Jump to content

guru

Members
  • Δημοσιεύσεις

    254
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About guru

  • Ημ. Γέννησης 04/11/1982

guru's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Νυχτερινά δρομολόγια στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, προαστιακός, τραμ) Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Μιχάλης Λιάπης, είχε εξαγγείλει την επέκταση του ωραρίου των μέσων σταθερής τροχιάς ως τις 02:00 κάτι που ουδέποτε υλοποίησε. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε οι 3 γραμμές του μετρό, τμήμα του προαστιακού (όταν προχωρήσουν τα έργα...) και πιθανώς το τραμ (ακόμα έχει μικρό δίκτυο) να λειτουργούν καθημερινά (Κυριακή – Πέμπτη) 05:00 – 02:00. Παρασκευή μέχρι τις 03:00 (ή και όλη τη νύχτα), ενώ ξημερώματα Σαββάτου προς Κυριακή να μη σταματούν καθόλου (όπως το τραμ). Το καλοκαίρι επέκταση του ωραρίου κατά 1 ώρα. Τα δρομολόγια θα μπορούσαν να είναι ανά 15 λεπτά. Λόγω των αυξημένων εξόδων και της λιγότερης κίνησης, τις νυχτερινές ώρες να ισχύει άλλο εισιτήριο, με κόστος 1,5 ή 2 φορές την τιμή του κανονικού. Σε ορισμένες πόλεις, υπάρχουν συστήματα μετρό που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο. Καλό παράδειγμα ο υπόγειος σιδηρόδρομος της Νέας Υόρκης, όπου σε μερικές γραμμές (services, υπηρεσίες, τις λένε) δεν υπάρχει τελευταίο τραίνο! Υπάρχουν και επικαλύψεις μεταξύ των γραμμών μετρό (δείτε τον χάρτη: http://www.mta.info/nyct/maps/submap.htm , http://en.wikipedia.org/wiki/Image:NYC_subway_simplified_map_50pct-optimized.png , http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:NYC_subway_map.png ), οπότε πρακτικά το μεγαλύτερο μέρος του υπόγειου της Ν.Υ. λειτουργεί όλες τις ώρες! Τρεις από αυτές που κλείνουν για κάποιες ώρες, καλύπτονται από αντίστοιχες λεωφορειακές γραμμές (Shuttle Bus Service). Μπορείτε να δείτε ακριβώς τα δρομολόγια στην ακόλουθη σελίδα (τη νύχτα είναι συνήθως ανά 20 λεπτά – καθημερινές και Σαββατοκύριακο) http://www.mta.info/nyct/service/schemain.htm ● όλο το 24ωρο: 1, 2, 4, 6, 7, A, D, E, F, G, J, L, M, N, Q ● Shuttle Bus Service: 3 (επίσης καλύπτεται εν μέρει από τη 2), 5 (επίσης καλύπτεται εν μέρει από τις 4 και 2), R (τμήμα κοινό με πολλές, το λεωφορείο καλύπτει το υπόλοιπο), ● Δεν λειτουργούν τη νύχτα: B (τμήμα κοινό με τη D), C (μέρος της A), V (μέρος της F), W (μέρος της N), Z (ίδια με την J) New York City Subway Although a few stations close overnight or on weekends, the New York City subway is among the few rapid transit systems in the world that operate 24 hours a day, along with PATH (connecting New Jersey with Manhattan) and PATCO (linking Philadelphia with southern New Jersey). (Two individual lines of the Chicago 'L' also run at all times.) [ http://en.wikipedia.org/wiki/New_York_City_Subway ] Επίσης το υπόγειο τραίνο Port Authority Trans-Hudson Railroad (PATH) λειτουργεί όλο το 24ωρο: PATH operates 24 hours a day, seven days a week. [ http://en.wikipedia.org/wiki/Port_Authority_Trans-Hudson ] Τη νήσο Staten, μέρος της πόλης της Ν.Υ. καλύπτει σιδηροδρομική γραμμή (Staten Island Railway), κάτι σαν τον δικό μας ηλεκτρικό, που λειτουργεί επίσης όλο το 24ωρο (τη μέρα ανά 15-30 λεπτά, 1 με 4 τη νύχτα ανά 1 ώρα). [ http://www.mta.info/nyct/sir/ ] Για το μετρό του Λονδίνου: London Underground The Underground does not run 24 hours a day because all track maintenance must be done at night after the system closes. First trains on the network start operating shortly after 4:30AM with the last trains running until around 1:30AM. Unlike systems such as the New York City Subway, few parts of the Underground have express tracks that would allow trains to be routed around maintenance sites. Recently, greater use has been made of weekend closures of parts of the system for scheduled engineering work. [ http://en.wikipedia.org/wiki/London_Underground ]
  2. Είναι απαράδεκτο και γελοίο να λειτουργούν τη νύχτα οι ελάχιστες αυτές γραμμές (4 + 5!!!). Κανονικά, σε μια πολιτισμένη πόλη (για την ακρίβεια σε μια μεγαλούπολη με πληθυσμό πάνω από 4 εκατομμύρια), θα λειτουργούσαν πολύ περισσότερες γραμμές τη νύχτα, ή έστω κάποιες ώρες της νύχτας. Κατά τη γνώμη μου τη νύχτα θα έπρεπε να λειτουργούν τροποποιημένες γραμμές που να αντιστοιχούν στις γραμμές κορμούς, π.χ. Ν2 Αθήνα - Βούλα, Ν5 Αθήνα - Αγία Παρασκευή (ή Αθήνα - Παλλήνη), Ν11 Αθήνα - Πετρούπολη, Ν12 Αθήνα - Άνω Λιόσια κλπ. Επίσης κάποιες γραμμές που διέρχονται από οδικούς άξονες με μεγάλη κίνηση και συγκεντρώνουν μεγάλη επιβατική κίνηση (κυρίως «διαδημοτικές»), π.χ. 703, 421, θα έπρεπε επίσης να λειτουργούν τη νύχτα. Για τα μέσα σταθερής τροχιάς θα γράψω στο επόμενο μήνυμα. Κλείνοντας δε μπορώ να μην πω ότι η πολιτική του Υπουργείου Μεταφορών διαχρονικά ευνοεί (σκανδαλωδώς) τόσο τα Ι.Χ. αυτοκίνητα όσο και τα ταξί. Όσοι δεν έχουν δικό τους αυτοκίνητο, να μην κυκλοφορούν τη νύχτα, ή να τα σκάνε στα ταξί. Χώρια το περιβαλλοντικό ζήτημα...
  3. Κι εγώ στην Πετρούπολη ακόμα περιμένω. rallistas, ποιες συνοικίες της Πετρούπολης έχουν αναβαθμιστεί;
  4. Δεν το είχα δει σε τόσες σελίδες, αλλά έτσι κι αλλιώς, η επανάληψη είναι μήτηρ της μαθήσεως! :cool:
  5. Της λιποαναρροφήσεως Αγαπητή Φοίβη, Μόλις αλίευσα από την ιστοσελίδα του Κ.Τ.Ε.Λ. το ακόλουθο αριστούργημα: «Προσωρινή διακοπή της λειτουργίας του www.ktel.org - Αγαπητοί επισκέπτες της ιστοσελίδας μας, επειδή πολυδιαφημιζόμενο τηλεφωνικό κέντρο που παρέχει πληροφορίες τηλεφωνικού καταλόγου άρχισε να δίνει τηλεφωνικά επ' αμοιβή τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ, χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που σας παρέχουμε δωρεάν, διακόπτουμε τη λειτουργία της ιστοσελίδας και σύντομα θα σας παρέχουμε ακόμα καλύτερες υπηρεσίες». Αποτελούν κρατικό μυστικό τα δρομολόγια του Κ.Τ.Ε.Λ.; Και τι σόι λογική είναι αυτή; Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες οι αντίστοιχοι οργανισμοί παρέχουν δωρεάν τις πληροφορίες δρομολογίων στις ιστοσελίδες τους και όχι μόνο. Και κάτι άλλο. Αν εγώ δεν έχω πρόσβαση στο Διαδίκτυο και θέλω να μάθω τα δρομολόγια του Κ.Τ.Ε.Λ., του φέρι-μποτ και τα τηλέφωνα ξενοδοχείων στην περιοχή που πηγαίνω, γιατί να μην καλέσω μια υπηρεσία παροχής πληροφοριών τηλεφωνικού καταλόγου και να τα μάθω όλα, γρήγορα και με ένα τηλεφώνημα; Για τους κυρίους του Κ.Τ.Ε.Λ. υπάρχουν δύο επιλογές: είτε παρέχουν την υπηρεσία, όπως σε όλα τα ευρωπαϊκά κράτη, είτε δεν την παρέχουν, όπως στα περισσότερα αφρικανικά κράτη. Δεν υπάρχει άλλη οδός και τα ναζάκια του στυλ «α, αφού μεταδίδουν και άλλοι τις δημόσια διαθέσιμες δωρεάν πληροφορίες μας, τις κόβουμε από όλο τον κόσμο» θυμίζουν άτομα με IQ... ραδικιού. Πέτρος Λούβαρης Έτσι συμβαίνει στο Ελλαδιστάν, αγαπητέ Πέτρο. Όταν ο ένας πάει να βγάλει από τη μύγα ξίγκι, βρίσκει και ο άλλος ευκαιρία να βγάλει κι εκείνος. Μόνο που ο δεύτερος το πάει ένα βήμα παραπέρα. Ξίγκι μεν, με λιποαναρρόφηση δε. Λέτε και εδώ το Κ.Τ.Ε.Λ. να αρχίσει να ζητά πληρωμή για τις πληροφορίες; Αντί να ζητήσει από την εταιρεία τηλεφωνικών πληροφοριών... δικαιώματα για τις πληροφορίες; ΤΑ ΝΕΑ, 12/09/2006 http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18637&m=P20&aa=1
  6. ΡΙΟ-ΑΝΤΙΡΡΙΟ: Μεγαλύτερη από την αναμενόμενη η κυκλοφορία, λιγότερα όμως τα έσοδα Μέσω γέφυρας τα Ι.Χ., με φέρι μποτ οι νταλίκες ΑΠΟΣΤΟΛΗ στη ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ Το 87% των Ι.Χ. προτιμούν τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, σε αντίθεση με τα φορτηγά που στη συντριπτική τους πλειοψηφία (55%) διακινούνται με τα φέρι μποτ, λόγω φθηνότερου κομίστρου. Το τελευταίο δωδεκάμηνο (Αύγουστος 2005-Ιούλιος 2006) η μέση ημερήσια κυκλοφορία έφτασε τα 12.000 οχήματα, έναντι 8.000 που ήταν πριν από την κατασκευή του έργου. Τα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα ο Κριστόφ Πελισιέ Ντι Ροζάς, αντιπρόεδρος του ομίλου που κατασκεύασε και λειτουργεί τη γέφυρα, μιλώντας στους δημοσιογράφους στο περιθώριο του συνεδρίου της Διεθνούς Ένωσης Γεφυρών και Δομικών Έργων (IABSE), που φιλοξενήθηκε στη Βουδαπέστη. «Έχουμε μεγαλύτερη κυκλοφορία από την αναμενόμενη, αλλά λιγότερα έσοδα», εξήγησε και απέδωσε το αποτέλεσμα αυτό στη μειωμένη κίνηση των φορτηγών, που έχουν και το υψηλότερο κόμιστρο, αλλά και στην τιμολογιακή πολιτική για τους συχνούς χρήστες της γέφυρας. Ανέφερε ότι με αυτά τα δεδομένα το έργο θα αποπληρωθεί το 2039, όπως προβλέπει η σύμβαση. Στην ουγγρική πρωτεύουσα με τις επτά περίφημες γέφυρες πάνω στον Δούναβη, το περίπλοκο έργο της ελληνο-γαλλικής συνεργασίας χάρη στο οποίο ενώθηκε το Ρίο με το Αντίρριο τιμήθηκε με το βραβείο εξέχουσας δομής, το έβδομο κατά σειράν που κερδίζει σε διεθνή κλίμακα. Στο σκεπτικό της βράβευσης αναφέρεται ότι είναι «έργο με μνημειακό χαρακτήρα, που ξεχωρίζει για την πολυπλοκότητα, τη δύναμη και τη χάρη του». Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην αντισεισμική θωράκιση της γέφυρας και τις αντίξοες συνθήκες της περιοχής. Τιμητική διάκριση δόθηκε επίσης στη γέφυρα Μιλό Βιαντίκτ της νότιας Γαλλίας και τον σταθμό λεωφορείων στο Αμβούργο της Γερμανίας. «Η βράβευση μας χαροποιεί ιδιαίτερα, γιατί προέρχεται από ειδικούς στην κατασκευή γεφυρών», υπογράμμισε ο Ζαν Πολ Τεσαντιέ, πρόεδρος της «Γέφυρας Α.Ε.». Φανερά συγκινημένος ο Ασκληπιός Δημόγλου, ο Έλληνας «πρωτομάστορας» του έργου, μίλησε για τους «ρομαντικούς που πιστεύουν πως το σκυρόδεμα και το μέταλλο αποτελούν έκφραση πολιτισμού». Εξέφρασε, μάλιστα, τη σιγουριά πως οι αρχαιολόγοι του 25ου αιώνα θα στραφούν σε αυτά τα έργα με την ίδια τρυφερότητα κάνουν σήμερα ανασκαφές στις αρχαιότητες. Οι περισσότερες ερωτήσεις των δημοσιογράφων αφορούσαν το συμβάν του περασμένου Ιανουαρίου, αλλά και την πρόσφατη έκθεση του καθηγητή του Πολυτεχνείου Αιμίλιου Κορωναίου για τις αιτίες. «Η γέφυρα δεν ήταν ποτέ άρρωστη», διαβεβαίωσε ο κ. Τεσαντιέ και ανέφερε ότι αμέσως έγιναν δοκιμές, σε ειδικευμένα εργαστήρια της Γαλλίας και της Γερμανίας, με αναπαράσταση των συνθηκών. «Δεν υπήρξε αστοχία υλικού», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε με χιουμοριστική διάθεση: «Όσο και να τρίψεις δύο μέταλλα μεταξύ τους, δεν πρόκειται να κάνεις μπάρμπεκιου». Το ίδιο κατηγορηματικός ήταν Ζακ Κομπό, ένας από τους σχεδιαστές της γέφυρας που εκλέχθηκε πρόεδρος της IABSE, ο οποίος έκανε λόγο για «αστήρικτες ανοησίες», προσθέτοντας: «Έχουμε μελετήσει τις επιδράσεις των σεισμών, των ανέμων, των κυματισμών, αλλά ως τώρα δεν υπήρχε ούτε καν βιβλιογραφία για τους κεραυνούς. Το θέμα θα μελετηθεί από τους ειδικούς και σε 20 χρόνια θα έχουμε μεγαλύτερη γνώση». Ο Μ. Βιρλοζί, που μετείχε στους σχεδιασμούς των γεφυρών στη Χαλκίδα και τον Κορινθιακό, μίλησε για τη συνεχή βελτίωση των υλικών κατασκευής των έργων, που επιτρέπει στους ειδικούς να υλοποιούν όλο και πιο τολμηρά εγχειρήματα. Ανέφερε μάλιστα την υπό κατασκευή καλωδιωτή γέφυρα Σου Τανγκ της Κίνας, με άνοιγμα μεταξύ των πυλώνων 1.200 μέτρα, το μεγαλύτερο ως τώρα στον κόσμο. Ελευθεροτυπία, 15/09/2006 http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=15.09.2005,id=19070564
  7. Ευχαριστώ για την πληροφορία. :up: Μόλις το έβαλα να κατεβεί. Στο κανάλι του National Geographic, μέσω Nova. lefkaditis, ελπίζω να το βρήκες!
  8. Macedonia (terminology) Διαβάστε αυτό το άρθρο! Για πολύ καιρό Έλληνες και «Μακεδόνες» (Σκοπιανοί) είχαν μεγάλες διαμάχες στα άρθρα της Wikipedia που σχετίζονται με την Μακεδονία, που συχνά κλειδώνονταν. Μόλις γράφτηκε το παραπάνω άρθρο, σχεδόν έπαψαν οι διαμάχες αυτές. Διαβάστε το και για να μάθετε (το ίδιο πρέπει να κάνω κι εγώ)! Τώρα γίνεται προσπάθεια να μεταφραστεί και στα ελληνικά: Χρήστης:NikoSilver/Ορολογία Μακεδονίας (συζήτηση)
  9. Όλοι οι Έλληνες ας τους πούμε συγχαρητήρια για την τρομερή τους επιτυχία. Παρά τη γλυκόπικρη γεύση της κακής εμφάνισης στον τελικό, κανένας δεν πρέπει να ξεχάσει και το χρυσό πέρσι στο Βελιγράδι, αλλά και το αργυρό φέτος στο Τόκιο. :respect: Συμφωνώ! Πιστεύω ότι θα ζήσουμε πολλές ακόμα χαρές από αυτή την ομάδα!
  10. (Το http://www.ktel.gr είναι άσχετο, βγάζει σε άλλο site) Κ.Τ.Ε.Λ. Αττικής Α.Ε. http://ktelattikis.gr/ Από το http://www.ktel.org/ : :rocket: :dizzy: Αυτό θα πει πρόοδος! Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, βγάζουν τελείως τα δρομολόγια από το Διαδίκτυο, αντί να κινηθούν δικαστικά κατά της εταιρείας που δίνει τα δρομολόγια επί πληρωμή!!! Και εις ανώτερα κύριοι!
  11. Υποθέτω στην αντίληψή σου, όχι στην υπόληψή σου! ;)
  12. Cayenne. Η αλήθεια είναι ότι τα βλέπουμε (σχετικά) συχνά στο δρόμο.
  13. Έχουν εξαντληθεί (βλ. σελίδα Παραγγελία χαρτών) και αναμένεται η εκτύπωση νέων (ενημερωμένων με τις αλλαγές) χαρτών. Ο «Οδηγός αστικών διαδρομών» και το βιβλιαράκι «800 σημαντικά σημεία» δεν έχουν ενημερωθεί ακόμα και δεν ξέρω αν πρόκειται να γίνει σύντομα. Πάντως η τάση είναι να μη στέλνουν πλέον έντυπο υλικό στο σπίτι, καθώς συνεπάγεται μεγάλο ταχυδρομικό κόστος (να φανταστείς έστελναν τους χάρτες ακόμα και στο εξωτερικό!). Δεν ξέρω όμως τι θα κάνουν όταν παραλάβουν τους νέους χάρτες.
  14. Σωστός. Η λύση της αντικαταβολής είναι η πιο ασφαλής και εξυπηρετεί ιδιαίτερα για όσους δεν έχουν πιστωτικές κάρτες (κανείς στην οικογένειά μου). Αυτό βέβαια μόνο για τα ηλεκτρονικά καταστήματα του εσωτερικού. Στο προκείμενο: έχω αγοράσει βιβλία από το greekbooks.gr και ο αδερφός μου υπολογιστή από το e-shop.gr και και είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι.
  15. Δε θέλω να στενοχωρήσω τους αριστερόχειρες, αλλά να τι διαβάζει κανείς στα κειμενάκια που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο: * Ήξερες ότι... - Πάνω από 2.500 αριστερόχειρες σκοτώνονται κατά την διάρκεια ενός έτους από την χρήση προιόντων για δεξιόχειρες! [ http://users.ntua.gr/soulman/ikseres.html ] - Οι δεξιόχειρες ζουν κατά μέσο όρο 9 χρόνια περισσότερο από τους αριστερόχειρες! [ http://www.rompa.gr/showtopic.php3?message=414 ] * Το κατά πόσο είναι έγκυρα τα δεδομένα αυτά άλλο θέμα...
×
×
  • Create New...