Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

Τα περι μπροστα κινησης μεχρι τα 200 αλογα ειναι για... κοπελιτσες που μολις εβγαλαν διπλωμα και για παππουδες!!

 

Η και για τα 2.Συνδυασμος που απανταται σε 3αρες καμπριο,slk κτλ

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

το Ζ3 κουπε Μ ηταν απιστευτο και το ειχα φερει και κερκυρα...τρελο οχημα...

 

απλα δειτε Τιφ Νιντελ τι ελεγε...καμμια σχεση με το καμπριο...

 

σε καλο δρομο χτυπουσα 911 αν ειχε μπουλη στο τιμονι...

 

αχ ωραιες εποχες...

 

τωρα λεωφορειο...εως να ερθουν τα επομενα...

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

Σιγα ρε συ pissas... Αυτη την καραμελα την εχω βαρεθει! Για αυτο υπαρχει εκεινο το πενταλ που λεγεται γκαζι, για να ελεγχεις αυτα τα αλογα! Απο κει και περα ειναι ολα θεμα μυαλου... Αν εισαι συγκρατημενος και ξερεις που πατας και που κινησαι και 1000 αλογα να εχεις στον πισω αξονα δεν θα παθεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα...

Τα περι μπροστα κινησης μεχρι τα 200 αλογα ειναι για... κοπελιτσες που μολις εβγαλαν διπλωμα και για παππουδες!! ;)

 

opa re paidia pou giname oloi xerades, elaxistoi einai aytoi pou ontws 3eroun na odhghsoun pisw kinhsh, Alfa romeo exw 156 kai na thn protimw apo ena piswkinhto mias kai to ama3i sygxwrei TRELA la8h, yperboles kai genikotera m#$@$%#. Twra h sygkrish se asfalto taphtes elladas italias phgaine mia bolta kai meta krine, egw pou phga to mono pou mporw na pw einai pws se kapoies strofes 8ewrousa pws htan poio eykolo na gyrisei to ama3i toumpa para na glistrhsei...Milame gia apla apisteyth prosfysh, me ena filo mou pou to syzhtousame mou eipe pws se merika shmeia eixe kalyterh prosfysh kai apo tis serres( o filos mou einai apo ekeinoun pou phgainoun me ekeina ta kthnakia stis dyo rodes kai 3ynoun plastika, opote apo prosfysh 3erei kati parapanw.

 

Twra re file pws esy 19 xronwn mou egines xeras kai mou les gia ta kala tis piswkinhshs ti na sou pw....Alh8eia poso kairo exeis diplwma? ekleises xrono? Ti se kanei eipame kalytero apo tis kopelitses pou anafereis? Posa xiliometra exeis kanei kai se ti dromous???Paidia mhn trela8oume, xalarwste kai stamathste na diabazetai kabba8a kai na klebetai logia tou kai apla krinetai me ayta pou 3eretai .

make god laugh...
Link to comment
Share on other sites

δεν ειμαστε ολοι χεραδες και ξερω κατα ποσο ειναι δυσκολη η οδηγηση ενος απαιτητηκου πισωκινητου στην ελλαδα και ποια η διαφορα με ιταλια...

τοσα χρονια ποια...

εχεις δικιο ομως γιατι στην ελλαδα φαινεται ποιος ξερει και ποιος μας δουλευει

αντε χαιρετω καληνυχτα

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

Φαουλ pissas...!

Οι δρομοι μας δεν ειναι πιστες αγωνων και σε καμια περιπτωση δεν εισαι υποχρεωμενος να πηγαινεις το αυτοκινητο σου στο οριο! Εγω απο την αλλη ειμαι 19,5 χρονων, εχω το διπλωμα εδω και 17 μηνες και εχω διανυσει 13.000χλμ με ενα Peugeot 106, 16.000χλμ με την 147 μου και 3,500χλμ με μια BMW E36 318is... Εχω κατι ψιλα με αλλα αυτοκινητα αλλα δεν ειναι συνολικα πανω απο 1000χλμ! Αλλα και παλι το θεμα δεν ειμαι εγω και τα χερια που εχω εγω...

Εδω μιλαμε για το ποσο επικινδυνη ειναι η πισω κινηση σε σχεση με την μπροστα και εγω σου απαντησα οτι δεν ειναι καθολου επικινδυνη! Ισα ισα που σε σχεση με την υποστροφη των προσθιοκινητων η υπερστροφη ειναι πιο ευκολο να ελεγχθει!

Δηλαδη εσυ θεωρεις οτι μια Μ3 ειναι επικινδυνη στην Ελλαδα?? Ε,μπα.... ;)

Μην προσπαθεις να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα για την Αλφα Ρομεο... Ακομα και οι πιο θερμοι οπαδοι της γνωριζουν οτι η πισω κινηση ειναι παντα πιο ορθη απο την μπροστινη σε σπορ συνθηκες! Δεν ειναι τυχαιο οτι ολα τα supercars ειναι πισωκινητα η εστω 4κινητα!

Link to comment
Share on other sites

Εδω μιλαμε για το ποσο επικινδυνη ειναι η πισω κινηση σε σχεση με την μπροστα και εγω σου απαντησα οτι δεν ειναι καθολου επικινδυνη! Ισα ισα που σε σχεση με την υποστροφη των προσθιοκινητων η υπερστροφη ειναι πιο ευκολο να ελεγχθει!

 

:w00t: :w00t: :X

 

Πλάκα κάνεις, έτσι; :worry: Είναι ευρέως αποδεκτό ότι σε μικτές συνθήκες η μπροστά κίνηση είναι πιο ασφαλής για τον μέσο οδηγό. Γι' αυτό και το παλικάρι λέει ότι γίναμε όλοι χεράδες. Η υπερστροφή είναι πιο εύκολο να ελεγχθεί από ένα έμπειρο οδηγό (και φυσικά λέγοντας έμπειρο εννοώ γνώστη και όχι τον παππού που έχει κάνει 300.000km στη ζωή του κινούμενος με 60km/h). ;)

 

Μην προσπαθεις να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα για την Αλφα Ρομεο... Ακομα και οι πιο θερμοι οπαδοι της γνωριζουν οτι η πισω κινηση ειναι παντα πιο ορθη απο την μπροστινη σε σπορ συνθηκες! Δεν ειναι τυχαιο οτι ολα τα supercars ειναι πισωκινητα η εστω 4κινητα!

 

Όταν λες σπορ συνθήκες εννοείς την 116; Η πίσω κίνηση Αλέξανδρε ή και η 4κίνηση είναι απαραίτητη όταν μιλάμε για πολλά άλογα. Εξ' ου και η πισωκίνηση των supercars. Αυτό ξέρουν όλοι οι alfisti αλλά και όλοι αυτοί που γνωρίζουν τα βασικά. Αυτή την πίσω κίνηση άλλωστε αναμένεται να απολαύσουμε έστω και εξ' αποστάσεως :O στην νέα Alfa 8C η οποία πήρε το ΟΚ για παραγωγή. Μην τα μπερδεύεις και βγάζεις λανθασμένα συμπεράσματα. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

για να καταλαβω ενα Φερραρι για να ειναι ασφαλες χρειαζεται πισω κινηση ενω ενα αυτοκινητο με 150 200 αλογα οχι?

 

ωρε αλφιστι μην πανικοβαλεστε καποια πλατφορμα με πισω χαρακτηριστικα θα κλεψει ο πρεζακιας ο προεδρος σας...(Λαπο Ελκαν...)

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

για να καταλαβω ενα Φερραρι για να ειναι ασφαλες χρειαζεται πισω κινηση ενω ενα αυτοκινητο με 150 200 αλογα οχι?

 

Φίλε μου είναι απλούστατο. Σε τόσα άλογα οι εμπρός τροχοί δεν μπορούν μαζί με τις άλλες δουλειές που έχουν να επιμεριστούν, να μεταφέρουν και την τόση δύναμη στο δρόμο. Αυτά είναι βασικά πράγματα και αν δεν τα γνωρίζεις δεν είναι κακό να ανατρέξεις σε παλαιότερα topics των 4Τ ή ενδεχομένως και του myphone, ή ακόμα και σε κάποια αυτοκινητιστική εγκυκλοπαίδεια και να τα δεις. Κανείς μας δεν γεννήθηκε ξέροντας τα. :cool:

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

ευτυχως που απαντησες ετσι αρα κατι ξερεις γιατι ειχα αρχισει να ανησυχω...

τελικα ειστε διαβασμενοι....

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

:w00t: :w00t: :X

 

Πλάκα κάνεις, έτσι; :worry: Είναι ευρέως αποδεκτό ότι σε μικτές συνθήκες η μπροστά κίνηση είναι πιο ασφαλής για τον μέσο οδηγό. Γι' αυτό και το παλικάρι λέει ότι γίναμε όλοι χεράδες. Η υπερστροφή είναι πιο εύκολο να ελεγχθεί από ένα έμπειρο οδηγό (και φυσικά λέγοντας έμπειρο εννοώ γνώστη και όχι τον παππού που έχει κάνει 300.000km στη ζωή του κινούμενος με 60km/h). ;)

 

 

 

Όταν λες σπορ συνθήκες εννοείς την 116; Η πίσω κίνηση Αλέξανδρε ή και η 4κίνηση είναι απαραίτητη όταν μιλάμε για πολλά άλογα. Εξ' ου και η πισωκίνηση των supercars. Αυτό ξέρουν όλοι οι alfisti αλλά και όλοι αυτοί που γνωρίζουν τα βασικά. Αυτή την πίσω κίνηση άλλωστε αναμένεται να απολαύσουμε έστω και εξ' αποστάσεως :O στην νέα Alfa 8C η οποία πήρε το ΟΚ για παραγωγή. Μην τα μπερδεύεις και βγάζεις λανθασμένα συμπεράσματα. ;)

Και σαν μεσο οδηγο ποιον χαρακτηριζεις?? Εγω παντως δεν χαρακτηριζω τον εαυτο μου "μεσο οδηγο"...

Ασε την 116! Κανεις δεν μιλησε για αυτο το αμαξι (για την ακριβεια κανενας δεν μιλησε για BMW!) Αλλα μια που το ανεφερες υποθετω οτι δεν θα σε χαλουσε μια 325i (218 ps) η μια 330i (259 ps) η μηπως μια 130i??

Εμενα παντως καθολου... Σε καμια περιπτωση δεν θα αγοραζα μπροστοκινητο σπορ αυτοκινητο!!! Δεν μου παει...

Link to comment
Share on other sites

Και σαν μεσο οδηγο ποιον χαρακτηριζεις?? Εγω παντως δεν χαρακτηριζω τον εαυτο μου "μεσο οδηγο"...

Ασε την 116! Κανεις δεν μιλησε για αυτο το αμαξι (για την ακριβεια κανενας δεν μιλησε για BMW!) Αλλα μια που το ανεφερες υποθετω οτι δεν θα σε χαλουσε μια 325i (218 ps) η μια 330i (259 ps) η μηπως μια 130i??

Εμενα παντως καθολου... Σε καμια περιπτωση δεν θα αγοραζα μπροστοκινητο σπορ αυτοκινητο!!! Δεν μου παει...

 

Δεν είναι δουλειά μου Αλέξανδρε να πω τι οδηγός είσαι. Εγώ είπα τι ισχύει, ότι δηλαδή η μπροστά κίνηση είναι πιο ασφαλής σε μικτές συνθήκες για ένα μέσο οδηγό, ενώ ένας έμπειρος οδηγός μπορεί να εκμεταλευτεί καλύτερα την πίσω κίνηση και να την ελέγξει (εφόσον φυσικά μιλάμε για πολλά άλογα). ;)

Η 116 αναφέρθηκε ως παράδειγμα αχρείαστης πίσωκινησης ενώ η Μ3 μπορεί να αναφερθεί ως παράδειγμα του γιατί ένα τόσο δυνατό αυτοκίνητο απαιτεί πίσωκινηση (ή ίσως και 4κίνηση). Όσο για την επιλογή πισωκίνητο ή προσθιοκίνητο σπορ αυτοκίνητο, τουλάχιστον θεωρητικά δεν διαφωνώ μαζί σου. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Αψογη! Σε πείσμα της αντικειμενικότητας, κάθε γνήσιος Alfista έχει το δικαίωμα να θεωρεί τη νέα Brera ως ένα σύγχρονο έργο τέχνης, από αυτά που δεν πρόκειται ποτέ να κατασκευάσουν Γερμανοί, Γάλλοι ή Ιάπωνες. Το πρωτότυπο που, επί τρία χρόνια, ενέπνεε με την αισθητική του τις υπόλοιπες προτάσεις της εταιρίας ήρθε η ώρα να τραβήξει το δικό του δρόμο.

 

Παρουσιαση απο το in.gr

 

http://www.in.gr/auto/expositions/exposition.asp?lngEntityID=46390

only Apple
Link to comment
Share on other sites

To εκπληκτικο πατωμα πανω στο οποιο θα βασιστει το Supercar της Alfa Romeo,η 8c competizione(2007) η οποια αναμενεται να ειναι ταχυτερη,ακριβοτερη και πιο εξωτικη απο την F430.

 

http://www.motorbox.com/static/upl/f/fiatsportivalatina-6700-050-f.jpg

http://www.motorbox.com/static/upl/f/fiatsportivalatina-6700-060-f.jpg

 

SPORTIVA EVOLUTA

 

 

The lightening of an automotive vehicle structure, whether it is an engine support, or a complete car body, demands a specific planning so that the mechanical characteristics of the material being used can be exploited to the maximum.

 

It is therefore necessary in the first place to ask oneself what the structural mission is of the member in question, so that the general proportions can be determined. As such, the first large task is to ensure that the rigidity requirements are satisfied. For example, if a car body is being developed, one of the most important tasks is to ensure that the windscreen mounts are strong enough. Structural members also have to take full advantage of resistance, in the same way as crumple zones do.

 

A simple geometrical shape (e.g slab, solid beam) has to be derived, which can be used to assimilate the member under study, with the aim being to partially determine by means of analytical processes the state of stress or rigidity. At this point simple functions can be derived for different load situations, that depend on the mechanical characteristics of the material (modulus of elasticity, density, yield value, breaking resistance).

 

Moreover, the same method can be applied not only in terms of investigating the weight, where the prevailing parameter can be the rigidity or the specific strength, but also towards minimal cost (employing parameters like “density per Euro”).

 

A comparison between the various materials for each case of basic geometrical shape can then be drawn up (e.g. a slab stressed by bending). As a material of reference, TRIP 800 is chosen, which is a high performance Steel.

 

For collisions members, such as cross sections, Titanium alloy represents a 60% weight advantage over Steel, and a 30% weight advantage over Aluminium. Sportiva Evoluta makes use of this benefit. For high volume car production the use of Titanium is not feasible however, due to the requirement of sustainable costs.

 

After detailed structural analyses were conducted for vehicle rigidity, it was decided to use a composite carbon fibre material for the main member.To obtain suitable deformation in impacts, the front and rear crumple zones have been made out of aluminium and titanium. The main module of the so called “Split Frame” chassis design is fixed with a set of elastic mounts, ensuring a desirable compromise between comfort and handling.

 

Two processes have been used in the manufacturing of the prototype chassis, which ensure a strong design capable of resisting the high forces imposed during high speed handling and crashes; “hand lay-up” manual lamination, and “RTM” resin transfer moulding.The main chassis is split into two parts, the bulkhead and backbone, which are connected by two rows of bolts.

 

Manual lamination was used for the backbone member,using a sandwich type structure to increase the strength whilst remaining light in weight. This solution consists of two carbon-fibre sheets, between which an ultra low-density honeycomb panel is inserted to improve rigidity characteristics.

 

The carbon-fibre sheets themselves consist of many layers of overlapping pre-impregnated woven carbon fibres. To optimize torsional rigidity, and to absorb forces transferred from the suspension, the main backbone tunnel has closed sections.

 

There are two disadvantages of the manual lamination process, the main one being the fact that it would only be possible to produce one to two cars a day. Although the initial investment for the process is very low, the high labour hours, and more specifically the need for skilled labour elevate the variable costs.

 

The complex shape of the bulkhead section triggered the engineers at the CRF to explore the potentials of the RTM process. The RTM process uses a stamp, into which a glass-fibre mould is initially inserted.A resin matrix containing carbon fibres is subsequently pumped in under a controlled pressure and temperature. To increase the structural characteristics of the member, a reinforcing material called Nomex was also used.

 

An economic analysis of the RTM process was also carried out during the project, and demonstrated that the high convenience of the technology would allow for a production figure of between 5 to 10 cars a day.

 

Advantages and possibilities:

 

-Weight control: The complete chassis (excluding the suspension) weighs less than 100 Kg.

 

-Chassis performace adapted for super-sports car: The torsional and flexible rigidity assures compliance with the Euro-NCAP standard (offset collision at 64 km/h with deformable barrier).

 

-Technologies adapted for production volumes of upto 5 cars a day: The labour intensive process of manual carbon fibre lamination has been eliminated by a new process called VRTM (Vacuum Resin Moulding Transfers).

 

-This concept represents the first application of VRTM where woven carbonfibre is used for certain high strengh chassis members."

 

The chassis makes use of split frame architecture technology, allowing for different 'upper bodies' to be mounted on the basic 'lower chassis', by means of elastic mounts which provide the necessary comfort by filtering road and engine noise.

 

Extensive testing revealed a substantial reduction in noise, vibration and harshness, with audible road and engine noise decreasing by 4-6 dBA (over a regular chassis). Not only can different body styles be used on the same chassis,but the chassis itself can also be easily adapted for different wheelbases, engines, and traction schemes (2WD, 4WD).

Link to comment
Share on other sites

http://www.alfaromeo.it/ALFAROMEO_ITALIA/uploads/1050/1074072798/20051129/01_b.jpg

http://www.racewaynews.net/immagini/articoli/411/19a.jpg

http://put.edidomus.it/auto/mondoauto/eventi/foto/Bologna2005/big/brera6.jpg

http://www.racewaynews.net/immagini/articoli/411/18a.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...