Jump to content

Samsung Galaxy Nexus (I9250)


sakiss
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παρατήρησα σήμερα ότι μετά το update του google keyboard δεν δουλεύει το gesture typing όταν γράφω στα ελληνικά, όταν γράφω στα αγγλικά είναι μια χαρά. Έχει κανείς καμμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει;
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Μετα απο update τον gapps παρατηρήσατε υψηλή κατανάλωση μπαταρίας των Google services;;stock 4.3 + root.

Είναι σύνηθες φαινόμενο αυτό με τα google services, με μια επανεκκίνηση της συσκευής ίσως ησυχάσεις για λίγο καιρό.. :)

Link to comment
Share on other sites

δευτερο βραδυ που μενει το κινητο στην Smartec χωρις καμια γραπτη ενημερωση...

 

(φανταζομαι να το πηγαινα κι αλλου δηλαδη...)

Link to comment
Share on other sites

καλα οκ... smartec και πρασινα αλογα...

 

μετα απο 3 (τρεις) μερες που τους επαιρνα τηλεφωνο ΜΟΝΟ εγω, με ενημερωσαν οτι εχει οξειδωση η πλακετα...

 

γελανε τα τσιμεντα... το κινητο δεν ειχε επαφη ΠΟΤΕ με ΚΑΝΕΝΑ υγρο και υγρασια στο σπιτι ή στην δουλεια ΔΕΝ υπαρχει...

 

θα παω να το παρω και θα στειλω παραπονο στην Samsung και σε οποιον φορεα ειναι αρμοδιος για τετοια κοροιδια...

 

εχουν λεει φωτογραφιες... και γιατι κυρια μου κανετε τρεις (3) μερες να με ενημερωσετε οτι το κινητο εχει προβλημα που δεν το καλυπτει η εγγυηση???

 

180 ευρω λεει μετα η επισκευη... χχααχαχααχχαχαχαχαα!!! 100 ευρω κανει μεταχειρισμενο το κινητο της λεω...

 

αστειοτητες και συμπεριφορα που δεν αρμοζει σε οσα ειχα διαβασει για το service...

 

κριμα...

Edited by mobster21
Link to comment
Share on other sites

καλα οκ... smartec και πρασινα αλογα...

 

μετα απο 3 (τρεις) μερες που τους επαιρνα τηλεφωνο ΜΟΝΟ εγω, με ενημερωσαν οτι εχει οξειδωση η πλακετα...

 

γελανε τα τσιμενα... το κινητο δεν ειχε επαφη ΠΟΤΕ με ΚΑΝΕΝΑ υγρο και υγρασια στο σπιτι ή στην δουλεια ΔΕΝ υπαρχει...

 

θα παω να το παρω και θα στειλω παραπονο στην Samsung και σε οποιον φορεα ειναι αρμοδιος για τετοια κοροιδια...

 

εχουν λεει φωτογραφιες... και γιατι κυρια μου κανετε τρεις (3) μερες να με ενημερωσετε οτι το κινητο εχει προβλημα που δεν το καλυπτει η εγγυηση???

 

180 ευρω λεει μετα η επισκευη... χχααχαχααχχαχαχαχαα!!! 100 ευρω κανει μεταχειρισμενο το κινητο της λεω...

 

αστειοτητες και συμπεριφορα που δεν αρμοζει σε οσα ειχα διαβασει για το service...

 

κριμα...

 

Το έχουν κάνει και σε φίλο, του έδειξαν άλλες φωτογραφίες και αρνούνταν να του αλλάξουν τη usb θύρα. Ήθελαν όλη τη πλακέτα. Ίδιο κόστος. Τελικά το πήρε πίσω, το ανοίξαμε, είδαμε ότι δεν είχε σχέση με τις φωτογραφίες και με 5 ευρώ πήραμε θύρα usb και τη βάλαμε και από τότε έχει περάσει ένας χρόνος χωρίς πρόβλημα. Είναι με τις ώρες τους μου φαίνεται. Άλλοι λένε τα καλύτερα με άμεση εξυπηρέτηση και είναι επίσης αληθινό.

OnePlus 5 | Galaxy nexus i9250 maguro

OOS | DU 11.2

Kernel : Flash 1.27 | stock

Root MagiskSU

Recovery : Twrp 3.2.0.0 | Twrp 3.2.0.0

Link to comment
Share on other sites

Το έχουν κάνει και σε φίλο, του έδειξαν άλλες φωτογραφίες και αρνούνταν να του αλλάξουν τη usb θύρα. Ήθελαν όλη τη πλακέτα. Ίδιο κόστος. Τελικά το πήρε πίσω, το ανοίξαμε, είδαμε ότι δεν είχε σχέση με τις φωτογραφίες και με 5 ευρώ πήραμε θύρα usb και τη βάλαμε και από τότε έχει περάσει ένας χρόνος χωρίς πρόβλημα. Είναι με τις ώρες τους μου φαίνεται. Άλλοι λένε τα καλύτερα με άμεση εξυπηρέτηση και είναι επίσης αληθινό.

Από εμπειρία λέω ότι η smartek είναι χειρότερη πλέον από την arvato... Πλέον ακόμα και module κάμερας να έχει πρόβλημα σου αλλάζουν πλακέτα "λόγω οξείδωσης" παρόλο που τα χαρτάκια ανίχνευσης υγρασίας δεν δείχνουν και τέτοιο αποσκοπώντας να αποκτήσουν κέρδος μέσω σέρβις... Μακράν το καλύτερο σέρβις εδώ στην Ελλάδα είναι η procordia (LG) με δεύτερη την arvato με την προϋπόθεση να έχεις ελληνικής εισαγωγής συσκευή... Για εμένα η smartek έβαλε την ταφόπλακα για πιθανή επιλογή Samsung συσκευής...

Link to comment
Share on other sites

δευτερο βραδυ που μενει το κινητο στην Smartec χωρις καμια γραπτη ενημερωση...

 

(φανταζομαι να το πηγαινα κι αλλου δηλαδη...)

Στείλε ένα mail στην Samsung, κάνε και ένα τηλέφωνο έτσι για να σταλεί κανένα κεντρικό σήμα στην smartec ώστε να στρώσει

Link to comment
Share on other sites

"Καλησπέρα, Είμαι κάτοχος 1 τηλεόρασης, 2 κινητών και ενός Tablet της Samsung. Σχεδόν οπαδός δήλαδη. Αλλά αυτό με το Service τωρα που το χρειάστηκα, με κάνει να αναθεωρήσω ΠΟΛΛΑ. Πριν από λίγες μέρες εσβησε ξαφνικα ενα Nexus που είχα αγοράσει από το Πλάισιο της Μεταμόρφωσης στις 30.12.2012. Είναι ακόμα εντός εγγύησης μέχρι τις 30.12.2014.

 

Το πήγε λοιπόν η αδερφή μου την Τρίτη το απόγευμα στην Smartec μετά από όσα μου είπαν στο myphone.gr τα υπόλοιπα μέλη στην ενότητα για το συγκεκριμένο τηλέφωνο. Τους πήρα τηλέφωνο χθες το πρωί και μια ευγενέστατη, ειναι η αλήθεια, κυρία με ενημέρωσε ότι το τηλέφωνο βρίσκεται ακόμα σε διαδικασία ελέγχου. Σήμερα που ξαναενόχλησα με ενημέρωσε ότι υπάρχει λεει "οξείδωση στην πλακέτα" και ότι το γεγονός αυτό δεν καλύπτεται από την εγγύηση, Το κόστος μου είπε είναι 180 ευρώ για ένα κινητό που μεταχειρισμένο σήμερα το βρίσκεις εύκολα στα 100-120 ευρώ. Φυσικά αρνήθηκα την επισκευή και είπα να ψάξω στο internet για να δω τι σήμαινει αυτη η οξείδωση. Εκεί λοιπον ήταν που εκνευρίστηκα γιατι διάβασα αρκετές παρόμοιες ιστορίες περί του συγκεκριμένου αόριστου προβλήματος, το οποίο δεν αντιλήφθηκαν μέσα σε 2 μέρες για ένα κινητό που δεν είχε ΠΟΤΕ ΚΑΜΜΙΑ επαφή με ΚΑΝΕΝΑ υγρό. Και μάλιστα έχουν λεει και φωτογραφιες. Όταν το άκουσα κι αυτό, ήταν το τελειωτικό χτύπημα.

 

Γιατι δεν άνοιξαν το κινητό να δουν αν έχει υγρασία όταν το πήγε η αδερφή μου αφού είναι τόσο συχνό πρόβλημα, είναι εκτός εγγύησης και κοστίζει τόσο ακριβά? Γιατί δεν με ενημέρωσαν ΠΟΤΕ με κανένα sms για την πορεία της επισκευής? Γιατί χρειάστηκαν σχεδόν 2 ημερολογιακές ημέρες για να ανακαλύψουν κάτι που έχει γίνει τόσος ντόρος στο internet? Γιατί να έχει υγρασία ένα κινητό που δεν είχε ΠΟΤΕ επαφή με ΚΑΝΕΝΑ υγρό? Γιατί μας στέλνετε απ΄ευθείας στην LG και στο Nexus 5? Το κείμενο θα κοινοποιηθεί και στις γνωστές ηλεκτρονικές διευθύνσεις που λένε ότι προστατεύουν τους καταναλωτές. Αναμένω την ΑΜΕΣΗ απάντησή σας."

 

 

 

Το παραπάνω κείμενο έφυγε πριν λίγο μέσω mail για την Samsung.

Link to comment
Share on other sites

"Καλησπέρα, Είμαι κάτοχος 1 τηλεόρασης, 2 κινητών και ενός Tablet της Samsung. Σχεδόν οπαδός δήλαδη. Αλλά αυτό με το Service τωρα που το χρειάστηκα, με κάνει να αναθεωρήσω ΠΟΛΛΑ. Πριν από λίγες μέρες εσβησε ξαφνικα ενα Nexus που είχα αγοράσει από το Πλάισιο της Μεταμόρφωσης στις 30.12.2012. Είναι ακόμα εντός εγγύησης μέχρι τις 30.12.2014.

 

Το πήγε λοιπόν η αδερφή μου την Τρίτη το απόγευμα στην Smartec μετά από όσα μου είπαν στο myphone.gr τα υπόλοιπα μέλη στην ενότητα για το συγκεκριμένο τηλέφωνο. Τους πήρα τηλέφωνο χθες το πρωί και μια ευγενέστατη, ειναι η αλήθεια, κυρία με ενημέρωσε ότι το τηλέφωνο βρίσκεται ακόμα σε διαδικασία ελέγχου. Σήμερα που ξαναενόχλησα με ενημέρωσε ότι υπάρχει λεει "οξείδωση στην πλακέτα" και ότι το γεγονός αυτό δεν καλύπτεται από την εγγύηση, Το κόστος μου είπε είναι 180 ευρώ για ένα κινητό που μεταχειρισμένο σήμερα το βρίσκεις εύκολα στα 100-120 ευρώ. Φυσικά αρνήθηκα την επισκευή και είπα να ψάξω στο internet για να δω τι σήμαινει αυτη η οξείδωση. Εκεί λοιπον ήταν που εκνευρίστηκα γιατι διάβασα αρκετές παρόμοιες ιστορίες περί του συγκεκριμένου αόριστου προβλήματος, το οποίο δεν αντιλήφθηκαν μέσα σε 2 μέρες για ένα κινητό που δεν είχε ΠΟΤΕ ΚΑΜΜΙΑ επαφή με ΚΑΝΕΝΑ υγρό. Και μάλιστα έχουν λεει και φωτογραφιες. Όταν το άκουσα κι αυτό, ήταν το τελειωτικό χτύπημα.

 

Γιατι δεν άνοιξαν το κινητό να δουν αν έχει υγρασία όταν το πήγε η αδερφή μου αφού είναι τόσο συχνό πρόβλημα, είναι εκτός εγγύησης και κοστίζει τόσο ακριβά? Γιατί δεν με ενημέρωσαν ΠΟΤΕ με κανένα sms για την πορεία της επισκευής? Γιατί χρειάστηκαν σχεδόν 2 ημερολογιακές ημέρες για να ανακαλύψουν κάτι που έχει γίνει τόσος ντόρος στο internet? Γιατί να έχει υγρασία ένα κινητό που δεν είχε ΠΟΤΕ επαφή με ΚΑΝΕΝΑ υγρό? Γιατί μας στέλνετε απ΄ευθείας στην LG και στο Nexus 5? Το κείμενο θα κοινοποιηθεί και στις γνωστές ηλεκτρονικές διευθύνσεις που λένε ότι προστατεύουν τους καταναλωτές. Αναμένω την ΑΜΕΣΗ απάντησή σας."

 

 

 

Το παραπάνω κείμενο έφυγε πριν λίγο μέσω mail για την Samsung.

Θα δεις τώρα γλυψιμο. Θα σε πάρουν κιόλας τηλέφωνο, και θα σε ρωτήσουμε αν θέλεις την επισκευή του τηλεφώνου ή να σου δώσουν τίποτα άλλο. Μου είχαν κάνει πρόταση για s3 αλλά δε ψηνομουνα γιατί δε μου άρεσε. Άμα φτάσουν σε τπτ τετοιο δοκίμασε παζάρι τύπου note αν το γουστάρεις.

Link to comment
Share on other sites

εγραψα και μια ανακριβεια, βεβαια...

 

ειμαι κατοχος 2 τηλεορασεων Samsung... οχι μιας...

 

α! και μιας βιντεοκαμερας...

 

α να χαθουνε... με ξενερωσαν...

Link to comment
Share on other sites

η μαμα Samsung τουλαχιστον απαντησε και στο ηλεκτρονικό μου μηνυμα και στο facebook... παλι καλα...

 

αυτο που με ενοχλει ειναι οτι σε κανουν να νοιωθεις λαμογιο που πας να τους κοροιδεψεις για ενα παλιοκινητο των 100 ευρω...

 

και πρεπει μετα να γινεσαι γραφικος και να γραφεις απο δω κι απο κει για τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ...

 

θα το προχωρησω το θεμα και την επομενη εβδομαδα αν δεν εχει λυθει, αγοραζω LG Nexus 5 και στελνω κι ενα μηνυμα στα κεντρικα της Samsung στη Σεουλ για να εχουν γνωση για το τι γινεται εδω στο Ελλαντα...

Link to comment
Share on other sites

η μαμα Samsung τουλαχιστον απαντησε και στο ηλεκτρονικό μου μηνυμα και στο facebook... παλι καλα...

 

αυτο που με ενοχλει ειναι οτι σε κανουν να νοιωθεις λαμογιο που πας να τους κοροιδεψεις για ενα παλιοκινητο των 100 ευρω...

 

και πρεπει μετα να γινεσαι γραφικος και να γραφεις απο δω κι απο κει για τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ...

 

θα το προχωρησω το θεμα και την επομενη εβδομαδα αν δεν εχει λυθει, αγοραζω LG Nexus 5 και στελνω κι ενα μηνυμα στα κεντρικα της Samsung στη Σεουλ για να εχουν γνωση για το τι γινεται εδω στο Ελλαντα...

 

Πηγα και εγώ το κινητό στην smartec, γιατί άρχισε να μου κάνει νερά η amoled screen.

και αντιμετώπισα ένα νέο πρόβλημα που έχω εν μερει υπαιτιότητα αλλα δεν είναι λογικό.

Πριν κανα χρόνο ο γιος μου μού είχε πετάξει κάτω το τηλέφωνο και σαν αποτέλεσμα είχε να σπάσει ένα μικρό κομμάτι του digitizer κάτω δεξιά.

Το είδαν αυτό και μου το βγάλανε εκτός εγγύσησης και ότι έπρεπε να πληρώσω 150 ευρώ για όλο αυτό, για την αντικατασταση της οθονης.

Τους λέω δε θέλω το digitizer να μου αλλάξετε, αλλάξτε την οθόνη μόνο.

οχι μου λενε, γιατι το ανταλλακτικο έρχεται μαζί και όχι χώρια.

Είναι δυνατόν?

Link to comment
Share on other sites

οχι μου λενε, γιατι το ανταλλακτικο έρχεται μαζί και όχι χώρια.

Είναι δυνατόν?

 

Δυστυχώς είναι. Η λύση που έχεις είναι να ψάξεις για οθόνη εκτός αντιπροσωπείας (eBay για παράδειγμα) και κάποιον να στην αλλάξει.. δεν ξέρω λεπτομέρειες αφού δεν έχω το εν λόγω nexus, ίσως κάποιος από εδώ μπορεί να σε κατατοπίσει καλύτερα.. :)

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς είναι. Η λύση που έχεις είναι να ψάξεις για οθόνη εκτός αντιπροσωπείας (eBay για παράδειγμα) και κάποιον να στην αλλάξει.. δεν ξέρω λεπτομέρειες αφού δεν έχω το εν λόγω nexus, ίσως κάποιος από εδώ μπορεί να σε κατατοπίσει καλύτερα.. :)

 

στο ebay υπαρχουν αυτα, και θα μπορουσα και μονος μου να το αλλαξω αυτο. Παντως πωλουνται ξεχωριστα τα 2 αυτα κομματια.

Link to comment
Share on other sites

Παντως πωλουνται ξεχωριστα τα 2 αυτα κομματια.

 

Απ'τη Samsung; Δεν είμαι τόσο σίγουρος γι'αυτό..

Link to comment
Share on other sites

σημερα με πηραν τηλεφωνο απο την Samsung για να μου πουν οτι το τηλεφωνο εχει οξειδωση στην πλακετα... τι μας λες?

 

ηταν και η τελευταια φορα που ασχοληθηκα με την εν λογω εταιρεια μεχρι να αλλαξουν service και νοοτροπια...

 

ενα μικρο ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστω σε ολα τα παιδια που εδω και δυο χρονια με βοηθησαν...

 

τα λεμε (μαλλον) απο το νημα του Nexus 5... προς το παρον θα μεινω οσο πιο μακρυα απο την Samsung...

 

την καλησπερα μου!

Link to comment
Share on other sites

Απ'τη Samsung; Δεν είμαι τόσο σίγουρος γι'αυτό..

οχι απο τη samsung. απο αλλου.

σκεφτομαι μηπως αγορασω digitizer, να το βαλω και να το ξαναπαω πισω να μου αλλαξουν την οθονη.

αλλα το θεμα μου ειναι ποσο γρηγορα θα κανει να ερθει το ανταλλακτικο, να το βαλω ωστε να προλαβω τη ληξη εγγυησης.

Link to comment
Share on other sites

οχι απο τη samsung. απο αλλου.

σκεφτομαι μηπως αγορασω digitizer, να το βαλω και να το ξαναπαω πισω να μου αλλαξουν την οθονη.

αλλα το θεμα μου ειναι ποσο γρηγορα θα κανει να ερθει το ανταλλακτικο, να το βαλω ωστε να προλαβω τη ληξη εγγυησης.

 

Σε περίπτωση που αποφασίσεις να το κάνεις οπλίσου με υπομονή. Το εξωτερικό τζάμι (δεν είναι το digitizer της οθόνης, το έχει ενσωματωμένο), είναι κολλημένο σε ΟΛΗ του την επιφάνεια (κ όχι περιμετρικά) με κόλλα. Θέλει ώρα για να το ξεκολλήσεις χωρίς να σπάσεις την οθόνη κ προσοχή όταν κολλήσεις το νέο ώστε να φαίνεται εφαρμοσμένο εργοστασιακά.

 

Βίντεο της διαδικασίας μπορείς να βρεις

Old noob, plays like a pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Εν αναμονή του καινούργιου κρυστάλλου για το δικό μου, να σημειώσω πως ζεσταίνοντας το ραγισμένο γυαλάκι με απλό πιστολάκι μαλλιών βγήκε πολύ εύκολα. Περισσότερη ώρα έφαγα μετά να καθαρίσω όλα τα υπολείμματα κόλλας, παρά να βγάλω το γυαλάκι. ;)
Link to comment
Share on other sites

Εν αναμονή του καινούργιου κρυστάλλου για το δικό μου, να σημειώσω πως ζεσταίνοντας το ραγισμένο γυαλάκι με απλό πιστολάκι μαλλιών βγήκε πολύ εύκολα. Περισσότερη ώρα έφαγα μετά να καθαρίσω όλα τα υπολείμματα κόλλας, παρά να βγάλω το γυαλάκι. ;)

Ακριβώς αυτό... Και έχε μαζί σου μπόλικο καθαρό οινόπνευμα για την κόλλα...

 

Όσο για το σέρβις της Samsung είναι μακράν το χειρότερο... Αποφάσισα να μην ασχοληθώ πότε μαζί τους μετά από το περιστατικό όπου χάλασε ο adaptor της usb θύρας ο οποίος κοστίζει 5 € και ήθελαν να μου αλλάξουν πλακέτα η οποία είχε οξειδώσει σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα τους και ζητούσαν 180€... Τελικά το έφτιαξα μόνος μου και ησύχασα...

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό... Και έχε μαζί σου μπόλικο καθαρό οινόπνευμα για την κόλλα...

 

Όσο για το σέρβις της Samsung είναι μακράν το χειρότερο... Αποφάσισα να μην ασχοληθώ πότε μαζί τους μετά από το περιστατικό όπου χάλασε ο adaptor της usb θύρας ο οποίος κοστίζει 5 € και ήθελαν να μου αλλάξουν πλακέτα η οποία είχε οξειδώσει σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα τους και ζητούσαν 180€... Τελικά το έφτιαξα μόνος μου και ησύχασα...

 

Ακριβώς το ίδιο έπαθε φίλος. Πολύ υγρασία ρε παιδί μου.

OnePlus 5 | Galaxy nexus i9250 maguro

OOS | DU 11.2

Kernel : Flash 1.27 | stock

Root MagiskSU

Recovery : Twrp 3.2.0.0 | Twrp 3.2.0.0

Link to comment
Share on other sites

Τι γίνεται μ αυτές τις υγρασίες; Τα ίδια και η LG.

Κοροϊδεύουν τον κοσμάκι. Ebay, you tube, κατσαβίδια ανά χείρας και δεν έχουμε ανάγκη κανένα.

Link to comment
Share on other sites

Τι γίνεται μ αυτές τις υγρασίες; Τα ίδια και η LG.

Κοροϊδεύουν τον κοσμάκι. Ebay, you tube, κατσαβίδια ανά χείρας και δεν έχουμε ανάγκη κανένα.

Ναι πράγματι αλλά είναι το ****το που λες γιατί δε στο αλλάζουν. Επιπλέον, δε ξέρω τι εταιρική γραμμή έχουν πάρει οι τεχνικοί του service και δεν μπορούν να αλλάξουν απλά πραγματάκια που ένας μέσος χρήστης μπορεί να το κάνει. Είναι να απορεί κανείς.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πρόβλημα "υγρασίας" είχα και με ένα HTC Desire για το οποίο, και ενώ ήταν μέσα στην εγγύηση, μου ζητούσαν 282€!!!
ΑΕΚ, whiskey και Iron Maiden δίσκοι.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy Nexus (I9250)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...