Jump to content

Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές


multiPetros
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να προσθέσω την εμπειρία μου από το service της SE στη Θεσσαλονίκη:: όχι το γνωστό στη Δωδεκανήσου, για το οποίο έχω διαβάσει σε διάφορα forums τα μύρια όσα, αλλά για αυτό επί της Καραμανλή με Παπαναστασίου, απέναντι από τον Γκάλη: Πήγα προ εβδομάδος 1 SE bluetooth ΜW600 το οποίο είχα αγοράσει από το Saturn, λίγες μέρες πριν κλείσει, περίπου 1++ μήνα νωρίτερα. Με αντίγραφο της απόδειξης στο χέρι και μόνο το σώμα του bluetooth, πήγα στο παραπάνω κατάστημα, όπου η κοπέλα στο γκισέ το παρέλαβε, μου έδωσε το αντίστοιχο παραστατικό κ με ενημέρωσε ότι σε 1 εβδομάδα περίπου θα έχω νέα τους, ενώ εκτίμησε ότι κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει αντικατάσταση (η βλάβη έγκειται στο ότι δεν άναβε, ενώ φόρτιζε κανονικά και έβγαζε και σχετική ένδειξη). Όντως, 1 εβδομάδα μετά μου τηλεφώνησαν και πέρασα και παρέλαβα 1 καινούργιο bluetooth, (χωρίς κουτί και φορτιστή).

Από πλευράς εμπειρίας, μπορώ να δηλώσω ικανοποιημένος και τους προτείνω.

 

υφισταται το παραπάνω service point?

πρεπει να παει για επισκευη ενα xperia sole

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Απαντήσεις 345
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Η εμπειρία από arvato είναι ότι χειρότερο μπορεί να σου τύχει από πλευράς service. Αν δεν είναι ελληνικό το τηλέφωνο τότε κλαφτο για ένα μήνα μπορεί και παραπάνω.Οι τύποι έχουν το χειρότερο support που έχεις δει. Αδιανόητο να μην έχει εξουσιοδοτημενος service provider ανταλλακτικά και να περιμένεις ενάμιση μήνα για να σου φέρουν καπάκι από τη Γερμανία. Έλεος!!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
παιδιά μακριά από σονυ κινητά...και ιδιαίτερα στο σέρβις ηρακλείου

είναι απλά απαράδεκτοι !!!!!

 

Τί σού κάνανε;

Link to comment
Share on other sites

Σε lenovo tablet και 1 χρονου εγγυηση με κρασαρισματα τους εστειλα εξωδικο τον 2ο χρονο και σε 2 μηνες μου το αντικατεστησαν με νεο.μοντελο.
Οτι πάρεις 100...
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αφού διάβασα όοοοολο το thread θα ήθελα να μου πείτε.

το IPone μου το έχω 14 μήνες και μου έχει παρουσιάσει ένα πρόβλημα sto Ηοme Button και στην μπαταρία που κρατάει κανά 3ωρο.

μετά από πολλά τηλ. έμαθα το εξής. αν το είναι αγοράσει από Istore θα είχα κανονικά 2 χρόνια εγγύηση

επειδή το πήρα από vodafone και έχει σύμβαση για το service με κάποια εταιρεία "Αρβατο" η εταιρεία αυτή

δίνει μόνο ένα χρόνο εγγύηση και οπότε θα πρέπει να τους δώσω την συσκευή και μετά από 5 μέρες θα μου δώσουν καινούργια με 255 €

φυσικά από το Istore δεν μου το παίρνουν γιατί δεν έγινε η αγορά από αυτούς.

πρέπει να κινηθώ νομικά?

Link to comment
Share on other sites

H apple δινει 1 χρονο εγγυηση στα προιοντα της. Δεν καταλαβαινω πως θα ειχες 2 χρονια αν το επαιρνες απο το istore. Δεν ισχυει κατι τετοιο. Ειτε το επαιρνες απο το istore ειτε απο τη vodafone, εχεις 1 χρονο εγγυηση. Δεν αλλαζει κατι.
Link to comment
Share on other sites

Αφού διάβασα όοοοολο το thread θα ήθελα να μου πείτε.

το IPone μου το έχω 14 μήνες και μου έχει παρουσιάσει ένα πρόβλημα sto Ηοme Button και στην μπαταρία που κρατάει κανά 3ωρο.

μετά από πολλά τηλ. έμαθα το εξής. αν το είναι αγοράσει από Istore θα είχα κανονικά 2 χρόνια εγγύηση

επειδή το πήρα από vodafone και έχει σύμβαση για το service με κάποια εταιρεία "Αρβατο" η εταιρεία αυτή

δίνει μόνο ένα χρόνο εγγύηση και οπότε θα πρέπει να τους δώσω την συσκευή και μετά από 5 μέρες θα μου δώσουν καινούργια με 255 €

φυσικά από το Istore δεν μου το παίρνουν γιατί δεν έγινε η αγορά από αυτούς.

πρέπει να κινηθώ νομικά?

 

Σε παραπέμπω στο ακόλουθο νήμα το post 36 του Lellos, και θα δεις τι καριβώς πρέπει να κάνεις. Πρόκειται για ακριβώς περίπτωση με τη δική σου, η οποία έληξε φυσικά αισίως για τον καταναλωτή, όπως ασφαλώς ορίζει η νομοθεσία. Όπως θα δεις, ο Lellos είναι ο ίδιος νομικός ειδικευμένος σε θέματα αστικού δικαίου, και έχει ασχοληθεί αρκετές φορές με το θέμα των 2 ετών ευθύνης πωλητών, έχοντας καταλήξει σε όλες σε εξώδικους συμβιβασμούς. Θα μπορούσες να αποφανθείς σε αυτόν για παροχή νομικής συνδρομής (με το αζημίωτο) , ειδάλλως θα αποτανθείς δωρεάν στον ΕΚΠΟΙΖΩ, ή στο συνήγορο του Πολίτη, ή σε άλλη Οργάνωση.

 

Γενικά, η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσεις είναι η εξής:

 

Πας στο κατάστημα απ'όπου αγόρασες το κινητό, τους δηλώνεις τη βλάβη και ζητάς να καταχωρηθεί ως εντός εγγύησης, αφού αρνηθούν προβάλλοντας τον λόγο που ανέφερες, ζητάς να στο παραδώσουν γραπτώς ότι δε δέχονται λόγω πέρατος του ενός έτους, έπειτα θα ζητήσεις τα στοιχεία του υπεύθυνου καταστήματος (με τη συνδρομή των συνάδελφων αστυνομικών αρχών, οι οποίοι θα καταχωρήσουν σχετική διμερή εγγραφή στο Βιβλίο Αδικημάτων και Συμβάντων - κοινώς Β.Α.Σ. - ) και θα καταθέσεις αίτηση στο κατάστημα ζητώντας να επισκευαστεί το κινητό σου δίχως δικά σου έξοδα, παρουσιάζοντας τη νομοθεσία περί 2 ετών ευθύνης πωλητή. Αν δε γνωρίζεις περί νομικών, άποψή μου όπως ανέφερε και προηγουμένως, να συμβουλευτείς δικηγόρο.

 

Γνωρίζω ότι έχει διαδικασία το να "βρεις το δίκιο σου", όμως δυστυχώς η νομοθεσία δεν υποχρεώνει ΚΑΝΕΝΑΝ να την τηρεί, πλην όμως ΤΙΜΩΡΕΙ όσους ΔΕΝ την τηρούν. Εϊναι τόσο απλά τα πράγματα, όπως αν σε τρακάρει κάποιος και δε σε αποζημιώσει η ασφαλιστική του, τότε και πάλι το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ακολουθήσεις τη δικαστική οδό.

 

Για το θέμα σου, μπορώ να σου πω μετά βεβαιότητος ότι η υπόθεση δε θα φτάσει στις δικαστικές αίθουσες, αλλά ούτε καν σε εξώδικο συμβιβασμό. Αν παραστείς με νομική βοήθεια στο κατάστημα της vodafone, εντός ολίγων ημερών θα σου τηλεφωνήσουν να τους πας το κινητό σου και να στο επισκευάσουν εντός εγγύησης.

 

Θα παρακαλέσω τον runner70 αν δεν έχει κάποια συμβουλή να παράσχει στο μέλος που ζήτησε βοήθεια, να μην το αποπροσανατολίσει με σκοπό να μην κάνει την οποιαδήποτε ενέργεια και απλά "να αποδεχθεί τη μοίρα του", το ζήτημα είναι αρκετά σοβαρό και χρήζει άμεσης αντιμετώπισης, είναι γνωστές οι θέσεις του runner70 και σεβαστές, πλην όμως δε χρειάζεται να τις επαναλαμβάνει δίχως να προσθέτει κάτι νέο.

 

Επίσης θα παρακαλούσα τους ADMIN να επιληφθούν ώστε να κατορθώσει το αιτούμενο βοήθεια μέλος να ενεργήσει προς διαφύλαξη των δικαιωμάτων του, και να μη φοβηθεί από τα γραφόμενα τρίτων, είτε αυτός λέγεται runner70 είτε rioener είτε ...... Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας σε αυτό το λεπτό ζήτημα.

Edited by rioener

- Vivo X80 Pro

- ZTE MC888 Pro

- Samsung Galaxy Tab S9 Ultra

ASUS TUF-AX3000 V2

Οδηγός επιβίωσης Android

Link to comment
Share on other sites

Η Ομάδα Διαχείρισης αυτού το forum ποτέ δεν παρεμπόδισε κανέναν να βρει το δίκιο. Αντίθετα έδωσε, δίνει και θα δίνει βήμα σε όλους τους χρήστες να γράψουν το πρόβλημά τους και να ενημερωθούν για αυτό ενώ παράλληλα δεν φοβήθηκε ποτέ. Επιπροσθέτως, προκειμένου να το κάνουμε αυτό, δεν χρειαστήκαμε καμία υπόδειξη από κανέναν.

 

Ο runner έγραψε τα δικά του, εσύ τα δικά σου αφήνουμε τον katsai να βγάλει τα συμπεράσματά του και να πράξει αυτοβούλως. Οι οποιοιδήποτε άλλοι χαρακτηρισμοί, υποδείξεις, πραγματικά περιττεύουν και, αν θες, με θλίβουν σε προσωπικό επίπεδο.

 

Τα post διαγράφηκαν όπως ενημερωθήκατε και με πμ αλλά αν έχετε την εντύπωση ότι θα επιτρέψω να την "λεει" ο ένας στον άλλον, όπως στο link που παραθέτεις, απατάσθαι!

Για οτιδήποτε άλλο προκύψει επικοινωνείτε μαζί μου με πμ.

Edited by zxr
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

Τελικά αναγκάστηκα να στείλω μαιλ με παράπονα σε Sony Hellas και μαιλ προειδοποιητικό στο κατάστημα αγοράς το Kaizer παραθέτω παρακάτω τα κείμενα

 

ΠΡΟΣ ΣΟΝΥ:

Καλημέρα , στις 18/12/2013 Αγόρασα το Sony experia Ζ1 από το μαγαζί Καιζερ,στις 19/12 απόγευμα ,παραλαμβάνω με κουριερ , ανοίγω την συσκευασία , και το κινητό , όλα οκ , δεν είχα κάρτα microsim οπότε απλά ,το φορτίζω σε Docking που είχα και στις 20 /12 πάω να πάρω κάρτα microsim στο κατάστημα Γερμανός .

Εκεί κάνουν την κάρτα και την βάζουν στο κινητό αλλά δεν την διαβάζει, μετά απο2 microsim, που μου έφτιαξαν, μου λένε οι τεχνικοί από τον Γερμανό ότι έχει μανισιο πρόβλημα η Συσκευή και να την γυρίσω προς αντικατάσταση.

Επικοινωνώ μαζί σας και μου λέτε να την γυρίσω στο κατάστημα αγοράς, και αυτό θα την φέρει σε εσάς (στο service της Sony ) το έκανα. Έστειλα πίσω το κινητό μες την συσκευασία ,αξεσουάρ απόδειξη κλπ με κουριερ στο κατάστημα αγοράς KAIZER στις 23/12 γιατί είχε μεσολαβήσει Σαββατοκύριακο.

Επικοινωνώ με κατάστημα αγοράς όπου και μαθαίνω ότι παρέλαβαν και το έστειλαν σε εσάς μάλιστα μου έδωσαν και ένα τηλέφωνο Τεχνικού που το έφερε στο service σας να μάθω από αυτόν, αν θα γίνει ολική αντικατάσταση η επιδιόρθωση , (το κινητό δεν το είχα ούτε 24 ώρες στην κατοχή μου και δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου σαν κινητό απουσία σιμ , όταν το πρωτοπήρα είδα μενού τράβηξα κάποιες Φώτο κλπ ,)

Προσπάθησα να μάθω τι γίνετε από τον Τεχνικό αλλά μεσολάβησαν οι γιορτές με πολλές αργίες οπότε τον ξαναπήρα ακριβώς στο τέλος των γιορτών

Η απάντηση που μου έδωσε ότι του είπαν από το Service ARVATO, είναι ότι το κινητό τίθεται εκτός εγγύησης γιατί βρέθηκε σπασμένος κονεκτορ φόρτισης ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΚΟΝΕΚΤΟΡ ΦΟΡΤΙΣΗΣ όχι η κατασκευαστική βλάβη του κινητού που γιαυτό το στείλαμε, δηλαδή η αδυναμία ανάγνωσης της SIM αλλά ο connector φόρτισης Έλεος το κινητό φορτίστηκε 1 φορά με docking (να σας στείλω φώτο του docking)

 

Είμαι fun της Sony , και μέχρι τώρα εκτιμούσα πολύ την εταιρεία σας. Όλα μου τα κινητά της τελευταίας 8ετιας τουλάχιστον είναι Sony eiccson η Sony , το τελευταίο μου είναι το Α .

Ακόμη και με το καλώδιο να είχα φορτίσει έχοντας το ARC Χ 2 σχεδόν χρόνια, που έχει ακριβώς την ίδια είσοδο φόρτισης, ήταν αδύνατο να προκαλέσω βλάβη ,

Λοιπόν βεβαίως δεν αποδέχομαι την διάγνωση της ARVATO,

(Για την οποία ακούγονται τα χίλια μύρια, άσχημα και ύποπτα πράγματα, το χειρότερο service λένε πόλοι, σχεδόν με σύστημα να βγάζει εκτός εγγύησης τα κινητά και τα χρεώνει μετά υπέρογκα ποσά για την επιδιόρθωση τους (490+φπα μου ζήτησε για να το φτιάξει το ολοκαίνουργιο μου Ζ1 )

Επειδή ο Έχω πολύ κοντινό πρόσωπο ηλεκτρονικό βρήκε τα ανταλλακτικά τα Original connector kai simreader)για το Ζ1 κάτω από 20 ευρώ.

Για να μην μακρηγορώ άλλο θέλω ,Αντικατάσταση του κινητού μου η έστω επιδιόρθωση ως οφείλει η εταιρεία σας , αν υπάρχει σπασμένος κονεκτορ, κατηγορηματικά δεν έγινε από έμενα ,η από τον τεχνικό που το παρέλαβε έγινε , (ονόματι xxxx) που πολύ αμφιβάλω γιατί , η το πιο πιθανόν από Service της Arvato . Από έμενα το κινητό έφυγε ΑΘΙΚΤΟ. Με βλάβη κατασκευαστική μη ανάγνωσης Sim

Επιφυλάσσομαι βεβαίως για κάθε έννομο μέσον που θα ασκηθεί εκ μέρους μου κατά παντός υπευθύνου .Εφόσον δεν ικανοποιηθεί το δίκαιο αίτημα μου.

Ευχαριστώ και Ελπίζω να σταθεί στο ύψος της η Σουν η εταιρεία που τόσο αγαπούσα και πρότεινα παντού.

 

 

 

ΠΡΟΣ KAIZER:

 

Καλημέρα σας , είμαι η πελάτισσας σας, (Ονοματεπώνυμο κλπ), που στις 18/12 /2013 Αγόρασε από εσάς ,το Sony experia Z1 ,και παρέλαβε μέσω κουριερ στις 19/12/2013 το απόγευμα,

όπως θα έχετε πληροφορηθεί ,το τηλέφωνο βγήκε εκτός εγγύησης από Arvato για ανύπαρκτη βλάβη, (σπασμένος κονεκτορ φόρτισης).

Θα ενθυμήσω ,ότι η επιστροφή έγινε για βλάβη, (η οποία διαπιστώθηκε άμεσα μετά την παραλαβή του κινητού στης 20 /12/2013 από Γερμανό κοσμοτε ),δυσλειτουργίας της κάρτας sim βεβαιωμένη από 2 τεχνικούς , το κινητό έφυγε από μένα στης 23/12 ΑΘΙΚΤΟ εφόσον δεν είχε χρησιμοποιηθεί καθόλου, και η μια και μοναδική φόρτιση που του έγινε, έγινε με docking (Επαγωγικά δηλαδή ) το τι μπορεί να έπαθε μετά την αποστολή του από εμένα , σε εσάς, ουδόλως με αφορά.

Λοιπόν εάν η Sony η, η arvato παρότι επιμένω σε αλλαγή η επιδιόρθωση όντος εγγύησης εξακολουθήσουν την ίδια πολιτική , θα ζητήσω από εσάς νομικά με καταγγελία, αντικατάσταση του κινητού η επιστροφή χρημάτων

Διότι

α) το κινητό επεστράφη μέσα σε 5 μέρες από την παραλαβή του οπότε καλύπτεται υποχρεωτικά από DOA είτε αναφέρετε είτε όχι στο κατάστημα , είστε υποχρεωμένος να το τηρήσετε βάση νόμου

Γνωρίζω την πολιτική του καταστήματος την διάβασα αλλά είναι παραπλανητική εφόσον δεν είναι νόμιμη

β) το προϊόν έχει 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας , και είναι δικό σας πρόβλημα να τα βρείτε με την Αντιπροσωπεία και όχι δικό μου.

Εγώ Από Εσάς αγόρασα και γνωρίζετε πόσο άμεσα επικοινώνησα μαζί σας όταν ενημερώθηκα για το πρόβλημα.

Για να στηρίξω τα όσα σας γράφω παραθέτω αυτούσια 1 μέρος από ότι λέει η Προστασία καταναλωτή

 

"Ο Αστικός Κώδικας, μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ορίζει ότι μέσα στα πρώτα δύο χρόνια από την αγορά του προϊόντος κάθε κατασκευαστικό ελάττωμα επισκευάζεται δωρεάν, ενώ την ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή έχει πρωταρχικά το κατάστημα αγοράς! «Είναι λοιπόν παντελώς παράνομη η πρακτική των καταστημάτων να παραπέμπουν τους καταναλωτές στην αντιπροσωπεία, καθώς και να τους “φορτώνουν” με έξοδα αποστολής και επισκευής. Όσο όμως αγνοούν τα δικαιώματά τους παραμένουν απροστάτευτοι απέναντι στην αυθαιρεσία

 

Έχετε δικαίωμα να ζητήσετε τη δωρεάν επισκευή και (αν αυτή αποβεί άκαρπη) την αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο (άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα)"

Ελπίζω και εύχομαι να λυθεί το πρόβλημα μου

και να μην χρειαστεί να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματα μου με έννομα μέσα

Υπογραφή

Link to comment
Share on other sites

ειναι νομος του κρατους μετα απο ευρωπαικη οδηγια. οι 7 μερες DOA ειναι ενδεικτικες, γενικα δεν λεει ημερες αλλα ο νομος ειναι ο 3043 του 2002, αρθρο 540 και 541..

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

το doa ειναι νομος του κρατους; δεν το ηξερα αυτο..και αν αυτο ισχυει ισχυει για τις ελληνικες συσκευες η για ολες οσες καλυπτονται απο την ευρωπαικη εγγυηση;

- Samsung Galaxy SIII - Nokia Ν9 - HTC One Black - LG G2 - Xiaomi Hongmi

- iphone 5s space grey - Sony Xperia Z3 - Samsung Galaxy S6 - Iphone 6 Space Grey - Nexus 5x - Iphone 6s Space Grey - xiaomi mi9t pro - oneplus 5t - nexus 6p - realme gt master edition 

- Oneplus 12

Link to comment
Share on other sites

το doa ειναι νομος του κρατους; δεν το ηξερα αυτο..και αν αυτο ισχυει ισχυει για τις ελληνικες συσκευες η για ολες οσες καλυπτονται απο την ευρωπαικη εγγυηση;

 

ψαξε τον νομο που ανεφερα. φυσικα και ειναι νομος του κρατους!

εγω προσωπικα, πριν 2 χρονια πηγα στην Infoquest, στην αλ. παντου 25 στην παντειο απο πισω.. ενα λαπτοπ της αδερφης μου HP που ειχε καψει καρτα γραφικων. πανω το λαπτοπ εγγραφε 1 χρονο εγγυηση, και το ιδιο και η αποδειξη.

οταν μου διαπιστωσαν την βλαβη μου ζητησαν 600 ευρω για αλλαγη Μ/Β. τους λεω, ειναι μες την εγγυηση, θα το αλλαξετε.

Διαφωνησαν και μου ειπαν, γραφει οτι εχει 1 χρονο.

Τους απανταω, οτι ειδικα για προιοντα τεχνολογιας ο νομος οριζει ρητα οτι το προιον πρεπει να καλυπτεται με εγγυηση για τουλαχιστον οσο προβλεπεται οτι εχει διαρκεια ζωης και οσο ειναι συγχρονο. Επισης το συνταγμα της ΕΕ επιβαλλει 2 χρονια εγγυηση, κατι που ισχυει υποχρεωτικα σε ολη την ΕΕ, αρα και ελλαδα.

Ετσι μου το εφτιαξαν..

Επομενως το DOA απλα ισχυει για 24 μηνες, αφου Εχετε δικαίωμα να ζητήσετε τη δωρεάν επισκευή και (αν αυτή αποβεί άκαρπη) την αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο -άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα.

Απλα τις πρωτες μερες εχει επικρατησει να γινεται αντικατασταση οπως και ναχει.

Ενας λογος που δεν ψωνισα απο καιζερ ηταν αυτος, σε αντιθερση με sevespot που ακομα και για κιτρινιλα στις οθονες Ζ1 μου εδωσαν το δικαιωμα να τους το γυρισω πισω.

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

Το Doa (Dead On Arrival) είναι θέμα ημερών και δικαιολογεί αντικατασταση συσκευής ,η επισκευή μέσω εγγύησης είναι άλλο, το αν είναι νόμος δεν το ξέρω, απλά διπλοτσεκαρετε τι γράφετε Edited by nick2crete

Xperia S & M2 Aqua

&Tablet Z & E1

& ,Xperia Z & Z3 & Tablet Z3

XZ Premium & L1

Link to comment
Share on other sites

ειναι νομος του κρατους μετα απο ευρωπαικη οδηγια. οι 7 μερες DOA ειναι ενδεικτικες, γενικα δεν λεει ημερες αλλα ο νομος ειναι ο 3043 του 2002, αρθρο 540 και 541..

 

Καθε εταιρεια εχει διαφορετικο χρονο για DOA ΠΧ Η Sony 7 days, Samsung kai Lg 14 days Nokia 9 νομιζω

ολα περι Πολιτικης Επιστροφων , δεν υπερισχυουν του Νομου

Link to comment
Share on other sites

Το Doa είναι θέμα ημερών και δικαιολογεί αντικατασταση συσκευής, το αν είναι νόμος δεν το ξέρω, απλά διπλοτσεκαρετε τι γράφετε

 

το αρθρο που ανεφερα λεει ρητα οτι εφοσον το προιον ειναι ελατωματικο δικαιουσαι αντικατασταση ή επισκευη. δεν το λεει DOA, αλλα σου δινει το ελευθερο, αντικατασταση ή επισκευη εκτος αν ειναι αδυνατο ή απαιτει δυσαναλογες δαπανες.

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι το doa το οριζει καθε μαγαζι ποσες μερες και αν θα δωσει και δεν το υποχρεωνει κανενα καταστατικο..βεβαια αερολογιες λεμε τωρα αλλα να χαμε να λεγαμε...

- Samsung Galaxy SIII - Nokia Ν9 - HTC One Black - LG G2 - Xiaomi Hongmi

- iphone 5s space grey - Sony Xperia Z3 - Samsung Galaxy S6 - Iphone 6 Space Grey - Nexus 5x - Iphone 6s Space Grey - xiaomi mi9t pro - oneplus 5t - nexus 6p - realme gt master edition 

- Oneplus 12

Link to comment
Share on other sites

Και το doa, Αλλα και τα 2 χρονια εγγύησης ισχύουν, δια νομου , Αν το προιον παρουσιάσει πρόβλημα , και δεν ειναι απο κακη χρήση του χρήστη

Γαυτο μου διέγνωσαν σπασμένο κονεκτορα για να μου φορτώσουν κακή χρηση.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και κάτι άλλο στην δήθεν νομοθεσία, το πιο σημαντικό...

..σε αγορές από απόσταση -βλέπε online - υπάρχει το δικαίωμα υποαναχωρησης, τυχαίο λινκ,

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_0_25/02/2007_217217

Xperia S & M2 Aqua

&Tablet Z & E1

& ,Xperia Z & Z3 & Tablet Z3

XZ Premium & L1

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι το doa το οριζει καθε μαγαζι ποσες μερες και αν θα δωσει και δεν το υποχρεωνει κανενα καταστατικο..βεβαια αερολογιες λεμε τωρα αλλα να χαμε να λεγαμε...

 

βασικα καθε μαγαζι οταν σε καλυπτει με doa ουσιαστικα τρεχει αυτο με το εκαστοτε σερβις, δεν ειναι οτι σου δινει αλλο και το στελνει πισω στη σονυ, και η σονυ πχ του δινει αλλο ετσι.

Απλα επειδη οταν ειναι ενα προιον τοσο καινουριο, σπανια θα τυχει να φταιει ο πελατης και εφοσον βγαλει προβλημα φταιει το ιδιο το προιον, εχουν αναλαβει τα μαγαζια να μην σε μπλεκουν με σερβις, θεωροντας οτι ευκολα θα αποδειξουν το δικιο τους, και σου λεει απο το να μου τα πρηξεις, ελα να σου δωσω αλλο, και αυτο το βαφτισαν DOA. δεν υπαρχει σαν ορος στον νομο.

ΟΜΩΣ ο νομος λεει ξεκαθαρα οτι μπορεις να ζητησεις αντικατασταση, οποτε τα μαγαζια αυτο πανε και κανουν, γιατι αυτοι εχουν δικηγορους σε μονιμη βαση κτλ και μπορουν να μπουν και στην νομικη διαδικασια, αν χρειαστει. Συν οτι μιλανε αλλη γλωσσα με τα σερβις.

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν) Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

 

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του.

 

Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ.

 

Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν επιστραφεί σε κατάστημα που διαθέτουν τεχνικό τμήμα εφόσον το προϊόν παραδοθεί εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης γίνεται επιτόπου.

 

Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν επιστραφεί σε κατάστημα που δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα, αυτό επιστρέφει σε εξουσιοδοτημένο service για έλεγχο και άμεση αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία DOA.

 

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA το κατάστημα υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι το doa το οριζει καθε μαγαζι ποσες μερες και αν θα δωσει και δεν το υποχρεωνει κανενα καταστατικο..βεβαια αερολογιες λεμε τωρα αλλα να χαμε να λεγαμε...

Λαθος το οριζουν οι συμβασεις με τις εταιρειες

Μου το έδειξαν Απο Γερμανο, εκει ειδα και συγκράτησα της μερες που σας εγραψα

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα που με αφορα πια ειναι :

Αποφάσισα για καταγγελια , και υπάρχουν πολλες υπηρεσίες γαυτο, ΙΝΚΑ ΕΚΠΟΙΖΩ Γενική γραμματεια καταναλωτή ,Συνήγορος Καταναλωτή δεν ξερω σε ποιον να απευθυνθώ που ειναι καλύτερα , πάντα ηλεκτρονικά όμως μια που είμαι Θεσσαλονικη,

Θέλω την Γνώμη σας και την πείρα σας , που ειναι καλύτερα?

Edited by sevast99
Link to comment
Share on other sites

sevast99 οπωσδηποτε προχωρησε το σε καταγγελια. Στειλε το σε ολους τους παραπανω.

 

ψαξε τον νομο που ανεφερα. φυσικα και ειναι νομος του κρατους!

εγω προσωπικα, πριν 2 χρονια πηγα στην Infoquest, στην αλ. παντου 25 στην παντειο απο πισω.. ενα λαπτοπ της αδερφης μου HP που ειχε καψει καρτα γραφικων. πανω το λαπτοπ εγγραφε 1 χρονο εγγυηση, και το ιδιο και η αποδειξη.

οταν μου διαπιστωσαν την βλαβη μου ζητησαν 600 ευρω για αλλαγη Μ/Β. τους λεω, ειναι μες την εγγυηση, θα το αλλαξετε.

Διαφωνησαν και μου ειπαν, γραφει οτι εχει 1 χρονο.

Tους απανταω, οτι ειδικα για προιοντα τεχνολογιας ο νομος οριζει ρητα οτι το προιον πρεπει να καλυπτεται με εγγυηση για τουλαχιστον οσο προβλεπεται οτι εχει διαρκεια ζωης και οσο ειναι συγχρονο. Επισης το συνταγμα της ΕΕ επιβαλλει 2 χρονια εγγυηση, κατι που ισχυει υποχρεωτικα σε ολη την ΕΕ, αρα και ελλαδα.

Ετσι μου το εφτιαξαν..

Επομενως το DOA απλα ισχυει για 24 μηνες, αφου Εχετε δικαίωμα να ζητήσετε τη δωρεάν επισκευή και (αν αυτή αποβεί άκαρπη) την αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο -άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα.

Απλα τις πρωτες μερες εχει επικρατησει να γινεται αντικατασταση οπως και ναχει.

Ενας λογος που δεν ψωνισα απο καιζερ ηταν αυτος, σε αντιθερση με sevespot που ακομα και για κιτρινιλα στις οθονες Ζ1 μου εδωσαν το δικαιωμα να τους το γυρισω πισω.

 

Διαβασε απο την αρχη το thread γιατι αυτό που γραφεις (bold), δεν ισχυε στην περιπτωση σου.

Edited by runner70
Link to comment
Share on other sites

sevast99 οπωσδηποτε προχωρησε το σε καταγγελια. Στειλε το σε ολους τους παραπανω.

 

 

 

Διαβασε απο την αρχη το thread γιατι αυτό που γραφεις (bold), δεν ισχυε στην περιπτωση σου.

 

επειδη το διαβασα, και επειδη εχω τον νομο που αναφερεται ο φιλος στην 1η σελιδα, και σε αυτον αναφερθηκα, απλα χθες διαβαζα κατι για τη δουλεια και δεν τον εψαξα πολυ, οντως το αρθρο 554 σε συνδυασμο με το 540 ειναι αυτο που με καλυψε.

Εσυ δηλαδη γιατι πιστευεις οτι ενω μου το εβγαλαν το λαπτοπ εκτος εγγυησης, μολις τους εστειλα τον συγκεκριμενο νομο μου το αντικατεστησαν??

 

το οτι δεν αναφερει την λεξη εγγυηση δε σημαινει τιποτα! λεει ρητα οτι οφειλει να το αντικαταστησει. και αυτο μου αρκει.

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...