Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα tablets

Vinzenzo
 Κοινοποίηση

Εχω tablet 6 μηνων με hardware προβλημα.. Με αυτα που διαβασα πιο πανω το σκεφτομαι να το στειλω ....:worry:

Οπως και ναχει. Πως μεθοδευεται η επιστροφη? που στελνουμε mail με το προβλημα ωστε να μας στειλουν την φορμα με τα στοιχεια επιστροφης?

Edited by agiosg

• Απαντήσεις 5,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ναι αυτη ειναι η διαδικασια.

Device: HTC Desire Z, S-off

Rom: Andromadus CM10 (JellyBean 4.1.2)

Οδηγος rooting για HTC Desire Z

Proud driver of Hellenic Racing team.

Διαβαζα στο site ipadalternative για την εγγυηση και τι θεωρειται τεχνικο προβλημα .... και καπου αναφερει το εξης: (Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται με οποιουδήποτε τύπου ζημιά, υπόκεινται σε παρακράτηση 20% επί της συνολικής τους αξίας.) Τι να σημαινει αυτο δεδομενης της εγγυησεως?

Guest iPadAlternative

Hi to all,

I have just got off the phone with Hank in China. His child has been sick in hospital so again I apologize about everything.

We are going through all the cases now and all will be resolved, money returned and replacements sent back.

Thanks again, as some compensation we have sent a M9 tablet out to myphone.gr readers for another competition. Regards

Όσοι παραγγείλατε από ibuygou σας έχουν περάσει στο Paypal ως shipped το πακέτο και το tracking number του; Σορρυ που ζαλίζω αλλά τους έχει φοβηθεί το μάτι μου τους Κινέζους. Μην μου έχουν δώσει κανά πολλαπλό tracking number, γίνει παραλαβή από άλλον και μετά φαίνεται ως παραληφθέν και δεν βγάζω άκρη...

Διαβαζα στο site ipadalternative για την εγγυηση και τι θεωρειται τεχνικο προβλημα .... και καπου αναφερει το εξης: (Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται με οποιουδήποτε τύπου ζημιά, υπόκεινται σε παρακράτηση 20% επί της συνολικής τους αξίας.) Τι να σημαινει αυτο δεδομενης της εγγυησεως?

Εννοεί hardware ζημιά που έχει προκαλέσει ο χρήστης, με επέμβαση στη συσκευή.

Ζημιά που έχει συμβεί από μεταφορά, δεν υπόκειται σε αυτό τον περιορισμό.

No matter where you go, there you are!

https://www.facebook.com/net314 - http://freedrone.gr

γεια σασ και παλι .εγω ακομα αναμενω το hero 1 μου να ερθει και στο sao.cn

μου λεει αυτο ..

Αριθμός Ημερομηνία ώρα Συμβάν Κατάσταση τροχιά Λεπτομέρεια Αποστολή σε

Rχχχχχχχ 2013-04-12 Despatched to overseas (Country code: GR) (Greece) Overseas Child Site Null

μπορει καποιοσ ναμε διαφωτισει τι ακριβωσ σημαινουν αυτα??

η παραγγελια εγινε 3 του μηνα.

ευχαριστω πολυ.

(ξερω τι σημαινουν στα αγγλικα αυτα απλα θελω αν καταλαβαινει καποιος ποτε να το περιμενω :P )

Edited by tablet

Hi,

I am having the following two problems with ipadalternative.com

Order ID #002007:

I purchased a PiPo M3 3G Tablet, but what was sent me to was a PiPo M3 WiFi, I immediately called them and told them what has happened.

They provided me 2 options, to either send back the M3 WiFi or to get the price difference as a refund.

I chose the second option as it takes 1+ months to send something to China.

But ever since I have not yet received any refund, the difference is €48, and I do not understand the reason why this is being delayed.

Order ID #001865:

I purchased a Cube U30GT, and when it came there was a problem with the power button, I called them and they provided me with instructions on how to send back the tablet, I sent it back they received the tablet and I got informed that they will send me a replacement due to warranty, but it has been more than 3 months now, recently they mentioned that they have sent the tablet and I asked for a tracking number but they did not provide me any, I contacted them again and they mentioned that the postal service lost the tablet they sent and they will send a new one and will provide me the tracking number the day after, well it has been a week since my last contact with them and I have yet to see any tracking number.

As a representative of ipadalternative I would like to request for you to assist me with this.

Best Regards,

Efthimios

P.S. I hope its OK to post questions/queries in English.

Καλησπερα κι απο 'μενα.

Θα ειμαι καπως offtopic αλλα επειδη παρακολουθω και βλεπω πως υπαχουν ατομα που γνωριζουν καλα και εμπιστευομαι την κοινωνια του myphone θα απευθυνθω εδω.

Θελω να αγορασω μια οθονη LCD για το παλιο μου NOKIA N95. Στο ebay υπαρχουν εκατονταδες αγγελιες αλλα δεν εχω προβει ποτε σε αγορα.

Τι πρεπει να προσεξω; Το feedback του πωλητη να φανταστω.

Με το τελωνειο στην Ελλαδα τι παιζει;

Ας πουμε, πως σας φαινεται αυτη η αγορα;(http://www.ebay.com/itm/280894958269)

Οποιος δε βαριεται ας απαντησει παρακαλω ή ας μου στειλει pm.

Σας ευχαριστω προκαταβολικα.

edit: Σορυ, λαθος thread. Πηγαινε για το ''Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά'' που μιλαω με καποια παιδια.

Edited by TUPAC_RIP

LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3

[sIGPIC][/sIGPIC]

Guest iPadAlternative
Hi,

I am having the following two problems with ipadalternative.com

Order ID #002007:

I purchased a PiPo M3 3G Tablet, but what was sent me to was a PiPo M3 WiFi, I immediately called them and told them what has happened.

They provided me 2 options, to either send back the M3 WiFi or to get the price difference as a refund.

I chose the second option as it takes 1+ months to send something to China.

But ever since I have not yet received any refund, the difference is €48, and I do not understand the reason why this is being delayed.

Order ID #001865:

I purchased a Cube U30GT, and when it came there was a problem with the power button, I called them and they provided me with instructions on how to send back the tablet, I sent it back they received the tablet and I got informed that they will send me a replacement due to warranty, but it has been more than 3 months now, recently they mentioned that they have sent the tablet and I asked for a tracking number but they did not provide me any, I contacted them again and they mentioned that the postal service lost the tablet they sent and they will send a new one and will provide me the tracking number the day after, well it has been a week since my last contact with them and I have yet to see any tracking number.

As a representative of ipadalternative I would like to request for you to assist me with this.

Best Regards,

Efthimios

P.S. I hope its OK to post questions/queries in English.

I will have this sorted this week, sorry for the delay.

Hi,

Can you also check order 2184 again please? At the email you sent me earlier today you wrote that you was looking right at that moment and that you will answer me ASAP.

Thanks a lot

Αυτό ακριβώς που ειπες θα προσεξεις κ για ενα τόσο μικρο αντικείμενο δεν πρόκειται να περάσει τελωνείο. Σε καμια περιπτωση. Κ όσο αγοραζεις με PayPal είσαι ασφαλής. Προχώρα άφοβα

Αυτό ακριβώς που ειπες θα προσεξεις κ για ενα τόσο μικρο αντικείμενο δεν πρόκειται να περάσει τελωνείο. Σε καμια περιπτωση. Κ όσο αγοραζεις με PayPal είσαι ασφαλής. Προχώρα άφοβα

Σ'ευχαριστω πολυ φιλε μου.

LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3

[sIGPIC][/sIGPIC]

γεια σασ και παλι .εγω ακομα αναμενω το hero 1 μου να ερθει και στο sao.cn

μου λεει αυτο ..

Αριθμός Ημερομηνία ώρα Συμβάν Κατάσταση τροχιά Λεπτομέρεια Αποστολή σε

Rχχχχχχχ 2013-04-12 Despatched to overseas (Country code: GR) (Greece) Overseas Child Site Null

μπορει καποιοσ ναμε διαφωτισει τι ακριβωσ σημαινουν αυτα??

η παραγγελια εγινε 3 του μηνα.

ευχαριστω πολυ.

(ξερω τι σημαινουν στα αγγλικα αυτα απλα θελω αν καταλαβαινει καποιος ποτε να το περιμενω :P )

Σε λίγες μέρες θα λέει arrived και μετα σε κανα δυο παραλαβη

Τα κινέζικα σύμβολα που έχει η διεύθυνση πως τα γράφουμε.(δεν υπάρχει εκτυπωτής να την εκτυπώσω)

Να τους ζητησεις να σου πουν την διευθυνση στα αγγλικα

Hi

I have sent back to Mr Hank Jia (Tech Support) on 8/3/2013 an ainol hero because of camera malfunction.

Did he already received that?

order number #2101

Tasos Bilbilis

Καλησπέρα παιδιά,ήθελα αν μπορείτε να μου προτείνεται κάποιο φτηνό και ποιοτικό tablet με 3G χωρίς να χρειαστεί να πληρώσω και τελωνείο κατά την παραλαβή του.Απο 7'' ιντζες και πάνω θα ήταν ιδανικό:)

Hello,

Live chat is down again and i am waiting an answer since the email you sent me yesterday that you are looking about my order but still nothing!

You recieved the false tablet back (a Hero with wifi problem for replacement) but we have to talk about sending pipo max m9 instead of hero.

Please answer at my pms or emails or in my order. I want an asnwer today or else refund.

Offcourse I hope to resolve this without refund or further problems.

Best regards,

Dina

Hi to all,

I have just got off the phone with Hank in China. His child has been sick in hospital so again I apologize about everything.

We are going through all the cases now and all will be resolved, money returned and replacements sent back.

Thanks again, as some compensation we have sent a M9 tablet out to myphone.gr readers for another competition. Regards

Hi Jamie, I confirm I have received the refund for my Fire order 1904, thank you

Σας παρακαλώ. Να το προχωρήσω με merimobiles για αγορά του Window N101 32GB; Με μία Jacqueline στο chat δεν έβγαλα άκρη. Με οκ και yes απαντάει και μόνο στη διαθεσιμότητα. Υπάρχει περίπτωση να τους κυνηγώ; :confused: Ευχαριστώ. Edited by emxa2k

Σας παρακαλώ. Να το προχωρήσω με merimobiles για αγορά του Window N101 32GB; Με μία Jacqueline στο chat δεν έβγαλα άκρη. Με οκ και yes απαντάει και μόνο στη διαθεσιμότητα. Υπάρχει περίπτωση να τους κυνηγώ; :confused: Ευχαριστώ.

Κανε την αγορα με paypal και αν σε 3-5 μερες δεν σου στείλουν tracking number κανε dispute και refund! Πρωτη αγορα απο merimobiles όλα καλά δεύτερη ήρθε με σπασμένη οθόνη και δύο μήνες τωρα παλεύω για αντικατασταση!!! Αυτή η Jacqueline είναι για τι μπάζα! Ο John ειναι ο μόνος που αξίζει εκεί πέρα αλλά κάνα δύο εβδομάδες τώρα είναι άφαντος.

Αχ ρε φίλε... Τι να σου πώ. Άλλοι δεν είχαν πρόβλημα. Άλλοι είχαν. Στην κρίση του καθενός είναι απο που θα αγοράσει. Αν κάτι δεν σου άρεσε βρες άλλο κατάστημα. Μιλά- ρώτα κ σύγκρινε.