό (μέχρι το 90% της διαφημιστικής προμήθειας) στα μέλη του. Έτσι τα μέλη του eBest επωφελούνται διπλά, δηλαδή και από τις ήδη μειωμένες τιμές αλλά και από την επιστροφή χρημάτων (cashback) μετά από τις αγορές τους.

 

http://www.ebest.gr/pages.php?page_id=7&

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

παράγγειλα Κυριακή βράδυ 27ε πράγματα απο e-shop.gr, και μέχρι σήμερα(τρίτη) η παραγγελία έχει κολλήσει στον έλεγχο διαθεσιμότητας.

 

Από προηγούμενες παραγγελείες από άλλα site η εξυπηρέτηση ήταν ταχύτερη

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Nokia6680/1.0 (2.04.14) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1)

 

To brando apo a3iopistia ti lei?

Από τα πλέον αξιόπιστα!

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

Έχει πάρει κανείς φορητό απο την dell ή γενικά απο κάποια χώρα του εξωτερικού; Σκέφτομαι να πάρω κάποιον φορητό απο την dell της Ιρλανδίας αλλα δεν ξέρω τι παίζει με την μεταφορά των χρημάτων και με την παράδοση του προϊόντος(courier ??), καθώς δεν έχω ξανακάνει αγορά απο το εξωτερικό..

Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία; Όχι αποκλειστικά με την συγκεκριμένη εταιρία.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει λόγος που θέλεις να αγοράσεις από την Dell Ιρλανδίας; Γιατί από τo http://www.dell.gr μπορείς να κάνεις μια χαρά τις αγορές σου και πριν κανένα μήνα που είχα ρωτήσει για το D820 μου είχαν πει ότι κάνει 10 μέρες περίπου η παράδοση.
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει λόγος που θέλεις να αγοράσεις από την Dell Ιρλανδίας; Γιατί από τo http://www.dell.gr μπορείς να κάνεις μια χαρά τις αγορές σου και πριν κανένα μήνα που είχα ρωτήσει για το D820 μου είχαν πει ότι κάνει 10 μέρες περίπου η παράδοση.

 

 

Ο λόγος είναι ότι τo http://www.dell.gr δεν φαίρνει στην Ελλάδα το μοντέλο που θέλω. Συγκεκριμένα ενδιαφέρομαι για το M1710.

 

Όσο για το D820, πολύ καλή επιλογή!

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω αγορασει δυο λαπτοπ απο τη DELL Ιταλιας, αλλα παραδοθηκαν σε Ιταλικη διευθυνση. Δε νομιζω να γινεται να σου στειλουν απο την Ιρλανδια στην Ελλαδα, λογικα θα σε παραπεμψουν στην ελληνικη ιστοσελιδα (οπου τα προιοντα ειναι υπερτιμημενα). Παντως ειναι πολυ αξιοπιστη εταιρια, καταπληκτικα προιοντα και εχουν γρηγορη παραδοση.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

παράγγειλα Κυριακή βράδυ 27ε πράγματα απο e-shop.gr, και μέχρι σήμερα(τρίτη) η παραγγελία έχει κολλήσει στον έλεγχο διαθεσιμότητας.

 

Από προηγούμενες παραγγελείες από άλλα site η εξυπηρέτηση ήταν ταχύτερη

 

file an to vlepeis online pare tilefono...emena mou eiche kolisei sto siggkekrimeno "elencho" dio-treis evdomades...telika pira til kai mou lene etimo einai!!!...ma tous leo oi times pesane...telospanton na min polilogo...akirosi paragelias, ksana apo tin archi kai piga kai to pira mesa se 2 meres...-mia mera meta itan akoma kai i kainouria paragelia se elenchoys diathesimotitas :X-

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω αγορασει δυο λαπτοπ απο τη DELL Ιταλιας, αλλα παραδοθηκαν σε Ιταλικη διευθυνση. Δε νομιζω να γινεται να σου στειλουν απο την Ιρλανδια στην Ελλαδα, λογικα θα σε παραπεμψουν στην ελληνικη ιστοσελιδα (οπου τα προιοντα ειναι υπερτιμημενα). Παντως ειναι πολυ αξιοπιστη εταιρια, καταπληκτικα προιοντα και εχουν γρηγορη παραδοση.

 

Έχεις δίκιο, δεν γίνεται να κάνω παραγγελία στην Ιρλανδία και γενικά σε άλλη χώρα, παρα μόνο στην Ελλάδα. Απο την άλλη πάλι στη Dell εδώ στην Ελλάδα δεν μπορούν να φέρουν το συγκεκριμένο μηχάνημα..:(

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Ώς αναφορά τα αρνητικά σχόλια που έγιναν για το e-shop.gr, δυστυχώς θα συμφωνήσω απόλυτα.

Και το περιστατικό έχει ως εξής:

Παραγγέλνω απο το e-shop.gr 100 δίσκους DVD και μετά απο λίγες μέρες τους παραλαμβάνω. Όταν ανοίγω το δέμα παρατηρώ ότι οι δίσκοι δεν ήταν μέσα σε θήκη, αλλα ΧΥΜΑ τυλιγμένοι σε ζελατίνα:blink: !! Έστειλα αρκετά mail στο e-shop.gr, για τα οποία δεν έλαβα ΚΑΜΙΑ απάντηση.

Μετά απο μερικές ημέρες πήρα τηλέφωνο, εξήγησα πώς έχουν τα πράγματα και με έβαλαν στην αναμονή για να βρουν τον υπεύθυνο. Μετά απο κανένα μισάωρο μου λένε ότι λείπει ο υπεύθυνος και το κλείνουν. Για δύο-τρεις ημέρες που έπαιρνα, συνεχιζόταν το ίδιο παιχνίδι, την μια δεν έβρισκαν τον υπεύθυνο, την άλλη έλειπε, την άλλη θα με έπαιρνε αυτός και σχετικές δικαιολογίες... Αφού λοιπόν μετά απο καμιά εβδομάδα κατάφερα να μιλήσω με αυτόν τον υπεύθυνο, το σηκώνει ένας ευγενικός "κύριος" ο οποίος μου λέει κατευθείαν ότι θα μου στείλει τις θήκες και την επόμενη θα τις έχω. Αφού πέρασε μια ολόκληρη εβδομάδα και δεν είχα λάβει τίποτα, παίρνω ξανά τηλέφωνο και ζητάω τον "κύριο" με τον οποίο είχα μιλήσει. Αφού λοιπόν του ανέφερα για καταγγελία στο ΙΝΚΑ, μετά απο ένα μήνα ταλαιπωρίας παρέλαβα τις θήκες.

Κάνανε όλο το παραπάνω για κάτι μηδαμινής αξίας, τί θα κάνανε άραγε για κάτι που θα τους ζημίωνε οικονομικά;

Ήταν η πρώτη αλλα και η τελευταία φορά που αγόρασα απο το e-shop.gr.:down:

 

Τα σχόλια δικά σας...

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Nokia6680/1.0 (2.04.14) SymbianOS/8.0 Series60/2.6 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1)

 

Ώς αναφορά τα αρνητικά σχόλια που έγιναν για το e-shop.gr, δυστυχώς θα συμφωνήσω απόλυτα.

Και το περιστατικό έχει ως εξής:

Παραγγέλνω απο το e-shop.gr 100 δίσκους DVD και μετά απο λίγες μέρες τους παραλαμβάνω. Όταν ανοίγω το δέμα παρατηρώ ότι οι δίσκοι δεν ήταν μέσα σε θήκη, αλλα ΧΥΜΑ τυλιγμένοι σε ζελατίνα:blink: !! Έστειλα αρκετά mail στο e-shop.gr, για τα οποία δεν έλαβα ΚΑΜΙΑ απάντηση.

Μετά απο μερικές ημέρες πήρα τηλέφωνο, εξήγησα πώς έχουν τα πράγματα και με έβαλαν στην αναμονή για να βρουν τον υπεύθυνο. Μετά απο κανένα μισάωρο μου λένε ότι λείπει ο υπεύθυνος και το κλείνουν. Για δύο-τρεις ημέρες που έπαιρνα, συνεχιζόταν το ίδιο παιχνίδι, την μια δεν έβρισκαν τον υπεύθυνο, την άλλη έλειπε, την άλλη θα με έπαιρνε αυτός και σχετικές δικαιολογίες... Αφού λοιπόν μετά απο καμιά εβδομάδα κατάφερα να μιλήσω με αυτόν τον υπεύθυνο, το σηκώνει ένας ευγενικός "κύριος" ο οποίος μου λέει κατευθείαν ότι θα μου στείλει τις θήκες και την επόμενη θα τις έχω. Αφού πέρασε μια ολόκληρη εβδομάδα και δεν είχα λάβει τίποτα, παίρνω ξανά τηλέφωνο και ζητάω τον "κύριο" με τον οποίο είχα μιλήσει. Αφού λοιπόν του ανέφερα για καταγγελία στο ΙΝΚΑ, μετά απο ένα μήνα ταλαιπωρίας παρέλαβα τις θήκες.

Κάνανε όλο το παραπάνω για κάτι μηδαμινής αξίας, τί θα κάνανε άραγε για κάτι που θα τους ζημίωνε οικονομικά;

Ήταν η πρώτη αλλα και η τελευταία φορά που αγόρασα απο το e-shop.gr.:down:

 

Τα σχόλια δικά σας...

 

Egw apo to e-shop exw thn akribws anti8eth apopsh.. Phra prin polyyy kairo kati cpuz, rams, klp. Afenos pou oi syskeyasies htan aristes, hr8an mesa se 2 meres xwris kanena para3eno kollhma, kai sthn thlefwnikh synnenohsh htan pro8ymotatoi.

Einai analogws thn baremara tou ka8e ypallhlakou. . .

Link to comment
Share on other sites

Ώς αναφορά τα αρνητικά σχόλια που έγιναν για το e-shop.gr, δυστυχώς θα συμφωνήσω απόλυτα.

Και το περιστατικό έχει ως εξής:

Παραγγέλνω απο το e-shop.gr 100 δίσκους DVD και μετά απο λίγες μέρες τους παραλαμβάνω. Όταν ανοίγω το δέμα παρατηρώ ότι οι δίσκοι δεν ήταν μέσα σε θήκη, αλλα ΧΥΜΑ τυλιγμένοι σε ζελατίνα:blink: !!

 

Εννοείς σε μορφή πίτας; Κάπως έτσι δηλαδή; http://www.gnscd.com/images/p002.jpg

 

Γιατί αν ήταν έτσι ίσως ήταν απόλυτα φυσιολογικό αν τα πήρες φτηνά. Βέβαια αν η εικόνα που σου δείχνανε sto site όταν παράγγειλες έδειχνε και θήκες τότε έχεις δίκιο

 

Έστειλα αρκετά mail στο e-shop.gr, για τα οποία δεν έλαβα ΚΑΜΙΑ απάντηση.

Μετά απο μερικές ημέρες πήρα τηλέφωνο, εξήγησα πώς έχουν τα πράγματα και με έβαλαν στην αναμονή για να βρουν τον υπεύθυνο. Μετά απο κανένα μισάωρο μου λένε ότι λείπει ο υπεύθυνος και το κλείνουν. Για δύο-τρεις ημέρες που έπαιρνα, συνεχιζόταν το ίδιο παιχνίδι, την μια δεν έβρισκαν τον υπεύθυνο, την άλλη έλειπε, την άλλη θα με έπαιρνε αυτός και σχετικές δικαιολογίες... Αφού λοιπόν μετά απο καμιά εβδομάδα κατάφερα να μιλήσω με αυτόν τον υπεύθυνο, το σηκώνει ένας ευγενικός "κύριος" ο οποίος μου λέει κατευθείαν ότι θα μου στείλει τις θήκες και την επόμενη θα τις έχω. Αφού πέρασε μια ολόκληρη εβδομάδα και δεν είχα λάβει τίποτα, παίρνω ξανά τηλέφωνο και ζητάω τον "κύριο" με τον οποίο είχα μιλήσει. Αφού λοιπόν του ανέφερα για καταγγελία στο ΙΝΚΑ, μετά απο ένα μήνα ταλαιπωρίας παρέλαβα τις θήκες.

Κάνανε όλο το παραπάνω για κάτι μηδαμινής αξίας, τί θα κάνανε άραγε για κάτι που θα τους ζημίωνε οικονομικά;

Ήταν η πρώτη αλλα και η τελευταία φορά που αγόρασα απο το e-shop.gr.:down:

 

Τα σχόλια δικά σας...

 

Για την δυσκολία ανεύρεσης του υπευθύνου έχεις δίκιο 100%. Είναι ντροπή να μην τον βρίσκεις εύκολα. Έπρεπε στο πρώτο τηλεφώνημα να μιλήσεις μαζί του.

Flying is easy, just throw yourself at the ground and miss...
Link to comment
Share on other sites

Πιάστηκαν από μαλλί οι φίλοι μας του e-shop και τις περισσότερες φορές μας γράφουν αλλά(μιας και παρακολουθούν τα forums) να ξέρουν ότι το μαλλί κουρεύεται όταν παρακάνει ζέστη.
Link to comment
Share on other sites

Μιας και είμαστε στην κουβέντα περί e-shop, προσωπικά δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ κανένα πρόβλημα σε 2-3 συνθέσεις που έχω αγοράσει από εκεί. Μάλιστα στην τελευταία, έκανα ένα λάθος και ζήτησα αμέσως μετά την παραγελία, να μου αλλάξουν το ένα αντικείμενο. Έλαβα απάντηση αμέσως με θετική κατάληξη και όλα πήγαν ΟΚ.

 

Μου κάνει εντύπωση πραγματικά όμως, αυτή η τόσο μεγάλη διαφορά στο πως χειρίζονται τα διάφορα ζητήματα... :worry: :what:

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

To split έγινε ακριβώς γιατί δεν έγραψες τι συνέβη. Απλά χαρακτήρισες ένα κατάστημα. Νομίζω ότι καταλαβαίνεις πως δεν πρέπει να χαρακτηρίζει ο καθένας το Α ή το Β κατάστημα χωρίς να αναφέρει και τον λόγο των παραπόνων του. Άλλωστε posts με παράπονα που όμως τηρούν αυτό τον απλό κανόνα, έχουν μείνει στο topic.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω πάρει πολλά πράγματα απο το e-shop και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Είχα πάρει και κάτι sims πρίν απο 1,5 χρόνο για να τις βάλω σε έναν P3 που είχα και η μητρική δεν δεχόταν πάνω απο 2 sims των 256 με αποτέλεσμα να μην βλέπει την τρίτη που είχα αγοράσει, τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν να τις στείλω πίσω και να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Έχω ακυρώσει και 2-3 παραγγελίες χωρίς να μου πούνε κουβέντα.....
Hello moto....!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...