Δεν ειναι περιεργο..ΣΤο τηλεφωνο του ειπα..." ΜΗ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ"
Αυτος καταλαβε σιγουρα τι εννοω. Οριστε τι μου εγραψε...
Καλησπέρα.
Έχουμε συνεννοηθεί εμείς, δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι.
Και επειδή μας διαβεβαίωσαν ότι δεν προέρχεται από υπαιτιότητα του χρήστη, αν θέλετε μπορούμε να σας μεταφέρουμε τα χρήματα σας σε έναν λογαριασμό σας ή να σας κάνουμε την αντικατάσταση.
Ενημερώστε μας παρακαλώ με έναν αριθμό λογαριασμού.
Ευχαριστούμε.
Με εκτίμηση,
η ομάδα του KataNou.gr
φυσικα ζητησα επιστροφη χρηματων.
Ηδη εχω νεο κινητο απο το απογευμα απο wind. Στη wind ΡΩΤΗΣΑ..." αν παθει κατι μεσα στις 7 ημερες το αλλαζετε ; " και μου απαντησαν ΒΕΒΑΙΩΣ.
Αυτα παιδια. ΠΕριμενω να μου βαλουν τα χρηματα αυριο και μετα θα τους τραβηξω αναφορα σε ολα τα site.
ΔΙΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΛΕΠΤΟ ΝΑ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΝΑΝ ΑΛΛΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ...