Jump to content

Πρόβλημα στο δίκτυο της Cosmote 14/9


andrikosBO
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τι γίνετε ρε παιδιά έλεος, μας έχουν αποκόψει από όλο τον υπόλοιπο κόσμο, εγώ χρησιμοποιώ το κινητό μου ως βασικό τρόπο επικοινωνίας και είμαι χωρίς τηλέφωνο σχεδόν 12 ώρες!

Καπούτ σήμα στον Βόλο ούτε 3G ούτε τίποτα, απλά δεν υπάρχει η cosmote εδώ! :(

-Δημήτρης-
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 134
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

καλα ειναι ζωα κανουν αναβαθμιση και δεν στελνουν ενα μηνυμα να προιδοποιησουν! τωρα ο κοσμος νομιζει οτι επεσε το δικτυο και οτι ι cosmote ειναι για τ π...ο
Link to comment
Share on other sites

καλα ειναι ζωα κανουν αναβαθμιση και δεν στελνουν ενα μηνυμα να προιδοποιησουν! τωρα ο κοσμος νομιζει οτι επεσε το δικτυο και οτι ι cosmote ειναι για τ π...ο

 

Μα ακριβς αυτο ειναι η cosmote,δεν το νομιζουν πλεον..

 

Γιατι σε καμια περιπτωση ολο αυτο που συμβαινει ειναι αναβάθμιση..

 

Και αν οντως ήταν,δεν θα γινοταν σε μερα και ωρα αιχμής.

Link to comment
Share on other sites

Aδιανοητο επαναλμβανω να μην υπαρχει ενα backup .

 

Ενας δρομος ηταν , εκλεισε ?

 

Εχετε δει ποτε τα μεγαλα τηλεοπτικα καναλια να κλεινουν ?

 

Εφεδρειες δεν υπαρχουν ? Εστω και με περιορισμενη χωρητικοτητα!

 

Δε μιλαμε για μια cellα , μιλαμε για κορμο!

 

 

Ουτε στην Ινδια δεν γινονται αυτα!

Edited by LakisFM1
Link to comment
Share on other sites

Κανονικα σε αυτες τις περιπτωσεις(αλλα που να γινει τετοιο πραγμα,επιστημονικη φαντασια αποτελει..) η κοσμοτε και η καθε κοσμοτε που εχει ενα τοσο σοβαρο προβλημα,που εκτος απο παιδια με whats up εχει και επαγγελματιες συνδρομητες που στηριζεται η δουλειας τους στην επικοινωνια... πρεπει με δικα της εξοδα αν γινεται να εξυπηρετει τους πελάτες της οσο αυτο ειναι δυνατον απο τα αλλα δικτυα κινητης(vodafone & wind)
Link to comment
Share on other sites

Κανονικα σε αυτες τις περιπτωσεις(αλλα που να γινει τετοιο πραγμα,επιστημονικη φαντασια αποτελει..) η κοσμοτε και η καθε κοσμοτε που εχει ενα τοσο σοβαρο προβλημα,που εκτος απο παιδια με whats up εχει και επαγγελματιες συνδρομητες που στηριζεται η δουλειας τους στην επικοινωνια... πρεπει με δικα της εξοδα αν γινεται να εξυπηρετει τους πελάτες της οσο αυτο ειναι δυνατον απο τα αλλα δικτυα κινητης(vodafone & wind)

 

ωραιος τροπος σκεψης, αλλά στην ελλαδα εισαι..

Link to comment
Share on other sites

πρεπει με δικα της εξοδα αν γινεται να εξυπηρετει τους πελάτες της οσο αυτο ειναι δυνατον απο τα αλλα δικτυα κινητης(vodafone & wind)

"δεν υπάρχει"...με τίποτα !;)

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα εχει παρατηρηθει απο χθες το βραδυ. Ολοι η Βορεια και Στερεα Ελλαδα δεν εχει σημα....Αδυναμια με εισερχομενες και εξερχομενες κλησεις.! Το προβλημα εχει αρχισει πλεον σταδιακα να διορθωνεται και αναμενεται μεσα στις επομενες ωρες να εχει ολοκληρωθει και να λειτουργει κανονικα.

 

Λιγο υπομονη πρεπει να κανουμε ολοι μας δεν ειναι αναγκη να ειμαστε στημενοι στην γωνια και να περιμενουμε ποτε θα εχει προβλημα η cosmote και η καθε εταιρεια κινητης τηλεφωνιας για να της την πουμε. Ουτε πιστευω οτι οι αλλες εταιρειες δεν εχουν αντιμετωπισει τα ιδια αν οχι και χειροτερα προβληματα με την καλυψη τους.

 

Και ναι ειχαν ξεκινηση αναβαθμιση του σηματος τους και ναι υπηρξε προβλημα το οποιο ηταν τοσο μεγαλο που δεν μπορουσε να επιλυθει μεσα σε λιγες ωρες!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εμείς εδώ κάτω (Πελοπόνησσο) δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα!!! Αλήθεια γιατί δεν κάνουν και εδώ "εργασίες"??? Μήπως τα έφτυσε το δίκτυο και για να δικαιολογηθούν λένε αυτές τις βλακείες???
Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν τα εφτησε το δικτυο και ναι καποια στιγμη θα κανουν και εκει εργασιες. Εχουν ως σκοπο τους να αναβαθμισουν το σημα τους σε ολη την χωρα (και φυσικα να μην το ριξουν οπως θα πουν καποιοι κακεντρεχεις)
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έλεος μεγάλο.Είχα δουλειά το πρωί όταν ξύπνησα κατά τις 6 και δεν μπορούσα να συννενοηθώ.Νόμιζα ότι χάλασε η συσκευή μου αρχικά.Ευτυχώς μου έκοψε και το γύρισα σε umts και δούλεψε.Δηλαδή τι να πω.Θα έπρεπε τουλαχιστον να δώσουν ένα μεγάλο συγνώμη προς τους συνδρομητές.Ούτε στην Ουγκάντα δεν συμβαίνουν αυτά.Ντροπή μεγάλη!

Link to comment
Share on other sites

kou_klaki

 

οταν καποια εταιρια κανει αναβαθμιση " καλως κανει " οφειλει να ενημερώνει τους πελατες του .

 

για 1002 βλακειες ξερουν να στελνουν σμσ και να μας λενε οτι θελουν .

 

αμα δεν θελουν να στειλουν σμσ μπορουν να το επισυναψουν στους λογαρισμους οτι στις **/**/**** θα κανουμε προγραμματισμενη αναβάθμιση

 

αμα δεν θελουν να επισυναψουν μπορουν να βγαλουν δελτιο τυπου να στο στειλουν στο myphone.gr και να ανακοινωσουν προγραμματισμενες εργασιες αναβάθμισης

 

το οποιο το θεωρω παραλογο να γινει αφου αμα θελουν να κανουν αναβάθμιση μπορουν να βαλουν παράληλα καποιο συστημα που να τους υποστηρίζει ετσι ωστε να εξυπηρετει τους πελατες του .

 

ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

 

οποτε μη μου λες οτι γινεται και ειναι φυσιολογικο και οτι δεν κρασσαρε το δικτυο γιατι το μυαλο μου παει στο κακο .

Link to comment
Share on other sites

Δεν ήταν κάτι απλό και μην στάζετε χολή ή κρίνετε με τόση μανία εφ' όσον δεν ξέρετε. Πίσω από το πράσινο κουμπάκι που πατάμε στο τηλέφωνό μας, κρύβεται ένας απίστευτος και περίπλοκος "κόσμος".

Για το είδος της βλάβης, και γρήγορα τα κατάφεραν.

http://www.danasoft.com/sig/sigmacom.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ευτυχος που υπαρχουν και τετοιοι ανθρωποι που δεν σκορπανε τον πανικο! Σαφως και δεν ηταν κατι απλο αμα ηταν κατι απλο δεν θα ειχε πεσει ολη η Βορεια Ελλαδα αλλα καποια συγκεκριμενη περιοχη. Μερικοι ομως δεν μπορουν να το καταλαβουν αυτο και εξακολουθουν να σταζουν χολη.
Link to comment
Share on other sites

Οι περισσότεροι είναι τεχνικά άσχετοι χρήστες και δεν καταλαβαίνουν πως λειτουργεί ένα τέτοιο δίκτυο. Πολλοί από αυτούς είναι της νοοτροπίας αφού πληρώνω θα σκούζω όσο θέλω όπως θέλω και θα απαιτώ ότι τραβάει η φαντασία μου. Μέχρι ένα σημείο είχε πλάκα το χώσιμο εναντίον της Κοσμοτέ αλλά πριν μερικές σελίδες κατάντησε αηδία και αναμάσημα των ίδιων και των ίδιων.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω την πολυπλόκτητα ενός δικτυού,έχω κάποιες βασικές γνώσεις γύρω απο αυτά,αλλά από την άλλη πληρώνω μια υπηρεσία αδρά επειδή μου χρειάζεται ανά πάσα στιγμή.Και άντε εγώ δεν μπόρεσα να συνεννοηθώ με 4-5 άτομα,άλλοι όμως σήμερα χάσανε χρήματα λόγω της δυσλειτουργίας αυτής γιατί το κινητό είναι εργαλείο της δουλειάς τους.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ξέρω ότι σήμερα έπαθα οικονομική ζημία. Επίσης ξέρω ότι είναι εποχή που δεν "σηκώνω" οικονομικές ζημίες (ειδικά χωρίς να φταίω άμεσα)...

 

Το πάγιο που λένε ότι θα "πιστώσουν" μπορούν να το δώσουν μπόνους στους τεχνικούς που "τα κατάφεραν", είναι πολύ μικρό για να καλύψει τη ζημία μου ούτως ή άλλως...

 

Α, και όσο για τη "χολή", όταν προσπαθώ να εργαστώ και να συντονίσω οχήματα στο δρόμο με την επαγγελματική μου σύνδεση, δεν μπορώ να ακούω γελοιότητες για "προγραμματισμένες εργασίες αναβάθμισης" κι άλλες βλακείες. Ας ήταν ειλικρινείς το πρωί στο τηλέφωνο, αντί να προσπαθούν να καλύψουν τα ακάλυπτα προσβάλλοντας παράλληλα τη νοημοσύνη του πελάτη τους...

 

Για να μην μιλήσω για τις τραγελαφικές συζητήσεις που είχα σήμερα με την "εξυπηρέτηση" πελατών:

 

- Δεν υπάρχει σήμα σε Θεσσαλονίκη, Σέρρες και Δράμα!

- Καλέσατε το 1200;

- Πώς να καλέσω βρε κοπελιά χωρίς σήμα; Υπάρχει νούμερο να καλέσω από σταθερό;

- Ναι, βέβαια, το 6971001200!

- Μα δεν λειτουργεί κανένα 697χχχχχχχ από σήμερα το πρωί!!! Το δοκίμασα ήδη!

- Λυπάμαι δεν μπορώ να βοηθήσω... Θα πρέπει να περιμένετε ή να στείλετε φαξ με τα παράπονά σας...

 

Αυτό το λένε εξυπηρέτηση πελατών και μάλιστα επαγγελματιών!...

Είναι εντελώς γελοίοι, δεν βγάζω χολή, απλά είναι γελοίοι.

Ας έλεγαν τι γίνεται πραγματικά (δεν ήξεραν τι τους γίνεται στις 8:00 το πρωί, ακόμη δεν είχαν μάθει τι τους γίνεται;;;...), ας είχαν μία γραμμή εξυπηρέτησης πελατών που δεν λέει ψέματα, ούτε κοροϊδεύει και κυρίως ας είχαν δημιουργήσει έναν τρόπο να επικοινωνήσει ο πελάτης μαζί τους όταν κάτι πάει στραβά και δεν υπάρχει δίκτυο.

 

Είναι γελοίοι.-

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω την πολυπλόκτητα ενός δικτυού,έχω κάποιες βασικές γνώσεις γύρω απο αυτά,αλλά από την άλλη πληρώνω μια υπηρεσία αδρά επειδή μου χρειάζεται ανά πάσα στιγμή.Και άντε εγώ δεν μπόρεσα να συνεννοηθώ με 4-5 άτομα,άλλοι όμως σήμερα χάσανε χρήματα λόγω της δυσλειτουργίας αυτής γιατί το κινητό είναι εργαλείο της δουλειάς τους.

Ήμουν κι εγώ "θύμα" αυτής τη βλάβης, και ξέρω τι εννοείς. Αυτό που περιγράφεις είναι το υγιές, οι εικασίες με χολή και μίσος με προέτρεψαν να απαντήσω.

Δεν υπήρξε κανένα ψέμα στην ανακοίνωση. Πραγματικά τα συγχαρητήριά μου στα παιδία που ξεσκίστηκαν να επαναφέρουν το δίκτυο στην ζωή...

http://www.danasoft.com/sig/sigmacom.jpg
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ξέρω ότι σήμερα έπαθα οικονομική ζημία. Επίσης ξέρω ότι είναι εποχή που δεν "σηκώνω" οικονομικές ζημίες (ειδικά χωρίς να φταίω άμεσα)...

 

Το πάγιο που λένε ότι θα "πιστώσουν" μπορούν να το δώσουν μπόνους στους τεχνικούς που "τα κατάφεραν", είναι πολύ μικρό για να καλύψει τη ζημία μου ούτως ή άλλως...

 

Α, και όσο για τη "χολή", όταν προσπαθώ να εργαστώ και να συντονίσω οχήματα στο δρόμο με την επαγγελματική μου σύνδεση, δεν μπορώ να ακούω γελοιότητες για "προγραμματισμένες εργασίες αναβάθμισης" κι άλλες βλακείες. Ας ήταν ειλικρινείς το πρωί στο τηλέφωνο, αντί να προσπαθούν να καλύψουν τα ακάλυπτα προσβάλλοντας παράλληλα τη νοημοσύνη του πελάτη τους...

 

Για να μην μιλήσω για τις τραγελαφικές συζητήσεις που είχα σήμερα με την "εξυπηρέτηση" πελατών:

 

- Δεν υπάρχει σήμα σε Θεσσαλονίκη, Σέρρες και Δράμα!

- Καλέσατε το 1200;

- Πώς να καλέσω βρε κοπελιά χωρίς σήμα; Υπάρχει νούμερο να καλέσω από σταθερό;

- Ναι, βέβαια, το 6971001200!

- Μα δεν λειτουργεί κανένα 697χχχχχχχ από σήμερα το πρωί!!! Το δοκίμασα ήδη!

- Λυπάμαι δεν μπορώ να βοηθήσω... Θα πρέπει να περιμένετε ή να στείλετε φαξ με τα παράπονά σας...

 

Αυτό το λένε εξυπηρέτηση πελατών και μάλιστα επαγγελματιών!...

Είναι εντελώς γελοίοι, δεν βγάζω χολή, απλά είναι γελοίοι.

Ας έλεγαν τι γίνεται πραγματικά (δεν ήξεραν τι τους γίνεται στις 8:00 το πρωί, ακόμη δεν είχαν μάθει τι τους γίνεται;;;...), ας είχαν μία γραμμή εξυπηρέτησης πελατών που δεν λέει ψέματα, ούτε κοροϊδεύει και κυρίως ας είχαν δημιουργήσει έναν τρόπο να επικοινωνήσει ο πελάτης μαζί τους όταν κάτι πάει στραβά και δεν υπάρχει δίκτυο.

 

Είναι γελοίοι.-

 

 

 

 

 

 

 

Αν θεωρεις οτι δεν σε καλυπτουν σαν δικτυο μπορεις να σηκωθεις και να φυγεις. Απλα εντημα και χωρις καμια κακια! Αλλα ειλικρινα πιστευεις οτι στα αλλα δυο δικτυα δεν μπορει ή δεν εχει σημβει ποτε κατι τετοιο?

Καταλαβαινω οτι εχεις χασει λεφτα και οτι σου χρειαζεται για την δουλεια σου, πρεπει ομως και εσυ να καταλαβεις οτι ολος αυτος ο κοσμος που εσυ (και οχι μονο) βριζεις και ειρωνευεσαι σημερα κανει και εκεινος την δουλεια του και μαλιστα το απεδειξε αυτο επιλυοντας ενα τοσο σοβαρο προβλημα σε σχετικα μικρο χρονο.!

Link to comment
Share on other sites

Αν θεωρεις οτι δεν σε καλυπτουν σαν δικτυο μπορεις να σηκωθεις και να φυγεις. Απλα εντημα και χωρις καμια κακια! Αλλα ειλικρινα πιστευεις οτι στα αλλα δυο δικτυα δεν μπορει ή δεν εχει σημβει ποτε κατι τετοιο?

Καταλαβαινω οτι εχεις χασει λεφτα και οτι σου χρειαζεται για την δουλεια σου, πρεπει ομως και εσυ να καταλαβεις οτι ολος αυτος ο κοσμος που εσυ (και οχι μονο) βριζεις και ειρωνευεσαι σημερα κανει και εκεινος την δουλεια του και μαλιστα το απεδειξε αυτο επιλυοντας ενα τοσο σοβαρο προβλημα σε σχετικα μικρο χρονο.!

 

Από τις 4 το πρωί μέχρι τις 21:00 το βράδυ αν είναι μικρός χρόνος να τους δώσουν και bonus στους άχρηστους!!! Ένα κεφάλι για κάθε ώρα θα πρέπει να πέσει αν είναι σοβαρή εταιρία!!!!

Link to comment
Share on other sites

Οι περισσότεροι είναι τεχνικά άσχετοι χρήστες και δεν καταλαβαίνουν πως λειτουργεί ένα τέτοιο δίκτυο. Πολλοί από αυτούς είναι της νοοτροπίας αφού πληρώνω θα σκούζω όσο θέλω όπως θέλω και θα απαιτώ ότι τραβάει η φαντασία μου. Μέχρι ένα σημείο είχε πλάκα το χώσιμο εναντίον της Κοσμοτέ αλλά πριν μερικές σελίδες κατάντησε αηδία και αναμάσημα των ίδιων και των ίδιων.

 

Τωρα σοβαρα, πρεπει να ξερω πως δουλευει ενα δικτυο παροχου κινητης τηλεφωνιας?

Πρεπει να με νοιαζει πως δουλευει?

Γιατι τοτε μανι μανι με ενα κινητο που εχω πρεπει να ξερω πως δουλευει το δικτυο του παροχου, πως λειτουργει το κινητο, πως κατασκευαζεται το κινητο, για ποιο λογο οι προγραμματιστες δεν κανουν το Συμβιαν πιο γρηγορο ,και αλλα πολλα.

Φαντασου οτι δεν εχω μονο κινητο,εχω και τηλεοραση και αμαξι και πολλα αλλα,επρεπε να ξερω για ολα αυτα πως ακριβως δουλευουν?

ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΛΛΟΥΣ,ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ και κανουν τη δουλεια.

Στη Νεα Μακρη πχ δεν πιανει ψηφιακο σημα digea , η Νεα Μακρη δεν ειναι Αττικη,στην Αττικη δεν λενε οτι εχει ψηφιακο σημα,με νοιαζει εμενα γιατι δεν πιανει?

Με νοιαζει οτι ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ,οχι το ΓΙΑΤΙ.

Το γιατι ας το βρουνε μονοι τους.

Ετσι και με την κοσμοτε δεν με νοιαζει γιατι, με νοιαζει οτι δεν επιανε για πολυ ,μα πολυ ωρα.

 

Αν σου ειχαν κλεψει το σπιτι επειδη ο συναγερμος σου ειναι με GSM θα ειχες αλλη αποψη.

 

Αν ειχε γινει στην Βονταφον αυτο,μετα απο τοση ωρα δεν θα ειχαν φτιαξει τη βλαβη,απλα θα ειχαν κλεισει και θα εμεναν 2 εταιρειες στο χωρο.

Edited by stamatis3133
images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...