Jump to content

Aλυσίδες για τα Χιόνια


guru
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τώρα που τα δύσκολα πέρασαν, να και μερικά που πρέπει να ξέρουμε (για την επόμενη φορά, όποτε κι αν είναι αυτή):

 

Χιόνι-παγωνιά; Αλυσίδες και... μουσική στο αυτοκίνητο!

 

Γράφει ο Αντώνης Kόλλιας

 

Μπορεί το λευκό τοπίο να είναι πανέμορφο, αλλά ο χειμώνας γενικά και όχι μόνο ο χιονιάς, είναι η πιο δύσκολη εποχή για το αυτοκίνητο και κυρίως για το πρωϊνό του ξεκίνημα και για τα 2-3 πρώτα χιλιόμετρα, ενώ όταν χιονίζει ή υπάρχει πάγος, τότε είναι δύσκολα...συνεχώς. Ήδη, τα πρώτα χιόνια, τα δυνατά, έπεσαν στη χώρα μας και καλό είναι να ξαναθυμηθούμε τι κάνουμε όταν κάνει κρύο, μέ ή χωρίς χιόνι. Για το αυτοκίνητο, την περισσότερη προσοχή χρειάζεται η μπαταρία, σε συνδυασμό με το αν έχει χιονίσει ή αν έχει πέσει πάγος τη νύχτα και δεν έχουμε κλειστό γκαράζ. Και φυσικά, για να κινηθούμε στους λευκούς δρόμους χρειάζεται προσοχή, απαλές κινήσεις και χερισμοί (γκάζι, φρένο, κατεβάσματα ταχυτήτων), να φοράμε τα ειδικά λάστιχα (περισσότερο ή λιγότερο τρακτερωτά) με τα δύο χαρακτηριστικά γράμματα M+S στο πλάι και επειδή δεν τα έχουμε, να προμηθευτούμε αλυσίδες.

 

Ας αρχίσουμε από τα λάστιχα, τις αλυσίδες και να πάμε μετά στο σωστό τρόπο που βάζουμε εμπρός τον κινητήρα, κάτι που εξαρτάται από τη μπαταρία, της οποίας η απόδοση πέφτει μαζί με τη θερμοκρασία και τη δική μας αμέλεια. Και επειδή πολλές φορές δεν την φροντίζουμε όσο πρέπει (στάθμη υγρών, πυκνότητα ηλεκτρολύτη, καθάρισμα πόλων) όταν αρχίσουν οι κρύες νύχτες, πολλές φορές δεν είναι σε θέση να βάλει εμπρός το αυτοκίνητο ή να βοηθήσει σωστά να λειτουργήσουν καθαριστήρες, καλοριφέρ και αντιστάσεις. Το γεγονός δε ότι τον χειμώνα νυχτώνει νωρίτερα, σημαίνει ότι την χρησιμοποιούμε περισσότερο μια και ανάβουμε περισσότερο τα φώτα.

 

Αλυσίδες ή λάστιχα M+S;

 

Πρόκειται για... υπαρξιακό ερώτημα σε χώρες σαν τη δική μας, με λίγα χιόνια και πολλή άγνοια τόσο από εμάς τους οδηγούς όσο και από την Τροχαία. Η οποία, στο κρίσιμο σταυροδρόμι, θα μας σταματήσει και δε θα μας αφήσει να συνεχίσουμε αν δεν φοράμε αλυσίδες, έστω και αν έχουμε βάλει λάστιχα χιονιού! Τα τελευταία 2-3 χρόνια πάντως, υπάρχει κατανόηση από τους αστυνομικούς για τα λάστιχα αυτά, αλλά όχι πάντα. Ούτε και είναι πάντα η λύση. Πολλές φορές, σε έντονη χιονόπτωση χρειάζονται και τα δύο. Τα λάστιχα χιονιού μη νομίσετε ότι είναι μαγικά. Απλά, πέρα από τη σχεδίαη του πέλματος που επιτρέπει να καθαρίζονται πιο εύκολα από το χιόνι, είναι κατασκευασμένα από ειδικό μίγμα, που φθάνει στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας του, σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία κοντά ή κάτω από το μηδέν.

 

Προσοχή όμως! Δεν είναι όλα τα τρακτερωτά M+S η καλύτερη λύση για το χιόνι. Φυσικά, ακόμη πιο καλή λύση είναι τα πιο ειδικά, τα χειμωνιάτικα λάστιχα, αυτά που γράφουν τη λέξη winter ή arctic ή κάτι ανάλογο. Εδώ, πολλές φορές το πέλμα δεν είναι τρακτερωτό αλλά έχει μικρότερα, τετράγωνα συνήθως, τακούνια. Δυστυχώς στην Ελλάδα είναι δυσεύρετα και μόνο κάποιος ανεξάρτητος εισαγωγέας από Β. Ιταλία, Βουλγαρία ή Σερβία, μπορεί να έχει. Μην ξεχνάτε ότι τα σωστά λάστιχα για χιόνι είναι τα... στενά. Σαν αυτά που φοράνε τα Niva, όταν αφήνουν το εργοστάσιο. Τα φαρδιά δεν κάνουν για χιόνι και τα ακόμη φαρδύτερα δύσκολα δέχονται αλυσίδες.

 

Όχι πάνω από 60 χλμ/ώρα

 

Η δεύτερη λύση είναι οι αλυσίδες. Αν τις αγοράσετε αυτή την περίοδο κοστίζουν σχεδόν όσο και ένα 14άρι λάστιχο M+S, ενώ αν είναι αυτές οι περίεργες, που κλειδώνουν με ειδικά μεταλλικά ελάσματα και άλλα τέτοια, τότε μπορεί να είναι και πιο ακριβές. Δεν μπορούμε παρά μόνο πολύ σιγά (το πολύ 20 χλμ/ω) και για πολύ μικρή απόσταση να κυκλοφορήσουμε στην άσφαλτο, διαφορετικά θα σπάσουν. Στο χιόνι δεν είναι καλό να ξεπερνάμε τα 60 χλμ/ω σε ευθεία, ιδίως αν έχουμε μόνο δύο. Ειδικά στην περίπτωση αυτή ή με δύο χιονολάστιχα, τα βάζουμε στους πίσω τροχούς όταν ο δρόμος μας δεν έχει πολλές ανηφόρες με αργές στροφές, οπότε έχουμε το σωστό κράτημα.

 

Αν όμως κινούμαστε σε δρόμους με μεγάλη κλίση, τότε η τροχαία θα μας ζητήσει αλυσίδες ή χιονολάστιχα στους κινητήριους τροχούς, κάτι που οι κατασκευαστές των ελαστικών δεν το συνιστούν. Βάζοντας αλυσίδες σε ασφάλτινα λάστιχα, θα πρέπει να ρίξουμε την πίεση γύρω στο 22. Ότι και να φοράμε σε όποιους τροχούς κι αν το φοράμε, πρέπει να θυμόμαστε ότι στον πάγο μόνο τα λάστιχα με καρφιά (που βέβαια δεν έχουμε στην Ελλάδα) κάνουν δουλειά. Οι αλυσίδες μπορούν τα τα υποκαταστήσουν μόνο αν είναι αυτές με το πυκνό πλέγμα αλλά και πάλι όχι 100%.

 

Χαλαρά, χαλαρά!

 

Εννοείται πως όταν στο δρόμο υπάρχει χιόνι ή πάγος, εκτός από πολύ προσεκτικά, οδηγούμε με χαμηλή ταχύτητα και ήρεμα, πολυ ήρεμα, χωρίς απότομες κινήσεις. Δηλαδή δεν σπινάρουμε στο ξεκίνημα, αν κολήσουμε δεν βάζουμε 1η ταχύτητα και φουλ γκάζι, γιατί θα χωθούμε ακόμη πιο βαθειά στο χιόνι, αλλά προσπαθούμε απαλά και με ήρεμες κινήσεις, να ξεκινήσουμε ακόμη και με 3η. Δοκιμάστε το. Στον δρόμο κρατάμε αποστάσεις μεγαλύτερες, κοιτάζουμε... δύο αυτοκίνητα πιο μπροστά, φρενάρουμε λίγο νωρίτερα και πιο απαλά απ' ότι έχουμε συνηθίσει, δεν κατεβάζουμε απότομα ταχύτητα. Κι αν το παρμπρίζ μας πιάσει χιόνι, δε ρίχνουμε νερό διότι με τις χαμηλκές θερμοκρασίες θα γίνει πάγος.

 

Ξεκίνημα μετά μουσικής!

 

Βασικός κανόνας, λοιπόν, για το σωστό κρύο πρωϊνό ξεκίνημα, πέρα από το παρκάρισμα πάντα σε κατηφόρα και το... σπρώξιμο που βλέπουμε στις παλιές ελληνικές ταινίες, είναι να έχουμε φροντίσει κάποια πράγματα από το... βράδυ. Και το πρωϊ να μη βιαζόμαστε να τα κάνουμε όλα σε λίγα δευτερόλεπτα και να θέλουμε να φτάσουμε γρήγορα στη δουλειά μας. Και επειδή η καλή μέρα από τη... νύχτα φαίνεται, φροντίζουμε να μην ξεχάσουμε το ραδιόφωνο ή κάποιο άλλο ηλεκτρικό αξεσουάρ αναμένο, αν δεν σβήνει με το γύρισμα του διακόπτη. Αν η μπαταρία μας είναι καινούργια ίσως να μην αντιμετωπίσει πρόβλημα, αλλά μια μπαταρία που είναι δύο ετών και... ολίγον παραμελημένη, θα τα βρει σκούρα.

 

Αν είμαστε σχολαστικοί, μπορούμε να την κάνουμε να ζήσει 3-4 χρόνια χωρίς μπελάδες. Όπως και ο κινητήρας του αυτοκινήτου μας, αλλά κι εμείς οι ίδιοι όταν ξυπνάμε θέλουμε μια μικρή προθέρμανση, μια προετοιμασία πριν μπούμε σε κανονικό ρυθμό, έτσι θέλει και η μπαταρία. Πρέπει να την «ξυπνήσουμε» ήρεμα και όχι απότομα, ζητώντας της, με το καλημέρα, να γυρίσει τη μίζα. Έτσι λοιπόν, καλό είναι για 1' να ανάψουμε το ραδιόφωνο ή το cd, την πλαφονιέρα ή ακόμη και τα φλας. Είναι αρκετό για να ζωντανέψει η μπαταρία. Στη συνέχεια σβήνουμε αυτά και πατάμε τον συμπλέκτη.

 

Με τον τρόπο αυτό, δεν θα υποχρεώσουμε τη μίζα να γυρίσει μαζί με τον στρόφαλο και τα πιστόνια και έναν παγωμένο (στα λάδια) συμπλέκτη, άρα μικρότερη απαίτηση για ηλεκτρική ενέργεια από τη μπαταρία. Πολλοί, γυρίζουν τη μίζα για 4-5'' σβύνουν και αμέσως πάλι κάνουν το ίδιο ξανά και ξανά. Πρέπει να κρατάμε το κλειδί συνεχώς γυρισμένο -αν φυσικά δε έχει πάρει στο μεταξύ εμπρός ο κινητήρας- για 15-20''. Η μίζα γυρίζει τον κινητήρα με περίπου 250 σ.α.λ. αλλά ξεκινάει από το μηδεν και για να φτάσει στις 250 είναι σε φάση επιτάχυνσης, οπότε καταναλώνει περισσότερη ενέργεια απ' ότι για να τις διατηρήσει σταθερές.

 

Η προθέρμανση απαραίτητη

 

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα με τον ηλεκτρονικό ψεκασμό, έχουν το τσοκ ενσωματωμένο σε μορφή... ηλεκτρονικού προγράμματος στον εγκέφαλο του κινητήρα. Αν όμως έχετε από τα πιο παλιά, με τα καρμπυρατέρ, τραβήξτε το λίγο πριν και μην πατάτε γκάζι (και στις δύο περιπτώσεις) όταν η μίζα γυρίζει τον κινητήρα. Αφού ο κινητήρας πάρει εμπρός πρέπει να δουλέψει σε 1.300-1.500 στροφές για 2-3'. Είναι αναγκαίο, τώρα μάλιστα που πολλοί κινητήρες έχουν αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες. Μετά ξεκινάμε, αργά όμως, διότι το λιπαντικό (βαλβολίνη ή ότι άλλο) του κιβωτίου ταχυτήτων και του διαφορικού είναι ακόμη κρύο και θέλει κι αυτό λίγο χρόνο να προσαρμοστεί. Εννοείται πως επειδή ο κινητήρας και η μετάδοση είναι άψυχα μέταλλα, μπορούμε να μην τα προσέξουμε και να ξεκινήσουμε δυνατά από την πρώτη στιγμή. Έ, λοιπόν, να είστε σίγουροι ότι οι φθορές θα είναι πολύ μεγάλες, ειδικά μάλιστα αν έχετε κάπως πιο παλιό κινητήρα.

 

Εσείς τι λάδι βάζετε;

 

Το λάδι είναι ένας ακόμη παράγοντας που δυσκολεύει το ξεκίνημα μετά από μια κρύα νύχτα. Παγώνει κι αυτό ή τουλάχιστον γίνεται πιο παχύρευστο και δυσκολεύει τα περιστρεφόμενα μέρη να γυρίσουν. Το κακό στην Ελλάδα επιτείνεται από το ότι, τα τελευταία χρόνια, τα περισότερα συνεργεία μας βάζουν λάδι W20-50 που είναι παχύρευστο, αλλά και πιο... φτηνό από ένα με δείκτη ιξώδους π.χ. W10-40. Και το χειρότερο είναι ότι αυτά τα πιο λεπτόρευστα λάδια, ελάχιστοι τα προσφέρουν ως ορυκτά, αλλά κυρίως ως συνθετικά ή ημισυνθετικά, πάλι για λόγους οικονομικούς. Με τιμή γύρω στα 8-11 ευρώ, εξασφαλίζουν μεγαλύτερο ποσό κέρδους απ' ότι αν μας πουλούσαν ένα ορυκτό, που θα έπρεπε να κοστίζει 4-5 ευρώ το πολύ.

 

Ακόμη πιο ακριβά είναι τα λάδια W5-30 ή W0-30 που είναι ότι πρέπει για κρύες περιοχές, αλλά θέλουν τον κινητήρα μας να είναι σε καλή κατάσταση διαφορετικά, αν είναι πεσμένος, θα το κάψει πολύ σύντομα. Τα σημερινά αυτοκίνητα θέλουν λεπτόρευστα λάδια, αλλά πολλοί βάζουν, για λόγους κόστους, W20-50 που είναι ότι χειρότερο για τον χειμώνα, εκτός κι αν ο κινητήρας έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα και έχει αποκτήσει μεγαλύτερες ανποχές. Με παχύρρευστο λάδι σε καινούργιο κινητήρα, αυξάνονται οι αντιστάσεις στην περιστροφή του ακόμη και όταν δεν κάνει κρύο, με αύξηση και στην κατανάλωση βενζίνης πέρα από αυτή ηλεκτρικής ενέργειας στο ξεκίνημα.

 

Καλά, ξεχάσαμε το αντιψυκτικό;

 

Το ότι έχουμε τη νύχτα τους καθαριστήρες σηκωμένους αν χιονίζει ή πιάνει πάγο στην περιοχή μας, είναι κάτι που το ξέρουν πλέον και οι μαθητές του δημοτικού. Όπως και ότι θα πρέπει να έχουμε βάλει λίγο αντιψυκτικό και στο δοχείο με το νερό που καθαρίζει το παρμπρίζ. Αν δεν έχουμε, μπορούμε να προσθέσουμε λίγο οινόπνευμα που είναι αντιψυκτικό. Δεν το βάζουμε όμως στο νερό του ψυγείου, διότι έχει σημείο βρασμού τους 75 βαθμούς οπότε, με το νερό στους κινητηρες να είναι στους 88-95 βαθμούς το οινόπνευμα θα εξατμιστεί σε μια μέρα. Αλλωστε, τα ειδικά υγρά για τα ψυγεία, εκτός από το αντιψυκτικό έχουν και κάποια αντιδιαβρωτικά πρόσθετα για το όλο σύστημα ψύξης.

 

Σπρέυ και ... πετρέλαιο

 

Στην αγορά κυκλοφορούν πολλά σπρέυ, τα οποία κάνουν τη ζωή μας πολύ εύκολη το χειμώνα. Κάποια από αυτά βοηθούν να ξεπαγώσουν οι κλειδαριές, κάποια άλλα να ξεπαγώσει το παρμπρίζ, κάποια άλλα κρατούν την υγρασία μακριά από τα καλώδια των μπουζί και κάποια άλλα, βοηθούν τα πετρελαιοκίνητα να πάρουν εύκολα εμπρος, ειδικά αν το πετρέλαιο που έβαλαν δεν είναι καλής ποιότητας και έχει πολύ παραφίνη η οποία παγώνει εύκολα. Πάντως, τα ελληνικά πετρέλαια έχουν βελτιωθεί σημαντικά και μεσα στον επόμενο χρόνο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η βελτίωσή τους. Αν πάντως δεν έχετε κάποιο σπρέυ για χαρούμενο... πετρελαιοξύπνημα, τότε ακολουθήστε το δρόμο των παλιών φορτηγατζήδων, όχι μόνο της Ελλάδας, αλλά και της υπόλοιπης Ευρώπης. 3-5 βενζίνη στο πετρέλαιο και το πρωϊ όλα ρολόι!

 

Πηγή: Flash.gr - AutoMoto, 18/12/2003

http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg

 

Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα)

Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 54
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

αλυσίδες όχι στους κινητήριους τροχούς;

ταχύτητα στο χιόνι με αλυσίδες μέχρι 60χιλ;;;;

ζωη μπαταρίας: 3-4 χρόνια, έτσι ήξερα και εγώ αλλά έχω βάλει υπο "παρακολούθηση" το αυτοκίνητο του πατέρα μου που από το 97 έχει την εργοστασιακή του μπαταρία και έχει 70.000 χιλιόμετρα. Για να δούμε, ετοιμάζω αίτηση για το βιβλίο guiness (ή όπως γράφεται)

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Χειμώνας έρχεται και θα χρειαστούμε για τις εξορμήσεις μας σε χειμερινούς προορισμούς αλυσίδες για τα χιόνια αρκετοί από εμάς.

Για τετρακίνητο αυτοκίνητο SUV (outlander) ποια επιλογή είναι καλύτερη?

Η κλασσική συμβατική αλυσίδα ή η υφασμάτινη / συνθετική που αγκαλιάζει όλη τη ζάντα και το λάστιχο?

Επίσης θα πρέπει να μπαίνει στους μπροστά, στους πίσω τροχούς ή και στους τέσσερις?

Θα ’θελα να ’μουνα παιδί…
Link to comment
Share on other sites

Το τι θα επιλεξεις ειναι καθαρα δικο σου θεμα και εχει να κανει και με την χρηση που θελεις να κανεις στο αυτοκινητο πανω στα χιονια...

Εγω ας πουμε που θα παω μια στις τοσες πανω στο βουνο θα επελεγα τις "καλτσες"!

 

Το ιδανικο θα ηταν να βαζεις οτιδηποτε επιλεξεις και στους 4 τροχους ετσι διασφαλιζεις το traction και στους δυο αξονες με οτι συνεπειες (θετικες!!) εχει αυτο στην ασφαλεια σου.. Αν ομως δεν εισαι διατεθειμενος για την αγορα 2 σετ αλυσιδων/καλτσων τοτε θα προτεινα να τις τοποθετησεις στον μπροστινο αξονα μιας και αυτος ειναι που στριβει αλλα και φρεναρει το αυτοκινητο...!

Link to comment
Share on other sites

Είμαι της άποψης πως οι κουβέρτες είναι υπερβολή να χρησιμοποιούνται στο outlander και γενικά σε SUV.

Λόγω τετρακίνησης, αν κολλήσει το SUV, τότε θα ξεκολλήσει μόνο με τις κλασικές αλυσίδες.

Εγώ έχω τις κλασσικές και δεν τις φόρεσα πέρυσι καθόλου αν και περπάτησα χιονισμένους δρόμους αρκετούς.

Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ενώ το Ελληνικό manual λέει να τοποθετούνται στους πίσω τροχούς, το Αγγλικό λέει στους μπροστινούς!!!

Όπως προτείνει και ο φίλος amelidis ιδανικό είναι και στους 4.

Link to comment
Share on other sites

Καλά το Ελληνικό λέει μπροστά... Ψάχνω για Αγγλικό και δεν βρίσκω...

Εσύ Αγγλικό πόθεν έσχες???

Θα ’θελα να ’μουνα παιδί…
Link to comment
Share on other sites

Καλά το Ελληνικό λέει μπροστά... Ψάχνω για Αγγλικό και δεν βρίσκω...

Εσύ Αγγλικό πόθεν έσχες???

Όταν το αγόρασα διαπίστωσα πως δεν μου έδωσαν το βιβλίο οδηγιών του outlander turbo αλλά του απλού outlander:worry: .

Κατόπιν επικοινωνίας με τα κεντρικά της Mitsubishi στην Ολλανδία, μου έστειλαν το βιβλίο οδηγιών στα Αγγλικά (καλύτερα από καθόλου) έπειτα από περίπου 15 μέρες:D .

Link to comment
Share on other sites

Επαναφέρω το θέμα 2 χρόνια και μετά, για να ρωτήσω: Αυτές οι αλυσίδες που είναι σαν... κάλτσες και καλύπτουν όλο τη ρόδα τι λένε; Κάνουν την ίδια δουλειά με τις «κανονικές» αλυσίδες (ξέρετε, τις αλυσιδένιες :p); Σε άσφαλτο έχουν κανένα πρόβλημα;

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Επαναφέρω το θέμα 2 χρόνια και μετά, για να ρωτήσω: Αυτές οι αλυσίδες που είναι σαν... κάλτσες και καλύπτουν όλο τη ρόδα τι λένε; Κάνουν την ίδια δουλειά με τις «κανονικές» αλυσίδες (ξέρετε, τις αλυσιδένιες :p); Σε άσφαλτο έχουν κανένα πρόβλημα;

 

Βασικά αν και εχω τα καλτσάκια της autoshock απο πέρσι,δεν εχω καταφέρει ακόμα να τα ''εγκαινιάσω'' για να εκφέρω προσωπική άποψη.

Απ'οτι λένε παντως οσοι τα δοκίμασαν ακούω καλές κριτικές.

Μοναδικό τους μειονέκτημα πάντως ειναι οτι μόλις πατήσουν σε δρόμο χωρίς χιόνι-πάγο,πρέπει να βγούν γιατί αλλιώς κινδυνεύουν να σκιστούν απο την τριβή.

http://img404.imageshack.us/img404/9686/bestiolnv6nd7.gif
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ. Α, ψάχνοντας στο Google βρήκα και το αντίστοιχο θεματάκι στο myphone (link). Έψαχνα για «αλυσίδες» βλέπετε ενώ δεν πρόκειται ακριβώς για... αλυσίδες :p. Ας συνεχίσουμε εκεί για αυτές.

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Όταν το αγόρασα διαπίστωσα πως δεν μου έδωσαν το βιβλίο οδηγιών του outlander turbo αλλά του απλού outlander:worry: .

Κατόπιν επικοινωνίας με τα κεντρικά της Mitsubishi στην Ολλανδία, μου έστειλαν το βιβλίο οδηγιών στα Αγγλικά (καλύτερα από καθόλου) έπειτα από περίπου 15 μέρες:D .

Στείλε μου τη διαδικασία που ακολούθησες για να το πάρω κι εγώ.

 

Ως αναφορά τις αλυσίδες δώστε κανένα λινκ για να αποφασίσουμε παίδες.

Υπάρχουν πιο χοντρές αλυσίδες από αυτές που έχουν τα βενζινάδικα???

Θα ’θελα να ’μουνα παιδί…
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν πιο χοντρές αλυσίδες από αυτές που έχουν τα βενζινάδικα???

Σου την έστειλα με email.

 

Για αλυσίδες υπάρχουν πιστεύω πιό χοντρές αλλά δεν έχω link.

Link to comment
Share on other sites

Το παρόν έγινε γενικό θέμα χιονοαλυσίδων, οτιδήποτε σχετικό μα αλυσίδες δεκτό :)

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Για αλυσίδες υπάρχουν πιστεύω πιό χοντρές αλλά δεν έχω link.

Μήπως μπορεί να δώσει κάποιος λινκ για πιό χοντρές αλυσίδες;

Και καμμιά χρήσιμη συμβουλή αν είναι καλύτερες για το νέο Terios?

Thanx

AM7-TL10 Β553 dual 3ram 64rom medallion edition

http://www.vmall.com/product/1668.html

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Επειδή των φρονίμων τα παιδιά πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν και επειδή φέτος ο χειμώνας θα με βρει σε ορεινό μέρος (Μέτσοβο), πρέπει να ενημερωθώ!

Ως τέκνο της Κρήτης δεν έχω καθόλου οδηγική εμπειρία σε χιόνι και έτσι φέτος για πρώτη φορά θα βρεθώ αντιμέτωπος με τη χρήση αλυσίδων. Ρωτώ λοιπόν: Αυτή η κάλτσα (autosock) τι λέει;

Έχω την alfa 147. Οι δρόμοι εδώ από ότι μαθαίνω συνήθως δε παραμένουν χιονισμένοι για πολλή ώρα αλλά μέσα στο χωριό μπορεί να χρειάζεται βοήθεια.

Τι μου προτείνετε να πάρω; Αλυσίδες ή άλλο προιόν;

Υπάρχει κάτι άλλο (παρόμοιο ή διαφορετικό) του autosock; Κάτι κουβέρτες που έχω ακούσει τι είναι;

Πολλές ερωτήσεις αλλά πρωτάρης βλέπετε :p

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

καλα μην αγχωνεσε περισυ ουτε στα χιονοδρομικα δεν χρειαστηκε αλυσιδες....

καλτσα+κουβερτα π λες ειναι το ιδιο.αν ειναι χαμηλο το αυτοκ.σου αν σκεφτεσαι τις φθορες των λαστιχων κ τον θορυβο-κουνημα απο τις αλουμινενιες αλυσιδες τοτε κουβερτα,βεβαια ισως να κρατησει λιγοτερο

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι φέτος θα βγάλει τα απωθημένα του ο καιρός! :lol:

Από τιμές που κυμαίνεται η κάθε λύση;

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Ειδικα για την 147 και επειδη το ιδιο αυτοκινητο εχω και εγω, απ'οσο γνωριζω για 16αρες και 17αρες ζαντες απαγορευει το εργοστασιο τις συμβατικες αλυσιδες...

Αλλα ακομα και με τις 15αρες η ιδεα που θα σου προτεινω νομιζω ειναι ακομα καλυτερη!!

 

Ακριβως λοιπον επειδη θα κινηθεις πολυ σε επαρχιακο ορεινο δικτυο εγω θα προτεινα την λυση των χειμερινων ελαστικων! Το κρατημα σου θα ειναι πολυ καλυτερο, δεν θα εχεις τους ενοχλητικους κραδασμους των αλυσιδων αλλα ουτε και τον φοβο του σκισιματος των autoshock...

Επισης θα εχεις πολυ καλυτερο κρατημα απο τα καλοκαιρινα ελαστικα και ταυτοχρονα θα εισαι καλυμενος και απο χιονοπτωση...

 

Δεν γνωριζω τιμες αλλα δεν πρεπει να ειναι και παρα πολυ ακριβα!

 

Διαφορετικα εγω θα προτεινα τις autoshock... Πολυ καλο κρατημα, ευκολες στη χρηση τους και πιανουν πολυ λιγο χωρο! Επιπλεον δεν εχεις και παλι τους κραδασμους....

Link to comment
Share on other sites

200-400€ τα λάστοιχα(ανάλογα με την εταιρία και τις ίντζες)

 

Αν βάλεις χιονολάστοιχα δεν χρειάζεσαι αλυσίδες εκτός και αν κρεμάσει το αμάξι στο χιόνι. Εκεί χρειάζεσαι κανονικές αλυσίδες. Κάλτσες βρακιά και σουτιέν δεν βοηθάνε ;)

 

Εγώ και γενικά εμείς εδώ δεν έχουμε βάλει ποτέ αλυσίδες και είμαστε σε περιοχή με πολύ χίονι και παγωνιά.

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει δεν είναι και ερπύστρια :p

 

Όταν πατάει κάτι σκληρό, μπαίνει μέσα νομίζω.

 

Όλοι οι ταξιτζήδες εδώ τον χειμώνα τέτοια φοράνε.

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Καλησπερα.Σκεφτομαι να παρω αλυσιδες για το αμαξι ενα X-Trail και καθως δεν θελω να δημιοθργηθει καποιο προβλημα στις ζαντες σκεφτομαι πολυ μια εταιρια BIATHLON http://www.carmate.co.jp/biathlon/eu/ την οποια μου συνεστησαν απο την Autoplus Αν υπαρχει καποια γνωμη για τον συγκεκριμενο τυπο αλυσιδων η για την εταιρια θα ηταν πολυ χρησιμο καθως το κοστος ειναι αρκετα υψηλο (400 Ε) σε σχεση με απλες αλυσιδες και αν αξιζει τελικα η αγορα τους.Ευχαριστω για τις απαντησεις σας!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...