Jump to content

Έχετε παρατηρήσει ύποπτες χρεώσεις σε καρτοκινητό Vodafone;


zjohny
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εδώ και μερικούς μήνες έχω την υποψία ότι το υπόλοιπο του λογαριασμού του καρτοκινητού μου μειώνεται πιο γρήγορα απ' όσο πρέπει (για την χρήση που κάνω). Αποφάσισα λοιπόν να ελέγχω το υπόλοιπο μετά από κάθε χρήση του τηλεφώνου. Σήμερα διαπίστωσα ότι από τον λογαριασμό μου έλλειπαν €8. Τα τρία από αυτά δικαιολογούνται από την ανανέωση του προγράμματος που έχω για το internet (Surf & Email 60 MB). Τα υπόλοιπα €5 είχαν αφαιρεθεί χωρίς λόγο.

Πήρα λοιπόν τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι έκανε λάθος το "σύστημα" και η ανανέωση του προγράμματος για το internet καθυστέρησε μία ημέρα και ότι αυτήν ακριβώς την ημέρα έκανα χρήση του internet που αντιστοιχεί σε €5 (ακριβώς. Ούτε λεπτό παραπάνω ή παρακάτω). Μου ζήτησαν συγνώμη και είπαν ότι το ποσό αυτό θα πιστωθεί και πάλι στο λογαριασμό μου.

Πέρα από το γεγονός ότι ειλικρινά ΔΕΝ χρησιμοποίησα καθόλου το internet από το κινητό μου τις τελευταίες τρεις ημέρες, επειδή λόγω των διακοπών βρισκόμουν όλη μέρα στο σπίτι και είχα πρόσβαση από τον υπολογιστή μου, με προβληματίζει το γεγονός ότι το "σύστημα" έκανε λάθος. Πως γίνεται να κάνει λάθος ένας υπολογιστής που χρησιμοποιεί δυαδικές εντολές; Μπορεί π.χ. το αριθμητικό κομπιουτεράκι να βγάλει λάθος αποτέλεσμα σε μια πρόσθεση; Μόνο αν έχει γίνει λάθος στον προγραμματισμό του...

Έχετε παρατηρήσει κι εσείς ανάλογα "ύποπτες" ή λανθασμένες χρεώσεις σε καρτοκινητό Vodafone; Εγώ πλέον ελέγχω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου τουλάχιστον τρεις φορές τη μέρα. Συγνώμη, Vodafone, αλλά δεν εμπιστεύομαι τυφλά πλέον το «σύστημα» που χρεώνει τον λογαριασμό μου…

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν εχω παρατηρησει κατι αναλογο τους λιγους μηνες που ειμαι καρτοκινητος.Βασικα εχω τα 100ΜΒ ιντερνετ δωρο προς το παρων εγω και δεν πληρωνω καποια εξτρα υπηρεσια για ιντερνετ κλτ κτλ.Θα το εχω υποψην
Link to comment
Share on other sites

Έχετε παρατηρήσει κι εσείς ανάλογα "ύποπτες" ή λανθασμένες χρεώσεις σε καρτοκινητό Vodafone;

 

Οχι..ποτε...

 

αν και ελεγχω σχεδον καθημερινα το υπολοιπο μου και στα τρια δικτυα...

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και μερικούς μήνες έχω την υποψία ότι το υπόλοιπο του λογαριασμού του καρτοκινητού μου μειώνεται πιο γρήγορα απ' όσο πρέπει (για την χρήση που κάνω). Αποφάσισα λοιπόν να ελέγχω το υπόλοιπο μετά από κάθε χρήση του τηλεφώνου. Σήμερα διαπίστωσα ότι από τον λογαριασμό μου έλλειπαν €8. Τα τρία από αυτά δικαιολογούνται από την ανανέωση του προγράμματος που έχω για το internet (Surf & Email 60 MB). Τα υπόλοιπα €5 είχαν αφαιρεθεί χωρίς λόγο.

Πήρα λοιπόν τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι έκανε λάθος το "σύστημα" και η ανανέωση του προγράμματος για το internet καθυστέρησε μία ημέρα και ότι αυτήν ακριβώς την ημέρα έκανα χρήση του internet που αντιστοιχεί σε €5 (ακριβώς. Ούτε λεπτό παραπάνω ή παρακάτω). Μου ζήτησαν συγνώμη και είπαν ότι το ποσό αυτό θα πιστωθεί και πάλι στο λογαριασμό μου.

Πέρα από το γεγονός ότι ειλικρινά ΔΕΝ χρησιμοποίησα καθόλου το internet από το κινητό μου τις τελευταίες τρεις ημέρες, επειδή λόγω των διακοπών βρισκόμουν όλη μέρα στο σπίτι και είχα πρόσβαση από τον υπολογιστή μου, με προβληματίζει το γεγονός ότι το "σύστημα" έκανε λάθος. Πως γίνεται να κάνει λάθος ένας υπολογιστής που χρησιμοποιεί δυαδικές εντολές; Μπορεί π.χ. το αριθμητικό κομπιουτεράκι να βγάλει λάθος αποτέλεσμα σε μια πρόσθεση; Μόνο αν έχει γίνει λάθος στον προγραμματισμό του...

Έχετε παρατηρήσει κι εσείς ανάλογα "ύποπτες" ή λανθασμένες χρεώσεις σε καρτοκινητό Vodafone; Εγώ πλέον ελέγχω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου τουλάχιστον τρεις φορές τη μέρα. Συγνώμη, Vodafone, αλλά δεν εμπιστεύομαι τυφλά πλέον το «σύστημα» που χρεώνει τον λογαριασμό μου…

οχι δεν μου εχει τυχει ποτε. γενικα μια φορα ετυχε που ημουνα στο κτελ και πηγαινα επαρχια και ειχα ενεργοποιημενο το surf&email 30 το παλιο και μαλλον κατι εγινε με την κεραια που με καλυπτει και με χρεωσε κανονικα και πηρα το 13830 και το πιστωσανε το ποσο σε περιπου 1ή 5 εργασιμες μερες . Αλλα δεν μου εχει ξανα τυχει ολα δουλευουνε αψογα με την vodafone σε μενα .

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τον τελευταίο καιρό το billing της vodafone κάνει ό,τι νά 'ναι...

Φίλος άλλαξε πρόγραμμα συμβολαίου και του υπολόγισαν έκπτωση λόγω HOL μόνο στο παλιό πάγιο.

Σε άλλο συμβόλαιο vodafone δεν πιστώνουν καθόλου επιστροφές λόγω HOL.

Εγώ είχα κάνει κίνηση internet στις γιορτές 2.8GB και το billing μέτρησε 1.9GB...

Χρεώνουν στο περίπου τα πάντα νομίζω :X

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Δυστηχως δευτερη φορα που χρεωνομαι στο zero facebook.Παλια ηταν μερικα cents(με τις παλιες χρεωσεις)τωρα εφυγε ενα ευρω(αυτοματα μπηκε το ιντερνετ ολη μερα οπως ισχυει πλεον).Bεβαια με εξυπηρετησαν APIΣTA περιμενω απαντηση.Mου ειπαν οτι φαινετε κινηση εκτος του δωρεαν fb.Kαι τις δυο φορες το ιδιο συνεβη.Περιμενω απαντηση και θα ποσταρω.(Eνοειται εχω σωστες ρυθμισεις wap)
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, συνέβη και σε μένα. Αυτό "το internet όλη μέρα με 1 ευρώ" που ενεργοποιείται αυτόματα ίσως θα έπρεπε να το ξανασκεφτούν.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Oπως ειπα περιμενω απαντηση απο το cc.Mεχρι τοτε ειμαι επιφυλακτικος γιατι και η συσκευη μου ειναι εχει αποκτησει..τεχνητη νοημοσυνη:)αλλα και παλι πως χρεωθηκα δεν καταλαβαινω.
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, συνέβη και σε μένα. Αυτό "το internet όλη μέρα με 1 ευρώ" που ενεργοποιείται αυτόματα ίσως θα έπρεπε να το ξανασκεφτούν.

 

Σωστό.Συνέβη σε συγγενικό πρόσωπο.Κοιτάξαμε τον αναλυτικό λογαριασμό και έλεγε "Χρέωση ULDI" χωρίς να έχουμε ζητήσει κάτι τέτοιο. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Έμμεσος τρόπος να τα παίρνουν χοντρά από όσους κάνανε ελάχιστη κίνηση Ίντερνετ.

 

Έτσι όλοι είναι ευχαριστημένοι. Και η εταιρία, η οποία 1-1 τα ευρώ, μαζεύει ένα σωρό χρήματα κάθε μέρα, και οι πελάτες που πλέον δεν τους νοιάζει αν θα ξεπεράσουν τον όγκο του προγράμματός τους.

 

Το ιδανικό θα ήταν να ενεργοποιούν μεν αυτόματα το Ίντερνετ όλη μέρα, να αφήνουν δε τον συνδρομητή να αποφασίζει αν εξακολουθεί να το θέλει ενεργό ή όχι.

 

Αλλά, τι λέω; Σιγά μη χάσουν χρήμα...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι το ιδανικοτερο και σωστοτερο για ολους θα ηταν η προεπιλογη για καθε γραμμη να ΜΗΝ εχει ενεργοποιημενο το ιντερνετ... ΜΟΝΟ ετσι προστατευεις τον συνδρομητη σου και οχι με καθε κουτοπονηρια να του παιρνεις εστω και λιγα..σου παιρνω 1 ευρω για να μην σου παρω 100 1000 10000 ...

Και εφοσον καποιος θελει ιντερνετ απλα το ενεργοποιει και τελος..

ολα τα αλλα ειναι ναχαμε να λεγαμε

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι το ιδανικοτερο και σωστοτερο για ολους θα ηταν η προεπιλογη για καθε γραμμη να ΜΗΝ εχει ενεργοποιημενο το ιντερνετ... ΜΟΝΟ ετσι προστατευεις τον συνδρομητη σου και οχι με καθε κουτοπονηρια να του παιρνεις εστω και λιγα..σου παιρνω 1 ευρω για να μην σου παρω 100 1000 10000 ...

Και εφοσον καποιος θελει ιντερνετ απλα το ενεργοποιει και τελος..

ολα τα αλλα ειναι ναχαμε να λεγαμε

 

καλό είναι αυτό. Εξάλλου θα πληρώσεις πολύ περισσότερα από 1€ αν μπεις χωρίς το πρόγραμμα αυτό. Οπότε συμφέρει καλύτερα.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Θα πληρώσεις 1 ευρώ αν π.χ. ορίσεις το τηλ σου να κάνει απλό έλεγχο των mail και δεν έχει κάτι καινούριο; Δε νομίζω... Λιγότερα θα πλήρωνες... Ποιος κερδίζει επομένως; ;)
Link to comment
Share on other sites

Tελικα επικοινωνησαν μαζι μου σε 24ωρες, και μπραβο τους, και μου πιστωσαν το ευρω.Φαινετε κινηση εκτος του δωρεαν facebook.Tωρα,οπως ειπα,ειμαι επιφυλακτικος μηπως φταιω εγω η η συσκευη(εχει ψιλοπροβληματα).Παντως μπραβο στην vodafone στο θεμα εξυπηρετηση πελατων.
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι το ιδανικοτερο και σωστοτερο για ολους θα ηταν η προεπιλογη για καθε γραμμη να ΜΗΝ εχει ενεργοποιημενο το ιντερνετ... ΜΟΝΟ ετσι προστατευεις τον συνδρομητη σου και οχι με καθε κουτοπονηρια να του παιρνεις εστω και λιγα..σου παιρνω 1 ευρω για να μην σου παρω 100 1000 10000 ...

Και εφοσον καποιος θελει ιντερνετ απλα το ενεργοποιει και τελος..

ολα τα αλλα ειναι ναχαμε να λεγαμε

 

Φυσικά και το σωστό είναι να ΜΗΝ είναι ενεργοποιημένο κάτι που δεν έχεις εσύ ζητήσει. Η "ταρίφα" του ενός ευρώ δεν μου αρέσει όπως δεν μου αρέσει και να χρωστάς το σύμπαν σε χρεώσεις δεδομένων. Φανταστείτε πόσος κόσμος αγοράζει κινητά τύπου android/iphone/κτλ τα οποία για πλάκα σε χρεώνουν με δεδομένα...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και το σωστό είναι να ΜΗΝ είναι ενεργοποιημένο κάτι που δεν έχεις εσύ ζητήσει. Η "ταρίφα" του ενός ευρώ δεν μου αρέσει όπως δεν μου αρέσει και να χρωστάς το σύμπαν σε χρεώσεις δεδομένων. Φανταστείτε πόσος κόσμος αγοράζει κινητά τύπου android/iphone/κτλ τα οποία για πλάκα σε χρεώνουν με δεδομένα...

 

Θα ήθελα να δω αν ερχόταν σε κάποιον υπέρογκος λογαριασμός και επικαλούταν ότι δεν ζήτησε ποτέ Internet, όπως με το Roaming. Να δω τι θα έκανε το δικαστήριο ή η ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι το ιδανικοτερο και σωστοτερο για ολους θα ηταν η προεπιλογη για καθε γραμμη να ΜΗΝ εχει ενεργοποιημενο το ιντερνετ... ΜΟΝΟ ετσι προστατευεις τον συνδρομητη σου και οχι με καθε κουτοπονηρια να του παιρνεις εστω και λιγα..σου παιρνω 1 ευρω για να μην σου παρω 100 1000 10000 ...

Και εφοσον καποιος θελει ιντερνετ απλα το ενεργοποιει και τελος..

ολα τα αλλα ειναι ναχαμε να λεγαμε

 

Να σου υπενθυμισω την γκρινια που υπηρχε πριν απο χρονια "Γιατι η Cosmote και η Wind εχουν ενεργοποιημενο το gprs ενω στην Vodafone χρειαζεται να καλεσεις? Για να σου παιρνουν τα χρηματα απο την εξυπηρετηση".

 

Απο εκει και περα, τουλαχιστον στα συμβολαια, οτι ενεργοποιειται ειναι πανω στο συμβολαιο.

Link to comment
Share on other sites

Να σου υπενθυμισω την γκρινια που υπηρχε πριν απο χρονια "Γιατι η Cosmote και η Wind εχουν ενεργοποιημενο το gprs ενω στην Vodafone χρειαζεται να καλεσεις? Για να σου παιρνουν τα χρηματα απο την εξυπηρετηση".

 

Απο εκει και περα, τουλαχιστον στα συμβολαια, οτι ενεργοποιειται ειναι πανω στο συμβολαιο.

 

Καλυτερα ομως 25 σεντ .. παρα χιλιαδες ευρω εν αγνοια σου..

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα ομως 25 σεντ .. παρα χιλιαδες ευρω εν αγνοια σου..

 

χιλιαδες δεν ειναι

εν αγνοια?

Link to comment
Share on other sites

Για πια χιλιαδες ευρω μιλατε εν αγνοια?? Δε παιζει στη vodafone να σε χρεωσουν πανω απο 30ευρω το μηνα για κινηση ιντερνετ η gprs.
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και το σωστό είναι να ΜΗΝ είναι ενεργοποιημένο κάτι που δεν έχεις εσύ ζητήσει. Η "ταρίφα" του ενός ευρώ δεν μου αρέσει όπως δεν μου αρέσει και να χρωστάς το σύμπαν σε χρεώσεις δεδομένων. Φανταστείτε πόσος κόσμος αγοράζει κινητά τύπου android/iphone/κτλ τα οποία για πλάκα σε χρεώνουν με δεδομένα...

 

 

Έτσι.Απλά πράγματα.πχ, το συγγενικό μου πρόσωπο έχει μια συσκευή android και απλά είχε βάλει ένα widget για τον καιρό το οποίο μια φορά τη μέρα αντλούσε δεδομένα.

Και για αυτό το λόγο πλήρωσε 20+ ευρώ παραπάνω από το σύνηθες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Και μενα με χρεωναν την καρτα μου χωρις λογο, ειχα 12€ σε μερικες εβδομαδες ενω ειχα πακετο ομιλιας προς ολους και 500mb το υπολοιπο μου εφτασε κατω απο ευρω. Χωρις καμια απολυτος ειδοποιηση.

 

Σημερα ξαναεβαλα καρτα 10€, πακετο προς ολους και ιντερνετ 500mb απο αυτο που σου κανει δωρο η εταιρια.

 

Το υπολοιπο μου ηταν 4,90 στις 13:30 τωρα το βραδυ πηγε 1,30€ πηρα κατευθείαν την εξυπηρέτηση, μου ειπανε οτι ειναιι μια υπηρεσια ενεργοποιημένη που μου τρωει 2,99€ οποτε θελει με το ομονα file cloud καπως ετσι.

 

Οταν ρωτησα απο ποιον ενεργοποιήθηκε μου ειπε ο υπαλληλος ειναι υπηρεσια τριτων οχι δικια τους, εγω δεν θυμαμαι να εβαλα καπου τον αριθμο μου, ουτε να μπηκα σε καποιο σιτε ύποπτο.

 

Απο την αλλη ανναρωτηθηκα πως μπορουν να την απενεργοποιησουν εφοσον δεν.ηταν δικια τους.

 

Κινητο huawei p8 lite χωρις ροοτ

Link to comment
Share on other sites

Και μενα με χρεωναν την καρτα μου χωρις λογο, ειχα 12€ σε μερικες εβδομαδες ενω ειχα πακετο ομιλιας προς ολους και 500mb το υπολοιπο μου εφτασε κατω απο ευρω. Χωρις καμια απολυτος ειδοποιηση.

 

Σημερα ξαναεβαλα καρτα 10€, πακετο προς ολους και ιντερνετ 500mb απο αυτο που σου κανει δωρο η εταιρια.

 

Το υπολοιπο μου ηταν 4,90 στις 13:30 τωρα το βραδυ πηγε 1,30€ πηρα κατευθείαν την εξυπηρέτηση, μου ειπανε οτι ειναιι μια υπηρεσια ενεργοποιημένη που μου τρωει 2,99€ οποτε θελει με το ομονα file cloud καπως ετσι.

 

Οταν ρωτησα απο ποιον ενεργοποιήθηκε μου ειπε ο υπαλληλος ειναι υπηρεσια τριτων οχι δικια τους, εγω δεν θυμαμαι να εβαλα καπου τον αριθμο μου, ουτε να μπηκα σε καποιο σιτε ύποπτο.

 

Απο την αλλη ανναρωτηθηκα πως μπορουν να την απενεργοποιησουν εφοσον δεν.ηταν δικια τους.

 

Κινητο huawei p8 lite χωρις ροοτ

 

Δεν χρειάζεται να βάλεις τον αριθμό σου κάπου. Έστειλες μήνυμα σε 5 ψηφίο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται πλέον να στείλεις μύνημα

Οι εταιρείες υψηλής χρέωσης έχουν υπογράψει σύμβαση με Vodafone live

Απλά ένα κλικ στο αποδέχομαι αρκεί

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...