sugardad Δημοσιεύτηκε January 7, 2004 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε January 7, 2004 Exw kapoia problhmata me ena Peugeot 206 1100cc To Peugeot mou TRIZEI! :lol: Yparxei kapoios tropos na kanw ta plastika tou na mh trizoun Portes, Tamplw.... Epishs trizoun k oi lamarines... :lol: Yparxei kapoio monotiko yliko pou na stamata to triximo? epishs ayto to yliko yparxei se hxomonotiko? O kinhthras mou einai 1100cc mporw na tou pros8esw turb-aki? :D Mexri ti noumero zantolastixo mporw na tou "foresw"? Παράθεση ::LiNK RaMoNe ------------------ Hey, Ho! Let's Go! ------------------- :Xhttp://www.eff.org/br/brstrip.gif:X Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KATMAN Δημ. January 7, 2004 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2004 dosto gia paliosidera :cry: pio ftina tha sou rthi :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris74 Δημ. January 7, 2004 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2004 φιλε μου ποιο ειδικοι να σου απαντησουν ειναι στο http://www.tfrc.gr και στο φορουμ του περιοδικου drive http://www.drive.gr. παντως δεν λέει να ασχοληθεις πολύ με τους τριγμούς εκτός και αν σκέφτεσαι να μετακομίσεις μακριά απο ελλάδα. εδω ότι και να κάνεις με τις λακούβες που υπάρχουν θα ξαναρχίσει να τρίζει.¨ Για το τούρμπισμα τώρα δεν θα σου το πρότεινα γιατι είναι πολλα τα λεφτά, ποιο φτηνά θα σου έρθει τροπέτο απο saxo vts η rally η κανα διλιτρο με 167 άλογα απο 306. με το μυριο που θα ρίξεις να το κάνεις τουρμπο θα παρεις πακέτο και αναρτηση και φρένα απο το τροπέτο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sugardad Δημ. January 8, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2004 dimitris74 :lol: kata ba8os thn perimena ayth thn apanthsh To en logw "amaksaki" einai enos filou mou o opoios de me pisteye oti to amaksi tou me ta 1100cc einai apla XLWMO kai ex arxhs DEN eprepe na apokth8ei me toso liga kybika mias k DEN "traba" OUTE epidexetai beltiwseis aney sobarwn xrhmatikwn katabolwn! Omws ekeinos etrefe eis mathn oneira k filodoksies skeptomenos "afou ta smart kai cinque mporoun giati oxi ki egw?" :p Egw exw Alfa 75 Trofeo 1.8 piswkouna kai eimai "kala" :D :) :D Παράθεση ::LiNK RaMoNe ------------------ Hey, Ho! Let's Go! ------------------- :Xhttp://www.eff.org/br/brstrip.gif:X Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alexel Δημ. January 8, 2004 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2004 Ως τελευταία λύση ας περάσει (ή εσύ) από το forum του 206club. Όλοι οι πορωμένοι πεζάκιδες εκεί έχουν μαζευτεί! Όλο και κάτι καλό θα μάθει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sugardad Δημ. January 8, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2004 Eyxaristw poly speydw! Παράθεση ::LiNK RaMoNe ------------------ Hey, Ho! Let's Go! ------------------- :Xhttp://www.eff.org/br/brstrip.gif:X Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. January 15, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2006 Το εχω παραγγειλει σε εκδοση L/G με αυτοματο (σειριακο) κιβωτιο.Θα το παραλαβω στις 31/1/06. Το εχει κανεις να πει εντυπωσεις ???? Ευχαριστω.:) :) :) :) Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
florinaperis Δημ. January 15, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2006 + Άλλος ένας που ενδιαφέρεται να μάθει σχετικά με το συγκεκριμένο :) Παράθεση 30+ Years Radio Producer at ERT A.E. https://www.tiktok.com/@pericles_moulis Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Pasalimani Δημ. January 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2006 egw to exw me aytomato kivwtio 3 xronia,koita oti provlimata tha sou vgalei,tha sta valei stin arxi,pou tha eisai stin eggyisi kai den tha se niazei etsi kai alliws,to pan einai na min ksenerwseis,egw na fantasteis mexri kai aytomato kivwtio mou allaksane.kata ta alla to mono pleon pou me enoxlei kai den mporeis na kaneis tipota,einai ta frena pou trizoun,tipota allo.vevaia to exw kseskisei kiolas to amaksaki,giati argotera metaniwsa pou to pira aytomato kai tou eixa petaksei ta matia eksw gia n anevazei strofes ktl.pantos exei poly kalo aytomato kivwtio,exw odigisei sto parelthon kai ena renault scenic kai smart,einai poly kalytero tou cc.kai san design kiolas.mou eixe vgalei arketa mikroprovlimata sta opoia den evala pote to xeri sti tsepi,apo tote pou mou teleiwse i eggyisi den mou exei ksanaparousiasei tipota.kaloriziko tha to exeis kai to kalokairi,kai tipota den sygkrinete me zesto kalokairino vradaki anoixti tin orofi,kai na kaneis tis voltes sou se tipota eparxiakous dromous(TIP: prosexe tasia kai keraia,epidi i misi ellada exei 206,kai tou cc kanoun kai sto aplo to 206 ta voutane evkola) Παράθεση Nokia 5110, Nokia 3210,Nokia 3310, Nokia 8310,Nokia , Sony Erricson W800i, Siemens SX1, Motorola Razor v3, Samsung U100, Samsung U600,iphone 3G(για 5χρονια!), Iphone 4, Samsung Galaxy s3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deadly_Sin1629395575 Δημ. January 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 17, 2006 emena to exei h 8eia mou edw kai 2-3 xronia,poly wraio amaksi,to kako einai oi periorismenoi xwroi pisw alla an pareis tetio amaksi mallon den se endiaferei auto :cool: To mono arnitiko einai oti eixe vgalei enas problima me tin orofh kai den ekleine omws auto lythike eukola stin antiproswpeia entos eggyhshs Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kpartsi Δημ. January 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 17, 2006 Και εγώ το 206cc 3 χρόνια με χειροκίνητο κιβώτιο. Ίδιο πρόβλημα στην οροφή που μπλοκάρησε πέρυσι την άνοιξη και μου είπαν στο service (ευτυχώς ακόμα σε εγγύηση) ότι φταίει που πέρασα όλο τον χειμώνα με κλειστή οροφή και για μην ξαναπαρουσιαστεί θα πρέπει να την ανοιγοκλείνω τουλάχιστον μία φορά τον μήνα. Κατά τα άλλα τρομερά ευχαριστημένος, πολύ ποιοτικό αυτοκίνητο, ούτε τρίξιμο ούτε τίποτα και ενθουσιασμένος με το δερμάτινο σαλόνι του... Για τα τασιά δεν το ήξερα αλλά δεν έχω πρόβλημα γιατί του φοράω αλουμίνια... Να προσέχω την κεραία. Εκεί που θέλει προσοχή είναι τα σαμαράκια, που δυστυχώς η Αθήνα είναι γεμάτη, που βρίσκει συχνά το σασί κάτω από την πόρτα μέχρι να μάθεις να τα αποφεύγεις. Παράθεση -iPod Nano Chromatic 8 GB Red [product] -iPhone 3G 16GB black -MacBook Pro 15,4'', 2.53GHz, 4GB, HDD 500GB, NVIDIA GeForce 9400M+9600M GT 512MB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. January 18, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 18, 2006 καίγονται οι λάμπες τους :p Και κάτι για στεγανότητα οροφής είχε αναφερθεί επίσημα από την peugeot... Παράθεση [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Pasalimani Δημ. January 18, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 18, 2006 lampa den mou exei kaei pote,mpataria exw allaksei omws epeidi parousiase provlima(mesa stin eggyisi),gia steganotita to eixa akousei kai egw,alla pote den eixa tetoio provlima,mono mia fora,kapoios mou eixe kopsei tin akri tis keraias panw panw,poly ligo den to katalavenes,kai empaine nero apo ekei otan evrexe,kai evgene apo ti lampa pou exei mesa stin orofi tou aytokinitou,kai den iksera apo pou erxotan.:blink: Παράθεση Nokia 5110, Nokia 3210,Nokia 3310, Nokia 8310,Nokia , Sony Erricson W800i, Siemens SX1, Motorola Razor v3, Samsung U100, Samsung U600,iphone 3G(για 5χρονια!), Iphone 4, Samsung Galaxy s3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Hunter Δημ. April 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. April 12, 2006 Γράφει: Βαγγέλης Φακατσέλης Flash.gr http://automoto.flash.gr/_img/news/image14834.jpg Η ιστορία των μοντέλων της Peugeot με πρώτο ψηφίο το 2, είναι μια ιστορία επιτυχίας που ξεκίνησε εδώ και πολλές δεκαετίες (πριν το 1950). Η κορύφωση βέβαια, ήρθε με την παρουσίαση του 206 το 1998, μοντέλου που διαδέχτηκε το 205 των 5.278.000 πωλήσεων από το 1983 που ήταν στην αγορά. Το 206, το ομορφότερο ίσως μοντέλο της κατηγορίας του όταν παρουσιάστηκε, έμελλε να ξεπεράσει αυτό το νούμερο και μάλιστα μέσα σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Πράγματι, μέχρι σήμερα έχουν περάσει τη γραμμή παραγωγής 5.500.000 αυτοκίνητα, καθιστώντας το 206 ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στην ιστορία της Peugeot. Το 207, του οποίου η παραγωγή έχει μοιραστεί σε τρία εργοστάσια που βρίσκονται σε εντελώς διαφορετικές περιοχές της Ευρώπης, ξεκινά σταδιακά να λανσάρεται στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, με την Ελλάδα να περιμένει τη σειρά της κάπου στις αρχές Μαΐου. Το 207 λοιπόν, θα παράγεται στο Παρίσι, τη Μαδρίτη και την Τάρναβα (Σλοβακία) με συνολικό όγκο παραγωγής 500.000+ ετησίως, χωρίς όμως οι άνθρωποι της εταιρίας να είναι σε θέση να μας απαντήσουν (τουλάχιστον κατά τη στιγμή της συνέντευξης τύπου στην παρουσίαση του μοντέλου) αν η παραγωγή καθενός εκ των τριών εργοστασίων θα εξυπηρετεί συγκεκριμένες αγορές ή όχι. Εκείνο που έχουν υπολογίσει πάντως, είναι πως το 27% περίπου των πωλήσεων του 207 θα είναι εντός Γαλλίας, το 13% εκτός Ευρώπης και το υπόλοιπο 60% στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές εκτός Γαλλίας. Κατά την εξέλιξη του 207, η Peugeot κινήθηκε σε 5 άξονες: το κομψό στυλ, τις σημαντικές προδιαγραφές ασφάλειας, την πολυχρηστικότητα, την οδική συμπεριφορά και την διαβίωση στο εσωτερικό. Το νέο μοντέλο, θα έπρεπε ουσιαστικά να καλύπτει τις απαιτήσεις σε καθέναν από αυτούς τους τομείς ώστε να κρίνεται επιτυχημένο. Πράγματι σε επίπεδο αισθητικής, οι σχεδιαστές της Peugeot τα κατάφεραν πολύ καλά όπως εύκολα μπορεί να διακρίνει κανείς από το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα. Αλλά και στην ασφάλεια, τα 5 αστέρια που έλαβε το 207 στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP, πιστοποιούν τις όντως υψηλές προδιαγραφές ασφάλειας. Η οδική συμπεριφορά του 207, ικανοποιεί σε κάθε περίπτωση, χωρίς όμως να ενθουσιάζει. Οι κινητήρες 1.6 λίτρων βενζίνης και ντίζελ που είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε, αμφότεροι με 110 ίππους, έδειχναν να αποτελούν την ιδανική επιλογή για το αμάξωμα του 207. Όσο για τη διαβίωση στο εσωτερικό και την πολυχρηστικότητα, μην περιμένετε κάτι έξω από τα συνηθισμένα σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Ευχάριστοι χρωματικοί συνδυασμοί, θήκες για μικροαντικείμενα, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες στην οροφή του αυτοκινήτου για πιο φωτεινό εσωτερικό, δυνατότητα διαμόρφωσης του εσωτερικού ανάλογα με τις ανάγκες κλπ. Σε περίπτωση που αναρωτιέστε τώρα αν το εσωτερικό του 207 είναι πιο άνετο από του 206, η απάντηση είναι ναι. Και πως θα μπορούσε όμως να είναι κι αλλιώς, αφού το 207 έχει μεγαλώσει σε όλες τις διαστάσεις. Σημειώστε: +20 εκ. μήκος που πλέον φτάνει τα 4.030 χλστ., +7 εκ. πλάτος και +4,5 εκ. ύψος. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 10 εκ. και ο χώρος αποσκευών κατά 25 λίτρα, φιλοξενώντας μάλιστα και ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων. Στην ελληνική αγορά κατά το λανσάρισμα, θα διατίθενται εκδόσεις με κινητήρα 1.4 και 1.6 λίτρων (90 και 110 ίπποι αντίστοιχα) και εν συνεχεία θα έρθει και ο 1.4 με τους 75 ίππους. Τα καλά νέα όμως, αναμένονται λίγο πριν το τέλος του 2006, οπότε και θα έρθει η έκδοση με το νέο κινητήρα 1.6 τούρμπο που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την BMW και αποδίδει περί τους 150 ίππους. Η έκδοση αυτή θα διαθέτει κιβώτιο Tiptronic και θα σημάνει την αρχή μιας νέας εποχής για την Peugeot και την BMW, καθώς στο μέλλον θα δούμε και άλλους κινητήρες (μεγαλύτερους και πιο ισχυρούς) που θα προκύψουν από αυτή τη συνεργασία και θα τοποθετηθούν ακόμη και σε μοντέλα της γερμανικής εταιρίας. Να αναφέρουμε πως το 207, θα έρθει σε 5 επίπεδα εξοπλισμού. Το Trendy (θα αφορά μόνο την έκδοση 1.4) και τα Executive, Executive Pack, Sport και Sport Pack που θα διατίθενται και με τους δύο κινητήρες. Ήδη από το επίπεδο Executive, το 207 θα διαθέτει στάνταρ ABS, 6 αερόσακους, υπολογιστή ταξιδιού, τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικούς καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και ραδιο-cd. Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί πως το 207 θα πωλείται παράλληλα με το 206, του οποίου η παραγωγή δεν σταματάει, αλλά θα συνεχιστεί για αρκετά χρόνια ακόμη, για την ώρα, σε όλες τις εκδόσεις που ξέρουμε. Πραγματικα ειναι πανεμορφο κατα την δικη μου αποψη :D Παράθεση Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. May 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 12, 2006 σε ερωτηση του φιλου στο προηγουμενο θεμα : τα σχολια ενος πολυ καλου φιλου που το εχει στα χερια του εδω και δυο μερες : το τιμονι ειναι απαραδεκτο, η οδικη συμπεριφορα δεν ειναι 206 (χειροτερη εννοειται), αλλα το εσωτερικο ειναι πολυ καλο...... λεπτομερειες σε λιγες μερες και στα περιοδικα....... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mvagustagm2000 Δημ. May 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 12, 2006 den me endiaferei tosos to oti megalwse oso to oti omorfyne!!! poly kalo design kai pistevw oti xalara tha akolouthisei ti poreia tou prokatoxou tou!!!:D ematha oti to 206 tha paragete mazi me to 207 ews to 2008!!! kati tha xerei i peugeot! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babis Δημ. May 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 12, 2006 Αυτο που με χαλαει ειναι τα δυο χρονια εγγυηση για τα μηχανικα. Για παραδειγμα Aygo-106-C1 ειναι τα ιδια, ομως μονο η toyota δινει 6 χρονια εγγυηση για τα μηχανικα (που ειναι και στα τρια τα ιδια ακριβως. Κινητηρας TOyota). Παράθεση Αφου ο Αγγλος δεν γραφει : “ Χάου αρ γιου” ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ “ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;; ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill_viper Δημ. May 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 12, 2006 Χωρίς να το έχω οδηγήσει, κρίνοντας μόνο απ'όσα έχω διαβάσει κι έχω δει, δε μ'ενθουσιάζει. Στο θέμα design πιστεύω ότι είναι κάτω του μέσου όρου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jackdaniels Δημ. May 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 12, 2006 σε ερωτηση του φιλου στο προηγουμενο θεμα : τα σχολια ενος πολυ καλου φιλου που το εχει στα χερια του εδω και δυο μερες : το τιμονι ειναι απαραδεκτο, η οδικη συμπεριφορα δεν ειναι 206 (χειροτερη εννοειται), αλλα το εσωτερικο ειναι πολυ καλο...... λεπτομερειες σε λιγες μερες και στα περιοδικα....... Βασικά αυτό ήθελα να τονίσω, μάλλον η peugeot έχασε το δρόμο πλέον, πάντα έβγαζε στριφτερά αυτοκίνητα :worry: Παράθεση http://www.erepublik.com/en/referrer/Jack+C.+Daniels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venividivici Δημ. May 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 12, 2006 παιδια κατα την γνωμη μου εμφανησιακα τουλαχιστον ειναι πολυ ωραιο αμαξακι...αν ειχε και οδικη συμπεριφορα fiesta η clio και ποιοτητα κατασκευης τοτε θα ταν τξαμι.παντως πιστευω οτι οταν βγει η cc εκδοχη και παλι θα σπασει ταμεια. Παράθεση Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. May 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 12, 2006 Βασικά αυτό ήθελα να τονίσω, μάλλον η peugeot έχασε το δρόμο πλέον, πάντα έβγαζε στριφτερά αυτοκίνητα :worry: η αρχη εγινε με το 307....... το μονο που σωζει την κατασταση ειναι το 407 αλλα και αυτο παρα ειναι αργο.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alphaleader Δημ. May 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 12, 2006 Χαλι μαυρο ειναι.... που το ειδατε το πανεμορφο δεν ξερω. Εχει δυσαναλογιες, εχει πολυ ασχημη μουρη λογω προφυλακτηρα..... γενικως ειναι πολυ μ@λακια να πας να μασκαρεψεις ενα 207 με το Design του 307. Ειναι καινουργιο μοντελο και φορεσε το ηδη πολυφορεμενο στυλακι του 307 .- Απο εκει και περα.... εσωτερικο, αν και ψιλοπροσεγμενο.... ημαρτον και παλι το design ειναι οχι ασχημο αλλα αχαρο.... ειδικα αυτο το τιμονι.... ελεος. Σε γενικοτερες γραμμες φαινεται να ειναι ενα πολυ ΟΚ αμαξι και αν συνοδευοταν και απο 4 χρονια εγγυηση τα πραγματα θα ηταν πολυ καλυτερα. Εγω θα ηθελα πολυ να το εξετασω σε 1600 αλλα αυτη η μουρη σε συνδυασμο με την βασικη εγγυηση με αποτρεπουν. Παράθεση Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venividivici Δημ. May 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 12, 2006 φιλε alphaleader ειναι φυσικο να μοιαζει με αλλα μοντελα της φιρμας το 207.Ειναι η νεα εταιρικη ταυτοτητα των peugeot και το ενα πρεπει να μοιαζει στο αλλο. Παράθεση Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
undertow Δημ. May 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 12, 2006 ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trellosgauros Δημ. May 15, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 15, 2006 Αυτο που με χαλαει ειναι τα δυο χρονια εγγυηση για τα μηχανικα. Για παραδειγμα Aygo-106-C1 ειναι τα ιδια, ομως μονο η toyota δινει 6 χρονια εγγυηση για τα μηχανικα (που ειναι και στα τρια τα ιδια ακριβως. Κινητηρας TOyota). αυτα τα τρια δεν εχουν κινητηρα toyota αλλα daihatsu! τα σασι ειναι της toyota! και σχεδιαση PSA GROUP! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.