Jump to content

Kλείσιμο ιδιόκτητων καταστημάτων vodafone


anyway
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κυκλοφορεί από χθες μία φήμη σε όλο το Χαλάνδρι (που πραγματικά εγώ δυσκολεύομαι να τη πιστέψω ) για "αντάρτικο " από μαγαζί στην επαρχία . :wacko:

 

Το επιβεβαιώνει κανείς ??? ή είναι urban legend ??

«Μη στενοχωριέσαι, άφησε τα πράγματα να πάνε μόνα τους. Οι ηλίθιοι και οι κακοί θα νικηθούν στο τέλος.» - Λάο Τσε
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 209
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ανακοινώθηκε και επίσημα πλέον το κλείσιμο της Ηγουμενίτσας και του Βόλου .

 

Νομίζω τα επόμενα πλέον θα είναι στην Αθήνα ( αφού πήραν μια ανάσα ) και ο χάρος θα γυρίσει ξανά σε επαρχία .:wacko:

 

Και επίσης θα αρχίσει σύντομα και το ξεπούλημα του 1777 και του 13830 το οποίο πήγε να γίνει και στο παρελθόν αλλά σταμάτησε λόγο αντιδράσεων .

 

Γενικότερα η voda ξεπουλάει κυρίως σε εταιρείες Σώκου .

 

Στο τέλος θα μείνουν στο Χαλάνδρι ο Κύπριος και η Φιλιπιννέζα του με το μουστάκι .....:lol:

«Μη στενοχωριέσαι, άφησε τα πράγματα να πάνε μόνα τους. Οι ηλίθιοι και οι κακοί θα νικηθούν στο τέλος.» - Λάο Τσε
Link to comment
Share on other sites

Τι είναι το 1777;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Τι είναι το 1777;

 

ότι είναι το 13830 για τους πελάτες ,

 

είναι το 1777 για τα καταστήματα !!!

 

Έχει βγει επίσης και το νέο people survey οπότε να συμπληρωθεί άμεσα ...ξέρετε dead line και τέτοια .

 

Το people survey είναι μία έρευνα που γίνεται ανάμεσα στους υπαλλήλους , και διοργανώνεται από το global . Είναι ανώνυμη και εκεί βασικά έχεις τη μοναδική δυνατότητα να τα χώσεις κανονικά .

 

Θα μου πείτε γιατί τα αναφέρεις όλα αυτά ?? θα καταλάβετε .....

 

Ενώ λοιπόν αυτή η έρευνα θα μπορούσε πραγματικά να είναι ένα εργαλείο και να δείχνει 5 πράγματα , έχουν καταφέρει πάντα στη λογική του δημοσίου που έχουν επιβάλει να τη βγάλουν και αυτή Off .

 

Κάθε χρόνο λοιπόν όλοι οι προιστάμενοι ή αυτοί που νομίζουν πως είναι ( έχουμε και τέτοιους ) πιέζουν και κατευθύνουν τις απαντήσεις , σε σημείο ειδικά στα καταστήματα να ζητάνε οι επιθεώρητες να είναι παρών κατά τη συμπλήρωση της έρευνας και να τσεκάρουν της απαντήσεις των παιδιών .

 

Σκοπός να βγει ένα τέλειο αποτέλεσμα .....το οποίο πέρσυ παρά τη μεθόδευση δεν το κατάφεραν 100% και μάλλον φέτος θα σκυλιάσουν περισσότερο .

 

Τεχνικές χούντας σε όλο τους το μεγαλείο !!!!:mad:

«Μη στενοχωριέσαι, άφησε τα πράγματα να πάνε μόνα τους. Οι ηλίθιοι και οι κακοί θα νικηθούν στο τέλος.» - Λάο Τσε
Link to comment
Share on other sites

ότι είναι το 13830 για τους πελάτες ,

 

είναι το 1777 για τα καταστήματα !!!

 

Έχει βγει επίσης και το νέο people survey οπότε να συμπληρωθεί άμεσα ...ξέρετε dead line και τέτοια .

 

Το people survey είναι μία έρευνα που γίνεται ανάμεσα στους υπαλλήλους , και διοργανώνεται από το global . Είναι ανώνυμη και εκεί βασικά έχεις τη μοναδική δυνατότητα να τα χώσεις κανονικά .

 

Θα μου πείτε γιατί τα αναφέρεις όλα αυτά ?? θα καταλάβετε .....

 

Ενώ λοιπόν αυτή η έρευνα θα μπορούσε πραγματικά να είναι ένα εργαλείο και να δείχνει 5 πράγματα , έχουν καταφέρει πάντα στη λογική του δημοσίου που έχουν επιβάλει να τη βγάλουν και αυτή Off .

 

Κάθε χρόνο λοιπόν όλοι οι προιστάμενοι ή αυτοί που νομίζουν πως είναι ( έχουμε και τέτοιους ) πιέζουν και κατευθύνουν τις απαντήσεις , σε σημείο ειδικά στα καταστήματα να ζητάνε οι επιθεώρητες να είναι παρών κατά τη συμπλήρωση της έρευνας και να τσεκάρουν της απαντήσεις των παιδιών .

 

Σκοπός να βγει ένα τέλειο αποτέλεσμα .....το οποίο πέρσυ παρά τη μεθόδευση δεν το κατάφεραν 100% και μάλλον φέτος θα σκυλιάσουν περισσότερο .

 

Τεχνικές χούντας σε όλο τους το μεγαλείο !!!!:mad:

 

Αν υπαρχει τετοιο οπλο χρησιμοποιηστε το παιδια, μαυριστε τους!!!!!!!!και στην χουντα βρισκαν τις ακρες να κανουν καποιες δουλειες και αφου ειναι ανωνυμες δειχτε την απογοητευση σας και το θυμο που εχετε γιατι ολο και καποιος συναδελφος σας εχασε την δουλεια του σε μια νυχτα και ολο και καποιο γειτονικο μαγαζι εκλεισε και ξερατε τα παιδια...Δωστε το μηνυμα στην Αγγλια οτι κατι δεν παει καλα στην Ελλαδιτσα μας !!!!Ειναι διπλα σας παιδια αντιδραστε με καποιον τροπο, να προστατευσετε οσο μπορειτε την δουλεια σας...γιατι οι περισσοτεροι απο εσας εχετε ξεκινησει απο την εποχη της panafon , και εχετε πονεσει για αυτην την εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

δυστυχώς η έρευνα δεν είναι τόσο ανώνυμη. Πρέπει να συμπληρωθούν στοιχεία όπως το τμήμα στο οποίο εργάζεσαι (πχ νομικό τμήμα), το φύλο, η ηλικία, τα χρόνια στην εταιρία, κτλ

Υπάρχουν τμήματα όπου ανάμεσα στους 50 εργαζομένους, υπάρχει μόνο 1 αγοράκι ή κοριτσάκι αντίστοιχα. Επίσης υπάρχουν τμήματα όπου μπορεί να υπάρχει κάποιος πολύ νέος (πχ 19 ετών ή κάποιος πολύ μεγαλύτερος σε ηλικία, πχ 50+ ετών)

Οπότε με άλλα λόγια "τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;"

Πάντως θα συμφωνήσω με το σχόλιο περί χορηγίας σε εκπομπές τύπου next top model και τα τιαύτα

Link to comment
Share on other sites

ειμαι συνδρομητης vodafone και δεν εχω κανενα παραπονο για την εταιρια. Για τους υπαλληλους ομως.. ειδικα των ιδιόκτητων! Την τελευταια φορα που πηγα σε καταστημα vodafone, ρωτησα εαν ειναι ιδιοκτητο και μολις μου ειπαν 'ναι' εφυγα αμεσως.. Η αληθεια ειναι ΜΙΑ (και το ξερουν ολοι πολυ καλα), η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των υπαλληλων στα ιδιόκτητα καταστηματα την εχουν δει πολυ δημοσιο και πολυ μονιμοτητα!

 

Οπως λοιπον το κρατος κανει ξεκαθαρισμα στις δημοσιες υπηρεσιες, ετσι και η vodafone κανει το ιδιο με τα ιδιόκτητα..

 

Ετσι οπως εχουν γινει τα πραγματα με την οικονομικη κριση, μονο οι σωστοι επαγγελματιες θα επιβιωσουν. Το ιδιο ισχυει και για τους υπαλληλους των ιδιόκτητων που ιδρωνουν τη φανελα..

Link to comment
Share on other sites

στο τελευταιο που ειπες, δε φταινε οι υπαλληλοι, αλλά οι καταναλωτες που δεν τους στριμωχνουν στη γωνια και να τους αρχισουν τα βρισιδια.. Μολις του πεις του υπαλληλου 'θα παρω τωρα τηλ στο 13830 να ρωτησω γιατι δε με εξυπηρετειτε', μαζευονται και κανουν αυτο που εχουν υποχρεωση να κανουν.. Μια φορα ειχα πληρωσει ενα νουμερο που ειχε φραγη και η κοπελα δεν ηθελε να παρει τηλ να μου επιβεβαιωσει οτι θα ανοιξει η γραμμη, και της λεω 'ενα λεπτο να παρω εγω τηλ, να τους πω οτι ειμαι σε καταστημα vodafone και να ρωτησω για ποτε για βγει η φραγη', αμεσως σε χρονο D-T πηρε αυτη τηλ απο το εταιρικο του καταστηματος..

 

Εαν δε ξυπνησει ο καταναλωτης να διεκδικησει αυτα που ειναι αυτονοητα, δε θα βαλει κανενας μυαλο..

Link to comment
Share on other sites

Π'αντως και η μητρικη vodafone έχει προβλήμματα . Η vodafone Αγγλίας χρωστάει 4 εκ. στερλίνες στο Βρετανικό δημόσιο και χθες στο Λονδίνο το κατάστημα της ήταν κλειστό και έκαναν καθηστική διαμαρτυρία . Άρα δεν είναι μόνο στην Ελλάδα το πρόβλημμα.
London for ever
Link to comment
Share on other sites

Τα άσχετα μηνύματα απομακρύνθηκαν. Παρακαλώ να παραμείνουμε στο θέμα και να μην ξεφύγουμε πάλι.
http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι ΜΙΑ (και το ξερουν ολοι πολυ καλα), η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των υπαλληλων στα ιδιόκτητα καταστηματα την εχουν δει πολυ δημοσιο και πολυ μονιμοτητα!

 

εχεις πολυ δικιο σε αυτο που λες. και το κακο-εκνευριστικο ειναι οτι αυτη την κατασταση την συναντας και στην βονταφον και στην γουιντ. στην δε βονταφον, ειναι προκλητικοι οταν τους ρωτας κατι για τα καρτοκινητα. αν αναφερθεις σε νεα συνδεση εκει ως δια μαγειας η συμπεριφορα αλλαζει. και αντε ο υπαλληλος ειναι αγενης και ανεπαρκης. η εργοδοσια δεν γνωριζει γιαυτες τις συμπεριφορες? και αν γνωριζει παραμενει απαθης?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω αν έχει σχέση με τα πρόσφατα γεγονόντα.. ωστόσο διάβασα το παρακάτω άρθρο στη Καθημερινή, και με ανησύχησε λιγάκι για το μέλλον της εταιρίας...

 

Σε μεγάλη απομείωση της αξίας της θυγατρικής εταιρείας της στην Ελλάδα προχώρησε το Vodafone Group. Η μητρική εταιρεία απομείωσε την αξία της θυγατρικής της Vodafone Hellas κατά 800 εκατ. στερλίνες, δηλαδή κατά περίπου 1 δισ. ευρώ. Η μητρική εταιρεία επικαλέστηκε για τη μείωση της υπεραξίας της θυγατρικής της εταιρείας τη «δυσμενή απόδοσή της σε σχέση με τα προηγούμενα σχέδιά της ως αποτέλεσμα της προκλητικής συγκυρίας στην Ελλάδα». Επιπλέον η μητρική εταιρεία αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για περαιτέρω μείωση της αξίας της θυγατρικής της στην Ελλάδα, εφόσον οι συνθήκες μεταβληθούν προς το χειρότερο. «Οποιαδήποτε δυσμενής μεταβολή στον βασικό μηχανισμό υπολογισμού της αξίας (της επιχείρησης) μπορεί να προκαλέσει περαιτέρω αναγνώριση αρνητικής αξίας στα περιουσιακά στοιχεία», αναφέρει η ανακοίνωση της επιχείρησης.

 

Στελέχη της Vodafone Hellas ανέφεραν χθες ότι η μείωση της υπεραξίας της επιχείρησης δεν θα περάσει στην τελική γραμμή των αποτελεσμάτων της Vodafone Ηellas και ότι η μείωση αυτή συνιστά εσωτερική υπόθεση του ομίλου. Πάντως, αντίστοιχη μείωση της αξίας περιουσιακών στοιχείων της Wind Hellas οδήγησε τα καθαρά αποτελέσματα της επιχείρησης σε ζημίες ύψους 1,0 δισ. ευρώ στο β΄ τρίμηνο του 2010.

 

Τις παραπάνω ανακοινώσεις πραγματοποίησε το Vodafone Group με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων α΄ εξαμήνου, που έληξε στις 30/9/2010. Η Vodafone ξεκινά την οικονομική χρήση της 1η Απριλίου κάθε έτους και για τους πρώτους έξι μήνες της παρούσας χρήσης, η θυγατρική της στην Ελλάδα παρουσίασε μείωση εσόδων κατά 19% σε στερλίνες (κατά 16% σε ευρώ) σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της οικονομικής χρήσης 2009/10, βάζοντας σε μεγάλη πίεση τα κέρδη της επιχείρηση. Σε επίπεδο προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (ΕΒΙΤDA) η κερδοφορία υποχώρησε κατά 28% σε στερλίνες (25% σε ευρώ) και ανήλθε σε 124 εκατ. στερλίνες (148 εκατ. ευρώ), ενώ σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας σημειώθηκε υποχώρηση κατά 61% σε στερλίνες (-59% σε ευρώ), η οποία διαμορφώθηκε σε 26 εκατ. στερλίνες (31 εκατ. ευρώ). Τέλος, κατά περίπου 55% «αδυνάτισαν» οι λειτουργικές ταμειακές ροές της επιχείρησης που διαμορφώθηκαν σε 36 εκατ. στερλίνες (43 εκατ. ευρώ) από 86 εκατ. στερλίνες (98 εκατ. ευρώ) που ήταν στην αντίστοιχη περίοδο της οικονομικής χρήσης 2009/2010.

 

«Αδυνατισμένη» ωστόσο ήταν και σε επίπεδο πελατών η ελληνική εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Μόνον στο δεύτερο τρίμηνο της οικονομικής της χρήσης (τρίτο τρίμηνο ημερολογιακά) η εταιρεία διέγραψε 535 χιλ. πελάτες. Συνολικά, από τον Οκτώβριο του 2009 μέχρι τις 30/9/2010 η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας έχει ανακοινώσει τη διαγραφή συνολικά 1,3 εκατ. συνδέσεων. Η σημαντική αυτή μείωση σε μεγάλο βαθμό αποδίδεται στη διαγραφή ανενεργών συνδέσεων καρτοκινητών τηλεφώνων λόγω της ταυτοποίησης των κατόχων τους που ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2009 και θεωρητικά ολοκληρώθηκε το καλοκαίρι του 2010.

 

Πηγή: Καθημερινή, Link: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_10/11/2010_421763

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ρε παιδιά, με τα χάλια που έχει η χώρα αυτό το καιρό λογικό δεν είναι να έχει πρόβλημα η vodafone και η wind και η cosmote? όλες θα έχουν μειωμένα κέρδη.

Όλες οι εταιρίες έχουν πρόβλημα γιατί ο κόσμος δεν έχει λεφτά.

Ο κόσμος το γυρνάει στα καρτοκινητά και περιορίζει πολύ τα συμβόλαια.

Ας μην κατηγορόυμε τόσο πολύ την vodafone γιατί όλη η χώρα στο ίδιο καζάνι βράζει.

:worry::worry:

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από την γενικότερη κατάσταση που θα οδηγήσει πολλούς να μειώσουν τόσο τη χρήση όσο και την συχνότητα αλλαγής συσκευής, έχει αρχίσει να διαγράφεται και μια τάση τα δίκτυα να κάνουν direct offers σε πελάτες τηλεφωνικά, που συνήθως είνια κα καλύτερες από ότι μπορεί να προσφέρει το κατάστημα (και σίγουρα κοστίζουν λιγότερο στην εταιρεία) - αυτό το τελευταίο κάπου το διάβασα, ίσως στο weekly telecom, δεν θυμάμαι.

 

Άρα μάλλον μας δείχνει το άμεσο μέλλον φίλοι μου, όπως η βοντα έφτιαξέ πρώτη μια μεγάλη αλυσίδα λιανικής το 2000 (βρήκε και έτοιμα τα emotion της Unifon), έτσι και τώρα προσαρμόζεται πρώτη στο νέο μοντέλο πώλησης στη λιανική που θα έχει βάρος στις τηλεφωνικές πωλήσεις... πολύ φοβάμαι οτι μέσα στον επόμενο χρόνο θα ακολουθήσουν και οι άλλοι στη μείωση ιδιόκτητων καταστημάτων - καλά η Cosmote έχει αργήσει κιόλας με τόσα καταστήματα και brands που έχει σε μια αγορά που δεν βγαίνει!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέει ο PP6210 είναι πολύ σωστό.

Τόσο η vodafone όσο και η wind online δίνουν πολύ καλύτερες τιμές στα συμβόλαια και στις συσκευές άρα γιατί να πάει κάποιος στο κατάστημα;

Το έκαναν επίτηδες ώστε τα καταστήματα να μην πιάνουν το στόχο και έτσι να κλείσουν ένα μεγάλο μέρος. Δεν ήθελαν να τους πουν κλείστε τα με το ζόρι δεν μπορούσαν άλλωστε και έτσι έβγαλαν αυτό το κόλπο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Γιατί "πάγωσε" αυτό το θέμα;

Δεν κλείνουν πλέον άλλα ιδιόκτητα καταστήματα;

Ή δεν ασχολείται κανείς;

Link to comment
Share on other sites

ότι είναι το 13830 για τους πελάτες ,

 

είναι το 1777 για τα καταστήματα !!!

 

Έχει βγει επίσης και το νέο people survey οπότε να συμπληρωθεί άμεσα ...ξέρετε dead line και τέτοια .

 

Το people survey είναι μία έρευνα που γίνεται ανάμεσα στους υπαλλήλους , και διοργανώνεται από το global . Είναι ανώνυμη και εκεί βασικά έχεις τη μοναδική δυνατότητα να τα χώσεις κανονικά .

 

Θα μου πείτε γιατί τα αναφέρεις όλα αυτά ?? θα καταλάβετε .....

 

Ενώ λοιπόν αυτή η έρευνα θα μπορούσε πραγματικά να είναι ένα εργαλείο και να δείχνει 5 πράγματα , έχουν καταφέρει πάντα στη λογική του δημοσίου που έχουν επιβάλει να τη βγάλουν και αυτή Off .

 

Κάθε χρόνο λοιπόν όλοι οι προιστάμενοι ή αυτοί που νομίζουν πως είναι ( έχουμε και τέτοιους ) πιέζουν και κατευθύνουν τις απαντήσεις , σε σημείο ειδικά στα καταστήματα να ζητάνε οι επιθεώρητες να είναι παρών κατά τη συμπλήρωση της έρευνας και να τσεκάρουν της απαντήσεις των παιδιών .

 

Σκοπός να βγει ένα τέλειο αποτέλεσμα .....το οποίο πέρσυ παρά τη μεθόδευση δεν το κατάφεραν 100% και μάλλον φέτος θα σκυλιάσουν περισσότερο .

 

Τεχνικές χούντας σε όλο τους το μεγαλείο !!!!:mad:

Φιλαρακο τα παραλες αλλα οχι και ετσι! Ναι μεν τραγικα όσα συμβαινουν αλλα στα survey ο καθενας απαντα όπως νομίζει! Τώρα αν οι ερωτήσεις του survey ειναι κατευθυνομενες αυτο ειναι αλλο θεμα!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η συμπεριφορά των υπαλλήλων δε νομίζω να είναι ίδια σε όλα τα καταστήματα. Τώρα στο θέμα μας, υπάρχει τίποτα νεότερο;

 

Για το κατάστημα της Βέροιας παίζει τίποτα; Δεν θέλω να τρομάξω κανέναν, από ράδιο αρβύλα πιθανών..

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Τροποποίηση!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Υπάρχει ακόμα ιδιόκτητο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη; Ενδιαφερομαι κυρίως για ανατολική Θεσσαλονίκη
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μας άφησαν και τα 2 ιδιόκτητα του Περιστερίου. Ανακοινώθηκε η μετατροπή τους σε Fran. Ειδικά το Περιστέρι 1 θεωρούνταν αδύνατον να παραχωρηθεί σε ιδιώτη λόγω του πολύ υψηλού κόστους χρήσης. Οι εργαζόμενοι σε αυτό ένιωθαν μια σχετική ασφάλεια. Μετά από αυτό κανένα κατάστημα δε θεωρείται σίγουρο πως θα παραμείνει ιδιόκτητο.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Υπάρχει ακόμα ιδιόκτητο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη; Ενδιαφερομαι κυρίως για ανατολική Θεσσαλονίκη

 

Πυλαια ( μεσα στο Carreffour ) Ανω Τουμπα, Βασ. Ολγας και το καινουργιο στο cosmos.

Link to comment
Share on other sites

ξερει κανεις για νεας σμυρνης? παντως απο ολους τους υπαλληλους μονο ενα παλικαρι ειναι προθυμο να βοηθησει... οι αλλοι αγενεστατοι... για μενα οι πιο εξυπηρετικοι ειναι αυτοι της wind. και ενας απο κοσμοτε

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

Kαι τα Γιάννενα τέλος και το Αγρίνιο !!!

 

Τα έχω πει εδώ και 5 μήνες και δικαιώνομαι .....δεν θα μείνει μαγαζί όρθιο , και φυσικά θα ακολουθήσουν και όλοι αυτοί που σιγοντάρουν τη διοίκηση και βοηθούν το έργο των απολύσεων προκειμένου να επιβιώσουν εις βάρος των πρώην συναδέλφων τους .

 

Go vodagone .................................to hell !!!:rocket:

«Μη στενοχωριέσαι, άφησε τα πράγματα να πάνε μόνα τους. Οι ηλίθιοι και οι κακοί θα νικηθούν στο τέλος.» - Λάο Τσε
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...