Jump to content

Εκτελωνισμός αυτοκινήτων / μηχανών: Πως,πόσο,κόλπα κ.α.


vg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είναι παράτυπο κατά την γνώμη μου...στην επίσημη σελίδα του υπ.οικονομικών δεν υπάρχει καμία ενημέρωση.Θα μπορούσα πολύ εύκολα να έχω φέρει το αμάξι βασιζόμενος σε αυτήν.Είναι καθαρή εξαπάτηση.Κάτι πρέπει να γίνει γι'αυτό!

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θα δέχονταν ένα αμάξι που γράφει στην άδεια ευρω4.Κανονικά πρέπει να παίρνει έγκριση τύπου.Ειλικρινά είναι σκέτη αηδία αυτό το κράτος...

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδια..μπαινω στο θεμα

 

Απο το 2002 εχω αγορασει ενα αμαξι απο γερμανια, το εφερα με τσολ

αλλα δεν δηλωθηκε στην εισοδο. Οταν ελειξαν τα τσολ του εβγαλα αλλη μια φορα...1 χρονο το κυκλοφορισα, μπορουσα βεβαια γιατι ημουν φοιτητης. Ο στοχος ηταν να το εκτελωνισω αλλα τελικα δεν μπορεσα και εχει μεινει στο γκαραζ....εδω και αδηλωτο...

 

2000κυβικα

μοντ. 99

Euro 2.......

 

μεχρι προτινως ειχε 83% τα τελει ταξινομισης, και με τα χρονια παλαιοτητας κατι ελεγε να το εκτελωνισεις.....

 

Ξερει να μου πει κανεις που βρισκομαστε τωρα???

Βασικα ξερω οτι πρεπει να το ξεχασω και αυτο που θελω ειναι να βγαλω εξω.

ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΟΜΕΝΟ ΣΕ ΝΤΑΛΙΚΑ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ....ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ? ΠΑΤΡΑ.....

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδια..μπαινω στο θεμα

 

Απο το 2002 εχω αγορασει ενα αμαξι απο γερμανια, το εφερα με τσολ

αλλα δεν δηλωθηκε στην εισοδο. Οταν ελειξαν τα τσολ του εβγαλα αλλη μια φορα...1 χρονο το κυκλοφορισα, μπορουσα βεβαια γιατι ημουν φοιτητης. Ο στοχος ηταν να το εκτελωνισω αλλα τελικα δεν μπορεσα και εχει μεινει στο γκαραζ....εδω και αδηλωτο...

 

2000κυβικα

μοντ. 99

Euro 2.......

 

μεχρι προτινως ειχε 83% τα τελει ταξινομισης, και με τα χρονια παλαιοτητας κατι ελεγε να το εκτελωνισεις.....

 

Ξερει να μου πει κανεις που βρισκομαστε τωρα???

Βασικα ξερω οτι πρεπει να το ξεχασω και αυτο που θελω ειναι να βγαλω εξω.

ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΟΜΕΝΟ ΣΕ ΝΤΑΛΙΚΑ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ....ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ? ΠΑΤΡΑ.....

Εαν σου κανουνε control στην Πατρα θα το πληρωσεις χρυσο. Εγω θα κοιταγα να το ξεφορτωθω σε κανενα μαντρα για ανταλλακτικα. Ειναι ο μονος τροπος να το διωξεις απο πανω σου χωρις προβληματα. Με ολους τους αλλους τροπους ρισκαρεις πολυ κατα την γνωμη μου.

Link to comment
Share on other sites

thoumas ελπίζω την Δευτέρα να μάθω τί μπορεί να γίνει...ευτύχως που από ένστικτο δεν έφερα το αμάξι εκ των προτέρων...

παιδιά να ρωτήσω κάτι που μπορεί να αποτελεί λύση:

τί γίνεται αν προτού έρθει στην Ελλάδα ένα αμάξι, μετατραπεί από ευρώ3 σε ευρω4? κάτι που είναι δυνατό να γίνει και φυσικά αναγράφεται και στα χαρτια του αυτοκινήτου.

αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει...

απ'οτι έμαθα δεν απασχολεί η χρονολογία του αυτοκινήτου αλλά να πληρεί την 102/Β οδηγία...κι ας είναι 2002 μοντέλο

 

Ποιός είναι αυτός που θα το μετατρέψει και πώς?Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα , αλλά και ακόμα και αν γινόταν πώς θα γραφόταν εκ των υστέρων στην άδεια κυκλοφορίας της ξένης χώρας , η οποία αποτελεί και το μόνο αποδεικτικό για το τελωνείο?

 

@rallis,@stefanos_m539 ,gsioutas σας παραθέτω λεπτομέρειες.Το αυτοκίνητο το αγόρασα από Γερμανία και αυτή τη στιγμή βρίσκεται Ιταλία.Στις 20/12 που μίλησα με εκτελωνιστή πριν το αγοράσω δεν μου ανέφερε ότι επίκειται κάποια αλλαγή και έτσι προχώρησα.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με υπάλληλο τελωνείου όταν του ανέφερα για την αιφνιδιαστική ισχύ της εγκυκλίου μου είπε:έτσι γίνονται αυτά.Όσο αφορά για αλλαγή από EURO3 σε EURO4 το ρώτησα σε συνδιασμό και με πιστοποίηση TUV.Απάντηση αρνητική και από εκτελωνιστές (τουλάχιστον 10)και τελωνιακούς.Δύο εκ/στές μου ανέφεραν ότι περνάνε μόνο κάποια EURO3 με "κλειδί" 62 στην άδεια.Το δικό μου έχει "κλειδί" 44.Τα τελευταία περί κλειδιών με κάθε επιφύλαξη.Το μόνο ερωτηματικό για μένα είναι,αν είναι ή όχι παράτυπη η αιφνίδια εφαρμογή της εγκυκλίου(μέχρι τέλος του χρόνου δεν είχε πάρει χαμπάρι κανένας, απλά λέγανε ότι κάποια στιγμή θα γίνει).Πάνω σε αυτό μήπως υπάρχει κάτι που γνωρίζει ο εκ/στής του @stefanos_m539. Όσο για το τι θα κάνω μετά?Το αυτοκίνητο θα επιστρέψει πίσω είτε για πώληση είτε για ανταλλαγή με κάποιο EURO4.

 

Είναι παράτυπο κατά την γνώμη μου...στην επίσημη σελίδα του υπ.οικονομικών δεν υπάρχει καμία ενημέρωση.Θα μπορούσα πολύ εύκολα να έχω φέρει το αμάξι βασιζόμενος σε αυτήν.Είναι καθαρή εξαπάτηση.Κάτι πρέπει να γίνει γι'αυτό!

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θα δέχονταν ένα αμάξι που γράφει στην άδεια ευρω4.Κανονικά πρέπει να παίρνει έγκριση τύπου.Ειλικρινά είναι σκέτη αηδία αυτό το κράτος...

 

O thoumas εννοεί οτι από τα Euro 3 ,περνάνε μόνο όσα έχουν κλειδί 62 ,που υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές Euro 4 και οχι οτι δεν περνάνε τα αυτοκίνητα που γράφουν εξαρχής Euro 4!

Link to comment
Share on other sites

 

rallis μάλλον δε το γνωρίζεις αυτο...

γίνεται στη Γερμανία σε μεγάλο βαθμό για να μειωθεί το κόστος της εφορίας. Στο αμάξι γίνονται οι απαραίτητες αλλαγές και περνάει κτέο. Οι αλλαγές αναγράφονται στην άδεια του αυτοκινήτου από το Γερμανικό Υπουργείο.Γίνεται umsclusselung δηλαδή αλλάζει και το κλειδί στην άδεια.Απο euro3 44 se euro4 62.Ολα αυτά είναι ΕΠΙΣΗΜΑ ,αλλά απ'οτι λέει ο thoumas ούτε αυτό δέχονται οι κρατικοδίαιτοι.

Μάλιστα έχω βρει 3 αυτοκίνητα σαν αυτό που θέλω τα οποία έχουν γίνει euro 4 και αποδεικνύεται από την άδεια τους.Πάνω σε αυτό εξέφρασα την απορία μου πώς είναι δυνατον να μην το δέχονται!

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδια..μπαινω στο θεμα

 

Απο το 2002 εχω αγορασει ενα αμαξι απο γερμανια, το εφερα με τσολ

αλλα δεν δηλωθηκε στην εισοδο. Οταν ελειξαν τα τσολ του εβγαλα αλλη μια φορα...1 χρονο το κυκλοφορισα, μπορουσα βεβαια γιατι ημουν φοιτητης. Ο στοχος ηταν να το εκτελωνισω αλλα τελικα δεν μπορεσα και εχει μεινει στο γκαραζ....εδω και αδηλωτο...

 

2000κυβικα

μοντ. 99

Euro 2.......

 

μεχρι προτινως ειχε 83% τα τελει ταξινομισης, και με τα χρονια παλαιοτητας κατι ελεγε να το εκτελωνισεις.....

 

Ξερει να μου πει κανεις που βρισκομαστε τωρα???

Βασικα ξερω οτι πρεπει να το ξεχασω και αυτο που θελω ειναι να βγαλω εξω.

ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΟΜΕΝΟ ΣΕ ΝΤΑΛΙΚΑ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ....ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ? ΠΑΤΡΑ.....

Το βάζεις σε μια νταλίκα και το διώχνεις χωρίς προβλήματα. Διαφορετικά το δίνεις για ανταλλακτικά εδώ

Link to comment
Share on other sites

Την καλημερα μου από Βόλο...

Παιδια για πειτε μία γνωμη: Τωρα με τα νεα μετρα δεν θα συμφέρει να ερθει απ εξω με λίγα χλμ. ενα αυτοκινητο σαν το vw TIGUAN το οποίο ειναι 1,4 μόνο ;; Εδώ εχει 29.500 η πλούσια έκδοση , ενω Γερμανία το κόβω να εχει καμια 23 χιλιαδες.

Τι λέτε;

Link to comment
Share on other sites

rallis μάλλον δε το γνωρίζεις αυτο...

γίνεται στη Γερμανία σε μεγάλο βαθμό για να μειωθεί το κόστος της εφορίας. Στο αμάξι γίνονται οι απαραίτητες αλλαγές και περνάει κτέο. Οι αλλαγές αναγράφονται στην άδεια του αυτοκινήτου από το Γερμανικό Υπουργείο.Γίνεται umsclusselung δηλαδή αλλάζει και το κλειδί στην άδεια.Απο euro3 44 se euro4 62.Ολα αυτά είναι ΕΠΙΣΗΜΑ ,αλλά απ'οτι λέει ο thoumas ούτε αυτό δέχονται οι κρατικοδίαιτοι.

Μάλιστα έχω βρει 3 αυτοκίνητα σαν αυτό που θέλω τα οποία έχουν γίνει euro 4 και αποδεικνύεται από την άδεια τους.Πάνω σε αυτό εξέφρασα την απορία μου πώς είναι δυνατον να μην το δέχονται!

 

Α)Αυτό που λές δεν το ξέρω,δεν το αμφισβητώ,για να το λες έτσι θα είναι ,αν και τεχνικά μου φαίνεται πολύ δύσκολο και πολύ δαπανηρό.Το δικό μου alfa romeo spider κυκλοφορούσε με 2 κινητήρες ,εναν euro 3 (twin spark) και εναν euro 4 (JTS).O euro 4 είναι εντελώς άλλος κινητήρας με σύστημα άμεσου ψεκασμού,αλλη κεφαλή,μονό μπουζί στον κύλινδρο και οχι twin spark και διαφορα άλλα.Λέω λοιπόν αν για τον κατασκευαστή είναι τόσο δύσκολο να αλλάξει προδιαγραφές ρύπων σε ενα μοτερ ,πόσο πιο δύσκολο θα είναι για έναν μετατροπέα....

 

Β)Οι άδειες κυκλοφορίας ως γνωστό δεν λένε euro 3 ,euro 4 κτλ αλλά αριθμούς οδηγιών 98/69 κτλ.Αν λοιπον και μετά την μετατροπή αυτή το αυτοκίνητο συνεχίζει να γράφει στην άδεια 98/69 (euro 3) και διάφορα άλλα που σημαίνουν οτι πληρεί και τις προδιαγραφές 102/Β του euro 4,στα μάτια των τυπολατρών τελωνειακών την έβαψες και δεν βγάζεις άκρη.Αλλιώς αν λέει μόνο 102/Β φαντάζομαι να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα.

 

Γ)Το έψαξες το θέμα για το τι ισχύει τελικά-τι εμαθες?Ο εκτελωνιστής σου τι λέει?

 

Την καλημερα μου από Βόλο...

Παιδια για πειτε μία γνωμη: Τωρα με τα νεα μετρα δεν θα συμφέρει να ερθει απ εξω με λίγα χλμ. ενα αυτοκινητο σαν το vw TIGUAN το οποίο ειναι 1,4 μόνο ;; Εδώ εχει 29.500 η πλούσια έκδοση , ενω Γερμανία το κόβω να εχει καμια 23 χιλιαδες.

Τι λέτε;

 

Αν πάρεις αυτοκίνητο καινούριο ή μεταχειρισμένο που δεν έχει πάνω από 6 μηνες παλαιότητα και τουλάχιστον 8.000Km ταυτόχρονα,τότε πληρώνεις και ΦΠΑ στο τελωνείο εκτός του ειδικού τέλους ταξινόμησης.Οπότε υπολόγισε δεν θα πάει πάνω από τα 6.500 της διαφοράς τιμής μεταφορά-εκτελωνισμος-φπα-εξοδα εκτελωνιστή?

Link to comment
Share on other sites

Α)Αυτό που λές δεν το ξέρω,δεν το αμφισβητώ,για να το λες έτσι θα είναι ,αν και τεχνικά μου φαίνεται πολύ δύσκολο και πολύ δαπανηρό.Το δικό μου alfa romeo spider κυκλοφορούσε με 2 κινητήρες ,εναν euro 3 (twin spark) και εναν euro 4 (JTS).O euro 4 είναι εντελώς άλλος κινητήρας με σύστημα άμεσου ψεκασμού,αλλη κεφαλή,μονό μπουζί στον κύλινδρο και οχι twin spark και διαφορα άλλα.Λέω λοιπόν αν για τον κατασκευαστή είναι τόσο δύσκολο να αλλάξει προδιαγραφές ρύπων σε ενα μοτερ ,πόσο πιο δύσκολο θα είναι για έναν μετατροπέα....

 

Β)Οι άδειες κυκλοφορίας ως γνωστό δεν λένε euro 3 ,euro 4 κτλ αλλά αριθμούς οδηγιών 98/69 κτλ.Αν λοιπον και μετά την μετατροπή αυτή το αυτοκίνητο συνεχίζει να γράφει στην άδεια 98/69 (euro 3) και διάφορα άλλα που σημαίνουν οτι πληρεί και τις προδιαγραφές 102/Β του euro 4,στα μάτια των τυπολατρών τελωνειακών την έβαψες και δεν βγάζεις άκρη.Αλλιώς αν λέει μόνο 102/Β φαντάζομαι να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα.

 

Γ)Το έψαξες το θέμα για το τι ισχύει τελικά-τι εμαθες?Ο εκτελωνιστής σου τι λέει?

 

 

 

Αν πάρεις αυτοκίνητο καινούριο ή μεταχειρισμένο που δεν έχει πάνω από 6 μηνες παλαιότητα και τουλάχιστον 8.000Km ταυτόχρονα,τότε πληρώνεις και ΦΠΑ στο τελωνείο εκτός του ειδικού τέλους ταξινόμησης.Οπότε υπολόγισε δεν θα πάει πάνω από τα 6.500 της διαφοράς τιμής μεταφορά-εκτελωνισμος-φπα-εξοδα εκτελωνιστή?

Γίνεται και μάλιστα αρκετά εύκολα.Το κόστος είναι 300-500 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό.Νομίζω πως προστίθεται ένας εγκέφαλος που διαχειρίζεται τα καυσαέρια.

Στην άδεια εκτός από την οδηγία αναγράφεται και το euro3,euro4 κλπ και δίπλα το κλειδί των καυσαερίων...έχω 5 άδειες στα χέρια μου.Οταν γίνεται η αλλαγή στους ρύπους,αλλάζει και το κλειδί και η ονομασία και η οδηγία στην άδεια.Απλά οι αλητήριοι προφανώς δεν το δέχονται...

Ακόμη περιμένω νέα από τον εκτελωνιστή...

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορά το Tiguan (1,4) εννοούσα να εχει πανω από 6 μήνες και πάνω από 8χιλ. χλμ. Απλα σαν σκέψη ηθελα να ξέρω πως ακουγεται. Λογικα συμφέρει ετσι δεν ειναι;
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μίλησα πριν λίγο με τον φίλο που μου γνώρισε τον εκτελωνιστή. Τον πήρε σήμερα τηλέφωνο για το αμάξι και είπε ακριβώς τα ίδια πράγματα. Είπε ότι δεν εφαρμόζονται ακόμη τα νέα μέτρα γιατί δεν τους έχει πάει κανένα χαρτί από το Υπ.Οικονομικών! Επίσης μου είπε οτι θα μου δώσει μια ημερομηνία που θα είναι με έναν συνάδελφό του να πάω το αμάξι στο Τελωνείο Πειραία.Το αμάξι θα περάσει στο 50%!

Παιδιά ή είναι τρελός ο τύπος ή έχουμε πέσει έξω....

Φίλε thoumas δώσε μου στοιχεία για το audi που έχεις φέρει μήπως σου το περάσει αυτός.Στείλε μου pm με όλα τα στοιχεία να δούμε τι μπορεί να γίνει με την περίπτωσή σου...

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο περίμενε στην Ιταλία και σήμερα το πρωί έδωσα εντολή στην μεταφορική να το επιστρέψουν Γερμανία.Πριν από αυτό μίλησα με το αρμόδιο τμήμα του Υπ. Οικονομικών το οποίο με διαβεβαίωσε για την ισχύ της οδηγίας.stefanos m539 πρόσεχε η εγκύκλιος έχει πάει σε όλα τα τελωνεία από τις 13/12/07 .Ο εκτελωνιστής που σου λέει ότι εφαρμόζονται ακόμη τα παλιά μέτρα πρέπει να είναι ο μοναδικός στην Ελλάδα.

Δεν παίζουν με αυτά τα θέματα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας, θα ηθελα να αγορασω ενα αυτοκινητο υβριδικο απο USA το RX 400. Το τιμολογια θα ειναι στα 33000 ευρω πληρωμενο και το state tax NY. μπορειτε να μου πειτε τι χαρτια πρεπει να προσκομισω για να το εκτελωνισω? Μου εχουν πει για 10% φορο εκτελωνισμου απο τις τριτες χωρες + 19% φπα, επειδη ρχω πληρωσει μια φορα το tax στην νεα υορκη θα το ξαναπληρωσω και στην ελλαδα? Ακομη μου ειπαν να παω στο Υπ. Μετ για να μου πουν σε ποια κοινοτικη οδηγια βρισκεται? Δεν το ξερουν οτι ειναι υβριδικο?

 

Ευχαριστω πολυ ολους

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας

Παιδιά αυτήν την στιγμή δεν ξέρει κανείς τι παίζει στην αγορά, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Και όπως είχα γράψει και πάλι ισχύει το κλειδί 62. Επίσης δεν υπάρχει περίπτωση από 1/1/2008 να φέρεις όχημα κάτω από 62 κλειδί (ας πληρούσε την τελευταία οδηγία) και να εκτελωνιστεί με τον παλιό τρόπο. Το ξέρω γιατί γνωστός μου έμπορος και φίλος ήθελε να φέρει 2-3 αυτοκίνητα και ρώτησε τον εκτελωνιστή του (ο ίδιος που είπε για το 62 κλειδί ) και του είπε ξέχασε το δεν υπάρχει περίπτωση θα πληρώσεις πολλά. Όπως του είπε επίσης ότι αυτήν την στιγμή γίνετε χαμός στο τελωνείο διότι ακόμη εκτελωνίζουν τα τελευταία με τον παλιό «νόμο», αυτά δηλ που είχαν ημερ. εισόδου μέχρι και 31/12/2007 και έχουν μαζευτεί αρκετά αυτοκίνητα.

Να ξέρετε πως οι έμποροι γνώριζαν από πριν ότι δεν θα υπάρξει άλλη αναβολή και πως θα άλλαζαν τα πράγματα, γι αυτό και η αυξημένη κίνηση στα τελωνεία. Όσοι μπορούσαν και ανάλογα με την δύναμη τους έκαναν εισαγωγές πριν τις 31/12/2007.

Επίσης είναι και αρκετά αυτοκίνητα από εμπόρους που τα είχαν μαύρα (χωρίς ΔΑΟ), κινδυνεύοντας σε περίπτωση έλεγχου να φάνε ένα καλό πρόστιμο.Όλοι αυτοί τα εκτελώνισαν διότι από 1/1/2008 θα τα πλήρωναν με τα νέα μέτρα.

Τι κάνουν αυτοί ; Εισάγουν το αυτοκίνητο και δεν παίρνουν ΔΑΟ με άλλα λόγια περνούν τα σύνορα χωρίς να πάρουν δηλωτικό άφιξης οχήματος, το αυτοκίνητο δεν φαίνετε πουθενά δηλαδή. Τα στήνουν και όταν γίνει η πώληση (2 μήνες 3 μήνες) έχοντας τις άκρες τους, παίρνουν ΔΑΟ σαν να πέρασε το αυτοκίνητο τα σύνορα πριν κάτι μέρες. Αυτό όλο για να μην αναγκαστούν να εκτελωνίσουν μέχρι στις 15 του μήνα που λέει ο νόμος από την ημερομηνία ΔΑΟ και μετά. Αν πχ για 2 αυτοκίνητα αξίας 10000 έκαστο στην Γερμανία πρέπει να πληρώσουν από 5000 τελωνείο δεν τα δηλώνουν και αγοράζουν με τα χρήματα του τελωνείου άλλο ένα.

Επαναλαμβάνω πως ούτε οι εκτελωνιστές ξέρουν καλά τα νέα «κόλπα» που ισχύουν και φυσικά ούτε οι έμποροι και όλοι είναι στο περίμενε. Γι’ αυτό λοιπόν όποιος φίλος μάθει κάποιον εκτελωνισμό αυτοκινήτου με εισαγωγή από 1/1/2008 με 62 κλειδί η και μικρότερο ας πει κάτι. Τέλος να προσθέσω πως μόνο όσοι έμποροι έχουν δικαίωμα τελωνειακής αποταμίευσης (τελωνειακή αποθήκη) πληρώνουν το τελωνείο στην πώληση.

Link to comment
Share on other sites

αν και το εχω ξαναγραψει ,μηπως καποιος μπορει να μου δωσει με μια σχετικη ακριβεια τιμη για τελωνιο ..

βρηκα ενα 350 Ζ ROADSTER

23000 AGORA ,EURO 4 30000 XILIOMETRA ORANGE PACK .

TI TELONIO 8A PLHROSO GNORIZEI KAPOIOS ;

Link to comment
Share on other sites

gia sas tha ithela an gnorizei kapoios na mou apantisi.

eimai monimos katoikos elladas alla genithika ameriki kai emina mexri ta 7 mou ekei.exo amerikaniki kai elliniki ipikouotita amerikaniko diabatirio.thelo na fero kenourio amaksi apo ameriki sigkekrimena ford mustang gt pou tha mou kostisi giro sta 30000$ kai thelo na to kikloforo edo me amerikanikes pinakides.ginete?mporei kapios na mou protini lisis?

Link to comment
Share on other sites

File sarantoschios epeidi k ego endiaferome na fero to mustang gt exo psaksei arketa to thema. An to amaksi exei amerikanikes pinakides tha prepei na to vgazeis ekso kathe 6 mines i na to kikliforeis 6 mines k na to kriveis tous allous 6. An to ekteloniseis tha prepei na pliroseis gia ektelonismo to 50% tis timis agoras afou einai pano apo 2000cc . Afto pou tha kano (k pistevo einai i pio simferousa lisi) einai na to agoraso metaxeirismeno apo Germania k na to ekteloniso. Tha sou proteina na to psakseis to thema arketa k na rotiseis kapoion ektelonisti sigekrimena gia afto to amaksi. Enas filos omogenis apo Germania mou proteine afto to site http://www.autoscout24.de k mou eipe oti einai aksiopisto. An matheis kati perissotero gia to gt kane post gia na mathoume k emeis oi latreis tou mustang kati perissotero

[sIGPIC][/sIGPIC]

FORD MUSTANG GT

Ta panta einai matea,ta panta mataiotis k ena xortari prasino einai i anthropotis...agapate allilous

Link to comment
Share on other sites

αν και το εχω ξαναγραψει ,μηπως καποιος μπορει να μου δωσει με μια σχετικη ακριβεια τιμη για τελωνιο ..

βρηκα ενα 350 Ζ ROADSTER

23000 AGORA ,EURO 4 30000 XILIOMETRA ORANGE PACK .

TI TELONIO 8A PLHROSO GNORIZEI KAPOIOS ;

 

Για τιμές εκτελωνισμού με σχετική ακριβεια-δηλαδή αν κάποιος ενδιαφερεται σοβαρά για ενα αυτοκίνητο και οχι ''κουβέντα να γίνεται σε επίπεδο φόρουμ'' , απευθυνθείτε στην ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΞΙΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ Τηλ 210-4802433(πειραιάς) ή σε κανένα εκτελωνιστή που κάνει αυτή τη δουλειά.

 

Αλλιώς για Nissan 350z μοντ.2005 (ξέχασες να το αναφέρεις εδώ-τα λες σε προηγούμενο πόστ)

ΧΟΝΔΡΙΚΑ Φορολογητέα αξία:24.623€-21% συντ.παλαιότητας (Καλύτερα θα ήταν να αναφερόταν και ο μήνας Α' άδειας για να γίνει ο υπολογισμός με τα καινούρια μέτρα) =19.452€

19.452 επί 50% φορολογία (πάνω από 2000cc) = περίπου 10.000€

Το παραπάνω ποσό ενδέχεται να είναι τελικά μεγαλύτερο για διάφορους λόγους (εξοπλισμός κτλ)

 

Πάντως μιλώντας γενικά και όχι για τη συγκεκριμένη περίπτωση ,ελέγχουμε και που κυμαίνεται η ελληνική αγορά των μεταχειρισμένων για να δούμε κατά πόσο συμφέρει η εν λόγω αγορά από έξω.Δηλαδή στη ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ βλέπω οτι οι τιμές για τα Nissan 350z του 2005 παίζουν από 34.000-37.000€.Εσύ λες οτι θα σου στοιχίσει 23.000+10.000=33.000€.Αξίζει να κάνεις όλη αυτή τη διαδικασία για 3-4.000 ευρώ που μπορεί να είναι και λιγότερα αν κάτι βγεί εκτός προυπολογισμού?Ενδεικτικά υπολόγισε στο κόστος μεταφορικά μέχρι την Ελλάδα(500+€),αμοιβή εκτελωνιστή 300€, ΚΤΕΟ 100€,τέλη κυκλογορίας 420€,τέλη πινακίδας (περίπου 500€ για τόσα κυβικά-μπορεί να κάνω λάθος,ας με διορθώσουν).Δεν είναι λίγα τα έξοδα για ενδεχόμενο κέρδος μικρότερο από 10% επί της τιμής του αυτοκινήτου.

Αποτέλεσμα κατα τη γνώμη μου Α)Κοιτάς για ενα αυτοκίνητο ΕΥΚΑΙΡΊΑ από το εξωτερικό ,αλλιώς Β)Στα ίδια λεφτά αγοράζεις κάτι ελληνικό πχ.

 

1) NISSAN 350Z 3.500 cc, μοντ. '04, 30.000 χλμ., 280 ΗΡ, orange pack, άριστο, αγρατσούνιστο, τιμή 37.500 ευρώ

2)NISSAN 350Z 3.500 cc, μοντ. '05, ασημί μεταλλικό, 14.000 χλμ., φιμέ τζάμια, full extra, service αντιπροσωπείας, βιβλίο service, άριστη κατάσταση, τιμή 37.000 ευρώ

(αγγελίες από ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ)

 

Φιλικά πάντα-ελπίζω να βοήθησα.

Link to comment
Share on other sites

file mano efxaristo gia tin boithia.na se rotiso kati allo epidi ego meno xio isxiei to gegonos oti mporo na to pigeno mia bolta os tourkia kai kala eksoteriko mia fora to xrono kai meta pali na to kikloforo kanonika diladi na ananeonete i simbasi tou eksaminou?an gnorizeis apanta
Link to comment
Share on other sites

Για τιμές εκτελωνισμού με σχετική ακριβεια-δηλαδή αν κάποιος ενδιαφερεται σοβαρά για ενα αυτοκίνητο και οχι ''κουβέντα να γίνεται σε επίπεδο φόρουμ'' , απευθυνθείτε στην ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΞΙΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ Τηλ 210-4802433(πειραιάς) ή σε κανένα εκτελωνιστή που κάνει αυτή τη δουλειά.

 

Αλλιώς για Nissan 350z μοντ.2005 (ξέχασες να το αναφέρεις εδώ-τα λες σε προηγούμενο πόστ)

ΧΟΝΔΡΙΚΑ Φορολογητέα αξία:24.623€-21% συντ.παλαιότητας (Καλύτερα θα ήταν να αναφερόταν και ο μήνας Α' άδειας για να γίνει ο υπολογισμός με τα καινούρια μέτρα) =19.452€

19.452 επί 50% φορολογία (πάνω από 2000cc) = περίπου 10.000€

Το παραπάνω ποσό ενδέχεται να είναι τελικά μεγαλύτερο για διάφορους λόγους (εξοπλισμός κτλ)

 

Πάντως μιλώντας γενικά και όχι για τη συγκεκριμένη περίπτωση ,ελέγχουμε και που κυμαίνεται η ελληνική αγορά των μεταχειρισμένων για να δούμε κατά πόσο συμφέρει η εν λόγω αγορά από έξω.Δηλαδή στη ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ βλέπω οτι οι τιμές για τα Nissan 350z του 2005 παίζουν από 34.000-37.000€.Εσύ λες οτι θα σου στοιχίσει 23.000+10.000=33.000€.Αξίζει να κάνεις όλη αυτή τη διαδικασία για 3-4.000 ευρώ που μπορεί να είναι και λιγότερα αν κάτι βγεί εκτός προυπολογισμού?Ενδεικτικά υπολόγισε στο κόστος μεταφορικά μέχρι την Ελλάδα(500+€),αμοιβή εκτελωνιστή 300€, ΚΤΕΟ 100€,τέλη κυκλογορίας 420€,τέλη πινακίδας (περίπου 500€ για τόσα κυβικά-μπορεί να κάνω λάθος,ας με διορθώσουν).Δεν είναι λίγα τα έξοδα για ενδεχόμενο κέρδος μικρότερο από 10% επί της τιμής του αυτοκινήτου.

Αποτέλεσμα κατα τη γνώμη μου Α)Κοιτάς για ενα αυτοκίνητο ΕΥΚΑΙΡΊΑ από το εξωτερικό ,αλλιώς Β)Στα ίδια λεφτά αγοράζεις κάτι ελληνικό πχ.

 

1) NISSAN 350Z 3.500 cc, μοντ. '04, 30.000 χλμ., 280 ΗΡ, orange pack, άριστο, αγρατσούνιστο, τιμή 37.500 ευρώ

2)NISSAN 350Z 3.500 cc, μοντ. '05, ασημί μεταλλικό, 14.000 χλμ., φιμέ τζάμια, full extra, service αντιπροσωπείας, βιβλίο service, άριστη κατάσταση, τιμή 37.000 ευρώ

(αγγελίες από ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ)

 

Φιλικά πάντα-ελπίζω να βοήθησα.

ευχαριστω πολυ ...ηταν πολυ χρησιμη η βοη8εια σου,τ νισσαν που ειδες δεν ειναι καμπριο

Link to comment
Share on other sites

Παιδια λιγο τα φωτα σας παρακαλω, γιατι δεν ειμαι και τοσο εμπειρος απο τετοια θεματα..

 

Το καλοκαιρι θα συμπληρωσω δυο χρονια μονιμης κατοικισης στη Πορτογαλια αρα θα θεωρουμε ομογενης. Διαβασα σε μια εγκυκλιο οτι οι ομογενεις(2 χρονια κατοικος σε αλλη χωρα τουλαχιστον) δικαιουνται οταν γυρισουν στην χωρα τους για μονιμα να φερουν ενα οχημα με φορολογικη απαλαγη.. Μηπως ξερετε αν αυτο σχετιζεται με καποιο τροπο με τον εκτελωνισμο αμαξιου?

 

Ρωταω γιατι σκεφτεται ο πατερας μου να αγορασει ενα αμαξι αλλα μονο με το σκεπτικο οτι μετα θα το παρει Ελλαδα. Αλλα αν δεν εχουμε κανενα συμφερον απο το οτι ημαστε ομογενεις στο θεμα τελωνειου τοτε μαλλον δεν θα αξιζει και πολυ..

 

Μηπως ξερετε τπτ?

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

Loipon pedia na sas po ti egine simera.O pateras mou einai triteknos kai skeftete na ton aksiopoiisi gia na ferei aytokinito apo germania fthinotera.

Pigame se mia mantra kai milisame me ton empora.Ayta pou mas eipe einai ta eksis:

<<An agoraseis aytokinto mexri kai 2000 kivika tote de plironeis katholou teloneio.Diladi tha ypologizeis oso eine i aksia tou sin 3000eyro peripou.Stin periptosi pou thes n a agoraseis ena aytokinito pano apo 2000 kivika tote plironeis to 50% tou teloneiou dld peripou 6500eyro>>.Emeis theloume mia mercedes e-class 2200cc i 2700cc. I aksia tous einai giro sta 17-18000eyro(montelo 03-04).Ara ypologizoume konta sta 27-28000 edo.

 

ayta!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ ...ηταν πολυ χρησιμη η βοη8εια σου,τ νισσαν που ειδες δεν ειναι καμπριο

 

Δεν ανέφερες πουθενά οτι αυτό που κοιτάς είναι κάμπριο.Είπες για orange pack και σου ανέφερα το ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ανέφερες πουθενά οτι αυτό που κοιτάς είναι κάμπριο.Είπες για orange pack και σου ανέφερα το ίδιο.

 

το γραφω ρε συ ,roadster ,etsi einai o tupos tou cabrio sto nissan

les na xei diaforetikh timh kostologioy sto telonio ;

pantos se sxesh me ellada einai arketa megalh h diafora timhs ,opote me blepo na odebo pros ta pano ...

Link to comment
Share on other sites

.Diladi tha ypologizeis oso eine i aksia tou sin 3000eyro peripou.

 

καλησπερα!

 

μπορεις να εξηγησεις λιγο γιατι να πληρωσει καποιος 3000 χιλιαρικα για αμαξι ΚΑΤΩ απο 2000 κυβικα?εφοσον ειναι τριτεκνος φυσικα..

 

 

υ.γ εγω σε εκανα add!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...