JOHNMEGARYTHMOS Δημ. September 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2010 Από τις 4 το πρωί μέχρι τις 21:00 το βράδυ αν είναι μικρός χρόνος να τους δώσουν και bonus στους άχρηστους!!! Ένα κεφάλι για κάθε ώρα θα πρέπει να πέσει αν είναι σοβαρή εταιρία!!!! ακριβώς πολύ τεράστιος χρονος. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να πηγαίνουνε κεραία κεραία και η κεραία που έμπαινε εκτός λειτουργίας λόγω αναβάθμισης να καλυπτόταν με τις κεραίες που μεταφέρονται που είναι στα φορτηγά από πάνω για όσο χρόνο διαρκέσει η αναβάθμιση πιστεύω ότι έτσι δεν θα υπήρχε πρόβλημα . Αν και μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο να κάνουνε αναβάθμιση στο δίκτυο και έχει επηρεάσει τόσες κεραίες όλο το δίκτυο αναβαθμίζεται άμεσα. Αν και μπορεί να είναι τερματικός ο σταθμός δεν νομίζω να επηρέαζε τόσο μεγάλο πληθυσμό όσο ήτανε. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. September 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2010 Να ρωτήσω, είναι λογικό να "πέφτει" το δίκτυο στην διάρκεια μιας αναβάθμισης? Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sigmacom Δημ. September 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2010 (edited) Παιδία όλοι ταλαιπωρηθήκαμε - είτε γνωρίζουμε από δίκτυα κινητής, είτε όχι. Αυτό δεν νομίζω ότι χωράει καμία συζήτηση. Επιβάλλεται όμως να ξέρει από δίκτυα κινητής όποιος θέλει να εκφέρει γνώμη για το πόσο καλά έκαναν την δουλειά τους, ή αν μας κορόιδευαν με ψεύτικες ανακοινώσεις. Θεωρώ αξιοσημείωτο που κατάφεραν να το επαναφέρουν κατά τις 18:30. Να ρωτήσω, είναι λογικό να "πέφτει" το δίκτυο στην διάρκεια μιας αναβάθμισης? Εξαρτάται τι ανάθμιση είναι αυτή. Αν είναι μια hardware ή software αναβάθμιση σε μια κεραία (Σταθμός Βάσης) και πάει κάτι στραβά, το πολύ-πολύ να "χάσεις" αυτή την κεραία. Αν όμως είναι σε μια ζεύξη υψηλής χωρητικότητας ή σε ένα κέντρο, τότε τα πράγματα αγριεύουν πάρα πολύ έτσι και πάει κάτι στραβά... Edited September 15, 2010 by Petros the Great Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. http://www.danasoft.com/sig/sigmacom.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
efialtis4 Δημ. September 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 14, 2010 (edited) προγραμματισμένη ήταν προφανως η αναβάθμιση του δικτύου και όχι το πρόβλημα που προέκυψε.Λογικά σκεπτόμενος πιστεύω ότι αν γνωριζε εκ των προτέρων η εταιρία ότι θα προέκυπτε τέτοιας έκτασης πρόβλημα θα είχε φροντίσει να το αποτρέψει και όχι απλά να ενημερώσει.Συνεπως φανταζομαι δε το γνωριζε.Παρ ότι κ εγω αντιμετώπισα το σημερινό ζήτημα,θεωρώ ότι είναι τουλάχιστον ηλίθιο να πιστευουμε ότι είναι προς συμφέρον της εταιρίας να μην φροντίζει να αποτρέπει με κάθε τρόπο τέτοιου είδους περιστατικά . δεν θεωρώ ότι μπορεί να χαρακτηριστεί γελοιο η αδυναμία ενας υπαλληλου να σε εξυπηρετησει όταν δε διαθέτει τα απαιτούμενα μέσα.Ποια θα ήταν η επιθυμητή απάντηση ρε παιδιά σε τέτοιες περιπτωσεις?Γιατί διαβάζω τόση ώρα και αναρωτίεμαι αν όλοι είμαστε τόσο επαγγελματίες στις δουλείες μας ώστε να αδυνατούμε να κατανοήσουμε τη θέση των ανθρώπων αυτών.Δηλαδή αν μας απαντούσαν ''μάλιστα,θα φτιάξω αμέσως μια αυτοσχέδια κεραία,θα την καρφώσω στο κεφάλι μου και θα έρθω κατω από το σπίτι σας για να λειτουργήσει το κινητό σας'' θα μας φαινόταν πιο λογικο?Τι περιμένουμε να μας πουν σε αυτην την περίπτωση πέρα από το ότι υπάρχει γνώση του προβλήματος και το προφανές οτι θα επιλυθεί το συντομότερο δυνατό?Εχει χαθεί πλέον κάθε είδος κατανόησης προς τον απλό υπάλληλο! Edited September 15, 2010 by Petros the Great Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. September 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2010 Εγώ ξέρω ότι σήμερα έπαθα οικονομική ζημία. Επίσης ξέρω ότι είναι εποχή που δεν "σηκώνω" οικονομικές ζημίες (ειδικά χωρίς να φταίω άμεσα)... Το πάγιο που λένε ότι θα "πιστώσουν" μπορούν να το δώσουν μπόνους στους τεχνικούς που "τα κατάφεραν", είναι πολύ μικρό για να καλύψει τη ζημία μου ούτως ή άλλως... Α, και όσο για τη "χολή", όταν προσπαθώ να εργαστώ και να συντονίσω οχήματα στο δρόμο με την επαγγελματική μου σύνδεση, δεν μπορώ να ακούω γελοιότητες για "προγραμματισμένες εργασίες αναβάθμισης" κι άλλες βλακείες. Ας ήταν ειλικρινείς το πρωί στο τηλέφωνο, αντί να προσπαθούν να καλύψουν τα ακάλυπτα προσβάλλοντας παράλληλα τη νοημοσύνη του πελάτη τους... Για να μην μιλήσω για τις τραγελαφικές συζητήσεις που είχα σήμερα με την "εξυπηρέτηση" πελατών: - Δεν υπάρχει σήμα σε Θεσσαλονίκη, Σέρρες και Δράμα! - Καλέσατε το 1200; - Πώς να καλέσω βρε κοπελιά χωρίς σήμα; Υπάρχει νούμερο να καλέσω από σταθερό; - Ναι, βέβαια, το 6971001200! - Μα δεν λειτουργεί κανένα 697χχχχχχχ από σήμερα το πρωί!!! Το δοκίμασα ήδη! - Λυπάμαι δεν μπορώ να βοηθήσω... Θα πρέπει να περιμένετε ή να στείλετε φαξ με τα παράπονά σας... Αυτό το λένε εξυπηρέτηση πελατών και μάλιστα επαγγελματιών!... Είναι εντελώς γελοίοι, δεν βγάζω χολή, απλά είναι γελοίοι. Ας έλεγαν τι γίνεται πραγματικά (δεν ήξεραν τι τους γίνεται στις 8:00 το πρωί, ακόμη δεν είχαν μάθει τι τους γίνεται;;;...), ας είχαν μία γραμμή εξυπηρέτησης πελατών που δεν λέει ψέματα, ούτε κοροϊδεύει και κυρίως ας είχαν δημιουργήσει έναν τρόπο να επικοινωνήσει ο πελάτης μαζί τους όταν κάτι πάει στραβά και δεν υπάρχει δίκτυο. Είναι γελοίοι.- Στην Δραμα μια χαρα σημα ειχε. Το ξερω οτι χανεις λεφτα και πρεπει να εργαστεις αλλα μιλάμε για δικτυα και ΠΑΝΤΑ υπαρχει μια πιθανοτητα να μην παει κατι καλα σε ΟΛΑ τα δικτυα. (Ειτε cosmote,vodafone,wind κτλ) Ειδαμε και τους αλλους παλιοτερα ποια ήταν η συμπεριφορα τους και η αντιμετωπιση τους. Και παλι καλα να λες οτι εβγαλες γραμμη στην εξυπηρετηση πελατων γιατι σε τετοιες περιπτωσεις δεν βγαζεις γραμμη με τιποτα γιατι ολοι πλακωνουν τα τηλεφωνα και γινεται χαμος. Δεν δικαιολογω με τιποτα την Κοσμοτε αλλα με τιποτα δεν θα βγαλω "χολη" οπως λες. Και στο κατω κατω μερικοι εαν εχουν ΤΟΣΟ σημαντικη δουλεια υπαρχουν και αλλοι τροποι επικοινωνιας ... (δεν το λεω για εσενα αλλα για μερικους που χαλασαν τον κοσμο και εκαναν "απιστευτες δηλωσεις" ) :lol: :lol: Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chrisapo Δημ. September 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2010 Παιδιά έπεσε ολόκληρος MSC server με τεράστια γεωγραφική κάλυψη... Το θέμα είναι το planning ήταν λίγο άσχημο...Δεν μπορεί ένας MSC server να εξυπηρετεί τόσα...!!!! BSC από κάτω.... Τι να κάνουμε συμβαίνουν αυτά...:p:p:p:p Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vega2003 Δημ. September 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2010 Wind και Vodafone ΔΕΝ είχαν πρόβλημα στην Θεσσαλονίκη, μην γράφετε ανακρίβειες. Επαναλαμβάνω....Σε δική μου κάρτα wind και vodafone το πρωί χτες δε λειτουργούσε καμία. Μάλλον εσύ λες ανακρίβειες:mad: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mobilelove Δημ. September 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2010 ρε παιδια, το θεμα ειναι οτι εαν πραγματι εκαναν προγραμματισμενη αναβαθμιση.. αυτο μας λενε.. και εγω αναρωτιεμαι 'γιατι δεν την εκαναν μια κυριακη?' Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sv2evs Δημ. September 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2010 Επαναλαμβάνω....Σε δική μου κάρτα wind και vodafone το πρωί χτες δε λειτουργούσε καμία. Μάλλον εσύ λες ανακρίβειες:mad: Σε δική μου σύνδεση Wind τα πάντα λειτουργούσαν κανονικά !!! http://www.sv2evs.blogspot.gr Όλα για την αναπηρία Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petros the Great Δημ. September 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2010 Το πρόβλημα έχει αποκατασταθεί εδώ και ώρες οπότε το παρόν κλειδώνεται. Συνέχεια για θέματα κάλυψης δικτύου στο σχετικό θέμα: Ενημέρωση για κάλυψη και βελτιώσεις / προβλήματα δικτύου http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts