Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

Κατ’ αρχήν γράφω για πρώτη φορά και θα ήθελα να μοιραστώ με όλους σας ορισμένους απ’ τους προβληματισμούς μου. Είμαι κάτοχος μιας ALFA 147 εδώ και κάποια χρόνια και ομολογώ ότι πραγματικά είμαι ερωτευμένος με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Σε κερδίζει και δεν το βαριέσαι ποτέ. Μα ποτέ!.Υπήρξαν βέβαια πολλές φορές που διαολόστειλα αρκετούς όσο το έχω αλλά πάντα μου άρεσε τόσο πολύ που ποτέ δεν σκεφτόμουν να το αλλάξω παρά μόνο με μια Alfa. Φοβερά προτερήματα (τιμόνι, φρένα, σχεδίαση, γκάζι) σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά και πολλά μειονεκτήματα όπως πολλές αστοχίες σε υλικά και μικροπροβλήματα με τα ηλεκτρονικά (αρκετές αντικαταστάσεις σε αισθητήρες λ, θερμοκρασίας, ABS κλπ). Αρκετά προβλήματα και αρκετά ωραίο αυτοκίνητο βέβαια.

Διαβάζοντας όσα γράφετε θα ήθελα απλά να πω πως χρειάζεται να βελτιωθεί η εταιρεία στο κομμάτι που αφορά την ποιότητα στα υλικά και ΜΟΝΟ.

Όσον αφορά τον σχεδιασμό. Πρωτοποριακός σε όλα τα αυτοκίνητα, παλιά και νέα. 159, GT, Brera. Άπαιχτα όλα. Τα ερωτεύεσαι με την πρώτη ματιά. Το παράπονο μου? Γιατί δεν βάζουν κινητήρες εφάμιλλους του ανταγωνισμού. Γιατί όπως και να το κάνουμε, όσο κι’ αν μας αρέσουν αυτή την στιγμή υπάρχουν αρκετά πιο γρήγορα στα ίδια χρήματα. Γιατί αν εξαιρέσουμε την GTA το καλύτερο 0-100 που βλέπουμε είναι 8 ενώ στον ανταγωνισμό παίζει και 5 στα ίδια σχεδόν χρήματα. Με τούρμπο. Οκ. Καλός ο ατμοσφαιρικός αλλά όπως έχεις η αγορά σήμερα μένεις πίσω και αναπολείς το παρελθόν. Η απάντηση είναι στο βάρος? Τότε γιατί να μην ελαφρύνουν. Για τον λόγο αυτό και ΜΟΝΟ τουλάχιστον 3 κολητοί πέρασαν σε άλλες εταιρείες.

Επειδή διάβασα όλα τα topic θα ήθελα να ρωτήσω δυο πράγματα.

Πρώτον αν έχει παρατηρήσει κανείς σημαντική απώλεια λαδιών στα 7-8.000 χλμ γιατί εγώ απ’ την αγορά του αυτοκινήτου παρατηρώ απώλεια 1-2 λίτρα και κατά την αντιπροσωπεία είναι φυσιολογικό. Τι λετε εσείς?

Σκέφτομαι αρκετό καιρό να αγοράσω καινούργιο και για το οποίο θα διαθέσω γύρω στις 45.000 ευρώ. Υποψήφια GT 3.2, Brera 2.2. Τα ομορφότερα. Αλλά παίζει και το νέο TT 2.0 TFSI στα ίδια χρήματα αλλά σαφώς πιο γρήγορο. Το οδήγησα και πραγματικά είναι ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ. Θεωρώ πως σαν εταιρεία ανεξαρτήτως σχεδιασμού είναι σαφώς πιο ποιοτική. Να περιμένω μια νέα Alfa με τούρμπο ή κάτι νέο? Τι λέτε?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

η GT 3,200 δεν λεει και πολλα....

η μπρερα , καλη χρυση αλλα πολυ crouiser ρε αδερφακι μου, δεν κανει για γουστα.

 

το ΤΤ πρεπει να ειναι παρα πολυ καλο. προσωπικα μαλλον θα το περνα.

Link to comment
Share on other sites

Άλεξ θα έπρεπε να ξέρεις ότι η brera δεν είναι κάποια ειδική κατασκευή και σίγουρα δεν συγκρίνεται με την lotus ούτε με την Μ3 αφού ως GT κύριο σκοπό έχει την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων άνετα καθώς και την ευκολία στην καθημερινή χρήση. Αν θελήσουν να φτιάξουν ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο (λέγε με GTA) θα κοιτάξουν την ιστορία τους και θα το φτιάξουν. Είπανε πως θα το κάνουν και μένει να δούμε αν θα το υλοποιήσουνε. Η bmw όντως αποτελεί πρότυπο σε αυτή την κατηγορία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η alfa δεν θα προσπαθήσει με την επιστροφή της μετά από χρόνια στα μεγάλα σαλόνια να διεκδικήσει την κορυφή.

Με την απλή έκδοση της brera πιθανώς να στόχευαν στην 330 coupe που λέει ο jackdaniels με την οποία έχουν παρόμοιες διαστάσεις, κυβισμό και κοστίζουν πάνω-κάτω τα ίδια.

Σιγουρα.. Δεν υπαρχει καμια συγκριση αναμεσα τους, και δεν ειπα κατι τετοιο! Αλλα αν θελουν οι Ιταλοι να βγαλουν ενα Σ-Π-Ο-Ρ αυτοκινητο πρεπει να κοιταξουν προς τα εκει και να παρουν καμια ιδεα!!

 

Αληθεια, μπορεις να μου πεις αυτη τη στιγμη πιο ειναι το πιο σπορ αυτοκινητο της Alfa Romeo (να θυμισω οτι μιλαμε για μια εταιρεια που πριν απο μερικα χρονια ηταν η "μανουλα" σε αυτο τον τομεα!!) Την Brera την βαφτισαμε Cruiser, την 159 την καναμε "οικογενειακο", η 166 ειναι μια δεκαετια πισω σε τεχνολογια και κατα 'κει παει και η 147!! Η δε GT, αν και εχει τα φοντα (εστω και αν μιλαμε για ενα μπροστοκινητο! θεωρω οτι αν ηταν πισωκινητη η εστω 4κινητη θα εκανε θαυματα!) για κατι τετοιο, οι Ιταλοι την εκρυψαν κατω απο τα φουστανια της Brera!..

 

Τι σχεση εχει ας πουμε η Brera με τη προκατοχο της??? Η GTV ηταν και ομρφη, και φανταστικα στημενη (η 4διευθυνση της ηταν φανταστικη και την εκανε τρενο!) ενω και με τα καταλληλα μοτερ (3,2 ατμοσφαιρα η 2.0 V6 JTB) εραβε στους δρομους! Η GTV HTAN ENA ΣΠΟΡ αυτοκινητο... και το βασικο ηταν οτι δεν χρειαζοταν ουτε Q4, ουτε διπλα κυσταλλα, ουτε παχιες μοκετες τα οποια τελικα περισσοτερο κακο της εκαναν παρα καλο (στην Brera!)

 

Στην τελικη ξερεις τι μου θυμιζει η Brera?? Εναν μπασκετμπολιστα με παρα πολυ ταλεντο, ο οποιος ομως εχει 10-15 παραπανω κιλακια, αντι να παιζει στην Α1 παιζει στην Β' εθνικη και το χειροτερο απ'ολα ειναι οτι δηλωνει πως σε αυτη την κατηγορια ειναι ευχαριστημενος (ενω ολοι ξερουμε οτι αδικει τον εαυτο του καταφορα!!)

 

Τελος! Τα ειπα και ξεθυμανα... παλι! :D

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι αρκετό καιρό να αγοράσω καινούργιο και για το οποίο θα διαθέσω γύρω στις 45.000 ευρώ. Υποψήφια GT 3.2, Brera 2.2. Τα ομορφότερα. Αλλά παίζει και το νέο TT 2.0 TFSI στα ίδια χρήματα αλλά σαφώς πιο γρήγορο. Το οδήγησα και πραγματικά είναι ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ. Θεωρώ πως σαν εταιρεία ανεξαρτήτως σχεδιασμού είναι σαφώς πιο ποιοτική. Να περιμένω μια νέα Alfa με τούρμπο ή κάτι νέο? Τι λέτε?

 

Φίλε στο θέμα των κινητήρων ουσιαστικά κατηγορείς την alfa γιατί δεν έχει turbo εκδόσεις. Αν διαβάσεις τις προηγούμενες σελίδες θα δεις ότι το θέμα αυτό έχει δρομολογηθεί προ καιρού οπότε τώρα απλά τους περιμένουμε. Στο δίλημα brera ή ΤΤ σαφώς και θα ψήφιζα brera αφού δεν είμαι οπαδός των απόλυτων επιδόσεων (τα πολλά άλογα έχουν πάψει να με ψαρώνουν από τότε που ήμουν πιτσιρικάς). Καμία σχέση σε στήσιμο-τιμόνι κατά τον clarkson όσο απίστευτα κι αν έχει βελτιωθεί το ΤΤ, ενώ στο θέμα ποιότητα υλικών που κατηγορείς η alfa μάλλον το έχει παρακάνει με τα ακριβά υλικά σε σημείο που πάλι ο clarkson παρομοίασε την ποιότητα εσωτερικού της brera με αυτή μιας Rolls Royce. Έτσι όπως σε κόβω, μάλλον σε alfa θα καταλήξεις. ;)

 

Η δε GT, αν και εχει τα φοντα (εστω και αν μιλαμε για ενα μπροστοκινητο! θεωρω οτι αν ηταν πισωκινητη η εστω 4κινητη θα εκανε θαυματα!) για κατι τετοιο, οι Ιταλοι την εκρυψαν κατω απο τα φουστανια της Brera!..

 

Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι η GT βαρέθηκε να πουλάει αν και ήταν μια 147 με άλλο καβούκι (επομένως και αμάξι που πάει για 10ετία όπως είπες). Συμπέρασμα: η αγορά δεν έχει λογική. Το να την κάνανε πισωκίνητη ή 4κίνητη ειλικρινά δεν ξέρω με την αυξημένη τιμή πόσο παραπάνω θα πουλούσε κι αν θα κάλυπτε τα κόστη εξέλιξης. Βάλε το οικονομικό μυαλό σου να δουλέψει. ;)

Στο ίδιο πλαίσιο εντάσεται και η brera που παίζει περισσότερο στο πεδίο των Γερμανών και δεν φέρνει τόσο στην GTV. Αυτό ωστόσο δεν την εμποδίζει να είναι πιο πολυτελής, πιο όμορφη (αφήνοντας την όποια υποκειμενικότητα στην άκρη αφού είναι το πιο πολυβραβευμένο μοντέλο ίσως όλων των εποχών), πιο γρήγορη (αν και πιο βαρυά) από την gtv 3,2 και με πολύ μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης από την gtv. Έτσι απλά. Μπορεί ελέω του βάρους της αλλά και της έμφασης που δόθηκε και στην άνεση και στην ηχομόνωση να έχασε κάτι από τη σχέση οδηγού-αυτοκινήτου, αλλά οι παλαιότερες alfa που χαρακτηρίζονταν για αυτά δεν πουλούσανε και είχανε φέρει την εταιρεία στο χείλος της καταστροφής. Οι πωλήσεις της brera σήμερα στην Ευρώπη ξέρεις πολύ καλά ποιες είναι.

Στο ερώτημα λοιπόν, χρεοκοπώ ή γεμίζω τα ταμεία ώστε να μπορώ να πραγματοποιήσω αυτό που πραγματικά θέλω, οι ιθύνοντες επέλεξαν το 2ο και δε νομίζω ότι μπορούμε να τους κατηγορήσουμε που δεν θέλησαν να χρεοκωπήσουν. Άλλωστε γνωρίζουν πολύ καλά τα σημεία στα οποία πρέπει να διορθωθούν όπως είναι το βάρος και οι επιδόσεις και με τον καιρό ελπίζουμε ότι όλα θα φτιάξουν. Άλλωστε μιλάμε για μια εταιρεία που είναι σε συνεχή πορεία αλλαγών οπότε δεν μπορούμε να είμαστε αυστηροί κριτές λες και είδαμε το οριστικό πρόσωπο της νέας alfa. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Η ποίό σπορ άλφα, στο Ring.

8:51 --- 139.661 km/h -- Alfa Romeo 156 GTA, 231 PS/1350 kg

Όποιος έχει νεώτερη μέτρηση τη ρίχνει ε.

 

Μάλλον έχει δίκιο ο αλφίστα (δεν συγκινήσε που συμφωνό μιά φορά:lol: ) πρέπει να ορθοπωδήση πρώτα η άλφα και μετά να εξελίξη ένα καθαρόαιμο Gta στα πρότυπα Csl με ανθρακωνήματα, κατά προτίμηση πισωκούνα και το άψογο στύσημο των σημερινών άλφα.

Επίσης μίλησα για 335ι όχι 330 που λες φίλε, αρχική τιμή 335i-61.000 --- Brera - 50.000.

Link to comment
Share on other sites

Η ποίό σπορ άλφα, στο Ring.

8:51 --- 139.661 km/h -- Alfa Romeo 156 GTA, 231 PS/1350 kg

Όποιος έχει νεώτερη μέτρηση τη ρίχνει ε.

 

Μάλλον έχει δίκιο ο αλφίστα (δεν συγκινήσε που συμφωνό μιά φορά:lol: ) πρέπει να ορθοπωδήση πρώτα η άλφα και μετά να εξελίξη ένα καθαρόαιμο Gta στα πρότυπα Csl με ανθρακωνήματα, κατά προτίμηση πισωκούνα και το άψογο στύσημο των σημερινών άλφα.

Επίσης μίλησα για 335ι όχι 330 που λες φίλε, αρχική τιμή 335i-61.000 --- Brera - 50.000.

 

giati emena mou fainete oti to brera tha sygrinete-synagwnizete pio poly me to z4coupe para me to 3ari.xwroi-skari einai panomoiotypoi vevaia de gnwrizw apo poia timh tha ksekinaei to germanaki...

Link to comment
Share on other sites

Μερικές σελίδες πριν είχε ειπωθεί ότι από εδώ και πέρα, οι GTA θα είναι αυτό που πραγματικά σημαίνουν τα γράμματα... GT Allegrita (ελαφρωμένη). Τα καλύτερα έρχονται, με τα σημερινά καβούκια...
Link to comment
Share on other sites

h poio sport kai grhgorh alfa ayth thn stigmh pou poulietai kainoirgia einai h 147 GTA. H GT 3.2 emena mou aresei poly san aytokinhto alla kamia sxesh me thn megalh brera. Mhn sykrinetai brera me M3 einai diaforetikh nootropia 100% H brera h 3.2 einai ena ka8aroaimo GT enw h M3 mia ka8aroaimh sport kataskeyh pou den bgainei kan apo tis epishmes grammes ths BMW alla apo thn motorsport. H GTA opws 8a legetai erxetai se 1-2 xronia kai 8a einia ontws elafrwmenh.Epishs mhn 3exnas pws h brera exei thn kalyterh tetrakinhsh ayth thn stigmh (torsen c ) safws anwterh tou TT kai safwn anwterh apo thn piswkinhth BMW. En oligois 8ewrw thn brera ena artio aytokinhto isws ligo bary alla me ton 3.2 apsogo, xwris 3epsasmata dynamhs alla me teleia odikh symperifora.Kalo to TT gia kagkouro kontres sta fanaria alla ama 8eleis kati pou pragmatika na odhgeis pare thn brera

 

 

Kapoios poio panw eipe gia thn lotus, ok as thn odhghsei prwta se ka8hmerines syn8hkes kai as to 3anapei.Kales oi apolytes sport kataskeyes alla ama prospa8hseis na zhseis mazi sou sthn ka8hmerinh sou zwh apla 8a katalabeis pws den ginetai na pefteis se lakouba kai na pa8aineis e3a8rwsh spondylou.

 

 

ps. Oi turbo kinhthres ontws exoun dronologh8ei opws kai to uniair pou 8a dwsei megalo pleonekthma stous kinhthres ths alfa

make god laugh...
Link to comment
Share on other sites

Ισως λιγο βαρυ??? :lol: Μαλλον υπερβολικα βαρυ θα ελεγα εγω!

Η 147 GTA πουλιεται ακομα??? :lol: Δεν πωλειται πλεον σε καμια χωρα η GTA!

Οσο για τους turbo κινητηρες της Αλφα αυτοι αναμενονται σε 2-3 χρονια απο τωρα, οσο για το περιβοητο uniair αυτο ειναι αλλη ιστορια! Εδω και μια 10ετια εξελισεται και εδω και μια 5ετια ολοι οι Alfisti το περιμενουν πως και πως αλλα ποτε δεν βλεπουν τιποτα!!

 

Να θυμισω σε αυτο το σημειο οτι η 147 εχει μεινει με κινητηρες που εχουν τεχνολογια 1 δεκαετια πισω την στιγμη που η ΦαουΒε βγαζει την Γκολφω με 170 αλογα και ροπη στον Θεο απο τα 1400cc η μολις με 140 και αναλογη ροπη ενω τωρα βγαζει και το Polo με 150 αλογα για να ξεφοτρωθει τους 1.8T την στιγμη που εγω θα εκανα ΚΡΑ για να ειχα ενα τετοιο μοτερ στην 147! Η Peugeot εχει βγαλει το 207 με 150 αλογα, και αναμενεται σε λιγο καιρο και η εκδοση με τα 175! Για να μην μιλησω για Seat Leon 2.0TFSi...

Και η Αλφα Ρομεο τωρα δρομολογει τα turbo!

 

Και στην τελικη να σου πω κατι για το uniair... Μεχρι να βγει σε παραγωγη στους νεους κινητηρες οι υπολοιπες αυτοκινητοβιομηχανιες θα εχουν εξελιξει τοσο τα μοτερ τους που δεν βλεπω να προκαλει καμια εντυπωση! Οτι γινεται και με τα turbo δηλαδη...

Link to comment
Share on other sites

Άλεξ γιατί το κουράζεις λέγοντας πράγματα που κι εσύ ξέρεις ότι δεν ισχύουν; Το uniair το περιμέναμε-περιμένουμε το 2009 και όχι εδώ και μια 5ετία. Οπότε άτοπη η γκρίνια. Το τι θα κάνει ο ανταγωνισμός (που φυσικά και δεν θα μείνει με σταυρωμένα χέρια) μένει να το δούμε. Επίσης καλά τα άλογα των εταιρειών που αναφέρεις, αλλά ξεχνάς ότι η alfa δεν πάει θεωρητικά να κόψει πωλήσεις από την peugeot αλλά από τη bmw. Τι έχουν κάνει εκεί οι αγαπημένοι σου Βαυαροί; :p Τίποτα αφού σκοπός και των 2 εταιρειών είναι να προσφέρουν συνολικά πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα και όχι να πουλήσουν μόνο χάρη στα άλογα. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι τα άλογα δεν θα έρθουν με τον καιρό. ;)

 

Επίσης μίλησα για 335ι όχι 330 που λες φίλε, αρχική τιμή 335i-61.000 --- Brera - 50.000.

 

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω όλα τις εκδόσεις της 3άρας, αλλά την 335 δεν την είχα ξανακούσει και ούτε την είδα στη λίστα κάποιου περιοδικού. Άλλωστε και η 330 είναι κοντά σε κυβισμό και σίγουρα πιο κοντά σε τιμή. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

h poio sport kai grhgorh alfa ayth thn stigmh pou poulietai kainoirgia einai h 147 GTA.

Νούμερα να δω, ΝΟΥΜΕΡΑ ΛΕΩ!!!

H GT 3.2 emena mou aresei poly san aytokinhto alla kamia sxesh me thn megalh brera. Mhn sykrinetai brera me M3 einai diaforetikh nootropia 100% H brera h 3.2 einai ena ka8aroaimo GT enw h M3 mia ka8aroaimh sport kataskeyh pou den bgainei kan apo tis epishmes grammes ths BMW alla apo thn motorsport.

Δεν σε πιάνω!!! Καθαρόαιμο Gt το ένα καθαρόαιμη σπορ κατασκευή το άλλο!:blink: Τη θέλει να πει ο ποιητής!!!!

Δεν βγένει απ'τις επίσημες γραμμές τις μπεμβέ??? Έχεις την εντύπωση ότι το Μ Division είναι όπως την AMG για τα μερσεντές? Λάθος εντύπωση έχεις! Οι Μ είναι σπορ κουπέ κατασκευή τις μπεμβέ, δεν είναι βελτιωμένη τριάρα!

H GTA opws 8a legetai erxetai se 1-2 xronia kai 8a einia ontws elafrwmenh.Epishs mhn 3exnas pws h brera exei thn kalyterh tetrakinhsh ayth thn stigmh (torsen c ) safws anwterh tou TT kai safwn anwterh apo thn piswkinhth BMW. En oligois 8ewrw thn brera ena artio aytokinhto isws ligo bary alla me ton 3.2 apsogo, xwris 3epsasmata dynamhs alla me teleia odikh symperifora.Kalo to TT gia kagkouro kontres sta fanaria alla ama 8eleis kati pou pragmatika na odhgeis pare thn brera

Η πίσω κίνηση τις μπεμβέ κοντράρη στα ίσια την τετρακίνηση των Lambo-Murcielago, πόσο μάλλον την τρακίνηση των Άλφα!

 

ps. Oi turbo kinhthres ontws exoun dronologh8ei opws kai to uniair pou 8a dwsei megalo pleonekthma stous kinhthres ths alfa

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω όλα τις εκδόσεις της 3άρας, αλλά την 335 δεν την είχα ξανακούσει και ούτε την είδα στη λίστα κάποιου περιοδικού. Άλλωστε και η 330 είναι κοντά σε κυβισμό και σίγουρα πιο κοντά σε τιμή.

 

Η 330 κουπέ δεν πωλήτε πλέον, άμεσος ανταγωνιστής τις μπρέρα είναι η διπλοτούρμπινη 335ι-κουπέ που δημιουργήθηκε για να κλήση η ψαλίδα με το νέο Μ3 των 400+ λέγω αλόγων;)

Link to comment
Share on other sites

Καλα, ναι εχεις δικιο για το Uniair, πραγματι ημουν λιγο υπερβολικος...

Παντως σε οτι αφορα τους κινητηρες turbo η BMW (τουλαχιστον για αυτη οπως και για την Alfa τυγχανει να γνωριζω μιας και τα ψαχνω!) εχει κανει ηδη τα πρωτα της βηματα!

Πρωτο υπερτροφοδοτουμενο "παιδι" της ηταν ο τριλιτρος σε σειρα κινητηρας με 2 μικρες τουρμινες (1 για καθε 3 κυλινδρους!) ο οποιος πλεον αποδιδει απο 306 αλογα και ροπη στα γνωστα "υπερτροφοδοτουμενα" επιπεδα! Μπηκε για να κλεισει λιγο το κενο αναμεσα στην 330ι και την Μ3!

Ακομα το μοτερ που φοραει το 207 GT (1600αρι τουρμπο) που αποδιδει 150 αλογα σε πρωτη φαση και 175 σε δευτερη εγινε σε συνεργασια με την BMW! Αυτο το μοτερ αλλωστε θα φορεθει και στον νεο Mini Cooper S και ελπιζουμε και σε καποια 3αρα (λεγε με 316ι)!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε στο θέμα των κινητήρων ουσιαστικά κατηγορείς την alfa γιατί δεν έχει turbo εκδόσεις. Αν διαβάσεις τις προηγούμενες σελίδες θα δεις ότι το θέμα αυτό έχει δρομολογηθεί προ καιρού οπότε τώρα απλά τους περιμένουμε. Στο δίλημα brera ή ΤΤ σαφώς και θα ψήφιζα brera αφού δεν είμαι οπαδός των απόλυτων επιδόσεων (τα πολλά άλογα έχουν πάψει να με ψαρώνουν από τότε που ήμουν πιτσιρικάς). Καμία σχέση σε στήσιμο-τιμόνι κατά τον clarkson όσο απίστευτα κι αν έχει βελτιωθεί το ΤΤ, ενώ στο θέμα ποιότητα υλικών που κατηγορείς η alfa μάλλον το έχει παρακάνει με τα ακριβά υλικά σε σημείο που πάλι ο clarkson παρομοίασε την ποιότητα εσωτερικού της brera με αυτή μιας Rolls Royce. Έτσι όπως σε κόβω, μάλλον σε alfa θα καταλήξεις. ;)

 

 

 

Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι η GT βαρέθηκε να πουλάει αν και ήταν μια 147 με άλλο καβούκι (επομένως και αμάξι που πάει για 10ετία όπως είπες). Συμπέρασμα: η αγορά δεν έχει λογική. Το να την κάνανε πισωκίνητη ή 4κίνητη ειλικρινά δεν ξέρω με την αυξημένη τιμή πόσο παραπάνω θα πουλούσε κι αν θα κάλυπτε τα κόστη εξέλιξης. Βάλε το οικονομικό μυαλό σου να δουλέψει. ;)

Στο ίδιο πλαίσιο εντάσεται και η brera που παίζει περισσότερο στο πεδίο των Γερμανών και δεν φέρνει τόσο στην GTV. Αυτό ωστόσο δεν την εμποδίζει να είναι πιο πολυτελής, πιο όμορφη (αφήνοντας την όποια υποκειμενικότητα στην άκρη αφού είναι το πιο πολυβραβευμένο μοντέλο ίσως όλων των εποχών), πιο γρήγορη (αν και πιο βαρυά) από την gtv 3,2 και με πολύ μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης από την gtv. Έτσι απλά. Μπορεί ελέω του βάρους της αλλά και της έμφασης που δόθηκε και στην άνεση και στην ηχομόνωση να έχασε κάτι από τη σχέση οδηγού-αυτοκινήτου, αλλά οι παλαιότερες alfa που χαρακτηρίζονταν για αυτά δεν πουλούσανε και είχανε φέρει την εταιρεία στο χείλος της καταστροφής. Οι πωλήσεις της brera σήμερα στην Ευρώπη ξέρεις πολύ καλά ποιες είναι.

Στο ερώτημα λοιπόν, χρεοκοπώ ή γεμίζω τα ταμεία ώστε να μπορώ να πραγματοποιήσω αυτό που πραγματικά θέλω, οι ιθύνοντες επέλεξαν το 2ο και δε νομίζω ότι μπορούμε να τους κατηγορήσουμε που δεν θέλησαν να χρεοκωπήσουν. Άλλωστε γνωρίζουν πολύ καλά τα σημεία στα οποία πρέπει να διορθωθούν όπως είναι το βάρος και οι επιδόσεις και με τον καιρό ελπίζουμε ότι όλα θα φτιάξουν. Άλλωστε μιλάμε για μια εταιρεία που είναι σε συνεχή πορεία αλλαγών οπότε δεν μπορούμε να είμαστε αυστηροί κριτές λες και είδαμε το οριστικό πρόσωπο της νέας alfa. ;)

 

 

Το κακό φίλε alfista είναι ότι και το TT βαρύ θα ήταν και επειδή το είδα ότι και να λένε δεν στερείται ποιότητας υλικών αλλά το έφτιαξαν κατά 70% απο αλουμίνιο. Χωρίς να θέλω να γίνομαι υπερβολικός και ενώ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ λατρέυω τις ALFA και στεναχωριέμαι που μάλλον θα την αλλάξω όπως και να έχει για μένα σε ένα ακριβό αυτόκινητο παίζουν ρόλο και οι επιδόσεις. Και η ALFA δεν χαρακτηρίστηκε στην ιστορία για την χλιδή αλλά για τις επιδόσεις. Όπως και να είναι έχει μείνει πίσω. Και ξέρεις και κάτι άλλο με πικραίνει που είναι πραγματικά καλά αυτοκίνητα αλλά δεν δίνουν οι φίλοι ιταλοί έμφαση σε μικρές λεπτομέρειες. Όσο για την ποιότητα, ενώ η 147 φαινόταν αρκετά ποιοτική έκριβε αρκετά σε επίπεδο ποιότητας που δεν φαίνονταν. Σε αυτό το θέμα, μοναδικό ίσως έμεινα δυσαρεστημένος. Δεν θα αναφέρω εδώ πόσα πράγματα άλλαξα, στην εγγύηση, γιατί υπάρχουν και αρκετοί με κακή πρόθεση που βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα...Το ερώτημα μου είναι τι συμβαίνει με τις άλλες εταιρείες. Απλά πιστεύω πως πάντα οι γερμανοί ήταν καλύτεροι στο θέμα ποιότητας/συναρμογής και λιγότερο στους κινητήρες ή τις επιδόσεις και το design. Αν τώρα τα πράγματα έχουν αντιστραφεί δεν ξέρω. Πάντως έχω μπερδευτεί και πραγματικά δεν ξέρω...

Link to comment
Share on other sites

Το κακό φίλε alfista είναι ότι και το TT βαρύ θα ήταν και επειδή το είδα ότι και να λένε δεν στερείται ποιότητας υλικών αλλά το έφτιαξαν κατά 70% απο αλουμίνιο. Χωρίς να θέλω να γίνομαι υπερβολικός και ενώ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ λατρέυω τις ALFA και στεναχωριέμαι που μάλλον θα την αλλάξω όπως και να έχει για μένα σε ένα ακριβό αυτόκινητο παίζουν ρόλο και οι επιδόσεις. Και η ALFA δεν χαρακτηρίστηκε στην ιστορία για την χλιδή αλλά για τις επιδόσεις. Όπως και να είναι έχει μείνει πίσω. Και ξέρεις και κάτι άλλο με πικραίνει που είναι πραγματικά καλά αυτοκίνητα αλλά δεν δίνουν οι φίλοι ιταλοί έμφαση σε μικρές λεπτομέρειες. Όσο για την ποιότητα, ενώ η 147 φαινόταν αρκετά ποιοτική έκριβε αρκετά σε επίπεδο ποιότητας που δεν φαίνονταν. Σε αυτό το θέμα, μοναδικό ίσως έμεινα δυσαρεστημένος. Δεν θα αναφέρω εδώ πόσα πράγματα άλλαξα, στην εγγύηση, γιατί υπάρχουν και αρκετοί με κακή πρόθεση που βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα...Το ερώτημα μου είναι τι συμβαίνει με τις άλλες εταιρείες. Απλά πιστεύω πως πάντα οι γερμανοί ήταν καλύτεροι στο θέμα ποιότητας/συναρμογής και λιγότερο στους κινητήρες ή τις επιδόσεις και το design. Αν τώρα τα πράγματα έχουν αντιστραφεί δεν ξέρω. Πάντως έχω μπερδευτεί και πραγματικά δεν ξέρω...

 

Το ΤΤ βασίζεται στο πάτωμα του golf ενώ η brera στο πιο συμπαγές πάτωμα μιας ή μάλλον 2 κατηγοριών παραπάνω. Η χρήση αλουμινίου σαφώς και εξοικονομεί βάρος (και στην brera υπάρχει χρήση αλουμινίου άλλωστε) αλλά ήδη η βασική διαφορά ξεκινάει από αυτό που ανέφερα παραπάνω. Επιπλέον η μεγάλη χρήση του αλουμινίου στο αμάξωμα ΤΤ δημιουργεί ένα περίεργο αμάγαλμα υλικών που τουλάχιστον μέχρι να βγούν τα αποτελέσματα του encap μας κάνει λίγο επιφυλακτικούς (με δεδομένο το ανάλογο πάθημα της 5άρας). Επίσης δεν θυμάμαι να ανέφερα πουθενά ότι το ΤΤ δεν είναι άρτιο ποιοτικά ή κάτι ανάλογο, απλά ότι οι Ιταλοί σύμφωνα με τρίτους το έχουν παρακάνει. Για την αξιοπιστία της 147 μπορώ να σε παραμέμψω σε δοκιμές αντοχής ελληνικών αλλά και ξένων περιοδικών, μερικά από τα οποία βάζουν στην 147 στην κορυφή από τα πιο αξιόπιστα μοντέλα. Φυσικά δεν αμφισβητώ ότι μπορεί εσένα να σου έτυχαν προβλήματα, όπως φυσικά μπορεί να τύχουν και στον κάθε κάτοχο αυτοκινήτου οποιασδήποτε εταιρείας. Απλά η γενική εικόνα δείχνει ότι μάλλον αδικείς την 147. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Νούμερα να δω, ΝΟΥΜΕΡΑ ΛΕΩ!!!

 

Δεν σε πιάνω!!! Καθαρόαιμο Gt το ένα καθαρόαιμη σπορ κατασκευή το άλλο!:blink: Τη θέλει να πει ο ποιητής!!!!

Δεν βγένει απ'τις επίσημες γραμμές τις μπεμβέ??? Έχεις την εντύπωση ότι το Μ Division είναι όπως την AMG για τα μερσεντές? Λάθος εντύπωση έχεις! Οι Μ είναι σπορ κουπέ κατασκευή τις μπεμβέ, δεν είναι βελτιωμένη τριάρα!

 

Η πίσω κίνηση τις μπεμβέ κοντράρη στα ίσια την τετρακίνηση των Lambo-Murcielago, πόσο μάλλον την τρακίνηση των Άλφα!

 

 

 

 

Η 330 κουπέ δεν πωλήτε πλέον, άμεσος ανταγωνιστής τις μπρέρα είναι η διπλοτούρμπινη 335ι-κουπέ που δημιουργήθηκε για να κλήση η ψαλίδα με το νέο Μ3 των 400+ λέγω αλόγων;)

 

 

 

kalo to yfaki sou alla toulaxiston 8a eprepe na 3ereis pws GT=grand turismo... pou kamia sxesh den exei me yperoplo epidosewn se filosofia.

 

 

kontrarei sta isia h pisw kinhsh ths BMW thn tetrakinhsh ths lambo??? me posa hlektronika alh8eia...giati pleon apo oso gnwrizw epafyontai toulaxiston stis mikroteres ekdoseis tous sta hlektronika gia na kanoun thn douleia tou diaforikou kai ths anarthshs...psaxto ligo, ektos kai an ennoeis pante thn m3 opote perimeneis apo 1 montelo na sou bgalei olh thn douleia...

 

 

Epidoseis gia thn 147 GTA kai gia ton an poulietai bres sto http://www.alfaromeo.gr

kai apla den poio montela kykloforoun prin arxiseis na fwnazeis. epidoseis episeis 8a breis ekei.

make god laugh...
Link to comment
Share on other sites

Oson afora thn brera opws swsta eipw8hke to patwma ths anhkei sthn premium kathgoria kai oxi sthn mikroterh tou gkolf. As eixe antistoixo patwma kai to TT opws kai to torcen c anti tou safws ypodeesterou haldex pou exei kai meta 8a blepame poso 8a zygize kai ayto...
make god laugh...
Link to comment
Share on other sites

Το ΤΤ βασίζεται στο πάτωμα του golf ενώ η brera στο πιο συμπαγές πάτωμα μιας ή μάλλον 2 κατηγοριών παραπάνω. Η χρήση αλουμινίου σαφώς και εξοικονομεί βάρος (και στην brera υπάρχει χρήση αλουμινίου άλλωστε) αλλά ήδη η βασική διαφορά ξεκινάει από αυτό που ανέφερα παραπάνω. Επιπλέον η μεγάλη χρήση του αλουμινίου στο αμάξωμα ΤΤ δημιουργεί ένα περίεργο αμάγαλμα υλικών που τουλάχιστον μέχρι να βγούν τα αποτελέσματα του encap μας κάνει λίγο επιφυλακτικούς (με δεδομένο το ανάλογο πάθημα της 5άρας). Επίσης δεν θυμάμαι να ανέφερα πουθενά ότι το ΤΤ δεν είναι άρτιο ποιοτικά ή κάτι ανάλογο, απλά ότι οι Ιταλοί σύμφωνα με τρίτους το έχουν παρακάνει. Για την αξιοπιστία της 147 μπορώ να σε παραμέμψω σε δοκιμές αντοχής ελληνικών αλλά και ξένων περιοδικών, μερικά από τα οποία βάζουν στην 147 στην κορυφή από τα πιο αξιόπιστα μοντέλα. Φυσικά δεν αμφισβητώ ότι μπορεί εσένα να σου έτυχαν προβλήματα, όπως φυσικά μπορεί να τύχουν και στον κάθε κάτοχο αυτοκινήτου οποιασδήποτε εταιρείας. Απλά η γενική εικόνα δείχνει ότι μάλλον αδικείς την 147. ;)

 

 

Συμφωνό σε όλα μαζί σου με εξαίρεση 2 πράγματα. To ΤΤ δεν βασίζεται πια στο πάτωμα golf αλλά έχει ξανασχεδιαστεί. Καλά τα περιοδικά αλλά την 147 την είδα επειδή την έχω ακόμα και πραγματικά ελπίζω τα νέα μοντέλα να μην είναι φτιαγμένα στην ίδια φιλοσοφία ποιότητας. Ξαναλέω υπερ-αγαπώ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά δεν μπορεί ούτε να καιει τους αισθητήρες για πλάκα, ούτε να χαλάνε αναλώσιμα του εσωτερικού, ούτε να πετάνε (προεξέχουν) σε όλες τις Alfa τα καπάκια του αερόσακου συνοδυγού μετά από λίγο, ούτε να χαλάει ο μεταβλητός κάθε 20-30.000 khm, ούτε και κάποια άλλα. Συμφωνό αλλά θα μπορούσε να δωθεί περισότερο σημασία σε ποιοτικά θέματα. Δεν μπορεί ένα ιαπωνικό μισής αξίας να μην βγάζει τίποτα και εμείς να τρέχουμε στα συνεργεία με διπλάσια συχνότητα και να λεμε τίποτα οτι υπερεχουν τα δικά μας ποιοτικά. Πιο όμορφα ναι, αρκετά καλά σε επιδόσεις ναι. Αλλά στο θέμα ποιότητας επέτρεψε μου να εχω αρκετές αμφιβολίες...μην κρίνοντας μονο από μένα.

Link to comment
Share on other sites

Τον οβολό μου και εγώ...

Τετρακίνηση... turbo... Δυστυχώς η ευτυχώς, τίποτα από τα 2 δεν είναι καινούριο για την alfa (οπότε ΔΕΝ κάνει τα πρώτα της βήματα).

Σε αυτοκίνητα παραγωγής, τετρακίνηση είχε εμφανιστεί στην 33 και στην 155 (με σήμα το τριφύλλι) - τουλάχιστον. Συγκεκριμένα υπήρχαν τετρακίνητες 155 στην ομάδα Σ - όχι τυχαίο πιστεύω.

Επίσης, η καλύτερη έκδοση της GTV και spider (94-05) ήταν σαφώς η δίλιτρη turbo, που κόπηκε γιατί δεν πληρούσε τους επερχόμενους κανονισμούς για ρύπους...

Link to comment
Share on other sites

kalo to yfaki sou alla toulaxiston 8a eprepe na 3ereis pws GT=grand turismo... pou kamia sxesh den exei me yperoplo epidosewn se filosofia.

 

 

kontrarei sta isia h pisw kinhsh ths BMW thn tetrakinhsh ths lambo??? me posa hlektronika alh8eia...giati pleon apo oso gnwrizw epafyontai toulaxiston stis mikroteres ekdoseis tous sta hlektronika gia na kanoun thn douleia tou diaforikou kai ths anarthshs...psaxto ligo, ektos kai an ennoeis pante thn m3 opote perimeneis apo 1 montelo na sou bgalei olh thn douleia...

 

 

Epidoseis gia thn 147 GTA kai gia ton an poulietai bres sto http://www.alfaromeo.gr

kai apla den poio montela kykloforoun prin arxiseis na fwnazeis. epidoseis episeis 8a breis ekei.

 

 

1ον δεν έχω κανένα υφάκη, απλά απαντάω σ'αυτά που διαβάζω!

2ον το Gt ξέρω από που προέρχεται και τα πραγματικά Gt είναι υπερόπλα επιδόσεων αν έχεις ιδεά από πρωτάθλημα τουρισμου, μάλλον αυτή η ιδέα ξεχάστηκε όμως με τα χρόνια και τα Gt που βγένουν σήμερα είναι 2 τόνους:lol:

3ον Κανείς δεν ήπε ότι η Μ3 είναι σχεδιασμένη με την φιλοσοφία υπερόπλου κλπ, απλά είναι ένα σπορ κουπέ, και τυγχάνει να είναι μπροστά απ'τον ανταγωνισμό πάντα.

Εμ, τα πέρι ηλεκτρονικόν πως να τα πω τώρα, αερολογίες??? Πρώτον και οι Lambo έχουν αντίστοιχα ηλεκτρονικά και δέυτερον το αυτοκίνητο που αναφέρομε καθώς και όλα τα μπεμβέ σχεδιάζονται πρώτα να πηγένουν χωρίς βοηθήματα, όπως και η άλφα, τα ηλεκτρονικά μπένουν σαν πρόσθετη βοήθεια και δεν σχεδιάζονται να βασίζονται σ'αυτά όπως τα μερσέντές ας πούμε.

Αλήθεια η Λάμπο απο πόσα μοντέλα περιμένει να τις βγάλουν την δουλειά??

4ον δεν φώναξα, είπα δείξε μας νούμερα γιατή η 147 είναι ποιό γρήγορη απ΄την 156, ήμαρτον!!!

Τέλος το αν έχω ψάξει το στύσιμο των μπεμβέ ένας θεός το ξέρει!

Link to comment
Share on other sites

Αν διαβασεις συγκριτικα των καινουργιων BMW ολοι λενε πως πλεον στηριζονται πολυ στα ηλεκτρονικα τους,(ολοι = ο ειδικος τυπος).Δεν εχω οδηγησει ολες τις MBW ουτε εχω και το οδηγικο-γνωσιακο υποβαθρο για να τις κρινω βαση δικων μου εμπειριων, απλα βασιζομαι στα λογια τους οντας και γερμανοφιλοι. Η Λαμπο δεν ειναι μια εταιρια μαζικης παραγωγης αγαπητε οπως η BMW, οποτε καμια συγκριση.Μην μπρερδευεις τα GT με τα GTI οπως λεγοντουσαν καποτε, διαφορετικη νοοτροπια εντελως, και οχι η Μ3 δεν ειναι GT. Για να κοντραρει την Μ3 η alfa romeo ετοιμαζει την GTA οποτε μολις βγει τοτε θα κανουμε συγκρισεις.

Τελος για να τελειωσουμε το μονο που εχω να πω πλεον για τις BMW ειναι πως τις οδηγουν ολοι οι αλβανοι μονο και μονο γιατι κανουν παντιλικια....ΑΑΑΑ ναι και μερικοι καγκουρες ελληνες....

I rest my case

make god laugh...
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνό σε όλα μαζί σου με εξαίρεση 2 πράγματα. To ΤΤ δεν βασίζεται πια στο πάτωμα golf αλλά έχει ξανασχεδιαστεί. Καλά τα περιοδικά αλλά την 147 την είδα επειδή την έχω ακόμα και πραγματικά ελπίζω τα νέα μοντέλα να μην είναι φτιαγμένα στην ίδια φιλοσοφία ποιότητας. Ξαναλέω υπερ-αγαπώ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά δεν μπορεί ούτε να καιει τους αισθητήρες για πλάκα, ούτε να χαλάνε αναλώσιμα του εσωτερικού, ούτε να πετάνε (προεξέχουν) σε όλες τις Alfa τα καπάκια του αερόσακου συνοδυγού μετά από λίγο, ούτε να χαλάει ο μεταβλητός κάθε 20-30.000 khm, ούτε και κάποια άλλα. Συμφωνό αλλά θα μπορούσε να δωθεί περισότερο σημασία σε ποιοτικά θέματα. Δεν μπορεί ένα ιαπωνικό μισής αξίας να μην βγάζει τίποτα και εμείς να τρέχουμε στα συνεργεία με διπλάσια συχνότητα και να λεμε τίποτα οτι υπερεχουν τα δικά μας ποιοτικά. Πιο όμορφα ναι, αρκετά καλά σε επιδόσεις ναι. Αλλά στο θέμα ποιότητας επέτρεψε μου να εχω αρκετές αμφιβολίες...μην κρίνοντας μονο από μένα.

 

Το ΤΤ βασίζεται στο αρκετά καλό πάτωμα του golf V με κάποιες τροποποιήσεις όπως γίνεται σε κάθε ανάλογο μοντέλο. Από 147 έχω κι εγώ προσωπική εμπειρία και μπορεί να συμφωνώ μαζί σου για το παλιό ανταλλακτικό του μεταβλητού που δεν λιπαινόταν καλά, διαφωνώ όμως αρκετά ως προς τα υπόλοιπα. Προβλήματα αξιοπιστίας πάντως δεν λείπουν από κανέναν με τον παλιό βασιλιά της κατηγορίας corolla να αντιμετωπίζει έντονα βρεφικά προβλήματα. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Το ΤΤ βασίζεται στο αρκετά καλό πάτωμα του golf V με κάποιες τροποποιήσεις όπως γίνεται σε κάθε ανάλογο μοντέλο. Από 147 έχω κι εγώ προσωπική εμπειρία και μπορεί να συμφωνώ μαζί σου για το παλιό ανταλλακτικό του μεταβλητού που δεν λιπαινόταν καλά, διαφωνώ όμως αρκετά ως προς τα υπόλοιπα. Προβλήματα αξιοπιστίας πάντως δεν λείπουν από κανέναν με τον παλιό βασιλιά της κατηγορίας corolla να αντιμετωπίζει έντονα βρεφικά προβλήματα. ;)

 

Σε 58.000 χλμ

--------------

 

1. Αλλαγή body computer

2. Αλλαγή μεταβλητού 2 φορές

3. Αλλαγή αισθητήρα λ

4. Αλλαγή αισθητήρα θερμοκρασίας 3 φορές

5. Αλλαγή ψαλιδιών εμπρός 2 φορές και μια πίσω λόγω θορύβου

6. Αλλαγή συστήματος ΑΒΣ

7. Αλλαγή τεμπέλη

8. Αλλαγή καθισμάτων οδηγών επειδή κολλούσαν

9. Αλλαγή γραναζιού σασμαν επειδή έσπασε

10. Αλλαγή υφάσματος οροφής επειδή ξέρασε κόλες απ' την ζέστη

 

Τα πιο συχνα προβλήματα είναι σε όλες τα ψαλίδια, ο μεταβλητός και τα πυράκια.

 

Οσον αφορα το τελευταιο η επίσημη θεση της αντιπροσωπειας ειναι βαλτε 100 οκτανια καυσιμο γιατί δεν υπάρχει άλλη λυση. Ο θόρυβος απ τις 2.000-3.000 συνεχίζεται...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου στο ξαναείπα ότι δεν αμφιβάλω ότι το αυτοκίνητο σου μπορεί να έβγαλε προβλήματα (αν και το ότι κολούσαν τα καθίσματα μάλλον έχει να κάνει με τη μεταφορά από κάποιον άγαρμπο και όχι με αξιοπιστία :p). Έχεις όμως έστω και την παραμικρή υποψία ότι μπορεί όλες ή έστω οι περισσότερες 147 να βγάλανε τόσα προβλήματα; :worry: Για τα πυράκια είχε βγει νέο πρόγραμμα και λυνόταν με επαναπρογραμματισμό, ο μεταβλητός δεν είναι σύνηθες αλλά δεδομένο αφού δεν υπήρχε καλή λίπανση αλλά υπάρχει νέο ανταλλακτικό που λύνει το πρόβλημα, για τα ψαλίδια μπορεί να οφείλεται το χαμήλωμα στο οποίο πολλοί έχουν καταφύγει.

 

Υ.Γ. Η θέση της επίσημης αντιπροσωπείας είναι καύσιμο 95 οκτανίων γιατί το 100άρι μπορεί να κάψει λ όπως ίσως να συνέβη σε σένα.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Τελος για να τελειωσουμε το μονο που εχω να πω πλεον για τις BMW ειναι πως τις οδηγουν ολοι οι αλβανοι μονο και μονο γιατι κανουν παντιλικια....ΑΑΑΑ ναι και μερικοι καγκουρες ελληνες....

I rest my case

Μεχρι και το σημειο που δεν φαινεται στο quote απο πανω ησουν σωστος (εξαιρωντας φυσικα οτι τα BMW πλεον βασιζονται στα ηλεκτρονικα τους)! Ολα τα παραπανω που εβαλα στο quote ειναι ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!!

 

Εδω φιλε μου εβγαλες ολα σου τα κομπλεξ... Και τετοιο κομπλεξ βγαζουν μονο οι "δηθεν" αλφιστι που το μονο που ξερουν να κανουν ειναι να κρυβονται πισω απο αυτη την "ιδεα" μην μπορωντας να αποδεχτουν το γεγονος οτι δεν ειχαν τα φραγκα να αγορασουν μια μπεμπα, ενω στην ουσια το μονο που θα ηθελαν στο καπω τους ηταν μια προπελα! Κατι τετοιους φτωχομπινεδες το μονο που μπορω να κανω ειναι να τους αγνοω... ;)

 

Εγω λοιπον εκτος απο την 147 οδηγω και BMW!! Πως με χαρακτηριζεις?? Εδω θελω να δω την μαγκια σου... Αλβανο η καγκουρα??

 

Αυτο ειναι το κακο με εσας τους ασχετους (και εννοω τον καθε "δηθεν" αλφιστι!) Οτιδηποτε δεν καταλαβαινετε, το μονο που ξερετε να κανετε ειναι να το μειωνετε, να το απαξιωνετε, να το διασυρετε αλλα στην τελικη το μονο που κανετε ειναι να εκθετετε τον εαυτο σας, την αγνοια σας και την βλακεια που κουβαλατε εδω και τοσα χρονια!

 

Οταν λοιπον αποφασισεις να βγαλεις τις παροπιδες οι οποιες δεν σου περιοριζουν απλα το οπτικο σου πεδιο αλλα το εχουν κλεισει εντελως ισως δεις και την πραγματικοτητα! Ως τοτε... keep dreaming! :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Amelidi και που απαντάς σε κάτι τέτοιο αξία του δίνεις. Θα έπρεπε να τον γράψεις στα @@ σου.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...