Jump to content

Αμφισβήτηση λογαριασμού


idom2010
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημερα σε ολους. Χθες ηρθε ο μηνιαιος λογαριασμος WIND και μολις τον ειδα επαθα πλακα. Το παγιο μου ειναι 35(απλο συμβολαιο με δωρεαν χρονο ομιλιας) ευρο, αλλα ο λογαριασμος ειναι 600 ευρο. Μολις κοιταξα καλυτερα, ειδα οτι ολο το υπολοιπο οφειλεται σε χρηση ιντερνετ.

 

Πριν ενα μηνα πηρα καινουργιο κινητο και η αληθεια ειναι οτι προσεξα καποια στιγμη οτι συνδεεται και χωρις wifi, μιας και μου ερχοντουσαν emails στο ακυρο. Το απενεργοποιησα μετα απο κατι μερες, αλλα το κακο ειχε γινει. Συγκεκριμενα, ενα κατεβασμα κοστισε γυρω στα 300 ευρο απο οτι βλεπω στον λογαριασμο. Το θεμα ειναι οτι πηρα την WIND και δεν γινετε τιποτα, πρεπει να πληρωσω 600 ευρω μεχρι τελη Αυγουστου.

 

Τι να κανω ρε παιδια? Δεν τα εχω τα ριμαδια και στην τελικη δεν θελω να τα πληρωσω κιολας. Αμα κοψω το συμβολαιο και δεν τα πληρωσω θα με πανε μεσα? Βοηθηστε με...:cry:

 

Διάβασε λίγο εδώ

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3619144#post3619144

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 270
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αρχικα να αναφερω οτι πραγματικα ελπιζω να τη γλυτωσει ο φιλος με οσο λιγοτερα χρηματα μπορει,διοτι 600 ευρω ειναι παρα πολλα χρηματα ειδικα τωρα.Ας δει μηπως μπορει να συμβουλευτει κανενα δικηγορο.

Αλλα να τονισω και δυο πραγματα

1)RTFM που σημαινει διαβασε το γ...νο manual οταν αγοραζεις ειδικα κινητο και παιζεις με τις χρεωσεις.

2)Καποιος ανεφερε οτι φταει η wind για τις χρεωσεις νετ,που ειναι παρανομες.Οταν ομως υπογραφουμε ενα συμβολαιο διαβαζουμε τα παντα και ειδικα τα ψιλα γραμματα.Καθε φορα βεβαια που το κανω οι ποωλητες εκνευριζονται αλλα δε με νοιαζει.Δε αναγκασε η wind το φιλο μας να υπογραψει.

Απο την αλλη τωρα η wind καλα θα κανει να ειδοποιει τον πελατη οταν ξεπερνα καποιο οριο για να αποφευγονται τετοιου ειδους χρεωσεις.

Καλο κουραγιο και δυναμη στο φιλο.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Νταξει ρε παιδια τι φταιει ο φιλος αν το κινητο κστεβαζει παπαδες;δεν λεω οτι φταιει η εταιρια ή οτι την νοιαζει καν αλλα ειναι λιγο αδικο να πληρωσεις τοσα λεφτα για κατι που δεν εκανες..

ναι,θα πρεπε να το ψαξεις το κινητο,να το μαθεις και να υποψιαστεις οτι κατι δεν παει καλα..

Αλλα και η εταιρια δεν θα πρεπε να στειλει μια ειδοποιηση οτι ρε φιλε ξαφνικα το χεις χεσει το θεμα με την χρεωση!ολα καλα ή κοιμασαι του καλου καιρου και το κινητο δουλευει;;

εννοω απλα οτι οταν ειναι να στα πρηξουν να πας στο δικτυο τους, ξερουν καλα να το κανουν..οταν ειναι να προστατεψουν τον πελατη τους και να τον κρατησουν (γιατι ο φιλος σιγα μην κατσει στην εταιρια μετα απο αυτο..αρα στην τελικη σε βαθος χρονου χανει λεφτα η εταιρια) καπου το χαλανε το πραγμα....

 

Sent from my iPod touch ξάπλα στον καναπέ ή στο κρεβάτι...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

 

Θα πας σε κάποιο κατάστημα wind και θα τους πεις ότι δεν έχεις κάνει χρήση ιντερνετ απο το κινητό σου & ότι έγινε εν αγνοία σου η χρήση & χωρίς κανένας να σε προειδοποιήσει για τις χρεώσεις αυτές & ότι θες να γίνει πίστωση του ποσού.

Επίσης να σου πω ,ότι εάν τελικά δεν σου πιστώσουν το ποσό , εσύ θα πρέπει να πάρεις τηλέφωνο στο τμήμα λογαριασμού και να κάνεις διακανονισμό για την πληρωμή του λογαριασμού, διότι εάν δεν το κάνεις θα σου κάνουν φραγή, θα σου το διακόψουν , θα σου στέλνουν συνέχεια επιστολές ( και μέσω δικηγόρου) εάν δεν προχωρήσεις άμεσα & θα έχεις μαύρο όνομα στις άλλες εταιρίες κινητής τηλεφωνίας.

Link to comment
Share on other sites

εντάξει, μπορεί περισσότερο φταίξιμο έχει ο πελάτης αλλά η wind οφειλει να προστατέψει τον καταναλωτη. όταν έχουμε αργήσει να πληρώσουμε λογαριασμό, μας πρήζουν σε sms και τηλέφωνα αλλά όταν για πρώτη φορά ξεπερνάμε τον λογαριασμό μας κατα πολυ, σιγή παντού
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας, γράφω αυτό το κείμενο γιατί θέλω να μου διευκρινίσεται αν μπορείτε τι ακριβώς έχω χρεωθεί, και αν το βρίσκετε άδικο όπως εγώ, τι μπορώ να κάνω.

Λοιπόν κατά τι διάρκεια 1ας Σκοπιάς μπήκα στο Facebook Zero (θεωρητικά είναι δωρεάν) για 2h50', δεν ήταν η 1η φορά που έκανα κάτι τέτοιο, αλλά μιας και είχα Wind 2in1 άλλαζα από σύνδεση δε κάρτα και έμπαινα. Αυτή τη φορά προφανώς δεν έγινε η μετάβαση στην κάρτα και χρέωσαν τη σύνδεση. Ιδού και ο αναλυτικός:

[ATTACH]21320[/ATTACH]

 

Λοιπών έχω τις εξής απορίες.

1. Πώς μπορώ να τους πίσω ότι δεν είναι δικό μου (ή μόνο δικό μου) λάθος που εκείνο το βράδυ δεν δούλεψε το 2in1 και μπήκα απ' την σύνδεση νομίζοντας οτι ήμουν στην κάρτα.

2. Τι είναι τo off-net mobile site που χρεώθηκα παράλληλα?? Εγώ μόνο στο ''δωρεάν'' Facebook μπήκα.

3. Δεν έπρεπε να με προστατέψουν απ' αυτή τη δυσλειτουργία του δικτύου?

 

Τέλος να σας αναφέρω ότι προσπάθησα να επικοινωνήσω με την Wind και το μόνο που μου είπαν είναι ότι οι χρεώσεις είναι σωστές και οφείλω να πληρώσω.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα γιατί δε μου φαίνεται τυχαίο που ΜΟΝΟ στη Wind οι συνδρομητές κάνουν λάθη και έχουν χρεώσεις που φτάνουν τα 600 ευρώ; Δηλαδή στη wind έχουν πάει όσοι δεν έχουν εξοικείωση με κινητά και σε όλες τις άλλες όλοι είναι καλά; Κάτι άλλο συμβαίνει αφού εδώ και ένα μήνα θυμάμαι τουλάχιστον 4 περιπτώσεις.
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας, γράφω αυτό το κείμενο γιατί θέλω να μου διευκρινίσεται αν μπορείτε τι ακριβώς έχω χρεωθεί, και αν το βρίσκετε άδικο όπως εγώ, τι μπορώ να κάνω.

Λοιπόν κατά τι διάρκεια 1ας Σκοπιάς μπήκα στο Facebook Zero (θεωρητικά είναι δωρεάν) για 2h50', δεν ήταν η 1η φορά που έκανα κάτι τέτοιο, αλλά μιας και είχα Wind 2in1 άλλαζα από σύνδεση δε κάρτα και έμπαινα. Αυτή τη φορά προφανώς δεν έγινε η μετάβαση στην κάρτα και χρέωσαν τη σύνδεση. Ιδού και ο αναλυτικός:

[ATTACH]21320[/ATTACH]

 

Λοιπών έχω τις εξής απορίες.

1. Πώς μπορώ να τους πίσω ότι δεν είναι δικό μου (ή μόνο δικό μου) λάθος που εκείνο το βράδυ δεν δούλεψε το 2in1 και μπήκα απ' την σύνδεση νομίζοντας οτι ήμουν στην κάρτα.

2. Τι είναι τo off-net mobile site που χρεώθηκα παράλληλα?? Εγώ μόνο στο ''δωρεάν'' Facebook μπήκα.

3. Δεν έπρεπε να με προστατέψουν απ' αυτή τη δυσλειτουργία του δικτύου?

 

Τέλος να σας αναφέρω ότι προσπάθησα να επικοινωνήσω με την Wind και το μόνο που μου είπαν είναι ότι οι χρεώσεις είναι σωστές και οφείλω να πληρώσω.

αφου το ειπες και απο μονος σου ξεκινωντας απ το 1) μπηκες σε αλλον αριθμο και χρεωθηκες. αρα? εκανες χρηση 2ιν1 που ξερεις να χρησιμοποιεις την υπηρεσια. γιατι να πεισεις την εταιρια για κατι που εβαλες το χερακι και εβγαλες το ματακι σου?

επειτα, τις ιδιαιτεροτητες του facebook zero τις ξερεις? οτι πχ οταν βλεπεις φωτογραφιες χρεωνεσαι?

και 3. προσωπικα δεν βλεπω καμια δυσλειτουργια δικτυου και χρεωθηκες κανονικα και εκανες και πλοηγηση πολυ κανονικα απ οτι φαινεται..

 

μια συμβουλη απλα προσθεστε καποιο προγραμματακι mobile internet εσεις που χρησιμοποιειτε ιντερνετ απο το κινητο σας..

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Άσε που έμπαινε στο facebook από την σκοπιά, ενώ υποτίθεται φυλούσε την πατρίδα.

Εντάξει είπαμε αλλά όχι και έτσι. Μπες 5 λεπτά να δεις αν σου έκανε like η γκόμενα και βγες. Εσύ το παράχεσες.

Θα είχαν φτάσει οι Τούρκοι στην Ακρόπολη και εσύ θα καβλάντιζες στο fb.

 

Κατά τα άλλα δικό σου είναι το λάθος. Έκανες εσφαλμένη χρήση της υπηρεσίας γι αυτό και χρεώθηκες.

Τα λάθη πληρώνονται δυστυχώς.

 

Την επόμενη φορά να σαι πιο προσεκτικός. Και στο κινητό και στα καθήκοντα σου.:ninja:

Link to comment
Share on other sites

10-01-2011 έγιναν οι χρεώσεις, ένα εξάμηνο έχει περάσει...:confused:

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Συμπέρασμα: Άλλη μια κοινωνική προσφορά της Wind προς την Πατρίδα! Βοηθάει όλους τους φαντάρους μας να επικεντρώνονται στα καθήκοντα τους και να πολεμάνε τον εχθρό, στις κρίσιμες στιγμές που περνάει το Έθνος (όχι η εφημερίδα, το άλλο Έθνος).

 

Πέρα από την πλάκα, με αυτά που ακούω για τη wind, η χρήση κάποιου προγράμματος (βλ, 3g watchdog) είναι παραπάνω από απαραίτητη. τουλάχιστον αν σου έρθει χαράτσι να ξέρεις τι γίνετα.

Link to comment
Share on other sites

Αααα... όχι για να το αποφύγεις το χαράτσι απλά αν σου έρθει να ξέρεισ γιατί.... χαχαχαχαχαχα!!!!
... and Justice for ... ALL ...
Link to comment
Share on other sites

Αρχικα θελω να πω πως αναλογα προβληματα με χρεωσεις data υπαρχουν και στις 3 ελληνικες εταιριες μας...δεχομαι πως η wind δεν εχει ενημερωση για τα δεδομενα (πολυ κακος βεβαια μιας και οι αλλες εταιριες εχουν εδω και πολυ καιρο) εχει δικιο ο κοσμος που παραπονιεται στο οτι θα επρεπε να υπαρχει ενημερωση απο την εταιρια οταν θα ξεπερνουσες ενα λογικο οριο π.χ 200-300 ευρω και οχι στα 500-600 που συνηθως ενημερωνουν.Δεν δεχομαι ομως τοσο κοσμο που κραζει κυριως τις εταιριες κινητης τηλεφωνιας προσωπικα εχω συνδεσεις και στις 3 εταιριες εδω και χρονια και ποτε δεν ειχα θεμα με τους λογαριασμους μου σε θεμα χρεωσης για κινηση δεδομενων(3 χρονια χρησιμοποιω κινητα "smartphones") .Για να μην σας κουραζω παρα πανω αυτο που θελω να αναφερω στην τελικη μην παρακεινητε τον κοσμο ο οποιος αποδεδιγμενα φταιει στην κινηση δεδομενων στην συνδεση που χρησιμοποιουν να τους παροτρηνετε να βγουν και απο πανω στις εταιριες κινητης τηλεφωνιας
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι το θεμα να βγουν και απο πάνω, απλως θα ηταν καλο να φτιαξει αυτο το μειονεκτημα η wind ενημερώνοντας τον πελατη με ενα μηνυμα τουλαχιστον
Link to comment
Share on other sites

Μην λέτε ότι θέλετε. Οι εταιρειες εχουν ευθυνη. Ήθελα να ξερα τι θα λέγατε, εαν οι εταιρείες ξαφνικα, αποφασιζαν να χρεωσουν υποθετικά 100 ευρώ το mb και κάποιος έκανε δώρο ένα smartphone, στην ηλικιομενη μάνα σας..

 

Sent from my Blade using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παντως το Σαββατο που αγορασα ενα κινητο απο τη wind ο υπαλληλος με ενημερωσε οτι το κινητο συνδεεται στο νετ αυτοματα και να προσεξω τις ρυθμισεις που θα κανω.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Παντως το Σαββατο που αγορασα ενα κινητο απο τη wind ο υπαλληλος με ενημερωσε οτι το κινητο συνδεεται στο νετ αυτοματα και να προσεξω τις ρυθμισεις που θα κανω.

 

Φαντασου ποσα τετοια σκηνικα θα ρχουν γονει για να σε προειδοποιει..

Στην τελικη ενας πελατης που θα παθει κατι τετοιο θα αφησει την εν λογω εταιρια..ασε που θα την δυσφημησει σε φιλους και γνωστους..αρα σε βαθος χρονου ειναι χασουρα για την εταιρια οσο και αν τον χρεωσουν για το ιντερνετ

 

 

Sent from my iPod touch ξάπλα στον καναπέ ή στο κρεβάτι...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σχετικά με λάθος χρεώσεις σε λογαριασμός, πού είναι καλό να γίνει καταγγελία?

ΙΝΚΑ, Συνήγορο του πολίτη και ΕΕΤΤ?

Ξέχασα κανέναν?

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Σε όλους ίσως να είναι η απάντηση, αλλά αν διάλεγα κάποιον θα ήταν ο ΙΝΚΑ, μετά ο Συνήγορος του Πολίτη και τελευταία η ΕΕΤΤ
Link to comment
Share on other sites

Έγινε μέσα στο Σάββατο σε ΙΝΚΑ και ΕΕΤΤ.

Ο συνήγορος έλεγε ότι είναι για δημόσιο μόνο και δεν έκανα.

Περιμένω να δω αντίδραση από την WIND.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Έγινε μέσα στο Σάββατο σε ΙΝΚΑ και ΕΕΤΤ.

Ο συνήγορος έλεγε ότι είναι για δημόσιο μόνο και δεν έκανα.

Περιμένω να δω αντίδραση από την WIND.

 

Ο λόγος ήταν το πρόβλημα με το διπλασιασμό των mb;;; Δηλαδή την προσφορά που δεν πήρες;;;

Ρώτησες αυτά που σου είχαπε πει; Αν συνδυάζεται με την προσφορά 300mb με το σταθερό;

 

Ενημέρωσες την εταιρία και δεν σου έδωσε κανείς απάντηση; Ρωτάω γιατί έχω και εγώ ένα πρόβλημα με την προσφορά, βέβαια παραδέχτηκαν το λάθος. Κάνω υπομονή επειδή είναι Αύγουστος.

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος ήταν το πρόβλημα με το διπλασιασμό των mb;;; Δηλαδή την προσφορά που δεν πήρες;;;

Ρώτησες αυτά που σου είχαπε πει; Αν συνδυάζεται με την προσφορά 300mb με το σταθερό;

 

Ενημέρωσες την εταιρία και δεν σου έδωσε κανείς απάντηση; Ρωτάω γιατί έχω και εγώ ένα πρόβλημα με την προσφορά, βέβαια παραδέχτηκαν το λάθος. Κάνω υπομονή επειδή είναι Αύγουστος.

Ναι αυτός ήταν ο λόγος βασικά, αλλά φυσικά την ήθελαν την καταγγελία αφού 2 βδομάδες δεν μου δίνουν μια απάντηση στο τηλέφωνο, παρά μόνο λένε εδώ και 2 βδομάδες ότι θα με πάρουνε, αλλά ακόμα τίποτε.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Πάντως γενικά δεν είναι η πρώτη περίπτωση "λάθους" στα MB των Data, οπότε καλά έκανε και την έσκασε την καταγγελία, μπας και μαζευτούν λίγο.
Naxos Guide App - Ο οδηγός για κινητά τηλέφωνα που σας οδηγεί κατευθείαν στα καλύτερα…
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...