Jump to content

Moto G


ntopas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λευτέρη αλλοίμονο αν σταματήσει στην 4.4.3. Εκτός αν την "πηδήξει" για να πάει σε 5 ή όποια είναι αυτή.

Εξάλλου όπως γράφουν και αυτοί ακόμα και σήμερα για εγγυημένες αναβαθμίσεις θα πρέπει να περιμένουμε το καλύτερο.

 

 

Το μικρο καλαθι το κραταω επειδη αλλαξε χερια η μοτορολα, αλλιως αν ηταν της google οπως πρωτα, θα το θεωρουσα δεδομενο.

Ειδωμεν παιδες.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ειναι λογικο ενα νεο ακομα κινητο με τρομερες πωλησεις και πολυ καλο hardware να μη παρει το λιγοτερο 4.4.3;;!! Ετσι και δε παρει 5.0 θα ειναι σκανδαλο... Edited by atillas24

aka Αντώνης

Motorola Moto G32 6/128

TCL 20L+

TCL 10L

TCL TAB 10s WiFi

Google Nexus 7 2013 LTE by Asus

Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 Lineage OS 14.1

Link to comment
Share on other sites

Ειναι λογικο ενα νεο ακομα κινητο με τρομερες πωλησεις και πολυ καλο hardware να μη παρει το λιγοτερο 4.4.3;;!! Ετσι και δε παρει 5.0 θα ειναι σκανδαλο...

 

 

Θεωρω δεδομενο οτι δε θα την παρει. Εδω δε θα την παρουν αλλες κι αλλες συσκευες με πιο βαρβατα χαρακτηριστικα.

Μακαρι να πεσω εξω.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω δεδομενο οτι δε θα την παρει. Εδω δε θα την παρουν αλλες κι αλλες συσκευες με πιο βαρβατα χαρακτηριστικα.

Μακαρι να πεσω εξω.

 

Ακριβως το ιδιο νομιζω και γω! 5.0 δεν νομιζω να δουμε ας μας δωσουν τουλαχιστον 4.4.3 να φτιαχτουνε τα bugs και ο θεος βοηθος μετα

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά νομίζω ότι το δικό μου κινητό έχει θέμα.Το ξέρω ότι έχω γίνει γραφικός αλλά ακούστε πως έχει:χθες χωρίς να κάνω απολύτως τίποτα η μπαταρία πήγε από 100% σε 87% σε λίγες ώρες.Αρχικά είπα ότι μάλλον δεν το άφησα να πάει 100% και το έβγαλα πιο νωρίς.Το έβαλα ξανά λοιπόν για να είμαι σίγουρος.Με 22 ώρες idle και 3 λεπτά οθόνης(!!!) είμαι στο 73%!!!Στα στατιστικά δεν δείχνει κάτι να τρέχει που να τρώει την μπαταρία.Πρώτο πρώτο ειναι το phone idle.Το φορτίζω με κανονικό φορτιστή με 750 mA.Έχετε να προτείνετε κάτι?Λέτε να φταίει ο Nova Που χρησιμοποιώ τις 4-5 τελευταίες ημέρες?

Είχα και γω πρόβλημα στη μπαταρία και επικοινώνησα με μειλ με το support της MOTOROLA στα αγγλικά. Μου απάντησε την ίδια μέρα η Κατερίνα στα ελληνικά. Πολύ αναλυτικά μου έδωσε πιθανές λύσεις του προβλήματος και μου ζήτησε την άδεια να ελέγξει μέσω ΙΜΕΙ το σύστημα μου. Αφού το επέτρεψα, επανήλθε με την εξής (μεταξύ άλλων) απάντηση:

"Αγαπητέ κύριε ........,

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Μοtorola.

Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μου αποστείλατε.

Αφότου έλεγξα κάποια τεχνικά δεδομένα του τηλεφώνου σας το σύστημα μας, θα ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή στο γεγονός ότι υπάρχουν 5 (πέντε) εφαρμογές που καταρρέουν (crash). Η μία από αυτές που δείχνει να καταναλώνει και περισσότερη μπαταρία συγκριτικά με όλες τις εφαρμογές σας (περίπου 15%) )εμφανίζεται με το όνομα "mobi.pixi.music.player.green". Οι υπόλοιπες είναι η "gr.atcom.protothema", το Google, το Google Play Store και η Gazzetta που έχει και τις περισσότερες καταρρεύσεις,

Δυστυχώς δεν μπορώ να γνωρίζω αν κάποια από αυτές αλληλεπιδρά με τις άλλες προκαλώντας τις καταρρεύσεις ή αν αυτό συμβαίνει για την καθεμία ανεξάρτητα.

Έχετε υπόψη σας ότι αυτές οι διαδικασίες εκτυλίσσονται στο παρασκήνιο χωρίς να γίνονται αντιληπτές κι ενώ το τηλέφωνό σας μοιάζει να βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής (idle) καταναλώνοντας εντούτοις ενέργεια.

Επίσης σύμφωνα με το σύστημά μας υπάρχει η εφαρμογή Greek Radios η οποία εκτελείται στο παρασκήνιο και δεν επιτρέπει στο κινητό σας να μεταβεί σε κατάσταση αδράνειας σε καθημερινή σχεδόν βάση.

Άλλη μία εφαρμογή που είναι τρομερά ενεργοβόρα και είναι δεύτερη σε κατανάλωση ενέργειας της μπαταρίας του κινητού σας (περίπου το 8%) είναι η εφαρμογή "Cαrrefour".

Θα σας συμβούλευα να βεβαιωθείτε ότι αυτές οι εφαρμογές δεν είναι ενεργές στο παρασκήνιο ακόμα και όταν το τηλέφωνό σας βρίσκεται σε αδράνεια, τερματίζοντας τη λειτουργία του με τη χρήση του πλήκτρου στο κάτω δεξιά άκρο της οθόνης, όπως σας έχω περιγράψει στο προηγούμενο e-mail μου.

Θα σας συμβούλευα επίσης να δοκιμάσετε τη συσκευή σας σε κατάσταση ασφαλούς λειτουργίας ακολουθώντας τα βήματα που έχω ήδη αποστείλει.

Επίσης θα μπορούσατε να απεγκαταστήσετε τις προβληματικές εφαρμογές και να τις επανεγκαταστήσετε μία μία, αφότου βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν άλλες ενεργές εφαρμογές κατά την ώρα της εγκατάστασης προς αποφυγή αλληλεπιδράσεων (conflicts)."

 

Ακολούθησα τις οδηγίες της και απ' εγκατέστησα τις εφαρμογές που αναφέρει και η μπαταρία επανήλθε στα φυσιολογικά της επίπεδα. Σε ερώτηση μου για το πώς βρήκε τις προβληματικές εφαρμογές και αν μπορώ να το κάνω και εγώ, μου απάντησε:

 

"Χαίρομαι που το κινητό σας επανέρχεται και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη σχετική ενημέρωση.

Όντως οι εφαρμογές Google και Google Play Store είναι προεγκατεστημένες στο κινητό σας και δεν είναι δυνατό να απεγκατασταθούν. Εντούτοις μπορείτε να απεγκαταστήσετε τις Ενημερώσεις (Updates) που μπορεί να έχουν λάβει και να τις επανεγκαταστήσετε μετά. Όπως ήδη προανέφερα θα μπορούσε η κατάρρευση αυτών των δύο να προκαλείτε από αλληλεπίδραση με άλλες εφαρμογές και όχι από τις ίδιες αυτές καθαυτές.

Όσον αφορά τον εντοπισμό των εφαρμογών που καταρρέουν, το κινητό σας αποστέλλει τεχνικά δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά του στον κεντρικό μας εξυπηρετητή, όπου μπορούμε να τα ελέγξουμε εφόσον μας δώσει τη συγκατάθεσή του ο πελάτης για να εξετάσουμε τη συμπεριφορά της συσκευής όσον αφορά την μπαταρία, τις εφαρμογές και γενικότερα ρυθμίσεις και διεργασίες.

Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι δεν έχουμε πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα.

Όσον αφορά τη δυνατότητα του χρήστη να παρακολουθεί τέτοιου είδους δεδομένα, δυστυχώς δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Ίσως να υπάρχουν εφαρμογές τρίτων που να παρέχουν τέτοιες πληροφορίες αλλά καθώς δεν είναι προϊόν Motorola δεν μπορούμε να προτείνουμε ή να υποστηρίξουμε τέτοιου είδους λύσεις."

 

 

Γενικά μπορώ να πω ότι η Κατερίνα της ΜΟTOROLA ήταν άψογη στην εξυπηρέτηση της.

Link to comment
Share on other sites

Είχα και γω πρόβλημα στη μπαταρία και επικοινώνησα με μειλ με το support της MOTOROLA στα αγγλικά. Μου απάντησε την ίδια μέρα η Κατερίνα στα ελληνικά. Πολύ αναλυτικά μου έδωσε πιθανές λύσεις του προβλήματος και μου ζήτησε την άδεια να ελέγξει μέσω ΙΜΕΙ το σύστημα μου. Αφού το επέτρεψα, επανήλθε με την εξής (μεταξύ άλλων) απάντηση:

"Αγαπητέ κύριε ........,

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Μοtorola.

Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μου αποστείλατε.

Αφότου έλεγξα κάποια τεχνικά δεδομένα του τηλεφώνου σας το σύστημα μας, θα ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή στο γεγονός ότι υπάρχουν 5 (πέντε) εφαρμογές που καταρρέουν (crash). Η μία από αυτές που δείχνει να καταναλώνει και περισσότερη μπαταρία συγκριτικά με όλες τις εφαρμογές σας (περίπου 15%) )εμφανίζεται με το όνομα "mobi.pixi.music.player.green". Οι υπόλοιπες είναι η "gr.atcom.protothema", το Google, το Google Play Store και η Gazzetta που έχει και τις περισσότερες καταρρεύσεις,

Δυστυχώς δεν μπορώ να γνωρίζω αν κάποια από αυτές αλληλεπιδρά με τις άλλες προκαλώντας τις καταρρεύσεις ή αν αυτό συμβαίνει για την καθεμία ανεξάρτητα.

Έχετε υπόψη σας ότι αυτές οι διαδικασίες εκτυλίσσονται στο παρασκήνιο χωρίς να γίνονται αντιληπτές κι ενώ το τηλέφωνό σας μοιάζει να βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής (idle) καταναλώνοντας εντούτοις ενέργεια.

Επίσης σύμφωνα με το σύστημά μας υπάρχει η εφαρμογή Greek Radios η οποία εκτελείται στο παρασκήνιο και δεν επιτρέπει στο κινητό σας να μεταβεί σε κατάσταση αδράνειας σε καθημερινή σχεδόν βάση.

Άλλη μία εφαρμογή που είναι τρομερά ενεργοβόρα και είναι δεύτερη σε κατανάλωση ενέργειας της μπαταρίας του κινητού σας (περίπου το 8%) είναι η εφαρμογή "Cαrrefour".

Θα σας συμβούλευα να βεβαιωθείτε ότι αυτές οι εφαρμογές δεν είναι ενεργές στο παρασκήνιο ακόμα και όταν το τηλέφωνό σας βρίσκεται σε αδράνεια, τερματίζοντας τη λειτουργία του με τη χρήση του πλήκτρου στο κάτω δεξιά άκρο της οθόνης, όπως σας έχω περιγράψει στο προηγούμενο e-mail μου.

Θα σας συμβούλευα επίσης να δοκιμάσετε τη συσκευή σας σε κατάσταση ασφαλούς λειτουργίας ακολουθώντας τα βήματα που έχω ήδη αποστείλει.

Επίσης θα μπορούσατε να απεγκαταστήσετε τις προβληματικές εφαρμογές και να τις επανεγκαταστήσετε μία μία, αφότου βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν άλλες ενεργές εφαρμογές κατά την ώρα της εγκατάστασης προς αποφυγή αλληλεπιδράσεων (conflicts)."

 

Ακολούθησα τις οδηγίες της και απ' εγκατέστησα τις εφαρμογές που αναφέρει και η μπαταρία επανήλθε στα φυσιολογικά της επίπεδα. Σε ερώτηση μου για το πώς βρήκε τις προβληματικές εφαρμογές και αν μπορώ να το κάνω και εγώ, μου απάντησε:

 

"Χαίρομαι που το κινητό σας επανέρχεται και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη σχετική ενημέρωση.

Όντως οι εφαρμογές Google και Google Play Store είναι προεγκατεστημένες στο κινητό σας και δεν είναι δυνατό να απεγκατασταθούν. Εντούτοις μπορείτε να απεγκαταστήσετε τις Ενημερώσεις (Updates) που μπορεί να έχουν λάβει και να τις επανεγκαταστήσετε μετά. Όπως ήδη προανέφερα θα μπορούσε η κατάρρευση αυτών των δύο να προκαλείτε από αλληλεπίδραση με άλλες εφαρμογές και όχι από τις ίδιες αυτές καθαυτές.

Όσον αφορά τον εντοπισμό των εφαρμογών που καταρρέουν, το κινητό σας αποστέλλει τεχνικά δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά του στον κεντρικό μας εξυπηρετητή, όπου μπορούμε να τα ελέγξουμε εφόσον μας δώσει τη συγκατάθεσή του ο πελάτης για να εξετάσουμε τη συμπεριφορά της συσκευής όσον αφορά την μπαταρία, τις εφαρμογές και γενικότερα ρυθμίσεις και διεργασίες.

Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι δεν έχουμε πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα.

Όσον αφορά τη δυνατότητα του χρήστη να παρακολουθεί τέτοιου είδους δεδομένα, δυστυχώς δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Ίσως να υπάρχουν εφαρμογές τρίτων που να παρέχουν τέτοιες πληροφορίες αλλά καθώς δεν είναι προϊόν Motorola δεν μπορούμε να προτείνουμε ή να υποστηρίξουμε τέτοιου είδους λύσεις."

 

 

Γενικά μπορώ να πω ότι η Κατερίνα της ΜΟTOROLA ήταν άψογη στην εξυπηρέτηση της.

 

Πολύ καλή απάντηση.Όντως πολύ συχνά κρασάρει ο Chrome και το Play Store.Υι μπορώ να κάνω όμως με το Play Store?Ήδη έβαλα τα Updates.Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω?Επίσης με το δικό μου ΙΜΕΙ δεν βγήκε άκρη λόγω κάποιων ρυθμίσεων απορρήτου.Πως μπορώ να το αλλάξω γιατί πολύ πιθανό να ξαναζητήσω την βοήθεια τους.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Είχα και γω πρόβλημα στη μπαταρία και επικοινώνησα με μειλ με το support της MOTOROLA στα αγγλικά. Μου απάντησε την ίδια μέρα η Κατερίνα στα ελληνικά. Πολύ αναλυτικά μου έδωσε πιθανές λύσεις του προβλήματος και μου ζήτησε την άδεια να ελέγξει μέσω ΙΜΕΙ το σύστημα μου. Αφού το επέτρεψα, επανήλθε με την εξής (μεταξύ άλλων) απάντηση:

"Αγαπητέ κύριε ........,

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Μοtorola.

Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μου αποστείλατε.

Αφότου έλεγξα κάποια τεχνικά δεδομένα του τηλεφώνου σας το σύστημα μας, θα ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή στο γεγονός ότι υπάρχουν 5 (πέντε) εφαρμογές που καταρρέουν (crash). Η μία από αυτές που δείχνει να καταναλώνει και περισσότερη μπαταρία συγκριτικά με όλες τις εφαρμογές σας (περίπου 15%) )εμφανίζεται με το όνομα "mobi.pixi.music.player.green". Οι υπόλοιπες είναι η "gr.atcom.protothema", το Google, το Google Play Store και η Gazzetta που έχει και τις περισσότερες καταρρεύσεις,

Δυστυχώς δεν μπορώ να γνωρίζω αν κάποια από αυτές αλληλεπιδρά με τις άλλες προκαλώντας τις καταρρεύσεις ή αν αυτό συμβαίνει για την καθεμία ανεξάρτητα.

Έχετε υπόψη σας ότι αυτές οι διαδικασίες εκτυλίσσονται στο παρασκήνιο χωρίς να γίνονται αντιληπτές κι ενώ το τηλέφωνό σας μοιάζει να βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής (idle) καταναλώνοντας εντούτοις ενέργεια.

Επίσης σύμφωνα με το σύστημά μας υπάρχει η εφαρμογή Greek Radios η οποία εκτελείται στο παρασκήνιο και δεν επιτρέπει στο κινητό σας να μεταβεί σε κατάσταση αδράνειας σε καθημερινή σχεδόν βάση.

Άλλη μία εφαρμογή που είναι τρομερά ενεργοβόρα και είναι δεύτερη σε κατανάλωση ενέργειας της μπαταρίας του κινητού σας (περίπου το 8%) είναι η εφαρμογή "Cαrrefour".

Θα σας συμβούλευα να βεβαιωθείτε ότι αυτές οι εφαρμογές δεν είναι ενεργές στο παρασκήνιο ακόμα και όταν το τηλέφωνό σας βρίσκεται σε αδράνεια, τερματίζοντας τη λειτουργία του με τη χρήση του πλήκτρου στο κάτω δεξιά άκρο της οθόνης, όπως σας έχω περιγράψει στο προηγούμενο e-mail μου.

Θα σας συμβούλευα επίσης να δοκιμάσετε τη συσκευή σας σε κατάσταση ασφαλούς λειτουργίας ακολουθώντας τα βήματα που έχω ήδη αποστείλει.

Επίσης θα μπορούσατε να απεγκαταστήσετε τις προβληματικές εφαρμογές και να τις επανεγκαταστήσετε μία μία, αφότου βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν άλλες ενεργές εφαρμογές κατά την ώρα της εγκατάστασης προς αποφυγή αλληλεπιδράσεων (conflicts)."

 

Ακολούθησα τις οδηγίες της και απ' εγκατέστησα τις εφαρμογές που αναφέρει και η μπαταρία επανήλθε στα φυσιολογικά της επίπεδα. Σε ερώτηση μου για το πώς βρήκε τις προβληματικές εφαρμογές και αν μπορώ να το κάνω και εγώ, μου απάντησε:

 

"Χαίρομαι που το κινητό σας επανέρχεται και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη σχετική ενημέρωση.

Όντως οι εφαρμογές Google και Google Play Store είναι προεγκατεστημένες στο κινητό σας και δεν είναι δυνατό να απεγκατασταθούν. Εντούτοις μπορείτε να απεγκαταστήσετε τις Ενημερώσεις (Updates) που μπορεί να έχουν λάβει και να τις επανεγκαταστήσετε μετά. Όπως ήδη προανέφερα θα μπορούσε η κατάρρευση αυτών των δύο να προκαλείτε από αλληλεπίδραση με άλλες εφαρμογές και όχι από τις ίδιες αυτές καθαυτές.

Όσον αφορά τον εντοπισμό των εφαρμογών που καταρρέουν, το κινητό σας αποστέλλει τεχνικά δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά του στον κεντρικό μας εξυπηρετητή, όπου μπορούμε να τα ελέγξουμε εφόσον μας δώσει τη συγκατάθεσή του ο πελάτης για να εξετάσουμε τη συμπεριφορά της συσκευής όσον αφορά την μπαταρία, τις εφαρμογές και γενικότερα ρυθμίσεις και διεργασίες.

Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι δεν έχουμε πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα.

Όσον αφορά τη δυνατότητα του χρήστη να παρακολουθεί τέτοιου είδους δεδομένα, δυστυχώς δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Ίσως να υπάρχουν εφαρμογές τρίτων που να παρέχουν τέτοιες πληροφορίες αλλά καθώς δεν είναι προϊόν Motorola δεν μπορούμε να προτείνουμε ή να υποστηρίξουμε τέτοιου είδους λύσεις."

 

 

Γενικά μπορώ να πω ότι η Κατερίνα της ΜΟTOROLA ήταν άψογη στην εξυπηρέτηση της.

 

Εφαρμογή τρίτων που να παρέχει αυτές τις πληροφορίες;αν κάποιος ξέρει κάποια ας μας πει

Link to comment
Share on other sites

Εφαρμογή τρίτων που να παρέχει αυτές τις πληροφορίες;αν κάποιος ξέρει κάποια ας μας πει

 

Προφανώς τέτοιου είδους εφαρμογές για να δουλεύουν σωστά και να ελέγχουν τα πάντα πρέπει (υποθέτω) να έχουν πρόσβαση root. Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει δικαιολογία για την motorola να μην προσφέρει μια τέτοια υπηρεσία διαγνωστικών με ένα update ώστε να μην πονοκεφαλιάζουν οι χρήστες.

Back In Black
Link to comment
Share on other sites

Διάβασα προσεκτικά αυτά που λέει η μοτορολα service.

Χωρίς να περιαυτολογήσω...ρε παίδες...

 

Πόσοι εδώ στο νήμα του G σας τα έχουμε αναφέρει ΟΛΑ... ΜΑ ΟΛΑ ΟΜΩΣ.

 

Έχουμε αναφερθεί να προσέχουμε ΤΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ εγκαθιστούμε, έχουμε αναφέρει το SAVE MODE (ασφαλή λειτουργία)... τι άλλο να κάνουμε;

Μόνο Κατερίνα δε μας λένε.

 

Είμαστε ελεύθεροι και δε κατακρίνω κανένα, να βάλει ότι θέλει στο κινητό του, αλλά τουλάχιστον όταν ποστάρετε το πρόβλημα σας, δώστε ορισμένες πληροφορίες.

Πόσο καλοφτιαγμενη μπορεί να είναι δηλαδή η εφαρμογή carrefour;;;

Εδώ καλά καλά το facebook έπρεπε να φτάσει στην έκδοση που βρίσκεται για να το αποκαλέσουμε σταθερό, το carrefour θα είναι ΟΚ;

 

Τη πιο μεγάλη ευθύνη την έχει η google που ακόμα επιτρέπει να μπαίνουν στο μαγαζί της τέτοιες άχρηστες εφαρμογές και μετά είναι η άγνοια του εκάστοτε χρήστη που έχει τα πιο πολλά ελαφρυντικά.

 

Συμπέρασμα : O πιο απλός τρόπος για να καταλάβετε αν έχετε μεγάλο πρόβλημα, βάζουμε το κινητό σε ασφαλή λειτουργία.

Αν δείτε ότι στρώνει, πάει να πει ότι κάτι φταίει με κάποια εφαρμογή.

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα προσεκτικά αυτά που λέει η μοτορολα service.

Χωρίς να περιαυτολογήσω...ρε παίδες...

 

Πόσοι εδώ στο νήμα του G σας τα έχουμε αναφέρει ΟΛΑ... ΜΑ ΟΛΑ ΟΜΩΣ.

 

Έχουμε αναφερθεί να προσέχουμε ΤΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ εγκαθιστούμε, έχουμε αναφέρει το SAVE MODE (ασφαλή λειτουργία)... τι άλλο να κάνουμε;

Μόνο Κατερίνα δε μας λένε.

 

Είμαστε ελεύθεροι και δε κατακρίνω κανένα, να βάλει ότι θέλει στο κινητό του, αλλά τουλάχιστον όταν ποστάρετε το πρόβλημα σας, δώστε ορισμένες πληροφορίες.

Πόσο καλοφτιαγμενη μπορεί να είναι δηλαδή η εφαρμογή carrefour;;;

Εδώ καλά καλά το facebook έπρεπε να φτάσει στην έκδοση που βρίσκεται για να το αποκαλέσουμε σταθερό, το carrefour θα είναι ΟΚ;

 

Τη πιο μεγάλη ευθύνη την έχει η google που ακόμα επιτρέπει να μπαίνουν στο μαγαζί της τέτοιες άχρηστες εφαρμογές και μετά είναι η άγνοια του εκάστοτε χρήστη που έχει τα πιο πολλά ελαφρυντικά.

 

Συμπέρασμα : O πιο απλός τρόπος για να καταλάβετε αν έχετε μεγάλο πρόβλημα, βάζουμε το κινητό σε ασφαλή λειτουργία.

Αν δείτε ότι στρώνει, πάει να πει ότι κάτι φταίει με κάποια εφαρμογή.

 

Προσεχουμε τι κατεβαζουμε παντα! Και εχεις δικαιο σε αυτα που λες left!

Link to comment
Share on other sites

ΔΠόσο καλοφτιαγμενη μπορεί να είναι δηλαδή η εφαρμογή carrefour;;;

Εδώ καλά καλά το facebook έπρεπε να φτάσει στην έκδοση που βρίσκεται για να το αποκαλέσουμε σταθερό, το carrefour θα είναι ΟΚ;

 

Τη ΜΟΝΗ ευθύνη την έχει η google που ακόμα επιτρέπει να μπαίνουν στο μαγαζί της τέτοιες άχρηστες εφαρμογές

 

Αυτό πιστεύω εγώ. Όσον αφορά τις τρίτες πηγές, ίσως έχει ευθύνη μόνο ο χρήστης, αλλά απο τη στιγμή που στο ΕΠΙΣΗΜΟ "μαγαζί" του λειτουργικού υπάρχει μια εφαρμογή, δεν μπορώ να μυρίζω τα νύχια μου για το αν είναι καλογραμμένη η όχι. Το αν είναι λειτουργική ή καλαίσθητη είναι άλλο θέμα. Εγώ σαν άσχετος χρήστης εμπιστεύομαι αυτό που γράφει το κινητό μου. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση γράφει powered by google/android.

Αυτούς θα θεωρήσω υπεύθυνους μόνο...

Back In Black
Link to comment
Share on other sites

Πώς το βάζουμε σε ασφαλή λειτουργία?

 

"Για να επανεκκινήσετε το κινητό σας σε ασφαλή λειτουργία, πιέστε παρατεταμένα το πλήκτρο απενεργοποίησης της συσκευής μέχρι να εμφανιστεί στην οθόνη το παράθυρο απενεργοποίησης. Στη συνέχεια πιέστε παρατεταμένα στην επιλογή "Απενεργοποίηση" εώς ότου εμφανιστεί το παράθυρο "Επανεκκίνηση σε ασφαλή λειτουργία" το οποίο και επιβεβαιώνετε."

Link to comment
Share on other sites

Πως σας φαινεται? [ATTACH]43969[/ATTACH]

 

Ε πες μας και τις ωρες οθονης και κλησεων να βγαλουμε ακρη!!

Link to comment
Share on other sites

https://forums.motorola.com/posts/48fb0b8150?commentId=774943#774943

 

 

@ joshhill986: Kitkat isn't bug free, that for sure. For the most part that doesn't seem to be Motorolas fault, either ^^ There is a few bugs here and there but they are either patched or in the process of being patched. Which firmware version do you have?

 

 

http://i1.ytimg.com/vi/CkYSZJQmbBE/maxresdefault.jpg

 

:cool: για να βαλουμε τα θεματα στη σωστη βαση.

 

btw και εγω ψηνομαι να αγορασω το κινητο απο το amazon UK. βγαινει 150 ευρω

Edited by Voltron
Link to comment
Share on other sites

Σαν να μου φαίνεται ότι στο 3g χαλάει κάπως το σημα καο τρώει περισσοτερη μπαταρία. Εχει προσεξει κανεις κάτι τέτοιο?
Link to comment
Share on other sites

Σαν να μου φαίνεται ότι στο 3g χαλάει κάπως το σημα καο τρώει περισσοτερη μπαταρία. Εχει προσεξει κανεις κάτι τέτοιο?

 

Πιθανον,αλλα και ετσι να ειναι...αυτα τα κινητα τα αγοραζεις για το 3G. Αν ειναι να κανω μια ωρα να δω μια σελιδα δεν εχει νοημα κρατουσα και το Ν95 που ειχα.

Link to comment
Share on other sites

Σαν να μου φαίνεται ότι στο 3g χαλάει κάπως το σημα καο τρώει περισσοτερη μπαταρία. Εχει προσεξει κανεις κάτι τέτοιο?

 

Εχεις μονο δικαιο! Ακριβως αυτο κανει

Link to comment
Share on other sites

Σαν να μου φαίνεται ότι στο 3g χαλάει κάπως το σημα καο τρώει περισσοτερη μπαταρία. Εχει προσεξει κανεις κάτι τέτοιο?

 

Σωστα, με 3G ειχα χαλια σημα.

Link to comment
Share on other sites

Σωστα, με 3G ειχα χαλια σημα.

 

Επισης με 3g εμενα εχει και χαλια ηχο το ακουστικο οταν μιλαω! Σκεφτομαι να παω να παρω ετοιμη καρτα micro sim γιατι τωρα εχω κομμενη! Και λεω μηπως ειναι εκει το προβλημα!

Link to comment
Share on other sites

Σαν να μου φαίνεται ότι στο 3g χαλάει κάπως το σημα καο τρώει περισσοτερη μπαταρία. Εχει προσεξει κανεις κάτι τέτοιο?

 

Το 3g τρωει ετσι κι αλλιως περισσοτερη μπαταρια, σε ολα τα κινητα και επισης η 3g καλυψη των ελληνικων δυκτιων δεν ειναι παντου καλη οποτε λογικο ειναι να χανεται και το σημα. Το καλυτερο ειναι εναλλαγη μεταξυ 2g-3g οταν προκειται για κλησεις-internet αντιστοιχα...

aka Αντώνης

Motorola Moto G32 6/128

TCL 20L+

TCL 10L

TCL TAB 10s WiFi

Google Nexus 7 2013 LTE by Asus

Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 Lineage OS 14.1

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Moto G

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...