Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

καλησπερα σε ολους σας.

καλα ειστε?παντα καλα....

 

με αφορμη την πληρη δοκιμη των εκδοσεων της αλφα ρομεο Brera στο περιοδικο GenteMotori

επιτρεψτε μου να σχοληθω και εγω με αυτο το μοντελο.θα επισημανω καποια πραγματακια που διαβασα

αλλα που ειδα ο ιδιος καθως και καποιες σκεψεις μου...καλη διασκεδαση....!!!

 

1.οπως ξερουμε η πορτα του αυτοκινητου ειναι μεγαλη...θα περιμενε κανεις η εταιρια να εχει

προβλεψει τουλαχιστον ενα φωτακι οταν την ανοιγουμε για να μας βλεπουν και οι αλλοι(θεμα ασφαλειας)

.Δυστυχως απλα ενα αυτοκολλητο κοκκινο το οποιο δειχνει και ειναι πολυ φθηνη λυση.θα περιμενα κατι αλλο

οπως ενα φως με λαμπακι...

 

2.αφου μπεις μεσα παρατηρεις πως το καθισμα εινα πολυ ψηλο για αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας(κουπε GT)

μοιαζει σαν να μπαινεις σε πολυμορφικο...οχι σε σπορ...Σε γερμανικα μοντελα το καθισμα επιμηκινεται κιολας

(ΒΜW καθισμα σπορ στην τριαρα...)εδω τιποτα...

 

3.επειδη ακριβως η μεσαια κολονα του αυτοκινητου ειναι πολυ πισω καποιος για να παρει την ζωνη ασφαλειας και

να την φορεσει πρεπει να καταβαλει προσπαθεια αφου ουτε υπαρχει μηχανισμος να φερνει την ζωνη μπροστα

(Mercedes CLK)ουτε αυτη ειναι ρυθμιζομενη...

 

4.η γυαλινη οροφη του αυτοκινητου δεν ειναι ουτε μερικως ανοιγομενη...γιατι?σε αλλα μοντελα οικογενεικου και οχι

σπορ χαρακτηρα (mercedes E-class)η γυαληνη οροφη ειναι εστω και μερικως ανοιγομενη.

 

5.αναμεσα απο τα πισω καθισματα υπαρχει μονο ενα οχι και τοσο ποιοτικο πλαστικο καλυμα...Αφηστε που ειναι πολυ μικρα και

δεν υπαρχει καθολου χωρος.

 

6.στα σκιαδια του οδηγου και του συνοδηγου το καθρεφτακι που ειναι ενσωματομενο καλυπτεται απο ενα πολυ

φθηνο πλαστικο που μοιαζει λες και καποιος το εβαλε εκει την τελευταια στιγμη...αν δεν πιστευετε

κοιταξτε και μονοι σας.

 

7.στην αλλαγη ταχυτητων η επαναφορα του συμπλεκτη ειναι αργη...στο 3.2 οχι...η 2.2 μηπως δεν ειναι και

τοσο σπορ?

 

8.το αυτοκινητο ειναι απο τα λιγα για τα οποια ολοι λενε πως ακομα και χωρις τα ESP VDC DSC (απενεργοποιημενο)κλπ κλπ

στεκεται αψογα στο δρομο αν και ειναι λιγο υποστροφικο παντα ομως εμπνεει ασφαλεια(και λογω του πολθ καλου Τορσεν)

.εδω δεν θα περιμενα αλλο ειναι

γνωστη η φημη της αλφα στο στησιμο αλλα ειναι αρκετο αυτο?

 

9.για το τιμονι λενε πως ειναι καλητερο απο αυτο των ΤΤ και τριαρα κουπε(πιθανοι ανταγωνιστες συμφωνα με περιοδικα)

απλα να πω πως το ΤΤ ειναι μοντελο 98 και η τριαρα κουπε 99...αρα ας περιμενουμε λιγο ακομα για συμπερασματα...

μην τρεχουμε..

 

10.το περιοδικο λεει πως η δυναμικη συμπεριφορα και οδηγικη ευχαριστηση του αυτοκινητου(3.2) προσεγγιζει αυτην της τριαρας

σενταν στα τρια λιτρα (330ι).καλα αν ειναι ετσι τοτε καποιο λαθακι εχουν ξανακνανει οι ιταλοι..περιμενα κατι πιο σκληρο αλλα μαλλον

αυτο λεει πολλα για το στησιμο της τριαρας...

 

11.παρατηρησατε ποσες εξατμισεις εχει η καθε εκδοση?4 η 2.2 οπως και η 3.2.υπερβολικο δεν το βρισκετε?

η Μ3 δηλαδη ποσες επρεπε να ειχε?

για να μην πω για Μ5 M6 και mercedes AMG

 

καταληγοντας καποια συμπερασματα...

η αλφα ρομεο εβαλε αυτογκολ.εκανε ενα αυτοκηνητο που ειναι εσωτερικος ανταγωνιστης της GT(που κα εμε ειναι πιο ομορφη)και τωρα

να δουμε αν μια εταιρια ποθ εχει αναγκη απο χρηματα αντεχει να κανει τετεια λαθη.παλι καλα που μαλον το καταλαβαν και θα

φτιαξουν μονο 13000.αλλο κουτο και αυτο...ειχαν μια πλατφορμα (159)και προσπαθουν να βγαλουν τα μεγιστα...αυτο ειναι πολιτικη?

159 και Μπρερα ιδιο σασι αρα τι αλλαζει?το σχημα....και τιποτα αλλο...

 

Μα γιατι ανεθεσε παλι την κατασκευη στην εταιρια του Πινινφαρινα?η ιδια δεν εχει εργοστασιο?

εδω στην ιταλια ολοι λενε πως αυτο το γεγονος κρατα ακομα την αλφα σε ποιοτητα μακρια απο τουσ γερμανους γιατι ο Πινινφαρινα καλα

κανει την δουλεια του και κανει απλα καλης ποιοτητας οχηματα που ομως οπως εδειξαν και οι παρατηρησεις μου πιο πανω ειναι

κατωτερα των γερμανικων.Γιατι οι τελευταιοι τα κατασκευαζουν μονοι τους οπως αυτοι θελουν...

 

 

αρα να μην ακουω αλλα πραγματα περι αλφα ρομεο και ποιοτητα και και και...

οπως σας εδειξα μονο στησιμο και λιγο μουρη εχουν αλλα αυτο δεν ειναι αρκετο σημερα ακομα και για τους αλφιστι..

 

ο κοσμος αλλαζει θελει λεπτομερειες ποιοτητα εξυπνες λυσεις και πληροτητα πακετου κατι που μονο τα γερμανικα εχουν.

και δει οι BMW.

 

ΥΓ. γιατι οι κινητηρες δεν ειναι τοποθετημενοι κατα τον διαμηκη αξονα...?οπως μας λεγανε για πισω κινηση κλπ?

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Αναθέτουν την παραγωγή στο εργοστάσιο του Πινινφαρινα γιατί είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο και πρέπει να ξεχωρίζει.Για την πόρτα που λές για το λαμπάκι κρατώ επιφυλάξεις γιατί ακόμα και το GTV έχει κάτω από την πόρτα λάμπα όταν ανοίγει η πόρτα και φέγγει πάρα πολύ που μάλλον δεν το πρόσεξες στην Brera.Στα πίσω καθίσματα δηλαδή τι πρέπει να έχει;Λευκόχρυσο;Άλλωστε σε αυτό το αμάξι δεν βάζεις άτομα πίσω.Είναι έγκλημα .Πρέπει να είναι τόσο μικρό για να γουστάρεις και να νιώθεις ότι είναι τόσο ξεχωριστό κουπέ.Αλλιώς παίρνεις οικογενειακό.Στο 8 τι εννοείς,ότι δεν έχει ESP;;;;;Οι εξατμίσεις γιατί σε πειράζουνε;Δηλαδή επειδή βάζει ο γερμανός μια πρέπει όλα τα αμάξια του κόσμου να έχουν μια;Ιταλοί είναι , έτσι γουστάρανε και τις βάλανε.Για ΤΤ και 3άρα τι να πεις.Έμ δε στρίβουν , ούτε ξεκινάνε ,σάβρες είναι.Ο Ιταλός δεν προσφέρει αποκλειστικά ταχύτητα .Αν είναι παίρνεις ένα subaru για να τρέχεις.Συνδιάζει τα πάντα με φινέτσα.Όσο για το καθρεφτάκι , τι να πώ.Δεν θα μπορούνε να βάζουνε οι κυρίες έυκολα το μεικαπ τους.

Τέλος μάλλον πρέπει να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου .Επειδή είναι ένα αυτοκίνητο που το ζηλεύουμε όλοι και δύσκολα μπορεί κάποιος να το αποκτήσει,δεν χρειάζεται να το κατακρίνουμε.

http://i49.photobucket.com/albums/f289/agalmata/CaptureWiz002.jpg
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ δεν θα παρω προτιμω μια 325ci Ε92. η οποια νομιζω πως θα στριβει φρεναρει συμπεριφερεται κλπ κλπ πολυ πολυ πιο καλυτερα....

 

μετα δεν νομιζω οχημα 45000ευρω να ειναι τοσο μοναδικο και ονειρικο

αν ειναι ετσι μια πορσε η μια Μ3 τι ειναι?

 

η ελιζε ειναι μυθος...το ειχω οδηγησει...απιστευτο.

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους σας.

καλα ειστε?παντα καλα....

 

με αφορμη την πληρη δοκιμη των εκδοσεων της αλφα ρομεο Brera στο περιοδικο GenteMotori

επιτρεψτε μου να σχοληθω και εγω με αυτο το μοντελο.θα επισημανω καποια πραγματακια που διαβασα

αλλα που ειδα ο ιδιος καθως και καποιες σκεψεις μου...καλη διασκεδαση....!!!

 

1.οπως ξερουμε η πορτα του αυτοκινητου ειναι μεγαλη...θα περιμενε κανεις η εταιρια να εχει

προβλεψει τουλαχιστον ενα φωτακι οταν την ανοιγουμε για να μας βλεπουν και οι αλλοι(θεμα ασφαλειας)

.Δυστυχως απλα ενα αυτοκολλητο κοκκινο το οποιο δειχνει και ειναι πολυ φθηνη λυση.θα περιμενα κατι αλλο

οπως ενα φως με λαμπακι...

 

2.αφου μπεις μεσα παρατηρεις πως το καθισμα εινα πολυ ψηλο για αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας(κουπε GT)

μοιαζει σαν να μπαινεις σε πολυμορφικο...οχι σε σπορ...Σε γερμανικα μοντελα το καθισμα επιμηκινεται κιολας

(ΒΜW καθισμα σπορ στην τριαρα...)εδω τιποτα...

 

3.επειδη ακριβως η μεσαια κολονα του αυτοκινητου ειναι πολυ πισω καποιος για να παρει την ζωνη ασφαλειας και

να την φορεσει πρεπει να καταβαλει προσπαθεια αφου ουτε υπαρχει μηχανισμος να φερνει την ζωνη μπροστα

(Mercedes CLK)ουτε αυτη ειναι ρυθμιζομενη...

 

4.η γυαλινη οροφη του αυτοκινητου δεν ειναι ουτε μερικως ανοιγομενη...γιατι?σε αλλα μοντελα οικογενεικου και οχι

σπορ χαρακτηρα (mercedes E-class)η γυαληνη οροφη ειναι εστω και μερικως ανοιγομενη.

 

5.αναμεσα απο τα πισω καθισματα υπαρχει μονο ενα οχι και τοσο ποιοτικο πλαστικο καλυμα...Αφηστε που ειναι πολυ μικρα και

δεν υπαρχει καθολου χωρος.

 

6.στα σκιαδια του οδηγου και του συνοδηγου το καθρεφτακι που ειναι ενσωματομενο καλυπτεται απο ενα πολυ

φθηνο πλαστικο που μοιαζει λες και καποιος το εβαλε εκει την τελευταια στιγμη...αν δεν πιστευετε

κοιταξτε και μονοι σας.

 

7.στην αλλαγη ταχυτητων η επαναφορα του συμπλεκτη ειναι αργη...στο 3.2 οχι...η 2.2 μηπως δεν ειναι και

τοσο σπορ?

 

8.το αυτοκινητο ειναι απο τα λιγα για τα οποια ολοι λενε πως ακομα και χωρις τα ESP VDC DSC (απενεργοποιημενο)κλπ κλπ

στεκεται αψογα στο δρομο αν και ειναι λιγο υποστροφικο παντα ομως εμπνεει ασφαλεια(και λογω του πολθ καλου Τορσεν)

.εδω δεν θα περιμενα αλλο ειναι

γνωστη η φημη της αλφα στο στησιμο αλλα ειναι αρκετο αυτο?

 

9.για το τιμονι λενε πως ειναι καλητερο απο αυτο των ΤΤ και τριαρα κουπε(πιθανοι ανταγωνιστες συμφωνα με περιοδικα)

απλα να πω πως το ΤΤ ειναι μοντελο 98 και η τριαρα κουπε 99...αρα ας περιμενουμε λιγο ακομα για συμπερασματα...

μην τρεχουμε..

 

10.το περιοδικο λεει πως η δυναμικη συμπεριφορα και οδηγικη ευχαριστηση του αυτοκινητου(3.2) προσεγγιζει αυτην της τριαρας

σενταν στα τρια λιτρα (330ι).καλα αν ειναι ετσι τοτε καποιο λαθακι εχουν ξανακνανει οι ιταλοι..περιμενα κατι πιο σκληρο αλλα μαλλον

αυτο λεει πολλα για το στησιμο της τριαρας...

 

11.παρατηρησατε ποσες εξατμισεις εχει η καθε εκδοση?4 η 2.2 οπως και η 3.2.υπερβολικο δεν το βρισκετε?

η Μ3 δηλαδη ποσες επρεπε να ειχε?

για να μην πω για Μ5 M6 και mercedes AMG

 

καταληγοντας καποια συμπερασματα...

η αλφα ρομεο εβαλε αυτογκολ.εκανε ενα αυτοκηνητο που ειναι εσωτερικος ανταγωνιστης της GT(που κα εμε ειναι πιο ομορφη)και τωρα

να δουμε αν μια εταιρια ποθ εχει αναγκη απο χρηματα αντεχει να κανει τετεια λαθη.παλι καλα που μαλον το καταλαβαν και θα

φτιαξουν μονο 13000.αλλο κουτο και αυτο...ειχαν μια πλατφορμα (159)και προσπαθουν να βγαλουν τα μεγιστα...αυτο ειναι πολιτικη?

159 και Μπρερα ιδιο σασι αρα τι αλλαζει?το σχημα....και τιποτα αλλο...

 

Μα γιατι ανεθεσε παλι την κατασκευη στην εταιρια του Πινινφαρινα?η ιδια δεν εχει εργοστασιο?

εδω στην ιταλια ολοι λενε πως αυτο το γεγονος κρατα ακομα την αλφα σε ποιοτητα μακρια απο τουσ γερμανους γιατι ο Πινινφαρινα καλα

κανει την δουλεια του και κανει απλα καλης ποιοτητας οχηματα που ομως οπως εδειξαν και οι παρατηρησεις μου πιο πανω ειναι

κατωτερα των γερμανικων.Γιατι οι τελευταιοι τα κατασκευαζουν μονοι τους οπως αυτοι θελουν...

 

 

αρα να μην ακουω αλλα πραγματα περι αλφα ρομεο και ποιοτητα και και και...

οπως σας εδειξα μονο στησιμο και λιγο μουρη εχουν αλλα αυτο δεν ειναι αρκετο σημερα ακομα και για τους αλφιστι..

 

ο κοσμος αλλαζει θελει λεπτομερειες ποιοτητα εξυπνες λυσεις και πληροτητα πακετου κατι που μονο τα γερμανικα εχουν.

και δει οι BMW.

 

ΥΓ. γιατι οι κινητηρες δεν ειναι τοποθετημενοι κατα τον διαμηκη αξονα...?οπως μας λεγανε για πισω κινηση κλπ?

Οοοοοοολα αυτα που αναφερεις ξεχνιουνται οταν κανεις τα πρωτα μετρα πισω απο το τιμονι της Brera,και οταν φτασεις στις πρωτες στροφες τοτε ειναι που οχι μονο θα ξεχασεις οποιες ανουσιες μικρολεπτομεριες αλλα θα αρχισεις να τη λατρευεις!Ετσι ειναι οι αλφα,πισω απο το τιμονι σε μαγευουν!

only Apple
Link to comment
Share on other sites

και που να δεις οι μπεμπες...καθοτι πισωκινητες...

ασε που εχουν και αυτα που ειπα...

με μια λεξη ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΕΣ και οχι απλα ολοκληρωμενες...

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

αγαλματα αν μενει καποιος αγαλμα φυσικα και θα φυγει με τη μπεμπα στη στροφη...

 

ειναι σαν την απαιτητικη γυναικα η πισωκινητη θελει απαλα χερια να της γυριζουν το τιμονι να το χαιδευουν στη στροφη απαλα...

πρεπει ο εραστης να ειναι εμπειρος....

αλλα τα πισωκινητα δεν παιζονται...(σαν το πισωκινητο σεξ...χεχεχε :X)

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

εδω και κατι χρονια ειχα Ζ3 Μ κουπε (την ειχα το 99 εως το 2002 την ειχα παρει εφτα μθρια δρχ μεταχειρισμενη)την εδωσα οταν δεν την χρησιμοποιουσα λογω σχολης και δουλειας ασε που εδω στην ιταλια οι ασφαλιστικες και η βενζινα μου ειχαν πιασει τον ΜΠΙΜΠ...

τωρα οταν τελειωσω εχω μαζεψει μετα απο 8 χρονια κανα φραγκο βαλε και το αγροτικο ευελπιστω σε 325Ci.

 

αν θελει ο θεος και ερθουν ολα καλα...

 

την υγεια μας να εχουμε.

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

και ακαμψια ειχε απλα ΓΑΜΑΤΗ και ξεχωριστο σχεδιο και ωραιο κινητηρα και ωραιο τιμονι και ωραιο κρατημα.........

 

λεφτα μονο δεν ειχα :( :(

Link to comment
Share on other sites

και ακαμψια ειχε απλα ΓΑΜΑΤΗ και ξεχωριστο σχεδιο και ωραιο κινητηρα και ωραιο τιμονι και ωραιο κρατημα.........

 

λεφτα μονο δεν ειχα :( :(

 

Γιάννη γνώμη σου, και γνώμη μου. Εννοείται ότι Ζ3 δεν είχα ποτέ μου αλλα μιλάω για αυτή ενός φίλου μου. Αντιθέτως μπορώ να πω πολύ καλύτερα λόγια για τη Ζ4 αλλά και πάλι είμαστε off-topic. Παρεπιπτόντως τα επίσημα στοιχεία ακαμψίας συμφωνούνε με εμένα. :rolleyes:

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

allo piswkinhto sthn italia kai allo sthn ellada me thn kalh asfalto pou molis bre3ei ginetai olo mia glitsa.Nai ta polla aloga kai to swsto sthsimo einai kalytera stis pisw rodes, alla sory pou to lew alla h Ellada katw apo 200 aloga 8elei mprosta kinhsh kai apo ekei kai panw 4kinhsh.Poly kalh h piswkouna alla ektos apo ola ta alla 8elei kai kalh prosfysh gia na kinh8eis swsta...
make god laugh...
Link to comment
Share on other sites

Σιγα ρε συ pissas... Αυτη την καραμελα την εχω βαρεθει! Για αυτο υπαρχει εκεινο το πενταλ που λεγεται γκαζι, για να ελεγχεις αυτα τα αλογα! Απο κει και περα ειναι ολα θεμα μυαλου... Αν εισαι συγκρατημενος και ξερεις που πατας και που κινησαι και 1000 αλογα να εχεις στον πισω αξονα δεν θα παθεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα...

Τα περι μπροστα κινησης μεχρι τα 200 αλογα ειναι για... κοπελιτσες που μολις εβγαλαν διπλωμα και για παππουδες!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Alfa Brera: From fantasy to brilliant reality

 

This coupe was a sensation as a concept car three years ago. The production version fulfils all that promise, and then some. John Simister revels in the power and glory of a classic Alfa

 

 

Alfa Brera V6 Q4

 

It's fun, driving a concept car. They usually don't work properly, but this one does. It gets lots of drop-jawed looks as I drive through northern Italian towns and villages, and it's making me feel all that optimism about the future that a really handsome, clever, daring design should.

 

There's an especially good reason for optimism, because the Alfa Brera isn't actually a concept car. It's a car you can really buy - or will be able to, in the UK, from early April.

 

But it looks like a concept car, doesn't it? What with that glass roof and low, mean nose and a shape sculpted beyond all reasonable interpretations of car-design strictures?

 

Well, it was one, once. The Alfa Romeo Brera was a star of the 2002 Geneva show, but it was created by Giorgetto Giugiaro's Ital Design, not Alfa's own styling centre. Giugiaro hadn't intended it to become a production car, but everyone raved about it - and Alfa needed a replacement for the GTV and Spider.

 

So the Brera, named after a posh suburb in Alfa's home city Milan, became a proper project. Curiously, the production engineering was carried out by Ital Design's archrival Pininfarina, which builds the new coupe (and the forthcoming Spider convertible) in Turin. The look stays faithful to the concept, though, with the original gullwing doors the only concession to reality.

 

And what an influential look it has been. After that Geneva show, Alfa Romeo facelifted the 156 with a Brera-like nose. Recently, the company replaced the 156 with the 159 saloon, of which the front part - nose to dashboard - is exactly the same as the Brera's apart from the bumper and lower valance (the Brera has a racier-looking air intake). This, in short, is the new look of Alfa Romeo, with the Brera as the most extreme interpretation.

 

Look at it. There seem to be six headlights lurking in their recesses beneath the bonnet lip, although the outer lenses actually cover the indicators. At the back are eight more light units, four per side, set in a sea of red-tinted chrome and covered by slender, horizontal lenses. The tail's centrepiece, though, is the Alfa badge that doubles as a handle for the tailgate.

 

One snag, for a high-image coupe, is that the new platform the Brera shares with the 159 is designed around front-wheel drive. Most rivals have rear-wheel drive, traditionally the layout of choice for such cars because it suggests a greater leaning towards driving pleasure.But much of this is in buyers' minds - few venture on to racetracks, after all - and a good front-wheel drive design can be a lot of fun to drive.

 

But what happens if you fit a really powerful engine? Will the front wheels cope? The Brera has such an engine in its range - a 3.2-litre direct-injection V6 with variable inlet and exhaust-cam timing and 260bhp - but it's matched to a four-wheel drive system that sends more torque (57 per cent) to the rear wheels than the fronts unless tyre grip dictates otherwise. If that happens, a minimum of 28 or a maximum of 78 per cent can be sent rearwards.

 

Other engines (front-wheel drive only) are a 2.2-litre, four-cylinder unit with 185bhp, again with direct injection and variable valve timing, and (to arrive later) a muscular 2.4-litre, five-cylinder JTD turbodiesel with 200bhp. All have six-speed manual gearboxes.

 

The last concept car to make it to production with its character intact was the Audi TT. Sadly, the TT has never been as exciting to drive as to look at. Does the Brera keep its promise?

 

It does. One press of the V6 Q4's starter button, one blip of its accelerator, and you know there's a soul within. This new V6 engine has much the same rich, delicious burble as past Alfa V6s, but it now has the mid-speed pulling power (and the thirst) to match the high-revs energy. I'm hearing its full repertoire as I zoom round a fine test route at the Alfa Romeo and Fiat test-track at Balocco, between Turin and Milan. The four-wheel drive is working well, too; neither front nor rear wheels seem to be giving up on grip, reminding me of the Subaru Impreza WRX. I can feel the tail give a little flourish out of the corners.

 

Grip, poise, balance, pace, sound effects - this is the best-driving Alfa in ages, and even better than the 159 V6 Q4 because the meatier steering and greater agility make for a more responsive, more intimate drive.

 

It's going to be expensive, though, at about £30,000. Most Breras sold will be the 2.2-litre version, likely to cost £25,000 but lavishly equipped with leather upholstery and that glass roof. (There may be an entry-level model later, with a steel roof and cloth trim.) And this 2.2 JTS is the Brera I'm driving in the world of real roads and traffic, heading up into the Alpine foothills.

 

Now that I'm not trying to extract the max, I can feel the smooth ride that comes from well-judged suspension settings and a rigid, rattle-free structure, and I can luxuriate in the leather and the front-seat space. Rear passengers get a raw deal - bowed heads and squashed knees - but this was never a family car. The rear seats can be folded to add to already generous boot space.

 

There's a good feeling of quality, with every door and dash surface padded, soft cloth in door pockets, real aluminium on the (rather overbearing) centre console, decent-looking pretend aluminium for the door pulls and other embellishments. Passengers feel excluded, though; the dials are deeply recessed and properly visible only to the driver.

 

Now, at this more leisurely pace, I sense a numbing rubberiness in the first part of the steering's movement. I also discover that the engine isn't as muscular as I thought. It has to be worked quite hard on hills; if pace is your priority and £25,000 your limit, you'd be better off with a Nissan 350Z.

 

However, the Brera is quieter and has a more comfortable ride. Don't look for fireworks, feel the subtleties; the Brera moves confidently and points with conviction into a fast corner, the grip continuing even if you steer more tightly. At this point, you can feel the tail helping you through, tautly, tidily. It's a crisp, agile car, fun to drive and never frightening.

 

The Brera, in fact, is all an Alfa Romeo coupe should be in 2005. A lot of us like the idea of owning an Alfa but fear the reality. Well, this one fulfils the promise

 

http://motoring.independent.co.uk/road_tests/article327033.ece

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...