Jump to content

Αμφισβήτηση λογαριασμού


idom2010
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πες μου σε τι είμαι εριστικός και ειρωνικός;

Έκανες ένα λογαριασμό από χρήση ίντερνετ και πρέπει να τον πληρώσεις.Αυτό σου γράφω.

Εσύ που κόλλησες σε όλα αυτά τον συνήγορο του πολίτη δεν έχω καταλάβει και τον λόγο για τον οποίο δεν θα έπρεπε να πληρώσεις όλο το λογαριασμό σου.

 

άπλα θα μπορούσες να το διατυπώσεις αλλιώς...

αλλά για μια υπέρογκη χρέωση σε κινητό με προεγκατεστημένες ρυθμίσεις(τις οποίες δεν ήθελα),

στην ουσία μέσα στην άγνοιά μου(την οποία καλούμε να πληρώσω τώρα),

έλεγα μήπως υπήρχε κάποιος φορέας που θα μπορούσα να απευθυνθώ που δεν ενημερώθηκα από την εταιρεία (ακόμη και με φραγή)

ότι πήγε η χρέωση τόσο ψηλά και για το υψηλό τιμολόγιο χρεώσεων

στο συγκεκριμενο προγραμμα απο την στιγμή που υπαρχουν προγράμματα ίδιας εταιρείας με 500mb με 5€.

Εκεί κόλλησα για τα κοροιδιστικα αυτά λεφτά...

 

Αλήθεια εάν δεν πληρώσω, ποια είναι η διαδικασία έπειτα??

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 270
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Στην αρχή σου κόβουν τις εξερχόμενες κλήσεις και μετά από κάποιους μήνες και την σύνδεση.

Πιθανότατα να κινούνται και νομικά εναντίον σου μετά.Δεν είναι λύση να μην πληρώσεις.

Πήγαινε και κάνε ένα διακανονισμό του ποσού και πλήρωσε το σε 2-3 δόσεις και μεγαλύτερη προσοχή στο μέλλον

斯塔夫罗斯 :O

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχή σου κόβουν τις εξερχόμενες κλήσεις και μετά από κάποιους μήνες και την σύνδεση.

Πιθανότατα να κινούνται και νομικά εναντίον σου μετά.Δεν είναι λύση να μην πληρώσεις.

Πήγαινε και κάνε ένα διακανονισμό του ποσού και πλήρωσε το σε 2-3 δόσεις και μεγαλύτερη προσοχή στο μέλλον

 

μάλλον αυτό θα γίνει τελικά έτσι και αλλιώς...

αλλά έλεγα να μην πέσω αμαχητί και έστω και μια μικρή ελπίδα να είχα να την κυνηγούσα...

Link to comment
Share on other sites

μάλλον αυτό θα γίνει τελικά έτσι και αλλιώς...

αλλά έλεγα να μην πέσω αμαχητί και έστω και μια μικρή ελπίδα να είχα να την κυνηγούσα...

 

Στείλε ένα φαξ στην εταιρία και ενημέρωσε οτι έγινε εν αγνοία σου νομίζοντας οτι έχεις συνδεθεί μέσω wifi.Ενημέρωσε οτι δυσκολεύεσαι να πληρώσεις αυτό το ποσό. Το λέω αυτό επειδή κάποτε δούλευα σε τέτοια εταιρία και έχω δει να μειώνουν το ποσό ακόμα και να το χαρίζουν. Δοκίμασε δεν έχεις τίποτα να χάσεις. Καλή τύχη!

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται είναι καιρός στη WIND να βάλουν και αυτοί το πρόγραμμα με 1€ τη μέρα.

Πραγματικά θα είχες γλιτώσει αρκετά λεφτά τουλάχιστον στην περίπτωσή σου!

 

Αφού είχες και 40mb στο WIND-100-R τυχερός είσαι. (βασικά το WIND Plus Non Stop σε έσωσε. Προς θεού αν ζητήσεις φραγή και δεν μπαίνεις στο Plus ζήτα να το απενεργοποιήσουν 4,5€ είναι)

Απλώς από οτι καταλαβαίνω αυτά που λέει ο φίλος είναι να μην χρησιμοποιούμε άδικα - χωρίς σκοπό ΕΕΤΤ, συνήγορους κτλ διότι υπάρχουν και άτομα με πραγματικό πρόβλημα.

 

Σίγουρα και το πρόβλημά σου είναι σημαντικό αλλά δεν θα μπορέσεις βγάλεις άκρη γιατί ουσιαστικά φταις (εν αγνοία)

Τουλάχιστον ζήτα να γίνει κάποιος διακανονισμός να μην σου φανεί τόσο μεγάλο το ποσό!

Ελπίζω να ζήτησες ήδη φραγή στις GPRS και WAP Internet ρυθμίσεις

 

PS: Για φραγή στο internet κάνουμε μια κλήση στο 1231 και πατάμε το "8"

Προσοχή αν έχουμε ζητήσει ήδη και αλλάξουμε πακετο είναι πιθανό να φύγει και η φραγή!

Edited by DemetreKre
Link to comment
Share on other sites

Στείλε ένα φαξ στην εταιρία και ενημέρωσε οτι έγινε εν αγνοία σου νομίζοντας οτι έχεις συνδεθεί μέσω wifi.Ενημέρωσε οτι δυσκολεύεσαι να πληρώσεις αυτό το ποσό. Το λέω αυτό επειδή κάποτε δούλευα σε τέτοια εταιρία και έχω δει να μειώνουν το ποσό ακόμα και να το χαρίζουν. Δοκίμασε δεν έχεις τίποτα να χάσεις. Καλή τύχη!

 

 

νομιζω πως αυτη ειναι η καλυτερη λυση, εχω δει και εγω παλιοτερα να μειωνουν τους λογαριασμους, αφαιρουσαν το Φ.Π.Α παντως δεν εχεις να χασεις τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά

 

Ήθελα να ρωτήσω σχετικά με έναν λογαριασμό Wind που μου ήρθε 432€ και αφορά χρεώσεις από internet ποσού 269€

και μαζί με τους φόρους (140€) και τις λοιπές χρεώσεις ανεβαίνει στο ποσό των 432€.

 

Από ότι υποθέτω έμπαινα στο δίκτυο με το android κινητό μου θεωρώντας ότι είμαι μέσω wifi αλλά όπως αποδείχθηκε

με χρέωνε με 5€ το mb (προ φπα) μέσω 3g/gprs λόγω προεγκατεστημένων ρυθμίσεων internet.

 

Το αποτέλεσμα?? Για 52mb να χρεωθώ 269€ προ φπα!!!(το πρώτα 40 mb είναι δωρεάν λέει στο πακέτο wind 100 R.

Και να φανταστείτε ότι υπάρχουν προγράμματα με 500 mb με 5€!!!

 

Πως μπορώ να κινηθώ τώρα ?? Mπορώ να κάνω κάτι με οποιανδήποτε τρόπο??

Εάν δεν τον πληρώσω εκτός από την φραγή και την ακύρωση του αριθμού τι γίνεται από εκεί και πέρα ??κινείτε η Wind νομικά??

Εγώ έχω κάποια προστασία τώρα (πχ συνήγορο του πολίτη κτλ) η πρέπει να τα πληρώσω όλα??

 

Αν κάποιος έχει κάποια ανάλογη εμπειρία η έχει να προτείνει κάποια λύση θα με βοηθούσε πολύ σχετικά με αυτό το πρόβλημα.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

Χρήστος

 

Υ.Γ: Σχετικά παραθέτω και screenshot του λογαριασμού.

 

http://img810.imageshack.us/img810/92/37231249.jpg

http://img691.imageshack.us/img691/6731/46330359.jpg

http://img685.imageshack.us/img685/5346/17294645.jpg

 

Λοιπον ακου, τα πραγματα ειναι απλα. Η Wind ειναι υποχρεωμενη να σε προστατεψει απο αυτες τις χρεωσεις με μια αναλογη υπηρεσια οπως της vodafone, λοιπον εσυ θα παρεις τηλεφωνο θα ζητησεις καποιο υπευθυνο και θα του πεις απλα και κατανοητα αυτο που σου λεω θα τους πεις οτι δε πρωκειται να πληρωσω τιποτα γιατι ησασταν υποχρεωμενοι να με προστατεψετε οπως η vfn και η θα μου εξαλειψετε το ποσο η κανω φορητοτητα για αλλου, διαλεξτε, και θα σου πω εγω αν πληρωσεις. Φερσου εξυπνα!

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Μονο εγω παρατηρησα οτι ο λογαριασμος εξοφλειται μεσω πιστωτικης καρτας?η εταιρια θα τα παρει ολα τα λεφτα την ταδε του μηνος και τελος.οποτε απειλες οτι δεν πληρωνει και αλλα τετοια μαλλον δεν θα εχουν κανενα αποτελεσμα. Edited by pexths
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μονο εγω παρατηρησα οτι ο λογαριασμος εξοφλειται μεσω πιστωτικης καρτας?η εταιρια θα τα παρει ολα τα λεφτα την ταδε του μηνος και τελος.οποτε απειλες οτι δεν πληρωνει και αλλα τετοια μαλλον δεν θα εχουν κανενα αποτελεσμα.

 

Ναι εχεις δικιο, δε το προσεξα. Απλα ο τροπος που σου ειπα ειναι επιτυχημενος.

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Ναι εχεις δικιο, δε το προσεξα. Απλα ο τροπος που σου ειπα ειναι επιτυχημενος.

 

δεν διαφωνω μαζι σου.υπο αλλες συνθηκες ισως ηταν ο πλεον ενδεδειγμενος τροπος,αλλα τωρα που εξοφλειται μεσω πιστωτικης μου φαινεται λιγο δυσκολο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ακου, τα πραγματα ειναι απλα. Η Wind ειναι υποχρεωμενη να σε προστατεψει απο αυτες τις χρεωσεις με μια αναλογη υπηρεσια οπως της vodafone, λοιπον εσυ θα παρεις τηλεφωνο θα ζητησεις καποιο υπευθυνο και θα του πεις απλα και κατανοητα αυτο που σου λεω θα τους πεις οτι δε πρωκειται να πληρωσω τιποτα γιατι ησασταν υποχρεωμενοι να με προστατεψετε οπως η vfn και η θα μου εξαλειψετε το ποσο η κανω φορητοτητα για αλλου, διαλεξτε, και θα σου πω εγω αν πληρωσεις. Φερσου εξυπνα!

 

Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό που λες στη συγκεκριμένη περίπτωση!

Ο φίλος έχει ενεργοποιημένο το Plus Non Stop που του δίνει απεριόριστη κίνηση στο Plus και 40mb για άλλες σελίδες... Ουσιαστικά μπορούν να ισχυριστούν πως ξεπέρασε τον όγκο και γνώριζε την παραπάνω χρέωση.

 

Δηλαδή αν εγώ στη VODAFONE έχω 500mb και τα ξεπεράσω θα με προστατεύσει κανείς;;;;

Το μόνο σαν επιχείρημα - διακαιολογία είναι η άγνοια για τη σωστή χρήσης συσκευής που έχει! Μόνο έτσι μπορεί να περιορίσει κάτι...

 

Όσο για την πιστωτική και εγώ το είδα από την αρχή! Η πιστωτική είναι το πιο εύκολο! Μπορεί να πάει και αύριο να αλλάξει τρόπο πληρωμής. Τα λεφτά θα τα τραβήξει αυτόματα 2-3 μέρες πριν τη λήξη του λογαριασμού

 

Αυτό που λες για φορητότητα δεν το καταλαβαίνω... Έκανε λανθασμενη χρήση και θα απειλήσει κιόλας! Μπορούν να του βάλουν φραγή και να μην τον αφήσουν να πάει πουθενά...

 

Παιδιά δεν υποστηρίζω τις εταιρίες ούτε τις τρελές χρεώσεις 7€/mb κτλ αλλά αν κάποιος κάνει λάθος είναι άνανδρο τουλάχιστον να μην το παραδέχεται.

Και εγώ έχω πληρώσει 300αρι στο internet και μάλιστα πριν 4 χρόνια!

Έλεγα σιγά μωρέ πόσο θα με χρεώσει...

 

Η λύση της COSMOTE και VODAFONE (με 1€ κάθε φορά που συνδεέται το κινητό στο internet αν δεν έχω ενεργοποιήμενο πρόγραμμα) μπορεί να περιορίζει αρκετά το κόστος αλλά σκέψου αν μια εφαρμογή μπαίνει 6-7 φορές τη μέρα και κατεβάζει 0,1kb-0,3kb και κάθε φορά κλείνει εγώ σε μια μέρα μπορώ να χρεωθώ 6-7€ δηλ. πληρώνω κάθε φορά 1€ που συνδέομαι στο internet

Link to comment
Share on other sites

Απλα να σε διορθωσω,

η Vodafone σου περνει ενα ευρω για ολη τη μερα οχι για καθε φορα που μπαινεις.

Αρα ταβανι εχει τα 30€ το μηνα.

Αρα ναι, σε προστατευει.

images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

Μονο εγω παρατηρησα οτι ο λογαριασμος εξοφλειται μεσω πιστωτικης καρτας?η εταιρια θα τα παρει ολα τα λεφτα την ταδε του μηνος και τελος.οποτε απειλες οτι δεν πληρωνει και αλλα τετοια μαλλον δεν θα εχουν κανενα αποτελεσμα.

 

Αυτό αλλάζει εύκολα και άμεσα.

Καλεί τη τράπεζα ή πάει σε κάποιο υποκατάστημα και ακυρώνει την εντολή.

Θεωρώ ότι η καλύτερη λύση είναι να επικοινωνήσει ο xrele με την εταιρεία και να προσπαθήσει να επιτύχει κάποιο διακανονισμό. Ας τους πει ότι δε γνώριζε κ.λ.π. μήπως και πετύχει κάποια έκπτωση, ποτέ κανείς δε ξέρει τι μπορεί να κερδίσει.

Edited by tazio
Link to comment
Share on other sites

Απλα να σε διορθωσω,

η Vodafone σου περνει ενα ευρω για ολη τη μερα οχι για καθε φορα που μπαινεις.

Αρα ταβανι εχει τα 30€ το μηνα.

Αρα ναι, σε προστατευει.

 

Δηλαδή αν εγώ μπαίνω μια φορά την ημέρα να δω τα mail μου μόνο και βγαίνω θα πληρώσω για όλο το μήνα;

 

Φυσικά δε μιλάμε για το Α-gps.

 

Τι θα πει δεν ήξερε τη συσκευή και άλλες μ...Μπαίνουν σωστά οι ρυθμίσεις gprs και μετά όλα καλά έτσι; Και στο τέλος βγαίνει και από πάνω.

 

Σε αυτή τη ζωή καλώς ή κακώς τα λάθη πληρώνονται.

Link to comment
Share on other sites

Απλα να σε διορθωσω,

η Vodafone σου περνει ενα ευρω για ολη τη μερα οχι για καθε φορα που μπαινεις.

Αρα ταβανι εχει τα 30€ το μηνα.

Αρα ναι, σε προστατευει.

 

Έχεις δίκιο σε χρεώνει 1€ με την πρώτη είσοδο και σου προσφέρει 10mb την ημέρα!

Και παλι ισχύει σε περίπτωση που κάποιος δεν έχει ενεργοποιήσει web n' mail

 

Ουσιαστικά αποτρέπει τεράστια χρέωση γιατί όπως είπα αν μπαίνει μια εφαρμογη και κατεάζει πολύ μικρό όγκο 0,1kb σε χρεώνει 1€ οπότε δεν συμ΄φερει σε αυτή την περίπτωση... Αλλά αν μπει κάποιος 300-400mb θα πληρώσει 30€ αν μπαίνει η συσκευή κάθε μέρα

Link to comment
Share on other sites

Απλα να σε διορθωσω,

η Vodafone σου περνει ενα ευρω για ολη τη μερα οχι για καθε φορα που μπαινεις.

Αρα ταβανι εχει τα 30€ το μηνα.

Αρα ναι, σε προστατευει.

 

Ξερετε αν εχει αντιστοιχη υπηρεσια κ η cosmote;Μονο η vodafone εχει;Στην vodafone πρεπει να κανουμε κατι για ενεγοποιηση η ισχυει αυτοματα;

Link to comment
Share on other sites

Στείλε ένα φαξ στην εταιρία και ενημέρωσε οτι έγινε εν αγνοία σου νομίζοντας οτι έχεις συνδεθεί μέσω wifi.Ενημέρωσε οτι δυσκολεύεσαι να πληρώσεις αυτό το ποσό. Το λέω αυτό επειδή κάποτε δούλευα σε τέτοια εταιρία και έχω δει να μειώνουν το ποσό ακόμα και να το χαρίζουν. Δοκίμασε δεν έχεις τίποτα να χάσεις. Καλή τύχη!

 

αυτό λέω να το κάνω έτσι και αλλιώς μιας και δεν έχω κάτι να χάσω... είναι και αυτοί οι ρημαδιασμενοι φόροι που ανέβηκαν κατακόρυφα λόγω της χρήσης...

 

Μου φαίνεται είναι καιρός στη WIND να βάλουν και αυτοί το πρόγραμμα με 1€ τη μέρα.

Πραγματικά θα είχες γλιτώσει αρκετά λεφτά τουλάχιστον στην περίπτωσή σου!

 

Αφού είχες και 40mb στο WIND-100-R τυχερός είσαι. (βασικά το WIND Plus Non Stop σε έσωσε. Προς θεού αν ζητήσεις φραγή και δεν μπαίνεις στο Plus ζήτα να το απενεργοποιήσουν 4,5€ είναι)

Απλώς από οτι καταλαβαίνω αυτά που λέει ο φίλος είναι να μην χρησιμοποιούμε άδικα - χωρίς σκοπό ΕΕΤΤ, συνήγορους κτλ διότι υπάρχουν και άτομα με πραγματικό πρόβλημα.

 

Σίγουρα και το πρόβλημά σου είναι σημαντικό αλλά δεν θα μπορέσεις βγάλεις άκρη γιατί ουσιαστικά φταις (εν αγνοία)

Τουλάχιστον ζήτα να γίνει κάποιος διακανονισμός να μην σου φανεί τόσο μεγάλο το ποσό!

Ελπίζω να ζήτησες ήδη φραγή στις GPRS και WAP Internet ρυθμίσεις

 

PS: Για φραγή στο internet κάνουμε μια κλήση στο 1231 και πατάμε το "8"

Προσοχή αν έχουμε ζητήσει ήδη και αλλάξουμε πακετο είναι πιθανό να φύγει και η φραγή!

 

συμφωνώ και εγώ για αυτό το πρόγραμμα του ενός ευρώ...

φραγή έκανα ήδη και αναγκαστικά θα πάω για διακανονισμό μάλλον... εάν μου έκαναν και καμιά έκπτωση καλά θα ήταν... έστω να γλίτωνα τους κ@λοφορους..

 

Μονο εγω παρατηρησα οτι ο λογαριασμος εξοφλειται μεσω πιστωτικης καρτας?η εταιρια θα τα παρει ολα τα λεφτα την ταδε του μηνος και τελος.οποτε απειλες οτι δεν πληρωνει και αλλα τετοια μαλλον δεν θα εχουν κανενα αποτελεσμα.

 

μετά το συμβάν με την χρέωση αυτή ακύρωσα αμέσως την πάγια εντολή πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας μέχρι να δω πως θα κινηθώ και τι θα ξεκαθαρίσω τελικά...

 

... αλλά αν κάποιος κάνει λάθος είναι άνανδρο τουλάχιστον να μην το παραδέχεται.

...

 

ελπίζω ο χαρακτηρισμός να μην απευθύνεται σε μένα, γιατί θα αναλάβω την ευθύνη του λάθους έστω και λόγω άγνοιας ... γιατί ξέρω ότι δύσκολα θα βρω τελικά κάποια άκρη έστω και εάν ότι έγινε έγινε λόγω άγνοιας... απλά ήθελα να μοιραστώ αυτό το πρόβλημα για να δω αν υπήρχε κάποια άλλη λύση που δεν είχα φανταστεί...

 

Αυτό αλλάζει εύκολα και άμεσα.

Καλεί τη τράπεζα ή πάει σε κάποιο υποκατάστημα και ακυρώνει την εντολή.

Θεωρώ ότι η καλύτερη λύση είναι να επικοινωνήσει ο xrele με την εταιρεία και να προσπαθήσει να επιτύχει κάποιο διακανονισμό. Ας τους πει ότι δε γνώριζε κ.λ.π. μήπως και πετύχει κάποια έκπτωση, ποτέ κανείς δε ξέρει τι μπορεί να κερδίσει.

 

συμφωνώ και έτσι θα γίνει!

Edited by eLeKtriK EyE
Link to comment
Share on other sites

Στην περίπτωση αυτή φταίει αποκλειστικά ο συνδρομητής. Οι χρεώσεις όσο υπέρογκες και αν είναι ήταν γνωστές από την αρχή. Μέχρι να κάνει τη χρέωση του 1 ευρώ και η Wind, η μόνη λύση είναι να έχει κανείς πακέτο για να τις αποφύγει. Είναι επίσης γνωστό ότι οι συσκευές android όπως και κάθε smartphone μπορεί να συνδεθούν στο internet πχ αν αποφασίσεις να δεις τους χάρτες ή οτιδήποτε άλλο απαιτεί σύνδεση. Και κάπου πρέπει να το λέει και στις οδηγίες του κινητού τις οποίες σπανίως διαβάζει ο περισσότερος κόσμος... Τις δε ρυθμίσεις για νετ τις φτιάχνει μόνο του το κινητό. Πάντως σε καμμία περίπτωση δεν δικαιολογείται άγνοια...

Το μόνο που μπορεί ίσως να γίνει και πάλι ΜΟΝΟ ως ένδειξη καλής θέλησης από την εταιρεία είναι ένας διακανονισμός για δόσεις και ίσως κάποια έκπτωση. Τονίζοντας πάντα ότι δεν είναι υποχρεωμένη να το κάνει...

Καλό είναι όταν έχουμε τέτοιες συσκευές να βεβαιωνόμαστε για το πώς χρησιμοποιούν δεδομένα (wifi ή δίκτυο) για να αποφύγουμε τέτοιες χρεώσεις. Είναι ωραίο πχ να βλέπουμε τον καιρό ή μια σελίδα αλλά να ξέρουμε πώς χρεώνεται...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως θα τα πληρώσεις. Πως θα ζήσουνέ οι εταιρίες???? Σε παρόμοιο πρόβλημα η wind επέδειξε αδιαφορία. Μόλις τελειώσει το συμβόλαιο θα φύγω αμέσως. Κάνουν ότι μπορούν να διώξουν πελάτες

 

Sent from my Blade

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου χωρίς παρεξήγηση αλλά για ποια αδιαφορία μιλάς;

Ο φίλος είχε από το πακέτο του 40 mb free και καταναλωσε πάνω από 90.

Όπως θα ήθελες και εσυ να πληρωθεις για υπηρεσίες που έχεις προσφέρει έτσι ζητάει και η εταιρία.

Από τη στιγμή που αφορά χρήση που εχει πραγματικά γίνει θα πρέπει να εξοφληθεί και αυτό θα κάνει και ο φίλος μας από ότι εχω καταλαβει

斯塔夫罗斯 :O

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως θα τα πληρώσεις. Πως θα ζήσουνέ οι εταιρίες???? Σε παρόμοιο πρόβλημα η wind επέδειξε αδιαφορία. Μόλις τελειώσει το συμβόλαιο θα φύγω αμέσως. Κάνουν ότι μπορούν να διώξουν πελάτες

 

Sent from my Blade

 

Ποιός φταίει αν ο συνδρομητής δεν έχει ενημερωθεί για τις δυνατότητες της συσκευής του και χρεώνεται για χρήση υπηρεσιών που κάνει ο ίδιος; Ωραίο να βλέπεις τον καιρό και τον χάρτη, όμως γι'αυτά χρειάζονται δεδομένα...

Αν δεν θέλεις κάτι τέτοιο παίρνεις ένα απλό κινητό χωρίς δυνατότητες.

Μην κατηγορείς όμως την εταιρεία... Είναι σαν να πας σε γκουρμέ εστιατόριο και να πάρεις το μισό κατάλογο. Ποιός θα φταίει μετά για το ύψος του λογαριασμού;

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

. Είναι σαν να πας σε γκουρμέ εστιατόριο και να πάρεις το μισό κατάλογο. Ποιός θα φταίει μετά για το ύψος του λογαριασμού;

 

Μάλλον είναι σαν να πας στην ψησταριά της περιοχής σου και να παραγγειλεις νερό... Οι χρεωσεις είναι ληστρικες να μην ξεχνάμε ότι τα smartphones τα χρησιμοποιούν κ παιδιά. Κατα την άποψη μου έπρεπε να υπάρχει νόμος που να απαγορεύει τέτοιες ληστρικες χρεωσεις. Στην περίπτωση του φίλου μας μάλλον ένας διακανονισμός είναι η πιο δίκαιη λύση.

Link to comment
Share on other sites

Κάποτε όταν ξεκίνησα με το GPRS σε συνδυασμό με υπέρυθρες(τι πήγα και θυμήθηκα τώρα....:lol:) και αργότερα με BT στο δίκτυο της TELESTET (Wind τωρα )να συνδέω το IBM Laptop(άλλο και αυτό παλαιολιθικό...:lol:) στο Internet μέσω κινητού (μεγάλη ταλαιπωρία αλλά δεν ήθελα να βάλω σταθερό dialup στο σπίτι) κάποια στιγμή και αφού για μεγάλο χρονικό διάστημα είχα ελεύθερο GPRS ανεξαρτήτου όγκου δεδομένων η TELESTET ανακοίνωσε πως πλέον θα χρέωνε με τόσο επί τόσο το MB κλπ.-δηλαδή ογκοχρέωση δεδομένων κανονικά.

Το αποτέλεσμα του λάθος υπολογισμού μου με τα 0,006 χ .......ήταν 2200 € λογαριασμός τον οποίο φιλάω μέχρι σήμερα,έκανα διακανονισμό και με την βοήθεια των ανθηρών οικονομικών συνθηκών που επικρατούσαν αποπλήρωσα σε 3 μήνες όλο το ποσό,δεν σκέφτηκα να κατηγορήσω ποτέ την εταιρεία αφού είχα ενημερωθεί αλλά δεν το υπολόγισα σωστά(δηλαδή εγω στον υπολογισμό τα έβγαζα πχ. 60 € ενώ ήταν 600 €...κάτι το κομπιουτεράκι με τα 0,000 κάτι εγώ που τα΄βλεπα στρογγυλεμένα προς τα κάτω....:confused:).

Η περίπτωση του φίλου μοιάζει με την περίπτωση ενός φίλου μου και τελικά πλήρωσε και εκείνος αλλά το ηθικό ζήτημα της υπόθεσης βαραίνει την εκάστοτε εταιρεία πλέον διότι την ίδια στιγμή που με 10 € παίρνεις 1GB δεδομένων σε dataplan ενώ σκέτο σου κοστίζει 600-700 € ή δε ξέρω και ΄γω πόσα,είναι κρίμα αφού θα μπορούσαν με το monitoring των λογαριασμών να ενημερώνουν τους συνδρομητές για τα διάφορα data plan αλλά και την ενσωμάτωση τους πλέον στα διάφορα απεριόριστα οικονομικά προγράμματα που πλέον είναι τα ίδια σε όλες τις εταιρείες(πχ. έφυγα από Cosmote ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ 45 που ενσωματώνει 350 ΜΒ δεδομένων και με φορητότητα στην Vodafone το Unlimited 45 έχει ακριβώς τα ίδια).

Link to comment
Share on other sites

Καλά, το θέμα είναι γενικότερο.

Το ίδιο σούσουρο είχε γίνει κάποτε με τα 090.

Αφου βλέπεις ρε πουλάκι μου ότι ο κύριος από 2 Ευρώ την ημέρα κίνηση πλέον κάνει 50 Ευρώ την ημέρα. Κάνε ένα τηλέφωνο και ρώτα τον αν έχει γίνει κάτι περίεργο. Γιατί κάνεις την πάπια και το αφήνεις να κλείσει μήνα και 2-3 χιλιάρικα;

Link to comment
Share on other sites

η λυση για μενα ειναι αλλη... αντι να παραπονιομαστε για τις χρεωσεις ιντερνετ στο κινητο, ας καταλαβουμε οτι το κινητο δεν ειναι υπολογιστης για να μπαινουμε και να παιζουμε παιχνιδια.μπαινεις οταν χρειαστει να δεις κατι και μονο μεσα απο wi - fi δεν μπορεις να κανεις υπομονη 1-2 ωρες για να δεις αυτο που θες απο τον υπολογιστη σου?αλλο θεμα το gps. η σωστη χρηση ειναι πανω απο ολα η καλυτερη δικη σου αμυνα...

 

περα απο ολα αυτα, ελπιζω να βγαλεις ακρη με αυτους και να γλυτωσεις οτι μπορεις να γλυτωσεις απο το συνολικο ποσο, γιατι οπως και να το κανουμε η χρεωσεις των κινητων ειναι υπερβολικες.

Edited by kitsis_6
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...