Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα tablets


Vinzenzo
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

το ξερω, απλα ενημέρωσα. Ωστόσο πήγα να χρησιμοποιήσω το κουπόνι για ένα THL W8 και δεν το δεχεται...

 

Οτι να ναι οι τύποι. Μιας κ κοιτας κ για κινητά το sar το δείχνουν πουθενά?

Edited by gechro
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα,

Έχετε καμιά αξιόπιστη αλλά και οικονομική πρόταση στις 9,7'/10'; Μια επιλογή είναι το U30GT, έχετε κατά νου κάτι αντίστοιχο;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά όσοι έχετε παραγγείλει με Singapore Post μετά την είσοδο στην Ελλάδα το εμφανίζει το δέμα στο tracking των ΕΛΤΑ;
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά όσοι έχετε παραγγείλει με Singapore Post μετά την είσοδο στην Ελλάδα το εμφανίζει το δέμα στο tracking των ΕΛΤΑ;
Δεν ανανεώνουν,πλέον, το site.

Θα το δεις τη μέρα που θα είναι "προς επίδοση"

Link to comment
Share on other sites

 

μια προταση μοναχα.. σε οσους ζητήσατε refund δε ζητατε μηπως σας το αντι καταστήσουν με καμιά αλλη συσκευή (αν λεω, αν χρειάζεστε) και το λύσετε πιο αμεσα το πρόβλημα?

 

 

Φιλε μου μετά από 20 μέρες χονδροειδέστατης κοροϊδίας αναγκάστηκα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων.

Λεπτομέρειες κοροϊδίας :

 

Δεν απαντάνε σε μειλ

Δεν τους βρίσκεις στο τσατ

Όταν τους βρεις σου λένε έλα σε 3-4 ώρες να μιλήσουμε με Κίνα.

Πας μετά το διάστημα αυτό και είτε δεν βρίσκεις κάποιον είτε σου λένε ότι μίλησαν και μέχρι το βράδυ θα έχει τακτοποιηθεί το θέμα.

Φυσικά μέχρι το βράδυ δεν βλέπεις ούτε tracking number ούτε επιστροφή χρημάτων.

 

Αυτό έγινε σε μένα τουλάχιστον 6-7 φορές.

 

Την μια είχαμε πάρει άδεια το Σ/Κ

Την άλλη αλλαζαμε σερβερ

Την άλλη κάνουμε 2 μέρες ενημέρωση

Την άλλη έφυγα και κλείδωσα το μάνταλο

Την άλλη απλωναμε τραχανά στην ταράτσα.

 

Μπούρδες.

 

Προφανώς είναι πολύ εξυπνοι και νομίζουν ότι μας κοροϊδεύουν.

Πες ρε άνθρωπε ότι έχεις προβλήματα και θα πάνε όλα 1 μήνα πίσω.

Τι μας πας μέρα μέρα. Παιδάκια είμαστε;

 

Έχουν και το θράσος να κατηγορούν άλλα σαιτ ως αναξιόπιστα.

Έγιναν μεγάλο σαιτ και βεντετιζουν κιόλας. Ξεχνάνε ποιος τους ήξερε πριν 7-8 μήνες και πόσο τους στηριξε η Ελληνική αγορά. Αυτό είναι το ευχαριστώ τους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ανανεώνουν,πλέον, το site.

Θα το δεις τη μέρα που θα είναι "προς επίδοση"

 

Δηλαδή δεν θα φανεί στο χαζοσαιτ τους το tracking number και η κατάσταση της αποστολής;

Όταν μου έρθει το χαρτί δηλαδή; Τέλεια... :wacko:

Edited by margomenos13
Link to comment
Share on other sites

το ξερω, απλα ενημέρωσα. Ωστόσο πήγα να χρησιμοποιήσω το κουπόνι για ένα THL W8 και δεν το δεχεται...

 

δοκιμασε τωρα, το βραδυ και σε εμενα δεν το δεχοταν. μαλλον δεν ειχε ξεκινησει χρονικα για αυτους η προσφορα.

Ειμαι gadgetakias και ειμαι καλα :lol:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Έχετε καμιά αξιόπιστη αλλά και οικονομική πρόταση στις 9,7'/10'; Μια επιλογή είναι το U30GT, έχετε κατά νου κάτι αντίστοιχο;

Είμαι σε ψάξιμο και θα παραγγείλω μάλλον 2 τεμ. ενα για μένα & ένα για έναν φίλο αυτό το Σαβ/κο,

 

Α' πρόταση εδω

Β' πρόταση εδω

Και για τρίτη πρόταση είχα αυτό που περιέγραψες...

 

Ρέπω όμως να σου πω την αλήθεια για την 1η πρόταση. Στα σημεία η διαφορά υπέρ της πρώτης επειδή έχει στέρεο ηχεία μπροστά στην ταμπλέτα. Ελπίζω να μου βγει σε καλό γιατί αν κάνω λάθος θα έχω πάρει κι άλλον στο λαιμό μου. :worry:

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν θα φανεί στο χαζοσαιτ τους το tracking number και η κατάσταση της αποστολής;

Όταν μου έρθει το χαρτί δηλαδή; Τέλεια... :wacko:

Μια δυο μέρες πριν το χαρτί θα φανεί στα ελτα κουριερ, ότι έφτασε Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι σε ψάξιμο και θα παραγγείλω μάλλον 2 τεμ. ενα για μένα & ένα για έναν φίλο αυτό το Σαβ/κο,

 

Α' πρόταση εδω

Β' πρόταση εδω

Και για τρίτη πρόταση είχα αυτό που περιέγραψες...

 

Ρέπω όμως να σου πω την αλήθεια για την 1η πρόταση. Στα σημεία η διαφορά υπέρ της πρώτης επειδή έχει στέρεο ηχεία μπροστά στην ταμπλέτα. Ελπίζω να μου βγει σε καλό γιατί αν κάνω λάθος θα έχω πάρει κι άλλον στο λαιμό μου. :worry:

To ainol έχει τα ηχεία πίσω. Έχω το ainol 2. Ο ήχος είναι τόσο δυνατός που μου κάνουν παρατήρηση οι διπλανοί :lol:

Μην το συζητάς αν είναι θέμα ηχείου. Δε νομίζω να βρεις καλύτερο ήχο

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το κατάστημα το ξέρει κανεις; είναι αξιόπιστο; http://www.cect-shop.com/de/tablet-pcs

Θέλω να αγοράσω ενα ταμπλετ

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου μετά από 20 μέρες χονδροειδέστατης κοροϊδίας αναγκάστηκα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων.

Λεπτομέρειες κοροϊδίας :

 

Δεν απαντάνε σε μειλ

Δεν τους βρίσκεις στο τσατ

Όταν τους βρεις σου λένε έλα σε 3-4 ώρες να μιλήσουμε με Κίνα.

Πας μετά το διάστημα αυτό και είτε δεν βρίσκεις κάποιον είτε σου λένε ότι μίλησαν και μέχρι το βράδυ θα έχει τακτοποιηθεί το θέμα.

Φυσικά μέχρι το βράδυ δεν βλέπεις ούτε tracking number ούτε επιστροφή χρημάτων.

 

Αυτό έγινε σε μένα τουλάχιστον 6-7 φορές.

 

Την μια είχαμε πάρει άδεια το Σ/Κ

Την άλλη αλλαζαμε σερβερ

Την άλλη κάνουμε 2 μέρες ενημέρωση

Την άλλη έφυγα και κλείδωσα το μάνταλο

Την άλλη απλωναμε τραχανά στην ταράτσα.

 

Μπούρδες.

 

Προφανώς είναι πολύ εξυπνοι και νομίζουν ότι μας κοροϊδεύουν.

Πες ρε άνθρωπε ότι έχεις προβλήματα και θα πάνε όλα 1 μήνα πίσω.

Τι μας πας μέρα μέρα. Παιδάκια είμαστε;

 

Έχουν και το θράσος να κατηγορούν άλλα σαιτ ως αναξιόπιστα.

Έγιναν μεγάλο σαιτ και βεντετιζουν κιόλας. Ξεχνάνε ποιος τους ήξερε πριν 7-8 μήνες και πόσο τους στηριξε η Ελληνική αγορά. Αυτό είναι το ευχαριστώ τους.

 

βασικά μέσα στον δικαιολογημένο εκνευρισμό σου λες πράγματά που δε στέκουν

μεγάλο site δεν είναι, είναι κάποιοι μεταπωλητές που τυχαίνει να προσφέρουν έστω στα λόγιακαλύτερες υπηρεσίες σε σχέση με άλλους μεταπωλητές (προσωπικά είμαι ευχαριστημένος χωρις φυσικά να εχω αντιμετωπηση ακομα καποιο σοβαρό προβλημα αλλά ως εκεί δε γίνετε κανένας super επειδή απλα κάνει τη δουλειά του)

 

το θεμα κοροιδιας ειναι σχετικο . δεν ξερω την ηλικια σου αλλα οχι πολύ μακρινα χρόνια απο σήμερα γινόντουσαν παρομοια σε ελληνικα μαγαζια (και μπορει να γινονται και ακομα απλα σε μικροτερο ποσοστο) και οχι μονο ενχωρια αλλα και σε άλλες χώρες.

εδώ απλά χρυσώνετε το χαπι γιατι οταν παιρνεις κάτι επώνυμο το εκαστωτε μαγαζί επειδή έχει συμβόλαια και νομους απο την ευρωπαικη ενωση οταν σου χαλάσει ε θα σου κόψουν ενα πιστωτικό και τι έγινε τους καλυπτει η σονυ σαμσουνγκ απλε κτλ.. τώρα μου έρχονται αμυδρά σκηνικα απο το e shop πριν καμια 3ετια που διάβαζα..

 

γενικά να ξερεις και εσυ και ολοι όσοι ασχολουντε με αγορες εκτός ευρωπης και αμερικης τα πραγματα ειναι λιγο περιεργα. δεν εχουν τα δικα μας "στανταρ" έχουν άλλους ρυθμους και γενικά αντιμετωπίζουν τα after sale Πολύ διαφορετικά( αληθεια βαθια μεσα μου πιστευω οτι δεν υπαρχει καν..) το after sale και οι εγγυήσεις αλωστε ειναι μια ενοια που ξεκινησε απο την αμερικη ωστε μεγαλες εταιριες να μπορουν να δώσουν το κατι εξτρα ωστε ο πελατης να δώσει σε αυτούς τα λευτα του και συνάμα σιγά σιγά να αυξήσουν της πωλήσεις τους. μετά πέρασε στην ευρωπη.

θυμάμαι όταν πρώτο βγήκαν οι tft οθόνες οι lg αν και στα χαρακτηριστικά χειρότερες απο της υπόλοιπες εταιριες samsung sony Και σια δίνανε εγγύηση αντικατάστασης απο το πρώτο καμένο Pixel, ξέρεις ποσοι αγοράζανε lg αν και χειρότερες αν και ακριβότερες (και εγώ μέσα σε αυτούς) για το after sale?

 

ε στη κινα δεν υπάρχει αυτο.. γιαυτο και ο δικός μου κάνονας, αγοράζω σε τέτοια αξία ώστε μετα να μη στεναχωριεμε οτι εχασα τα λευτα μου (στον καθενα αυτο το οριο ειναι διαφορετικο) αν κατι παει στραβα και το δινω συμβουλη σε ολους.

δεν υπάρχει λόγος να στεναχωριόμαστε επειδή πηγε στραβά η αγορά και χάσαμε τα λευτα μας. (ασχετως αν απο τη πλευρα τους ίσως το βλέπουν διαφορετικά), υπαρχουν πολυ συμαντικοτερα προβληματα για να χαλιομαστε..

 

σίγουρα είναι λευτα ΜΑΣ και τη σήμερον ήμερα βγαινουν ΠΟΛΥ πιο δύσκολα αλλά όταν παίρνουμε τέτοιο ρίσκο για αγορές πρέπει να είμαστε ενήμεροι και για το τρόπο που λειτουργούνε γιαυτο και ανεφερα ολα τα προηγουμενα για τους επομενους που θα πανε να ακουμπησουν το υστέρημα τους να ξέρουν τα ρισκα

 

στους Κινέζους και γενικά σε κάθε μη ευρωπαϊκή αγορά μια δικλίδα είναι το paypal που οταν είστε οριακά στις ημερες η νιώθεται οτι κατι δε πάει καλα αμέσως να κάνετε refund , αυτό "πουλάει" αλώστε το Paypal.. αλλιώς αγοράζουμε και με πιστωτική. καμιά εμπιστοσύνη σε μη ενχωριες αγορές γιατί εδώ όταν σε κοροϊδεύει ο πωλητής του κάθε μαγαζιού ε στη χειροτερη ειναι απεναντυ σου του φερνεις τη χαλασμενη συσκευη στο κεφάλι

 

θεωρω οτι η συγκεκριμενη αντιμετώπιση δεν είναι πρόβλημα η ακόμα καλύτερα δεν ειναι ΜΟΝΟ πρόβλημα του συγκρινόμενου μαγαζιού αλλα ολων των κινεζικών (ειχα παρόμοια εμπειρια με το δικό σου απο άλλο σίτε αλλα απο το ιδιο σιτε αλλοι ειναι ευχαριστημένοι, το έσωσα λόγο paypal)

 

το μόνο που μπορώ να σου πω επειδή διάβασα πως περάσανε οι 45 μερες οι δικές σου είναι υπομονή με το θέμα άλλα πάνω από όλα μη στεναχωριέσαι για τέτοιες βλακιες και στη θεση σου εγω θα εβαζα skype (για να πληρωνω λιγοτερα στα τηλεφωνα) και δε θα σταματουσα να τους πριζω ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ μεχρι να μου δώσουνε λύση..

 

σου ευχομαι να ξεμπλεξεις το γρηγοροτερο..

Link to comment
Share on other sites

νομίζω οτι οι περισσότεροι - αν όχοι όλοι- που γράφουμε σε αυτά τα thread ξέρουμε πολύ καλά τι να περιμένουμε και το όχι από τα κινέζικα μαγαζιά, οπότε κατά τη γνώμη μου εξηγείς το προφανές. Αυτό που κάνει τη διαφορά, και για αυτό βρισκόμαστε στο συγκεκριμένο thread, είναι οτι το συγκεκριμένο κατάστημα επέλεξε να έρθει στο φόρουμ επίσημα (όπως έκανε και σε άλλα φόρα), προωθώντας μια εικόνα καλύτερης αξιοπιστίας και σίγουρα κερδίζοντας κάποιες παραπάνω παραγγελίες.... ΑΥΤΟ είναι το θέμα μας, και όχι τα κινεζομάγαζα γενικώς....

 

Για τα λεφτά έχεις δίκιο, πάντα ξέραμε το ρίσκο άρα πρέπει να μην στεναχωριόμαστε περισσότερο από όσο αρμόζει.... άλλωστε για όσους από εμάς δεν έχουμε πια την προστασία του paypal, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να διαλλαλούμε παντού την κοροϊδία τους- εγώ δε σκοπεύω να το προσθέσω και στην υπογραφή μου αλλά και να ποστάρω σε slatedroid και vondroid την επόμενη εβδομάδα που κλείνω μήνα αναμονής από το authorized refund!!!! Χάνω 128 ευρώ εγώ, χάνει πολλαπλάσια το μουφομάγαζο από χαμένες πωλήσεις....

Έτσι πολύ καλά κάνω και εγώ και ο xkaliak και τα λέμε αναλυτικά, για να ξέρουν οι φίλοι του myphone που θέλουν να παραγγείλουν τι εστί ipadalternative, και να αποτρέψουμε έστω και έναν φίλο από το να την πατήσει και εκείνος σε περίπτωση που του βγει προβληματικό το τάμπλετ.

Link to comment
Share on other sites

εγω απλα θα ρωτήσω αν θεωρείτε οτι από αλλα κινεζο site θα ειχατε καλύτερη αντιμετώπιση στο after sale γιατι πάνω κατω εγω βλεπω τα ίδια

απο κει και περα εννοείτε πως καλα κανετε και αναφερετε και κράζετε την καθε βλακεια και εγω τα ιδιο θα εκανα απλα διαφωνώ στην αποψη οτι το κανεις για να αποτρεψεις ενα μέσο χρηστη να παραγγειλει απο κει οταν υπαρχουν αλλοι συχρονος που λενε οτι ειναι ευχαριστημενοι

αυτο που θελω να πω εν ολιγης , οτι δυστυχώς εσυ εγω ολοι οσοι πιθανον την πατανε ασχολουμαστε ισως παραπανω απο το κανονικο χανοντας χρονο που πραγματικο αποτελεσμα δε θα φερει.

γιατι αυτος που θα παραγγειλει θα παραγειλει δε θα δόση πολυ βαση σε 3-4 ποστ με παραπονα οταν υπαρχουν 30 σε αλλα ποστ που λενε ειναι οκ

αλλοι την πατανε με το merimobiles αλλοι με το ipadalternative Αλλοι με το dinodirect αλλοι με το ainolstore αλλοι με το dhgate αλλοι με το aliexpress και μπορω να γραφω store μεχρι αυριο.. δεν νομιζω να σταματησε κανενα να πουλαει και να αποκταει νεους πελατες..

 

και επειδη προφανως ειμαι εκτος θεματος αν και θεωρω οτι ειναι καλο να μεινουν τα συγκεκριμενα ποστ για να μη δημιουργουντε εντυπωσεις οποιος admin θελει ας τα μετακινησει η ας τα σβησει και σταματαω εδω τις αποψεις μου μη μπουρλωτιασει το νημα

 

παντως μαλλον συμφωνουμε οτι με βαση τις δικες μας συνηθειες στην ευρωπη η εκφραση κανει το κινεζο ,αρμοζει απολυτα σε ολα τα κινεζο store οταν υπαρχει "θεμα" κανενος μη εξερουμενου

Link to comment
Share on other sites

εγω απλα θα ρωτήσω αν θεωρείτε οτι από αλλα κινεζο site θα ειχατε καλύτερη αντιμετώπιση στο after sale γιατι πάνω κατω εγω βλεπω τα ίδια

απο κει και περα εννοείτε πως καλα κανετε και αναφερετε και κράζετε την καθε βλακεια και εγω τα ιδιο θα εκανα απλα διαφωνώ στην αποψη οτι το κανεις για να αποτρεψεις ενα μέσο χρηστη να παραγγειλει απο κει οταν υπαρχουν αλλοι συχρονος που λενε οτι ειναι ευχαριστημενοι

αυτο που θελω να πω εν ολιγης , οτι δυστυχώς εσυ εγω ολοι οσοι πιθανον την πατανε ασχολουμαστε ισως παραπανω απο το κανονικο χανοντας χρονο που πραγματικο αποτελεσμα δε θα φερει.

γιατι αυτος που θα παραγγειλει θα παραγειλει δε θα δόση πολυ βαση σε 3-4 ποστ με παραπονα οταν υπαρχουν 30 σε αλλα ποστ που λενε ειναι οκ

αλλοι την πατανε με το merimobiles αλλοι με το ipadalternative Αλλοι με το dinodirect αλλοι με το ainolstore αλλοι με το dhgate αλλοι με το aliexpress και μπορω να γραφω store μεχρι αυριο.. δεν νομιζω να σταματησε κανενα να πουλαει και να αποκταει νεους πελατες..

 

και επειδη προφανως ειμαι εκτος θεματος αν και θεωρω οτι ειναι καλο να μεινουν τα συγκεκριμενα ποστ για να μη δημιουργουντε εντυπωσεις οποιος admin θελει ας τα μετακινησει η ας τα σβησει και σταματαω εδω τις αποψεις μου μη μπουρλωτιασει το νημα

 

παντως μαλλον συμφωνουμε οτι με βαση τις δικες μας συνηθειες στην ευρωπη η εκφραση κανει το κινεζο ,αρμοζει απολυτα σε ολα τα κινεζο store οταν υπαρχει "θεμα" κανενος μη εξερουμενου

 

 

Δεν ξέρω αν δεν μπορείς ή δεν θες να καταλάβεις αυτό που σου απάντησα....ναι όλα τα κινέζικα μαγαζιά μπορεί να φερθούν έτσι, αλλά δεν έχουν έρθει όλα επίσημα στο myphone να ανοίξουν thread ως marketing affiliates και να πλασσάρονται ως πίο αξιόπιστα. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ και για αυτό ασχολούμαστε λίγο παραπάνω. όλα τα υπόλοιπα είναι ξανα-ειπωμένα και εκτός θέματος, τουλάχιστον για το thread αυτό, οπότε και το σταματάω εδώ.

Και για την ιστορία, πέρα από το replace που έκαναν στον frontier τον ΟΚΤ αν θυμάμαι καλά, εγώ δεν θυμάμαι να έχει ποστάρει κάποιος θετική εμπειρία αντικατάστασης ή refund από το ipadalternative...

Link to comment
Share on other sites

@gechro: Μην νομίζεις οτι δεν το είχα βάλει στο μάτι αυτό που έχεις (καλοδούλευτο κιόλας).

Με απέτρεψε όμως το οτι δεν έχει bluetooth. Ενω το hero1 για παράδειγμα έχει ! :mad:

Ο στέρεο ήχος μπροστά στην ταμπλέτα μου έδινε ένα κλικ παραπάνω σε αίσθηση.

Τέλος πάντων, θέμα επιλογής και προτεραιοτήτων είναι όλα αυτά τα επιμέρους.

 

Τελικά η αγορά έγινε... αυτό για εμένα και αυτό για ένα φιλαράκι που το θέλει 3G λόγω της φύσης της εργασίας του.

Κάνω το σταυρό μου μόνο να μην έχει κανένα κουσούρι κάποιο από τα δυο και να πάνε όλα καλά... :worry:

Link to comment
Share on other sites

 

Τελικά η αγορά έγινε... αυτό για εμένα και αυτό για ένα φιλαράκι που το θέλει 3G λόγω της φύσης της εργασίας του.

Κάνω το σταυρό μου μόνο να μην έχει κανένα κουσούρι κάποιο από τα δυο και να πάνε όλα καλά... :worry:

Όταν έρθει το Μ3 κανε μια αναφορά για το wifi. Παλιότερα είχε πολλές πολύ κακές κριτικές για το wifi του.
Link to comment
Share on other sites

Και για την ιστορία, πέρα από το replace που έκαναν στον frontier τον ΟΚΤ αν θυμάμαι καλά, εγώ δεν θυμάμαι να έχει ποστάρει κάποιος θετική εμπειρία αντικατάστασης ή refund από το ipadalternative...

 

Έχουν πάρει αρκετοί refunds από iPadAlternative, ακόμα και σε αυτό το νήμα υπάρχουν άτομα.

Στον firecostas π.χ έκαναν refund σε Cube U30GT που χάλασε μετά από τις 30 πρώτες ημέρες.

 

Ελπίζω αυτή την εβδομάδα να ξεκαθαρίσει το θέμα, γιατί ο Hank τα έκανε πραγματικά μαντάρα.

Edited by Frontier

No matter where you go, there you are!

https://www.facebook.com/net314 - http://freedrone.gr

Link to comment
Share on other sites

Οτι να ναι οι τύποι. Μιας κ κοιτας κ για κινητά το sar το δείχνουν πουθενά?

 

γενικότερα μιλώντας, όσο πιο "επώνυμο" το κινέζικο, τόσο πό πιθανό να έχει αποδεκτό sar υποθέτοντας οτι έχουν χρησιμοποιήσει καλής ποιότητας gsm module και δεν τα εχουν θαλασσώσει στο κύκλωμα της κεραίας... όπως καταλαβαίνεις, χλωμό να εμπιστευτείς κινέζικο no name, ακόμα και αν γράφουν κάποιο sar στα χαρτιά τους...

 

ειδικότερα μιλώντας, ισχύει πάντα η αρχή της προφύλαξης, όσοι πάρετε χρησιμοποιήστε με σύνεση, με ΒΤ και όσο το δυνατόν λιγότερη επαφή με το κεφάλι - η εναλλαγή αυτιού κάθε 1-2 λεπτά ας πούμε προτείνεται ακόμα κ για τα επώνυμα κινητά..

Link to comment
Share on other sites

βασικά μέσα στον δικαιολογημένο εκνευρισμό σου λες πράγματά που δε στέκουν

Τι ακριβώς δεν στέκει, δεν καταλαβαίνω.

 

το θεμα κοροιδιας ειναι σχετικο . δεν ξερω την ηλικια σου αλλα οχι πολύ μακρινα χρόνια απο σήμερα γινόντουσαν παρομοια σε ελληνικα μαγαζια (και μπορει να γινονται και ακομα απλα σε μικροτερο ποσοστο) και οχι μονο ενχωρια αλλα και σε άλλες χώρες.

εδώ απλά χρυσώνετε το χαπι γιατι οταν παιρνεις κάτι επώνυμο το εκαστωτε μαγαζί επειδή έχει συμβόλαια και νομους απο την ευρωπαικη ενωση οταν σου χαλάσει ε θα σου κόψουν ενα πιστωτικό και τι έγινε τους καλυπτει η σονυ σαμσουνγκ απλε λε κτλ.. τώρα μου έρχονται αμυδρά σκηνικα απο το e shop πριν καμια 3ετια που διάβαζα..

 

Σοβαρά, τι μας λες; Και επειδή μας κοροϊδεύουν και εδώ κάποια μαγαζιά, αυτό κάνει το θέμα κοροϊδίας ΣΧΕΤΙΚΟ;

 

γενικά να ξερεις και εσυ και ολοι όσοι ασχολουντε με αγορες εκτός ευρωπης και αμερικης τα πραγματα ειναι λιγο περιεργα. δεν εχουν τα δικα μας "στανταρ" έχουν άλλους ρυθμους και γενικά αντιμετωπίζουν τα after sale Πολύ διαφορετικά( αληθεια βαθια μεσα μου πιστευω οτι δεν υπαρχει καν..) το after sale και οι εγγυήσεις αλωστε ειναι μια ενοια που ξεκινησε απο την αμερικη ωστε μεγαλες εταιριες να μπορουν να δώσουν το κατι εξτρα ωστε ο πελατης να δώσει σε αυτούς τα λευτα του και συνάμα σιγά σιγά να αυξήσουν της πωλήσεις τους. μετά πέρασε στην ευρωπη.

θυμάμαι όταν πρώτο βγήκαν οι tft οθόνες οι lg αν και στα χαρακτηριστικά χειρότερες απο της υπόλοιπες εταιριες samsung sony Και σια δίνανε εγγύηση αντικατάστασης απο το πρώτο καμένο Pixel, ξέρεις ποσοι αγοράζανε lg αν και χειρότερες αν και ακριβότερες (και εγώ μέσα σε αυτούς) για το after sale?

Φίλε μου δεν θα διαφωνήσω πουθενά στα περι αγοράς από Κίνα. Αυτό που μπερδεύεις είναι ότι στις περιπτώσεις εδώ δεν μιλάμε για κακό aftersales, ή ανύπαρκτη εγγύηση. Το να χαλάσει και να μην μου το φτιάξει μέσα στην εγγύηση, θα το καταλάβαινα. Το να το στείλει χαλασμένο, να σου λέει στειλτο πίσω (με δική σου επιβάρυνση βέβαια) και από εκεί και πέρα να σε δουλεύει ψιλό γαζί, είναι άλλο πράγμα. Είναι τουλάχιστον ΑΠΑΤΗ και ΚΛΕΨΙΑ.

Και ποιος σου λέει εσένα ότι δεν θα το φτιάξει (ή όχι) και θα το ξαναπουλησει αλλού.

 

 

 

στους Κινέζους και γενικά σε κάθε μη ευρωπαϊκή αγορά μια δικλίδα είναι το paypal που οταν είστε οριακά στις ημερες η νιώθεται οτι κατι δε πάει καλα αμέσως να κάνετε refund , αυτό "πουλάει" αλώστε το Paypal.. αλλιώς αγοράζουμε και με πιστωτική. καμιά εμπιστοσύνη σε μη ενχωριες αγορές γιατί εδώ όταν σε κοροϊδεύει ο πωλητής του κάθε μαγαζιού ε στη χειροτερη ειναι απεναντυ σου του φερνεις τη χαλασμενη συσκευη στο κεφάλι

Ευχαριστώ για το μάθημα. Δεν έχεις άδικο στα παραπάνω.

Το ταμπλετ δεν είναι δικό μου. Προσπαθώ να σώσω μια κατάσταση για ένα φίλο που δεν έχει ανάλογη εμπειρία. Αν στην λογική σου αυτό μεταφράζεται, καλά να πάθει τότε και δεν πρέπει να πούμε και κουβέντα, τότε ας το βουλωσουμε να το κάνουν και σε άλλους λιγότερο έμπειρους από σένα.

 

 

θεωρω οτι η συγκεκριμενη αντιμετώπιση δεν είναι πρόβλημα η ακόμα καλύτερα δεν ειναι ΜΟΝΟ πρόβλημα του συγκρινόμενου μαγαζιού αλλα ολων των κινεζικών (ειχα παρόμοια εμπειρια με το δικό σου απο άλλο σίτε αλλα απο το ιδιο σιτε αλλοι ειναι ευχαριστημένοι, το έσωσα λόγο paypal)

Αυτός ακριβώς είναι και ο ρόλος των φόρουμ. Ενημέρωση για τα προβλήματα και προστασία των εν δυνάμει μελλοντικών πελατών.

 

 

το μόνο που μπορώ να σου πω επειδή διάβασα πως περάσανε οι 45 μερες οι δικές σου είναι υπομονή με το θέμα άλλα πάνω από όλα μη στεναχωριέσαι για τέτοιες βλακιες και στη θεση σου εγω θα εβαζα skype (για να πληρωνω λιγοτερα στα τηλεφωνα) και δε θα σταματουσα να τους πριζω ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ μεχρι να μου δώσουνε λύση..

Ναι δεν σηκώνουν τηλέφωνα, δεν απαντάνε σε μειλ, δεν απαντάνε εδώ, το τσατ είναι μέρες νεκρο γιατί είναι όλοι στο Skype και μιλάνε με πελάτες. Δεν το είχα σκεφτεί ειλικρινά.

 

σου ευχομαι να ξεμπλεξεις το γρηγοροτερο..

 

Σε ευχαριστώ. Απλώς δεν μπορώ να προσδιορίσω την ανάγκη που σε οδήγησε να γράψεις αυτές τις γραμμές εδώ. Εδώ προσπαθούμε να βρούμε άκρη με ένα μαγαζί που μας κοροϊδεύει και παράλληλα εκφράζοντας τα παράπονα αυτά ίσως προστατευσουμε μελλοντικούς εξαπατημενους πελάτες. Το τελευταίο που χρειαζόμαστε είναι κάποιον έξυπνο να μας κάνει μαθήματα για Κινεζική αγορά και paypal.

 

Θα κλείσω λέγοντας ότι ελπίζω αυτό το μπλοκάρισμα να είναι προσωρινό και να επανέλθει πάλι πίσω στην σωστή λειτουργία του. Άλλωστε φίλε μου μέχρι τώρα και εγώ ήμουνα ευχαριστημενος με το μαγαζί όπως εσύ, για αυτό τον λόγο το συστησα και στον φίλο μου και τρέχω τώρα.

 

Είπα από εχτές που το είδα να μην απαντήσω, αλλά παρασύρθηκα πάλι :)

Edited by xkaliak
Link to comment
Share on other sites

γενικότερα μιλώντας, όσο πιο "επώνυμο" το κινέζικο, τόσο πό πιθανό να έχει αποδεκτό sar υποθέτοντας οτι έχουν χρησιμοποιήσει καλής ποιότητας gsm module και δεν τα εχουν θαλασσώσει στο κύκλωμα της κεραίας... όπως καταλαβαίνεις, χλωμό να εμπιστευτείς κινέζικο no name, ακόμα και αν γράφουν κάποιο sar στα χαρτιά τους...

ειδικότερα μιλώντας, ισχύει πάντα η αρχή της προφύλαξης, όσοι πάρετε χρησιμοποιήστε με σύνεση, με ΒΤ και όσο το δυνατόν λιγότερη επαφή με το κεφάλι - η εναλλαγή αυτιού κάθε 1-2 λεπτά ας πούμε προτείνεται ακόμα κ για τα επώνυμα κινητά..

όλα τα mediatek τα ίδια gsm module έχουν, που είναι μεσα στα chipset, και το sar τους, στα mtk657x κυμαίνεται στο 0.75W/Kg head 0.35W/Kg body, πολύ χαμηλότερα από κάτι nokia και iphone:X
Link to comment
Share on other sites

Ψωνίζω από το εξωτερικό εδώ και πάνω από 10 χρόνια πλέον και κατά βάση από καταστήματα στην Κίνα, Honk Kong κτλ. Αν εξαιρέσω το ebay (στο οποίο σε εξυπηρετούν απίστευτα επαγγελματικά - λόγω του συστήματος με τα feedback προφανώς), με όλα τα webshops είχα έστω και 1 φορά πρόβλημα.

 

Το πρόβλημα ξεκινάει από τους manufacturers που οι περισσότεροι δεν έχουν σύστημα ποιοτικού ελέγχου (ή έχουν αλλά προφανώς δεν λειτουργεί σωστά). Έτσι πολλές συσκευές βγαίνουν από τα εργοστάσια είτε ελλατωμματικές, είτε με ελλείψεις, είτε με faked specs στο antutu κτλ. κτλ. Μετά τα παίρνει ο εκάστοτε reseller (τα γνωστά μας webshops και οι sellers στα dhgate/aliexpress/ebay κτλ.) και τα πουλάνε. Στα webshop τους επειδή δεν υπάρχει σύστημα με ratings κτλ. κάνουν ότι γουστάρουν. Λένε ακόμα και ψέμματα για το stock, τα specs κτλ. Ανεβάζουν βιντεάκια στο youtube που κάνουν μπαμ μερικά πράγματα ότι είναι διαφορετικά από ότι τα παρουσιάζουν και μόλις αρχίζουν τα αρνητικά σχόλια είτε τα σβήνουν, είτε κλείνουν το commenting.

 

Αφού λοιπόν δοθεί μια παραγγελία και εφόσον η διαθεσιμότητα που έχουν ορίσει στη σελίδα τους είναι αληθινή, σου στέλνουν τη συσκευή με πολλές περιπτώσεις να καθυστερούν και 1-2 βδομάδες, ή με λάθος αντάπτορες για το ρεύμα κτλ. Τους δίνει και το βλαμμένο σύστημα με το tracking code το ελεύθερο να βγάζουν ένα tracking code και να στέλνουν το προϊόν μετά από πόσες ημέρες και ο πελάτης δεν ξέρει τι να πιστέψει.

 

Φθάνει λοιπόν κάποια στιγμή το προϊόν και σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί κάτι να μην δουλεύει σωστά κτλ. Ο seller επειδή δεν θέλει να μπει στην όλη διαδικασία γιατί ξέρει ότι και ο Manufacturer είναι στην κοσμάρα του, στην καλύτερη σε βάζει να πληρώσεις τα έξοδα επιστροφής, στην χειρότερη δεν απαντάει καν στα μηνύματα. Αν δεχτεί να σταλεί πίσω, δεν ξέρεις αν θα στο ξαναστείλει και τι θα σου ξαναστείλει και επειδή μέχρι να φτάσει το προϊόν πίσω έχουν περάσει και οι 45 μέρες που ορίζει το paypal ως buyer protection , μετά δεν μπορείς να βγάλεις και άκρη.

Προσωπικά σε όλες τις τελευταίες μου αγορές που είχα οποιοδήποτε πρόβλημα, στέλνω τη συσκευή πίσω, στέλνω το tracking code στο Paypal και ζητάω full refund. Αν το θέλω πολύ το προϊόν το ξαναπαραγγέλνω ή το παραγγέλνω από αλλού μετά έχοντας χάσει φυσικά ένα ποσό που έδωσα για την επιστροφή του προϊόντος.

Πρόσφατα ένα shop προσπαθούσε να με καθυστερήσει ότι θα μου έστελνε άλλη συσκευή με απώτερο σκοπό να περάσουν οι 45 μέρες του paypal. Ευτυχώς άνοιξα case 3 μέρες πριν το όριο και πήρα τα λεφτά μου πίσω.

 

Αυτά είναι τα ρίσκα που παίρνει κανείς παραγγέλνοντας από την Κίνα και δεν πρόκειται να εξαλειφθούν άμεσα, γιατί είναι πολλοί παράγοντες στη μέση. Προς το παρών εμένα προσωπικά το Value4Money με παρακινεί να μπει στην όλη διαδικασία, αλλά πάντα επιλέγω προσεκτικά τον seller και ειδικά το buyer protection που θα έχω σύμφωνα με το κάθε σύστημα πληρωμής που δέχονται.

Link to comment
Share on other sites

Ζητάω συγνώμη για την εκτός θέματος ερώτηση μου αλλά ποιό είναι περίπου το κόστος για την αποστολή συστημένου δέματος στην Κίνα για επιστροφή ελαττωματικής ταμπλέτας 7 ιντσών (βάρους δηλαδή ~500γρ)?

υ.γ. εξέτασα τους τιμοκαταλόγους των ελτα αλλά δεν το βρήκα

Edited by ninop
Link to comment
Share on other sites

Ζητάω συγνώμη για την εκτός θέματος ερώτηση μου αλλά ποιό είναι περίπου το κόστος για την αποστολή συστημένου δέματος στην Κίνα για επιστροφή ελαττωματικής ταμπλέτας 7 ιντσών (βάρους δηλαδή ~500γρ)?

 

12 € . Με tracking number

Link to comment
Share on other sites

12 € . Με tracking number

 

Ευχαριστώ πάρα πολύ,

υ.γ.Τα κινέζικα σύμβολα που έχει η διεύθυνση πως τα γράφουμε.(δεν υπάρχει εκτυπωτής να την εκτυπώσω)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...