Jump to content

Εκτελωνισμός αυτοκινήτων / μηχανών: Πως,πόσο,κόλπα κ.α.


vg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Gia sas,Tha ithela na rotiso kati,efxome na mporite na me voithisete.Thelo na fero ena audi 1.8t quattro -05 apo souidia.mipos kserete poso tha mou kostisi to telonio tou edo stin ellada?ime souidos ipikoos,prepi na to ekteloniso?efxaristo
Link to comment
Share on other sites

o επαναπατρισμος και η μετοικεσια , ειναι διαφορετικες περιπτωσεις απο αυτα που περιγραφονται ...

an o blacktan apantise se mena....ego genithika megalosa eki kai tora ksegraftika kai irtha ellada...ti ginete mafto??

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλεις να κάνεις σωστή δουλειά και όχι να ''παίζεις'' στο περίπου ή βρίσκεις εναν εκτελωνιστή και τον συμβουλεύεσαι πριν κάνεις οτιδήποτε ή αναθέτεις τη δουλειά σε κάποια μάντρα αυτοκινήτων και τα κάνουν όλα αυτοί για σένα και κοιμάσαι ήσυχος.Τα υπόλοιπα είναι ''κουβέντα να γίνεται''....

Σωστά.

Link to comment
Share on other sites

o επαναπατρισμος και η μετοικεσια , ειναι διαφορετικες περιπτωσεις απο αυτα που περιγραφονται ...

 

Φιλε μου Blacktan μηπως ειναι δυνατον να ξηγησεις λιγο περισσοτερα αν μπορεις και εχεις τον χρονο περι του θεματος μετοικεσιας? Και εγω Πορτογαλια ειμαι και ενδιαφερεται ο πατερας μου να φερει Ελλαδα ενα απο Γερμανια καθως θα γυρναμε για μονιμα.. Οποτε αν μπορεις θα σου ειμαι υποχρεος.!

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ''χαίρομαι'' με τα άτομα που γράφονται σε ενα φόρουμ για να προσφέρουν στην κοινότητα το οτιδήποτε!

Μην είσαι ανυπόμονη και επίμονη.Δεν σου απαντάει κανείς γιατί δεν ξέρει κάποιος όχι γιατί είσαι γυναίκα-δεν ξέρουμε το ''φύλο'' του καθενός εδώ μέσα ούτε μας νοιάζει.Αν πάντως χρειάζεσαι επειγόντος βοήθεια ένας εκτελωνιστής θα σε βοηθήσει πιστεύω στα σίγουρα.

Πάντως θα πρέπει να το εκτελωνίσεις το αυτοκίνητο .

Καλώς ήρθες.!

Link to comment
Share on other sites

Efxaristo ara poli...mono pou mou apantise kapios edo mesa mou ftani kiolas.exo diavasi polla apo afta pou lete edo mesa kai ine poli endiaferonta ala pali den evgala akri gia to ti na kano me to diko mou telika.Efxaristo pantos...:)
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα καλά με τ’αυτοκίνητα (σχεδόν):worry::blink::wacko::lost:

Με τις μηχανές (όλων των κατηγοριών) και με τα τροχόσπιτα τι γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

Gia sas,Tha ithela na rotiso kati,efxome na mporite na me voithisete.Thelo na fero ena audi 1.8t quattro -05 apo souidia.mipos kserete poso tha mou kostisi to telonio tou edo stin ellada?ime souidos ipikoos,prepi na to ekteloniso?efxaristo

 

Θα κρατήσεις τις Σουηδικές πινακίδες και τη Σουηδική ασφάλεια (συνεννοήσου μαζί τους για τις καλύψεις στην Ελλάδα).

Εδώ δεν θα κάνεις τίποτα αν και υποτίθεται πως το αυτοκίνητο θα το κρατάς στην Ελλάδα max 6 μήνες το χρόνο, είναι κάτι όμως που κανείς δεν μπορεί να ελέγξει πλέον άρα και να το κρατάς όλο το χρόνο no problem.

Λογικά δε χρειάζεται να πληρώνεις ούτε τέλη κυκλοφορίας, αλλά ρώτα και σε μια εφορία για αυτό.

Κατά τα άλλα θα πληρώνεις στους Σουηδούς ό,τι πλήρωνες (αν πλήρωνες) όσο ήσουν Σουηδία.

 

PS. Έγω βαρεθεί να λέω τα ίδια. Τα βασικά σημεία έχουν καλυφθεί στις πρώτες ~20 σελίδες, με εξαίρεση το νέο τρόπο φορολόγησης.

Δεν είναι help desk και αν ανατρέξεις πιο πίσω θα δεις πολλούς που οι ερωτήσεις τους έχουν μείνει αναπάντητες, μιας και δεν έκαναν τον κόπο να διαβάσουν.

Αν ήσουν άντρας, δε θα έγραφα αυτό το μήνυμα.

 

Εdit: Με αυτόν τον τρόπο μόνο εσύ ή άλλο άτομο με Σουηδική υπηκοότητα μπορεί να οδηγήσει το αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Έλληνας στην Ελλάδα με Σουηδικές πινακίδες είναι παράνομος.

Link to comment
Share on other sites

Θα κρατήσεις τις Σουηδικές πινακίδες και τη Σουηδική ασφάλεια (συνεννοήσου μαζί τους για τις καλύψεις στην Ελλάδα).

Εδώ δεν θα κάνεις τίποτα αν και υποτίθεται πως το αυτοκίνητο θα το κρατάς στην Ελλάδα max 6 μήνες το χρόνο, είναι κάτι όμως που κανείς δεν μπορεί να ελέγξει πλέον άρα και να το κρατάς όλο το χρόνο no problem.

Λογικά δε χρειάζεται να πληρώνεις ούτε τέλη κυκλοφορίας, αλλά ρώτα και σε μια εφορία για αυτό.

Κατά τα άλλα θα πληρώνεις στους Σουηδούς ό,τι πλήρωνες (αν πλήρωνες) όσο ήσουν Σουηδία.

 

PS. Έγω βαρεθεί να λέω τα ίδια. Τα βασικά σημεία έχουν καλυφθεί στις πρώτες ~20 σελίδες, με εξαίρεση το νέο τρόπο φορολόγησης.

Δεν είναι help desk και αν ανατρέξεις πιο πίσω θα δεις πολλούς που οι ερωτήσεις τους έχουν μείνει αναπάντητες, μιας και δεν έκαναν τον κόπο να διαβάσουν.

Αν ήσουν άντρας, δε θα έγραφα αυτό το μήνυμα.

 

Εdit: Με αυτόν τον τρόπο μόνο εσύ ή άλλο άτομο με Σουηδική υπηκοότητα μπορεί να οδηγήσει το αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Έλληνας στην Ελλάδα με Σουηδικές πινακίδες είναι παράνομος.

 

Οσον αφορά στο οτι εχουν καλυφθεί τα βασικά συμφωνώ απολύτως αν και καταλαβαίνω οτι δεν είναι εύκολο να διαβάσει κανείς ένα θέμα 70 σελίδων.Σε αυτό που δεν συμφωνώ είναι να εγγράφεσαι σε ενα φόρουμ μόνο για να ρωτήσεις κάτι συγκεκριμένο που έχει απαντηθεί πιο πρίν και αυτο να το κάνεις και επίμονα!

 

Γενικά τα λες καλά και συμφωνώ αλλά έχω κάποιες διαφωνίες:

Α)ΟΚ-το κρατάει με τις σουηδικές πινακίδες και κυκλοφορεί ωραία και καλά στην Ελλάδα.Τέλη κυκλοφορίας δεν πληρώνει βέβαια μιας και το αυτοκίνητο είναι αταξινόμητο στην Ελλάδα-δεν χρειάζεται να ρωτήσεις στη εφορία.Εστω οτι σταματάει σε μπλόκο της τροχαίας-δείχνει τα χαρτιά του αυτοκινήτου-όλα οκ εκτός από το οτι πέφτει πάνω σε μυστήριο αστυνομικό.

Ερώτηση αστυνομικού:Πότε μπήκε το αυτοκίνητο στην Ελλάδα?

Απάντηση:(έστω) πριν ένα μήνα

Ερ:Χαρτί που να το αποδεικνύει έχετε?

Απ:Οχι-τι χαρτί,ξέρω κι εγώ?

Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν που δεν έχει Δήλωση Αφιξης Οχήματος για να αποδείξει πότε μπήκε το όχημα στη χώρα ,το όχημα κατασχεται και για να σας προλάβω όχι τα εισητήρια από Πάτρα για Ανγκόνα δεν έιναι αποδεικτικό ούτε οτι μπήκε ούτε οτι βγήκε ενα αυτοκίνητο από την χώρα.

Επίσης αν πάει το θέμα στο δικαστήριο θα πρέπει να αποδείξεις οτι είτε είσαι μόνιμος κάτοικος εξωτερικού και ήρθες για τουρισμό ή οτι είσαι μεν μόνιμος κάτοικος Ελλάδας αλλα εργάζεσαι στο εξωτερικό, τουλάχιστον (6) μήνες το δωδεκάμηνο.

Β)Το αυτοκίνητο δεν γίνεται να ασφαλιστεί από ελληνική ασφαλιστικη εταιρεία και θα πρέπει να είναι ασφαλισμένο από σουηδική ασφαλιστικη και να έχει πράσινη κάρτα για να κυκλοφορεί στην Ελλάδα.Αυτό δεν ξέρω αν υπάρχει αασφαλιστική εταιρεία στη Σουηδία που να σου δείνει πράσινη κάρτα μόνιμα ή θα πρέπει κάθε μήνα που λήγει η κάρτα να την ανανεώνεις για να κυκλοφορεί το όχημα στο εξωτερικό.

Γ)Το όχημα δεν γίνεται να το οδηγεί οποιοσδήποτε σουηδός υπηκοος.Το όχημα επιτρέπεται να το οδηγεί μόνο ό ιδιοκτήτης του αυστηρά.

Ενδεικτικά παραθέτω τα ακόλυθα από το site του υπ.οικονομικών

70. Ποια πρόσωπα εκτός αυτού που αρχικά παρέλαβε το Ι.Χ. μεταφορικό μέσο με καθεστώς προσωρινής εισαγωγής-χρησιμοποίησης, μπορούν να το οδηγούν;

 

Κατ' εξαίρεση, επιτρέπεται να οδηγούν τα μεταφορικά μέσα και άλλα πρόσωπα εκτός του δικαιούχου, ύστερα από έγκριση του τελωνείου και εφόσον τα άλλα πρόσωπα έχουν δικαίωμα προσωρινής εισαγωγής-χρησιμοποίησης μεταφορικών μέσων, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που έχει και ο δικαιούχος που εισήγαγε στο όνομά του το μεταφορικό μέσο.

Για να δοθεί η έγκριση του τελωνείου, ο δικαιούχος πρέπει να δηλώσει τα τρίτα πρόσωπα που επιθυμεί να οδηγούν το αυτοκίνητό του και τα τρίτα πρόσωπα πρέπει να παρουσιαστούν στο τελωνείο και να αποδείξουν ότι έχουν το ίδιο ακριβώς δικαίωμα με το δικαιούχο. Δεν απαιτείται έγκριση του τελωνείου για την οδήγηση του μεταφορικού μέσου, όταν πρόκειται για τον ή τη σύζυγο, τα παιδιά και τους γονείς του δικαιούχου προσώπου, εφόσον βέβαια έχουν και οι συγγενείς του αυτοί, το ίδιο δικαίωμα με το δικαιούχο.

 

*************************************************

Σε περίπτωση οδήγησης κοινοτικού οχήματος, που τέθηκε σε καθεστώς προσωρινής εισαγωγής-χρησιμοποίησης, από μη δικαιούχο πρόσωπο, επιβάλλεται πρόστιμο 700 € αν το δικαιούχο πρόσωπο βρισκόταν στη χώρα κατά το χρόνο που συντελέστηκε η παράβαση, διαφορετικά επιβάλλεται εφάπαξ πρόστιμο, ανάλογα με το κυβισμό του οχήματος, ως ακολούθως:

→ 2.500 € για επιβατικά οχήματα μέχρι 1400 κυβικά εκατοστά, 3.000 € για επιβατικά οχήματα από 1401κ.ε. μέχρι 1600κ.ε., 5.000 € για επιβατικά οχήματα από 1601κ.ε. μέχρι 2000κ.ε., 8.000 € για επιβατικά οχήματα από 2001κ.ε. μέχρι 3000κ.ε., 10.000 € για επιβατικά οχήματα από 3001κ.ε. και πάνω

 

 

Σε αντίθετη περίπτωση το όχημα κατάσχεται!Ολα αυτά για την περίπτωση που θα τύχεις σε μπλόκο με τυπολάτρες αστυνομικούς,αλλιώς ας πούμε οτι αρχίζεις την κλάψα και την γλυτώνεις με καμιά κλήση.

Απο εκεί και πέρα είναι στη διακριτική ευχαίρεια του καθενός να ενεργήσει παίζοντας κορώνα-γράμματα για το αν πέσει σε μπάτσο στο δρόμο και τι τύπος θα είναι αυτός ή αν θα έχει ξυπνήσει στραβά το πρωί.

Πρίν κάποια χρόνια γέμισαν οι αποθήκες του τελωνείου κατασχεμένα αυτοκινητα επωνύμων και μη για να σταματήσει αυτή η ''πονηριά'' του φέρνω ενα πανάκριβο αυτοκίνητο από έξω,δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας,μπαίνω στο δακτύλιο καθε μέρα ελεύθερα,και δεν πληρώνω και τέλη ταξινόμησης.Βουήξαν τα δελτία ειδήσεων και το πράγμα σταμάτησε εκεί.Σήμερα έχει ξαναχαλαρώσει ο έλεγχος αλλά οι νόμοι είναι νόμοι και ισχύουν πάντα.

Είμαι ανοικτός σε κάθε άποψη και συζήτηση για το θέμα και αν κάνω κάπου λάθος παρακαλώ διόρθωσέ με.

Link to comment
Share on other sites

Απ:Οχι-τι χαρτί,ξέρω κι εγώ?

Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν που δεν έχει Δήλωση Αφιξης Οχήματος για να αποδείξει πότε μπήκε το όχημα στη χώρα ,το όχημα κατασχεται και για να σας προλάβω όχι τα εισητήρια από Πάτρα για Ανγκόνα δεν έιναι αποδεικτικό ούτε οτι μπήκε ούτε οτι βγήκε ενα αυτοκίνητο από την χώρα.

 

1. Ποιός είπε ότι το εισητήριο του πλοίου από Ιταλία για Ελλάδα δεν αποτελεί τεκμήριο άφιξης?

2. Σε αντίθετη περίπτωση, όλοι οι ομογενείς που επισκέπτονται την Ελλάδα θα έπρεπε να κάνουν δήλωση αφίξεως! Συνέπεια αυτού, θα έπρεπε ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως οι επισκεπτόμενοι τουρίστες την Ελλάδα να κάνουν δήλωση αφίξεως καθώς ο νόμος δεν μπορεί να ισχύει μόνον για τους έχοντες την καταγωγή τους από την ελλάδα ή τους έχοντες συγγενείς στην Ελλάδα...

 

Σχετικά με την Σουηδική περίπτωση: Το πρόβλημα που τίθεται είναι το ΚΤΕΟ (ο τεχνικός έλεγχος). Οι Σουηδικές ασφαλιστικές εταιρείες δεν εκδίδουν ασφαλιστήρια αν το όχημα δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ (και αυτό γίνεται κάθε χρόνο) και δεν κάνουν αποδεκτά πιστοποιητικά τεχνικού ελέγχου από ελληνικά ΚΤΕΟ.

 

δυστυχώς απ'ότι ακούω, το ίδιο ισχύει πλέον και με τις Γερμανικές ασφαλιστικές εταιρείες, αλλά θα παρακαλούσα κάποιον να το επιβεβαιώσει.

Link to comment
Share on other sites

1)Το εισητήριο άφιξης είναι μια απόδειξη οτι πλήρωσες το αντίτιμο του εισητηρίου στη ναυτιλιακή εταιρεία και όχι οτι όντως πράγματι μεταφέρθηκε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.Εσύ μπορεί να έκοψες ενα εισητήριο χωρίς πράγματι να μπήκε αυτοκίνητο στην Ελλάδα.Για το ελληνικό δημόσιο έγγραφα ιδιωτικής φύσης δεν αποτελούν αποδεικτικά ,παρά μόνο τα δημόσια έγγραφα και τα εισητηρια δεν είναι τέτοια.

2)Οταν έγραφες την απάντηση σου έκανα μια μικρή τροποποίηση στο προηγούμενο πόστ μου.Ενδεικτικά παραθέτω για τους τουρίστες:

 

64. Ποια πρόσωπα δικαιούνται να κυκλοφορούν στην Ελλάδα αυτοκίνητο με αλλοδαπές πινακίδες κυκλοφορίας, δηλαδή με το καθεστώς προσωρινής εισαγωγής-χρησιμοποίησης και για πόσο διάστημα ;

 

Δικαιούχα πρόσωπα είναι:

α. Πρόσωπα με συνήθη κατοικία στο εξωτερικό που επισκέπτονται προσωρινά την Ελλάδα (Τουρίστες).

Το δικαίωμα προσωρινής εισαγωγής-χρησιμοποίησης χορηγείται στην κατηγορία αυτή για μέσα μεταφοράς και είδη ατομικής χρήσης, με τους εξής ειδικότερους όρους:

- το πρόσωπο να έχει τη συνήθη κατοικία του εκτός Ελλάδας

- να έρχεται προσωρινά στην Ελλάδα

- να χρησιμοποιεί το Μέσο Μεταφοράς και τα είδη ατομικής χρήσης για ιδιωτική του χρήση.

Η διάρκεια παραμονής στο καθεστώς προσωρινής εισαγωγής-χρησιμοποίησης ορίζεται στους έξι (6) μήνες, συνεχείς ή όχι, ανά δωδεκάμηνο

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για να πω την αλήθεια, ψάχνοντας δεν βρήκα ρητά γραμμένο ποιό έγγραφο είναι αυτό που απαιτείται για να πιστοποιεί την είσοδο και έξοδο ενός οχήματος με προσωρινή εισαγωγή στην Ελλάδα.Μέχρι να το βρεί κάποιος γραμμένο ότι λέμε είναι εκτιμήσεις και εικασίες.
Link to comment
Share on other sites

Sas efxaristo para poli alla afto pou me endiefer pio poli emena ine to poso tha mou evgene na ekteloniso ena tetio aftokinito edo.To oti mporo na to exo edo to aftokinito me souidikes pinakides to ksero to thema ine na imaste kai kapos nomimi.na min exoume to agxos na mas to katasxesoun kathe fora pou vgenoume sto dromo...an gnorizi kanis pos mporo na to ipologiso?Efxaristo kai pali:)
Link to comment
Share on other sites

υπολόγισε χονδρικά για το Audi 1.8 quattro γύρω στα 5.000-6.000 ευρώ για τελωνείο αν δεν εμπίπτεις σε κάποια ευνοϊκότερη διάταξη ως μονιμος κάτοικος εξωτερικού που μετοικεί στην Ελλάδα.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Άλλο πράγμα η μετοικεσία και άλλο η προσωρινή εισαγωγή.

Στην μετοικεσία φεύγεις από το κράτος που είχες την μόνιμη σου κατοικία και έρχεσαι να μείνεις Ελλάδα μόνιμα. Στην προσωρινή εισαγωγή παραμένεις μόνιμος κάτοικος εξωτερικού απλά για κάποιους λόγους είσαι για ένα διάστημα Ελλάδα.

Όπως διάβασα η vikoula23 γράφει πως γεννήθηκε μεγάλωσε εκεί και τώρα ξεγράφτηκε που σημαίνει ότι δεν είναι πια κάτοικος εξωτερικού. Αν πριν την διαγραφή της από τα Σουηδικά «μητρώα» ας το πούμε έτσι, είχε το δικαίωμα μετοικεσίας, αν πληρούσε τους όρους, τότε νομίζω πως τις δίνετε το δικαίωμα μέχρι και ένα χρόνο από την ημερομηνία που αναγράφει το πιστοποιητικό μετοικεσίας να φέρει αυτοκίνητο. http://www.ggae.gr/palinnostisi/customs.el.asp πάντα εφ’ όσον πληρούσε τους όρους μετοικεσίας και να έχει πάρει τέτοιο πιστοποιητικό φυσικά.

Δεν θέλω να μπω σε άλλες λεπτομέρειες τα πάντα μπορείτε να τα διαβάσετε.

 

Στην προσωρινή εισαγωγή παραμένεις μόνιμος κάτοικος εξωτερικού. Κατοικείς μόνιμα εκεί τουλάχιστον 2 χρόνια, είσαι φορολογούμενος, δουλεύεις εκεί, πληρώνεις εισφορές στο ΙΚΑ, όλα αυτά πρέπει να τα έχεις και άλλα πολλά και όχι ένα από αυτά. Δεν μπορείς να πας πχ Γερμανία να δηλωθείς στο εκεί Δήμο με διεύθυνση ότι κατοικείς στον φίλο σου τον Χρήστο και να φέρεις αυτοκίνητο με Γερμανικές πινακίδες όπως πιστεύουν πολλοί. Εκτός αν επί 2 χρόνια ο φίλος σου ο Χρήστος που έχει δικό του κατάστημα σε δηλώσει ότι δουλεύεις σε αυτόν και σου πληρώνει τις εισφορές για την ιατρική σου περίθαλψη. Πράμα ασύμφορο για κομπίνα.

Link to comment
Share on other sites

Akousa oti o alogoskoufis anakinose pos se 3 mines tha anixoun ta sinora kai tha mporoume na fernoume amaxia xwris foro kai teloinio... kai auto, oxi giati mas agapane ala epidi ine neos nomos tis europaikis enosis. Exei akousei kaneis tipota sxetiko?
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση

 

για αυτοκινητο το οποιο υποκειται σε κατηγορια καινουργιου δηλαδη <7 μηνες η 6000 km τα χιλιομετρα ποτε μετριουνται ?οταν το αυτοκινητο θα περασει απο το τελωνειο η οταν θα περασει τα συνορα ?

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Akousa oti o alogoskoufis anakinose pos se 3 mines tha anixoun ta sinora kai tha mporoume na fernoume amaxia xwris foro kai teloinio... kai auto, oxi giati mas agapane ala epidi ine neos nomos tis europaikis enosis. Exei akousei kaneis tipota sxetiko?

 

:blink::blink:

 

Tii?? Μακαααρι!

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

Κι ομως!

 

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=803718&lngDtrID=251

 

Αν και δεν νομιζω οτι θα ισχυει για ολους παρα μονο για καποιες "κατηγοριες"...

 

Δεν αντεχω να το διαβασω και δευτερη φορα τετοια ωρα κι οχι οτι καταλαβα και παρα πολλα ετσι κουρουμπελο οπως ειμαι.. :p

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση

 

για αυτοκινητο το οποιο υποκειται σε κατηγορια καινουργιου δηλαδη <7 μηνες η 6000 km τα χιλιομετρα ποτε μετριουνται ?οταν το αυτοκινητο θα περασει απο το τελωνειο η οταν θα περασει τα συνορα ?

 

Γενικά τα χιλιόμετρα μετριούνται όταν εκτελωνίζεται το όχημα και όχι στα σύνορα.Πάντως έχω την εντύπωση με τα νέα μέτρα από 1/1/2008 οτι έπαψε να ισχύει αυτό το <6μήνες και <6.000Km και το αυτοκίνητο θεωρείται μεταχειρισμένο από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του.

Link to comment
Share on other sites

an o blacktan apantise se mena....ego genithika megalosa eki kai tora ksegraftika kai irtha ellada...ti ginete mafto??

 

Σε εσενα αναφερομουν Vikoula , ναι ...

 

Ακριβως δεν το γνωριζω το καθεστως , ομως οποιος αποφασιζει να επαναπατριστει στην Ελλαδα απο μια αλλη χωρα , μπορει να φερει ολα του τα κινητα ιδιοκτητα πραγματα (συμπεριλαμβανομενου και του αυτοκινητου) απαλλασομενος απο φορολογια ...

 

Οπως λοιπον μπορεις να μεταφερεις απο μια Ευρωπαικη χωρα την οικοσυσκευη σου , αν αποφασισεις να εγκατασταθεις μονιμα Ελλαδα , και εχεις βεβαια Ελληνικη υπηκοοτητα , ετσι το ιδιο ισχυει και για το αυτοκινητο ...

 

θα πρεπει ομως να το ψαξεις , γιατι υπαρχει καποιος νομος , που τα αναφερει ολα αυτα ....

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είμαι κ εγώ:) θα ήθελα μια μικρή βοήθεια...:( θέλω να φέρω από γερμανία ένα AUDI Α3 2.0 tdi 2004 euro4 πάντα με πάνω κάτω 100.000χιλ.τι θα πρέπει να προσέξω εκεί με τα χαρτιά με οδηγίες κ τα σχετικά κ ποσο περίπου θα μου πάει το τελωνείο?

 

Ενα παράδειγμα http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=22026062&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=8&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&maxPrice=15000&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=125000&customerIdsAsString=&doorCount=TWO_OR_THREE&lang=de&pageNumber=1

 

 

Υ.Γ Με το τιμολόγιο τι γίνετε? μπορεί για το παραπάνω να μου κόψει λιγότερο? θα γλιτώσω τίποτα από το τελωνείο?

 

Υ.Γ2 Αν βρω quattro ποσο παραπάνω τελωνείο έχει?

 

Υ.Γ3 (το σημαντικότερο) Αν είναι του 2003 κ euro4 μπορούμε να το φέρουμε :confused:

Link to comment
Share on other sites

γεια.οτι αυτοκηνιτο θελεις κατεβαζεις απλα το προβλημα ειναι στο τελονειο.αυτο που σε συμφερει ειναι ευρο4 διοτι εχει 25% τελονειο. εαν ειναι ευρο3 το τελονειο ειναι50%.οσο για το τιμολογιο βαλε την τιμη που το αγορασες. οσο πιο πολλα εξτρα εχει τοσο ποιο πολυ τελονειο θα πληρωσης.μετα η γνωμη μου ειναι εαν δεν εχεις καποιο γνωστο στη γερμανια μην παιρνεις καθολου.εκτος και εαν πας ο ιδιος.απο το 2008 αλλαζουν καποια πραγματα κατι γινεται με τα χιλιομετρα.α και κατι ακομα στο τελονειο η βρες γνωστο η φακ.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...