madloufos Δημ. April 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2008 Δείτε και αυτό το βιντεο για να δείτε ότι δεν πρέπει με το παραμικρό να ανοιγει ο αερόσακος. http://youtube.com/watch?v=i9j8FMIZmmk Ap oti katalava auto to video edeixne oti oi aerosakoi anoigan se lathos xrono oxi oti anoigan me to paramikro... Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. April 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2008 Kai ti einai o ipologistis gia na KRINEI an oi aerosakoi prepei na anoiksoun mixanikos?O ipologistis dexetai dedomena ta epeksergazetai kai dinei entoles.Edo leme oti epese me 100 xiliometra pano se mpares metopika kai anapodogirise.An den anoiksoun oi aerosakoi etsi pos tha anoiksoun?Na paro fora kai na peso apo gremo gia na piasei to autokinito treli epitaxinsi kai treli taxitita kai na anoiksei o aerosakos otan ftaso sto edafos?Telospanton arketa to traviksame to thema...Kai einai allo to antikeimeno gia to opoio milame edo pera... Κοιτα, αν θελεις να συνεχισουμε να λεμε βλακειες σαν αυτες που με ρωτας μπορουμε να ανοιξουμε ενα αλλο θεμα και να το κανουμε... Για να σου απαντησω ομως ο υπολογιστης ειναι αυτος που θα ακουλουθησει τις οδηγιες που θα του υποδειξει ο προγραμματιστης του (πληροφορεις που περιλαμβανουν δεκαετιες εμπειριας σε τροχαια ατυχηματα!), ειναι αυτος που θα ειναι αμεροληπτος μιας και δεν αναγνωριζει ουτε συναισθημα ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΑ (για να μην πω τιποτα χειροτερο!) και ειναι αυτος που στον ιδιο χρονο που θα κανεις εσυ η ενας μηχανικος να υπολογισετε ποσο μας κανει 2+2 αυτος θα μπορεσει να ξερει ολες τις δυναμεις που ασκηθηκαν στο αυτοκινητο μεσα σε κλασματα του δευτερολεπτου και μαλιστα σε 3 αξονες, ενω ταυτοχρονα υπολογιζει την ταχυτητα του αυτοκινητου, την θεση του αυτοκινητο (αν πατατει δηλαδη στις ροδες του, αν βρισκεται στο πλαι, αν κανει στριφογυριζει οριζοντια η καθετα και ολα αυτα -επαναλαμβανω- στους 3 αξονες!! Ακομα στιγμιαια καταλαβαινει απο που ηρθε το χτυπημα (μετωπικα, πλαγιομετωπικα, πλαγια η απο πισω), ελεγχει αν ολοι οι επιβατες φορανε τις ζωνες ασφαλειας τους και οταν εχει ολα τα παραπανω στοιχεια, τοτε και μονο τοτε θα αποφασισει ΑΝ θα ανοιξουν οι αεροσακοι και ΠΟΙΟΙ αεροσακοι θα ανοιξουν... Στα συγχρονα αυτοκινητα που υπαρχουν αεροσακοι 2 βαθμιδων υπαρχουν μερικοι ακομα υπολογισμοι!! Και σκεψου!! Ολα αυτα μεχρι να σκεφτεις εσυ ποσο κανει 2+2! Αν βαζαμε εσενα η καποιο μηχανικο να κανει ολους αυτους τους υπολογισμους τοτε πιθανοτατα μεχρι τα 40 του μακαριτη θα τους ειχες τελειωσει... ;) Αυτα προς ενημερωση σου και σε παρακλω οχι αλλες βλακειες... Χαλαμε και το θεμα του Γιαννη!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
junglist Δημ. April 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 15, 2008 Κοιτα, αν θελεις να συνεχισουμε να λεμε βλακειες σαν αυτες που με ρωτας μπορουμε να ανοιξουμε ενα αλλο θεμα και να το κανουμε... Για να σου απαντησω ομως ο υπολογιστης ειναι αυτος που θα ακουλουθησει τις οδηγιες που θα του υποδειξει ο προγραμματιστης του (πληροφορεις που περιλαμβανουν δεκαετιες εμπειριας σε τροχαια ατυχηματα!), ειναι αυτος που θα ειναι αμεροληπτος μιας και δεν αναγνωριζει ουτε συναισθημα ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΑ (για να μην πω τιποτα χειροτερο!) και ειναι αυτος που στον ιδιο χρονο που θα κανεις εσυ η ενας μηχανικος να υπολογισετε ποσο μας κανει 2+2 αυτος θα μπορεσει να ξερει ολες τις δυναμεις που ασκηθηκαν στο αυτοκινητο μεσα σε κλασματα του δευτερολεπτου και μαλιστα σε 3 αξονες, ενω ταυτοχρονα υπολογιζει την ταχυτητα του αυτοκινητου, την θεση του αυτοκινητο (αν πατατει δηλαδη στις ροδες του, αν βρισκεται στο πλαι, αν κανει στριφογυριζει οριζοντια η καθετα και ολα αυτα -επαναλαμβανω- στους 3 αξονες!! Ακομα στιγμιαια καταλαβαινει απο που ηρθε το χτυπημα (μετωπικα, πλαγιομετωπικα, πλαγια η απο πισω), ελεγχει αν ολοι οι επιβατες φορανε τις ζωνες ασφαλειας τους και οταν εχει ολα τα παραπανω στοιχεια, τοτε και μονο τοτε θα αποφασισει ΑΝ θα ανοιξουν οι αεροσακοι και ΠΟΙΟΙ αεροσακοι θα ανοιξουν... Στα συγχρονα αυτοκινητα που υπαρχουν αεροσακοι 2 βαθμιδων υπαρχουν μερικοι ακομα υπολογισμοι!! Και σκεψου!! Ολα αυτα μεχρι να σκεφτεις εσυ ποσο κανει 2+2! Αν βαζαμε εσενα η καποιο μηχανικο να κανει ολους αυτους τους υπολογισμους τοτε πιθανοτατα μεχρι τα 40 του μακαριτη θα τους ειχες τελειωσει... ;) Αυτα προς ενημερωση σου και σε παρακλω οχι αλλες βλακειες... Χαλαμε και το θεμα του Γιαννη!! Ωραία τα λες και σίγουρα έτσι πρέπει να γίνονται.. Αλλά αυτό που μένει είναι ότι στην πράξη δε συμβαίνουν όλα όπως πρέπει.. Συνεχίζοντας τα παραδείγματά μου από πραγματικά περιστατικά (καθώς η θεωρία λέγεται, αλλά η πράξη μένει), θυμάμαι TYPE-R (δε μιλάμε για κανένα φτηνιάρικο) να φεύγει με 60-80 χλμ σε στροφή, να κοπανάει πρώτα στη μια πλευρά του δρόμου στα βράχια, μετά στην απέναντι, το αμάξι να στραβώνει και παρόλαυτά να μην ανοίγει κανένας αερόσακος. Το αμάξι στράβωσε τόσο πολύ που πήγε για ολική και το παιδί δεν πρέπει να το είχε πάνω από 3μηνο.Δεν κινδύνεψε καθόλου, αλλά το περίεργο για όλους ήταν πώς γίνεται και με τέτοιο τρακάρισμα που αχρήστεψε ολόκληρο το αμάξι, δεν άνοιξε κανένας αερόσακος. Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. April 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 15, 2008 Ωραία τα λες και σίγουρα έτσι πρέπει να γίνονται.. Αλλά αυτό που μένει είναι ότι στην πράξη δε συμβαίνουν όλα όπως πρέπει.. Συνεχίζοντας τα παραδείγματά μου από πραγματικά περιστατικά (καθώς η θεωρία λέγεται, αλλά η πράξη μένει), θυμάμαι TYPE-R (δε μιλάμε για κανένα φτηνιάρικο) να φεύγει με 60-80 χλμ σε στροφή, να κοπανάει πρώτα στη μια πλευρά του δρόμου στα βράχια, μετά στην απέναντι, το αμάξι να στραβώνει και παρόλαυτά να μην ανοίγει κανένας αερόσακος. Το αμάξι στράβωσε τόσο πολύ που πήγε για ολική και το παιδί δεν πρέπει να το είχε πάνω από 3μηνο.Δεν κινδύνεψε καθόλου, αλλά το περίεργο για όλους ήταν πώς γίνεται και με τέτοιο τρακάρισμα που αχρήστεψε ολόκληρο το αμάξι, δεν άνοιξε κανένας αερόσακος. Γιατι ο αεροσακος δεν ανοιγει με βαση την ζημια που παθαινει ενα αυτοκινητο....! Αλλα με το ποσο βιαιο και αποτομο ειναι ενα ατυχημα! Και ειναι παρα πολυ λογικο αυτο! Καθε λαμαρινα που στραβωνει κατα το τρακαρισμα σε ενα αυτοκινητο αποραφαει ενεργεια!! Οσο περισσοτερες στραβωσουν τοσο περισσοτερη ενεργεια αποροφαει το αυτοκινητο και κατα συνεπεια τοσο λιγοτερη ενεργεια θα "χτυπησει" το ανθρωπινο σωμα!! Ταυτοχρονα οσο περισσοτερο χτυπηθει το αυτοκινητο τοσο ομαλοτερη γινεται η ακινητοποιηση του γλιτωνοντας την ζωη του οδηγου... Αν επεφτε καρφωτος σε ενα τοιχο/δεντρο/χαντακι το αποτελεσμα θα ηταν σιγουρα διαφορετικο... Και ο οδηγος θα ειχε πολυ λιγοτερες (εως μηδαμινες!) πιθανοτητες να βγει ανεπαφος αλλα και οι αεροσακοι θα ειχαν ανοιξει!! Αυτο το λογο εξυπηρετουν οι ζωνες ελεγχομενης στρεβλωσης με τις οποιες ειναι εφοδιασμενα ολα τα συγχρονα αυτοκινητα!! ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΜΣΕΣΑ ΣΤΑ 2 ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥΣ ΒΓΗΚΑΝ ΑΝΕΠΑΦΟΙ!! Και αυτο υποδηλωνει οτι και τα δυο οχηματα εκαναν σωστα την δουλεια τους... Εσωσαν τους επιβαινοντες!! Μην κοιτατε τις ζημιες για να δειτε αν θα επρεπε να ανοιξουν οι αεροσακοι η οχι... Ειναι ασχετες με αυτο το θεμα! Αλλα πραγματα ειναι αυτα που μετρανε... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. April 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 15, 2008 Ωραία τα λες και σίγουρα έτσι πρέπει να γίνονται.. Αλλά αυτό που μένει είναι ότι στην πράξη δε συμβαίνουν όλα όπως πρέπει.. Συνεχίζοντας τα παραδείγματά μου από πραγματικά περιστατικά (καθώς η θεωρία λέγεται, αλλά η πράξη μένει), θυμάμαι TYPE-R (δε μιλάμε για κανένα φτηνιάρικο) να φεύγει με 60-80 χλμ σε στροφή, να κοπανάει πρώτα στη μια πλευρά του δρόμου στα βράχια, μετά στην απέναντι, το αμάξι να στραβώνει και παρόλαυτά να μην ανοίγει κανένας αερόσακος. Το αμάξι στράβωσε τόσο πολύ που πήγε για ολική και το παιδί δεν πρέπει να το είχε πάνω από 3μηνο.Δεν κινδύνεψε καθόλου, αλλά το περίεργο για όλους ήταν πώς γίνεται και με τέτοιο τρακάρισμα που αχρήστεψε ολόκληρο το αμάξι, δεν άνοιξε κανένας αερόσακος. Oι μπροστινοι αεροσακοι δεν ανοιγουν σε ταχυτητες κατω των 39χλμ αν θυμαμαι καλα η καπου εκει.Οι πλευρικοι ανοιγουν με προυποθεσεις.Δηλαδη αν σκασει καπου στο σημειο αναμεσα στη μπροστινη και πισω κολονα ο πλευρικος θα ανοιξει.Αν το αυτοκινητο πλαγιασει και χτυπησει με την πισω ροδα ας πουμε ο πλευρικος δεν θα ανοιξει και φυσικα ουτε ο μπροστινος.Ειναι αναλογα πως θα γινει και που θα γινει το χτυπημα.Οπως ειπε και ο amelidis οι λαμαρινες οσο στραβωνουν αποροφουν ενεργεια.Εαν η ενεργεια που αποροφηθει δεν ειναι καταληλη για να αποτρεψει τραυματισμο τοτε ανοιγουν οι αεροσακοι.Επομενως αφου το παιδι δεν επαθε τιποτα αρα δεν χρειαστηκαν αεροσακοι και το αυτοκινητο εκανε μια χαρα τη δουλεια του.Δηλαδη εγινε κομματια αλλα εσωσε τον οδηγο. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dlamda Δημ. June 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2008 thn etairia thn ''kunhgao''...proton to autokinhto eixe polla hlektrologika problhmata....to eixa 2 bdomades kai den eperne mpros....to idio epa8e kai mia filh mou! to autokinhto den antapokri8hke stis apaithseis mou...eimaste sobaroi...OLIKH katastrofh bghke egine smparalia kai mou lete oti den eprepe na anoiksoun? to oti eimai POLY tuxeros den exei na kanei.... dhladh esena an se purobolhsei kapoios kai den apokthseis kapoia anaphria....8eleis na mou peis oti den 8a tou kaneis kati? oi aerosakoi den anoigoun sta 330km/h opos anefere kapoio paidi alla sta 60 peripou....an htan sta 330 den 8a anoigan sxedon pote! opoios 8elei na tou steilo foto....kai oxi mono apo to diko mou alla kai apo alla ta opoia eixan polu ligoteres zhmies (alles markes) kai se ola oi aerosakoi anoiksan! sxetika me to oti h anakoinosh deixnei upeu8unothta 8a diafonhso! ama ftanei mia etaireia na anaferei dhmosia kati to problhma einai polu megalutero! shmera exoume to 307 kai to 407 prin kairo eixame to 206 Sunday, 3 September, 2000, 00:52 GMT 01:52 UK Peugeot recalls 206 model The problem was seen in 60 cases of 206 models French car maker Peugeot is recalling more than 40,000 cars of its 206 model after discovering faulty airbags. The move follows a report that in about 60 cases airbags had inflated for no reason while the car was on the move. The alarm was raised by the German weekly magazine Focus, in an article due to be published on Monday. Questions are also being asked about the safety of another Peugeot model, the 406, after some drivers reported that their cars tended to swerve to the right. A study into the safety of airbags is under way in the UK The faulty airbags were fitted in 206 models produced between June 1999 and March 2000. The company said all owners would receive a warning letter. About 17,000 cars were recalled in Germany and France on Friday. The company said that the problem had not affected the airbag from operating in case of a shock. Airbags are designed to operate in a crash or collision. They inflate very rapidly and with an explosive noise. Airbag research in UK The announcement comes as the UK Government decides to fund research into the safety of car airbags over fears that the devices may be responsible for some deaths. Two women died in the UK when their airbags inflated in separate ****dents. The father of one of them welcomed the research but said it was "long overdue". In the US, airbags have saved thousands of lives Other manufacturers have recalled cars because of faulty airbags. German car maker Ford-Werke, a subsidiary of the US company Ford, had to recall nearly 124,000 cars in July 1998 due to faulty airbags. And in December 1997, French automaker Renault had to recall about 160,000 Twingo, Clio and Laguna models in Europe to check on airbags. About 15 million airbags have inflated in ****dent conditions in America, saving about 4,000 lives. But they are also thought to have caused the deaths of 60 people. Right-leaning cars The French newspaper Liberation has been publishing first-hand experiences from drivers of Peugeot's larger model, the 406, who say their cars have an alarming tendency to veer to the right. Some have ended up driving into walls, or have ended up in ditches. Peugeot at first blamed driver error; now it admits a handful of vehicles have had problems but says there is no general fault. It has not announced any plans for a recall. skepsou loipon posa peristatika prepei na ''sumboun'' gia na to paroun xampari! sumfono oti den eimaste eidikoi....alla as leitourghsoume kai m thn logikh! SCULPER ειναι πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις και μου κάνει εντύπωση που δεν έδωσες παραπάνω έκταση . Πρόκειται για μία εταιρεία με πολλές καταγγελίες απ΄ότι καταλαβαίνω . Τελικά πήγες δικαστικά ? Εμένα στο 207 μου κάηκε ο κινητήρας !!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. June 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2008 Ασχετο βεβαια το ενα με το αλλο.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dlamda Δημ. June 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2008 ================================================================== Νομίζεις... Αν η εταιρεία κάνει "π....." , τις κάνει παντού. Μου κάηκε ο κινητήρας στα 12,500 χλμ ,μετά από 1 1/2 χρόνο χρήσης και ήμουν μέσα εγώ και τα παιδιά μου . Εγώ θεωρώ οτι η Πεζώ βάζει ΕΜΕΝΑ να κάνω την δοκιμαστική χρήση που έπρεπε ΕΚΕΙΝΗ να κάνει στο προϊόν της πριν μου το πουλήσει . Και φυσικά ακολουθεί η νομική διαδικασία . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. June 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2008 Δεν διαφωνω με το δευτερο μελος... Αλλα εξακολουθω να πιστευω οτι δεν εχει καμια σχεση η μια περιπτωση με την αλλη! Βλεπεις στην πρωτην περιπτωση κατα την οποια δεν ανοιξαν οι αεροσακοι ο ανθρωπος που βρεθηκε στην συγκεκριμενη δυσκολη θεση βγηκε απο ενα τρομακτικο ατυχημα χωρις να παθει το παραμικρο (η εστω ελαχιστες αμοιχες!) Στη δικη σου περιπτωση εγινε το αντιθετο! Κινδυνεψες χωρις να υπαρχει καποια συγκεκριμενη δυσκολη κατασταση... Επειδη ομως βλεπω να κυκλοφορουν μερικα εκατομμυρια αυτοκινητα αυτης της αυτοκινητοβιομηχανιας χωρις κανενα προβλημα εδω και παρα πολλα χρονια με κανει να πιστευω οτι το προβλημα προεκυψε μονο στο αυτοκινητο σου κατω απο συνθηκες που δεν ειναι δυνατο να γνωριζω ισως ουτε και εσυ! Πραγματογνωμονας το ειδε το αυτοκινητο?? Η φωτια πως ξεκινησε?? Το συγκεκριμενο φαινομενο βεβαια ειναι σχετικα συνηθες... Προσωπικα γνωριζω (και ειναι 100% πιστοποιημενες περιπτωσεις!!) τοσο για μια Laguna που πηρε φωτια εν κινησει στον δρομο Θεσσαλονικης-Μουδανιων αλλα και για μια Alfa Romeo GT που πηρε και αυτη φωτια εν κινησει... Τελικα απεδειχθει οτι το προβλημα προεκυψε και στις δυο φορες απο λαθος χειρισμους των τεχνικων κατα την διαρκεια των σερβις! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dlamda Δημ. June 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 12, 2008 Δεν διαφωνω με το δευτερο μελος... Πραγματογνωμονας το ειδε το αυτοκινητο?? Η φωτια πως ξεκινησε?? ------------------------------------- Το είδαν οι ίδιοι και το μόνο που ψέλλισαν ήταν "αστοχία υλικού". Δεν θα μακρυγορήσω πάνω στην υπόθεση μια και εχει πάρει την άγουσα για το δικαστήριο . Οσον αφορά την υπόθεση του SCULPER - μια και για αυτόν μπήκα βασικά στο topic - δεν είναι τόσο απλό το θέμα όπως απλοϊκά το παρουσιάζεις. Ο άνθρωπος πήρε αυτοκίνητο με αερόσακους για την προφανή τους χρήση . Δεν πήρε αερόσακους για να ΄χει να βάλει πατάτες από την λαΙκή . Και όταν λοιπόν χρειαστηκε τους αερόσακους αυτοί δεν ηταν εκεί . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. June 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 12, 2008 Από τη στιγμή που δε χτύπησε δε χρειάστηκε τους αερόσακους. Τόσο απλά. Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dlamda Δημ. June 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 12, 2008 Από τη στιγμή που δε χτύπησε δε χρειάστηκε τους αερόσακους. Τόσο απλά. Δεν είναι αγαπητέ μου έγκλημα κρινόμενο εκ του αποτελέσματος. Αυτός ο άνθρωπος πλήρωσε για να τα έχει εκεί αυτά τα πραγματάκια . Εκτός αν η αποψή σου είναι ή επίσημη άποψη της εταιρείας... οπότε ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. June 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 12, 2008 Aπο τη στιγμη που δεν επαθε τιποτα δεν υπηρχε λογος να ανοιξουν οι αεροσακοι.Το αυτοκινητο εκρινε πως δεν χρειαζεται να ανοιξουν οι αεροσακοι και δεν ανοιξαν.Ισως χρειαζοντουσαν μετα σε περιπτωση που εσκαγε καποιο αλλο αυτοκινητο πανω του.Ο ανθρωπος εκτος απο τους αεροσακους πληρωσε και ολα τα αλλα που κανουν ασφαλες ενα αυτοκινητο. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dlamda Δημ. June 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 12, 2008 Το αυτοκινητο εκρινε πως δεν χρειαζεται να ανοιξουν οι αεροσακοι και δεν ανοιξαν.QUOTE] -------------------------------------------- ...Επίσης τον ρώτησε - το αυτοκίνητο - ...και ο οδηγός του απάντησε ??!! Ο,τι θέλετε λέτε :lol::lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. June 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 12, 2008 Tι ειπα και σου φανηκε αστειο???Οπως το αυτοκινητο κρινει ποτε θα ανοιξουν οι αεροσακοι ετσι κρινει και ποτε δεν θα ανοιξουν μεσω ηλεκτρονικων συστηματων που εχουν ρυθμιστει απο το εργοστασιο. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. June 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 12, 2008 Aπο τη στιγμη που δεν επαθε τιποτα δεν υπηρχε λογος να ανοιξουν οι αεροσακοι.Το αυτοκινητο εκρινε πως δεν χρειαζεται να ανοιξουν οι αεροσακοι και δεν ανοιξαν.Ισως χρειαζοντουσαν μετα σε περιπτωση που εσκαγε καποιο αλλο αυτοκινητο πανω του.Ο ανθρωπος εκτος απο τους αεροσακους πληρωσε και ολα τα αλλα που κανουν ασφαλες ενα αυτοκινητο. Ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα φιλε μου... Εχει απολυτο δικιο ο zyp3r!!! Η αεροσακοι δεν ειναι ωραια μπαλονακια που φουσκωνουν και μετα ολοι χαιρομαστε που ανοιξαν! Ειναι ικανοι να προκαλεσουν πολυ σοβαρους τραυματισμους και αρκετες φορες ακομα και τον θανατο! Δεν ανοιγουν για ψυλλου πηδημα... Το οτι ο σκαλπερ ειναι τωρα εδω και μας μιλαει το οφειλει στο αυτοκινητο του! Οτιδηποτε εκρινε αυτο να ενεργοποιησει ειτε μιλαμε για τους προεντατηρες στις ζωνες ασφαλειας, ειτε τους αεροσακους (που εδω εκρινε πως δεν ηταν απαραιτητοι!!) ειτε την διακοπη καυσιμου στον κινητηρα το εκανε με μεγαλη επιτυχια!! Ο ανθρωπος βγηκε χωρις γρατζουνια.... Απο εκει και περα το ανοιγμα των αεροσακων εχει γινει λιγο "ταμπου" στην ελληνικη πραγματικοτητα... Το εχουμε πληρωσει βλεπεις και οφειλει να ανοιξει για να μπορεσουμε μετα εμεις να λεμε οτι "Τελικα τα 5000€ για τους αεροσακους αξιζαν τα λεφτα τους, με εσωσαν!!" Οι αεροσακοι ειτε μας αρεσει ειτε οχι θα ανοιγουν οταν το αυτοκινητο το κρινει σκοπιμο... Και πιστεψε δεν υπαρχει καλυτερος κριτης!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. June 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 12, 2008 Το αυτοκινητο εκρινε πως δεν χρειαζεται να ανοιξουν οι αεροσακοι και δεν ανοιξαν.QUOTE] -------------------------------------------- ...Επίσης τον ρώτησε - το αυτοκίνητο - ...και ο οδηγός του απάντησε ??!! Ο,τι θέλετε λέτε :lol::lol::lol: Λυπάμαι που το λέω αλλά ο μόνος που λέει ό,τι θέλει είσαι εσύ. Είναι φανερό ότι δεν είσαι σχετικός με το θέμα. Απορώ γιατί ασχολείσαι. Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
junglist Δημ. June 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2008 Tι ειπα και σου φανηκε αστειο???Οπως το αυτοκινητο κρινει ποτε θα ανοιξουν οι αεροσακοι ετσι κρινει και ποτε δεν θα ανοιξουν μεσω ηλεκτρονικων συστηματων που εχουν ρυθμιστει απο το εργοστασιο. Καλά μας δουλεύεις? Έχεις διαβάσει καθόλου το όλο θέμα? Στην περίπτωση του Type-R που έσκαγε δεξιά και αριστερά στα βράχια και δεν άνοιξαν ποτέ, ήταν σωστή απόφαση του αυτοκινήτου? Ξεκάθαρα όχι. Άρα τι ιστορίες λέμε τώρα.. Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
drdino Δημ. June 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2008 Moυ αρέσει η άποψη "εφόσον πλήρωσα για τους αερόσακκους, αυτοί πρέπει να ανοίξουν". Mάγκες, η λειτουργία των αερόσακκων δεν είναι απλή. Δεν υπάρχει ένας αισθητήρας που αν ανιχνεύσει μια μεταβλητή δίνει σήμα για την ενεργοποίηση αυτών. Εφόσον ο αλγόριθμος έκρινε ότι δεν ήταν απαραίτητη η ενεργοποίηση, και εφόσον ο επιβάτης βγήκε αλώβητος, τι ακριβώς συζητάμε; Επίσης, στην προσφορά για φωτογραφίες του αυτοκινήτου εγώ θα απαντήσω πως τις περιμένω με ανυπομονησία. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. June 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2008 Ενω αν ανοιγαν στο πρωτο σκασιμο μετα θα ηταν ολα καλα.... Και στα υπολοιπα σκασιματα τι θα γινοταν?? Ξεκαθαρα ναι... Η αεροσακοι δεν ανοιγουν ουτε με βαση την ζημια στο αυτοκινητο ουτε με βαση το ποσο βιαιο φαινεται στο ανθρωπινο ματι! Ανοιγουν με βαση συγκεκριμενες προδιαγραφες που εχουν ρυθμιστει μετα απο πολλα χρονια εμπειριων και δοκιμων που μετρωνται απο ειδικους αισθητηρες!! Τα υπολοιπα που λετε... ειναι απλα φιλολογικη συζητηση χωρις καμια ουσια!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. June 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2008 Καλά μας δουλεύεις? Έχεις διαβάσει καθόλου το όλο θέμα? Στην περίπτωση του Type-R που έσκαγε δεξιά και αριστερά στα βράχια και δεν άνοιξαν ποτέ, ήταν σωστή απόφαση του αυτοκινήτου? Ξεκάθαρα όχι. Άρα τι ιστορίες λέμε τώρα.. Ναι το διαβασα ολο το θεμα και με το type-R και θα σου φερω το εξης παραδειγμα.Εισαι με 100χλμ και για καποιο λογο το αυτοκινητο σβουριζει στο δρομο.Αρχικα σκας με το πισω μερος στις μπαριερες,στη συνεχεια φευγεις απεναντι και κοπανας με ολη τη αριστερη πλευρα παλι σε μπαριερες,επειτα χτυπαει η πισω- δεξια ροδα σε κολωνα και τελικα καταληγεις με τη μουρη,με 25 χλμ σε κολονα/τοιχο η οτιδηποτε αλλο.Το αυτοκινητο εχει 6 αεροσακους(2 μπροστα,2 πισω,2 πλευρικους) απο τους οποιους δεν ανοιγει κανενας ενω εσυ βγαινεις απο το αυτοκινητο μονο με γρατσουνιες απο τα κρυσταλλα των παραθυρων.Το αυτοκινητο παει για πεταμα αφου εχει χτυπηθει απο παντου.Εσυ ποιοι αεροσακοι θα ηθελες να ανοιξουν??? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. June 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2008 δεν ειναι ενας αισθητηρας αλλα 3 νομίζω ισως και περισότεροι . ο αερόσακος δεν ανοιγει με βαση το τσαλακωμα της λαμαρίνας . κυρια μεταβλητη ειναι η επιβράδυνση αλλα και αλλοι παραγοντες οπως το τσαλακωμα κτλ . Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.