Jump to content

Το μεγαλύτερο ψέμα από όλα. 9/11


vampyre
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

2-3 σελίδες πρίν, αναφέρω τα στοιχεία με τα υποβαθμισμένα απόρρητα για το πως θα μπορούσε η Αμερική να μπει στον Β' Π.Π.

η πρόκληση στους Ιάπωνες για τις δήθεν ειρηνευτικές συνομιλίες και η <<τυχαία>> διάταξη πλοίων και αεροσκαφών το ένα δίπλα στο άλλο καθιστώντας τα εύκολους στόχους.Πέρασαν 60 χρόνια για να μαθευτεί αυτό. 2000 περίπου νεκροί και όλος ο στόλος του Ειρηνικού κατεστραμμένος μα με μια Αμερική που μπήκε σε πόλεμο και επί χρόνια ανόρθωσε την βιομηχανία της και την παγκόσμια κυριαρχία της, έβαλε πόδι στην Ευρώπη και την διχοτόμησε και κατάφερε να ελέγχει τους πάντες και τα πάντα.

ο Τζέφερσον είχε πεί, απο καιρό σε καιρό, το δέντρο της ελευθερίας πρέπει να ποτίζεται με αίμα πατριωτών Αμερικανών.Ο καθένας λοιπόν το λαμβάνει όπως θέλει.

Ο καθενας μπορει να ερμηνευει τα γεγονοτα με τον δικο του τροπο.Οπως εσενα σου φαινεται υποπτο η διαταξη των πλοιων εμενα μπορει να μου φανει υποπτο που ο αργηγος του Ιαπωνικου στολου δεν διεταξε το περιφημο τριτο κυμα επιθεσης που θα κατεστρεφε εντελως τον αμερικανικο στολο.Με αυτη τη σκεψη μπορω να πω οτι τα ειχε κανει πλακακια ο αρχηγος των Ιαπωνων με τους Αμερικανους.Και στο κατω κατω αν οι Αμερικανοι ηξεραν την επιθεση στο Περλ Χαμπορ και δεν εκαναν τιποτα αυτο ηταν προς συμφερον της Ευρωπης διοτι αμα δεν εμπαιναν στον πολεμο τοτε θα ειχαν κερδισει οι Γερμανοι τον β παγκοσμιο πολεμο .Και μια που βλεπω οτι εδω μεσα οι πιο πολλοι ξερουν ολα τα απορρητα της CIA ξερει κανεις να μου πει τιποτα για τον πυρηνα του Αμβουργου;

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 427
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ένα έγγραφο που μιλά για την νέα εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ στον νέο αιώνα και πως αυτές πρέπει να κυριαρχίσουν στην Μ.Ανατολή...

Για να γίνει όμως αυτό λένε,θα πάρει πολλά χρόνια...Εκτός και αν γίνει ένα νέο πλήγμα,ένα νέο Περλ Χάρμπορ...

Όποιος κατάλαβε...

Ε,μην μου πείτε τώρα ότι είναι και προφήτες...:X

Kαι εγω θα σου κανω μια ερωτηση.Ειναι τοσο αφελεις να δημοσιευσουν αυτο το εγγραφο και στην συνεχεια να γινει η επιθεση στου πυργους;Δεν σου φαινεται λιγο χαζο αυτο;Οπως εγραψα σε αλλο ποστ μου ο καθενας μπορει να ερμηνευει τα γεγονοτα οπως θελει.Αυτο που μου κινει την περιεργια ειναι οτι ολοι εδω μεσα κανετε σαν να ξερετε ολα τα μυστικα της CIA

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

κατεβάστε το.

 

http://www.blue-whitegt.com/details.php?id=17843&hidden_pass=tHGyKbHG όσοι έχετε username στο blue-white, και μετα ξαναμιλάμε για τα περαιτέρω.

Δεν έχει πνευματικά δικαιώματα και το δηλώνει και στο video στην αρχή για ελεύθερη διακίνηση.

ένα ωραίο πχ στοιχείο που δίνει....

Τα 4 μαύρα κουτια των αεροσκαφών καταστράφηκαν ολοσχερώς στο WTC (εξηγει τις δυνατότητες τους και τις αντοχές σε πρόσκρουση και φωτιά), αντ' αυτού βρέθηκε το διαβατήριο ενός απο τους τρομοκράτες:blink: :blink: :blink: .... υπερανθεκτικό ε?

 

πάρτε και το Registration του αεροσκάφους που είναι ακόμα σε ισχύ της πτήσης 93.....

 

http://registry.faa.gov/aircraftinquiry/NNumSQL.asp?NNumbertxt=591UA&cmndfind.x=0&cmndfind.y=0

 

όταν ένα αεροσκάφος πέφτει,διαγράφεται απο την λίστα και δεν ξαναπαίρνει ΠΟΤΕ το ίδιο register άλλο αεροσκάφος.Διαφορετικό ναι, το ίδιο όχι....

πως είναι δυνατόν να ισχύει μέχρι πέρυσι...

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

 

πάρτε και το Registration του αεροσκάφους που είναι ακόμα σε ισχύ της πτήσης 93.....

 

http://registry.faa.gov/aircraftinquiry/NNumSQL.asp?NNumbertxt=591UA&cmndfind.x=0&cmndfind.y=0

 

όταν ένα αεροσκάφος πέφτει,διαγράφεται απο την λίστα και δεν ξαναπαίρνει ΠΟΤΕ το ίδιο register άλλο αεροσκάφος.Διαφορετικό ναι, το ίδιο όχι....

πως είναι δυνατόν να ισχύει μέχρι πέρυσι...

Και τι εννοεις με αυτο;Οτι δεν επεσε ποτε το αεροσκαφος;

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

ακριβώς....

 

θέλετε ένα στοιχείο ακόμα? και οχι με κατασκευασμένες μπαρούφες αλλά επίσημα έγγραφα....

στα υπόγεια του WTC υπήρχε αποθεματικό τουλάχιστον 4 τραπεζών σε χρυσό ύψους 167.000.000.000$.......

βρέθηκε, 100μ τουλάχιστον μακριά, σε ένα φορτηγό πλάκες αξίας 200.000.000$

 

στην Πενσυλβάνια όπου έπεσε η πτήση united 93, δεν βρέθηκαν πτώματα, ούτε κάν μια σταγόνα αίμα ( αυτό δήλωσε επίσημα ο ιατροδικαστής στα μμε)

και αναρωτιέμαι, στην πτήση 522 της Ηλιος, το 737 καρφώθηκε στο έδαφος με μεγάλη ταχύτητα, πήρε φωτιά ολόκληρη η πλαγία και μόνο 3-6 πτώματα δεν αναγνωριζόντουσαν....

 

επίσημες δηλώσεις την στιγμή των συμβάντων στους δίδυμους πύργους στο CNN απο πυροσβέστες,δημοσιογράφους,αυτόπτες μάρτυρες για συνεχείς εκρήξεις μετά την πρόσκρουση των αεροσκαφών σε διαφορετικούς ορόφους όπου δεν είχε φωτιά,ακόμα και στα υπόγεια...

 

το 1945 ένα Β52 έπεσε στο Empire State,4 φορές μεγαλύτερο απο 767 και 8 κινητήρες... το κτίριο δεν κατέρρευσε, άσχετα που τα υλικά του ήταν ποιό ευπαθή απ'οτι το WTC που χτίστηκε το 73

 

πρίν βιαστείτε να κρίνετε αυτά που σας παραθέτω, σας συνιστώ επισταμένα να δείτε το βίντεο!

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

porcupine συγγνωμη αλλα λες αρκετες ανακριβειες.

1)Στη πτηση 93 , το αεροπλανο επεσε ΚΑΘΕΤΑ με ταχυτητα 890-900km/h.

Δημιουργησε κρατηρα 40 μετρων και προκαλεσε και σεισμο, ο οποιος καταγραφτηκε απο τους τοπικους σεισμολογους και ετσι γνωριζουν τον ακριβη χρονο πτωσης.Καμια σχεση με το Ηλιος που πηγαινε πολυ πιο αργα και επεσε με εντελως διαφορετικο τροπο.

 

2)Το Empire State Building ειναι κατασκευασμενο εξ'ολοκληρου απο μπετον και τουβλα ,αν αυτο σου λεει κατι.

Link to comment
Share on other sites

porcupine συγγνωμη αλλα λες αρκετες ανακριβειες.

1)Στη πτηση 93 , το αεροπλανο επεσε ΚΑΘΕΤΑ με ταχυτητα 890-900km/h.

Δημιουργησε κρατηρα 40 μετρων και προκαλεσε και σεισμο, ο οποιος καταγραφτηκε απο τους τοπικους σεισμολογους και ετσι γνωριζουν τον ακριβη χρονο πτωσης.Καμια σχεση με το Ηλιος που πηγαινε πολυ πιο αργα και επεσε με εντελως διαφορετικο τροπο.

 

2)Το Empire State Building ειναι κατασκευασμενο εξ'ολοκληρου απο μπετον και τουβλα ,αν αυτο σου λεει κατι.

 

1) αναγνώριση DNA-δεν βρέθηκε το παραμικρό ίχνος ανθρώπινης παρουσίας όσο πίτα και να έγινε το αεροσκάφος

2) Ποίο εύκολο να πέσει....

 

 

πώς είναι δυνατόν, μέρες πριν την 11/9 οι μετοχές της Α.Α και της United να πάρουν τρελά τα πάνω τους στα παράγωγα γνωρίζοντας οτι θα έχουν φοβερή πτώση στην συνέχεια μετά τα χτυπήματα....

η εντολή δόθηκε απο το Νο3 της CIA, μέσω της Deutche Bank....

δείτε την εκπομπή του Κούλογλου.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

1) αναγνώριση DNA-δεν βρέθηκε το παραμικρό ίχνος ανθρώπινης παρουσίας όσο πίτα και να έγινε το αεροσκάφος

2) Ποίο εύκολο να πέσει....

 

 

πώς είναι δυνατόν, μέρες πριν την 11/9 οι μετοχές της Α.Α και της United να πάρουν τρελά τα πάνω τους στα παράγωγα γνωρίζοντας οτι θα έχουν φοβερή πτώση στην συνέχεια μετά τα χτυπήματα....

η εντολή δόθηκε απο το Νο3 της CIA, μέσω της Deutche Bank....

δείτε την εκπομπή του Κούλογλου.

Οποιος θελει να βρει θεωριες συνωμοσιας βρισκει.Σε ρωτησα και πριν και δεν απαντησες για το Περλ Χερμπορ που σου φαινεται υποπτη η διαταξη των πλοιων.Εμενα μου φαινεται υποπτη η συμπεριφορα του αρχηγου του Ιαπωνικου στολου.Τι σημαινει αυτο;Τα ειχε κανει πλακακια με τους Αμερικανους;Αμα θελεις να βρεις θεωριες βρισκεις ανετα.Εγω δεν λεω οτι δεν το ηξεραν ή οτι δεν το ηξεραν οι Αμερικανοι.Απλως δεν μπορω να καταλαβω πως εισαστε ολοι τοσο σιγουροι και ξερετα ακριβως με καθε λεπτομερεια τι εγινε.Μα λες για το registration number του αεροπλανου οτι επρεπε να ειχε αλλαξει.Καλα χαζοι ειναι οι Αμερικανοι να μην ξερουν οτι καποιος θα το καταλαβει και θα το ελεγε.Τοσο μεγαλο προβλημα ειχαν να το διαγραψουν το registration number;Εδω κανουν αλλα πραγματα σε αυτο θα κολλαγαν.Στο πρωτο ποστ που ανοιξε το παιδι αφηνει υπονοουμενα οτι τα αεροπλανα ηταν τηλεκατευθυνομενα απο το εδαφος διοτι οι τρομοκρατες δεν ειχαν εκπαιδευτει σε μεγαλα αεροπλανα.Και ομως οι τρεις απο αυτους ειχαν εκπαιδευτει σε εξομοιωτες των αεροπλανων που οδηγησαν.Λετε υστερα οτι οι πυργοι επεσαν καθετα και κανονικα δεν επρεπε να εχουν πεσει και αν επεφταν τελικα δεν θα επρεπε να επεφταν καθετα.Και εγω ξαναρωταω αν ειχαν τοποθετηθει εκρηκτικα δεν θα τα ειχαν βαλει με τετοιο τροπο ωστε να μην πεσουν καθετα;Ντοκυμαντερ του National Geographic εξηγει ακριβως γιατι επεσαν οι πυργοι και μαλιστα καθετα.Λετε οτι δεν υπηρχαν υψηλοβαθμα στελεχη στους πυργους.Τοτε πως μακρινος συγγενης μου εχασε τον γαμπρο του που ηταν υψηλοβαθμο στελεχος.Μαλλον αυτον δεν θα τον ειχαν ειδοποιησει.Εδω τωρα λενε οτι στην Μεγαλη Βρετανια που επιασαν πριν λιγο καιρο τους τρομοκρατες ηταν στημενο για να περασουν πιο σκληρους αντιτρομοκρατικους νομους.Και ξαναρωταω ξερει κανεις να μου πει τιποτα γαι τον Πυρηνα του Αμβρουργου ή θα κατσω να τα γραφω εγω.

ΥΓ Επαναλαμβανω οτι η ενσταση μου ειναι στο οτι εισαστε ολοι τοσοι σιγουροι για το τι εγινε λες και εχετε πηγες μεσα στην CIA.Εγω απλως λεω οτι κανεις δεν ξερει

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

γράψε μας για τον πυρήνα του Αμβούργου.

 

αυτό που με προβληματίζει, είναι το γεγονός πως δεν δόθηκαν μέχρι στιγμής επαρκείς εξηγήσεις και όλα συνηγορούν στο γεγονός πως κανένας μα κανένας δεν είχε ευθύνη για εκείνη την μέρα, κανείς δεν πήρε μέτρα προστασίας της χώρας,η απόκρυψη στοιχείων είναι τεράστια,η επιτροπή είχε τον Κίσινγκερ για πρόεδρο,ενώ ο μπίν Λάντεν είναι ο νο1 καταζητούμενος αυτοί έκαναν πάλι πόλεμο απο το 2003 στο Ιρακ και συνεχίζουν ακάθεκτοι.

το αν δε διατάχτηκε 3ο κύμα επίθεσης απο τους Ιάπωνες, μου είναι το ίδιο βολικό να το δεχτώ και εγω βάσει της ταινίας που είχε προχτές το μέγκα

το αν τα αεροπλάνα ήταν τηλεκατευθυνόμενα και άδεια απο κόσμο,ειναι και πάλι που μπορεί να ευσταθήσει βάσει πειραμάτων που έχει κάνει η Boeing.

απλώς όλα αυτά ΔΕΝ μου κολλάνε!

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

γράψε μας για τον πυρήνα του Αμβούργου.

 

αυτό που με προβληματίζει, είναι το γεγονός πως δεν δόθηκαν μέχρι στιγμής επαρκείς εξηγήσεις και όλα συνηγορούν στο γεγονός πως κανένας μα κανένας δεν είχε ευθύνη για εκείνη την μέρα, κανείς δεν πήρε μέτρα προστασίας της χώρας,η απόκρυψη στοιχείων είναι τεράστια,η επιτροπή είχε τον Κίσινγκερ για πρόεδρο,ενώ ο μπίν Λάντεν είναι ο νο1 καταζητούμενος αυτοί έκαναν πάλι πόλεμο απο το 2003 στο Ιρακ και συνεχίζουν ακάθεκτοι.

το αν δε διατάχτηκε 3ο κύμα επίθεσης απο τους Ιάπωνες, μου είναι το ίδιο βολικό να το δεχτώ και εγω βάσει της ταινίας που είχε προχτές το μέγκα

το αν τα αεροπλάνα ήταν τηλεκατευθυνόμενα και άδεια απο κόσμο,ειναι και πάλι που μπορεί να ευσταθήσει βάσει πειραμάτων που έχει κάνει η Boeing.

απλώς όλα αυτά ΔΕΝ μου κολλάνε!

Αν μπορεσω θα γραψω σημερα ή αυριο γιατι ειναι πολυ μεγαλο το κειμενο

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως ειναι συνηθισμενη τακτικη να κυκλοφορουν διαφορα χαρτια, αποδεικτικα στοιχεια με μυστυριωδεις τροπους ωστε να δημιουργηθουν αμφιβολιες και να διχαστει ο κοσμος.

 

Η CIA, η ΜΙΑ, το FBI, η NSA και ολοι αλλοι με τα μαυρα καστουμια ξερουν καλα τη δουλεια τους...δεν την κανουν για πρωτη φορα.

 

Ακομη και να γνωριζαν για τις επιθεσεις απο πριν ή ακομη και να μην το εκανε ο Laden το γνωριζουν μονο αυτοι, που βρισκονται απο πισω και κινουν τα νηματα και για τους οποιους εμεις δεν ξερουμε τιποτα. Ισως και να τους βλεπουμε καθε μερα στην TV, ισως και να μην τους εχουμε δει ποτε.

 

Μονο υποθεσεις μπορουμε να κανουμε και να υποθετουμε οτι υπαρχουν ή οτι ειναι αλλος ενας μυθος ;)

Link to comment
Share on other sites

Οκ,ευχαριστώ.

απλώς ξέρεις τι θέλω?Να μην στέκεσαι μόνο στις επίσημες παραδοχές και τα πορίσματα, μια έρευνα παραπάνω μπορεί να σε καταπλήξει.Εξυπακούεται πως όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα των τρώνε οι κότες.

απλά είναι καλο να δούμε και την αντίθετη πλευρά των πραγμάτων που παρουσιάζεται με αδιάσειστα στοιχεία και όχι εικασίες αυτή την φορά.

Δεν σου ζητώ να συζητήσουμε το Ρόζγουελ, αλλά κάτι πολύ ποιό χειροπιαστό που άπαντες προσπαθούν να αποκρύψουν απο τα επίσημα στελέχη.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

1) αναγνώριση DNA-δεν βρέθηκε το παραμικρό ίχνος ανθρώπινης παρουσίας όσο πίτα και να έγινε το αεροσκάφος

2) Ποίο εύκολο να πέσει....

 

1) Έστω ότι όντως δεν ήταν κανένας μέσα στο αεροπλάνο, που δεν το πιστεύω. Για ποιό λόγο να το ρίξουν στη μέση του πουθενά, μακριά από τις κάμερες και δεν το ρίξανε κι αυτό κοντά ή πάνω σε κάποιο στόχο; Οι 3.000 νεκροί δεν τους πείραξαν και θα τους πειράζαν άλλοι 100-200;

 

2) Δυο βασικά πράγματα - α) τα σύγχρονα αεροπλάνα μεταφέρουν περισσότερα καύσιμα (από αναζήτηση στο ιντερνετ το Β52 χωράει 174.130 λίτρα, ένα 747 227.772 λίτρα) και δεύτερο, οι ουρανοξύστες του WTC στηρίζονταν σε μια κεντρική μεταλλική δοκό, η οποία έχει μεγαλύτερη αντοχή σε θλιπτικά φορτία απ'ότι σε καμπτικά φορτία ή σε κρουστικά φορτία όπως στη προκειμένη περίπτωση. Επιπλέον, λόγω της υψηλής θερμοκρασίας που αναπτύχθηκε από τη φωτιά, μειώθηκε η μηχανική αντοχή του υλικού στήριξης.

 

 

επίσημες δηλώσεις την στιγμή των συμβάντων στους δίδυμους πύργους στο CNN απο πυροσβέστες,δημοσιογράφους,αυτόπτες μάρτυρες για συνεχείς εκρήξεις μετά την πρόσκρουση των αεροσκαφών σε διαφορετικούς ορόφους όπου δεν είχε φωτιά,ακόμα και στα υπόγεια...

 

Καλό θα ήταν κάποια στιγμή, όλοι αυτοί που λέτε για επίσημα έγγραφα, δηλώσεις και άλλα αντίστοιχα ντοκουμέντα να δώσετε και κανα link, γιατί μέχρι στιγμής όλο ακούω για ντοκουμέντα και το μόνο που βλέπω είναι θεωρίες συνομωσίας χωρίς αποδείξεις (δεν το λέω μόνο για εσένα προσωπικά).

 

Εγώ πάντως που το είχα δει live δεν είχα δει καπνό στους χαμηλότερους ορόφους. Και ειλικρινά, ποιό το όφελος του να γκρεμίσουν τους πύργους, αυτά που είχαν γίνει δεν ήταν αρκετα για να δικαιολογήσουν την όποια αντίδραση των αμερικανών;

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be RUNNING AROUND IN DARKENED ROOMS, MUNCHING MAGIC PILLS and listening to REPETITIVE ELECTRONIC MUSIC." Kristian Wilson, Nintendo, Inc, 1989
Link to comment
Share on other sites

έιπα παραπάνω για το video με όλα τα στοιχεία που καταρρίπτουν τις περισσότερες επίσημες εκδοχές.παρουσιάζει επίσημα έγγραφα,συνεντεύξεις,συνεχή πλάνα απο το CNN Live εκείνη την μέρα κ.α

κατέβασε το και δές το.

Το αν θα σε προβληματίσει είναι δικό σου θέμα,δεν μπορώ να σου αλλάξω άποψη ούτε να σε κατευθύνω σε κάτι που θεωρείς εξωγήινο και αποκύημα επιστημονικής φαντασίας.

κάποιο παλικαράκι κάποτε είπε οτι η γη κινείται και πέσανε να τον φάνε επειδή διαστρέβλωνε την αλλήθεια και έσπερνε ψευδή πράγματα και προκαλούσε την ανησυχία των μεγάλων.Αν εμείς ώς ποιό σκεπτόμενοι θέλουμε να τρώμε κουτόχορτο,τότε καλά κάνουν και μας στριμώχνουν,μας στερούν προσωπικές ελευθερίες και διεξάγουν πολέμους πρόληψης χωρίς να υπάρχει κάν καπνός.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

απαντήσεις όπως τις έγραψε ο Vampyre αναζητώ και εγώ όπως και τόσοι άλλοι.

 

Γιατί αφού ενημερώθηκε το Πεντάγωνο για το 1ο αεροπλάνο και τις υπόλοιπες αεροπειρατείες εν εξελίξει δεν έκαναν τίποτα?

 

Γιατί το NORAD που η ευθύνη του είναι η υπεράσπιση του Αμερικάνικου εναέριου χώρου και έχει ειδική εντολή να παίρνει μέτρα εναντίον αεροπλάνων που αποκλίνουν της πορείας τους ήξερε από την αρχή τι συμβαίνει και δεν σήκωσε καταδιωκτικά να προλάβουν την καταστροφή?

 

Γιατί υπάρχουν πολλά επίσημα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι η CIA και το FBI και ο Bush είχαν ενημερωθεί μέχρι και 6 μήνες πριν για σχετική επίθεση και έκαναν τους χαζούς?

 

Πως δικαιoλογείται η αντίδραση του Bush όταν του έδωσαν την είδηση του 2ου αεροπλάνου που αντί να σηκωθεί και να φύγει από το δημοτικό σχολείο που είχε πάει για επίσκεψη , κάθισε χαλαρά με τα παιδιά για ακόμα 20-25 λεπτά και διάβαζε ιστοριούλες για κατσίκες μαζί τους? Φαίνεται καθαρά ότι ο Andrew Card (Chief of Staff) του λέει για κάτι που το ξέρει και το περιμένει ο Bush.

Γιατί δεν δίνονται στη δημοσιότητα τα μαύρα κουτιά των αεροπλάνων, οι καταγραφείς πτήσεις (flight recorders) και οι κασέτες της ασφαλείας των αεροδρομίων?

 

Γιατί στις λίστες των επιβατών δεν υπάρχουν επιβάτες με αραβικά ονόματα και πολλοί κατηγορούμενοι "τρομοκράτες" χαίρουν άκρας υγείας και ζουν εκτός ΗΠΑ και μάλιστα έχουν μιλήσει δημοσίως μιλώντας για πλαστοπροσωπία λέγοντας ότι κάποιος χρησιμοποίησε έγγραφα με το ονομά τους ενώ αυτοί ήταν π.χ. στο Πακιστάν και στη Νέα Υόρκη? ( [

 

Γιατί οι αυτόπτες μάρτυρες της τραγωδίας λένε ότι είδαν και άκουσαν παραπάνω από δύο εκρήξεις στους Πύργους?

 

Μπορεί να μας εξηγήσει κάποιος γιατί οι Πύργοι έπεσαν με αυτόν τον τρόπο? (κάθετα)

 

Γιατί στο Μετρό κάτω από τους Πύργους δεν υπήρχαν επιβάτες σε ώρα αιχμής?

 

Ανοίγοντας την τηλεόραση εκείνο το μεσημέρι στο γραφείο και βλέποντας τον 1ο πύργο να καίγεται όλη μου η προσοχή στράφηκε εκεί όπως και πολλών άλλων.

 

Οταν το 2ο αεροπλάνο χτύπησε τον 2ο πύργο σκέφτηκα "Το γίνεται εδώ?", όταν το 3ο αεροπλάνο χτύπησε το πεντάγωνο και ο πρώτος αυτόπτης μάρτυς είπε : "Το αεροπλάνο έκανε ένα γύρο πάνω από το πεντάγωνο σε κοφτή στροφή 270 μοιρών και συμπεριφέρθηκε σαν στρατιωτικό αεροπλάνο και όχι επιβατικό" προσπερνώντας το γραφείο των στρατηγών χτυπώντας τελικά σε ένα άσχετο σημείο του κτηρίου, είπα στον εαυτό μου "Ευτυχώς είναι ατύχημα και δεν είναι τρομοκρατική ενέργεια"

 

Μία ώρα περίπου μετά ένας αναλυτής της CIA δήλωσε ότι ήταν ο Οσάμα Μπιν Λάντεν πίσω από την επίθεση !!!

 

Οταν την επόμενη μέρα ανακοινώθηκε ότι οι τρομοκράτες είχαν "ξεχάσει" ένα εγχειρίδιο πτήσης 767 στο αυτοκίνητο αμέσως είπα ότι είναι φτιαχτό και όταν μετά από δύο μέρες βρέθηκε στα συντρίμια των πύργων το διαβατήριο του "τρομοκράτη" άραβα πιλότου σκέφτηκα "καλά νομίζουν ότι υπάρχουν άνθρωποι που θα το πιστέψουν αυτό?"

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

πάμε να δούμε τι έχει το Β 52 και τι το 767-200

 

Β52

 

* Crew: 5 (Pilot, Copilot, Radar Navigator (Bombardier), Navigator and Electronic Warfare Officer). Originally the B-52 had a crew of 6, with a Gunner sitting in the tail in all models up to the G. In the B-52 G/H, the Gunner position was moved to the front cockpit, with the gun remotely controlled.

* Length: 159 ft 4 in (48.5 m)

* Wingspan: 185 ft 0 in (56.4 m)

* Height: 40 ft 8 in (12.4 m)

* Wing area: 4,000 ft² (370 m²)

* Airfoil: NACA 63A219.3 mod root, NACA 65A209.5 tip

* Empty weight: 185,000 lb (83,250 kg)

* Loaded weight: 265,000 lb (120,000 kg)

* Max takeoff weight: 488,000 lb (220,000 kg)

* Fuel capacity: 47,975 US gal (181,725 L)

* Powerplant: 8× Pratt & Whitney TF33-P-3/103 turbofans, 17,000 lbf (76 kN) each

* Zero-lift drag coefficient: 0.0119 (estimated)

* Drag area: 47.60 ft² (4.42 m²)

* Aspect ratio: 8.56

 

 

767-200

CF6-80A Powerplant

Max Take Off Weight: 159,210kg 351,000lb

Max Landing Weight: 128,370kg 283,000lb

Max Zero Fuel Weight: 117,030kg 258,000lb

Structural Payload: 42,640kg 94,000lb

Fuel Capacity: 63,215kg 16,700lb

Main Deck Useable Volume: 317m3 932ft3 7in3

Wing Span: 47.5m 156ft 1in

Overall Length: 48.5m 159ft 4in

Overall Height: 16m 52ft

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

In backtracking the tail numbers on the 911 planes. I found several oddities. First and foremost flight 93 (N591UA) was in 2 places at on time on sept 10th. Secondly I found that flight 11 (N334AA) never made it to Boston according to the BTS data. The data appears to be incomplete, but these events occurred BEFORe the 911 events started. There is NO REASON this data should not be in the BTS (government database) From my understanding, the BTS data is updated throgh ACARS a computer on the plane that sends out signals. Each planes data corresponds to the tail number.

These are not the only 2 problems with the database on Sept 10th and 11th.

 

On September 10th N591UA and N594UA were reported at 2 places at one time. On Sept 10th 2001, Flight 0078 (N591UA) arrived in Newark from SFO (San Fransisco) at 6:54 wheel on time. However, Flight 0507, with the same tail number, 591UA departed Boston Logan for ORD (Chicago) at 7:39 wheel off time. Also, Boston does not have records of N591UA arriving at Logan that day and Newark only has it departing once at 19:40 PM EST. There seems to be a problem here. It had 45 mins from touchdown in San Francisco before it left from Chicago. Data... http://911bts.brad.com/ So backtracking N594UA, i come up with a similar scenario. Sept 10th 594 departed ORD at 7:30 to DTW as 0440 594 departed Detroit at 11:12 to ORD as 1581 594 arrived in chicago from DTW at 10:58 as 1581 594 Departed ORD at 12:00 to IAD as 0424 594 arrived in IAD from ORD at 14:13 as flight 0424 594 departed IAD at 15:56 to DEN as flight 1179 594 arrived in DEN from IAD at 17:07 as flight 1179 594 departed DEN to SEA as 1197 at 18:10 594 arrived in SEA from DEN as 1197 at 19:25 no departs from seattle on the 10th no departs for seattle on the 11th (most tails unknwn) important point being that it left DTW at 11:12 and arrived ORD at 10:58 594 departed Detroit at 11:12 to ORD as 1581 594 arrived in chicago from DTW at 10:58 as 1581 So how can the plane arrive in Chicago, then leave from Detroit 15 mins later? Data... http://911bts.brad.com/594.html Now, inerestingly enough, a man Named Friedman claimed to have flown 591UA (supposedly flight 93). But in checking the tail numbers for that day in the BTS, it shows as 594UA. This is the same plane that was in 2 places at one time on Sept 10th ! Checking to see if he may have wrote down the wrong number, I lookd at the nose number on his webpage, which he also recorded. It was 5491, this is the nose number of 591UA. (flight 93) Mr. Friedman http://friedmanfamily.org/ua2003 Were these planes swapped on Sept 10th? Remember, the tail number is painted on the plane, and the ACARS data is sent electronically from the planes computer. So who had access to change the data? ARINC comes to mind. It appears they coordinate much of the data the computer sends out. But wait, there are more problems... Flight 11 never arrived in Boston airport on Sept 10th, or 11th ! Flight 11, or (N334AA) was flight 198 on sept 10th according to the database, it never arrived in BOS. In looking at the BTS data for N334AA on September 10th, flight 198 arrives in San Fransisco, then is shown leaving SFO to Boston (BOS). In looking at the Boston arrivals, the data shows that the plane never made it there. The data shows all 0's for the arrival time and "unknown" for the tail number. This is the normal wzy the BTS displays a flight that did not arrive. I checked to see if the flight may have been cancelled, or diverted. Since it was an overnight flight, i used both sept 10th and sept 11th data. data... http://911bts.brad.com/N334AA.html US Air 1237... US Airways Flight 1237 never happened according to the BTS database. though, there is an article below stating that it was in sight of flight 11 just before it hit the WTC. US Airways Flight 1237 from Rochester was circling over Westchester County, waiting to land at La Guardia Airport, when the Boeing 737 suddenly began climbing steeply. The captain's voice came over the intercom. "There is a lockdown at the New York airports because of a hijacking," the captain said in measured tones. "An American Airlines 767 out of Boston that just flew over us, I regret to inform you, has just crashed into the World Trade Center. You can look out the right side of the plane and see the smoke." There were gasps. Then the passengers started talking, some to the person next to them, others to no one in particular. Shirley Dildane of Hammondsport, N.Y., said softly, "Well, I won't be having my meeting today." http://www.wardgriffin.com/sept11one.htm US Air was scheduled twice on sept 11th. Both flights were cancelled according to the BTS database. http://airgames.bravehost.com/1237.html Other air oddites include... Flight 93... The estimated arrival times of "Flight 93" (aka N591UA) starting at 2:15 PM, then it changes SOUTH of Pittsburgh, well after it was hijacked and a new flight plan was filed to 10:28. This brings up another serious question. If flight 93 filed a new flight plan, one would think that the pilot would have done this, but the time it was filed was AFTER it was hijacked! I cnt imagine a hijacker filing a new flight plan. I asked a pilot, just in case, how long it takes to update the new flight plan in the computer. I was told it was almost real time. Reported by 9News Staff Web produced by:Liz Foreman 9/11/01 11:43:57 AM A Boeing 767 out of Boston made an emergency landing Tuesday at Cleveland Hopkins International Airport due to concerns that it may have a bomb aboard, said Mayor Michael R. White. White said the plane had been moved to a secure area of the airport, and was evacuated. United identified the plane as Flight 93. The airline did not say how many people were aboard the flight. United said it was also "deeply concerned" about another flight, Flight 175, a Boeing 767, which was bound from Boston to Los Angeles. On behalf of the airline CEO James Goodwin said: "The thoughts of everyone at United are with the passengers and crew of these flights. Our prayers are also with everyone on the ground who may have been involved. "United is working with all the relevant authorities, including the FBI, to obtain further information on these flights," he said. more... http://airgames.bravehost.com/flight93.html Report... A Virginia company tracks terror flights September 11, 2001 15:26 EDT Tuesday Taylor Lincoln Potomac Tech Journal The recording by Flight Explorer, a Fairfax-based subsidiary of Alexandria, Va.-based Flight Dimensions International Inc., shows the path of American Airlines Flight 11 heading west from Boston, then making an abrupt left turn in the vicinity of Albany, N.Y., and heading due south to New York City. The illustrations were depicted through a series of digital radar images that play back in a computer browser. Flight Explorer planned later Tuesday to distribute animated illustrations of the three other commercial flights that crashed Tuesday morning, said Jeff Krawczyk, chief operating officer of Flight Explorer. Flight Explorer, which received requests for the illustrations from about 12 news agencies including all the major networks, also has learned that a United Airlines plane bound from Newark to San Francisco that crashed near Pittsburgh, Pa., at 10:10 a.m. had its flight path diverted. The flight was changed to arrive at Reagan National Airport, in Northern Virginia, Krawczyk said. ."When it got outside of Pittsburgh, it actually had a flight plan change to DCA," Krawczyk said. "We hardly ever get a flight plan change. Very unusual. Flight 175... "Also overheard was a request for a flight path to Kennedy - but the controller, who was not controlling the plane himself, is unsure whether the pilot or hijacker made the request." (Source: http://www.csmonitor.com/earlyed/earlyUSA5.html) It certianly appears we are not being told the full story. SO who was able to change this data real time? -------------------- Logicon "Logicon Task Team", part of Northrop Grumman This "task" included Veridian (in 2003 aquired by General Dynamics), Advent Systems Inc., Mountain View, EDS, Advanced Engineering & Sciences, RDR Inc., SRS Technologies. In March 2001, Logicon TASC officially announced their five-year, $57 million contract for "Trailblazer" (WP reported. Another subcontractor of Logicon TASK (diff. sp.) became Modern Technologies Corporation (MTC) of Dayton. MTC included Kenneth A. Minihan (ex-NSA, ex-DIA) and General Lawrence A. Skantze (ex -U.S. Air Force). Veridian had also close ties with AMS (in 2004, two different parts got acquired by CGI and CACI). AMS is a NASA contractor. On their board is Neil A. Armstrong (Apollo 11), Dr. Joseph P. Allen (Apollo 15 and 17), Steven C. Beering (Eli Lily) and Dr. Sally K. Ride (mission specialist on space shuttle flights in 1983 and 1984). (from "lost war drill? pt.10") SAIC Most obvious, some of the real perpetrators of 9/11 are also hiding at SAIC. Controlled by at least two former CIA bosses John Deutch and Robert Gates, SAIC is meanwhile connected with one anthrax suspect, the "maintenance" of e-voting machines, former OEM-Director Jerome Hauer, some other drills, the audition of Venezuela's oil company PDVSA, plus equity partners like Bechtel, Danet, Saudi SAI, DigiLens or VeriSign. Thoratec: Kellogg, Peter R Inside Trading August 2004 According to New York Times tax correspondent David Cay Johnston, Peter R. Kellogg is also using the "Indian tribe" scheme to avoid paying taxes. This scheme, technically not illegal, works like this: Tax-exempt entities from Indian tribes to pension plans to Dutch banks with offices in the West Indies regularly "rent out" their tax-exempt status to tax cheats, for a relatively small fee and at virtually no risk to themselves. Though sharing the same name, Peter Kellogg seems to be not related to Halliburton's KBR. M W Kellogg is a british engineering and construction joint venture between US-based Kellogg Brown & Root and Japan-based JGC, which was acquired by Halliburton when it bought Dresser Industries in 1998. Kellogg did also side investments in mid-1990s with Alex. Brown (-Deutsche Bank) more... http://airgames.bravehost.com/flight93.html -------------------------- Quote: PTECH, founded by a Saudi financier placed on America�s Terrorist Watch List in October 2001, had access to the FAA�s entire computer system for two years before the 9/11 attack, (some say that PTECH is a CIA front) http://www.globalsecurity.org/org/news/2002/021208-secure01.htm Quote: The Nimda worm has affected companies and organizations throughout the country, as you have probably heard or read in the news. The FAA's internal network is also affected. Until the worm is eradicated, internal FAA users will be unable to view external web pages directly archives.californiaaviation.org/airport/msg17108.html So the FAA had problems loging into the system on 911,AND there was a CIA-linked suadi terror group that had access to FAA data AND the maps we were given for the flights on 911 are in dispute. Something smells in the air ! More here... http://www.brad.team8plus.org/custom.html http://airgames.bravehost.com/ http://airgames.bravehost.com/air_oddities.html

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Το Σεπτέμβριο του 2002 ο Ραμζί Μπιναλσίμπ συλλαμβάνεται στο Καράτσι. Οδηγείται

σε μυστική τοποθεσία όπου ανακρίνεται. Στο τέλος ομολογεί ότι αυτός και τρία ακόμη

άτομα ακολούθησαν εκτελεστικά όργανα της Αλ Καϊντα σε Πακιστάν Αφγανιστάν και

τελικά στο άντρο της Αλ Καϊντα.Εκει ορκίστηκαν πίστη στον Λάντεν και δέχτηκαν να

λάβουν μέρος σε αποστολή αυτοκτονίας. Τα ονόματα των τεσσάρων τρομοκρατών είναι

Μαρουαν Αν Σεχί,Ραμζί Μπιναλσιμπ,Ζιάντ Τζαρά και Μωχάμεντ Άτα. Μαζί τους συνεργάστηκαν και αλλά άτομα αλλά αυτοί ήτανε ο πυρήνας. Η βάση τους ήταν στην οδό

Μαριανστράσε 54 στο Αμβούργο. Το σπίτι το αποκαλούσαν “Νταρ Ελ Ανσάρ” δηλαδή

οίκο των μαθητών. Στο διαμέρισμα έβλεπαν ταινίες μουσουλμανικού χαρακτήρα. Αρχηγός

ήταν ο Άτα που είχε καταγωγή από Κάιρο και σπούδαζε στο τεχνικό πανεπιστήμιο του

Αμβούργου. Σύχναζε στο τζαμί Αλ Κουντς όπου εκεί γνωρίστηκε με τον Παμζί που καταγόταν από Υεμενη.Ο Τζαρά καταγόταν από Βηρυτό και είχε σχέσεις με την Αϊσέλ

Σενγκάν τουρκικής καταγωγής. Τελευταίος της παρέας ήταν ο Μαρουάν Αλ Σεχί από τα

Αραβικά Εμιράτα. Και οι 4 αποφασίζουν να γίνουν μάρτυρες. Η γερμανική αντικατασκοπία γνωρίζει την τηλεφωνική επαφή του Μαρουάν τον Ιανουάριο του 1999

με τον στρατολόγο της Αλ Καϊντα Μοχάμεντ Ζαμάρ αλλά δεν λαμβάνει κανένα μέτρο.

Τέλος του 1999 και οι 4 ταξιδεύουν σε στρατόπεδο εκπαίδευσης τρομοκρατών στο Αφγανιστάν. Εκεί ο Λάντεν τους επιλέγει για το χτύπημα επειδή γνωρίζουν και οι 4

άπταιστα Αγγλικά και Γερμανικά. Στην επιστροφή τους Γερμανία καταστρέφουν τα διαβατήρια τους για να μην φαίνεται ποιες χώρες έχουν επισκεφτεί και κάνουν αίτηση

για καινούργια. Ο Τζαρά επισκέπτεται την φίλη του Αϊσέλ και της λέει ότι θέλει να μάθει

να πετάει. Ζητούν βίζα για Αμερική και τελικά την παίρνουν οι 4 από τους 3.Ο Μπιναλσίμπ δεν τα καταφέρνει γιατί θεωρείτε πιθανός οικονομικός μετανάστης. Στέλνουν

31 email σε σχολές αεροπορίας. Το καλοκαίρι ο Άτα και ο Αλ Σεχί πηγαίνουν στην ίδια σχολή πιλότων και μέσα Αυγούστου παίρνουν το δίπλωμα τους. Τα έξοδα πληρώνονταν από κοινό λογαριασμό του Άτα και Αλ Σεχί. Τροφοδότης του λογαριασμού ήταν εκτελεστικό όργανο της Αλ Καϊντα. Εκείνο το καλοκαίρι η κατασκοπική ομάδα “Ικανός

Κίνδυνος” λέγεται ότι ειδοποίησε το πεντάγωνο για τους ΆΤα και Αλ Σεχί αφού τους έκριναν ως πιθανά μέλη της Αλ Κάϊντα. Το πεντάγωνο δεν ενημερώνει το FBI επειδή και

οι δυο ήταν γόνοι καλών οικογενειών και είχαν νόμιμες βίζες. Το Δεκέμβριο οι Άτα και

Αλ Σεχί πηγαίνουν σε προηγμένο εξομοιωτή πτήσης στο Μαϊάμι. Ο Τζαρά εκπαιδευόταν

σε σχολή στο Βένις. Άτα και Μπιναλσίμπ συναντώνται τον Ιανουάριο του 2001 στο Αμβούργο όπου ο Άτα ενημερώνει τον Μπιναλσίμπ ότι έχουν πάρει διπλώματα αεροπόρου

Ο Μπιναλσίμπ φεύγει για Αφγανιστάν όπου ενημερώνει την Αλ Κάϊντα. Όταν ο Άτα γυρίζει στην Αμερική αρχίζει και κανονίζει τις αφίξεις των υπόλοιπων τρομοκρατών.

Ο Ζιάντ στο μεταξύ σε τηλεφωνική επαφή με την φίλη του Αϊσέλ της λέει ότι είναι καλά και ότι θα κάνει κάτι για το οποίο θα είναι υπερήφανη γιαυτον. Τον Ιούλιο ο Άτα συναντά για τελευταία φορά τον Μπιναλσίμπ στην Ισπανία όπου του δίνονται οι στόχοι. με κώδικες

ονομασίες Τεχνες=Πενταγωνο , πολιτικη= Λευκός οίκος , νομική = Καπιτώλιο , αρχιτεκτονική = πύργοι. Ο Λάντεν έχει διαλέξει ειδικά τους πύργους γιατί τους θεωρεί ως το σύμβολο της Αμερικής και ακόμα επειδή η Νέα Υόρκη έχει πολλούς Εβραίους. Ο Άτα

απορρίπτει τον Λευκό Οίκο επειδή θεωρεί ότι είναι πολύ δύσκολο να τον πλησιάσει. Άτα

και Αλ Σεχί θα κτυπήσουν τους πύργους , ο Τζαρά το Καπιτώλιο και ο Σαουδάραβας Χάνι

Χανζούρ το πεντάγωνο. Στις 11/9/2001 στις 8.25 πμ οι ελεγχτες εναέριας κυκλοφορίας

ακούν τον Άτα από την πτήση 11 της American Airlines να λέει “έχουμε καταλάβει κάποια

αεροπλάνα μην κάνετε φασαρία επιστρέφουμε στο αεροδρόμιο”. Μετά από 21 λεπτά ξεκινούν τα χτυπήματα

 

Τα στοιχεία τα πήρα απευθείας από το FBI. Καλά πλάκα κάνω τα έχω βρει από ντοκιμαντέρ του History Channel. Παρουσιάζει έγγραφα , κασέτες με ομιλίες, βίντεο από

τα αεροδρόμια κλπ

 

ΥΓ Πείτε μου μπράβο αλλιώς θα το σβήσω :lol:

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

πάμε να δούμε τι έχει το Β 52 και τι το 767-200

 

Έχεις δίκιο για τη χωρητικότητα σε καύσιμο των αεροπλάνων, αλλά είδα ψάχνοντας στο ίντερνετ ότι στο Empire state building έπεσε ένα Β-25 και όχι ένα Β-52 (γι' αυτό έγραψα πριν καλό είναι να ελέγχουμε αυτά που αναφέρουμε ως γεγονότα).

 

Η χωρητικότητα του Β-25 είναι, αν δεν είδα λάθος, 974 US gallons, σε σύγκριση με τα 23,980 US gallons του 767. Αν και δεν είναι εκεί το θέμα, ανέφερα και πριν τις δομικές διαφορές στα κτήρια.

 

Γιατί αφού ενημερώθηκε το Πεντάγωνο για το 1ο αεροπλάνο και τις υπόλοιπες αεροπειρατείες εν εξελίξει δεν έκαναν τίποτα?

Γιατί - δική μου υπόθεση αυτό- δεν είναι εύκολο, ειδικά χωρίς να έχει συμβεί ανάλογο περιστατικό με επίθεση αεροπλάνων σε ουρανοξύστες, να πάρεις την απόφαση σε τόσο μικρό χρονικά διάστημα να καταρίψεις τέσσερα αεροπλάνα που μεταφέρουν τόσο κόσμο.

 

Γιατί υπάρχουν πολλά επίσημα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι η CIA και το FBI και ο Bush είχαν ενημερωθεί μέχρι και 6 μήνες πριν για σχετική επίθεση και έκαναν τους χαζούς?

 

Πως δικαιoλογείται η αντίδραση του Bush όταν του έδωσαν την είδηση του 2ου αεροπλάνου που αντί να σηκωθεί και να φύγει από το δημοτικό σχολείο που είχε πάει για επίσκεψη , κάθισε χαλαρά με τα παιδιά για ακόμα 20-25 λεπτά και διάβαζε ιστοριούλες για κατσίκες μαζί τους? Φαίνεται καθαρά ότι ο Andrew Card (Chief of Staff) του λέει για κάτι που το ξέρει και το περιμένει ο Bush.

Αν όπως λες ήξερε για την επίθεση, δεν θα είχε καταστρώσει το επιτελείο του μια πιο δραματική αντίδραση, η οποία θα γινόταν θετικά αποδεκτή από τον κόσμο, αντί να παρουσιάζει την εικόνα ενός ανίκανου ανθρώπου που δεν καταλαβαίνει τι γίνεται; Αν θυμάσαι είχε δεχθεί δριμία κριτική για αυτή του την αντίδραση, σε αντίθεση π.χ. με την αντίδραση του δημάρχου της Ν.Υόρκης.

 

Γιατί στις λίστες των επιβατών δεν υπάρχουν επιβάτες με αραβικά ονόματα και πολλοί κατηγορούμενοι "τρομοκράτες" χαίρουν άκρας υγείας και ζουν εκτός ΗΠΑ και μάλιστα έχουν μιλήσει δημοσίως μιλώντας για πλαστοπροσωπία λέγοντας ότι κάποιος χρησιμοποίησε έγγραφα με το ονομά τους ενώ αυτοί ήταν π.χ. στο Πακιστάν και στη Νέα Υόρκη?

 

Εγώ πάλι ψάχνοντας στο ίντερνετ βρήκα αυτή τη λίστα από την Boston Globe που περιέχει ονόματα αράβων.

http://graphics.boston.com/news/packages/underattack/images/aa_flight_11_manifest.gif

 

Αν υπάρχει κάποιο λινκ λίστας που να μην περιέχει αραβικά ονόματα θα ήθελα να το δω.

 

Γιατί στο Μετρό κάτω από τους Πύργους δεν υπήρχαν επιβάτες σε ώρα αιχμής?

Γιατί -πάλι δική μου υπόθεση- οι σταθμοί είχαν εκκενωθεί και η λειτουργία του μετρό σε εκείνες τις στάσεις είχε διακοπεί.

 

"The Metro system remained open except for the Pentagon stop.

 

Metro shut down the Pentagon station just after the explosion at 9:45 a.m. It is unclear if the station was damaged, spokesman Ray Feldmann said. Bus service at the Pentagon, one of the biggest transfer points in the region, was halted, Feldmann said. "

Από την washington post.

http://www.washingtonpost.com/wp-srv/metro/daily/sep01/attack.html

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be RUNNING AROUND IN DARKENED ROOMS, MUNCHING MAGIC PILLS and listening to REPETITIVE ELECTRONIC MUSIC." Kristian Wilson, Nintendo, Inc, 1989
Link to comment
Share on other sites

 

ΥΓ Πείτε μου μπράβο αλλιώς θα το σβήσω :lol:

 

Πολύ καλό! δώσε feedback στον λαό! :D

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Porcupine,πες μας ποια ήταν η πηγή σου για το B52 να του δώσουμε το Πούλιτζερ.

 

Στο Empire State είχε πέσει Β25 και όχι Β52. Το Β52 ειναι από τα μεγαλύτερα και βαρύτερα αεροσκάφη του κόσμου (220 τόνοι μέγιστο βάρος). Το Β25 είναι ένα μεσαίου μεγέθους αεροσκάφος (19 τόνοι μέγιστο βάρος) του ΒΠΠ.

 

Δεν είναι απλός αναγραμματισμός. Είναι καραμπινάτο λάθος και θεωρώ ανεπίτρεπτο να υποστηρίζεις με πάθος μια υπόθεση για την οποία δεν έχεις ιδέα. Μια απλή έρευνα θα σου έδειχνε τι ακριβώς έπεσε στο Empire State και τι ακριβώς έκανε. Αντί για αυτό προτίμησες να επαναλάβεις ένα ψέμα. Ψάξε.

 

Έτσι, λοιπόν, αναρωτιέμαι για την ποιότητα και την ακρίβεια και των υπόλοιπων πηγών σου. Μετά από αυτό, πιστεύεις ότι έχει αξία να πάρει κανείς ένα-ένα τα ερωτήματά σου και να απαντήσει σοβαρα??

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σίγουρο είναι πως και για τις δύο επιθέσεις οι κυβερνήσεις των ΗΠΑ γνώριζαν.Οι ΗΠΑ ήθελαν να ξεφύγουν απο το οικονομικό κραχ του '29 και μόνο η πολεμική βιομηχανία θα μπορούσε να το κάνει αυτό,αφού τα δημόσια έργα που ξεκίνησαν για την ανόρθωση της οικονομίας,δεν ήταν αρκετά.

Προσόχη!Δεν λέω πως οι κυβερνήσεις σχεδίασαν τις επιθέσεις.Λέω πως γνώριζαν αλλά δεν έκαναν τίποτα για να τις αποτρέψουν!

 

Oι Η.Π.Α γνώριζαν για την επίθεση στο Περλ Χάρμπορ και αποφάσισαν να αγκυροβολήσουν σχεδόν όλες τις μονάδες του στόλου τους στο εν λόγω λιμάνι ;

Για ποιον λόγο να διακινδυνεύσουν ;

Και ένα αγρόσπιτο στο νησί να βομβάρδιζαν οι Ιάπωνες,πάλι θα είχαν το δικαίωμα να τους κηρύξουν πόλεμο.

Link to comment
Share on other sites

Να και η είδηση για το Β25 (σε ένα από τα πολλά λινκ)

http://www.onwar.com/chrono/1945/jul45/28jul45.htm

 

Πάμε στο 767

Και τι εννοεις με αυτο;Οτι δεν επεσε ποτε το αεροσκαφος;

--------------------

ακριβώς....quote]

Δεν καταλαβαίνω πού το στηρίζεις αυτό. Στο ότι το registration (κάτι σαν τον αριθμό κυκλοφορίας του αεροσκάφους) εξακολουθεί να ανήκει στη United Airlines?? Φυσικά και ανήκει aφού το είχε πληρώσει. Στο λινκ που δίνεις φαίνεται ότι το N591UA ως registration ακυρώθηκε στις 28/9/2005. Αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτε. Στις 11 Οκτωβρίου 2006 θα διαγραφεί, μια και αφορά σε κατεστραμμένο αεροσκάφος. Το Ν591UA ως registration φυσικά και εξακολουθεί να υπάρχει ως σημείο αναφοράς. Μόνο που αναφέρεται σε αεροσκάφος που έχει καταστραφεί.

 

Δεν υπάρχει κανένα αεροσκάφος πουθενά στον κόσμο που να πετάει με τα στοιχεία Ν591UA. Αν εσύ λες ότι υπάρχει θα χαρώ να δω έστω και το φτεράκι του.

 

Επίσης, έχετε μπερδέψει ορισμένα πράγματα. Το ότι μια εκδοχή παρουσιάστηκε σε κάποιο ντοκιμαντέρ δεν σημαίνει αυτόματα ότι ισχύει κιόλας. Μπορεί να μας κάνει να αναρωτηθούμε, σίγουρα. Μπορεί να σπείρει μερικές εποικοδομητικές αμφιβολίες. Αλλά αυτό απέχει πολύ από τα χαρακτηριστεί αυθωρεί κρατική συνομωσία. Πιο πολύ για κρατική ανικανότητα μου φάνηκε εμένα. Αλλά, είπαμε. Ο καθένας την εντύπωσή του καταθέτει.

 

Θα συμφωνήσω και εγώ με τον φίλο που ζητά λινκς και παραθέσεις για κάθε "επίσημη δήλωση" και έγγραφο που επικαλείται ο καθένας. Από όλες τις πλευρές. Έχουμε καταντήσει, η επίσημη εκδοχή με τις σφραγίδες και τις υπογραφές να θεωρείται σκουπίδι και οι κάθε λογής υποθέσεις και αποσπασματικές εικασίες να θεωρούνται αποδείξεις. Κατανοώ ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.

 

Θα ήθελα και εγώ να δω τα "απόρρητα" έγγραφα της CIA. Θα ήθελα να δω πώς μια υπηρεσία μπορεί (ταυτόχρονα) να κυβερνά τον πλανήτη και να είναι και "σουρωτήρι" χάνοντας όλα εκείνα τα έγγραφα που ξεσκεπάζουν την αλήθεια.

 

Θα μπορούσα να πω και άλλα αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να απαντώ σε κάθε ένα αποσπασματικό "στοιχείο", απίθανες δηλώσεις και εικασίες σε ντοκιμαντέρ που μπορεί να γυρίσει ο καθένας.

 

Κλείνω λέγοντας ότι η "επίσημη" εκδοχή έχει τεράστια κενά επίσης. Δεν την πιστεύω 100% αλλά αυτό δεν με κάνει να πηγαίνω στο άλλο ακρο και να αναπαράγω ισχυρισμούς που βρίσκω στο ίντερνετ.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

?

 

Γιατί το NORAD που η ευθύνη του είναι η υπεράσπιση του Αμερικάνικου εναέριου χώρου και έχει ειδική εντολή να παίρνει μέτρα εναντίον αεροπλάνων που αποκλίνουν της πορείας τους ήξερε από την αρχή τι συμβαίνει και δεν σήκωσε καταδιωκτικά να προλάβουν την καταστροφή?

 

 

FACT: In the decade before 9/11, NORAD intercepted only one civilian plane over North America: golfer Payne Stewart's Learjet, in October 1999. With passengers and crew unconscious from cabin decompression, the plane lost radio contact but remained in transponder contact until it crashed. Even so, it took an F-16 1 hour and 22 minutes to reach the stricken jet. Rules in effect back then, and on 9/11, prohibited supersonic flight on intercepts. Prior to 9/11, all other NORAD interceptions were limited to offshore Air Defense Identification Zones (ADIZ). "Until 9/11 there was no domestic ADIZ," FAA spokesman Bill Schumann tells PM. After 9/11, NORAD and the FAA increased cooperation, setting up hotlines between ATCs and NORAD command centers, according to officials from both agencies. NORAD has also increased its fighter coverage and has installed radar to monitor airspace over the continent.

 

από το έγκυρο περιοδικό popular mechanics.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...